Сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымын консервациялау кезеңінде тағайындалатын уақытша әкімшіліктің (уақытша басқарушының) қызметі туралы нұсқаулықты бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігі басқармасының 2010 жылғы 3 қыркүйектегі № 139 Қаулысы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2010 жылғы 12 қазанда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 6548 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі Басқармасының 2022 жылғы 23 қарашадағы № 99 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі Басқармасының 23.11.2022 № 99 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Сақтандыру қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 18 желтоқсандағы Заңын іске асыру мақсатында Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігінің (бұдан әрі – Агенттік) Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Ұсынылып отырған Сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымын консервациялау кезеңінде тағайындалатын уақытша әкімшіліктің (уақытша басқарушының) қызметі туралы нұсқаулық бекітілсін.

      2. Осы қаулы ол бірінші рет ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      3. Сақтандыру нарығының субъектілерін және басқа қаржы ұйымдарын қадағалау департаменті (Д.Ш. Қарақұлова):

      1) Заң департаментімен (Н.В. Сәрсенова) бірлесіп, осы қаулыны Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткізу шараларын қолға алсын;

      2) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап он күндік мерзімде осы қаулыны Агенттіктің мүдделі бөлімшелеріне, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарына, "Қазақстан қаржыгерлерінің қауымдастығы" заңды тұлғалар бірлестігіне мәлімет үшін жеткізсін.

      4. Агенттіктің Төрайым қызметі (А.Ә. Кенже) осы қаулыны Қазақстан Республикасының бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау шараларын қолға алсын.

      5. Осы қаулының орындалуын бақылау Агенттік Төрайымының орынбасары А.Ө. Алдамбергенге жүктелсін.

Төрайым

Е. Бахмутова


  Қазақстан Республикасы
Қаржы нарығын және қаржы
ұйымдарын реттеу мен қадағалау
агенттігі Басқармасының
2010 жылғы 3 қыркүйектегі
№ 139 қаулысымен бекітілген

Сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымын консервациялау кезеңінде тағайындалатын уақытша әкімшіліктің (уақытша басқарушының) қызметі туралы нұсқаулық

      1. Осы Сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымын консервациялау кезеңінде тағайындалатын уақытша әкімшіліктің (уақытша басқарушының) қызметі туралы нұсқаулық "Сақтандыру қызметі туралы" 2000 жылғы 18 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңының (бұдан әрі - Заң)55-5-бабының 2-тармағын іске асыру мақсатында әзірленген және қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын реттеу, бақылау және қадағалау жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі – уәкілетті орган) шешімі бойынша сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымын (бұдан әрі – сақтандыру ұйымы) консервациялауды жүргізу кезеңіне тағайындалған (тағайындалатын) уақытша әкімшіліктің (уақытша басқарушының) қызметін, сондай-ақ оның үшінші тұлғалармен өзара қарым-қатынас принциптерін нақтылайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 30.05.2016 № 127 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Сақтандыру ұйымы уақытша әкімшілігінің (уақытша басқарушысының) (бұдан әрі – уақытша әкімшілік) міндеттері сақтандыру ұйымының өз міндеттемелерін уақытылы және толық орындауға қабілеттілігін сақтау немесе қалпына келтіру, жұмыстағы бар кемшіліктерді және Қазақстан Республикасының заңнамасы мен сақтандыру ұйымының ішкі құжаттарындағы бұзушылықтарды жою, сондай-ақ сақтандыру ұйымының қаржылық жай-күйін сауықтыру, оның жұмысының сапасын жақсарту, сақтандыру ұйымы көрсететін қаржылық қызмет көрсетуді тұтынушылардың құқықтарын және заңды мүдделерін қорғау, сақтандыру ұйымында тәуекелдерді басқару мен ішкі бақылау жүйелерін жақсарту мақсатында іс-шараларды жүзеге асыру болып табылады.

      3. Уақытша әкімшілік алқалы орган болып табылады, оны консервациялау режиміндегі сақтандыру ұйымы атынан іс-әрекет ететін басшы басқарады. Уақытша әкімшіліктің басшысы уақытша әкімшіліктің мүшелері арасында міндеттерді бөледі.

