"Табиғи монополиялар субъектiлерiнiң реттелiп көрсетiлетiн қызметтерiне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтер (бағалар, алым ставкаларын) бекiту кезiнде қолданылатын шығындарды қалыптастырудың ерекше тәртiбi жөнiндегi ереженi бекiту туралы" Қазақстан Республикасының Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестiктi қорғау жөнiндегi агенттiгi төрағасының міндетін атқарушының 2003 жылғы 30 шiлдедегi № 185-НҚ бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі Төрағасының 2013 жылғы 15 ақпандағы № 48-НҚ Бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2013 жылы 26 наурызда № 8392 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2013 жылғы 25 сәуірдегі № 130-НҚ бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 25.04.2013 № 130-НҚ бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Табиғи монополиялар және реттелетiн нарықтар туралы» 1998 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 15-1-бабының 2-тармағына және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2007 жылғы 12 қазандағы № 943 қаулысымен бекiтiлген Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттiгi туралы ереженiң 21-тармағының 6) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Табиғи монополиялар субъектiлерiнiң реттелiп көрсетiлетiн қызметтерiне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтер (бағалар, алым ставкаларын) бекiту кезiнде қолданылатын шығындарды қалыптастырудың ерекше тәртiбi жөнiндегi ереженi бекiту туралы» Қазақстан Республикасының Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестiктi қорғау жөнiндегi агенттiгi төрағасының міндетін атқарушының 2003 жылғы 30 шiлдедегi № 185-НҚ бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2438 нөмірмен тiркелген, «Ресми газетте» 2003 жылғы 6 қыркүйекте № 36 нөмірінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:
      Атауы мынадай редакцияда жазылсын:
      «Табиғи монополиялар субъектiлерiнiң реттелiп көрсетiлетiн қызметтерiне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтер (бағалар, алым ставкаларын) бекiту кезiнде қолданылатын шығындарды қалыптастырудың ерекше тәртiбiн бекiту туралы»;
      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «1. Қоса беріліп отырған Табиғи монополиялар субъектiлерiнiң реттелiп көрсетiлетiн қызметтерiне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтер (бағалар, алым ставкаларын) бекiту кезiнде қолданылатын шығындарды қалыптастырудың ерекше тәртiбi бекітілсін.»;
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Табиғи монополиялар субъектiлерiнiң реттелiп көрсетiлетiн қызметтерiне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтерді (бағаларды, алымдар ставкаларын) бекiту кезiнде қолданылатын шығындарды қалыптастырудың ерекше тәртiбi туралы ережеде:
      атауы мынадай редакцияда жазылсын:
      «Табиғи монополиялар субъектiлерiнiң реттелiп көрсетiлетiн қызметтерiне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтерді (бағаларды, алымдар ставкаларын) бекiту кезiнде қолданылатын шығындарды қалыптастырудың ерекше тәртiбі»;
      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «1. Табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтерді (бағаларды, алымдар ставкаларын) және тарифтiк сметаларды бекiту кезінде қолданылатын шығындарды қалыптастырудың осы ерекше тәртібі (бұдан әрі - Ерекше тәртіп) Табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтердің (бағалардың, алымдар ставкаларының) негізсіз көтерілуіне жол бермеу мақсатында «Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы» Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 9 шілдедегі Заңына сәйкес әзірленді.»;
      5-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «Реттелiп көрсетiлетiн қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) тарифтердi (бағаларды, алым ставкаларын) қалыптастырған кезде осы Ерекше тәртiптiң талаптарын ескере отырып шығындар енгiзiледi. Шығындардың баптарын қалыптастыру бухгалтерлiк есеп стандарттарына сәйкес жүзеге асырылады.»;
      7-1-тармақ алып тасталсын;
      13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «13. Субъект қызметкерлерiнiң еңбекақы жүйесi жөнiндегi параметрлерiн еңбек жөнiндегi уәкiлеттi мемлекеттiк органмен немесе жергiлiктi атқару органымен келiсiм бойынша құзыреттi орган бекiтедi.
      Шығындарға енгiзiлетiн өндiрiстiк персоналға еңбекақы төлеу шығыстары табиғи монополия субъектiсi персоналының нормативтiк санынан аспайтын нақты санға және Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық даму болжамының көрсеткіштері ескеріле отырып қолданыстағы тарифтерде (бағаларда, алым ставкаларында) қабылданған орташа айлық жалақыға сүйене отырып анықталады (инфляция).
      Сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру, жылу энергиясын өндіру, беру саласындағы табиғи монополия субъектілері, электр және жылу энергиясының құрамдастырылған өндірісі бар энергия өндіруші ұйымдарды қоспағанда өндiрiстiк персоналға еңбекақы төлеу шығыстары табиғи монополия субъектісі персоналының нормативтiк санынан және өтінім беру алдында бір ай бұрын статистика деректері бойынша өңірде қалыптасқан өндірістік персоналдың орташа айлық жалақысынан аспайтын нақты санынан анықталады.
      Электр және жылу энергиясының құрамдастырылған өндірісі бар энергия өндіруші ұйымдарды қоспағанда, Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық даму болжамының көрсеткіштері ескеріле отырып қолданыстағы тарифтерде (бағаларда, алым ставкаларында) қабылданған орташа айлық жалақыға сүйене отырып анықталған Сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру, жылу энергиясын өндіру, беру саласындағы табиғи монополия субъектілерінің, өндірістік персоналының жалақысын өтінім беру алдында бір ай бұрын статистика деректері бойынша өңірде қалыптасқан өндірістік персоналдың орташа айлық жалақысынан асырған кезде Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық даму болжамының көрсеткіштері ескеріле отырып қолданыстағы тарифтерде (бағаларда, алым ставкаларында) қабылданған орташа айлық жалақыға сүйене отырып анықталатын өндірістік персоналдың жалақысы ескеріледі (инфляция).
      Шығындарға енгiзiлетiн әкiмшiлiк персоналдың еңбегiне ақы төлеу шығыстары табиғи монополия субъектiсi персоналының нормативтiк санын жоғарылатпайтын нақты санына сүйене отырып анықталады.
      Сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру саласындағы табиғи монополия субъектілері, электр және жылу энергиясының құрамдастырылған өндіріспен энергия өндіруші ұйымдарды қоспағанда жылу энергиясын өндіру, беру үшін өндiрiстiк персоналға еңбекақы төлеу шығыстары табиғи монополия субъектісі персоналының нормативтiк санынан және өтінім беру алдында бір ай бұрын статистика деректері бойынша өңірде қалыптасқан өндірістік персоналдың орташа айлық жалақысынан аспайтын нақты санынан анықталады.
      Мемлекеттік кәсіпорындардан басқа табиғи монополия субъектілері басшыларының, олардың орынбасарларының, бас (аға) бухгалтерлерінің және әкімшілік персоналдардың басқа қызметкерлерінің лауазымдық жалақылары бойынша шығындарға енгізілетін әкімшілік персоналдың еңбегіне ақы төлеу шығыстары штат кестесіне сәйкес табиғи монополия субъектісінің лауазымдық жалақысының он бес еседен аспайтын ең жоғарғы және ең төменгі деңгейінің арасындағы ара қатынасы негізінде шектеледі.
      Тарифтiң (бағаның, алым ставкасының) шығын бөлiгiне енгiзiлмейтiн сыйлықақыға және жалақыға басқа да сыйақы түрлерiне шығыстарды табиғи монополия субъектiсi (мемлекеттiк кәсiпорындарды қоспағанда) таза табыс есебiнен (нақты пайда) ол болған жағдайда жүзеге асырады.
      Уәкiлеттi орган осындай немесе ұқсас қызмет түрiмен айналысатын табиғи монополия субъектiлерiнiң жалақыларына жұмсалатын шығындарды салыстырып талдау негiзiнде, сондай-ақ табиғи монополия субъектiсi көрсететiн реттелетін қызметтер (тауарлар, жұмыстар) көлемi қысқарған жағдайда тарифке (бағаға, алымдар ставкаларына) енгiзiлетiн әкiмшiлiк және (немесе) өндiрiстiк персоналдардың еңбегiне ақы төлеу шығыстарын төмендету немесе жоғарылатудан бас тарту туралы шешiм қабылдайды.».
      15-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «15. Уәкiлеттi орган табиғи монополия субъектiсiне негiзгi құралдарға қайта бағалау жүргiзуiн келiседi.
      Уәкiлеттi орган табиғи монополия субъектiсi негiзгi құралдарға қайта бағалау жүргiзгеннен кейiн тарифтiң (бағаны, алым ставкасын) шығын бөлiгiне сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру саласындағы қызметтерді көрсететін табиғи монополия субъектiлерін қоспағанда, амортизациялық аударымдарды өсіруді кезең-кезеңмен енгiзеді.»;
      21-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «21. Уәкiлеттi органның бастамасы бойынша тарифтi (бағаны, алым ставкасын) және тарифтiк сметаларды, жалпы шаруашылық және әкiмшiлiк мақсаттағы шығыстарды бекiткен жағдайда, уәкiлеттi орган осы Ерекше тәртіптің 22-тармағында көзделген жағдайларда алдағы тарифтердi (бағаларды, алым ставкаларын) өзгерту кезеңi үшiн тұтынушылар бағаларының индексiн ескере отырып, қолданыстағы тарифтерде (бағаларда, алым ставкаларында) қабылданған шығыстар шегiнде тарифтерге (бағаларға, алым ставкаларына) енгiзеді.»;
      22-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «22. Уәкiлеттi орган тарифті (бағаны, алым ставкасын) қалыптастырған кезде табиғи монополия субъектiлерінiң қызметiне жүргiзiлген қаржылық сараптаманың нәтижелерi бойынша, не табиғи монополия субъектiлерiнiң қызмет тиiмдiлiгiн төмендеткен (көрсетiлген қызметтер (тауарлар, жұмыстар) бiрлiгiнiң өзiндiк құнын арттыру, көрсетiлетiн қызметтердiң (тауарлардың, жұмыстардың) көлемiн кеміту, кредиторлық және дебиторлық берешектердi арттыру) жалпы шаруашылық және әкiмшiлiк мақсаттағы шығыстар сомасының өзгеруі мақсаттылығын айқындайды.».
      мынадай мазмұндағы 23-1-тармақпен толықтырылсын:
      «23-1 Реттеліп көрсетілетін қызметтер шеңберіңде экономикалық негізделген материалдар болған кезде өндірістегі өнертапқыштыққа және өнертабыстыққа байланысты шығыстар тарифтерді (бағаларды, алымдар ставкасын) қалыптастырған кезде ескеріледі.».
      24-тармақ алып тасталсын;
      28-тармақтың отыз үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «тәжiрибе-эксперименттiк жұмыстарды жүргізуге, өнертапқыштық пен рационализаторлық ұсыныстар бойынша модельдер мен үлгiлердi жасауға және сынауға (реттелiп көрсетiлетiн қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) ұсынған кезде қолданылатын жұмыстарды қоспағанда), көрмелер, байқаулар, конкурстар мен басқа да iс-шаралар ұйымдастыруға, авторлық сыйақылар төлеуге және т.б. байланысты шығыстар;»;
      29-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «29. Табиғи монополиялар субъектiлерi тарифiнiң (бағасының, алым ставкасының) есебiне қолданысқа енгiзiлген активтердiң реттелетiн базасының шамасына пайда ставкасының туындысы ретiнде анықталатын пайданың (таза табыстың) деңгейi енгiзiледi.
      Бұл ретте, егер сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру қызметтеріне тарифтердің жоспарлы деңгейі 1 м3-қа 200 теңгеден асатын болса қосымша құн салығынсыз, пайда ставкасы тарифті немесе оның шекті деңгейін бекітуге берген өтінімді беру күніне Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің қайта қаржыландыру ставкасының деңгейінде қабылданады.».
      2. Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттiгiнiң Стратегиялық жоспарлау және жиынтық талдау департаменті (А.В. Мартыненко):
      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде заңнамада белгiленген тәртiппен мемлекеттiк тiркеуді;
      2) осы бұйрықты бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің интернет-ресурсында жариялауды қамтамасыз етсiн.
      3. Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің Әкімшілік жұмысы департаменті (С.П. Базарбаев) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін:
      1) оны заңнамада белгіленген тәртіппен бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің Заң департаментіне (С.С. Метенова) кейіннен ұсына отырып ресми жариялауды қамтамасыз етсін.
      2) оны Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің құрылымдық бөлімшелері мен аумақтық органдарының назарына жеткізсін.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының орынбасары А.Ж. Дүйсебаевқа жүктелсін.
      5. Осы бұйрық алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Төраға                                        М. Оспанов

