Мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы әкімдігінің 2012 жылғы 28 желтоқсандағы N 33/02 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 1 ақпанда N 2148 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ұлытау ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 20 маусымдағы N 16/05 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ұлытау ауданы әкімдігінің 20.06.2013 N 16/05 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін - өзі басқару туралы", 1998 жылғы 24 наурыздағы "Нормативтік құқықтық актілер туралы", 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында Ұлытау ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Мырзабеков Аманжол Батырбековичке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                А. Омаров

Ұлытау ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 28 желтоқсандағы
N 33/02 қаулысымен бекітілген

"Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке
тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын
үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі - Регламент) келесі негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) коммуналдық тұрғын үй қоры - жергілікті атқарушы органдардың басқаруындағы, тұрғын үйлерді пайдалануға беру бойынша арнайы мемлекеттік мекемеге бекітілген тұрғын үйлер;
      2) мемлекеттік тұрғын үй қоры - меншік құқығында мемлекетке тиесілі және коммуналдық тұрғын үй қорындағы, мемлекеттік кәсіпорынның тұрғын үй қорындағы, сондай-ақ мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорындағы тұрғын үйлер;
      3) мемлекеттік кәсіпорынның тұрғын үй қоры - мемлекеттік кәсіпорынның басқаруындағы тұрғын үйлер;
      4) мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қоры - тұрғын үйлерді пайдалануға беру бойынша арнайы мемлекеттік мекемелерді қоспағанда мемлекеттік мекемелердің басқаруындағы тұрғын үйлер.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттiк қызмет көрсету мекенжайлары осы Регламентке 12-қосымшаларда көрсетiлген "Ұлытау ауданының тұрғын-үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлiгi және автомобиль жолдары бөлiмі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрi - уәкiлеттi орган), сондай-ақ баламалы негiзде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрi - Орталық) арқылы немесе мемлекеттік қызметті алушыда электрондық-цифрлық қолтаңба (бұдан әрi - ЭЦҚ) болған жағдайда "Электрондық үкiметтiң: www.egov.kz" веб-порталы (бұдан әрi - портал) арқылы көрсетiледi.
      3. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нысаны iшiнара автоматтандырылған.
      4. Мемлекеттiк қызмет "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуiрдегi Заңының 6768697172 және 74-баптарының, "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29-бабының және "Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою қағидаларын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2012 жылғы 26 маусымдағы N 856 қаулысының негiзiнде көрсетiледi.
      5. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нәтижесi нысаны, кезегiнiң реттiк нөмiрiн көрсетiп, есепке қою туралы хабарлама не негiздi себептердi көрсетiп, есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелдi жауап беру (қағаз жеткiзгiште немесе электрондық түрде) болып табылады.
      6. Мемлекеттiк қызмет коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйлер немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж, тиiстi елдi мекенде (тұру мерзiмiне қарамастан) тұрақты тұратын және:
      1) Ұлы Отан соғысының мүгедектерi мен қатысушыларына;
      2) осы Регламенттің 7-тармағының 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8), 9), 10), 11), 12) тармақшаларында көрсетілген, тұрғын үй беру туралы өтiнiш жасаудың алдында соңғы он екi ай iшiнде жиынтық орташа айлық табысы отбасының әрбiр мүшесiне республикалық бюджет туралы заңда тиiстi қаржы жылына белгiленген ең төменгi күнкөрiс деңгейiнiң 3,1 еселенген мөлшерiнен төмен болатын, халықтың әлеуметтiк жағынан осал топтарына көрсетіледі. Ең төменгi күнкөрiс деңгейiнiң 3,1 еселенген мөлшерiндегi коэффициент жетiм балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға және мүгедек балаларға қолданылмайды;
      3) мемлекеттiк қызметшiлерге, бюджеттiк ұйымдардың қызметкерлерiне, әскери қызметшiлерге, ғарышкерлерлікке кандидаттарға, ғарышкерлерге және мемлекеттiк сайланбалы қызмет атқаратын адамдарға;
      4) жалғыз тұрғын үйi Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен авариялық жағдайда деп танылған азаматтарға жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына (бұдан әрі - мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.
      7. Халықтың әлеуметтiк жағынан осал топтарына:
      1) Ұлы Отан соғысының мүгедектерi мен қатысушылары;
      2) Ұлы Отан соғысының мүгедектерi мен қатысушыларына теңестiрiлген адамдар;
      3) 1 және 2-топтағы мүгедектер;
      4) мүгедек балалары бар немесе оларды тәрбиелеушi отбасылар;
      5) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 8 қарашадағы N 1309 "Кейбір созылмалы аурулардың ауыр нысандарының тізімін бекіту туралы" қаулысымен бекiтiлген аурулар тiзiмiнде аталған кейбiр созылмалы аурулардың ауыр түрлерiмен ауыратын адамдар (бұдан әрi - кейбiр созылмалы аурулардың ауыр түрлерiнiң тiзiмi);
      6) жасы бойынша зейнеткерлер;