      4. Уақытша әкімшіліктің сақтандыру ұйымының қызметі мәселелері бойынша шешімдер Заңның 55-5-бабының талаптары ескеріле отырып, дербес қабылданады.

      Уақытша әкімшілік жай көпшілік дауыспен шешім қабылдайды, дауыстар тең болған кезде оның басшысының дауысы шешуші роль атқарады.

      5. Уақытша әкімшілік уәкілетті органның сақтандыру ұйымын консервациялауды жүргізу туралы шешімінде көрсетілген ұсынымдарды және уәкілетті органның жазбаша ұйғарымдарын ескере отырып, сақтандыру ұйымын консервациялау кезеңінде негізгі іс-шаралар жоспарын (бұдан әрі – консервациялау жоспары) бекітеді.

      6. Консервациялау жоспары мынадай іс-шараларды көздейді:

      1) сақтандыру ұйымының барлық активтері мен міндеттемелерін, баланстан тыс шоттарда есепке алынатын мүлкін, оның ішінде кепілге қойылған мүлкі мен олар бойынша құқық белгілеуші құжаттарды түгендеуді жүргізу;

      2) басқарудың оңтайлы құрылымын және сақтандыру ұйымы қызметкерлерінің санын айқындау;

      3) сақтандыру ұйымымен, оның ішінде сақтандыру ұйымының аффилиирленген тұлғаларымен бұрын жасалған оның қызметіне байланысты шарттардың мақсатқа лайықтылығын анықтау және сақтандыру ұйымының қаражатын салуды көздейтін шарттарды бұзу жөніндегі шараларды қабылдау;

      4) жарияланған акциялардың санын арттыру және оларды Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұйымдастырылған бағалы қағаздар нарығында орналастыру туралы, оның акционерлеріне дивидендтер төлеуді шектеу және (немесе) өтеу мерзімі бес жылдан астам реттелген борышты тарту туралы шешімдер қабылдау жолымен сақтандыру ұйымын капиталдандыру бойынша шараларды жүзеге асыру;

      5) мерзімі өткен дебиторлық берешекті өндіріп алу жұмысын жүргізу, активтерді сату, қаржыландырудың кез келген түрін жүзеге асыруды тоқтату, өтімді активтердің көлемін арттыру жолымен активтердің сапасын жақсарту;

      6) шығыс операцияларын жүргізуге бақылауды белгілеу, бар тарифтерді, сыйақы ставкаларын, сақтандыру ұйымының операциялары бойынша комиссияларды, еңбекке ақы төлеу шығыстарын, жалпы шаруашылық шығыстарды және амортизациялық аударымдар нормаларын қайта қарау жолымен сақтандыру ұйымының кірістілігін ұлғайту;

      7) сақтандыру ұйымындағы тәуекелдерді басқару жүйесін бағалау және оны жақсарту жөніндегі шараларды іске асыру;

      8) сақтандыру ұйымының аффилиирленген тұлғалармен, оның ішінде сақтандыру тобының немесе сақтандыру ұйымы қатысушысы болып табылатын банк конгломератының қатысушыларымен өзін тәуекелге душар ететін операцияларды жасауды шектеу жөніндегі шараларды жүзеге асырудың қажеттілігін анықтау;

      9) сақтандыру ұйымының ірі қатысушысының сақтандыру ұйымының қаржылық жай-күйі нашарлауы мүмкін жағдайларда сақтандыру ұйымын қайта капиталдандыру жоспарына сәйкес оның ішінде сот органына тиісті өтініш жолдау арқылы іс-шараларды ұйымдастыруды орындау жөнінде шараларды қабылдауы.

      Қажет болған кезде консервациялау жоспары сақтандыру портфелін басқа сақтандыру ұйымына бөліп не толық көлемде табыс ету жөніндегі іс-шараларды іске асыруды көздейді.

