"Миссионерлiк қызметтi жүзеге асыратын тұлғаларды тiркеудi және қайта тiркеудi жүргiзу" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігі Төрағасының 2012 жылғы 18 шілдедегі № 72 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 6 тамызда № 7823 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігі төрағасының 2014 жылғы 18 наурыздағы № 11 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Дін істері агенттігі төрағасының 18.03.2014 № 11 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңына, Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 11 қазандағы «Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы» Заңына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 7 ақпандағы № 211 Қаулысымен бекітілген «Миссионерлiк қызметтi жүзеге асыратын тұлғаларды тiркеудi және қайта тiркеудi жүргiзу» Мемлекеттік қызмет стандартына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Миссионерлiк қызметтi жүзеге асыратын тұлғаларды тiркеудi және қайта тiркеудi жүргiзу» мемлекеттік қызмет көрсетудің қоса беріліп отырған регламенті бекітілсін.
      2. Талдау және стратегиялық жоспарлау департаменті (С.Қ. Оспанов) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде белгіленген тәртіппен мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
      3. Әкімшілік департаменті (І.Ұ.Рамазанов) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін оның ресми бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      4. Талдау және стратегиялық жоспарлау департаменті (С.Қ. Оспанов) бұйрық күшіне енгеннен кейін оны Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігінің (бұдан әрі – Агенттік) интернет-ресурсына енгізіп, Агенттіктің барлық құрылымдық бөлімшелері мен аумақтық органдарын және қарасты мекемелерін ақпараттандырсын.
      5. Агенттік Төрағасының «Қазақстан Республикасы аумағында миссионерлік қызметті жүзеге асырушы тұлғаларды тіркеу және қайта тіркеу жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы» 2012 жылдың 2 ақпандағы № 15 (№ 7454 Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген) бұйрығының күші жойылды деп танылсын.
      6. Осы бұйрықтың орындалуына бақылау жасау Агенттік Төрағасының орынбасарына (Ғ.Н. Шойкин) жүктелсін.
      7. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күннен соң күшіне енеді.

      Қазақстан Республикасы
      Дін істері агенттігінің
      Төрағасы                                   Қ. Лама Шариф

Қазақстан Республикасы   
Дін істері агенттігі Төрағасының
2012 жылғы 18 шілдедегі  
№ 72 бұйрығымен      
бекітілген         

«Миссионерлiк қызметтi жүзеге асыратын тұлғаларды тiркеудi және
қайта тiркеудi жүргiзу» Мемлекеттік қызмет көрсету
регламенті

