"Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек көрсету үшін құжаттар ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 14 қаңтардағы N 5 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Тимирязев ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 11 ақпанда N 13-12-54 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының әкімдігінің 2009 жылғы 13 қарашада N 217 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының әкімдігінің 2009.11.13 N 217 Қаулысымен

      «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы» 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 Қазақстан Республикасының Үкіметінің қаулысына сәйкес, аудандық бюджетінен қаржыландыратын мемлекеттік органдарымен мемлекеттік қызметтерді көрсетудің сапасын көтеру мақсатында, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТТІ:
      1. «Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен көрсетілетін «Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек көрсету үшін құжаттар ресімдеу» мемлекеттік қызмет көрсету жөнінде қоса берілген стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау экономикалық сұрақтары және ауыл шаруашылығы жөнінде аудан әкімінің орынбасары И.В. Циммерманға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Б. Жұмабеков

Аудан әкімдігінің 2008 жылғы
14 қаңтардағы № 5 қаулысымен
бекітілді

Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты «Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек көрсету үшін құжаттар ресімдеу»

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызмет көрсетудің анықтамасы: «Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек көрсету үшін құжаттар ресімдеу»
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі – жарым-жартылай автоматтандырылған.
      3. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 20 шілдедегі «Мүгедектерді протездік-ортопедиялық көмекпен және техникалық көмекші (компенсаторлық) құралдармен қамтамасыз ету» № 754 қаулысымен бекітілген Ережелердің 11 тармағы: «Мүгедектер протездік-ортопедиялық көмекті қажет етеді, тұрғылықты жері бойынша қалалық, аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдеріне арыз жазады».
      4. Осы мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынатын мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе басқа да субъектілердің атауы:
      «Тимирязев ауданы жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі, Тимирязев селосы, Уәлиханов көшесі, 1 үй.
      5. Тұтынушы алуға көрсетілетін мемлекеттік қызмет көрсетудің
аяқталу формасы (нәтижесі): Хабарлама (хат).
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаттары:
      1) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектері, сондай-ақ жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының мүгедектеріне теңестірілген тұлғалар;
      2) мүгедектікке Қазақстан Республикасы Қарулы Күштеріндегі қызметтік міндеттерін атқару кезінде ұшыраған әскери қызметкерлер;
      3) мүгедектігі қызметтік міндеттерін атқарып жүргенде болған ішкі істер органдарының, ұлттық қауіпсіздік органдарының басшылық және қатардағы құрамының тұлғалары;
      4) жалпы аурудан болған мүгедектер;
      5) туғанынан мүгедектер;
      6) мүгедек балалар.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімі:
      1) Тұтынушыларға қажетті құжаттарды берген күннен бастап мемлекеттік қызмет көрсетудің, мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалану үшін электрондық сұрау салу мерзімдері (тіркеу, талон алу күнінен бастап т. б.): 15 күнге дейін;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтудің максималды уақыты (тіркеліп талон алған уақыттан бастап т.б.), мемлекеттікқызмет  көрсетуді пайдалану үшін электрондық сұрау салу мерзімдері: 30 минут;
      3) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтудің максималды уақыты, мемлекеттік қыз көрсетудің нәтижесі ретінде максималды мөлшері: 30 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету: «Мүгедектерге протездік-ортопедялық көмек көрсету үшін құжаттар ресімдеу» тегін көрсетіледі.
      9. «Мүгедектерге протездік-ортопедялық көмек көрсету үшін құжаттар ресімдеу» мемлекеттік қызмет көрсетулердің стандарты аудандық «Нива» газетінде жарияланады, Тимирязев селосы, Уәлиханов көшесі,1, № 3,4 кабинет мекен-жайы бойынша орналасқан «Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ғимаратында стенд орналастырылған. Осы мекен-жайда қызмет көрсетіледі.
      10. Жұмыс кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін, жұмыс уақыты сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін, түскі үзіліс 13-00- ден 14-00-ге дейін. Алдын ала жазылу керек емес.
      11. «Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің ғимаратында, 3,4 кабинеттерде орындықтар, ақпараттық стендтер өтініштер үлгілерімен ұйымдастырылған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызмет көрсетулерді пайдалануға тұлғалар келесі құжаттарды ұсынады:
      1) өтініш;
      2) арызданушының жеке куәлігі;
      3) Медициналық-әлеуметтік сараптама анықтамасы;
      4) мүгедекті еңбекке жарамды етудің жеке бағдарламасы.
      Құжаттар растайтын құжаттардың қосымшаларымен салыстыру үшін түпнұсқа және көшірме түрінде ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары арызданушыға қайтарылып беріледі.
      13. Бланктар Тимирязев селосы, Уәлиханов көшесі, 1 үй, № 3 кабинет мекен-жайы бойынша «Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінде беріледі.
      14. Қажетті құжаттардың толық пакетімен арыз Тимирязев селосы, Уәлиханов көшесі,1 үй, № 3 кабинет мекен-жайы бойынша «Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесіне тапсырылады.
      15. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалану күні жазылған мемлекеттік қызмет көрсетуді пайдалану үшін тұтынушының барлық құжаттарды тапсырғанын растайтын құжаттың атауы мен түрі арызданушының үзінді талоны.
      16. Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесін беретін жауапты тұлға хабарлама поштамен жіберіледі немесе Тимирязев селосы, Уәлиханов көшесі,1 үй, № 3 кабинет мекен-жайы бойынша «Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесіне жеке қатынасуда қолына беріледі.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін себеп болған негіздердің толық тізбесін көрсету.
      1) арызданушы ұсынған мәліметтердің күмәнділігі;
      2) тапсырылған құжаттардың сәйкессіздігі.