      7) кәмелетке толғанға дейiн ата-аналарынан айырылған жиырма тоғыз жасқа толмаған жетiм балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар жатады. Мұндай тұлғалардың жасы әскери қызметке шақырылған кезде мерзiмдi әскери қызметтен өту мерзiмiне ұзартылады;
      8) оралмандар;
      9) экологиялық зiлзалалар, табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлар салдарынан тұрғын үйiнен айырылған адамдар;
      10) көп балалы отбасылар;
      11) мемлекеттiк немесе қоғамдық мiндеттерiн, әскери қызметiн атқару кезiнде, ғарыш кеңiстiгiне ұшуға дайындық немесе оны жүзеге асыру, адам өмiрiн құтқару кезiнде, құқық тәртiбiн қорғау кезiнде қаза тапқан (қайтыс болған) адамдардың отбасылары;
      12) толық емес отбасылар жатады.
      8. Адамдар, егер:
      1) есепке қойған кезде және коммуналдық тұрғын үй қорынан немесе мемлекеттiк кәсiпорынның тұрғын үй қорынан тұрғын үй берген кезде Қазақстан Республикасының аумағында меншiк құқығында тұрғын үйi болмаса;
      2) есепке қойған кезде және мемлекеттiк мекеменiң тұрғын үй қорынан тұрғын үй берген кезде Ұлытау ауданында меншiк құқығында тұрғын үйi болмаса;
      3) Ұлытау ауданында тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйi болмаса;
      4) отбасы тұратын тұрғын үй белгiленген санитариялық және техникалық талаптарға сай келмесе;
      5) жапсарлас, оқшауланбаған тұрғын үй-жайларда екi және одан да көп отбасы тұрып жатса;
      6) отбасы құрамында кейбiр созылмалы аурулардың ауыр түрлерiмен ауыратын науқастар болып, бiр үй-жайда (пәтерде) олармен бiрге тұру мүмкiн болмаса, мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж деп танылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      9. Мемлекеттік қызметті көрсету, мемлекеттік қызметтің көрсету барысы жөніндегі ақпаратты Орталықта осы Регламентке 2-қосымшада көрсетілген немесе уәкілетті органда алуға болады, олардың мекенжайы мен жұмыс кестесі осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      10. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң мерзiмi мемлекеттiк қызметтi алушы осы Регламенттің 15-тармағында анықталған қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      1) уәкiлеттi органда не порталда - күнтiзбелiк отыз күн;
      Орталықта - күнтiзбелiк отыз күн iшiнде (мемлекеттiк қызметтi алу үшiн құжаттарды қабылдаған күн мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмiне кiрмейдi, бұл орайда уәкiлеттi орган мемлекеттiк қызметтi көрсету мерзiмi аяқталуға бiр күн қалғанда мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесiн ұсынады);
      2) Орталықта құжаттарды тапсырған немесе алған кезде кезек күтудiң рұқсат етiлетiн ең ұзақ уақыты 20 минуттан, уәкiлеттi органда 15 минуттан аспауы тиiс.
      11. Егер азаматтың соңғы бес жылдың iшiнде өз тұрғын үй жағдайларын қасақана нашарлатуы салдарынан мынадай жолдармен мұқтажға айналғаны:
      1) тұрғын үй-жайын ауыстырғаны;
      2) оның Қазақстан Республикасының сол немесе басқа елдi мекенiнде болуына қарамастан, оған меншiк құқығымен тиесiлi тұру үшiн жарамды тұрғын үйдi, жалғыз тұрғын үйi Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес алынған ұзақ мерзiмдi жеңiлдiктi тұрғын үй кредиттерi бойынша сатып алынған кепiл берушi - Қазақстан Республикасы азаматы ипотекалық тұрғын үй қарызы бойынша мiндеттемелерiн орындауға қабiлетсiз болған жағдайда жергiлiктi атқарушы орган тұрғын үйдi сатып алғаннан басқа жағдайларда, иелiгiнен шығаруы;
      3) тұрғын үйдiң өз кiнәсiнен бұзылуы немесе бүлiнуi;
      4) тұрған кезiнде оның мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж болмаған кезде тұрғын үйiнен кетуi;
      5) жұбайынан, кәмелетке толмаған және еңбекке жарамсыз балаларынан, сондай-ақ еңбекке жарамсыз ата-аналарынан басқа адамдарды тұрғызғаны анықталса, мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тартуға негiз болып табылады.
      Мемлекеттiк қызметтi алушы Регламентте бекітілген талаптарға сәйкес келмесе, мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үй немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үй беру үшiн есепке қоюдан бас тартылады.
      12. Мемлекеттік қызметті алушы мемлекеттік қызмет алу үшін жүгінген сәттен бастап және мемлекеттік қызмет нәтижесін берген сәтке дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы уәкілетті органға өтініш білдіреді немесе Орталыққа өтініш береді;
      2) Орталық инспекторы өтінішті тіркеуден өткізеді және Орталықтың жинақтау секторының инспекторына береді;
      3) Орталықтың жинақтау секторының инспекторы құжаттар тізілімін жасайды және уәкілетті органға жолдайды;
      4) Орындауға жауапты тұлға келген құжаттарды тексереді, қызмет көрсету нәтижесін ресімдейді, бас тарту туралы дәлелді жауапты не хабарламаны дайындайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Орталыққа немесе мемлекеттік қызметті алушыға жолдайды;
      5) Орталық инспекторы мемлекеттік қызметті алушыға хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты береді.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін мемлекеттік қызметті алушының құжаттарын қабылдау уәкілетті органның және Орталықтың жұмыс кестесі негізінде жұмыс күні ішінде бір тұлғамен жүзеге асырылады.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі іс-әрекеттер
(өзара іс-қимылдар) тәртібінің сипаттамасы