      7. Уақытша әкімшілік уәкілетті органның консервациялауды жүргізу туралы шешім қабылдаған күні мынадай іс-әрекеттерді орындайды:

      1) уәкілетті органның сақтандыру ұйымын консервациялауды жүргізу туралы шешімінің көшірмесін осы сақтандыру ұйымының сақтанушыларының (сақтандырылғандарының, пайда алушыларының) көзіне көрінетін орынға орналастырады;

      2) сақтандыру ұйымының басшы қызметкерлерінен бухгалтерлік және өзге құжаттамаларды, материалдық құндылықтарды, мөрлерді, мөртабандарды, клише мен пломбирлерді, сақтандыру ұйымын мемлекеттік тіркеуге байланысты құжаттарды, сақтандыру ұйымына берілген лицензиялардың түпнұсқаларын, фирмалық бланктерді, ақпаратты электронды тасымалдағыштарды, программалық қамтамасыз етуді, меншік иесі сақтандыру ұйымы болып табылатын құжаттамалық нысанда шығарылған басқа заңды тұлғалардың бағалы қағаздарын, сондай-ақ қабылдау-өткізу актісі бойынша қабылданатын Заңның 77-бабында көзделген сақтандыру ұйымының құжаттарын дереу табыс етуді талап етеді;

      3) уәкілетті органның консервациялауды жүргізу туралы шешімінде жазылған ұйғарымға сәйкес сақтандыру ұйымының басшы қызметкерлерінен өзінің жұмысы туралы есепті, кірістері туралы декларацияны, меншігінің барлығы мен оның мөлшері туралы мәліметтерді беруді талап етеді.

      8. Уақытша әкімшілік консервациялау іс-әрекеті басталған сәттен бастап мынадай іс-шараларды орындайды:

      1) сақтандыру ұйымын басқаруды жүзеге асырады және сақтандыру ұйымының атынан барлық шарттарға және құжаттарға қол қояды;

      2) сақтандыру ұйымында бар барлық ақшалай және өзге құндылықтарды тексере отырып, сақтандыру ұйымының, оның филиалдары мен өкілдіктерінің кассаларын тексеру (ревизия) жүргізеді, оларды екінші деңгейдегі банктерде ашылған сақтандыру ұйымының ағымдағы шоттарына аудару үшін қолма-қол ақшаларды инкассациялауды ұйымдастырады;

      3) сақтандыру ұйымының банк шоттарының болуын анықтайды және ондағы қалдықтарға (оның ішінде шетелдік банктердегі) салыстыру жасайды. Сақтандыру ұйымының бухгалтерлік есебінің деректері бойынша шоттардың қалдықтары аталған шоттар ашылған банктердің деректерімен салыстырылады және салыстыру қорытындысы бойынша тиісті акт жасалады;

      4) толық материалдық жауапкершілігі бар, оның ішінде бухгалтерлік есепті жүргізудің автоматтандырылған ақпараттық жүйесіне және сақтандыру ұйымының қаржылық және өзге есептілігін жасауға қол жеткізе алатын тұлғалар аясы анықталады;

      5) сақтандыру ұйымының атынан осының алдында берілген сенімхаттардың күшін жояды;

      6) электронды түрде бар бухгалтерлік ақпаратты басып шығаруды жүзеге асырады. Осы ақпарат электронды түрде болмаған жағдайда негіздемеге қағаз тасымалдағыштағы ақпарат алынады;

      7) сақтандыру ұйымының мүлкі мен құжаттары қабылдау-өткізу актісі бойынша қабылданады және олардың сақталуын қамтамасыз етеді;

      8) сақтандыру ұйымының атынан және оның мүддесі үшін соттарға, оның ішінде сақтандыру ұйымы органдарының мүшелерін, оның басшы қызметкерлерін егер олардың әрекетінен (әрекетсіздігінен) сақтандыру ұйымына зиян келтірілген жағдайда оларды жауапкершілікке тарту туралы шағым-талаптар ұсынады;

      9) жұмыстан шығару, қызметін төмендету немесе қызметтен уақытша шеттету, сақтандыру ұйымының қызметкерлері арасында міндеттерді бөлу туралы бұйрықтарды қосқандағы бұйрықтарды шығарады;

      10) уәкілетті органға жасалған жұмыс туралы есепті, оның қызметі және сақтандыру ұйымының қызметі туралы өзге ақпаратты береді.

