"Мүгедектерге протездік-ортопедтік жәрдем көрсетуге құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 4 ақпандағы N 31 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Қызылжар ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 5 наурызда N 13-8-68 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы әкімдігінің 2009 жылғы 4 желтоқсанда N 392 қаулысы

      Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы әкімдігінің 2009.12.04 N 392 қаулысы

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 «Жеке және заңды тұлғаларға көрсететін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы», Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы» қаулыларына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148-11 «Қазақстан Республикасында жергілікті мемлекеттік басқару туралы» Заңының 31-бабына, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Мүгедектерге протездік-ортопедтік жәрдем көрсетуге құжаттарды ресімдеу» мемлекеттік қызметін көрсету стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Е. Қадыровқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы ресми жарияланған күнінен бастап он күн өткеннен кейін күшіне енеді.

      Қызылжар ауданының әкімі                          Е. Мамбетов

Қызылжар ауданы әкімдігінің
2007 жылғы 4 ақпандағы № 31
қаулысымен бекітілген

Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандарты Мүгедектерге протездік-ортопедтік жәрдем көрсетуге құжаттарды ресімдеу

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтің анықтамасы: Мүгедектерге протездік-ортопедтік жәрдем көрсетуге құжаттады ресімдеу
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетуге негіз болатын нормативтік құқықтық актінің атауы, бабы (тармағы) және баптың (тармақтың) мазмұны.
      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 20 шілдедегі № 754 қаулысымен бекітілген «Мүгедектерді протезді-ортопедтік жәрдеммен және жәрдемші (өтемдік) құралдармен қамтамасыз ету туралы» Ережелерінің 11-тармағы.
      4. Осы мемлекеттік қызметті ұсынатын мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің , өзге де субъектілердің атауы:
      «Қызылжар аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ
      5. Тұтынушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетуді аяқтау нысаны (нәтижесі): хабарлама
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаты.
      1) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектері және оларға теңестірілген адамдар;
      2) Қазақстан Республикасының қарулы күштері қатарында әскер міндетін атқаруына байланысты мүгедектік алған әскери қызметшілер;
      3) қызметтік міндетін атқаруға байланысты мүгедектік алған ішкі істер органдарының, ұлттық қауіпсіздіқ органдарының басшылық және қатардағы құрамдарындағы тұлғалар;
      4) жалпы аурулар мүгедектері;
      5) балалық шағынан мүгедектер;
      6) мүгедек балалар.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) Тұтынушы қажет құжаттарды тапсырған сәттен мемлекеттік қызметті көрсетуге дейінгі уақыт мерзімі (есепке тұру сәті, талон алуы және т.с.с.), мемлекеттік қызмет алу үшін электрондық сұраным жасағаннан бастап – 15 күнге дейін;
      2) қажет құжаттарды тапсыру кезегінде барынша рауалы күту уақыты (тіркелуде, талон алуда және т.с.с.) - 20 минут
      3) дайын құжаттарды алу кезегінде барынша рауалы күту уақыты - 20 минут
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ақылы екендігін немесе тегіндігін көрсету. Ақылы болған жағдайда құнын (алым, төлем) төлеу кезінде толтырылуы талап етілетін құжаттың қажетті нысандарын (түбіртегін) көрсету.
      Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына және қол жетімділігіне қойылатын талаптар туралы ақпарат көзі ретінде мемлекеттік қызмет көрсету стандартын міндетті түрде орналастыру орнын көрсету. Бұл  стандартты ресми жариялау көзіне, мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе мемлекеттік қызмет көрсететін өзге де субъектінің сайтына немесе мемлекеттік қызмет көрсететін органдарының мекен-жайларына сілтеме болуға тиіс.
      «Қызылжар аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ холында стенд, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Бескөл с., Спортивная 2 к-сі, kyzil@mail.online.kz.
      10. Жұмыс кестесін (күндер, сағаттар, үзілістер) көрсету, қызметті алу үшін алдын ала жазылуға бола ма (шарттары мен талаптарын көрсету), жедел қызмет көрсету бар ма (шарттары мен талаптарын көрсету).