      14. Құжаттар қабылдау:
      1) уәкiлеттi органның кеңсесiнде - заңды мекенжайы, телефоны, электрондық почтасының мекенжайы осы Регламенттің 1-қосымшада көрсетiлген;
      2) Орталықта "кедергiсiз" қызмет көрсету арқылы "жалғыз терезе" қағидаты бойынша операциялық залда тiкелей жүзеге асырылады;
      3) порталға өтiнiш жасалған кезде электрондық сауалды жiберу мемлекеттiк қызметтi алушының "жеке кабинетiнен" жүзеге асырылады. Сауал автоматты түрде таңдап алынған қызметке сәйкес уәкiлеттi органға - адресатқа жiберiледi
      15. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн мемлекеттiк қызметтi алушы не оның сенiмхат бойынша өкiлi мынадай құжаттарды ұсынуы қажет:
      1) уәкiлеттi органға немесе Орталыққа:
      есепке қою туралы өтініш;
      мемлекеттік қызметті алушы мен оның отбасы мүшелерінің жеке куәліктерінің не паспорттарының көшірмелерін;
      некеге тұру (бұзу), отбасы мүшелерінің қайтыс болуы, балалардың тууы туралы куәліктерінің көшірмелерін;
      аумақтық әділет органының анықтамасын (мемлекеттік қызметті алушыда және онымен тұрақты тұратын отбасы мүшелерінде осы меншік құқығында оларға тиесілі тұрғын үйдің бар немесе жоқ екендігі туралы);
      жергілікті атқарушы органның анықтамасы (мемлекеттік қызметті алушыда және онымен тұрақты тұратын отбасы мүшелерінде осы елді мекенде коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйдің бар немесе жоқтығы туралы);
      азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі және түпнұсқасы (құжатты салыстыру үшін) немесе тиісті елді мекенде тұратынын растайтын мекенжай бюросының анықтамасы;
      басқа адамдарды мемлекеттік қызметті алушының отбасы мүшесі деп таныған жағдайда оларды мемлекеттік қызметті алушының отбасы мүшесі деп тану туралы соттың шешімі;
      әлеуметтiк жағынан осал топтарына жататын азаматтар қосымша мемлекеттік қызметті алушының (отбасының) әлеуметтiк жағынан осал азаматтарға жататынын растайтын құжатты;
      халықтың әлеуметтiк жағынан осал топтарына жататын азаматтар (жетім балаларды, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды және мүгедек балаларды қоспағанда) өтініш жасаудың алдында соңғы 12 ай ішінде отбасының әрбір мүшесіне шаққандағы жиынтық айлық табысы туралы анықтаманы;
      мемлекеттiк қызметшiлер, бюджеттiк ұйымдардың қызметкерлерi, әскери қызметшiлер және мемлекеттiк сайланбалы қызмет дәрежесіне жататын адамдар жұмыс орнынан (қызметтен) анықтаманы қосымша ұсынады. Ғарышкерлікке кандидаттар, ғарышкерлер Қазақстан Республикасының Үкіметімен берілген мәртебесін анықтайтын құжаттарын ұсынады;
      жалғыз тұрғын үйі авариялық жағдайда деп танылған азаматтар осы фактіні растайтын анықтаманы қосымша ұсынады;
      отбасы тұратын тұрғын үй белгіленген санитариялық және техникалық талаптарға сай келмеген немесе жапсарлас, оқшауланбаған тұрғын үй-жайларда екi және одан да көп отбасы тұрып жатқан немесе отбасы құрамында кейбiр созылмалы аурулардың ауыр түрлерiмен ауыратын науқастар болып, бiр үй-жайда (пәтерде) олармен бiрге тұру мүмкiн болмаған жағдайда мемлекеттік қызметті алушылар тиісті уәкілетті органның анықтамасын қосымша ұсынады;
      мемлекеттiк электрондық ақпарат ресурстары болып табылатын құжаттардың мәлiметтерiн уәкiлеттi органның немесе орталықтың қызметкерi уәкiлеттi тұлғаның ЭЦҚ-мен расталған электрондық құжат нысанындағы Ақпараттық жүйе орталығы арқылы тиiстi мемлекеттiк ақпараттық жүйелерден алады.
      2) порталда:
      мемлекеттiк қызметтi алушының ЭЦҚ-мен расталған электрондық құжат нысанындағы сұрауы;
      осы Регламенттің 15-тармағының 1) тармақшасында көрсетiлген мәлiметтер электрондық сұрауға сканерленген түрде қоса берiледi;
      мемлекеттiк электрондық ақпарат ресурстары болып табылатын құжаттардың мәлiметтерiн уәкілетті орган уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ-мен расталған портал арқылы тиісті мемлекеттiк ақпараттық жүйелерден алады.
      16. Ақпараттық қауіпсіздік құжаттарына талаптар:
      уәкілетті орган және Орталық мемлекеттік қызметті алушы құжаттарының мазмұны туралы ақпарат құпиялылығын, қорғауды және сақталуын қамтамасыз етеді.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсету барысында қатысатын құрылымдық-функционалдық бірліктер (әрі қарай - ҚФБ):
      1) Орталықтың инспекторы;
      2) Орталықтың жинақтау секторының инспекторы;
      3) уәкілетті органның жауапты орындаушы;
      4) уәкілетті органның басшысы
      18. Әрбір іс-әрекеттің орындау мерзімін көрсетумен әр ҚФБ-нің әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдер, функциялар, операциялар) дәйектілігінің кестелік сипаттамасы осы Регламентке 3-қосымшада көрсетілген.
      19. Іс-әрекеттердің (мемлекеттік қызметті көрсету барысында) логикалық дәйектілігінің өзара байланысын көрсететін схемалар және ҚФБ-р осы Регламентке 4-қосымшада көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      20. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін жауапты тұлға уәкілетті органның басшысы және Орталықтың басшысы (бұдан әрі - лауазымды тұлғалар) болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес белгіленген мерзімдерде мемлекеттік қызмет көрсетуді іске асыру үшін жауапты болады.

"Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергiлiктi атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды
есепке қою және олардың кезегі"
мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша
уәкілетті органдардың мекенжайлары және жұмыс кестесі

Р/с N

Уәкілетті органның атауы

Заңды мекенжайы

Жұмыс кестесі

Байланыс телефоны

Электрондық мекенжай

1

"Ұлытау ауданының тұрғын-үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі

Ұлытау ауданы, Ұлытау селосы, Абай көшесі, N 22 үй

Күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден сағат 14.00-ге дейін, демалыс және мереке күндерінен басқа

8(71035) 2-12-19

Zhkh_ulytau@mail.ru

"Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергiлiктi атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды
есепке қою және олардың кезегі"
мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша
халыққа қызмет көрсету Орталықтарының мекенжайлары және жұмыс кестесі

Р/с N

Орталықтың атауы

Орталықтың орналасқан мекенжайы

Басшының телефон нөмірі

Электронды мекенжай

Жұмыс кестесі

1

2

3

5

6

7

1

"Қарағанды облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалының Ұлытау ауданы бөлімі

Ұлытау ауданы, Ұлытау селосы, Аманкелді көшесі, N 29 "А" үй

8 (71035) 2-13-06

Con_ulytau@mail.ru

Күн сайын дүйсенбіден сенбіге дейін сағат 9.00-дан 20.00-ге дейін, түскі үзіліссіз, демалыс күндерін, сондай-ақ мереке күндерінен басқа

"Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергiлiктi атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды
есепке қою және олардың кезегі"
мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне 3-қосымша

Әрбір ҚФБ-нің әкімшілік іс- әрекеттері дәйектілігінің
(рәсімдерінің, функцияларының, іс-әрекеттерінің) әрбір
іс-әрекеттің орындалу мерзімі көрсетілген кестелік сипаттамасы

      1-кесте. ҚФБ iс-әрекеттердің сипаттамасы

Негiзгi үрдiстiң iс-әрекеттері (барысы, жұмыстар ағыны)

Iс-қимылдардың N (барысы, жұмыстар ағыны)

1

2

3

4

5

6

ҚФБ атауы

Орталықтың инспекторы

Орталықтың жинақтау секторының инспекторы

Орталықтың жинақтау секторының инспекторы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Уәкiлеттi органның басшылығы

Iс-әрекеттердің (үрдерістің, рәсiмнiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау

Журналға қол қояды және құжаттарды жинайды

Тiзiлiм құрады және құжаттарды жолдайды

Орталықтан құжаттарды қабылдау

Құжаттардың толықтығын және Қазақстан Республикасы заңнама талаптарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асыру

Хат-хабармен танысу

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкiмшiлiк шешiм)

Журналда тiркеу және қолхат беру

Орталықтың жинақтаушы секторында құжаттарды жинау

Уәкiлеттi органға құжаттарды жолдау

Қолхат беру

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау. Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты уәкілетті орган басшылығына беру

Құжатқа қол қою

Орындалу мерзiмдері

20 минут

1 жұмыс күнінде 3 рет

1 жұмыс күнінде 2 реттен кем емес

1 сағат

25 күнтізбелік күн ішінде

1 жұмыс күні ішінде

Келесi iс-әрекеттің нөмiрi

2

3

4

5

6

7

Iс-қимылдардың N (барысы, жұмыстар ағыны)