      Уақытша әкімшілік сақтандыру ұйымы органына және консервациялауды жүргізу кезеңінде өкілеттіктері тоқтата тұрылатын оның басшы қызметкерлеріне жүктелген функцияларды атқарады.

      9. Уақытша әкімшілік сақтандыру ұйымының мүлкін түгендейді және оның тізбесін жасайды. Бухгалтерлік балансқа енгізілмеген мүлік түгендеу ведомосінде көрсетіледі және соңынан бухгалтерлік балансқа енгізілуге жатады.

      10. Сақтандыру ұйымының мүлкін сату уәкілетті органмен келісе отырып, уақытша әкімшілік белгілеген тәртіпте және талаптарда жүргізіледі.

      11. Уақытша әкімшілік мүлікті сату кезінде хабарландыруды Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын кем дегенде екі мерзімдік баспасөз басылымдарында мемлекеттік және орыс тілдерінде жариялайды. Хабарландыруларда сатылатын мүліктің тізбесі, сондай-ақ уақытша әкімшілік өкілінің тегі, аты, бар болса - әкесінің аты, тұратын орны, сатып алу туралы ұсыныстар жасалуы мүмкін телефон мен факс нөмірлері, сонымен бірге осы ұсыныстар қабылданатын күн көрсетіледі. Егер мүлікті тиісінше сатуды өткізу үшін мейлінше кешірек мерзім қажет болса аталған күн ауыстырылуы мүмкін.

      Уақытша әкімшілік мүлікті сатып алу туралы ұсыныстардың қанағаттандырылғаны туралы шешім қабылдайды және сатып алушыны жазбаша түрде хабардар етеді.

      12. Сақтандыру ұйымы консервациялауды жүргізу кезеңінде Сақтандыру қызметі туралы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте және мерзімде есептілікті ұсынады.

Об утверждении Инструкции о деятельности временной администрации (временного управляющего), назначаемой (назначаемого) на период консервации страховой (перестраховочной) организации

Постановление Правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций от 3 сентября 2010 года № 139. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 октября 2010 года № 6548. Утратило силу постановлением Правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и развитию финансового рынка от 23 ноября 2022 года № 99.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правления Агентства РК по регулированию и развитию финансового рынка от 23.11.2022 № 99 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. Утратило силу постановлением Правления Агентства РК по регулированию и развитию финансового рынка от 23.11.2022 Сноска. Утратило силу постановлением Правления Агентства РК по регулированию и развитию финансового рынка от 23.11.2022 № 99 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования). (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ!
      Порядок введения в действие приказа см. п. 2

      В целях реализации Закона Республики Казахстан от 18 декабря 2000 года "О страховой деятельности" Правление Агентства Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций (далее - Агентство) ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемую Инструкцию о деятельности временной администрации (временного управляющего), назначаемой (назначаемого) на период консервации страховой (перестраховочной) организации.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      3. Департаменту надзора за субъектами страхового рынка и другими финансовыми организациями (Каракулова Д.Ш.):

      1) совместно с Юридическим департаментом (Сарсенова Н.В.) принять меры к государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан настоящего постановления;

      2) в десятидневный срок со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан довести настоящее постановление до сведения заинтересованных подразделений Агентства, страховых (перестраховочных) организаций, Объединения юридических лиц "Ассоциация финансистов Казахстана".

      4. Службе Председателя Агентства (Кенже А.А.) принять меры по опубликованию настоящего постановления в средствах массовой информации Республики Казахстан.

      5. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя Председателя Агентства Алдамберген А.У.

