Ауыл шаруашылығы саласындағы мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2012 жылғы 4 маусымдағы № 163 Қаулысы. Оңтүстік Қазақстан облысы Әділет департаментінде 2012 жылғы 29 маусымда № 2086 тіркелді. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2013 жылғы 27 маусымдағы № 157 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 27.06.2013 № 157 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңы 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Мыналар:
      1) осы қаулыға 1-қосымшаға сәйкес "Бiрегей, элиталық тұқым, бiрiншi, екiншi және үшiншi репродукциядағы тұқым өндiрушiлердi және тұқым өткiзушiлердi аттестаттау" мемлекеттік қызметінің регламенті;
      2) осы қаулыға 2-қосымшаға сәйкес "Байқаудан өткізушілерді және тұқым сарапшыларын аттестаттау" мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Б.С. Оспановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімінің міндетін атқарушы           Б.Оспанов

      Облыс әкімі аппаратының басшысы            Б.Жылқышиев
      Облыс әкімінің орынбасары                  Б.Әлиев
      Облыс әкімінің орынбасары                  Ә.Бектаев
      Облыс әкімінің орынбасары                  С.Қаныбеков
      Облыс әкімінің орынбасары                  С.Тұяқбаев
      Облыстық экономика және бюджеттік
      жоспарлау басқармасының бастығы            Е.Садыр
      Облыстық қаржы басқармасының бастығы       Р.Исаева

Оңтүстік Қазақстан облысы
әкімдігінің 2012 жылғы 4 маусымдағы
№ 163 қауылысына 1-қосымша

      «Бірегей, элиталық тұқым, бірінші, екінші және үшінші репродукциядағы тұқым өндірушілерді және тұқым өткізушілерді аттестаттау»
мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Бірегей, элиталық тұқым, бірінші, екінші және үшінші репродукциядағы тұқым өндірушілерді және тұқым өткізушілерді аттестаттау" регламентінде (әрі қарай - Регламент) мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) тұтынушы - заңды және жеке тұлға;
      2) жергілікті атқарушы орган - Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі;
      3) жергілікті атқарушы органның жұмыс органы - «Оңтүстік Қазақстан облысының ауыл шаруашылығы басқармасы» мемлекеттік мекемесі.
      4) комиссия - облыстың жергілікті атқарушы органының шешімімен құрылатын, құрамы бес адамнан кем емес сараптау комиссиясы.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-бабы 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      "Нормативтік құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы Заңының 3-бабы 3-тармағының, 1-4) тармақшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету регламенті - мемлекеттік қызмет стандартының сақталуына қойылатын талаптарды белгілейтін және мемлекеттік органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының, мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды адамдардың, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалардың мемлекеттік қызмет көрсетуінің тәртібін айқындайтын нормативтік құқықтық акт.
      Мемлекеттік қызмет регламенті мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын мемлекеттік органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының және өзге де жеке және заңды тұлғалардың әрекеттерінің (өзара әрекеттерінің) сипаттамасын да белгілейді.
      3. Мемлекеттік қызметті жергілікті атқарушы орган көрсетеді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің түрі: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет "Тұқым шаруашылығы туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 8 ақпандағы Заңы, "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745, "Фитосанитариялық қауіпсіздік және тұқым шаруашылығы саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» 2011 жылғы 5 мамырдағы № 485 (әрі қарай - Стандарт), "Тұқым шаруашылығы саласындағы кейбір субъектілерді аттестаттау қағидаларын бекіту туралы" 2011 жылғы 30 қарашадағы № 1393 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулылары негізінде көрсетіледі.
      7. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан түрінде қағаз тасығыштағы аттестация туралы куәлiк (бұдан әрi - куәлiк) болып табылады, немесе уәжді бас тарту туралы жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету
тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері, сондай-ақ, мемлекеттік қызметті көрсету барысы туралы мәліметті келесі мекенжай бойынша алуға болады: 160000, Шымкент қаласы, Тоқаев көшесі, 17 үй (телефондар: 53-68-25, 53-91-86). Жұмыс кестесі: күнделікті 9-00-ден 18-30-ге дейін, түскі үзіліс 13-00-ден 14-30-ге дейін. Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      9. Мемлекеттiк қызметi көрсету мерзiмдерi: Стандарттың 7-тармағына сәйкес.
      10. Тұтынушыға мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға негіздер болып табылады:
      1) Тұтынушының Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды толық ұсынбауы;
      2) Тұтынушының Стандарттың 4-тармағында көрсетілген біліктілік талаптарына сай келмеуі.
      11. Тұтынушыдан мемлекеттік қызметті алу үшін өтінішті алған сәттен бастап және мемлекеттік қызмет нәтижесін тапсырған сәтке дейін мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы облыс әкімі аппаратының кеңсесіне мемлекеттік қызмет көрсету туралы өтініш береді;
      2) облыс әкімі аппаратының кеңсе қызметкері жергілікті атқарушы органның басшысына тапсырады;
      3) жергілікті атқарушы органның басшысы құжаттарды жергілікті атқарушы органның жұмысшы органына жолдайды;
      4) жергілікті атқарушы органның жұмысшы органының кеңсе қызметкері құжаттарды тіркеуге алып, басшылықтың қарауына енгізеді;
      5) басшылық орындаушыны белгілеп орындауға жолдайды;
      6) жергілікті атқарушы органның жұмысшы органының жауапты орындаушысы құжаттардың толықтығын тексеріп, комиссияның қарауына жолдайды немесе тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген қажет құжаттарды толық ұсынбаған жағдайда дәлелді бас тарту туралы жауап әзірлейді;
      Тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген қажет құжаттарды толық ұсынбаған жағдайда жергілікті атқарушы органның жұмысшы органының басшысы дәлелді бас тартуға қол қояды;
      7) комиссия тұтынушының біліктілік талаптарға сәйкестігін анықтап шешім қабылдайды, нәтижесін жергілікті атқарушы органның жұмыс органына жібереді;
      8) жергілікті атқарушы органның жұмысшы органының жауапты орындаушысы жергілікті атқарушы органның шешімнің жобасын ресімдейді;
      9) жергілікті атқарушы органның шешімі шыққаннан кейін жергілікті атқарушы органның жұмысшы органының жауапты орындаушысы аттестация туралы куәлiкті ресімдеп басшылыққа алып кіреді;
      10) жергілікті атқарушы органның жұмыс органының басшысы куәлікке қол қойып, кеңсе қызметкеріне жолдайды;
      11) жергілікті атқарушы органның жұмыс органының кеңсе қызметкері куәлікті тіркеуге алып тұтынушыға тапсырады.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалардың саны бір қызметкерді құрайды.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әрекеттер
(өзара әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      13. Жергілікті атқарушы органда құжаттарды қабылдау Оңтүстік Қазақстан облысы Шымкент қаласы Тәуке хан даңғылы № 6 үйде орналасқан облыс әкімі аппаратының кеңсесі арқылы қабылданады. Тұтынушыға тиісті құжаттар қабылданғандығы туралы қолхат мынадай көрсетулермен беріледі:
      1) құжаттарды қабылдау нөмірі мен күнін;
      2) сұратылған мемлекеттік қызметтің түрін;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) мемлекеттік қызметті алу күні (уақыты) мен құжаттарды беру орнын;
      5) жергілікті атқарушы органның өтінішті қабылдаған жауапты лауазымды тұлғаның тегін, атын, әкесінің атын.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы жергілікті атқарушы органға құжаттарын ұсынады: Стандарттың 11-тармағына сәйкес.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (әрі қарай – ҚФБ) іске қосылады:
      1) облыс әкімі аппаратының кеңсе қызметкері;
      2) жергілікті атқарушы органның басшылығы;
      3) жергілікті атқарушы органның жұмысшы органының басшылығы;
      4) жергілікті атқарушы органның жұмысшы органының жауапты орындаушысы;
      5) жергілікті атқарушы органның жұмысшы органының кеңсе қызметкері;
      6) комиссия.
      16. Әкімшілік әрекетінің (рәсімінің) орындалу мерзімін көрсетумен әр ҚФБ әкімшілік әрекетінің (рәсімінің) кезектілігі мен өзара әрекет етуінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      17. Әкімшілік әрекетінің мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі қисынды кезектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты айқындайтын сызбалар осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      18. Мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты тұлға жергілікті атқарушы органның уәкілеттік берілген лауазымды тұлғасы және жергілікті атқарушы органның жұмыс органының басшысы (бұдан әрі – лауазымды тұлғалар) болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес белгіленген мерзімдерде мемлекеттік қызмет көрсетуді жүзеге асыруға жауапты.