      Жұмыс кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін 9.00. сағаттан 18.00. сағатқа дейін, үзіліс 13.00. сағаттан 14.00. сағатқа дейін.
      11. Қызмет көрсететін орынның шарттарын көрсету (үй-жай режимі, қауіпсіздікті қамтамасыз ету, жеке мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін жасалған жағдайлар, күтудің және қажетті құжаттарды дайындаудың қолайлы жағдайлары (күту залы, үлгілер қойылған таған) және т.с.с.).
      Стандарттық ғимарат, өртке қарсы қауіпсіздік сақталған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін, оның ішінде жеңілдіктері бар адамдар үшін қажетті құжаттар мен талаптардың тізбесін (мысалы, өтініш берушінің электрондық цифрлық қолтаңбасының болуы), көрсету:
      1) өтініш бланкі;
      2) өтінушінің жеке куәлігі;
      3) медициналық-әлеуметтік сараптау анықтамасы;
      4) мүгедекті сауықтырудың жеке бағдарламасы;
      5) мүгедектік дәрежесін анықтайтын куәлік.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті сайтқа сілтемені не бланк берілетін орынды (өтініш нысандары және т.с.с.) көрсету.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті сайтқа сілтемені не толтырылған бланкілерді, нысандарды, өтініштерді және басқа да құжаттарды тапсыратын жауапты адамның мекен-жайын және кабинетінің нөмірін көрсету.
      «Қызылжар аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ-сіне тапсырылады, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Бескөл с., Спортивная 2 к-сі, № 2 кабинеті ,тел. 22107.
      15. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының мемлекеттік қызметті алған күні бар барлық барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжаттың атауын және нысанын көрсету - талон
      16. Қызмет көрсету нәтижесін жеткізу тәсілдері мен регламенттерінің толық тізбесін көрсету – электрондық почта, сайт арқылы, жеке бару, курьер және т.с.с.
      Жеке бару, немесе селолық округтың маманы арқылы
      17.Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе қызметті ұсынудан бас тарту негіздерінің толық тізбесін көрсету: Біле тұра жалған мәлімдеме беру.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Мемлекеттік органның қызмет көрсетуде тұтынушыға қатысты басшылыққа алатын жұмыс қағидаттарын санамалау (сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы толық ақпараттың сақталуын, қоғалуын және құпиялығын қамтамасыз ету, тұтынушы белгілеген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету).
      Қызметті көрсету туралы туралы толық және егжей-тегжейлі ақпарат, мамандардың сыпайылығы, жауапкершілігі және профессионалдығы, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы толық ақпараттың сақталуын,қорғалуын және құпиялығын қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға қызмет көрсету нәтижелері осы үлгі стандартқа қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құралған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағым дайындауға жәрдем көрсететін мемлекеттік органның атауын, электрондық почтасының мекен-жайын, шақыруларды өңдеу орталықтарының (call-орталықтар) телефон нөмірлерін не лауазымды адам кабинетінің нөмірін көрсету.
      «Қызылжар аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ бастығы, мекен-жайы: Солтүстік-Қазақстан облысы, Бескөл с., Спортивная 2 к-сі, № 1 кабинеті,телефон 2-16-50,kyzil@mail.online.kz.
      22. Шағым берілетін мемлекеттік органның атауын, электрондық почтасының мекен-жайын не лауазымды адам кабинетінің нөмірін көрсету.
      Шағым беріледі: «Қызылжар аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ бастығына, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Бескөл с., Спортивная 2 к-сі, № 1 кабинеті, телефон 2-16-50, жоғары тұрған ұйымдарға беріледі.
      «Қызылжар аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің бастығына, мекен-жайы: Солтүстік-Қазақстан облысы, Бескөл с., Спортивная 2 к-сі, № 1 кабинеті, телефон 2-21-07;
      «Жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» ММ-не, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы Абай к-сі, 64, телефон 465648, кабинет № 213
      23. Шағымның қабылданғанын растайтын және берілген шағымға жауап алатын мерзім мен орынды көздейтін құжаттың атауын, шағымның қаралу барысы туралы білуге болатын лауазымды адамдардың байланыс деректерін көрсету - талон