Председатель

Е. Бахмутова


  Утверждена
постановлением Правления
Агентства Республики Казахстан
по регулированию и надзору
финансового рынка и финансовых
организаций от 3 сентября 2010 года № 139

Инструкция
о деятельности временной администрации (временного
управляющего), назначаемой (назначаемого) на период консервации
страховой (перестраховочной) организации

      1. Настоящая Инструкция о деятельности временной администрации (временного управляющего), назначаемой (назначаемого) на период консервации страховой (перестраховочной) организации разработана в целях реализации пункта 2 статьи 55-5 Закона Республики Казахстан от 18 декабря 2000 года "О страховой деятельности" (далее - Закон) и детализирует деятельность временной администрации (временного управляющего), назначенной (назначаемого) на период проведения по решению уполномоченного органа по регулированию, контролю и надзору финансового рынка и финансовых организаций (далее - уполномоченный орган) консервации страховой (перестраховочной) организации (далее - страховая организация), а также принципы ее (его) взаимоотношений с третьими лицами.

      Сноска. Пункт 1 в редакции постановления Правления Национального Банка РК от 30.05.2016 № 127 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального).

      2. Задачами временной администрации (временного управляющего) (далее - временная администрация) страховой организации являются сохранение или восстановление способности страховой организации к своевременному и полному выполнению своих обязательств, устранение имеющихся недостатков в работе и нарушений законодательства Республики Казахстан и внутренних документов страховой организации, а также осуществление мероприятий в целях оздоровления финансового положения страховой организации, улучшения качества ее работы, защиты прав и законных интересов потребителей финансовых услуг, предоставляемых страховой организацией, улучшения системы управления рисками и внутреннего контроля в страховой организации.

      3. Временная администрация является коллегиальным органом, возглавляется руководителем, который действует от имени страховой организации, находящейся в режиме консервации. Руководитель временной администрации распределяет обязанности между членами временной администрации.

      4. Решения временной администрацией по вопросам деятельности страховой организации принимаются самостоятельно с учетом требований статьи 55-5 Закона.

      Решения временной администрацией принимаются простым большинством голосов, при равенстве голосов голос ее руководителя является решающим.

      5. Временная администрация утверждает план основных мероприятий в период консервации страховой организации (далее - план консервации) с учетом рекомендаций, указанных в решении уполномоченного органа о проведении консервации страховой организации и письменных предписаний уполномоченного органа.

      6. План консервации предусматривает следующие мероприятия:

      1) проведение инвентаризации всех активов и обязательств страховой организации, имущества, учитываемого на внебалансовых счетах, в том числе залогового имущества, и правоустанавливающих документов по ним;

      2) определение оптимальной структуры управления и числа работников страховой организации;

      3) определение целесообразности ранее заключенных страховой организацией договоров, связанных с ее деятельностью, в том числе с аффилиированными лицами страховой организации и принятие мер по расторжению договоров, предусматривающих вложение средств страховой организации;

      4) осуществление мер по капитализации страховой организации путем принятия решений об увеличении количества объявленных акций (о выпуске других ценных бумаг) и их размещение на организованном рынке ценных бумаг в соответствии с законодательством Республики Казахстан, об ограничении выплаты дивидендов ее акционерам и (или) привлечения субординированного долга со сроком погашения более пяти лет;

      5) улучшение качества активов путем проведения работы по взысканию просроченной дебиторской задолженности, продажи активов, прекращению осуществления любого вида финансирования, увеличению объемов ликвидных активов;

      6) увеличение доходности страховой организации путем установления контроля над проведением расходных операций, пересмотра существующих тарифов, ставок вознаграждения, комиссионных по операциям страховой организации, расходов по оплате труда, общехозяйственных расходов и норм амортизационных отчислений;

      7) оценка системы управления рисками в страховой организации и реализация мер по ее улучшению;

      8) определение необходимости осуществления мер по ограничению совершения операций страховой организации, несущих для нее риск, с аффилиированными лицами, в том числе с участниками страховой группы или банковского конгломерата, участником которой(-го) является страховая организация;

      9) принятие мер по выполнению крупным участником страховой организации мероприятий в соответствии с планом рекапитализации страховой организации в случаях возможного ухудшения финансового положения страховой организации, в том числе путем направления соответствующего ходатайства в судебный орган.

      При необходимости план консервации предусматривает реализацию мероприятий по передаче страхового портфеля в части либо в полном объеме в другую страховую организацию.