1. Жалпы ереже

      1. «Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуден және қайта тіркеуден өткізу» Мемлекеттік қызметті мекенжайлары осы Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2012 жылғы 7 ақпандағы № 211 қаулысымен бекiтiлген «Миссионерлiк қызметтi жүзеге асыратын тұлғаларды тiркеудi және қайта тiркеудi жүргiзу» Мемлекеттік қызмет көрсету Стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 1-қосымшасында көрсетілген Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігінің аумақтық органдары демалыс және мереке күндерден басқа жұмыс күндері сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін түскі үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін аралықта көрсетеді.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Миссионерді тіркеу және қайта тіркеу туралы куәлік (бұдан әрі – куәлік) беру не куәлік беруден бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауап мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі болып табылады.
      4. Осы Регламентте мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) уәкілетті орган – діни қызмет саласында мемлекеттік реттеуді жүзеге асыратын мемлекеттік орган;
      2) уәкілетті органның аумақтық органдары – белгілі бір әкімшіліктік-аумақтық бірлікте діни қызмет саласындағы мемлекеттік реттеуді жүзеге асыратын мемлекеттік орган (бұдан әрі – аумақтық орган);
      3) миссионер – миссионерлік қызметті жүзеге асыратын Қазақстан Республикасы азаматы, шетелдік және азаматтығы жоқ тұлға;
      4) миссионерлік қызмет – Қазақстан Республикасы азаматтарының, шетелдіктердің, азаматтығы жоқ тұлғалардың Қазақстан Республикасында тіркелген діни бірлестіктер атынан Қазақстан Республикасының аумағында діни ілімді таратуға бағытталған қызметі;
      5) тұтынушы (не сенімхат бойынша өкіл) – миссионерлік қызметін жүзеге асыруы үшін тіркеу және қайта тіркеу жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлға;
      6) сараптамалық топ – Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігінің аумақтық органдарының жанынан құрылған үнемі әрекет етіп, дінтану сараптамасын жүзеге асыратын кеңесші-аналитикалық орган.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету туралы ақпарат Үкіметтің www.e.gov.kz электрондық порталында, Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігінің www.din.gov.kz интернет-ресурсында, мекенжайлары мен жұмыс кестелері Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген үлгілері бар аумақтық органдар ғимараттарының ақпараттық стенділерінде орналастырылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі, тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсырған күннен бастап – күнтізбелік отыз күн.
      Тіркеу немесе қайта тіркеу мерзімі, тұтынушы ұсынған материалдар бойынша қорытынды алу үшін дінтану сараптамасын жүргізу кезінде тоқтатыла тұрады. Сараптама объекті аумақтық органдарға келіп түскен күннен бастап күнтізбелік отыз күннен аспайтын мерзiмде сараптама жүргiзiледi. Сараптама жүргiзу үшiн сарапшының (сарапшылардың) қосымша материалдар мен ақпаратты зерделеуі қажет болған жағдайда, сараптама жүргiзу мерзiмi күнтiзбелiк отыз күнге ұзартылуы мүмкiн;
      2) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті тұтынушы алғанға дейін күтудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты – 40 минуттан аспайды;
      3) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті тұтынушы алғанға дейін күтудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты – 30 минуттан аспайды;
      4) куәлікті алу кезіндегі күту уақыты – 1 сағаттан аспайды.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Стандарттың 16-тармағында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі іс-әрекеттер (өзара
әрекеттестік) сипаттамасы

      9. Құжаттарды, сондай-ақ діни мазмұндағы материалдар мен заттарды қабылдау Стандарттың 1-қосымшада көрсетілген мекенжай бойынша аумақтық органның жауапты қызметкер арқылы жүзеге асырылады.
      Аумақтық органның тіркеу мөртабаны (кіріс нөмірі, күні) қойылған тұтынушы өтінішінің көшірмесі құжаттардың, сондай-ақ діни мазмұндағы материалдар мен заттардың өткізілгендігін растау болып табылады.
      10. Тұтынушы (не сенімхат бойынша өкіл) мемлекеттік қызметті алу үшін аумақтық органға Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін тұтынушыдан өтініш қабылданған күннен бастап мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін берген кезге дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көзделген құжаттарды аумақтық органға тапсырады;
      2) аумақтық орган кеңсесінің қызметкері құжаттардың толымдылығын тексеруді жүзеге асырады, қабылданған құжаттарды тіркейді және басшының қарауына береді;
      3) аумақтық орган басшысы құжатты қарағаннан кейін оны, жауапты қызметкерге нұсқаумен жібереді;
      4) жауапты қызметкер қабылданған құжаттарды (діни әдебиеттер, діни мазмұндағы ақпараттық материалдар, діни мақсаттағы заттар) қарап, оларды діни сараптамадан өткізуге жолдайды;
      5) сараптамалық топ ұсынылған құжаттарға (діни әдебиеттер, діни мазмұндағы ақпараттық материалдар, діни мақсаттағы заттар) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2012 жылғы 7 ақпандағы № 209 қаулысымен бекiтiлген Дiнтану сараптамасын жүргiзу қағидаларына сәйкес діни сараптама жүргізеді және тиісті сараптамалық қорытынды береді;
      6) тиісті сараптамалық қорытынды алғаннан кейін аумақтық орган басшысы куәлікті беру немесе бермеу туралы шешім қабылдайды;
      7) аумақтық орган кеңсесінің қызметкері тұтынушы жеке өзі аумақтық органға келген жағдайда куәлікті беруді жүзеге асырады немесе куәлікті беруден бас тарту туралы негізделген жазбаша жауапты пошта арқылы тұтынушымен көрсетілген мекенжайға жолдайды.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мына құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      1) аумақтық орган кеңсесінің қызметкері;
      2) аумақтық орган басшысы;
      3) аумақтық органның жауапты қызметкері;
      4) сараптамалық топ.
      13. Әрбір ҚФБ-ның әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімнің) орындалу мерзімі көрсетілген дәйектілігі мен өзара әрекеттестігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету процесі мен ҚФБ-да әкімшіліктік іс-әрекеттердің қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланыстылығын көрсететін схемалар осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

«Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын     
тұлғаларды тіркеуден және қайта тіркеуден өткізу»
Мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне     
1-қосымша                     

Әкімшілік әрекеттердің (рәсімдердің) дәйектілігі мен өзара
әрекеттесуінің сипаттамасы

1-кесте. ҚФБ сипаттамасы

Негізгі процестің жүргізілуі (жұмыс бағыты, легі)

№ әрекет (жұмыс бағыты, легі)

1

2

3

4

5

6

7

ҚФБ атауы

Аумақтық орган кеңсесінің қызметкері

Аумақтық орган басшысы

Аумақтық органның жауапты қызметкері

Сараптамалық топ

Аумақтық органның жауапты қызметкері

Аумақтық орган басшысы

Аумақтық орган кеңсесінің қызметкері

Әрекет атауы (процесс, рәсім, операция) және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, құжаттардың Стандарттың  11-тармағынасәйкестігін тексеру. Егер құжаттар көрсетілген талаптарға сай болса, онда аумақтық органның тіркеу штампы қойылған тұтынушы өтінішінің көшірмесі беріледі (шығыс нөмірі, күні)

Құжаттармен танысу, жауапты орындаушыны анықтау

Қабылданған құжаттарды зерттеу және оларды діни сараптамадан өткізуге жолдау

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 7 ақпандағы № 209 діни сараптама жүргізу ережесі туралы бекітілген қаулысына сәйкес діни сараптама жүргізу

Сараптамалық қорытындыға сәйкес қарастыру нәтижесін дайындау

Діни сараптаманың сараптамалық қорытындысымен танысу, куәлікті беру немесе беруден бас тарту шешімін қабылдау

Тұтынушыға куәлікті беруге дайындау, берілген куәліктерді тіркеу журналында тіркеу немесе куәлікті беруден бас тарту туралы негізделген жазбаша жауапты пошта арқылы жолдау

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімдік шешімдер)

Құжаттарды қабылдап алғандығын растау

Қарар жазу

Діни сараптама жүргізуге жіберу туралы хат дайындау, қаралған қорытындыны (куәлік немесе куәлікті беруден бас тарту туралы негізделген жазбаша жауап) дайындау

Сараптама нәтижелері туралы қорытынды ұсыну

Куәлікті немесе куәлікті беруден бас тарту туралы негізделген жазбаша жауапты дайындау

Миссионерді тіркеу немесе қайта тіркеу туралы куәлікке қол қою не куәлік беруден бас тарту туралы қағазға түсірілген дәлелді жауап

Тұтынушыға жеке өзі аумақтық органға келген жағдайда куәлікті беру және берілген куәліктерді тіркеу журналында тіркеу немесе куәлікті беруден бас тарту туралы негізделген жазбаша жауапты пошта арқылы жолдау

Орындалу мерзімі

1 сағат

Бір күн ішінде

Бір күн ішінде

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 7 ақпандағы № 209 діни сараптама жүргізу ережесі туралы бекітілген қаулысында көрсетілген мерзімге сәйкес

Бір күн ішінде

Бір күн ішінде

Бір күн ішінде

2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі процесс.

1-топ
ҚФБ
Аумақтық орган кеңсесінің қызметкері

2-топ
ҚФБ
Аумақтық орган басшысы

3-топ
ҚФБ
Аумақтық органның жауапты қызметкері

4-топ
ҚФБ
Сараптамалық топ

№ 1 әрекет
Тұтынушыдан құжаттарды қабылдау, тіркеу, құжаттарды аумақтық орган басшылығына жіберу.

№ 2 әрекет
Орындау үшін жауапты қызметкерге белгілеу, қарар жазу.

№ 3 әрекет
Құжаттарды қарау және оларды діни сараптамаға жолдау.

№ 4 әрекет
Діни сараптама жүргізу.
Сараптамалық қорытынды беру.



№ 5 әрекет
Куәлікті дайындау.



№ 6 әрекет
Куәлікті беру туралы шешімді қарау.
Куәлікке қол қою.