7

8

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Орталық инспекторы

Iс-әрекеттердің (үрдерістің, рәсiмнiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелдi жауапты уәкілетті орган кеңсесінде Орталыққа беру үшін тіркеу

Кезегiнiң реттiк нөмiрiн көрсетiп, есепке қою туралы хабарламаны не негiздi себептердi көрсетiп, есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелдi жауапты мемлекеттік қызметті алушыға беру

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкiмшiлiк шешiм)

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелдi жауапты Орталыққа беру туралы қолхат

Кезегiнiң реттiк нөмiрiн көрсетiп, есепке қою туралы хабарламаны не негiздi себептердi көрсетiп, есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелдi жауапты мемлекеттік қызметті алушыға беру туралы қолхат

Орындалу мерзiмдері

1 жұмыс күн ішінде

1 жұмыс күн ішінде

Келесi iс-қимылдың нөмiрi

9


      2-кесте. Пайдалану нұсқа. Негізгі үрдеріс

ҚФБ 1-тобы

Орталық инспекторы

ҚФБ 2-тобы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

ҚФБ 3-тобы

Уәкiлеттi органның басшылығы

N 1 іс-әрекет. Құжаттарды қабылдау, қолхат беру, өтінішті тіркеу, уәкілетті органға құжаттарды жолдау

N 2 іс-әрекет. Орталықтан өтінішті қабылдау, қолхат беру



N 3 іс-әрекет. Құжаттардың толықтығын және Қазақстан Республикасы заңнама талаптарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асыру



N 4 іс-әрекет. Хабарламаны дайындау



N 5 іс-әрекет. Хабарламаны уәкілетті орган басшылығына беру

N 6 іс-әрекет. Хат-хабармен танысу, құжатқа қол қою


N 7 іс-әрекет. Хабарламаны уәкілетті орган кеңсесінде Орталыққа және мемлекеттік қызметті алушыға беру үшін тіркеу



N 8 іс-әрекет. Кезегiнiң реттiк нөмiрiн көрсетiп, есепке қою туралы хабарламаны мемлекеттік қызметті алушыға беру


      3-кесте. Пайдалану нұсқасы. Баламалы үрдеріс

ҚФБ 1-тобы
Орталық инспекторы

ҚФБ 2-тобы
Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

ҚФБ 3-тобы
Уәкiлеттi органның басшылығы

N 1 іс-әрекет. Құжаттарды қабылдау, қолхат беру, өтінішті тіркеу, уәкілетті органға құжаттарды жолдау

N 2 іс-әрекет. Орталықтан өтінішті қабылдау, қолхат беру



N 3 іс-әрекет. Құжаттардың толықтығын және Қазақстан Республикасы заңнама талаптарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асыру



N 4 іс-әрекет. Бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау



N 5 іс-әрекет. Бас тарту туралы дәлелді жауапты уәкілетті орган басшылығына беру

N 6 іс-әрекет. Хат-хабармен танысу, құжатқа қол қою


N 7 іс-әрекет. Бас тарту туралы дәлелді жауапты уәкілетті орган кеңсесінде Орталыққа және мемлекеттік қызметті алушыға беру үшін тіркеу



N 8 іс-әрекет. Негiздi себептердi көрсетiп, есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелдi жауапты мемлекеттік қызметті алушыға беру


N 9 іс-әрекет. Есепке қою туралы жазбаша жауапты есепке қою күні мен нөмірін көрсете отырып беру



"Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергiлiктi атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды
есепке қою және олардың кезегі"
мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне 4-қосымша

Әкімшілік іс-әрекеттерінің логикалық дәйектілігі
арасындағы өзара байланысты көрсететін схемалар

Об утверждении регламента оказания государственной услуги

Постановление акимата Улытауского района Карагандинской области от 28 декабря 2012 года N 33/02. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 1 февраля 2013 года N 2148. Утратило силу постановлением акимата Улытауского района Карагандинской области от 20 июня 2013 года N 16/05

     Сноска. Утратило силу постановлением акимата Улытауского района Карагандинской области от 20.06.2013 N 16/05.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 24 марта 1998 года "О нормативных правовых актах", от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", в целях повышения качества оказания государственной услуги акимат Улытауского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Мырзабекова Аманжола Батырбековича.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Аким района                                А. Омаров

Утвержден
постановлением акимата
Улытауского района
от 28 декабря 2012 года
за N 33/02

Регламент оказания государственной услуги
"Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище
из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте оказания государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее - Регламент) используются следующие основные понятия:
      1) коммунальный жилищный фонд - жилища, находящиеся в ведении местных исполнительных органов, закрепленные за специальным государственным учреждением по предоставлению жилищ в пользование;
      2) государственный жилищный фонд - жилища, принадлежащие на праве собственности государству и входящие в коммунальный жилищный фонд, жилищный фонд государственного предприятия, а также в жилищный фонд государственного учреждения;
      3) жилищный фонд государственного предприятия - жилища, находящиеся в ведении государственного предприятия;
      4) жилищный фонд государственного учреждения - жилища, находящиеся в ведении государственных учреждений, за исключением специального государственного учреждения по предоставлению жилищ в пользование.

