Алматы қаласындағы тұрғын үй көмегінің көлемі және көрсету тәртібі жөніндегі Ережені бекіту туралы

IV сайланған Алматы қаласы мәслихатының XXXIV сессиясының 2010 жылғы 13 желтоқсандағы N 382 шешімі. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2011 жылғы 19 қаңтарда N 880 тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы мәслихатының 2014 жылғы 2 маусымдағы № 232 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы мәслихатының 02.06.2014 N 232 шешімімен (жарияланғаннан кейін 10 күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңының 6 бабы 1 тармағының 15) тармақшасына, Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңының 97 бабы 2 тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512 «Әлеуметтiк тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерiн көрсеткенi үшiн абоненттiк төлемақы тарифiнiң көтерiлуiне өтемақы төлеудiң кейбiр мәселелерi туралы» қаулысына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 «Тұрғын үй көмегін көрсету Ережелерін бекіту туралы» қаулысының 3 тармағына сәйкес IV-ші сайланған Алматы қаласының мәслихаты ШЕШІМ ЕТТІ:
      1. Қоса беріліп отырған Алматы қаласындағы тұрғын үй көмегінің көлемі және көрсету тәртібі жөніндегі Ереже бекітілсін.
      2. Осы шешімнің орындалуын бақылау Алматы қаласы мәслихатының әлеуметтік мәселелер және қоғамдық келісім жөніндегі тұрақты комиссиясына (Е. Тәжиев) және Алматы қаласы әкімінің бірінші орынбасары М. Мұқашевқа жүктелсін.
      3. Осы шешім ресми жарияланған күннен бастап күшіне енеді.

      ІV сайланған Алматы
      қаласы мәслихаты ХХХІV
      сессиясының төрағасы                          О. Печеник

      ІV сайланған Алматы қаласы
      мәслихатының төрағасы                         Т. Мұқашев

ІV сайланған Алматы қаласы
2010 жылғы 13 желтоқсандағы
№ 382 шешімімен бекітілген

Алматы қаласында тұрғын үй көмегін көрсету
көлемі мен тәртібі туралы ереже

      Алматы қаласындағы тұрғын үй көмегінің көлемі және көрсету тәртібі туралы осы Ереже (бұдан әрі – Ереже) Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі «Тұрғын үй қатынастары туралы», 2004 жылғы 5 шілдедегі «Байланыс туралы» заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512 «Әлеуметтiк тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерiн көрсеткенi үшiн абоненттiк төлемақы тарифiнiң көтерiлуiне өтемақы төлеудiң кейбiр мәселелерi туралы» және 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 «Тұрғын үй көмегін көрсету Ережелерін бекіту туралы» қаулыларына сәйкес жасалған және Алматы қаласында тұратын тұрмысы төмен отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсету көлемі мен тәртібін белгілейді.

1. Жалпы ережелер

      1. Ережеде келесі негізгі ұғымдар қолданылады:
      1) шекті жол берілетін шығыстар үлесі–телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының, тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысының ұлғаюы бөлігінде отбасының бір айда кондоминиум нысандарының ортақ мүлкін күрделі жөндеуге және (немесе) күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналарға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін тұтынуға жұмсалған шығыстарының шекті жол берілетін деңгейінің отбасының орташа айлық жиынтық кірісіне пайызбен ара қатынасы;
      2) отбасының (азаматтың) күрделі жөндеуге және (немесе) кондоминиум нысанының ортақ мүлкін күрделі жөндеуге және (немесе) күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналарға, коммуналдық қызметті пайдалану, телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтеріне кететін шекті жол берілетін шығыстарының деңгейі – тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірген тоқсанның алдындағы тоқсандағы отбасының жиынтық табысының он пайызы;
      3) жеке тұрғын үйде тұратын отбасының (азаматтың) коммуналдық қызметтерге, телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтеріне кететін шекті жол берілетін шығыстарының деңгейі–тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірген тоқсанның алдындағы тоқсандағы отбасының жиынтық табысының он пайызы;
      4) кондоминиум қалыптаспаған көппәтерлі тұрғын үйде тұратын отбасының (азаматтың) тұрғын үйді күтіп-ұстауға кететін шығындарға, коммуналдық қызметтерге, телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтеріне кететін шекті жол берілетін шығыстарының деңгейі – тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірген тоқсанның алдындағы тоқсандағы отбасының жиынтық табысының он пайызы;
      5) отбасының жиынтық табысы–тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірілген тоқсанның алдындағы тоқсанда отбасы алған кірістердің жалпы сомасы;
      6) отбасы–некеден, туыстықтан, бала асырап алудан немесе балаларды тәрбиелеуге алудың өзге де нысандарынан туындайтын мүліктік және мүліктік емес жеке құқықтар мен міндеттерге байланысты және отбасы қатынастарын нығайту мен дамытуға жәрдемдесуге тиісті адамдар тобы;
      7) тұрғын жай–тұрақты тұруға арналған және соған пайдаланылатын, белгіленген техникалық, санитариялық және басқа да міндетті талаптарға сай келетін жеке тұрғын үй бірлігі (дара тұрғын үй, пәтер, жатақханадағы бөлме);
      8) кондоминиум–үй-жай азаматтардың, заңды тұлғалардың, мемлекеттің дара (бөлек) меншігінде болатын, ал ортақ мүлік оларға ортақ үлестік меншік құқығымен тиесілі болатын жағдайда, жылжымайтын мүлікке арналған меншіктің түрі;
      9) ғимараттың (пәтердің) меншік иесінің кооперативі–бір кондоминиум қатысушылары жалпы үлестік меншіктерін бірлесіп басқару үшін, ғимараттың (пәтердің) меншік иелері құрған коммерциялық емес ұйым;
      10) коммуналдық қызметтер–тұрғын үйде (тұрғын ғимаратта) көрсетілетін және сумен жабдықтауды, кәрізді, газбен жабдықтауды, электрмен жабдықтауды, жылумен жабдықтауды, қоқысты әкету мен лифт қызметін көрсетуді қамтитын қызметтер;
      11) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға жұмсалатын шығыстар–кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін пайдалануға және жөндеуге, жер учаскесін күтіп-ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуды есептеудің үйге ортақ құралдарын сатып алуға, орнатуға, пайдалануға және тексеруге жұмсалатын шығыстарға, кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға тұтынылған коммуналдық қызметтерді төлеуге жұмсалатын шығыстарға жалпы жиналыстың шешімімен белгіленген ай сайынғы жарналар арқылы төленетін үй-жайлардың (пәтерлердің) меншік иелері шығыстарының міндетті сомасы, сондай-ақ болашақта кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін немесе оның жекелеген түрлерін күрделі жөндеуге ақша жинақтауға жұмсалатын жарналар;
      12) өтініш беруші (жеке тұлға)– тұрғын үй көмегін тағайындау үшін тұрғылықты жері бойынша уәкілетті органға өз атынан немесе отбасы атынан өтініш берген тұлға (бұдан әрі-өтініш беруші);
      13) кондоминиум объектісін басқару органы - кондоминиум объектісін күтіп ұстау жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;
      14) уәкілетті орган – тұрғын үй көмегін тағайындауды жүзеге асыратын Алматы қалалық Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы.
      2. Тұрғын үй көмегі аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) әлеуметтік көмектің бір түрі болып табылады және ақшалай төлем түрінде көрсетіледі.
      3. Тұрғын үй көмегі аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға), тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылары) болып табылатын Алматы қаласының тұрақты тұрғындарына жергілікті бюджет қаражаты есебінен:
      1) жекешелендірілген тұрғын үй-жайларда (пәтерлерде) тұратын немесе мемлекеттік тұрғын үй қорындағы тұрғын үй-жайларды (пәтерлерді) жалдаушылар (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) кондоминиум нысанының ортақ мүлкін күрделі жөндеуге және (немесе) күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналарға;
      2) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға жұмсалатын шығыстарға;
      3) тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылары) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) коммуналдық қызметтерді тұтынуға;
      4) байланыс саласындағы заңнамада белгіленген тәртіппен тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылары) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтеріне;
      5) жергілікті атқарушы орган мемлекеттік тұрғын үй қорынан немесе жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу төлемақысына ақы төлеуге беріледі.
      Аз қамтамасыз етілген отбасылардың (азаматтардың) тұрғын үй көмегін есептеуге қабылданатын шығыстары жоғарыда көрсетілген бағыттардың әрқайсысы бойынша шығыстардың сомасы ретінде айқындалады.
      4. Жеке тұрғын үйлердің меншік иелеріне, жеке тұрғын үйлерде тұратындарға, тұрғын үй көмегі, коммуналдық қызметтердің телекоммуникациялар желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемдерінің ұлғаюына байланысты төленеді.
      5. Кондоминиум қалыптаспаған көппәтерлі тұрғын үйде тұратын отбасыларға (азаматтарға), тұрғын үй көмегі коммуналдық қызметтерге, тұрғын үйді күтіп ұстауға және телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтеріне төленеді.
      6. Тұрғын үй көмегі қызметтерді жеткізушілер ұсынған шоттар бойынша көрсетіледі.
      7. Тұрғын үй көмегі, егер кондоминиум нысанының ортақ мүлкін күрделі жөндеуге және (немесе) күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналардың, коммуналдық қызметті пайдалануға, коммуналдық қызметті тұтыну нормативтерінің шегінде және тұрғын үй алаңының әлеуметтік нормалары шегінде мемлекеттік тұрғын үй қорынан жалға алған немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланудың, телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтерінің шығындары отбасы бюджетінің жалпы табысының 10 пайыздық үлесінен асатын жағдайда тағайындалады.
      8. Ортақ үй-жайда (бір пәтерде) тұратын бірнеше жалдаушылар мен меншік иелері арасында тұрғын үйге төлем және коммуналдық қызметке төлем бойынша ортақ шығындарды бөлу тәртібі, барлық жақтың келісімімен, егер келісімге келе алмаған жағдайда – сот тәртібімен айқындалады.
      9. Тұрғын үйді күтіп-ұстау (күрделі жөндеу) және коммуналдық қызметтерді белгіленген нормадан тыс тұтынғаны үшін төлемді жалпы негіздерге сәйкес төлейді және тұрғын үй көмегін төлеу кезінде ескерілмейді.
      10. Тұрғын үй көмегін алушы немесе өтініш беруші уәкілетті органның шешіміне жоғары тұрған органдарға, сонымен қатар, сот тәртібімен шағым жасауға құқылы.