№ 7 әрекет
Тұтынушыға куәлікті беру.




3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Балама процесс.

1-топ
ҚФБ
Аумақтық орган кеңсесінің қызметкері

2-топ
ҚФБ
Аумақтық орган басшысы

3-топ
ҚФБ
Аумақтық органның жауапты қызметкері

4-топ
ҚФБ
Сараптамалық топ

№ 1 әрекет
Тұтынушыдан құжаттарды қабылдау, тіркеу, құжаттарды аумақтық орган басшылығына жіберу.

№ 2 әрекет
Орындау үшін жауапты қызметкерді белгілеу, қарар жазу.

№ 3 әрекет
Құжаттарды қарау және оларды діни сараптамаға жолдау.

№ 4 әрекет
Діни сараптама жүргізу.
Сараптамалық қорытынды беру.



№ 5 әрекет
Куәлікті беруден бас тарту туралы негізделген жазбаша жауапты дайындау.



№ 6 әрекет
Куәлікті беруден бас тарту туралы шешім қабылдау.
Куәлікті беруден бас тарту туралы негізделген жазбаша жауапқа қол қою.



№ 7 әрекет
Куәлікті беруден бас тарту туралы негізделген жазбаша жауапты тұтынушының мекенжайына почта арқылы жолдау.




«Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын     
тұлғаларды тіркеуден және қайта тіркеуден өткізу»
Мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне     
2-қосымша                     

Тұтынушының Дін істері жөніндегі аумақтық департаментіне өтініш
жасаған кезде өзара әрекеттесіп жұмыс істеу схемасы

Об утверждении Регламента государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность"

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам религий от 18 июля 2012 года № 72. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 6 августа 2012 года № 7823. Утратил силу приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам религий от 18 марта 2014 года № 11

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Агентства РК по делам религий от 18.03.2014 № 11 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», Законом Республики Казахстан от 11 октября 2011 года «О религиозной деятельности и религиозных объединениях» и Стандартом государственной услуги «Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность», утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 февраля 2012 года № 211, ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый Регламент государственной услуги «Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность».
      2. Департаменту анализа и стратегического планирования (Оспанов С.К.) обеспечить в установленном порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Административному департаменту (Рамазанов И.У.) после государственной регистрации настоящего приказа обеспечить его официальное опубликование в официальных средствах массовой информации.
      4. Департаменту анализа и стратегического планирования (Оспанов С.К.) после государственной регистрации разместить настоящий приказ на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по делам религий (далее - Агентство) и довести его до сведения всех структурных подразделений, территориальных органов и подведомственных организаций Агентства.
      5. Признать утратившим силу приказ Председателя Агентства по делам религий Республики Казахстан от 2 февраля 2012 года № 15 «Об утверждении Инструкции по регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность на территории Республики Казахстан» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 7454).
      6. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Агентства (Шойкин Г.Н.).
      7. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель
      Агентства по делам религий
      Республики Казахстан                       К. Лама Шариф

Утвержден приказом   
Председателя      
Агентства Республики  
Казахстан по делам религий
от 18 июля 2012 года № 72

Регламент государственной услуги
«Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих
миссионерскую деятельность»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность» (далее - государственная услуга) оказывается территориальными органами Агентства Республики Казахстан по делам религий, адреса которых указаны в приложении 1 к Стандарту государственной услуги «Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность», утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 февраля 2012 года № 211 (далее – Стандарт), в рабочие дни, кроме выходных и праздничных дней, с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача свидетельства о регистрации или перерегистрации миссионера (далее – свидетельство), либо письменный мотивированный ответ об отказе в выдаче свидетельства.
      4. В настоящем Регламенте используются следующие понятия:
      1) уполномоченный орган – государственный орган, осуществляющий государственное регулирование в сфере религиозной деятельности;
      2) территориальный орган уполномоченного органа – государственный орган, осуществляющий государственное регулирование в сфере религиозной деятельности на определенной административно-территориальной единице (далее – территориальный орган);
      3) миссионер – гражданин Республики Казахстан, иностранец и лицо без гражданства, осуществляющий миссионерскую деятельность;
      4) миссионерская деятельность – деятельность граждан Республики Казахстан, иностранцев, лиц без гражданства от имени религиозных объединений, зарегистрированных в Республике Казахстан, направленная на распространение вероучения на территории Республики Казахстан;
      5) потребитель (либо представитель по доверенности) – физическое лицо, которому оказывается государственная услуга по регистрации и перерегистрации для осуществления миссионерской деятельности;
      6) экспертная группа - постоянно действующий совещательно-аналитический орган при территориальных органах Агентства Республики Казахстан по делам религий, осуществляющий проведение религиоведческой экспертизы.