3. Жұмыс принципі

      18. Мемлекеттік қызмет көрсетулерді пайдалануға арызданған азаматтар:
      1) қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат алуға;
      2) әдептілікке, жауапкершілікке және кәсібилікке;
      3) белгіленген үлгідегі өтінішті және оған қоса берілетін бланктарды тегін алуға;
      4) қабылданған шешім туралы хабарлама алуға арқа сүйей алады, хабарлама беруден бас тартылған жағдайда оның себептері көрсетілетін болады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері осы стандарттың қосымшасында көрсетілген сапалылық пен қол жеткізушілік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе басқа да субъектілердің жұмыстары бағаланатын мемлекеттік қызмет көрсетулердің сапасы мен қол жеткізушілігінің көрсеткіштерінің мақсатты тағайындалуы жыл сайын арнайы құрылған жұмысшы топтармен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Лауазымды тұлғаның әрекетіне шағымдану:
      Тимирязев селосы, Уәлиханов көшесі,1 үй, 2 кабинет немесе орынбасарға 4 кабинет мекен-жайы бойынша «Тимирязев ауданының
жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің басшысына арыздану арқылы іске асырылады.
      2) Тимирязев ауданының әкіміне
      3) Тимирязев аудандық сотқа.
      22. Шағым түскен мемлекеттік органы:
      1) «Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік
бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесінің басшысы, 2 кабинет;
      2) «Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі бастығының орынбасары – 4 кабинет;
      3) Тимирязев ауданының әкіміне, Тимирязев с., Уәлиханов көшесі,1;
      4) Тимирязев аудандық сотқа, Тимирязев с., Уәлиханов көшесі,1
      23. Қабылданған шағымдарды растайтын және берілген шағымға жауап алудың мерзімі 15 күн, шағымды қарау барысында білуге болатын лауазымды тұлғалардың байлыныс мәліметтері қаралатын құжаттар атауы датасы мен шағым қабылданған уақыты көрсетілген үзінді талон беріледі.

6. Байланыс ақпарат

      24. Мемлекеттік органның байланыс мәліметтерін электрондық пошта мекен-жайы, жұмыс және қабылдау кестесі, мекен-жайы, телефондары:
      «Тимирязев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік
бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі – Тимирязев селосы,
Уәлиханов көшесі, 1 үй, электрондық пошта мекен-жайы:ro-timir@mail.online.kz.
      Мекеме бастығы, телефон 21494, № 2 кабинет;
      Бастықтың орынбасары, телефон 21649, № 4 кабинет;
      Әлеуметтік жәрдемақылар құрылымдық бөлімшесі - 3, 4 кабинеттер, телефон 21649;
      Солтүстік Қазақстан облысы жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаменті, Петропавл қаласы Абай көшесі, 64, электрондық пошта мекен-жайы: obl_dep@mail.online.kz.