      КЕЛІСІЛГЕН:
      Қазақстан Республикасы
      Еңбек және халықты әлеуметтік
      қорғау министрі
      ___________ С. Әбденов
      25 ақпан 2013 жыл

      Қазақстан Республикасы
      Экономика және бюджеттік
      жоспарлау министрі
      __________  Е. Досаев
      19 ақпан 2013 жыл 

О внесении изменений и дополнения в приказ исполняющего обязанности Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий и защите конкуренции от 30 июля 2003 года № 185-ОД "Об утверждении Правил об особом порядке формирования затрат, применяемом при утверждении тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественных монополий"

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 15 февраля 2013 года N 48-ОД. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 марта 2013 года N 8392. Утратил силу приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 25 апреля 2013 года № 130-ОД

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 25.04.2013 № 130-ОД (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 15-1 Закона Республики Казахстан от 9 июля 1998 года «О естественных монополиях и регулируемых рынках» и подпунктом 6) пункта 21 Положения об Агентстве Республики Казахстан по регулированию естественных монополий, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 октября 2007 года № 943, ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий и защите конкуренции от 30 июля 2003 года № 185-ОД «Об утверждении Правил об особом порядке формирования затрат, применяемом при утверждении тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественных монополий» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2438, опубликованный в «Официальной газете» 6 сентября 2003 года № 36) следующие изменения и дополнение:
      Название изложить в следующей редакции:
      «Об утверждении Особого порядка формирования затрат, применяемом при утверждении тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественных монополий»;
      пункт 1 изложить в следующей редакции:
      «1. Утвердить прилагаемый Особый порядок формирования затрат, применяемый при утверждении тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественных монополий.»;
      в Правилах об особом порядке формирования затрат, применяемом при утверждении тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественных монополий, утвержденных указанным приказом:
      название изложить в следующей редакции:
      «Особый порядок формирования затрат, применяемый при утверждении тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественных монополий»;
      пункт 1 изложить в следующей редакции:
      «1. Настоящий Особый порядок формирования затрат, применяемый при утверждении тарифов (цен, ставок сборов) и тарифных смет на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественных монополий (далее - Особый порядок), разработан в соответствии с Законом Республики Казахстан от 9 июля 1998 года «О естественных монополиях и регулируемых рынках» с целью недопущения необоснованного роста тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественной монополии.»;
      часть вторую пункта 5 изложить в следующей редакции:
      «При формировании тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги (товары, работы) включаются затраты с учетом требований настоящего Особого порядка. Формирование статей затрат осуществляется в соответствии со стандартами бухгалтерского учета.»;
      пункт 7-1 исключить;
      пункт 13 изложить в следующей редакции:
      «13. Параметры по системе оплаты труда работников субъекта утверждаются компетентным органом по согласованию с уполномоченным государственным органом по труду или местным исполнительным органом.
      Расходы на оплату труда производственного персонала, включаемые в затраты, определяются исходя из фактической численности, но не превышающей нормативной численности персонала субъекта естественной монополии, и среднемесячной заработной платы, принятой в действовавших тарифах (ценах, ставках сборов) с учетом показателей прогноза социально-экономического развития Республики Казахстан (инфляция).
      Для субъектов естественных монополий в сфере водоснабжения и (или) водоотведения, производства, передачи тепловой энергии, за исключением энергопроизводящих организаций с комбинированным производством электрической и тепловой энергии, расходы на оплату труда производственного персонала определяются из фактической численности, но не превышающей нормативной численности персонала субъекта естественной монополии, и среднемесячной заработной платы производственного персонала, сложившейся в регионе по данным статистики за месяц, предшествующий подаче заявки.
      При превышении заработной платы производственного персонала субъектов естественных монополий в сферах водоснабжения и (или) водоотведения, производства, передачи тепловой энергии, за исключением энергопроизводящих организаций с комбинированным производством электрической и тепловой энергии, определенной исходя из среднемесячной заработной платы, принятой в действовавших тарифах (ценах, ставках сборов) с учетом показателей прогноза социально-экономического развития Республики Казахстан, над среднемесячной заработной платой производственного персонала, сложившейся в регионе по данным статистики за месяц, предшествующий подаче заявки, учитывается заработная плата производственного персонала, определяемая исходя из среднемесячной заработной платы, принятой в действовавших тарифах (ценах, ставках сборов), с учетом показателей прогноза социально-экономического развития Республики Казахстан (инфляция).
      Расходы на оплату труда административного персонала, включаемые в затраты, определяются исходя из фактической численности, но не превышающей нормативной численности персонала субъекта естественной монополии.
