Мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы әкімдігінің 2012 жылғы 23 тамыздағы N 227 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 3 қазанда N 1947 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 18 желтоқсандағы N 377 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы әкімдігінің 18.12.2013 № 377 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" Заңының 31-бабының 2-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2010 жылғы 20 шiлдедегi "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтердiң тiзiлiмiн бекiту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, Қарқаралы ауданының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қоса берiлген "Үйде оқитын және тәрбиеленетiн мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшiн құжаттарды ресiмдеу" мемлекеттiк қызмет көрсету регламентi бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуына бақылау Қарқаралы ауданының әкімі аппаратының басшысы А.Р. Сатыбалдинға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күннен кейiн 10 (он) күнтiзбелiк күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Қарқаралы ауданы әкімінің
      міндетін атқарушы                          С. Акимов

Қарқаралы ауданы әкiмдiгiнiң
2012 жылғы 23 тамыздағы
N 227 қаулысымен
бекiтiлген

"Үйде оқитын және тәрбиеленетiн мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшiн құжаттарды ресiмдеу" мемлекеттiк қызмет көрсету регламентi

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң атауы: "Үйде оқитын және тәрбиеленетiн мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшiн құжаттарды ресiмдеу".
      2. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нысаны: iшiнара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 7 сәуiрдегi N 394 қаулысымен бекiтiлген "Үйде оқитын және тәрбиеленетiн мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшiн құжаттарды ресiмдеу" стандарты (бұдан әрi- Стандарт) негiзiнде көрсетiледi.
      4. Мемлекеттiк қызмет:
      "Қарқаралы ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi" мемлекеттiк мекемесiмен (бұдан әрi - бөлiм) көрсетіледі.
      Мемлекеттiк қызмет көрсету орыны Қарағанды облысы, 100800, Қарқаралы қаласы, Т. Әубәкіров көшесі 14, мекен-жайы бойынша орналасқан, телефоны 8 (72146) 31-1-11, жұмыс кестесі: демалыс (сенбi және жексенбi) және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден сағат 14.00-ге дейiнгі түскі үзіліспен күн сайын сағат 09.00-ден сағат 18.00-ге дейiн.
      Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі өтініш берушіге үйде оқып және тәрбиеленіп жатқан мүгедек балаларды материалдық қамсыздандыру үшiн құжаттарын ресiмдеу туралы хабарлама, не қағаз жеткізгіште бас тарту туралы уәжделген жауап болып табылады.
      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi тұтынушы қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап - он жұмыс күн iшiнде.
      Тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты бiр тұтынушыға қызмет көрсетуге 15 минуттан есептегенде кезектегі адамдардың санына байланысты болады.
      Тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн қызмет көрсетудің рұқсат берiлген ең көп уақыты 15 минуттан аспайды.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiндегi iс-әрекет тәртiбiн сипаттау

      6. Тұтынушы мемлекеттiк қызметтi алу үшiн Стандарттың 11-тармағында көрсетiлген құжаттарды ұсынады.
      Тұтынушы барлық қажетті құжаттарды уәкілетті органға тапсырғаннан кейін тұтынушының мемлекеттік қызметке тіркелген және алатын күні, құжаттарды қабылдап алған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі.
      7. Стандарттың 16-тармағында көзделген негіздемелер бойынша бөлiммен мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тартылады.
      8. Уәкілетті органның лауазымды адамдарының қызметі Мемлекеттік қызметшілердің ар-намыс кодексіне сәйкес Қазақстан Республикасының Конституциясында, заңдарында көзделген адамның конституциялық құқықтарының сақталуына негізделеді және заңдылық, сыпайылық, толыққанды ақпараттың берілуін, оның сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету, қызмет міндетіне адал қарамауға жауапты болу қағидаттарында жүзеге асырылады.
      9. Бөлімге өтiніш кездегі мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (бұдан әрi – ҚФБ):
      1) әлеуметтiк жұмыс бойынша маман;
      2) халықты жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмiнiң бастығы.
      10. ҚФБ іс-әрекеттерiнiң сабақтастығы осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      11. ҚФБ іс-әрекеттерінің қисынды сабақтастығы аралығындағы өзара байланысты көрсететiн схема, осы регламентке 2-қосымшада келтірілген.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсететiн лауазымды тұлғалардың жауапкершiлiгi

      12. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жауапты болады.