2. Тұрғын үй көмегін көрсетуге өтініш жасау тәртібі

      11. Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін тұрғын үйдің меншік иесі немесе жалдаушысы (қосымша жалдаушысы) болып табылатын азамат, жеке өз атынан немесе отбасының атынан уәкілетті органның аудандық бөліміне жүгінеді және осы Ереженің қосымшасына сәйкес бекітілген үлгідегі өтініш беру бланкісін алады.
      12. Өтінішпен бірге келесі құжаттар қоса беріледі:
      1) өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      2) бөлмелер саны, алатын аумағының өлшемі көрсетілген мәліметтері бар тұрғын үйге құқық беретін құжаттардың көшірмесі;
      3) азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі;
      4) отбасының табысын растайтын құжаттар;
      5) кондоминиум нысанының ортақ мүлкін күрделі жөндеуге арналған нысаналы жарнаның мөлшері туралы шоттың көшірмесі;
      6) жергілікті атқарушы органмен (тұрғын үй инспекциясымен) келісілген, пәтерлердің меншік иелері мен жалдаушыларының (қосымша жалдаушылардың) жалпы жиналысында бекітілген кондоминиум нысанының ортақ мүлкіне күрделі жөндеудің жекелеген түрлерін жүргізуге арналған шығыстар сметасы негізінде кондоминиум нысанын басқару органы ұсынатын және мөрмен, кондоминиум нысанын басқару органы басшысының қолымен расталған, кондоминиум нысанының ортақ мүлкін күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшері туралы шоттың көшірмесі;
      7) алдыңғы екі және ағымдағы айдағы коммуналдық қызметті пайдаланғаны үшін төленген ақының шотының көшірмелері;
      8) телекоммуникация қызметтеріне арналған түбіртек-шоттар көшірмелері немесе байланыс қызметін көрсетуге жасалған келісім-шарттың көшірмесі;
      9) жергілікті атқарушы орган көрсеткен, тұрғын үйді пайдалану үшін жалға алу төлемақысының мөлшері жөніндегі шоттың көшірмесі.
      Жеке тұрғын үйдің меншік иесі өтінішпен бірге 12 тармақтың 1)-4), 7), 8) тармақшаларында көрсетілген құжаттарды қоса береді.
      Кондоминиум қалыптаспаған көппәтерлі тұрғын үйде тұратын отбасылар (азаматтар), өтінішпен бірге 12 тармақтың 1)-4), 7), 8) тармақшаларында көрсетілген құжаттарды қоса береді.
      12 тармақтың 9) тармақшасында көрсетілген құжаттарды, жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйде тұратын өтініш беруші ұсынады.
      Уәкілетті органның аудандық бөлімі құжаттардың көшірмелерін салыстырып тексереді, оларды тіркеуге алады және өтініш иесіне құжаттардың түпнұсқасы мен құжаттардың қабылданғаны жөнінде өтініш беру үлгісіне сәйкес растама қағазын береді.
      Ескерту. 12 тармаққа өзгеріс енгізілді - Алматы қаласы мәслихатының 2012.02.29 № 9 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