      7. Временная администрация в день принятия уполномоченным органом решения о проведении консервации выполняет следующие действия:

      1) размещает копию решения уполномоченного органа о проведении консервации страховой организации в месте, доступном для обозрения страхователям (застрахованным, выгодоприобретателям) данной страховой организации;

      2) требует от руководящих работников страховой организации немедленной передачи бухгалтерской и иной документации, материальных ценностей, печатей, штампов, клише и пломбиров, документов, связанных с государственной регистрацией страховой организации, подлинников лицензий, выданных страховой организации, фирменных бланков, электронных носителей информации, программного обеспечения, ценных бумаг других юридических лиц, выпущенных в документарной форме, собственником которых является страховая организация, а также документов страховой организации, предусмотренных в статье 77 Закона, принимаемых по акту приема-передачи;

      3) в соответствии с предписанием, изложенным в решении уполномоченного органа о проведении консервации требует от руководящих работников страховой организации представления отчета о своей работе, декларации о доходах, сведений о наличии и размерах собственности.

      8. Временная администрация с началом действия консервации выполняет следующие действия:

      1) осуществляет управление страховой организацией и подписывает все договоры и документы от имени страховой организации;

      2) проводит проверку (ревизию) кассы страховой организации, ее филиалов и представительств, с проверкой находящихся в ней всех денежных и иных ценностей, организует инкассацию денежной наличности для дальнейшего зачисления ее на текущие счета страховой организации, открытые в банках второго уровня;

      3) выявляет наличие банковских счетов страховой организации и проводит сверку остатков на них (в том числе в зарубежных банках). Остатки счетов по данным бухгалтерского учета страховой организации сверяет с данными банков, в которых открыты указанные счета и по итогам сверки составляет соответствующий акт;

      4) определяет круг лиц, несущих полную материальную ответственность, в том числе лиц, имеющих доступ к автоматизированной информационной системе ведения бухгалтерского учета и составлению финансовой и иной отчетности страховой организации;

      5) отменяет доверенности, ранее выданные от имени страховой организации;

      6) осуществляет распечатку бухгалтерской информации, имеющейся в электронном виде. При отсутствии данной информации в электронном виде за основу берется информация, имеющаяся на бумажном носителе;

      7) по акту приема-передачи принимает имущество и документы страховой организации и обеспечивает их сохранность;

      8) предъявляет от имени и в интересах страховой организации иски в суды, в том числе о привлечении к ответственности членов органов страховой организации, ее руководящих работников, если их действиями (бездействием) страховой организации причинен ущерб;

      9) издает приказы, включая приказы об увольнении, понижении в должности или временном отстранении от должности, распределении обязанностей между работниками страховой организации;

      10) представляет в уполномоченный орган отчет о проделанной работе, иную информацию о ее деятельности и деятельности страховой организации.

      Временная администрация выполняет функции, возложенные на органы страховой организации и ее руководящих работников, полномочия которых на период проведения консервации приостанавливаются.

      9. Временная администрация проводит инвентаризацию имущества страховой организации и составляет его перечень. Имущество, не включенное в бухгалтерский баланс, указывается в инвентаризационной ведомости и впоследствии подлежит включению в бухгалтерский баланс.

      10. Продажа имущества страховой организации производится в порядке и на условиях, определяемых временной администрацией по согласованию с уполномоченным органом.

      11. При продаже имущества временная администрация опубликовывает объявление не менее, чем в двух периодических печатных изданиях на государственном и русском языках, распространяемых на территории Республики Казахстан. В объявлении указывается перечень продаваемого имущества, а также фамилия, имя, при наличии - отчество представителя временной администрации, место нахождения, номера телефона и факса, по которым могут быть представлены предложения о покупке, а также дата, до которой эти предложения принимаются. Указанная дата может быть перенесена на более поздний срок, если это необходимо для надлежащего проведения распродажи имущества.

      Временная администрация принимает решение об удовлетворении предложений о покупке и извещает покупателей в письменном виде.

      12. В период проведения консервации страховая организация представляет отчетность в порядке и сроки, установленные законодательством Республики Казахстан о страховой деятельности.