2. Общие положения

      2. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Улытауского района" (далее - уполномоченный орган), а также на альтернативной основе через центры обслуживания населения (далее - Центр), адреса которых указаны в приложении 12 к настоящему Регламенту или веб-портал "электронного правительства: www.egov.kz" (далее - портал) при условии наличия у получателя государственной услуги электронной цифровой подписи (далее - ЭЦП).
      3. Форма оказания государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании статей 6768697172 и 74 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации" и постановления Правительства Республики Казахстан от 26 июня 2012 года N 856 "Об утверждении Правил постановки на учет граждан Республики Казахстан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача уведомления о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди либо мотивированный ответ об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин (на бумажном носителе или в электронной форме).
      6. Государственная услуга предоставляется гражданам Республики Казахстан, постоянно проживающим в Улытауском районе (независимо от срока проживания), нуждающимся в жилище из коммунального жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде и относящимся к:
      1) инвалидам и участникам Великой Отечественной войны;
      2) социально уязвимым слоям населения, указанным в подпунктах 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8), 9), 10), 11), 12) пункта 7 настоящего Регламента, имеющим совокупный среднемесячный доход за последние двенадцать месяцев перед обращением о предоставлении жилища на каждого члена семьи ниже 3,1-кратного размера прожиточного минимума, установленного на соответствующий финансовый год законом о республиканском бюджете. Коэффициент 3,1-кратного размера прожиточного минимума не распространяется на детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, и детей-инвалидов;
      3) государственным служащим, работникам бюджетных организаций, военнослужащим, кандидатам в космонавты, космонавтам и лицам, занимающим государственные выборные должности;
      4) гражданам, единственное жилище которых признано аварийным в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан (далее – получатель государственной услуги).
      7. К социально уязвимым слоям населения относятся:
      1) инвалиды и участники Великой Отечественной войны;
      2) лица, приравненные к инвалидам и участникам Великой Отечественной войны;
      3) инвалиды 1 и 2 групп;
      4) семьи, имеющие или воспитывающие детей-инвалидов;
      5) лица, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний, перечисленных в списке заболеваний, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 ноября 2011 года N 1309 "Об утверждении списка тяжелых форм некоторых хронических заболеваний" (далее - список тяжелых форм некоторых хронических заболеваний);
      6) пенсионеры по возрасту;
      7) дети-сироты и дети, оставшиеся без попечения родителей, не достигшие двадцати девяти лет, потерявшие родителей до совершеннолетия. При призыве таких лиц на воинскую службу возраст продлевается на срок прохождения срочной воинской службы;
      8) оралманы;
      9) лица, лишившиеся жилища в результате экологических бедствий, чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера;
      10) многодетные семьи;
      11) семьи лиц, погибших (умерших) при исполнении государственных или общественных обязанностей, воинской службы, при подготовке или осуществлении полета в космическое пространство, при спасении человеческой жизни, при охране правопорядка;
      12) неполные семьи.
      8. Лица признаются нуждающимися в жилище из государственного жилищного фонда, если:
      1) они не имеют жилища на праве собственности на территории Республики Казахстан при постановке на учет и на момент предоставления жилища из коммунального жилищного фонда или жилищного фонда государственного предприятия;
      2) они не имеют жилища на праве собственности в Улытауском районе при постановке на учет и на момент предоставления жилища из жилищного фонда государственного учреждения;
      3) они не имеют в постоянном пользовании в Улытауском районе жилища из коммунального жилищного фонда;
      4) жилище, в котором проживает семья, не отвечает установленным санитарным и техническим требованиям;
      5) в смежных, неизолированных жилых помещениях проживают две и более семей;
      6) в составе семьи имеются больные, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний (по списку тяжелых форм некоторых хронических заболеваний), при которых совместное проживание с ними в одном помещении (квартире) становится невозможным.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      9. Информацию по вопросам оказания государственной услуги, о ходе оказания государственной услуги можно получить в Центре, адреса и график работы которых указаны в приложении 2 к настоящему Регламенту или уполномоченном органе, адрес и график работы которого указан в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      10. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи получателем государственной услуги документов, определенных в пункте 15 настоящего Регламента:
      1) в уполномоченный орган либо на портал - в течение тридцати календарных дней;
      в Центр - в течение тридцати календарных дней (день приема документов для получения государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги, при этом, уполномоченный орган предоставляет результат оказания государственной услуги за день до окончания срока оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче или получении документов в Центре составляет не более 20 минут, в уполномоченном органе - не более 15 минут.
      11. В предоставлении государственной услуги отказывается, если будет установлено, что гражданин стал нуждающимся в результате преднамеренного ухудшения своих жилищных условий в течение последних пяти лет путем:
      1) обмена жилого помещения;
      2) отчуждения пригодного для проживания жилища, принадлежавшего ему на праве собственности, независимо от того, в том же или другом населенном пункте Республики Казахстан оно находилось, кроме случаев, когда жилище приобретено местным исполнительным органом при неспособности залогодателя - гражданина Республики Казахстан, единственное жилище которого приобреталось по долгосрочным льготным жилищным кредитам, полученным в соответствии с законодательством Республики Казахстан, исполнять обязательства по ипотечному жилищному займу;