3. Тұрғын үй көмегін тағайындау

      13. Өтініш беруші тұрғылықты жері бойынша уәкілетті органның аудандық бөліміне ағымдағы айдың 25-ші жұлдызына дейін өтініш берген жағдайда, тұрғын үй көмегі барлық тиісті құжаттармен бірге өтініш берілген айдың 1-ші жұлдызынан бастап бір жылдық мерзімге тағайындалады. Өтініш беруші ағымдағы айдың 25-ші жұлдызынан кейін өтініш берген жағдайда, тұрғын үй көмегі келесі айдың 1-ші жұлдызынан бастап тағайындалады.
      Тұрғын үй көмегі ағымдағы айға көрсетіледі.
      14. Тұрғын үй көмегі кондоминиум нысанының ортақ мүлкін күрделі жөндеуге және (немесе) күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналардың, телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтерінің, мемлекеттік тұрғын үй қорынан жалға алған немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу төлемақысы, өтемақылық төлемдермен қамтамасыз етілген нормалар шегінде коммуналдық қызметті пайдалану төлемдерінің орнын толтыру үшін көрсетіледі.
      15. Тұрғын үй көмегінің көлемі кондоминиум нысанының ортақ мүлкін күрделі жөндеуге және (немесе) күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналардың, телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтерінің, тұрғын үйді пайдалану үшін жалға алу төлемақысы, өтемақылық төлемдермен қамтамасыз етілген нормалар шегінде коммуналдық қызметті пайдалану және отбасылардың (азаматтардың) осы мақсаттағы шекті жол берілетін шығыстар деңгейінің төлем сомасы арасындағы айырма ретінде айқындалады.
      Тұрғын үй көмегінің көлемі кондоминиум нысанының ортақ мүлкін күрделі жөндеуге және (немесе) күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналардың, телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтерінің, тұрғын үйді пайдалану үшін жалға алу төлемақысы, өтемақылық төлемдермен қамтамасыз етілген нормалар шегінде коммуналдық қызметті пайдалану төлемінің нақты төленген сомасынан аспайды.
      Абоненттік тарифтердің ұлғаюы бөлігіндегі тұрғын үй көмегінің көлемі телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюының айырмашылығынан аспайды.
      16. Қолданыстағы заңнамаға сәйкес тұрғын үй инспекциясы кондоминиум нысанының ортақ мүлкін техникалық тексеруді ұйымдастырады, кондоминиум нысанының ортақ мүлкіне күрделі жөндеудің жекелеген түрлерін жүргізудің тізбесін және кезектілігін айқындайды, кондоминиум нысанының басқару органы ұсынған кондоминиум нысанының ортақ мүлкіне күрделі жөндеудің жекелеген түрлерін жүргізуге арналған, тұрғын үй көмегінің қатысуымен қаржыландырылатын шығыстардың сметасын келіседі және кондоминиум нысанының ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлері бойынша орындалған жұмыстарды қабылдау жөніндегі комиссияларға қатысады.
      Ескерту. 16 тармақ жаңа редакцияда - Алматы қаласы мәслихатының 2012.02.29 № 9 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      17. Мемлекеттік тұрғын үй қорының үйлерінде тұрғын үйді күтіп-ұстау шығындары, сонымен қатар ғимараттың (пәтердің), мемлекеттік коммуналдық кәсіпорындар қызмет көрсететін кондоминиум объектісінің меншік иесі төлейтін төлемінің мөлшерін Алматы қаласының әкімдігі белгілейді.
      Ғимараттың меншік иелерінің жалпы отырысындағы тұрғын үйді күтіп-ұстау төлемінің мөлшері туралы шешім тұрғын үй көмегін есептеу кезінде негіз болады. Тұрғын үйді күтіп-ұстау шығындарына есептелетін жұмыстар тізімі Алматы қаласы әкімдігінің қаулысымен бекітіледі.
      18. Үй ішіндегі газ жабдықтары бойынша техникалық қызмет көрсеткені үшін төленген төлемі тұрғын үй көмегін тағайындау кезінде есепке алынады.
      19. Тұрғын үй көмегін тағайындау кезінде коммуналдық қызметтердің келесі түрлерінің төлеміне кететін шығындар есепке алынады:
      1) орталықтандырылған жылыту;
      2) суық және ыстық сумен жабдықтау;
      3) кәріз;
      4) электрмен жабдықтау;
      5) газбен жабдықтау;
      6) қоқыстарды әкету;
      7) лифтілер бойынша қызмет көрсету.
      20. Тұрғын үй көмегінің көлемі кондоминиум нысанының ортақ мүлкін күрделі жөндеуге және (немесе) күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналардың, телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтерінің, тұрғын үйді пайдалану үшін жалға алу төлемақысы, өтемақылық төлемдермен қамтамасыз етілген нормалар шегінде коммуналдық қызметті пайдалану төлемдері бойынша қарыздары бар отбасыларға (азаматтарға), тұрғын үй көмегі Ереженің 7 тармағына сәйкес, тағайындалған айынан бастап ағымдағы төлемдерге тұрғын үй көмегін жіберу шартымен, жалпы негізде тағайындалады.
      Тұрғын үй көмегін алуға дейінгі қарыздарды өтеуді коммуналдық қызметті жеткізушілер бақылап отырады және ағымдағы айға тұрғын үй көмегін есептеу кезінде есепке алынбайды.
      21. Отбасының шекті жол берілетін шығыстарының, кондоминиум нысанының ортақ мүлкін күрделі жөндеуге және (немесе) күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналар төлемі және коммуналдық қызметті пайдалану төлемі, отбасының табыстары, сонымен қатар тұрғын үй-коммуналдық қызметіне және байланыс қызметтеріне төлем (тариф) мөлшерінің үлесі өзгерген жағдайда уәкілетті органның аудандық бөлімдері бұрынғы тағайындалған тұрғын үй көмегіне қайта есептеу жүргізеді.
      22. Тұрғын үй көмегін тағайындау кезінде отбасы құрамына сол тұрғын үйдегі тіркеуде тұрған отбасының барлық мүшесі енгізіліп, есепке алынады.
      Отбасы құрамына жұбайлар, олардың балалары, тұрғын үйдің меншік иесімен немесе жалдаушысымен (қосымша жалдаушысымен) бірге тұрып жатқан және кондоминиум нысанының ортақ мүлкін күрделі жөндеуге және (немесе) күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналар төлемі мен коммуналдық қызметті пайдалану төлемін және бірыңғай жеке шоттар бойынша байланыс қызметтеріне кететін шығындарды төлейтін жақын туыстары (әкесі, анасы, ағалары, әпкелері, аталары, әжелері, немерелері) енгізіліп, есепке алынады.
      Ата-аналарының тұрғын-үйлерінде есепте тұрған, бірақ олардан бөлек тұрып жатқан он сегіз жасқа дейінгі балалар ата-аналарының отбасына есептеледі.
      Егер ата-аналары ата-ана құқығынан айырылған болса, балалар асыраушыларының (қамқоршыларының) отбасына есептеледі.
      23. Тұрғын үй көмегін көрсету кезінде, тиісті құжаттармен расталатын, басқа қалада уақытша тұрып жатқан тұлғалар отбасы құрамына есептелмейді.
      24. Тұрғын үй көмегі:
      1) отбасында жұмыс істемейтін, оқымайтын, әскерде қызмет етпейтін, еңбек етуге қабілетті тұлғалар бар болса және жұмыспен қамту мәселелері бойынша уәкілетті органдарда жұмыссыз ретінде есепке тұрмаған жұмыссыздар отбасыларына, мүгедектерден және туберкулез ауруының белсенді түрімен ауырып, диспансерлік есепте тұрған тұлғалардан, сонымен қатар олардың стационарлық емдеуде бір айдан көп жатқан кезеңдерінде, І және ІІ екінші топтағы мүгедектің күтімімен, күтімді қажет етеді деп танылған мүгедек-баланың, сексен жастан асқан адамның күтімімен немесе жеті жасқа дейінгі баланың тәрбиесімен айналысатын тұлғалардан басқаларға;
      2) уәкілетті органдар ұсынған жұмысқа, оның ішінде әлеуметтік жұмыс орнына немесе қоғамдық жұмысқа орналастырудан, кәсіби даярлаудан, қайта даярлаудан, біліктілігін арттырудан дәлелсіз себептермен бас тартқан, осындай жұмыстарға қатысуды және оқуды өз бетінше тоқтатқан жұмыссыздарға;
      3) егер ата-аналары ажырасқан және олармен бірге тұрып жатқан балаларға алиментті өндіріп алу туралы талап қоймаған болса тұрғын үй көмегі тағайындалмайды.
      Тұрғын үй көмегін тағайындаудан бас тартылған жағдайда уәкілетті органның аудандық бөлімі бас тартылу себебін көрсете отырып, өтініш иесіне жазбаша хабарлайды.
      25. Тұрғын үй көмегін алушылар 10 күн ішінде уәкілетті органдардың аудандық бөлімдеріне тұрғын үй көмегін алуға немесе оның мөлшеріне ықпал ететін барлық жағдайлар жөнінде, соның ішінде тұрғын үй меншігі түрінің өзгергені жөнінде, отбасының құрамы және оның жиынтық табысы жөнінде, ал жұмыссыздар–мәртебесінің өзгергендігі жайлы хабарлайды.
      26. Тұрғын үй көмегін алушылар көмектің заңсыз тағайындалуы мен төленуіне, оның дұрыс есептелмеуіне ықпалын тигізген, расталмаған құжаттарды (мәліметтерді) қасақана тапсырған жағдайда, уәкілетті орган көмекті алушылардың артық алған сомасын қайтарып алу туралы шешім шығаруға құқылы.
      Тұрғын үй көмегінің артық төленген сомасын алушы ерікті түрде қайтаруы, егер бас тартылған жағдайда – сот тәртібімен қайтарылуға тиіс.
      27. Өтініш иесі (тұрғын үй көмегін алушы) тапсырған құжаттардың (мәліметтердің) растығына күмән туған жағдайда, уәкілетті органның аудандық бөлімі:
      1) тұрғын үй көмегін алу құқығының мәселесін ары қарай шешу үшін өтініш иесінің материалдық-тұрмыстық өмір сүру жағдайына тексеру жүргізуге;
      2) тиісті органдардан тұрғын үй көмегін тағайындау үшін қажетті мәліметтерді сұрастыруға құқылы.