      Для субъектов естественных монополий в сфере водоснабжения и (или) водоотведения, производства, передачи тепловой энергии, за исключением энергопроизводящих организаций с комбинированным производством электрической и тепловой энергии, расходы на оплату труда административного персонала определяются из фактической численности, но не превышающей нормативной численности персонала субъекта естественной монополии, и среднемесячной заработной платы административного персонала, сложившейся в регионе по данным статистики за месяц, предшествующий подаче заявки.
      Расходы на оплату труда административного персонала субъектов, за исключением государственных предприятий, включаемые в затраты по должностным окладам руководителей, их заместителей, главных (старших) бухгалтеров субъектов естественной монополии и других работников административного персонала лимитируются исходя из соотношения между максимальным и минимальным уровнем должностных окладов работников субъекта естественной монополии, согласно штатному расписанию, не превышающего пятнадцать раз.
      Расходы на премирование и другие виды вознаграждений к заработной плате, не включаемые в затратную часть тарифа (цены, ставки сбора), субъект естественной монополии (за исключением государственных предприятий), осуществляет из чистого дохода (фактической прибыли) при его наличии.
      Уполномоченный орган принимает решение о снижении или отказе в повышении расходов на оплату труда административного и (или) производственного персонала, включаемого в тарифы (цены, ставки сборов), на основе сравнительного анализа затрат на оплату труда субъектов естественной монополии, занимающихся тем же или аналогичным видом деятельности, а также в случае сокращения объемов оказываемых регулируемых услуг (товаров, работ) субъекта естественной монополии.»;
      пункт 15 изложить в следующей редакции:
      «15. Уполномоченный орган согласовывает субъекту естественной монополии проведение переоценки основных средств.
      Уполномоченный орган после проведения субъектом естественной монополии переоценки основных средств, поэтапно включает в затратную часть тарифа (цены, ставки сбора) увеличение амортизационных отчислений, за исключением субъектов естественных монополий, оказывающих услуги в сфере водоснабжения и (или) водоотведения.»;
      пункт 21 изложить в следующей редакции:
      «21. В случае утверждения тарифа (цены, ставки сбора) и тарифных смет по инициативе уполномоченного органа, расходы общехозяйственного и административного назначения уполномоченный орган включает в тарифы (цены, ставки сборов) в пределах расходов, принятых в действовавших тарифах (ценах, ставках сборов), с учетом индекса потребительских цен за период, предшествующий изменению тарифов (цен, ставок сборов) в случаях предусмотренных пунктом 22 настоящего Особого порядка.»;
      часть первую пункта 22 изложить в следующей редакции:
      «22. При формировании тарифа (цены, ставки сбора) уполномоченный орган определяет целесообразность изменения сумм расходов общехозяйственного и административного назначения, по результатам проведенной финансовой экспертизы деятельности субъекта естественной монополии, либо при снижении эффективности деятельности субъектов естественной монополии (увеличение себестоимости единицы оказываемой регулируемой услуги (товара, работы), снижение объемов оказываемых регулируемых услуг (товаров, работ), увеличение кредиторской и дебиторской задолженности.»;
      дополнить пунктом 23-1 следующего содержания:
      «23-1. Расходы, связанные с изобретательством и рационализаторством производства, в рамках регулируемых услуг при наличии экономически обоснованных материалов, учитываются при формировании тарифов (цен, ставок сборов).»;
      пункт 24 исключить;
      абзац тридцать третий пункта 28 изложить в следующей редакции:
      «связанные с проведением опытно-экспериментальных работ, изготовлением и испытанием моделей и образцов по изобретениям и рационализаторским предложениям (за исключением работ, применяющихся в представлении регулируемых услуг (товаров, работ), организацией выставок, смотров, конкурсов и других мероприятий по изобретательству и рационализации, выплаты авторских вознаграждений и т.п.»;
      пункт 29 изложить в следующей редакции:
      «29. В расчет тарифа (цены, ставки сбора) субъектов естественных монополий включается уровень прибыли (чистого дохода), определяемый как произведение ставки прибыли на величину регулируемой базы задействованных активов.
      При этом, если плановый уровень тарифа на услуги водоснабжения и (или) водоотведения превышает 200 тенге за метр кубический без налога на добавленную стоимость, ставка прибыли принимается на уровне ставки рефинансирования Национального Банка Республики Казахстан на дату подачи заявки на утверждение тарифа или его предельного уровня.».
      2. Департаменту стратегического планирования и сводного анализа Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий (Мартыненко А.В.) обеспечить:
      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) опубликование настоящего приказа на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий, после официального опубликования в средствах массовых информации.
      3. Департаменту административной работы Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий (Базарбаев С.П.) после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан:
      1) обеспечить в установленном законодательством порядке его официальное опубликование в средствах массовой информации с последующим предоставлением сведений об опубликовании в Юридический департамент Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий (Метенова С.С.);
      2) довести его до сведения структурных подразделений и территориальных органов Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий.
      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий Дуйсебаева А.Ж.
      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.
      

      Председатель                                     М. Оспанов
 
 

СОГЛАСОВАН:
Министр труда и социальной
защиты населения
Республики Казахстан
_______________С. Абденов

28 февраля 2013 год

СОГЛАСОВАН:
Министр экономики
и бюджетного планирования
Республики Казахстан
_______________Е. Досаев

19 февраля 2013 год