«Мүгедектерге протездік-ортопедиялық
көмек көрсету үшін құжаттар ресімдеу»
мемлекеттік қызмет көрсетудің
стандартына қосымша

Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің мағынасы

Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштері

Көрсеткіш-тердің норматив-
тік мағынасы

Келесі жылдағы көрсеткіштер-дің мақсатты мағынасы

Есеп беру жылындағы көрсеткіштер-дің ағымдағы мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. құжатты тапсырған кезден бастап белгіленген мерзімде қызметтер көрсетудің % (үлесі) жағдайлары

95

75

60

1.2. кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі)

90

50

40

2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулер үрдісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

90

70

60

2.2. лауазымды тұлғалармен құжаттарды дұрыс ресімдеу жағдайлары (өндірістік есептеулер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

95

75

65

3. Қол жеткізушілік

3.1. қызмет көрсетулер тәртібі туралы ақпаратқа және оның сапасына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

80

50

40

3.2. тұтынушылармен дұрыс толтырылған және бірден тапсырылған құжаттар жағдайлары % (үлесі)

80

30

25

3.3. Интернет арқылы қол жеткізе алатын ақпараттар қызметі % (үлесі)

50

30

25

4. Шағымдану үрдісі

4.1. іс бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдар % (үлесі)

0,1

0,4

0,6

4.2. белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі)

95

60

50

4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

85

70

50

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

95

50

40

5. Сыпайылық

5.1. персоналдық сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

90

70

60

Об утверждении стандарта государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи"

Постановление Акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 14 января 2008 N 5. Зарегистрировано Управлением юстиции Тимирязевского района Северо-Казахстанской области 11 февраля 2008 года N 13-12-54. Утратило силу - постановлением акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 13 ноября 2009 года N 217

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 13.11.2009 г N 217

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», в целях повышения качества оказания государственных услуг государственными органами, финансируемыми из районного бюджета, акимат района ПОСТАНОВИЛ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги «Оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи», предоставляемой государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района Северо-Казахстанской области».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района по экономическим вопросам и сельскому хозяйству Циммерман И.В.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким района                                Б. Жумабеков

Утвержден
постановлением акимата района
14 января 2008 года № 5

Стандарт оказания государственной услуги
«Оформление документов на инвалидов для предоставления
им протезно-ортопедической помощи»

1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги: «Оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи»
      2. Форма оказываемой государственной услуги - частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании пункта 11 Правил обеспечения инвалидов протезно-ортопедической помощью и техническими вспомогательными (компенсаторными) средствами, утвержденных Постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2005 года № 754: "Инвалиды, нуждающиеся в протезно-ортопедической помощи, подают заявление в городские, районные отделы занятости и социальных программ по месту жительства".
      4. Наименование государственного органа, государственного учреждения или иных субъектов, предоставляющих данную государственную услугу:
      Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района», город Тимирязево, ул. Уалиханова, 1.
      5. Форма завершения (результат) оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель:
      Договор/соглашение (либо уведомление об отказе)
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга.
      1) участники и инвалиды Великой отечественной войны, а также лица, приравненные по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны;
      2) военнослужащие, инвалидность которых наступила в связи с исполнением служебных обязанностей в Вооруженных Силах Республики Казахстан;
      3) лица начальствующего и рядового состава органов внутренних дел, органов национальной безопасности, инвалидность которых наступила в связи с исполнением служебных обязанностей;
      4) инвалиды от общего заболевания;
      5) инвалиды с детства;
      6) дети–инвалиды.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов (с момента регистрации, получения талона и т. п.) - 15 рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов (с момента регистрации, получения талона и т. п.) - 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, как результат оказания государственной услуги - 30 минут.
      8. Государственная услуга: «Назначение жилищной помощи» предоставляется бесплатно.
      9. Стандарт оказания государственной услуги «Назначение жилищной помощи» публикуется в районной газете «Нива», размещается на стенде в помещении государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района», находящегося по адресу: село Тимирязево, ул.Уалиханова, 1, кабинеты 3,4. Услуга оказывается по этому же адресу.
      10. График приема заявителей: ежедневно, с понедельника по пятницу, с 9.00. до 18.00 часов, перерыв с 13.00 до 14.00 часов. Предварительная запись не требуется.
      11. Услуга оказывается в помещении государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района». В кабинетах 3,4 имеются столы, стулья, информационные стенды с образцами заявлений.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги заявитель представляет следующие документы:
      1)заявление;
      2) удостоверение личности заявителя;
      3) справка медико-социальной экспертизы;
      4) индивидуальная программа реабилитации инвалида.
      Документы предоставляются в подлинниках и копиях для сверки с приложением подтверждающих документов, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.
      13. Бланки выдаются в государственном учреждении «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района» по адресу: село Тимирязев, ул.Уалиханова,1, кабинет 3.
      14.Заявление с полным пакетом необходимых документов сдается в государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района» по адресу: село Тимирязево, ул. Уалиханова, 1, кабинет 3.
      15. Указать наименование и форму документа, подтверждающего, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, в котором содержится дата получения потребителем государственной услуги:
      Отрывной талон заявления.
      16. Уведомление направляется почтой или личное посещение государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района» по адресу: село Тимирязево, ул.Уалиханова,1, кабинет 3.
      17. Указать полный перечень оснований для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги:
      1) недостоверность сведений предоставляемых заявителем;
      2) несоответствие представленных документов.