      3) разрушения или порчи жилища по его вине;
      4) выезда из жилища, при проживании в котором он не был нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде;
      5) вселения других лиц, кроме супруга, несовершеннолетних и нетрудоспособных детей, а также нетрудоспособных родителей.
      В постановке на учет для предоставления жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, отказывается, в случае несоответствия получателя государственной услуги требованиям, утвержденным настоящим Регламентом.
      12. Этапы оказания государственной услуги с момента обращения получателя государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги обращается в уполномоченный орган или подает заявление в Центр;
      2) инспектор Центра проводит регистрацию заявления и передает инспектору накопительного сектора Центра;
      3) инспектор накопительного сектора Центра составляет реестр документов и направляет в уполномоченный орган;
      4) ответственный исполнитель проверяет поступившие документы, оформляет результат оказания услуги, подготавливает мотивированный ответ об отказе либо уведомление, направляет результат оказания государственной услуги в Центр или получателю государственной услуги;
      5) инспектор Центра выдает получателю государственной услуги уведомление либо мотивированный ответ об отказе.
      13. Прием документов получателя государственной услуги для оказания государственной услуги осуществляется одним лицом в течение рабочего дня на основании графика работы уполномоченного органа и Центра.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      14. Прием документов осуществляется непосредственно:
      1) в уполномоченном органе канцелярией, юридический адрес, телефон, адрес электронной почты которой указаны в приложении 1 к настоящему Регламенту;
      2) в Центре в операционном зале по принципу "одного окна" посредством "безбарьерного" обслуживания;
      3) при обращении на портал отправка электронного запроса осуществляется из "личного кабинета" получателя государственной услуги. Запрос автоматически направляется уполномоченному органу - адресату в соответствии с выбранной услугой.
      15. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги либо его представитель по доверенности представляет:
      1) в уполномоченный орган или Центр:
      заявление о постановке на учет;
      копии удостоверений личности либо паспортов получателя государственной услуги и членов его семьи;
      копии свидетельства о заключении (расторжении) брака, смерти членов семьи, рождении детей;
      справки территориального органа юстиции (о наличии или отсутствии у получателя государственной услуги и постоянно проживающих с ним членов семьи жилища, принадлежащего им на праве собственности);
      справку местного исполнительного органа (о наличии или отсутствии у получателя государственной услуги и постоянно проживающих с ним членов семьи в постоянном пользовании в данном населенном пункте жилища из коммунального жилищного фонда);
      копию книги регистрации граждан и оригинал (для сверки документа) либо справку адресного бюро, подтверждающую проживание в соответствующем населенном пункте;
      в случаях признания других лиц членами семьи получателя государственной услуги, последним представляется решение суда о признании их членами семьи получателя государственной услуги;
      граждане, относящиеся к социально уязвимым слоям населения, дополнительно предоставляют документ, подтверждающий принадлежность получателя государственной услуги (семьи) к социально уязвимым слоям населения;
      граждане, относящиеся к социально уязвимым слоям населения (за исключением детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, и детей-инвалидов), дополнительно представляют сведения о доходах за последние двенадцать месяцев перед обращением на каждого члена семьи;
      граждане, относящиеся к категории государственных служащих, работников бюджетных организаций, военнослужащих и лиц, занимающих государственные выборные должности, дополнительно представляют справку с места работы (службы). Кандидаты в космонавты, космонавты представляют документ, подтверждающий их статус, который присваивается Правительством Республики Казахстан;
      гражданами, единственное жилище которых признано аварийным, представляется соответствующая справка местного исполнительного органа;
      в случаях, когда жилище, в котором проживает семья, не отвечает установленным санитарным и техническим требованиям, либо когда в смежных, неизолированных жилых помещениях проживают две и более семей, либо когда в составе семьи имеются больные, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний, при которых совместное проживание с ними в одном помещении (квартире) становится невозможным, получатели государственной услуги дополнительно представляют справку соответствующего уполномоченного органа;
      сведения документов, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, работник уполномоченного органа или Центра получает из соответствующих государственных информационных систем, посредством информационной системы Центра в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченного лица;
      2) на портале:
      запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП получателя государственной услуги;
      сведения, указанные в подпункте 1) пункта 15 настоящего Регламента в сканированном виде прикрепляются к электронному запросу;
      сведения документов, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем посредством портала, удостоверенных ЭЦП уполномоченного лица.
      16. Требования к документам информационной безопасности: уполномоченный орган и Центр обеспечивают сохранность, защиту и конфиденциальность информации о содержании документов получателя государственной услуги.
      17. Структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) инспектор Центра;
      2) инспектор накопительного сектора Центра;
      3) ответственный исполнитель уполномоченного органа;
      4) руководство уполномоченного органа.
      18. Текстовое табличное описание последовательности административных действий (процедур, функций, операций) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого действия указано в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      19. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания государственной услуги) и СФЕ указаны в приложении 4 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственные услуги

      20. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа и руководитель Центра (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания
государственной услуги
"Постановка на учет и очередность
граждан, нуждающихся в жилище из
государственного жилищного
фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в
частном жилищном фонде"

Адреса и график работы уполномоченных органов
по оказанию государственной услуги

N п/п

Наименование уполномоченных органов

Юридический адрес

График работы

Контактный телефон

Электронный адрес

1

Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Улытауского района"

Улытауский район, село Улытау, улица Абая, дом N 22

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв на обед с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных, а также праздничных дней

8(71035) 2-12-19

Zhkh_ulytau@mail.ru

Приложение 2
к регламенту оказания
государственной услуги
"Постановка на учет и очередность
граждан, нуждающихся в жилище из
государственного жилищного
фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в
частном жилищном фонде"

Адреса и график работы Центров обслуживания населения
по оказанию государственной услуги

N п/п

Наименование Центра

Адрес расположения Центра

Номер телефона руководителя

Электронный адрес

График работы

1

2

3

5

6

7

1

Отдел Улытауского района филиала Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения Карагандинской области"

Улытауский район, село Улытау, улица Амангельды, дом N 29 "А"

8(71035) 2-13-06

Con_ulytau@mail.ru

Ежедневно с понедельника по субботу, с 9.00 до 20.00 часов, без перерыва на обед, кроме выходных, а также праздничных дней

Приложение 3
к регламенту оказания
государственной услуги
"Постановка на учет и очередность
граждан, нуждающихся в жилище из
государственного жилищного
фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в
частном жилищном фонде"

Табличное описание последовательности административных
действий (процедур, функций, действий) каждой СФЕ
с указанием срока выполнения каждого действия

Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

Наименование СФЕ

Инспектор Центра

Инспектор накопительного сектора Центра

Инспектор накопительного сектора Центра

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Руководство уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием документов

Расписывается в журнале и собирает документы

Составляет реестр и направляет документы

Прием документов из Центра

Осуществление проверки полноты документов и соответствия требованиям законодательства Республики Казахстан

Ознакомление с корреспонденцией

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация в журнале и выдача расписки

Сбор документов в накопительном секторе Центра

Отправка документов в уполномоченный орган

Выдача расписки

Подготовка уведомления либо мотивированного ответа об отказе. Передача уведомления либо мотивированного ответа об отказе руководству уполномоченного органа

Подписание документа

Сроки исполнения

20 минут

3 раза в 1 рабочий день

Не менее 2 раз в 1 рабочий день

1 час

В течение 25 календарных дней

В течение 1 рабочего дня.

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

7

      продолжение таблицы

N действия (хода, потока работ)

7

8

Наименование СФЕ

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Инспектор Центра

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Регистрация уведомления либо мотивированного ответа об отказе в канцелярии уполномоченного органа для передачи в Центр

Выдача уведомления о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди либо мотивированного ответа об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин получателю государственной услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о передаче уведомления либо мотивированного ответа об отказе в Центр

Расписка о выдаче уведомления о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди либо мотивированного ответа об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин получателю государственной услуги

Сроки исполнения

В течение 1 рабочего дня

В течение 1 рабочего дня

Номер следующего действия

9


Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Группа 1 СФЕ
Инспектор Центра

Группа 2 СФЕ
Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Группа 3 СФЕ
Руководство уполномоченного органа

Действие N 1. Прием документов, выдача расписки, регистрация заявления, направление документов в уполномоченный орган

Действие N 2. Прием заявления из Центра, выдача расписки



Действие N 3. Осуществление проверки полноты документов и соответствия требованиям законодательства Республики Казахстан



Действие N 4. Подготовка уведомления



Действие N 5. Передача уведомления руководству уполномоченного органа

Действие N 6. Ознакомление с корреспонденцией, подписание документа


Действие N 7. Регистрация уведомления в канцелярии уполномоченного органа для передачи в Центр и получателю государственной услуги



Действие N 8. Выдача уведомления о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди получателю государственной услуги


Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Группа 1 СФЕ
Инспектор Центра

Группа 2 СФЕ
Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Группа 3 СФЕ
Руководство уполномоченного органа

Действие N 1. Прием документов, выдача расписки, регистрация заявления, направление документов в уполномоченный орган

Действие N 2. Прием заявления из Центра, выдача расписки



Действие N 3. Осуществление проверки полноты документов и соответствия требованиям законодательства Республики Казахстан



Действие N 4. Подготовка мотивированного ответа об отказе



Действие N 5. Передача мотивированного ответа об отказе руководству уполномоченного органа

Действие N 6. Ознакомление с корреспонденцией, подписание документа


Действие N 7. Регистрация мотивированного ответа об отказе в канцелярии уполномоченного органа для передачи в Центр и получателю государственной услуги



Действие N 8. Выдача мотивированного ответа об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин получателю государственной услуги


Приложение 4
к регламенту оказания
государственной услуги
"Постановка на учет и очередность
граждан, нуждающихся в жилище из
государственного жилищного
фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в
частном жилищном фонде"

Схемы, отражающие взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий