Ырғыз ауданында аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін айқындау Қағидасын бекіту туралы

Ақтөбе облысы Ырғыз аудандық мәслихатының 2010 жылғы 23 желтоқсандағы № 151 шешімі. Ақтөбе облысы Әділет департаментінде 2011 жылдың 14 қаңтарда № 3-5-125 тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Ырғыз аудандық мәслихатының 2013 жылғы 29 наурыздағы № 64 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Ырғыз аудандық мәслихатының 29.03.2013 № 64 шешімімен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңының 6-бабы 1-тармағының 15) тармақшасына, Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94 «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңының 97-бабының 2-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 14 сәуiрдегi № 512 «Әлеуметтiк тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерiн көрсеткенi үшiн абоненттiк төлемақы тарифiнiң көтерiлуiне өтемақы төлеудiң кейбiр мәселелерi туралы», 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 «Тұрғын үй көмегiн көрсету ережесiн бекiту туралы» қаулыларына сәйкес Ырғыз аудандық мәслихаты ШЕШІМ ЕТТІ:
      1. Қоса беріліп отырған Ырғыз ауданында аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін айқындау Қағидасы бекітілсін.
      2. «Ырғыз ауданы бойынша аз қамтамасыз етілген отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үйді ұстауға және тұрғын үй коммуналдық қызметтерге ақы төлеуге тұрғын үй жәрдемақысын берудің мөлшері мен тәртібін белгілеу туралы» аудандық мәслихаттың 2001 жылғы 23 қарашадағы № 4 (нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 1350 болып тіркелген, 2001 жылғы 25 желтоқсанда «Ырғыз» газетінде жарияланған) шешімінің күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы шешім алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудандық мәслихаттың        Аудандық мәслихаттың
        сессия төрағасы:                хатшысы:

        Ж.Д.Сүлейменов               М.Өтемұратов

Ырғыз аудандық мәслихатының
2010 жылғы 23 желтоқсандағы
№ 151 шешімімен бекітілген

Ырғыз ауданында аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін айқындау Қағидасы

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қағида Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94 «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 14 сәуiрдегi № 512 «Әлеуметтiк тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерiн көрсеткенi үшiн абоненттiк төлемақы тарифiнiң көтерiлуiне өтемақы төлеудiң кейбiр мәселелерi туралы», 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 «Тұрғын үй көмегiн көрсету ережесiн бекiту туралы» қаулыларына сәйкес әзiрлендi және Ырғыз ауданында аз қамтамасыз етiлген отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегiн көрсетудiң мөлшерi мен тәртiбiн айқындайды.
      2. Қағидада мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      Тұрғын үй көмегі-Ырғыз ауданында тұрақты тұратын аз қамтамасыз етілген (отбасыларға) азаматтарға коммуналдық қызметтерді тұтынуға, байланыс қызметтеріне, жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу төлемақысына ақы төлеуге беріледі.
      отбасының жиынтық табысы-тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірген тоқсанның алдындағы тоқсанда отбасы алған табыстардың сомасы;
      телефонға абоненттік тарифтерінің арту өтемақысы - 2004 жылдың қыркүйек айының жағдайы бойынша құрылған тарифтерінің және қолданыстағы тарифтер аралығындағы айырмашылықты белгілейтін және телефонға абоненттік ақы тарифтерінің өсуіне байланысты шығындарды өтеуге арналған тұрғын үй көмегінің құрамына кіретін ақшалай өтемақы;
      өтініш иесі (жеке тұлға) – жеке өзінің немесе отбасының атынан тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш берген адам;
      уәкілетті орган-тұрғын үй көмегін тағайындауды жүзеге асыратын «Ырғыз аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі.