2. Оказание государственной услуги

      5. Информация о государственной услуге размещается на портале электронного Правительства: www.e.gov.kz, на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по делам религий www.din.gov.kz, информационных стендах с образцами, размещенными в зданиях территориальных органов, адреса и график работы которых, указаны в приложении 1 к Стандарту.
      6. Cроки оказания государственной услуги:
      1) сроки предоставления государственной услуги со дня сдачи потребителем документов, указанных в пункте 11 Стандарта, – тридцать календарных дней.
      Cрок регистрации или перерегистрации приостанавливается при проведении религиоведческой экспертизы для получения заключения по материалам, представленным потребителем. Экспертиза проводится в срок, не превышающий тридцать календарных дней со дня поступления в территориальные органы объекта экспертизы. Срок проведения экспертизы может продлеваться на тридцать календарных дней при необходимости изучения экспертом (экспертами) дополнительных материалов и информации для проведения экспертизы;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя – не более 40 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя – 30 минут;
      4) время ожидания при получении свидетельства – не более 1 часа.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных пунктом 16 Стандарта.

3. Описание действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      9. Прием документов, а также материалов и предметов религиозного содержания осуществляется через ответственного сотрудника территориального органа по адресам, указанным в приложении 1 к Стандарту.
      Подтверждением сдачи документов, а также материалов и предметов религиозного содержания является копия заявления потребителя со штампом регистрации (входящий номер, дата) территориального органа.
      10. Для получения государственной услуги потребитель (либо представитель по доверенности) представляет в территориальный орган документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      11. Этапы оказания государственной услуги со дня получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает документы, предусмотренные пунктом 11 Стандарта, в территориальный орган;
      2) сотрудник канцелярии территориального органа осуществляет проверку полноты документов, проводит регистрацию полученных документов и передает на рассмотрение руководителю;
      3) после рассмотрения, руководитель территориального органа отписывает документы ответственному сотруднику;
      4) ответственный сотрудник изучает полученные документы (религиозную литературу, информационные материалы религиозного содержания, предметы религиозного назначения) и направляет их на проведение религиоведческой экспертизы;
      5) экспертная группа проводит религиоведческую экспертизу представленных документов (религиозная литература, информационные материалы религиозного содержания, предметы религиозного назначения) в соответствии с Правилами проведения религиоведческой экспертизы, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 февраля 2012 года № 209, и выдает экспертное заключение;
      6) после получения экспертного заключения, руководитель территориального органа принимает решение о выдаче свидетельства либо об отказе в выдаче свидетельства;
      7) сотрудником канцелярии осуществляется выдача свидетельства потребителю при личном его посещении территориального органа, либо направляется письменный мотивированный ответ об отказе в выдаче свидетельства по почте по адресу, указанному потребителем.
      12. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) сотрудник канцелярии территориального органа;
      2) руководитель территориального органа;
      3) ответственный сотрудник территориального органа;
      4) экспертная группа.
      13. Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Схемы, отражающие взаимодействие между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.

Приложение 1                  
к Регламенту государственной услуги    
«Проведение регистрации и перерегистрации лиц,
осуществляющих миссионерскую деятельность» 

Описание
последовательности и взаимодействия административных
действий (процедур)

Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

Наименование
СФЕ

Сотрудник канцелярии
территориального органа

Руководитель
территориального
органа

Ответственный сотрудник
территориального органа

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Прием документов, проверка
документов на соответствие
пункта 11 Стандарта. Если
документы соответствуют
указанным требованиям, то
выдается копия заявления
потребителя со штампом
регистрации (входящий
номер, дата)
территориального органа

Ознакомление с
документами,
определение
ответственного
сотрудника

Изучение документов, и
направление их на
проведение
религиоведческой
экспертизы

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно-
распорядитель-
ное решение)