«Бірегей, элиталық тұқым, бірінші,
екінші және үшінші репродукциядағы
тұқым өндірушілерді және тұқым
өткізушілерді аттестаттау»
мемлекеттік қызметінің регламентіне
1-қосымша

      Әкімшілік әрекеттердің (ресімдердің) кезектілігі мен өзара әркеттерінің сипаттамасы       1-кесте. ҚФБ әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) әрекеттері

Әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) реттік №

1

2

3

ҚФБ атауы

Жергілікті атқарушы органның кеңсе қызметкері

Жергілікті атқарушы органның басшылығы

Жергілікті атқарушы органның кеңсе қызметкері

Әрекеттің (рәсімнің, үдерістің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, тіркеу, қолхат беру

Хат-хабармен танысу

Құжаттарды жергілікті атқарушы органның жұмыс органына беру үшін дайындау

Аяқтау түрі
(деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Құжаттарды бұрыштама қою үшін басшылыққа жолдау

Бұрыштама қою

Құжаттарды жергілікті атқарушы органның жұмыс органына беру

Орындау мерзімі

30 минут

1 сағат

1 жұмыс күні ішінде

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) әрекеттері

Әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) реттік №

4

5

6

ҚФБ атауы

Жергілікті атқарушы органның жұмысшы органының кеңсе қызметкері

Жергілікті атқарушы орган жұмысшы органының басшылығы

Жергілікті атқарушы орган жұмысшы органының жауапты орындаушысы

Әрекеттің (рәсімнің, үдерістің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, тіркеу

Хат-хабармен танысу

Құжаттардың толықтығын тексеруді іске асыру, құжаттарды комиссияға жолдау үшін дайындау

Аяқтау түрі
(деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Құжаттарды басшылыққа бұрыштама қою үшін жолдау

Бұрыштама қою, құжаттарды жауапты орындаушыға беру

Құжаттарды комиссияға беру

Орындау мерзімі

30 минут

30 минут

жұмыс күні ішінде

Келесі әрекеттің нөмірі

5

6

7

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) әрекеттері

Әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) реттік №

7

8

9

ҚФБ атауы

Комиссия

Жергілікті атқарушы орган жұмысшы органының жауапты орындаушысы

Жергілікті атқарушы органның басшылығы

Әрекеттің (рәсімнің, үдерістің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды зерттеу, тұтынушының талапқа сәйкестігін анықтау, тексеру актісін жазу, шешімді ресімдеу

Жергілікті атқарушы органның тұтынушыға түпнұсқалық тұқым өндіруші, элита-тұқым шаруашылығы, тұқым шаруашылығы, тұқым өткізуші мәртебесін беру туралы қаулысының жобасын дайындау

Қаулының жобасымен танысу

Аяқтау түрі
(деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Шешімді жергілікті атқарушы органның жұмысшы органына беру

Қаулының жобасын жергілікті атқарушы органға қол қоюға беру

Қаулының жобасына қол қою

Орындау мерзімі

15 күнтізбелік күн

2 күнтізбелік күн

2 күнтізбелік күн

Келесі әрекеттің нөмірі

8

9

10

Әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) реттік №

10

11

12

ҚФБ атауы

Жергілікті атқарушы орган жұмыс органының жауапты орындаушысы

Жергілікті атқарушы органның жұмысшы органының басшылығы

Жергілікті атқарушы органның жұмысшы органының жауапты орындаушысы

Әрекеттің (рәсімнің, үдерістің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Куәлікті немесе дәлелді бас тартуы ресімдеу

Хат-хабармен танысу

Куәлікті аттестаттау туралы куәлік беру кітабында тіркеу

Аяқтау түрі
(деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Куәлікті жергілікті атқарушы органның жұмыс органының басшылығына беру

Құжаттарға қол қою

Тұтынушыға қызмет көрсетудің нәтижесін беру

Орындау мерзімі

1 күнтізбелік күн

1 сағат

1 күнтізбелік күн

Келесі әрекеттің нөмірі

11

12


      2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

ҚФБ 1-тобы Жергілікті атқарушы органның кеңсе қызметкері

ҚФБ 2-тобы Жергілікті атқарушы органның басшылығы

ҚФБ 3-тобы Жергілікті атқарушы органның жұмысшы органының кеңсе қызметкері

ҚФБ 4-тобы Жергілікті атқарушы органның жұмысшы органының басшылығы

ҚФБ 5-тобы Жергілікті атқарушы органның жұмысшы органының жауапты орындаушысы

ҚФБ 6-тобы Комиссия

1-әрекет
Құжаттарды қабылдау, тіркеу, қолхат беру

2-әрекет Бұрыштама қою

3-әрекет Құжаттарды қабылдау, тіркеу, бұрыштама қою үшін құжаттарды басшылыққа жолдау

4-әрекет Бұрыштама қою, құжаттарды жауапты орындаушыға беру

5-әрекет Құжаттардың толықтығын тексеруді іске асыру, құжаттарды комиссияға беру

6-әрекет Құжаттарды зерттеу, тексеру актісін жазу, хаттама түрінде комиссия шешімін ресімдеу





7-әрекет Жергілікті атқарушы органның тұтынушыға түпнұсқалық тұқым өндіруші, элита-тұқым шаруашылығы, тұқым шаруашылығы, тұқым өткізуші мәртебесін беру туралы қаулысының жобасын дайындау



8-әрекет Шешімнің жобасына қол қою



9-әрекет Куәлікті ресімдеу





10-әрекет Сертификатқа қол қою

11-әрекет Куәлікті аттестаттау туралы куәлік беруді есепке алу кітабында тіркеу және тұтынушыға қызмет көрсету нәтижесін беру


      3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Балама үдеріс.

ҚФБ 1-тобы Жергілікті атқарушы органының кеңсесінің қызметкері

ҚФБ 2-тобы Жергілікті атқарушы органның басшылығы

ҚФБ 3-тобы Жергілікті атқарушы органның жұмысшы органының кеңсесінің қызметкері

ҚФБ 4-тобы Жергілікті атқарушы органның жұмысшы органының басшылығы

ҚФБ 5-тобы Жергілікті атқарушы органның жұмысшы органының жауапты орындаушысы

ҚФБ 6-тобы Комиссия

1-әрекет Құжаттарды қабылдау, тіркеу, қолхат беру

2-әрекет Бұрыштама қою

3-әрекет Құжаттарды қабылдау, тіркеу, бұрыштама қою үшін құжаттарды басшылыққа жолдау

4-әрекет Бұрыштама қою, құжаттарды жауапты орындаушыға беру

5-әрекет Құжаттардың толықтығын тексеруді іске асыру, дәлелді бас тартуды ресімдеу немесе құжаттарды комиссияға беру

6-әрекет Құжаттарды зерттеу, тұтынушының біліктілік талаптарына сәйкестігін анықтау, тексеру актісін жазу, хаттама түрінде комиссияның шешімін ресімдеу





7-әрекет Дәлелді бас тартуды ресімдеу





8-әрекет Дәлелді бас тартуға қол қою

9-әрекет Тұтынушыға дәлелді бас тартуды беру


«Бірегей, элиталық тұқым, бірінші,
екінші және үшінші репродукциядағы
тұқым өндірушілерді және тұқым
өткізушілерді аттестаттау»
мемлекеттік қызметінің регламентіне
2-қосымша

      Әкімшілік әрекеттердің қисынды кезектілігі арасындағы өзара байланысты айқындайтын сызбалар

Оңтүстік Қазақстан облысы
әкімдігінің 2012 жылғы 4 маусымдағы
№ 163 қаулысына 2-қосымша

      «Байқаудан өткізушілерді және тұқым сарапшыларын аттестаттау» мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Байқаудан өткізушілерді және тұқым сарапшыларын аттестаттау» регламентінде (әрі қарай - Регламент) мына ұғымдар пайдаланылады:
      1) тұтынушы - жеке тұлға;
      2) уәкілетті орган - «Оңтүстік Қазақстан облысының ауыл шаруашылығы басқармасы» мемлекеттік мекемесі.
      3) комиссия - уәкілетті органның бұйрығымен құрылатын, құрамы бес адамнан кем емес аттестаттау комиссиясы.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-бабы 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      "Нормативтік құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы Заңының 3-бабы 3-тармағының 1-4) тармақшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету регламенті - мемлекеттік қызмет стандартының сақталуына қойылатын талаптарды белгілейтін және мемлекеттік органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының, мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды адамдардың, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалардың мемлекеттік қызмет көрсетуінің тәртібін айқындайтын нормативтік құқықтық акт.
      Мемлекеттік қызмет регламенті мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдардың, олардың ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының және өзге де жеке және заңды тұлғалардың іс-қимылының (өзара іс-қимылының) сипаттамасын да белгілейді.
      3. Мемлекеттік қызметті уәкілетті орган көрсетеді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің түрі: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы "Тұқым шаруашылығы туралы" 2003 жылғы 8 ақпандағы Заңы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысы, "Фитосанитариялық қауіпсіздік және тұқым шаруашылығы саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2011 жылғы 5 мамырдағы № 485 қаулысы (әрі қарай - Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      7. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі Стандарттың 2-тармағына сәйкес қағаз тасығышта «Байқаудан өткізушілерді және тұқым сарапшыларын аттестаттау туралы куәлік (әрі қарай – куәлік) беру не болмаса мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту туралы жазбаша жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету
тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері, сондай-ақ, мемлекеттік қызметті көрсету барысы туралы мәліметті келесі мекенжай бойынша алуға болады: 160000, Шымкент қаласы, Тоқаев көшесі, 17 үй (телефондар: 53-68-25, 53-91-86). Жұмыс кестесі: күнделікті 9-00-ден 18-30-ге дейін, түскі үзіліс 13-00-ден 14-30-ге дейін. Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері: Стандарттың 7-тармағына сәйкес.
      10. Тұтынушыға мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға негіз:
      1) тұтынушының Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынбауы;
      2) тұтынушының Стандарттың 4-қосымшада көрсетілген біліктілік талаптарына сай келмеуі болып табылады.
      11. Тұтынушыдан мемлекеттік қызметті алу үшін өтінішті алған сәттен бастап және мемлекеттік қызмет нәтижесін тапсырған сәтке дейін мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы қызмет көрсету туралы уәкілетті органға өтініш береді;
      2) уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері тұтынушыдан құжаттарды қабылдайды және барлық құжаттарды қабылдағаның растайтын, тұтынушының мемлекеттік қызметті алу күні көрсетілген қолхатты береді;
      3) кеңсе қызметкері құжаттарды басшылыққа ұсынады;
      4) басшылық жауапты орындаушыны анықтайды;
      5) жауапты орындаушы толығымен құжаттың дұрыстығын анықтап, комиссияға ұсыну үшін құжаттарды немесе дәлелді бас тарту туралы хат әзірлейді;
      Тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген қажет құжаттарды толық ұсынбаған жағдайда басшы дәлелді бас тарту туралы жауапқа қол қояды;
      6) комиссия тұтынушының сәйкес келуі немесе сәйкес келмеуі туралы шешім қабылдап, оны хаттамамен ресімдейді.
      7) хаттама негізінде жауапты орындаушы куәлікті немесе дәлелді бас тарту туралы хатты ресімдеп, басшыға ұсынады;
      8) басшы куәлікке немесе дәлелді бас тарту туралы хатқа қол қойып, кеңсе қызметкеріне береді;
      9) кеңсе қызметкері аттестаттаудан өту туралы куәлікті немесе дәлелді бас тарту туралы хатты тіркеу кітабына тіркеп, мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін тұтынушыға береді.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалардың саны бір қызметкерді құрайды.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әрекеттер (өзара әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      13. Уәкілетті органда құжаттар қабылдауды уәкілетті органның кеңсесі осы Регламенттің 8-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша іске асырады.
      14. Тұтынушыға тиісті құжаттарды қабылдағандығы туралы келесілер көрсетілген қолхат беріледі:
      1) құжаттарды қабылдау нөмірі мен күнін;
      2) сұратылған мемлекеттік қызметтің түрін;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атауларын;
      4) мемлекеттік қызметті алу күні (уақыты) мен құжаттарды беру орнын;
      5) уәкілетті органның өтінішті қабылдаған жауапты лауазымды тұлғасының тегін, атын, әкесінің атын.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы келесі құжаттарды ұсынады: Стандарттың 11-тармағына сәйкес.
      16. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірлік (әрі қарай – ҚФБ) іске қосылады:
      1) уәкілетті органның басшылығы;
      2) уәкілетті органның кеңсесі;
      3) уәкілетті органның жауапты орындаушысы;
      4) комиссия.
      17. Әкімшілік әрекетінің (рәсімінің) орындалу мерзімін көрсетумен әр ҚФБ әкімшілік әрекетінің (рәсімінің) кезектілігі мен өзара әрекет етуінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      18. Әкімшілік әрекетінің мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі қисынды кезектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты айқындайтын сызбалар осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметтерді көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      20. Мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты тұлға уәкілетті органның басшысы болып табылады.
      Уәкілетті органның басшысы Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес белгіленген мерзімдерде мемлекеттік қызмет көрсетуді жүзеге асыруға жауапты.

«Байқаудан өткізушілерді
және тұқым сарапшыларын аттестаттау»
мемлекеттік қызметінің регламентіне
1-қосымша

      Әкімшілік әрекеттің (ресімдердің) өзара кезектілігі мен әрекетінің сипаттамасы

1-кесте. ҚФБ әрекетінің сипаттамасы

Негізгі үрдістің (жұмыс барысының, ағынының) әрекеттері

Әрекетінің (жұмыс барысының, ағынының) реттік №

1

2

3

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның кеңсесі

Уәкілетті органның басшылығы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Әрекеттің (рәсімнің, үдерістің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, тіркеу, қолхат беру

Хат-хабармен танысу, орындау үшін жауапты орындаушыны анықтау

Құжаттардың толықтығын тексеруді іске асырады, құжаттарды комиссияның қарауы үшін дайындайды

Аяқтау түрі
(деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Құжаттарды бұрыштама қою үшін басшылыққа жолдау

Бұрыштама қою, құжаттарды орындаушыға жіберу

Құжаттарды комиссияға беру

Орындау мерзімі

30 минут

1 сағат

6 күнтізбелік күн

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3


Негізгі үрдістің (жұмыс барысының, ағынының) әрекеттері

Әрекетінің (жұмыс барысының, ағынының) реттік №

4

5

6

ҚФБ атауы

Комиссия

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Уәкілетті органның басшылығы

Әрекеттің (рәсімнің, үдерістің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қарау, шешім қабылдау

Куәлік немесе дәлелді бас тартуды ресімдейді

Хат-хабармен танысу

Аяқтау түрі
(деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Хаттаманы ресімдеу басшылыққа жолдау

Құжаттарды басшылыққа беру

Құжаттарға қол қою

Орындау мерзімі

15 күнтізбелік күн

6 күнтізбелік күн

1 сағат

Келесі әрекеттің нөмірі

5

6

7

Әрекетінің (жұмыс барысының, ағынының) реттік №

7

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Әрекеттің (рәсімнің, үдерістің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Куәлікті аттестаттау туралы куәлік беру кітабында тіркеу

Аяқтау түрі
(деректер, құжат,
ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Тұтынушыға қызмет көрсету нәтижесін беру

Орындау мерзімі

3 күнтізбелік күн

Келесі әрекеттің нөмірі


2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс.

ҚФБ 1-тобы
Уәкілетті органның кеңсесі

ҚФБ 2-тобы Уәкілетті органның басшылығы

ҚФБ 3-тобы Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

ҚФБ 4-тобы Комиссия

1-әрекет
Құжаттарды қабылдау, тіркеу, қолхат беру, өтінішті уәкілетті органның басшылығына жолдау

2-әрекет Орындау үшін жауапты орындаушыны анықтау, бұрыштама қою

3-әрекет Өтініш беруші ұсынған құжаттардың толықтығын тексеруді іске асырады, құжаттарды комиссияға жолдау

4-әрекет Тұтынушының құжаттарын қарау, хаттама ресімдеу



5-әрекет Куәлікті ресімдеу



6-әрекет Куәлікке қол қою

7-әрекет Куәлікті аттестаттау туралы куәлік беру кітабында тіркеу және тұтынушыға беру


3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Балама үдеріс

ҚФБ 1-тобы
Уәкілетті органның кеңсесінің қызметкері

ҚФБ 2-тобы Уәкілетті органның басшылығы

ҚФБ 3-тобы Уәкілетті органның жауапты қызметкері

ҚФБ 4-тобы Комиссия

1-әрекет
Құжаттарды қабылдау, тіркеу, қолхат беру, өтінішті уәкілетті органның басшылығына жолдау

2-әрекет Орындау үшін жауапты орындаушыны анықтау, бұрыштама қою

3-әрекет Дәлелді бас тартуды дайындау, басшылыққа қол қоюға беру

4-әрекет Тұтынушының құжаттарын қарау, хаттама ресімдеу



5-әрекет Дәлелді бас тартуды ресімдеу



6-әрекет Бас тартуға қол қою





7-әрекет Бас тартуды тіркеу және тұтынушыға беру


«Байқаудан өткізушілерді және
тұқым сарапшыларын аттестаттау»
мемлекеттік қызметінің регламентіне
2-қосымша

      Әкімшілік әрекеттердің қисынды реттілігі арасындағы өзара байланысты айқындайтын сызбалар

      

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере сельского хозяйства

Постановление акимата Южно-Казахстанской области от 4 июня 2012 года № 163. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 29 июня 2012 года № 2086. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 27 июня 2013 года № 157

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 27.06.2013 № 157.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить:
      1) регламент государственной услуги "Аттестация производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций и реализаторов семян" согласно приложению 1 к настоящему постановлению;
      2) регламент государственной услуги "Аттестация апробаторов и семенных экспертов" согласно приложению 2 к настоящему постановлению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Оспанова Б.С.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности акима области      Б.Оспанов

      Руководитель аппарата акима области        Б.Жилкишиев
      Заместитель акима области                  Б.Алиев
      Заместитель акима области                  А.Бектаев
      Заместитель акима области                  С.Каныбеков
      Заместитель акима области                  С.Туякбаев
      Начальник областного управления
      экономики и бюджетного планирования        Е.Садыр
      Начальник областного управления финансов   Р.Исаева

Приложение 1
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской области от
4 июня 2012 года № 163

      Регламент государственной услуги
«Аттестация производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций и реализаторов семян»

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги «Аттестация производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций и реализаторов семян» (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      1) потребитель - юридическое и физическое лицо;
      2) местный исполнительный орган - акимат Южно-Казахстанской области;
      3) рабочий орган местного исполнительного органа - государственное учреждение «Управление сельского хозяйства Южно-Казахстанской области»;
      4) комиссия - экспертная комиссия, создаваемая решением местного исполнительного органа, с численным составом не менее пяти человек.

2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      Согласно подпункту 1-4) пункта 3 статьи 3 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года «О нормативных правовых актах» регламент государственной услуги - нормативный правовой акт, устанавливающий требования к обеспечению соблюдения стандарта государственной услуги и определяющий порядок деятельности государственных органов, их подведомственных организаций, должностных лиц, а также физических и юридических лиц по оказанию государственной услуги.
      Регламент государственной услуги устанавливает также описание действий (взаимодействия) государственных органов, их подведомственных организаций и иных физических и юридических лиц, участвующих в процессе оказания государственной услуги.
      3. Государственная услуга оказывается рабочим органом местного исполнительного органа.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга представляется бесплатно.
      6. Государственная услуга осуществляется на основании Закона Республики Казахстан от 8 февраля 2003 года "О семеноводстве", постановлений Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", от 5 мая 2011 года № 485 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области фитосанитарной безопасности и семеноводства и внесении изменений и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745" (далее - Стандарт), от 30 ноября 2011 года № 1393 "Об утверждении Правил аттестации некоторых субъектов в области семеноводства".
      7. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача свидетельства (далее - свидетельство) об аттестации на бумажном носителе по форме, согласно приложению 2 Стандарта, либо мотивированный письменный отказ.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Информацию по вопросам оказания государственной услуги, в том числе о ходе оказания государственной услуги, можно получить по адресу: 160000, город Шымкент, улица Токаева, дом 17 (телефоны: 53-68-25, 53-91-86). График работы: с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов ежедневно. Выходные дни: суббота, воскресенье.
      9. Сроки оказания государственной услуги: согласно пункту 7 Стандарта.
      10. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги потребителю являются:
      1) непредставление потребителем документов, указанных в пункте 11 Стандарта;
      2) несоответствие потребителя квалификационным требованиям, указанным в приложении 4 Стандарта.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление об оказании государственной услуги в канцелярию аппарата акима области;
      2) сотрудник канцелярии аппарата акима области передает документы руководству местного исполнительного органа;
      3) руководство местного исполнительного органа передает документы в рабочий орган местного исполнительного органа;
      4) сотрудник канцелярии рабочего органа местного исполнительного органа регистрирует документы и заносит к руководству;
      5) руководство определяет исполнителя и направляет для исполнения;
      6) ответственный исполнитель рабочего органа местного исполнительного органа осуществляет проверку полноты документов, передает их на рассмотрение комиссии или подготавливает мотивированный отказ в случае непредставления потребителем необходимых документов, указанных в пункте 11 Стандарта;
      В случае непредставления потребителем необходимых документов, указанных в пункте 11 Стандарта, руководство рабочего органа местного исполнительного органа подписывает мотивированный отказ;
      7) комиссия определяет соответствие потребителя квалификационным требованиям и принимает решение, передает результат рабочему органу местного исполнительного органа;
      8) ответственный исполнитель рабочего органа местного исполнительного органа оформляет проект решения местного исполнительного органа;
      9) после принятия решения местного исполнительного органа ответственный исполнитель рабочего органа местного исполнительного органа оформляет свидетельство об аттестации и заносит руководству;
      10) руководство рабочего органа местного исполнительного органа подписывает свидетельство и передает сотруднику канцелярии;
      11) сотрудник канцелярии рабочего органа местного исполнительного органа регистрирует свидетельство и выдает потребителю.
      12. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в уполномоченном органе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      13. Прием документов в местном исполнительном органе осуществляется через канцелярию аппарата акима области. Потребителю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема документов;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (времени) получения государственной услуги и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества ответственного должностного лица аппарата акима области, принявшего заявление.
      14. Для получения государственной услуги потребитель представляет документы: согласно пункта 11 Стандарта.
      15. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) сотрудник канцелярии аппарата акима области;
      2) руководство местного исполнительного органа;
      3) руководство рабочего органа местного исполнительного органа;
      4) ответственный исполнитель рабочего органа местного исполнительного органа;
      5) сотрудник канцелярии рабочего органа местного исполнительного органа;
      6) комиссия.
      16. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      17. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      18. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является уполномоченное должностное лицо местного исполнительного органа и руководитель рабочего органа местного исполнительного органа (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Аттестация производителей оригинальных,
элитных семян, семян первой, второй и
третьей репродукций и реализаторов семян»

      Описание
      последовательности и взаимодействие административных
действий (процедур)       Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Сотрудник канцелярии местного исполнительного органа

Руководство
местного исполнительного органа

Сотрудник канцелярии местного исполнительного органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Прием
документов,
регистрация, выдача расписки

Ознакомление с
корреспонденцией

Подготовка документов для направления в рабочий орган местного исполнительного органа

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Направление
документов
руководству
для
наложения
резолюции

Наложение
резолюции

Передача документов в рабочий орган местного исполнительного органа

Сроки исполнения

30 мин

1 час

В течение рабочего дня

Номер следующего
действия

2

3

4

№ действия
(хода, потока работ)

4

5

6

Наименование СФЕ

Сотрудник канцелярии рабочего органа местного исполнительного органа

Руководство рабочего органа местного исполнительного органа

Ответственный исполнитель рабочего органа местного исполнительного органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Прием
документов,
регистрация

Ознакомление с
корреспонденцией

Осуществление проверки полноты документов, подготовка мотивированного отказа или подготовка документов для направления в комиссию

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Направление
документов
руководству
для
наложения
резолюции

Наложение
резолюции, передача документов ответственному исполнителю

Передача мотивированного отказа руководству рабочего органа местного исполнительного органа или документов в комиссию

Сроки исполнения

30 мин

30 минут

В течение рабочего дня

Номер следующего
действия

5

6

7

№ действия
(хода, потока работ)

7

8

9

Наименование СФЕ

Комиссия

Ответственный исполнитель рабочего органа местного исполнительного органа

Руководство местного исполнительного органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Изучение документов, определение соответствия потребителя квалификационным требованиям, составление акта обследования, оформление решения комиссии в форме протокола