2. Тұрғын үй көмегiн көрсетудің мөлшері мен тәртібі

      3. Тұрғын үй көмегі егер өтемақылық шаралармен қамтамасыз етілген тұрғын ауданның белгіленген нормасы шегінде, бірақ іс жүзінде алып отырған ауданнан және коммуналдық қызметтерді тұтыну нормативтерінен көп емес коммуналдық қызметтерді,жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы органдар жалға алған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалдау ақысына шығындар және байланыс қызметін тұтынғаны үшін шығындар осы мақсаттарға арналған шекті мүмкін шығындар үлесінен артық жағдайда Ырғыз ауданында тұрақты тұратын және тіркелінген меншік түріне қарамастан тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушы (қосымша жалдаушылар) болып табылатын аз қамтылған (отбасыларға) азаматтарға беріледі.
      Коммуналдық қызметтерді тұтынғанына ақы төлеуге арналған шекті мүмкін шығындар үлесі жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы органдар жалға алған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалдау ақысына шығындар және байланыс қызметі отбасының жиынтық кірісінің 5 пайызы мөлшерінде белгіленеді.
      4. Тұрғын үй көмегі тұрғын үй иесіне, жалдаушыға (жалға берушіге) есептелген сомамен салыстыру бойынша коммуналдық қызметтерді тұтынғаны және жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы органдар жалға алған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалдау ақысы шығындарының орынын толтыру үшін төлемақыны азайту ретінде қолма-қол емес түрде беріледі.
      5. Тұрғын үй көмегін алушылар өзінің тұрғын жайының меншік түрінің, отбасы құрамындағы және оның жиынтық кірісіндегі кез-келген өзгерістер, көмекті дұрыс есептемеген жағдайлар туралы өкілетті органға 10 күн ішінде ақпарат береді.
      6. Тұрғын үй көмегі түрінде алынған заңсыз сома заңда белгіленген тәртіппен бюджетке қайтарылады.
      7. Тұрғын үй көмегін тағайындау оны алу үшін жолыққан күннен бастап ағымдағы тоқсанның аяғына дейін мерзімде жүргізіледі. Жолығу айы деп қоса берілетін құжаттармен бірге өтініш тапсырған ай есептелінеді.
      8. Еңбек қызметінен түскен табыс отбасының жиынтық кірісі есебінде жұмыс орнынан еңбекақы туралы берілген мәліметтерге сәйкес (салықтық және зейнетақылық шегерілімдерді алып тастағанда) төлеуге арналған сома мөлшерінде есептелінеді
      9. Отбасының жиынтық кірісін анықтау кезінде жергілікті өкілетті және атқарушы органдар шешімдері және қаулыларына сәйкес төленетін әлеуметтік көмектер атаулы әлеуметтік және тұрғын үй көмегінен,бала тууына байланысты біржолғы мемлекеттік жәрдемақыдан және жерлеуге арналған біржолғы жәрдемақыдан басқа арыз берген алдыңғы тоқсан ішінде алынған ақшалай немесе заттай түріндегі барлық кіріс түрлері есептеледі.
      10. Өткен тоқсан ішіндегі отбасының жиынтық кірісіне есептелінетін жеке қосалқы шаруашылықтан (оның ішінде үй малынан, үй маңындағы учаскеден, бақшадан) түскен кіріс мөлшері 5 айлық есептік көрсеткіш көлемінде қабылданады.
      11. Коммуналдық қызметтерге және байланыс қызметіне тарифтер өзгерген жағдайда бұрын тағайындалған тұрғын үй көмегіне ағымдағы тоқсанда қайта есептеу жүргізіледі.
      12. Тұрғын үй көмегінің мөлшері өтемақы шараларымен қамтамасыз етілетін нормалар шегіндегі коммуналдық және телефонға абоненттік ақы тарифтерінің арттырылуына сәйкес байланыс қызметтерін тұтынғаны үшін меншік иесінің, жалға алушының (жалдаушының) және жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы органдар жалға алған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалдау ақысы шығындарымен меншік иесінің төлем сомасы мен сол отбасының осы мақсаттарға шығындарының шекті мүмкін деңгейі арасындағы айырмашылық ретінде есептеледі және шын мәніндегі сомадан артуы мүмкін емес.
      13. Берілген өтініш және оған қосымша берілетін құжаттарды қарау нәтижелері бойынша екі данада белгіленген үлгідегі келісім-шарт жасалынады, оның біреуі меншік иесінде, жалға алушыда (жалдаушыда), ал екіншісі- уәкілетті органда сақталынады. Аталған келісім-шарт тұрғын үй көмегін ұсыну үшін негіз болады.

3. Қаржыландыру көздері

      14. Тұрғын үй көмегін төлеуді қаржыландыру аудандық бюджет қаржысы есебінен жүзеге асырылады.
      Тұрғын үй көмегін төлеуге арналған бюджеттік қаражаттың есептелуі мен шығыстарының дұрыстығын тексеру заңнамамен белгіленген тәртіпте жүргізіледі.

Об утверждении Правил определения размера и порядка оказания жилищной помощи молообеспеченным семьям (гражданам) в Иргизском районе

Решение маслихата Иргизского района Актюбинской области от 23 декабря 2010 года № 151. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 14 января 2011 года за № 3-5-125. Утратило силу решением маслихата Иргизского района Актюбинской области от 29 марта 2013 года № 64

      Сноска. Утратило силу решением маслихата Иргизского района Актюбинской области от 09.03.2013 № 64.

      В соответствии с подпунктом 15) пункта 1 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», пунктом 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94 «О жилищных отношениях», постановлениями Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года N 512 "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам", от 30 декабря 2009 года N 2314 "Об утверждении "Правил предоставления жилищной помощи" маслихат Иргизского района РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила определения размера и порядка оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) в Иргизском районе.
      2. Признать утратившим силу решение районного маслихата от 23 октября 2001 года № 4 «Об установлении размера и порядке оказания жилищной помощи малообеспеченным гражданам на содержание жилья и оплату коммунальных услуг по Иргизскому району» (зарегистрированный в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 1350, опубликовано 25 декабря 2001 года в газете «Иргиз»)
      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Председатель сессии           Секретарь районного
      районного маслихата:              маслихата:

          Ж.Сулейменов                М.Утемуратов

Утверждены решением
Иргизского районного маслихата
от 23 декабря 2010 года № 151

ПРАВИЛА
определения размера и порядка оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) в Иргизском районе 1. Общие положения

      Настоящие Правила разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94 «О жилищных отношениях», постановлениями Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года N 512 "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам", от 30 декабря 2009 года № 2314 "Об утверждении "Правил предоставления жилищной помощи" и определяет размер и порядок оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) в Иргизском районе.
      2.В правилах используются следующие понятия:
      жилищная помощь-предоставляется малообеспеченным семьям (гражданам) постоянно проживающим в Иргизском районе в данной местности на оплату потребления коммунальных услуг,
услуг связи и арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.
      совокупный доход семьи - общая сумма доходов, полученных семьей за квартал, предшествующий кварталу обращения за назначением жилищной помощи;
      компенсация повышения тарифов абонентской платы за телефон – денежная компенсация, входящая в состав жилищной помощи, предназначенная для возмещения затрат повышения тарифов, абонентской платы за телефон и определяемая как разница между действующим тарифом и тарифом, сложившимся по состоянию на сентябрь 2004 года;
      заявитель (физическое лицо) - лицо, обратившееся от себя лично или от имени семьи за назначением жилищной помощи;
      уполномоченный орган-Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Иргизского района" осуществляющий назначение жилищной помощи.

2. Размер и порядок оказания жилищной помощи

      3. Жилищная помощь предоставляется малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим и зарегистрированным в районе Иргиз и являющимися собственниками или нанимателями (арендаторами) жилья, в том случае, если расходы в бюджете семьи за потребление коммунальных услуг,арендную плату за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде в пределах установленной нормы площади жилья, обеспечиваемой компенсационными мерами, но не более фактически занимаемой и нормативов на потребление коммунальных услуг и за услуги связи в части увеличения абонентской платы за телефон, превышают долю предельно допустимых расходов на эти цели. Доля предельно допустимых расходов на оплату потребления коммунальных услуг и арендную плату за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде и услуги связи устанавливается в размере 5 процентов к совокупному доходу семьи.
      4. Жилищная помощь предоставляется в безналичной форме, как уменьшение платежей за потребление коммунальных услуги арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде по сравнению с суммой, начисленной собственнику, нанимателю (арендатору) жилья.
      5. Получатели жилищной помощи в течение 10 дней информируют уполномоченный орган о любых изменениях формы собственности своего жилья, в составе семьи и ее совокупного дохода, а также в случаях неверного начисления помощи.
      6. Незаконно полученные в виде жилищной помощи суммы, подлежат возврату в бюджет в установленном законодательством порядке.
      7. Назначение жилищной помощи осуществляется с месяца обращения за ее получением на срок до конца текущего квартала. Месяцем обращения считается месяц подачи заявления с прилагаемыми документами.
      8. Для назначения жилищной помощи гражданин (семья) (далее - заявитель) обращается в уполномоченный орган, осуществляющий назначение жилищной помощи (далее - уполномоченный орган) с заявлением и представляет документы, указанные в пункте 4 Правил предоставления жилищной помощи, утвержденных Постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314.
      9. Доход от трудовой деятельности учитывается в совокупном доходе семьи в соответствии с предоставленными сведениями о заработной плате с места работы в размере суммы, предназначенной к выплате (за минусом налоговых и пенсионных вычетов), доходы самостоятельно занятого населения подтверждаются письменным заявлением.
      10. При определении совокупного дохода семьи учитываются все виды доходов, полученных в денежной или натуральной форме за квартал, предшествовавший кварталу обращения за жилищной помощью, кроме адресной социальной и жилищной помощи, единовременного государственного пособия в связи с рождением ребенка и единовременного пособия на погребение, социальной помощи, выплачиваемой согласно постановлений и решений местных исполнительных и представительных органов.
      11. Величина дохода от личного подсобного хозяйства (в том числе домашнего скота, приусадебного участка, огорода, дачного участка), учитываемого в совокупном доходе семьи за предыдущий квартал, принимается в размере 5-ти месячных расчетных показателей.
      12. При изменении тарифов на коммунальные услуги и услуги связи производится перерасчет ранее назначенной жилищной помощи в текущем квартале.
      13. Размер жилищной помощи рассчитывается как разница между суммой оплаты собственника, нанимателя (арендатора) за потребление коммунальных услуг, за услуги связи в части увеличения абонентской платы за телефон, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в пределах норм, обеспечиваемых компенсационными мерами и предельно-допустимого уровня расходов данной семьи на эти цели и не может превышать сумму фактических затрат.
      14. По результатам рассмотрения предоставленного заявления и приложенных к нему документов составляется Договор установленной формы в двух экземплярах, один из которых хранится у собственника, нанимателя (арендатора) жилья, а второй - в уполномоченном органе.
      Указанный Договор является основанием для предоставления жилищной помощи.

3. Источники финансирования

      15. Финансирование выплат жилищной помощи осуществляется за счет средств районного бюджета.
      Проверка правильности начисления и расходования бюджетных средств на выплату жилищной помощи проводится в установленном законодательством порядке.