Подтверждение о принятии
документов

Наложение
резолюции

Сопроводительное письмо
о направлении на
проведение
религиоведческой
экспертизы, подготовка
результата рассмотрения
(свидетельство либо
письменный
мотивированный ответ об
отказе в выдаче
свидетельства)

Сроки
исполнения

1 час

В течение дня

В течение дня

      Продолжение таблицы:

Действия основного процесса (хода, потока работ)

4

5

6

7

Экспертная группа

Ответственный
сотрудник
территориального
органа

Руководитель
территориального
органа

Сотрудник канцелярии
территориального органа

Проведение
религиоведческой
экспертизы в
соответствии с
Правилами
проведения
религиоведческой
экспертизы,
утвержденными
постановлением
Правительства
Республики
Казахстан от 7
февраля 2012 года
№ 209

Подготовка
результата
рассмотрения в
соответствии с
экспертным
заключением

Ознакомление с
экспертным заключением
религиоведческой
экспертизы, принятие
решения о выдаче
свидетельства либо в
отказе в выдаче
свидетельства

Подготовка к выдаче
свидетельства
потребителю, регистрация
в журнале выданных
свидетельств, либо
направление по почте
письменного
мотивированного ответа
об отказе в выдаче
свидетельства

Представляет
экспертное
заключение

Подготовка
свидетельства либо
письменного
мотивированного
ответа об отказе в
выдаче
свидетельства

Подписание
Свидетельства о
регистрации или
перерегистрации
миссионера, либо
письменного
мотивированного ответа
об отказе в выдаче
свидетельства

Выдача свидетельства
потребителю при личном
его посещении
территориального органа
и регистрация в журнале
выданных свидетельств,
либо направление по
почте письменного
мотивированного ответа
об отказе в выдаче
свидетельства

В соответствии со
сроками,
указанными в
Правилах
проведения
религиоведческой
экспертизы,
утвержденных
постановлением
Правительства
Республики
Казахстан от 7
февраля 2012 года
№ 209

В течение дня

В течение дня

В течение дня

Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

Группа 1
СФЕ
Сотрудник канцелярии
территориального
органа

Группа 2
СФЕ
Руководитель
территориального
органа

Группа 3
СФЕ
Ответственный
сотрудник
территориального
органа

Группа 4
СФЕ
Экспертная группа

Действие № 1
Прием документов
от потребителя,
регистрация,
направление
документов
руководству
территориального
органа.

Действие № 2
Определение
ответственного
сотрудника для
исполнения,
наложение
резолюции.

Действие № 3
Рассмотрение
документов и
направление их на
религиоведческую
экспертизу.

Действие № 4
Проведение
религиоведческой
экспертизы.
Вынесение
экспертного
заключения.



Действие № 5
Подготовка
свидетельства.



Действие № 6
Рассмотрение
принятие решения о
выдаче
свидетельства.
Подписание
свидетельства.



Действие № 7
Выдача свидетельства
потребителю.




Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс.

Группа 1
СФЕ
Сотрудник канцелярии
территориального
органа

Группа 2
СФЕ
Руководитель
территориального
органа

Группа 3
СФЕ
Ответственный
сотрудник
территориального
органа

Группа 4
СФЕ
Экспертная группа

Действие № 1
Прием документов
от потребителя,
регистрация,
направление
документов
руководству
территориального
органа.

Действие № 2
Определение
ответственного
сотрудника для
исполнения,
наложение
резолюции.

Действие № 3
Рассмотрение
документов и
направление их на
религиоведческую
экспертизу.

Действие № 4
Проведение
религиоведческой
экспертизы.
Вынесение
экспертного
заключения.



Действие № 5
Подготавливает
письменный
мотивированный
ответ об отказе в
выдаче
свидетельства.



Действие № 6
Принятие решения
об отказе в выдаче
свидетельства.
Подписание
письменного
мотивированного
ответа об отказе в
выдаче
свидетельства.



Действие № 7
Направление по почте
в адрес потребителя
письменного
мотивированного
ответа об отказе в
выдаче свидетельства.




Приложение 2                  
к Регламенту государственной услуги    
«Проведение регистрации и перерегистрации лиц,
осуществляющих миссионерскую деятельность»

Схема функционирования взаимодействия при обращении
Потребителя в территориальный орган по делам религий