3. Принципы работы

      18. При обращении за предоставлением государственной услуги граждане могут рассчитывать на:
      1) получение полной и подробной информации о порядке регистрации и учета граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне;
      2) вежливость, ответственность и профессионализм сотрудников отдела;
      3) бесплатное получение заявления установленного образца и прилагаемых к нему бланков;
      4) получение уведомления о принятом решении, в случае отказа в уведомлении будут указаны причины отказа.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности, которые указаны в приложении к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Обжалование действия должностного лица осуществляется посредством обращения к:
      1) начальнику государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района» по адресу: село Тимирязево, ул. Уалиханова,1, кабинет 2, или заместителю, кабинет 4.
      2) акиму Тимирязевского района
      3) Тимирязевский районный суд
      22. Жалоба может быть подана:
      1) Начальнику государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района», ул. Уалиханова,1, кабинет 2;
      2) заместителю начальника государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района», ул. Уалиханова,1, кабинет 4;
      3) акиму Тимирязевского района, с. Тимирязево, ул. Уалиханова,1
      4) в Тимирязевский районный суд, с. Тимирязево, ул. Уалиханова, 1
      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале регистрации обращений физических лиц и рассматривается в течение 15 дней. Заявителю вручается отрывной талон.

6. Контактная информация

      24.Контактные данные:
      Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Тимирязевского района» - Северо-Казахстанская область, село Тимирязево, ул.Уалиханова, 1, адрес электронной почты: ro-timir@mail.online.kz.
      начальник учреждения: телефон 21494, кабинет № 2;
      заместитель начальника: телефон 21649, кабинет № 4;
      начальник структурного подразделения социальных пособий: телефон 21649, кабинет № 4;
      структурное подразделение социальных пособий - кабинет 3;
      начальник Департамента координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области: город Петропавловск, улица Абая, 64, кабинет № 213, телефон 465648, адрес электронной почты:obl_dep@mail.online.kz.

Приложение к стандарту оказания
государственной услуги
«Оформление документов на инвалидов
для предоставления им протезно-
ортопедической помощи»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и
доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги
в установленный срок
с момента сдачи
документа


90


75


60

1.2. % (доля)
потребителей,
ожидавших получения
услуги в очереди не
более 40 минут


90


50


40

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги


90


70


60

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов
должностным лицом
(произведенных
начислений, расчетов
и т.д.)


95


75


65

3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги


80


50


40

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем
документов и сданных
с первого раза


80


30


25

3.3. % (доля) услуг
информации, о которых
доступно через
Интернет


50


30


25

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
общему количеству
обслуженных
потребителей по
данному делу


0,1


0,4


0,6

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб,
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок


95


60


50

4.3. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
существующим порядком
обжалования


85


70


50

4.4. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
сроками обжалования


95


50


40

5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
вежливостью персонала


90


70


60