4. Тұрғын үй көмегін көрсету кезіндегі әлеуметтік
нормалар мен нормативтер

      28. Аймақтық уәкілетті орган арқылы оларға көрсетілетін қызметтерге тарифтерді (бағаларды) бекіту кезінде қабылданатын табиғи монополияларды реттеу жөніндегі (монополистік қызметтерді), орган қолданатын коммуналдық қызметті тұтыну нормативі коммуналдық қызметті жіберу нормаларына тең.
      29. Электроэнергияны жіберу (тұтыну) нормасы айына 1 адамға 90 киловатт/сағ; электропешпен жабдықталған үйде тұрушыларға 115 киловатт/сағ.
      30. Тұрғын үй алаңының нормасы, төлемақылармен қамтамасыз етілетін, отбасының әрбір мүшесіне тұрғын үй беру нормасына тең және адам басына он сегіз шаршы метрлік тиімді алаңды құрайды, ал бір бөлмелі пәтерде тұратындар үшін–иеленіп отырған тұрғын үйінің нақты пайдалы алаңына тең болуы тиіс.

5. Отбасының жиынтық табысын есептеу

      31. Отбасының жиынтық табысына, азаматтарды тіркеу кітабына сәйкес, сол тұрғылықты мекен-жайда тіркелген отбасының барлық мүшелерінің тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш жасаған тоқсандағы, оның алдындағы тоқсандағы табыстары кіреді,
      Отбасының орташа айлық табысы отбасының жиынтық табысын алдыңғы тоқсандағы үш айға бөлу жолымен есептеледі.
      32. Отбасының жиынтық табысын есептеу кезінде, төмендегі табыстардан басқа барлық табыстар ескеріледі:
      1) тұрғын үй көмегі;
      2) жерлеуге берілетін бір жолғы жәрдемақы;
      3) төтенше жағдайлар салдарынан денсаулыққа және мүлікке келген залалдардың орнын толтыру;
      4) бала тууына байланысты берiлетiн бiр жолғы мемлекеттік жәрдемақы;
      5) осы жанұяда тұрмайтын тұлғаларға жанұяның бір мүшесі төлейтін алименттер;
      6) Қазақстан Республикасының білім саласындағы заңнамасына сәйкес, аз қамтылған отбасылардың ішінде оқып жатқандарға білім ұйымдары көрсететін қаржылық және материалдық көмектер;
      7) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес, тамақ өнімдеріне бағаның өсуіне байланысты аз қамтамасыз етілген азаматтарға мемлекеттік және басқа да бюджет көздерінен көрсетілетін ақшалай және заттай көмектер;
      8) атаулы әлеуметтік көмектер;
      9) бюджет қаражаты есебінен төленетін бір жолғы материалдық көмектер;
      10) есепті кезеңде көрсетілген, бекітілген күнкөріс минимумы мөлшерінен төмен жалпы сомадағы ақшалай және заттай (баға құнындағы) қайырымдылық көмектер.
      Есепті кезеңдегі көрсетілген қайырымдылық көмектер күнкөріс минимумы мөлшерінен асқан жағдайда, есепті кезеңдегі қалада қалыптасқан жиынтық табыста көрсетілген көмек сомасы мен күнкөріс минимумы мөлшерінің арасындағы айырмашылық есептеледі;
      11) Қалалық жолаушылар көлігінің бағыттарындағы жол жүру төлемінен босату шеңберінде көрсетілетін жол жүру билетінің құны;
      12) Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес, көрсетілетін заттай көмектер:
      дәрілік препараттар;
      санаториялық-курорттық емдеулер;
      протездік-ортопедиялық өнімдер (дайындау және жөндеу жұмыстары);
      мүгедектерге бөлінген қозғалыс құралдары (кресло-коляскалар) және басқа да оңалту құралдары;
      білім туралы заңнамаларға сәйкес, білім ұйымдарында көрсетілетін тегін көмектер мен тамақтандырулар.
      13) мерекелік және мерейтойлық күндерге мемлекет тарапынан көрсетілетін көмектер.
      Ескерту. 32 тармаққа өзгеріс енгізілді - Алматы қаласы мәслихатының 2011.05.31 N 893 (қолданысқа енгізілу тәртібін 3 тармақтан қараңыз) шешімімен.
      33. Құрамында ақылық негіз бойынша оқытуды жүзеге асыратын студенті бар аз қамтамасыз етілген отбасыға, білім беру қызметтерін көрсету туралы шартқа сәйкес, білім беру ұйымдарында оқуға төленетін төлем отбасының жиынтық табысына кіреді.