"Үйде оқитын және тәрбиеленетiн мүгедек
балаларды материалдық қамтамасыз ету
үшiн құжаттарды ресiмдеу" мемлекеттiк
қызмет көрсету регламентiне
1-қосымша

Жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөліміне өтініш кездегі құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (ҚФБ) iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы


Негізгі үдерістің іс-әрекеті (жұмыстардың ағыны, барысы)

1

Іс-әрекеттің N

1

2

3

4

5

2

ҚФБ атауы

Әлеуметтiк жұмыс бойынша маман

Жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмiнiң бастығы

Әлеуметтiк жұмыс бойынша маман

Жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмiнiң бастығы

Әлеуметтiк жұмыс бойынша маман

3

Іс-әрекеттiң атауы (үдерiстiң, рәсiмнiң, операцияның) және олардың сипаттамасы

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тiркеу

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қарау

Құжаттарды ресiмдеу туралы хабарламаны, не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапты дайындау

Құжаттарды ресiмдеу туралы хабарламаны, не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапты қарау

Кiрiс хат-хабарлары журналында тiркеу

4

Аяқтау нысаны

Құжаттарды қабылдау туралы талон

Қарар

Құжаттарды ресiмдеу туралы хабарлама, не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауап

Құжаттарды ресiмдеу туралы хабарламаға, не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапқа қол қою

Құжаттарды ресiмдеу туралы хабарламаны, не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапты беру

5

Орындау мерзімі

15 минуттан аспайды

1 жұмыс күн

7 жұмыс күн

1 жұмыс күн

15 минуттан аспайды

"Үйде оқитын және тәрбиеленетiн мүгедек
балаларды материалдық қамтамасыз ету
үшiн құжаттарды ресiмдеу" мемлекеттiк
қызмет көрсету регламентiне
2-қосымша

Мемлекеттiк қызмет көрсету схемасы

Об утверждении регламента оказания государственной услуги

Постановление акимата Каркаралинского района Карагандинской области от 23 августа 2012 года N 227. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 3 октября 2012 года N 1947. Утратило силу постановлением акимата Каркаралинского района Карагандинской области от 18 декабря 2013 года N 377

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Каркаралинского района Карагандинской области от 18.12.2013 N 377.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", пунктом 2 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан" от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", акимат Каркаралинского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Оформление документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима района Сатыбалдину А.Р.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении 10 (десяти) календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности акима
      Каркаралинского района                     С. Акимов

Утвержден
постановлением акимата
Каркаралинского района
от 23 августа 2012 года N 227

Регламент оказания государственной услуги "Оформление документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому"

1. Общие положения

      1. Наименование государственной услуги: "Оформление документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому".
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Оформление документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 (далее - Стандарт).
      4. Государственная услуга предоставляется:
      Государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Каркаралинского района" (далее - отдел).
      Место оказания государственной услуги располагается по адресу: Карагандинская область, 100800, город Каркаралинск, улица Т. Аубакирова 14, телефон 8 (72146) 31-1-11), график работы: ежедневно с 9.00 часов до 18.00 часов, с обеденным перерывом с 13.00 часов до 14.00 часов, кроме выходных (суббота и воскресенье) и праздничных дней.
      Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит заявитель, является уведомление об оформлении документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      5. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов - в течение десяти рабочих дней.
      Максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, зависит от количества человек в очереди из расчета 15 минут на обслуживание одного потребителя.
      Максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услугой, оказываемой на месте в день обращения - не более 15 минут.

2. Описание порядка действий в процессе оказания государственной услуги

      6. Для получения государственной услуги потребитель представляет документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      После сдачи всех необходимых документов в уполномоченном органе потребителю выдается талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.
      7. Отделом в предоставлении государственной услуги отказывается по основаниям, предусмотренным в пункте 16 Стандарта.
      8. Деятельность должностных лиц уполномоченного органа основывается на соблюдении конституционных прав человека, предусмотренных Конституцией, законами Республики Казахстан, в соответствии с Кодексом чести государственных служащих и осуществляется на принципах законности, вежливости, своевременного предоставления исчерпывающей информации, обеспечения ее сохранности, защиты и конфиденциальности, ответственности за недобросовестное отношение к служебному долгу.
      9. Структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги при обращении в отдел:
      1) специалист по социальной работе;
      2) начальник отдела занятости и социальных программ.
      10. Последовательность действий СФЕ приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.
      11. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      12. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания государственной услуги
"Оформление документов для материального
обеспечения детей-инвалидов, обучающихся
и воспитывающихся на дому"

Описание действий структурно-функциональных единиц (СФЕ) при обращении в отдел занятости и социальных программ


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Специалист по социальной работе

Начальник отдела занятости и социальных программ

Специалист по социальной работе

Начальник отдела занятости и социальных программ

Специалист по социальной работе

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрации представленных потребителем документов

Рассмотрение представленных потребителем документов

Подготовка уведомления об оформлении документов, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Рассмотрение уведомления об оформлении документов, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Регистрация в журнале входящей корреспонденции

4

Форма завершения

Талон о приеме документов

Резолюция

Уведомление об оформлении документов, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Подписание уведомления об оформлении документов, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Выдача уведомления об оформлении документов, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

5

Сроки исполнения

не более 15 минут

1 рабочий день

7 рабочих дней

1 рабочий день

не более 15 минут

Приложение 2
к регламенту оказания государственной услуги
"Оформление документов для материального
обеспечения детей-инвалидов, обучающихся
и воспитывающихся на дому"

Схема оказания государственной услуги