6. Байланыс ақпараты

      24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік орган, мекеме немесе өзге де субъект басшысының, оның орынбасарының және жоғары тұрған ұйымның байланыс деректерін көрсету (сайт, электрондық почтасының мекен-жайы, жұмыс және қабылдау кестесі, мекен-жайы, телефондары).
      «Қызылжар аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» ММ бастығы, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Бескөл с., Спортивная 2 к-сі, № 1 кабинеті,телефон 2-16-50, күн сайын 9.00. сағаттан 18.00. сағатқа дейін, үзіліс 13.00. сағаттан 14.00. сағатқа дейін, демалыс күндері – сенбі, жексенбі.
      25. Тұтынушы үшін басқа да пайдалы ақпарат (шақыруларды іздеу орталықтарының телефондары, қосымша қызметтер туралы ақпарат және т.б.)
      «Жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті» ММ, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы Абай к-сі, 64, телефон 465648, кабинет № 213

«Мүгедектерге протездік-ортопедтік
жәрдем көрсетуге құжаттарды ресімдеу»
мемлекеттік қызметін көрсету стандартына
қосымша

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсет-
кіштің
норматив-
тік мәні

Көрсеткіш-
тің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіш-тің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. құжаттарды
тапсырған сәттен бастап
белгіленген мерзімде
қызметті ұсыну
оқиғаларының % үлесі

99

99

99

1.2. қызмет алуды
кезекте 40 минуттан
аспайтын уақыт күткен
тұтынушылардың % үлесі

100

100

100

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну
үдерісінің сапасына
қанағаттанған
тұтынушылардың % үлесі

95

95

95

2.2. құжаттарды
лауазымды тұлға дұрыс
ресімдеген жағдайдың
(жүргізілген төлемдер,
есеп айырысулар және
тағы басқасы) % үлесі

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну
тәртібі туралы сапаға
және ақпаратқа
қанағаттанған
тұтынушылардың % үлесі

95

95

95

3.2. тұтынушы құжаттарды
дұрыс толтырған және
бірінші реттен тапсырған
оқиғалардың % үлесі

95

95

95

3.3. интернет арқылы қол
жетімді қызметтерінің
ақпарат % үлесі

100

100

100

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі
бойынша қызмет
көрсетілген
тұтынушылардың жалпы
санына негізделген
шағымдардың % үлесі

5

5

5

4.2. белгіленген
мерзімде қаралған және
қанағаттандырылған
негізделген шағымдардың
% үлесі

100

100

100

4.3. шағымданудың
қолданыстағы тәртібіне
қанағаттанған
тұтынушылардың % үлесі

90

90

90

4.4. шағымдану мерзіміне
қанағаттанған
тұтынушылардың % үлесі

90

90

90

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің
сыпайлығына
қанағаттанған
тұтынушылардың % үлесі

100

100

100

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи"

Постановление акимата Кызылжарского района Северо-Казахстанской области от 4 февраля 2008 года N 31. Зарегистрировано Управлением юстиции Кызылжарского района Северо-Казахстанской области 5 марта 2008 N 13-8-68. Утратило силу - постановлением акимата Кызылжарского района Северо-Казахстанской области от 4 декабря 2009 года N 392

      Утратило силу - постановлением акимата Кызылжарского района Северо-Казахстанской области от 4.12.2009 г. N 392

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам»,постановлением правительства Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении типового стандарта оказания государственной услуги», руководствуясь статьей 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148-11 «О местном государственном управлении в Республике Казахстан» акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить стандарт оказания государственной услуги «Оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи»
      2. Контроль за настоящим постановлением возложить на заместителя акима района Е.Кадырова.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении 10 дней с момента опубликования в средствах массовой информации.

      Аким района                                Е. Мамбетов

Утверждено
постановлением акимата
Кызылжарского района
от 4 февраля 2008 года № 31

Стандарт
оказания государственной услуги Оформление документов на
инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи

1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги: оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная
      3. Название и статья (пункт) нормативно правового акта (законодательный акт, акт Президента Республики Казахстан, акт Правительства Республики Казахстан), на основании которого оказывается государственная услуга:
      Пункт 11 Правил, утвержденных Правительством Республики Казахстан от 20 июля 2005 года № 754 «Обеспечения инвалидов протезно-ортопедической помощью и техническими вспомогательными (компенсаторными) средствами»
      4. Наименование государственного органа, государственного учреждения или иных субъектов, предоставляющих государственную услугу:
      Государственное учреждение «Кызылжарский районный отдел занятости и социальных программ»
      5. Форма завершения (результат) оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель: уведомление
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга:
      1) Участники и инвалиды Великой отечественной войны, а также лица, приравненные по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны;
      2) Военнослужащие, инвалидность которых наступила в связи с исполнением служебных обязанностей в Вооруженных Силах Республики Казахстан;
      3) Лица начальствующего и рядового состава органов внутренних дел, органов национальной безопасности, инвалидность которых наступила в связи с исполнением служебных обязанностей;
      4) Инвалиды от общего заболевания;
      5) Инвалиды с детства;
      6) Дети–инвалиды.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов (с момента регистрации, получения талона, и т.д.), подачи электронного запроса для получения государственной услуги: - до 15 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов (при регистрации, получении талона и т. п.): 20 минут.
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, максимально допустимый размер файла как результат оказания государственной услуги: 20 минут.
      8. Указать платность или бесплатность оказания государственной услуги. В случае платности указать стоимость, формы оплаты, необходимые формы документа (квитанции), которую требуется заполнить при оплате стоимости (сбора, платежа) государственной услуги: государственная услуга – бесплатная.
      9. Указать места обязательного размещения стандарта оказания государственной услуги как источника информации о требованиях к качеству и доступности оказания государственной услуги. Это должна быть ссылка на источник официального опубликования стандарта, ссылка на сайт государственного органа, государственного учреждения или иного субъекта, предоставляющего государственную услугу, или адреса мест оказания государственной услуги:
      Информационно-разъяснительный стенд государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел занятости и социальных программ», адрес: Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район с.Бишкуль, улица Спортивная 2, адрес электронной почты: (ro_kyzil@mail.online.kz)
      10. Указать график работы (дни, часы, перерывы), существует ли предварительная запись для получения услуги (указать условия и требования), есть ли ускоренное обслуживание (указать условия и требования):
      График работы: с понедельника по пятницу, рабочее время с 9 часов до 18 часов, обеденный перерыв с 13 часов до 14 часов.
      11. Указать условия места предоставления услуги (режим помещения, обеспечение безопасности, условия для людей с ограниченными физическими возможностями, приемлемые условия ожидания и подготовки необходимых документов (зал ожидания, стойка с образцами и т. п.) - стандартное помещение, соблюдена пожарная безопасность.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Указать перечень необходимых документов и требований, в том числе для лиц, имеющих льготы для получения государственной услуги:
      1) бланк заявления;
      2) удостоверение личности заявителя;
      3) справка Медико-Социальной Экспертизы;
      4) индивидуальная программа реабилитации инвалида;
      5) удостоверение, подтверждающее статус инвалида.
      13. Указать ссылку на сайт, либо место выдачи бланков (форм заявлений и т.п.), которые необходимо заполнить для получения государственной услуги:
      14. Указать ссылку на сайт, либо адрес и номер кабинета ответственного лица, которому сдаются заполненные бланки, формы, заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги:
      Государственное учреждение «Кызылжарский районный отдел занятости и социальных программ», адрес: Северо-Казахстанская область, село Бишкуль, улица Спортивная 2, кабинет 2, телефон 22107.
      15. Указать наименование и форму документа, подтверждающего, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, в котором содержится дата получения потребителем государственной услуги: талон.
      16. Указать полный перечень способов и регламентов доставки результата оказания услуги - электронная почта, через сайт, личное посещение, курьер и т.п.: личное посещение или через специалиста сельского округа.
      17. Указать полный перечень оснований для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги: предоставление заведомо ложных документов.

3. Принципы работы

      18. Перечислить принципы работы, которым руководствуется государственный орган по отношению к потребителю услуг (вежливость, исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки):
      Вежливость, корректность, исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуги в соответствии с нормативными актами, обеспечение сохранности и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности, которые указаны в приложении к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Указать наименование государственного органа, адрес электронной почты, номера телефонов центров обработки вызовов (call-центров), либо номер кабинета должностного лица, который разъясняет порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывает содействие в подготовке жалобы:
      Начальник государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел занятости и социальных программ», адрес: Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район с.Бишкуль, улица Спортивная 2 , адрес электронной почты: (ro_kyzil@mail.online.kz), кабинет, 1, телефон 21650.
      22. Указать наименование государственного органа, адрес электронной почты, либо номер кабинета должностного лица, которому подается жалоба:
      Начальник государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел занятости и социальных программ», адрес: Северо-Казахстанская область, село Бишкуль, улица Спортивная 2, кабинет, 1, телефон 21650.
      Начальник отдела социальных программ государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел занятости и социальных программ», адрес: Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, с.Бишкуль, улица Спортивная 2, адрес электронной почты: (ro_kyzil@mail.online.kz)кабинет, 2, телефон 21650.
      Государственное учреждение «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области», адрес: Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Абая, 64, телефон 465648, кабинет № 213.
      23. Указать наименование документа, подтверждающего принятие жалобы и предусматривающего срок и место получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы: талон

6. Контактная информация

      24. Указать контактные данные (сайт, адрес электронной почты, график работы и приема, адрес, телефоны) руководителя государственного органа, учреждения или иного субъекта, непосредственно оказывающего государственную услугу, его заместителей и вышестоящей организации:
      Начальник государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел занятости и социальных программ» Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район с.Бишкуль, улица Спортивная 2, адрес электронной почты: (ro_kyzil@mail.online.kz)кабинет № 2, телефон 21650, ежедневно с 9-00 до 18 часов, перерыв на обед с 13 до 14 часов, выходной суббота и воскресенье
      25. Другая полезная информация для потребителя (телефоны центров обработки вызовов, информация о дополнительных услугах и т.д.).
      Государственное учреждение «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области», адрес: Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Абая, 64, телефон 465648, кабинет № 213

Приложение к стандарту
оказания государственной услуги
«Оформление документов на инвалидов для
предоставления им протезно-ортопедической
помощи»

Таблица. Значение показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показате-ля в последую-щем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

99

99

99

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

0

0

0

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

95

95

95

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.п.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

95

95

95

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

95

95

95

3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

100

100

100

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб к общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

5

5

5

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

100

100

100

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

90

90

90

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

90

90

90

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100

100

100