6. Тұрғын үй көмегін алушыларды қайта тіркеу 

      34. Тұрғын үй көмегін алушыны қайта тіркеу әр тоқсан сайын, келесі құжаттарды тапсырған жағдайда жүргізіледі:
      1) отбасының табысын растайтын құжаттар;
      2) күрделі жөндеуге және (немесе) кондоминиум нысанының ортақ мүлкін күрделі жөндеуге арналған нысаналы жарнаның мөлшері туралы шоттың (түбіртектің) көшірмесі;
      3) тұрғын үй-коммуналдық қызметтерге және байланыс қызметтеріне төленген шоттардың (түбіртектердің) көшірмелері;
      Жеке тұрғын үйдің меншік иесі қайта тіркеу кезінде Ереженің осы тармағындағы 2) тармақшасында аталған құжаттарды тапсырмайды.
      Жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйде тұратын тұрғын үй көмегін алушы, Ереженің осы тармағындағы жоғарыда атап көрсетілген құжаттармен бірге, тұрғын үйді жалдауға төленген шотты қоса ұсынады.
      Ескерту. 34 тармаққа өзгеріс енгізілді - Алматы қаласы мәслихатының 2012.02.29 № 9 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

7. Тұрғын үй көмегін төлеу 

      35. Тұрғын үй көмегі төлемі өткен айға жүргізіледі.
      36. Азаматтарға тұрғын үй көмегін төлеу уақытша тоқтатылады, егер оның алушысы:
      1) уәкілетті органның аудандық бөлімдері белгілеген уақытқа, қажетті құжаттарды тапсырмаған жағдайда;
      2) өз уақытында қайта тіркеуден өтпеген болса;
      мақсатты емес түрде тағайындалған тұрғын үй көмегін пайдаланатын болса және кондоминиум нысанының ортақ мүлкін күрделі жөндеуге және (немесе) күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналар төлемін және коммуналдық қызметті пайдалану және байланыс қызметтеріне төлемді өз уақытымен жүргізбеген жағдайда.
      37. Тұрғын үй көмегі мынадай жағдайда тоқтатылады:
      1) тұрғын үй көмегін алушының уәкілетті органның аудандық бөлімі хабардар еткен айынан бастап тұрғын үй көмегінен өз еркімен бас тартқан жағдайда;
      2) тұрғын үй көмегін алу құқығынан айыратын, тұрғылықты мекенжайы, отбасының құрамы немесе табыстарының өзгергені туралы аталған жағдайлар орын алған айдан бастап;
      3) тұрғын үй көмегін уақытша тоқтату рәсімінен кейін, уәкілетті органның аудандық бөлімдері белгілеген уақытта, алушылар өз міндеттерін орындамаған жағдайда;
      4) алушы қайтыс болған жағдайда қайтыс болған айынан кейінгі айдан бастап тоқтатылады.

8. Тұрғын үй көмегін қаржыландыру және төлеу

      38. Тұрғын үй көмегі төлемін қаржыландыру Қазақстан Республикасының заңнамасында қарастырылған тәртіпке сәйкес жергілікті бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылады.
      39. Тұрғын үй көмегін төлеу, заңнамада белгіленген тәртіпке сәйкес алушыларға ағымдағы шотқа есептелген қаржыны аудару немесе алушыларға соманы үйде төлеу жолымен екінші деңгейдегі банктер арқылы жүзеге асырылады.
      40. Екінші деңгейдегі банктер және уәкілетті орган ай сайын тұрғын үй көмегіне төленген сомаға тексеру актісін жасайды.

Алматы қаласындағы тұрғын үй көмегінің
көлемі және көрсету тәртібі жөніндегі
Ережеге қосымша

Алматы қалалық Жұмыспен қамту және әлеуметтік
бағдарламалар басқармасының бастығына
___________________________________________
___________________________________________
___________________________________________
(өтініш берушінің тегі, есімі, әкесінің есімі)
мекенжайы:_________________________________
___________________________________________
___________________________________________
тел:_______________________________________
жеке куәлігі ______________________________
СТН________________________________________
ЖБН________________________________________
зейнетақы куәлігінің № ____________________
банктің атауы______________________________
ағымдағы шот_______________________________
карт-шот___________________________________
 

Өтініш

      Маған (менің отбасыма) тұрғын үй көмегін көрсетуіңізді сұраймын.
Менің отбасым _____ адамнан тұрады.
Табыстарым төмендегідей:
1) зейнетақы (жәрдемақы)____________________________________________
2) арнайы мемлекеттік жәрдемақы_____________________________________
3) арнайы қалалық жәрдемақы_________________________________________
4) жалақы___________________________________________________________
5) басқа да табыстар________________________________________________
Отбасы мүшелерінің табыстары жөніндегі мәліметті
өтінішке қосымша қоса тапсырамын:
______________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
      Жеке меншігімде тұрғын үйдің бір бірлігі бар.
      Алматы қаласындағы тұрғын үй көмегінің көлемі және көрсету тәртібі жөніндегі Ережемен таныстым.
      Тұрғын үй көмегін тағайындау және көлемін есептеуге ықпал ететін өзгерістер туған жағдайда, 10 күнтізбелік күн ішінде уәкілетті органның аудандық бөліміне хабарлаймын.
      Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес, тапсырылған
құжаттардағы мәліметтердің жалғандығы және расталмағандығы
(жасанды) жөніндегі жауапкершілік жайлы ескертілдім.
      
«____» ______________________ жыл   __________________________
            (күні)                    (өтініш иесінің қолы)
      
      Құжаттар қабылданды: 20__ жыл  «___»____________________
      ________     __________________________________________________
      (қолы)    (құжаттарды қабылдаған тұлғаның Т.Е.Ә., қызметі)
      
--------------------------------------------------------------------
                       (кесу сызығы)

Азаматтың (азаматшаның) өтініші______________________________________
№__________тіркелген, құжаттардың қабылданған күні
_____________________________________________________________________
(өтінішті қабылдаған тұлғаның қызметі, қолы, тегі, есімі, әкесінің есімі)

Об утверждении Правил о размере и порядке оказания жилищной помощи в городе Алматы

Решение XXXIV-й сессии маслихата города Алматы IV-го созыва от 13 декабря 2010 года N 382. Зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы 19 января 2011 года за N 880. Утратило силу решением маслихата города Алматы от 2 июня 2014 года N 232

      Сноска. Утратило силу решением маслихата города Алматы от 02.06.2014 N 232 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 15) пункта 1 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», пунктом 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года «О жилищных отношениях», постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 «О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам» и пунктом 3 постановления Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314 «Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи», маслихат города Алматы IV-го созыва РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила о размере и порядке оказания жилищной помощи в городе Алматы.
      2. Контроль за выполнением настоящего решения возложить на постоянную комиссию маслихата города Алматы IV-го созыва по социальным вопросам и общественному согласию (Е.Б. Тажиев) и первого заместителя акима города Алматы М. Мукашева.
      3. Настоящее решение вводится в действие со дня официального опубликования.

      Председатель XXXIV-й
      сессии маслихата города Алматы
      IV-го созыва                            О. Печеник

      Секретарь
      маслихата города Алматы
      IV-го созыва                            Т. Мукашев

Утверждены
решением XXХIV сессии
маслихата города Алматы IV-го созыва
от 13 декабря 2010 года № 382

Правила
о размере и порядке оказания жилищной помощи
в городе Алматы

      Настоящие Правила о размере и порядке оказания жилищной помощи в городе Алматы (далее – Правила) разработаны в соответствии с Законами Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года «О жилищных отношениях», от 5 июля 2004 года «О связи», постановлениями Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 «О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам» и от 30 декабря 2009 года № 2314 «Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи» и определяют размер и порядок оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим в городе Алматы.