Подготовка проекта решения местного исполнительного органа о присвоении потребителю статуса производителя оригинальных семян, элитно-семеноводческого хозяйства, семеноводческого хозяйства, реализатора семян

Ознакомление с проектом решения

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Передача решения в рабочий орган местного исполнительного органа

Передача проекта решения на подпись в местный исполнительный орган

Подписание проекта решения

Сроки исполнения

В течение 15 рабочих дней

В течение 2-х рабочих дней

В течение 2-х рабочих дней

Номер следующего
действия

8

9

10

№ действия
(хода, потока работ)

10

11

12

Наименование СФЕ

Ответственный исполнитель рабочего органа местного исполнительного органа

Руководство рабочего органа местного исполнительного органа

Ответственный исполнитель рабочего органа местного исполнительного органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Оформление свидетельства

Ознакомление с корреспонденцией

Регистрация свидетельства в книге учета и выдачи свидетельств об аттестации

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Передача свидетельства на подпись руководству рабочего органа местного исполнительного органа

Подписание документов

Выдача результата оказания услуги потребителю

Сроки исполнения

В течение рабочего дня

1 час

В течение рабочего дня

Номер следующего
действия

11

12


      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

Группа 1
СФЕ
Сотрудник канцелярии местного исполнительного органа

Группа 2
СФЕ
Руководство
местного исполнительного органа

Группа 3
СФЕ
Сотрудник канцелярии рабочего органа местного исполнительного органа

Группа 4
СФЕ Руководство рабочего органа местного исполнительного органа

Группа 5
СФЕ Ответственный исполнитель рабочего органа местного исполнительного органа

Группа 6
СФЕ Комиссия

Действие № 1 Прием документов, регистрация, выдача расписки

Действие № 2 Наложение
резолюции

Действие № 3 Прием документов, регистрация, направление документов руководству для
наложения
резолюции

Действие № 4 Наложение резолюции, передача документов ответственному исполнителю

Действие № 5 Осуществление проверки полноты документов, передача документов в комиссию

Действие № 6 Изучение документов, определение соответствия потребителя квалификационным требованиям, составление акта обследования, оформление решения комиссии в форме протокола





Действие № 7 Подготовка проекта решения местного исполнительного органа о присвоении потребителю статуса производителя оригинальных семян, элитно-семеноводческого хозяйства, семеноводческого хозяйства, реализатора семян



Действие № 8 Подписание проекта решения



Действие № 9 Оформление свидетельства





Действие № 10 Подписание сертификата

Действие № 11 Регистрация свидетельства в книге учета и выдачи свидетельств об аттестации и выдача результата оказания услуги потребителю


      Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс.

Группа 1
СФЕ
Сотрудник канцелярии местного исполнительного органа

Группа 2
СФЕ Руководство
местного исполнительного органа

Группа 3
СФЕ
Сотрудник канцелярии рабочего органа местного исполнительного органа

Группа 4
СФЕ Руководство рабочего органа местного исполнительного органа

Группа 5
СФЕ Ответственный исполнитель рабочего органа местного исполнительного органа

Группа 6
СФЕ Комиссия

Действие № 1 Прием документов, регистрация, выдача расписки

Действие № 2 Наложение
резолюции

Действие № 3 Прием документов, регистрация, направление документов руководству для
наложения
резолюции

Действие № 4 Наложение резолюции, передача документов ответственному исполнителю

Действие № 5 Осуществление проверки полноты документов, оформление мотивированного отказа или передача документов в комиссию

Действие № 6 Изучение документов, определение соответствия потребителя квалификационным требованиям, составление акта обследования, оформление решения комиссии в форме протокола





Действие № 7 Оформление мотивированного отказа





Действие № 8 Подписание мотивированного отказа

Действие № 9 Выдача мотивированного отказа потребителю


Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
«Аттестация производителей оригинальных,
элитных семян, семян первой, второй
и третьей репродукций и реализаторов семян»

      Схемы,
отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий

Приложение 2
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской области от
4 июня 2012 года № 163

      Регламент государственной услуги
«Аттестация апробаторов и семенных экспертов»

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги «Аттестация апробаторов и семенных экспертов» (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      1) потребитель - физическое лицо;
      2) уполномоченный орган - государственное учреждение «Управление сельского хозяйства Южно-Казахстанской области»;
      3) комиссия - аттестационная комиссия, создаваемая приказом уполномоченного органа с численным составом не менее пяти человек.