1. Общие положения

      1. В Правилах используются следующие основные понятия:
      1) доля предельно-допустимых расходов – отношение предельно-допустимого уровня расходов семьи в месяц на капитальный ремонт и (или) взносы на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем к совокупному доходу семьи в процентах;
      2) предельно-допустимый уровень расходов семьи (гражданина) на капитальный ремонт и (или) взносы на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций – десять процентов среднемесячного совокупного дохода семьи за квартал, предшествовавший кварталу обращения за назначением жилищной помощи;
      3) предельно-допустимый уровень расходов семьи (гражданина), проживающей в индивидуальном жилом доме, на коммунальные услуги, услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций – десять процентов среднемесячного совокупного дохода семьи за квартал, предшествовавший кварталу обращения за назначением жилищной помощи;
      4) предельно-допустимый уровень расходов семьи (гражданина), проживающей в многоквартирном жилом доме и не образовавшим кондоминиумы, на расходы содержания жилого дома, коммунальные услуги, услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций – десять процентов среднемесячного совокупного дохода семьи за квартал, предшествовавший кварталу обращения за назначением жилищной помощи;
      5) совокупный доход семьи – общая сумма доходов, полученных семьей за квартал, предшествующий кварталу обращения за назначением жилищной помощи;
      6) семья - круг лиц, связанных имущественными и личными неимущественными правами и обязанностями, вытекающими из брака, родства, усыновления или иной формы принятия детей на воспитание и призванными способствовать укреплению и развитию семейных отношений;
      7) жилище - отдельная жилая единица (индивидуальный жилой дом, квартира, комната в общежитии), предназначенная и используемая для постоянного проживания, отвечающая установленным техническим, санитарным и другим обязательным требованиям;
      8) кондоминиум - форма собственности на недвижимость, при которой помещения находятся в индивидуальной (раздельной) собственности граждан, юридических лиц, государства, а общее имущество принадлежит им на праве общей долевой собственности;
      9) кооператив собственников помещений (квартир) — некоммерческая организация, создаваемая собственниками помещений (квартир) для совместного управления общей долевой собственностью участников одного (нескольких) кондоминиума (кондоминиумов);
      10) коммунальные услуги - услуги, предоставляемые в жилом доме (жилом здании) и включающие водоснабжение, канализацию, газоснабжение, электроснабжение, теплоснабжение, мусороудаление и обслуживание лифтов;
      11) расходы на содержание жилого дома (жилого здания) - обязательная сумма расходов собственников помещений (квартир) посредством ежемесячных взносов, установленных решением общего собрания, на эксплуатацию и ремонт общего имущества объекта кондоминиума, содержание земельного участка, расходы на приобретение, установку, эксплуатацию и поверку общедомовых приборов учета потребления коммунальных услуг, расходы на оплату коммунальных услуг, потребленных на содержание общего имущества объекта кондоминиума, а также взносы на накопление денег на предстоящий в будущем капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума;
      12) заявитель – лицо, обратившееся от себя лично или от имени семьи за назначением жилищной помощи в уполномоченный орган по местожительству;
      13) орган управления объектом кондоминиума – физическое или юридическое лицо, осуществляющее функции по содержанию объекта кондоминиума;
      14) уполномоченный орган – Управление занятости и социальных программ города Алматы, осуществляющие назначение жилищной помощи.
      2. Жилищная помощь является одной из форм социальной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) и оказывается в виде денежных выплат.
      3. Жилищная помощь предоставляется за счет средств местного бюджета малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в городе Алматы, являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища на оплату:
      1) капитального ремонта и (или) взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума семьям (гражданам), проживающим в собственных жилых помещениях (квартирах) или являющимся нанимателями (поднанимателями) жилых помещений (квартир) в государственном жилищном фонде;
      2) расходов на содержание жилого дома (жилого здания);
      3) потребления коммунальных услуг, являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища;
      4) услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций семьям (гражданам), являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища в порядке, установленном законодательством в области связи;
      5) арендной платы за пользование жилищем из государственного жилищного фонда или жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.
      Расходы малообеспеченных семей (граждан), принимаемые к исчислению жилищной помощи, определяются как сумма расходов по каждому из вышеуказанных направлений.
      4. Собственникам жилища, проживающим в индивидуальных жилых домах, жилищная помощь оказывается на коммунальные услуги, услуги связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций.
      5. Семьям (гражданам), проживающим в многоквартирном жилом доме и не образовавшим кондоминиумы, жилищная помощь оказывается на коммунальные услуги, содержание жилища и услуги связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций.
      6. Жилищная помощь оказывается по предъявленным счетам поставщиков услуг.
      7. Жилищная помощь назначается в случаях, если расходы на оплату за капитальный ремонт и (или) взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, потребление коммунальных услуг, арендной платы за пользование жилищем из государственного жилищного фонда или жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в пределах норм и в пределах социальной нормы площади жилья, нормативов потребления коммунальных услуг, услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, в бюджете семьи превышают 10-процентную долю ее совокупного дохода.
      8. Порядок распределения общих расходов по оплате жилища и плате за коммунальные услуги между несколькими нанимателями или собственниками, проживающими в общем жилище (в одной квартире), определяется соглашением сторон, а при недостижении соглашения – в судебном порядке.
      9. Оплата за содержания жилья (капитальный ремонт) и потребление коммунальных услуг сверх установленной нормы производится гражданами на общих основаниях и при расчете жилищной помощи не учитываются.
      10. Заявитель или получатель жилищной помощи имеют право обжаловать решения уполномоченного органа в вышестоящие органы, а также в судебном порядке.

2. Порядок обращения за оказанием жилищной помощи

      11. Для назначения жилищной помощи заявитель, являющийся собственником или нанимателем (поднанимателями) жилища, обращается в районный отдел уполномоченного органа и получает бланки заявления установленного образца согласно приложению к настоящим Правилам.
      12. К заявлению прилагаются следующие документы:
      1) копии документа, удостоверяющего личность заявителя;
      2) копии правоустанавливающего документа на жилище с данными размера занимаемой площади, количества комнат;
      3) копии книги регистрации граждан;
      4) документов, подтверждающих доходы семьи;
      5) копии счета о размере целевого взноса на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума;
      6) копии счета о размере ежемесячных взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, предъявляемый органом управления объекта кондоминиума, на основании сметы расходов на проведение отдельных видов капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума, согласованной с местным исполнительным органом (жилищной инспекцией), утвержденной на общем собрании собственников и нанимателей (поднанимателей) квартир и заверенный печатью, подписью руководителя органа управления объекта кондоминиума;
      7) копии счета на потребление коммунальных услуг, оплаченных за  два предыдущих и текущий месяцы;
      8) копии квитанции-счета за услуги телекоммуникаций или копию договора на оказание услуг связи;
      9) копия счета о размере арендной платы за пользование жилищем, предъявленного местным исполнительным органом.
      Собственник индивидуального жилого дома прилагает к заявлению документы, перечисленные в подпунктах 1)-4), 7), 8) пункта 12.
      Семья (граждане), проживающие в многоквартирном жилом доме и не образовавшими кондоминиумы, прилагают к заявлению документы, перечисленные в подпунктах 1)-4), 7), 8) пункта 12.
      Документы, предусмотренные в подпункте 9) пункта 12 представляются заявителем, проживающим в жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.
      Районный отдел уполномоченного органа сверяет копии документов, регистрирует их и выдает заявителю подлинники документов и подтверждение о принятии документов согласно форме заявления.
      Сноска. Пункт 12 с изменениями, внесенными решением маслихата города Алматы от 29.02.2012 N 9 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

3. Назначение жилищной помощи

      13. Жилищная помощь назначается сроком на один год с 1 числа месяца, в котором подано заявление, со всеми необходимыми документами, если заявитель обратился в районный отдел уполномоченного органа по месту жительства до 25 числа текущего месяца. В случае обращения заявителя после 25 числа текущего месяца, жилищная помощь назначается с 1 числа следующего месяца.
      Назначение жилищной помощи оказывается за текущий месяц.
      14. Жилищная помощь оказывается для возмещения оплаты капитального ремонта и (или) взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем из государственного жилищного фонда или жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, потребление коммунальных услуг в пределах норм, обеспечиваемых компенсационными выплатами.
      15. Размер жилищной помощи определяется как разница между суммой оплаты капитального ремонта и (или) взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, потребление коммунальных услуг в пределах норм, обеспечиваемых компенсационными выплатами, и предельно допустимым уровнем расходов данной семьи (граждан) на эти цели.
      Размер жилищной помощи не может превышать сумму, фактически оплаченную за капитальный ремонт и (или) взносы на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, услуги связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендную плату за пользование жилищем из государственного жилищного фонда или жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, потребление коммунальных услуг в пределах норм, обеспечиваемых компенсационными выплатами.
      Размер жилищной помощи в части повышения тарифа абонентской платы не может превышать разницы увеличения абонентской платы за телефон.
      16. В соответствии с действующим законодательством жилищные инспекции организуют техническое обследование общего имущества объекта кондоминиума, определяют перечень и очередность проводимых видов капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума, согласовывают сметы расходов на проведение отдельных видов капитального ремонта объекта кондоминиума, представленной органом управления объекта кондоминиума, финансируемых с участием жилищной помощи и принимают участие в комиссиях по приемке выполненных работ по отдельным видам капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума.
      Сноска. Пункт 16 в новой редакции решения маслихата города Алматы от 29.02.2012 N 9 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      17. Размер платы на содержание жилища в домах государственного жилищного фонда, а также с собственников помещений (квартир), объектов кондоминиума, обслуживаемых государственными коммунальными предприятиями устанавливается акиматом города Алматы.
      Решение общего собрания собственников помещений о размере оплаты на содержание жилища является основанием при расчете жилищной помощи.
      Перечень работ, учитываемых в расходах на содержание жилища, утверждается постановлением акимата города Алматы.
      18. Оплата за техническое обслуживание внутридомового газового оборудования учитывается при назначении жилищной помощи.
      19. При назначении жилищной помощи учитываются расходы на оплату следующих видов коммунальных услуг:
      1) централизованное отопление;
      2) холодное и горячее водоснабжение;
      3) канализация;
      4) электроснабжение;
      5) газоснабжение;
      6) мусороудаление;
      7) обслуживание лифтов.
      20. Семьям (гражданам), имеющим задолженность по оплате за капитальный ремонт и (или) взносы на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, услуги связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендную плату за пользование жилищем, потребление коммунальных услуг, жилищная помощь назначается на общих основаниях, согласно пункту 7 Правил при условии направления жилищной помощи на оплату текущих платежей с месяца ее назначения.
      Погашение задолженности, образовавшейся до получения жилищной помощи, контролируется поставщиками коммунальных услуг, и не учитывается при начислении жилищной помощи за текущие месяцы.
      21. При изменении доли предельно-допустимых расходов семьи на оплату капитального ремонта и (или) взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума и потребление коммунальных услуг, доходов семьи, а также размеров оплаты (тарифов) на жилищно-коммунальные услуги и на услуги связи районными отделами уполномоченного органа производится перерасчет ранее назначенной жилищной помощи.
      22. При назначении жилищной помощи в составе семьи учитываются все члены семьи, зарегистрированные в данном жилище.
      В составе семьи учитываются супруги, их дети, близкие родственники (отец, мать, братья, сестры, дедушки, бабушки, внуки), проживающие совместно с собственником или нанимателем (поднанимателем) жилища и оплачивающие расходы на оплату за капитальный ремонт и (или) взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, потребление коммунальных услуг и на услуги связи по единому лицевому счету.
      Дети до восемнадцати лет, прописанные в жилище родителей, но проживающие отдельно от них, учитываются в семье родителей.
      В случаях, если родители лишены родительских прав, дети учитываются в семьях опекунов (попечителей).
      23. При оказании жилищной помощи в семье не учитываются лица, временно проживающие в других городах, что подтверждается соответствующим документом.
      24. Жилищная помощь не назначается:
      1) семьям, имеющих лиц трудоспособного возраста, которые не работают, не учатся, не служат в армии и безработным, не зарегистрированным в уполномоченных органах по вопросам занятости, кроме инвалидов и лиц, больных активной формой туберкулеза, находящихся на диспансерном учете, а также в период их нахождения на стационарном лечении более одного месяца, лиц, осуществляющих уход за инвалидами I и II групп, признанными нуждающимися в уходе, детьми-инвалидами, лицами старше восьмидесяти лет или занятых воспитанием детей в возрасте до семи лет;
      2) безработным, без уважительных причин отказавшимся от предложенного уполномоченным органом трудоустройства, в том числе на социальное рабочее место или общественную работу, от профессиональной подготовки, переподготовки, повышения квалификации, самовольно прекратившим участие в таких работах и обучении;
      3) если родители разведены и не подали иск о взыскании алиментов на проживающих с ними детей.
      При отказе в назначении жилищной помощи районный отдел уполномоченного органа письменно уведомляет заявителя с указанием причины отказа.
      25. Получатели жилищной помощи в течение 10 дней информируют районный отдел уполномоченного органа о любых обстоятельствах, влияющих на право получения жилищной помощи или ее размер, в том числе изменениях формы собственности жилья, состава семьи и ее совокупного дохода, а безработные – об изменении статуса.
      26. В случае предоставления получателем жилищной помощи заведомо недостоверных документов (сведений), повлекших за собой незаконное назначение и выплату помощи, неправильное исчисление ее размера, уполномоченный орган вправе вынести решение о возврате получателем излишне полученных сумм.
      Излишне выплаченные суммы жилищной помощи подлежат возврату получателем в добровольном порядке, а в случае отказа - в судебном порядке.
      27. В случае возникновения сомнений в достоверности представленных заявителем (получателем жилищной помощи) документов (сведений), районный отдел уполномоченного органа имеет право:
      1) участвовать в обследованиях материально-бытовых условий проживания заявителей (получателей жилищной помощи), проводимых жилищной инспекцией, с составлением акта обследования для дальнейшего решения о праве на получение жилищной помощи;
      2) запрашивать в соответствующих органах сведения, необходимые для назначения жилищной помощи.

4. Социальные нормы и нормативы при
оказании жилищной помощи

      28. Нормы потребления коммунальных услуг эквивалентны нормам отпуска коммунальных услуг, применяемых территориальным уполномоченным органом по регулированию естественных монополий (монополистической деятельности), при утверждении ими тарифов (цен) на оказываемые услуги.
      29. Нормы отпуска (потребления) электроэнергии в месяц на 1 человека 90 киловатт/час; проживающего в доме, оборудованном электрической плитой 115 киловатт/час.
      30. Норма площади жилья, обеспечиваемая компенсационными выплатами, эквивалентна нормам предоставления жилья на каждого члена семьи и составляет восемнадцать квадратных метров полезной площади на человека, но не более фактически занимаемой площади, а проживающим в однокомнатной квартире – по фактической полезной площади занимаемого жилища.

5. Исчисление совокупного дохода семьи

      31. В совокупный доход включаются доходы всех членов семьи, зарегистрированных по данному месту жительства, согласно книге регистрации граждан, за квартал, предшествующий кварталу обращения за назначением жилищной помощи.
      Среднемесячный доход семьи рассчитывается путем деления совокупного дохода семьи за предшествующий квартал на три месяца.
      32. При исчислении совокупного дохода семьи учитываются все виды доходов, кроме:
      1) жилищной помощи;
      2) единовременного пособия на погребение;
      3) возмещения ущерба, причиненного здоровью и имуществу вследствие чрезвычайных ситуаций;
      4) единовременного государственного пособия в связи с рождением ребенка;
      5) алиментов, выплачиваемых одним из членов семьи на лиц, не проживающих в данной семье;
      6) финансовой и материальной помощи обучающимся из числа малообеспеченных семей, оказываемой в организациях образования в соответствии с законодательством Республики Казахстан в области образования;
      7) помощи в денежном или натуральном выражении, оказанной малообеспеченным гражданам в связи с ростом цен на продукты питания из государственного бюджета и иных источников в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      8) адресной социальной помощи;
      9) единовременной материальной помощи, выплачиваемой за счет средств местного бюджета;
      10) благотворительной помощи в денежном и натуральном выражении (в стоимостной оценке), оказанной в расчетном периоде в общей сумме ниже установленной величины прожиточного минимума.
      В случаях, когда благотворительная помощь, оказанная в расчетном периоде, превышает величину прожиточного минимума, в совокупном доходе учитывается разница между суммой оказанной помощи и величиной прожиточного минимума, сложившейся в городе в расчетном периоде.
      Благотворительная помощь в виде оплаты за обучение на платной основе в организациях образования учитывается при исчислении совокупного дохода семьи;
      11) стоимости проездного билета, предоставляемого в рамках освобождения от оплаты проезда на маршрутах городского пассажирского транспорта;
      12) натуральных видов помощи, оказанных в соответствии с законодательством Республики Казахстан в виде:
      лекарственных препаратов;
      санаторно-курортного лечения;
      протезно-ортопедических изделий (изготовление и ремонт);
      средств передвижения (кресло-коляски) и других средств реабилитации, выделенных инвалидам;
      бесплатного питания и помощи, оказываемой в организациях образования в соответствии с законодательством об образовании.
      13) помощь, оказываемая государством к праздничным и юбилейным датам.
      Сноска. Пункт 32 с изменениями, внесенными решением маслихата города Алматы от 31.05.2011 № 436 (порядок введения в действие см. п.3).
      33. Малообеспеченной семье, имеющей в своем составе студента, обучение которого осуществляется на платной основе в организациях образования, оплата за обучение включается в совокупный доход семьи, согласно договору о предоставлении образовательных услуг.

6. Перерегистрация получателей жилищной помощи

      34. Перерегистрация получателей жилищной помощи производится каждый квартал при представлении следующих документов:
      1) документов, подтверждающих доходы семьи;
      2) копий оплаченных счетов (квитанций) за капитальный ремонт и (или) взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума;
      3) копий оплаченных счетов (квитанций) за жилищно-коммунальные услуги и услуги связи.
      Собственник индивидуального жилого дома не представляет при перерегистрации документы, перечисленные в подпункте 2) настоящего пункта Правил.
      Получатель жилищной помощи, проживающий в жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, дополнительно к документам, вышеперечисленным в настоящем пункте Правил, представляет оплаченный счет за аренду жилища.
      Сноска. Пункт 34 с изменениями, внесенными решением маслихата города Алматы от 29.02.2012 N 9 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

7. Выплата жилищной помощи

      35. Выплата жилищной помощи производится за истекший месяц.
      36. Выплата жилищной помощи гражданам приостанавливается, в случае если ее получатель:
      1) не представил соответствующие документы в сроки, установленные районным отделом уполномоченного органа;
      2) не прошел своевременно перерегистрацию;
      3) использует получаемую жилищную помощь не по целевому назначению и не своевременно вносит платежи на оплату капитального ремонта и (или) взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, коммунальные услуги и на услуги связи.
      37. Выплата жилищной помощи прекращается в случае:
      1) добровольного отказа получателя от жилищной помощи, с месяца уведомления об этом районного отдела уполномоченного органа;
      2) изменения местожительства, состава или дохода семьи, которые лишают ее права на получение жилищной помощи, с месяца наступления указанных обстоятельств;
      3) невыполнения получателем своих обязательств в сроки, установленные районным отделом уполномоченного органа, после процедуры приостановления выплаты жилищной помощи, с месяца их неисполнения;
      4) смерти получателя с месяца, следующего за месяцем смерти.

8. Финансирование и выплата жилищной помощи

      38. Финансирование выплат жилищной помощи осуществляется за счет средств местного бюджета в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.
      39. Выплата жилищной помощи осуществляется через банки второго уровня, путем зачисления начисленных сумм на текущие счета или выплаты сумм на дому получателям в порядке, установленном законодательством.
      40. Банки второго уровня и уполномоченный орган ежемесячно составляют акты сверки выплаченных сумм жилищной помощи.

Приложение
к Правилам о размере и порядке оказания
жилищной помощи в городе Алматы

Начальнику
Управления занятости и социальных
программ города Алматы
_________________________________
от_______________________________
_________________________________
(фамилия, имя, отчество заявителя)
проживающего по адресу: __________
__________________________________
тел.______________________________
удостоверение личности ___________
РНН ______________________________
СИК ______________________________
№ пенсионное удостоверение _______
наименование банка _______________
текущий счет _____________________
карт-счет ________________________


Заявление

      Прошу оказать мне (моей семье) жилищную помощь.
Моя семья состоит из ______ человек.
Имею следующий доход:
1) пенсия (пособие)__________________________________________________
2) специальное государственное пособие_______________________________
3) специальное городское пособие ____________________________________
4) заработная плата _________________________________________________
5) иные доходы ______________________________________________________
Сведения о доходах членов семьи прилагаю.
      К заявлению прилагаю:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

      С Правилами о размере и порядке оказания жилищной помощи в
городе Алматы ознакомлен (а).
      В случае возникновения изменений, влияющих на назначение и исчисление размера жилищной помощи, сообщу в течение 10 календарных дней в районный отдел уполномоченного органа.
      Предупрежден (а) об ответственности за предоставление ложной информации и недостоверных (поддельных) документов в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

«____» _____________ года                    _______________________
         (дата)                                (подпись заявителя)

      Документы приняты: "_____" ________________________ 20____года

      ____________    ______________________________________________
        (подпись)     (Ф.И.О., должность лица, принявшего документы)

---------------------------------------------------------------------
                      (линия отреза)

Заявление гражданина (ки) __________________________________________
зарегистрировано за №_______ дата принятия документов ______________
____________________________________________________________________
  (должность, подпись, фамилия, инициалы лица, принявшего заявление)