2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      Согласно подпункту 1-4) пункта 3 статьи 3 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года «О нормативных правовых актах» регламент государственной услуги - нормативный правовой акт, устанавливающий требования к обеспечению соблюдения стандарта государственной услуги и определяющий порядок деятельности государственных органов, их подведомственных организаций, должностных лиц, а также физических и юридических лиц по оказанию государственной услуги.
      Регламент государственной услуги устанавливает также описание действий (взаимодействия) государственных органов, их подведомственных организаций и иных физических и юридических лиц, участвующих в процессе оказания государственной услуги.
      3. Государственная услуга оказывается уполномоченным органом.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      6. Государственная услуга осуществляется на основании Закона Республики Казахстан от 8 февраля 2003 года № 385 «О семеноводстве», постановлений Правительства Республики Казахстан от 5 мая 2011 года № 485 «Об утверждении стандартов государственных услуг в области фитосанитарной безопасности и семеноводства и внесении изменений и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745» (далее -Стандарт), от 20 июля 2010 года № 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам».
      7. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача свидетельства об аттестации на бумажном носителе (далее - свидетельство) по форме согласно приложению 2 Стандарта либо мотивированный письменный отказ.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Информацию по вопросам оказания государственной услуги, в том числе о ходе оказания государственной услуги можно получить по адресу: 160000, город Шымкент, улица Токаева, 17 (телефоны: 53-68-25, 53-91-86). График работы: с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов ежедневно. Выходные дни: суббота, воскресенье.
      9. Государственная услуга предоставляется в сроки: согласно пункту 7 Стандарта.
      10. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги потребителю являются:
      1) непредставление потребителем документов, указанных в пункте 11 Стандарта;
      2) несоответствие потребителя квалификационным требованиям, указанным в приложении 4 Стандарта.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление об оказании услуги в уполномоченный орган;
      2) сотрудник канцелярии уполномоченного органа принимает документы от потребителя и выдает расписку о получении всех документов, в которой содержится дата получения потребителем государственной услуги;
      3) сотрудник канцелярии заносит документы к руководству;
      4) руководство определяет ответственного исполнителя;
      5) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты документов, подготавливает документы для передачи в комиссию или подготовит мотивированный отказ;
      В случае не предоставлении потребителем необходимых документов указанных в пункте 11 Стандарта руководство подписывает мотивированный отказ;
      6) комиссия рассматривает документы, принимает решение о соответствии или несоответствии потребителя и оформляет протокол;
      7) на основании протокола ответственный исполнитель оформляет свидетельство или мотивированный отказ и заносит руководству;
      8) руководство подписывает свидетельство или мотивированный отказ и передает сотруднику канцелярии;
      9) сотрудник канцелярии регистрирует свидетельство или мотивированный отказ в книге выдачи свидетельств об аттестации и выдает результат оказания государственной услуги потребителю.
      12. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в уполномоченном органе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      13. Прием документов в уполномоченном органе осуществляется канцелярией уполномоченного органа по адресу, указанному в пункте 8 настоящего Регламента.
      14. Потребителю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема документов;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (времени) получения государственной услуги и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества ответственного должностного лица уполномоченного органа, принявшего заявление.
      15. Для получения государственной услуги потребитель представляет документы согласно пункту 11 Стандарта.
      16. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) руководство уполномоченного органа;
      2) канцелярия уполномоченного органа;
      3) ответственный исполнитель уполномоченного органа;
      4) комиссия.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      18. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      19. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа.
      Руководитель уполномоченного органа несет ответственность за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги «Аттестация апробаторов
и семенных экспертов»

      Описание
      последовательности и взаимодействие административных
действий (процедур)

      Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Сотрудник канцелярии уполномоченного органа

Руководство уполномоченного органа

Ответственный
исполнитель уполномоченного органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Прием
документов, регистрация, выдача расписки

Ознакомление с корреспонденцией,
определение ответственного исполнителя
для
исполнения

Осуществляет проверку полноты
документов, подготавливает документы для рассмотрения комиссии

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Направление
документов
руководству
для
наложения
резолюции

Наложение
резолюции,
отправка документов
исполнителю

Передача документов в комиссию

Сроки исполнения

30 минут

1 час

В течение рабочего дня

Номер следующего
действия

2

3

4

Действия основного процесса (хода, потока работ)


№ действия
(хода, потока работ)

4

5

6


Наименование СФЕ

Комиссия

Ответственный
исполнитель уполномоченного органа

Руководство уполномоченного органа


Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Рассмотрение документов, принятие решения о соответствии или не соответствии потребителя

Оформляет свидетельство или мотивированный отказ

Ознакомление с корреспонденцией


Форма завершения
(данные, документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Оформление протокола

Передача документов руководству

Подписание документа


Сроки исполнения

В течение 15 рабочих дней

В течение 3-х рабочих дней

1 час


Номер следующего
действия

5

6

7


№ действия (хода,
потока работ)

7

Наименование СФЕ

Ответственный
исполнитель уполномоченного органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их описание

Регистрация свидетельства в книге выдачи свидетельств об аттестации

Форма завершения (данные, документ, организационно-
распорядительное решение)

Выдача результата оказания услуги потребителю

Сроки исполнения

В течение рабочего
дня

Номер следующего
действия




      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

Группа 1
СФЕ сотрудник канцелярии уполномоченного органа

Группа 2
СФЕ
Руководство
уполномоченного органа

Группа 3
СФЕ
Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Группа 4
СФЕ
Комиссия

Действие № 1 Прием
документов,
регистрация, выдача расписки, направление заявления
руководству уполномоченного
органа

Действие № 2 Определение
ответственного исполнителя для исполнения, наложение
резолюции





Действие № 3 Осуществляет проверку полноты
представленных заявителем документов, направление документов в комиссию

Действие № 4
Рассмотрение
документов потребителя,
оформление протокола


Действие № 6Подписание свидетельства

Действие № 5
Оформление свидетельства




Действие № 7
Регистрация свидетельства в книге выдачи свидетельств об аттестации и выдача потребителю


      Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс.

Группа
СФЕ 1 сотрудник канцелярии уполномоченного органа

Группа 2
СФЕ Руководство
уполномоченного органа

Группа 4
СФЕ
Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Группа 3
СФЕ
Комиссия

Действие № 1
Прием
документов,
регистрация, выдача расписки, направление заявления
руководству уполномоченного
органа

Действие № 2
Определение
ответственного исполнителя для исполнения, наложение
резолюции

Действие № 4 Подготовка
мотивированного отказа, передача на подпись руководству

Действие № 3
Рассмотрение
документов потребителя,
оформление протокола


Действие № 5
Подписание
отказа



Действие № 6
Регистрация отказа и выдача
потребителю




Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги «Аттестация апробаторов
и семенных экспертов»

      Схемы,
отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий