"Облыс аумағында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы" Маңғыстау облысы әкімдігінің 2012 жылғы 4 сәуірдегі № 57 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 11 қаңтардағы N 5 қаулысы. Маңғыстау облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 29 қаңтарда N 2212 тіркелді. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 15 тамыздағы № 244 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 15.08.2013 № 244 қаулысымен.

      «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы  11 қаңтардағы Заңының 29-бабының 2-тармағына, «Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы және мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 қаулысына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 9 қазандағы № 1278 қаулысына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Облыс аумағында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу» электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы» Маңғыстау облысы әкімдігінің 2012 жылғы 4 сәуірдегі № 57 қаулысына (Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2124 болып тіркелген, «Маңғыстау» газетінде 2012 жылғы 27 наурызда № 50-51 (8131) жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      көрсетілген  қаулының тақырыбындағы «бұқаралық ақпарат құралдарын» деген сөздер «мерзімді баспасөз басылымдарын» деген сөздермен ауыстырылсын;
      көрсетілген қаулының 1-тармағындағы «бұқаралық ақпарат құралдарын» деген сөздер «мерзімді баспасөз басылымдары» деген сөздермен ауыстырылсын;
      көрсетілген қаулының қосымшасы осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. «Маңғыстау облыстық ішкі саясат басқармасы» мемлекеттік мекемесі (Н.А. Телегенов) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын және Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет - ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары   Х.Х. Нұрғалиеваға жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жариялағаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.



      Облыс әкімі                             Б. Мұхаметжанов
 
 

      «КЕЛІСІЛДІ»
      Қазақстан Республикасы
      Көлік және коммуникация министрінің
      міндетін атқарушы
      Р.В. Скляр
      11 қаңтар 2013 жыл

Маңғыстау облысы әкімдігінің
2013 жылғы 11 қаңтар № 5
қаулысымен бекітілген
 

«Облыс аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Облыс аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу» электрондық мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – электрондық мемлекеттік қызмет) «Маңғыстау облыстық ішкі саясат басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – ЖАО), халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы баламасыз негізде (бұдан әрі – қызмет көрсетуші), сондай - ақ электрондық мемлекеттік қызметті алушыда электрондық цифрлық қолтаңба болған жағдайда «электрондық үкіметтің» www.e.gov.kz веб - порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет «Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы және мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 қаулысына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 9 қазандағы № 1278 қаулысымен бекітілген, «Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу» мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметтің автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық қызмет.
      5. Осы «Облыс аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу» электрондық мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі – Регламент)  қолданылған ұғымдар мен қысқартулар:
      1) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке дара кәсіпкерлі түрінде қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылған бірегей нөмір;
      2) бизнес - сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) – заңды тұлға (филиал және өкілдік) және бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметін жүзеге асыратын, жеке кәсіпкер үшін қалыстастырылатын бірегей нөмір;
      3) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданып,өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға  электрондық ақпараттық ресурстарды ұсыну жөніндегі қызмет;
      4) «электрондық үкіметтің» веб - порталы (бұдан әрі – ЭҮП) - нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесі болып табылатын ақпараттық жүйе;
      5) «электрондық үкіметтің» шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) - электронды қызметті іске асыру шеңберінде «электронды үкіметтің» ақпараттық жүйесін интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе;
      6) электрондық цифрлы қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын, электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы;
      7) электрондық құжат – ақпарат электрондық - цифрлық нысанда берілген және ЭЦҚ арқылы куәландырылған құжат;
      8) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды қолдану арқылы электронды пішінде көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      9) ақпараттық жүйе (бұдан әрі - АЖ) – аппараттық - бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, беруге және ұсынуға арналған жүйе;
      10) «Жеке тұлғалар» мемлекеттік деректер базасы (бұдан әрі – ЖТ МДБ) – Қазақстан Республикасында жеке тұлғаларды бірыңғай  сәйкестендіруді енгізу және олар туралы өзекті және дұрыс мәліметтерді мемлекеттік басқару органдарына және басқа да субъектілерге, олардың өкілеттіктерінің  шеңберінде және  Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұсыну мақсатында ақпаратты автоматтандырып, жинауға, сақтауға және өңдеуге Ұлттық жеке сәйкестендіру нөмірлерінің тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе;
      11) «Заңды тұлғалар» мемлекеттік деректер базасы (бұдан әрі – ЗТ МДБ) – Қазақстан Республикасында заңды тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді енгізу және олар туралы өзекті және дұрыс мәліметтерді мемлекеттік басқару органдарына және басқа да субъектілерге, олардың өкілеттіктерінің шеңберінде және Қазақстан  Республикасының заңнамасына ұсыну мақсатында, ақпаратты автоматтандырып жинауға, сақтауға және өңдеуге, бизнес - сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін құруға арналған ақпарттық жүйе;
      12) алушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлға;
      13) «электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі (бұдан әрі – ЭҮӨШ) – электрондық қызметі іске асыру шеңберінде «электрондық әкімдік» ақпараттық жүйесін интеграциялауға арналған «электрондық үкімет» шлюзінің кіші жүйесі;
      14) құрылымдық - функционалды бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) - қызмет көрсету үдерісінде қалыптасатын, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелерінің, мекемелердің немесе өзге де ұйымдардың тізбесі;
      15) Қазақстан Республикасының Халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ХҚКО АЖ) – Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы, сондай-ақ тиісті министрліктермен және ведомстволармен халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсетуді автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
      16) БНАЖ – Бірыңғай нотариалды ақпараттық жүйе.

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қызмет көрсетушінің қызмет тәртібі

      6. Қызмет берушiнiң ЭҮП арқылы қадамдық әрекеттерi мен шешiмдерi (қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттесудің № 1 диаграммасы) осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген:
      1) алушы ЖСН/БСН және парольдің көмегі арқылы ЭҮП-де тіркеуді  (ЭҮП тіркелмеген алушылар үшін жүзеге асырылады) жүзеге асырады;
      2) 1 - үдеріс – қызметті алу үшін ЭҮП - на алушының ЖСН/БСН және паролін енгізу (авторлау үдерісі);
      3) 1 - шарт – ЭҮП-де тіркелген алушы туралы деректердің тұпнұсқалылығын ЖСН/БСН және пароль арқылы тексеру;
      4) 2 - үдеріс – ЭҮП - да алушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты авторлаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3 - үдеріс – алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салудың нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, алушының нысанды толтыруы, Стандарттың 11-тармағында көрсетілген электронды түрде қажетті құжаттардың көшірмелерін сұрау салудың нысанына енгізу, сондай-ақ алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2 - шарт – ЭҮП-де ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімі мен  қайтарылып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкестігін тексеру;
      7) 4 - үдеріс – алушының ЭЦҚ түпнұсқалылығының расталмауына байланысты сұрау салынған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5 - үдеріс – алушының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салуды куәландыру және электрондық құжатты (сұрау салуды) ЭҮШ/РЭҮШ арқылы қызмет көрсетуші өңдеу үшін ЭҮӨШ - ның АЖО-на жіберу;
      9) 6 - үдеріс – ЭҮӨШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу;
      10) 3 - шарт - қызмет берушінің алушы қоса берген Стандартта көрсетілген құжаттардың және қызмет көрсету үшін негіздерге сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      11) 7 - үдеріс – алушы құжаттарында орын алған бұзушылықтарға байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      12) 8 - үдеріс – алушының ЭҮП - мен қалыптастырылған қызмет нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы анықтама) алуы. Электрондық құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ қолдану арқылы қалыптастырылады.
      7. Қызмет көрсету кезінде ХҚКО арқылы қадамдық әрекеттері мен шешімдері (функционалдық өзара әрекеттестік (№ 2 диаграммасы) осы Регламентке 2-қосымшасында келтірілген:
      1) 1 - үдеріс – ХҚКО операторының қызмет көрсету үшін ХҚКО АЖ АЖО - да логин және паролін енгізу (авторлау үдерісі);
      2) 2 - үдеріс – ХҚКО операторының осы Регламентте көрсетiлген қызметтi таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметтi көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және ХҚКО операторымен алушының деректерін, сондай - ақ алушы өкілінің сенімхат деректерін енгізу (нотариалды куәландырылған сенімхат кезінде, басқа да сенімхатты куәландыру кезінде сенімхат деректері толтырылмайды);
      3) 3 - үдеріс – ЭҮШ арқылы ЗТ МДБ - ға пайдаланушының деректері туралы, сондай - ақ БНАЖ - ға алушы өкілінің сенімхат деректері туралы сұрау салуды жолдау;
      4) - шарт – алушы деректерінің ЖТ МДБ - да немесе ЗТ МДБ - да болуын, БНАЖ - да сенімхат деректерін тексеру;
      5) 4 - үдеріс – алушы деректерінің ЖТ МДБ/ЗТ МДБ - да болмауына, БНАЖ - да сенімхат деректерінің болмауына байланысты, деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;
      6) 5 - үдеріс – ХҚКО операторымен сұрау салу нысанының қағаз түрінде құжаттардың болуы туралы белгісі бөлігін толтырылуы және алушы ұсынған  құжаттарды сканерлеу, оларды сұрау салу нысанына тіркеу мен қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанын (енгізілген деректер) ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6 - үдеріс – ХҚКО операторы ЭЦҚ - мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (алушы сұрау салуын) ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЭҮӨШ АЖО жолдау;
      8) 7 - үдеріс – электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО - да тіркеу;
      9) 2 - шарт – қызмет берушінің алушы қоса берген Стандартта көрсетілген құжаттардың және қызмет көрсету үшін негіздерге сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      10) 8 - үдеріс – алушы құжаттарында орын алған бұзушылықтарға байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      11) 9 - үдеріс – алушының ХҚКО  операторы арқылы қызмет нәтижесін (анықтама) алуы.
      8. ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті алған жағдайда ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызметке өтініштің экрандық нысаны келтірілген, сұрау салуды толтыру және қызмет көрсетуге жауап нысандары www.e.gov.kz «электрондық үкімет» веб - порталында келтірілген.
      9. Электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрау салуды   орындау мәртебесін алушының тексеру тәсілі: «электрондық үкімет»   порталында
      «Қызметті алу тарихы» бөлімінде, сондай - ақ қызмет берушіге өтініш білдірген кезде.
      10. Қызмет көрсету бойынша қажетті ақпарат пен консультацияны ЭҮП call - орталығы телефоны арқылы алуға болады: (1414).

3. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде өзара іс-әрекет тәртібінің сипаттамасы

      11. Қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ
      1) қызметті беруші,
      2) ХҚКО операторы.
      12. Әр іс-әрекеттің орындалу (рәсім, функция, операция) әрекетінің кезектілігі мен мерзімі көрсетілген тақталы мәтіндік сипаттамасы, осы Регламенттің 1 - қосымшасында келтірілген.
      13. Іс-әрекеттің (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде) логикалық жүйелілігі мен оның сипаттамасы арасындағы сәйкестікті көрсететін өзара байланыс диаграммасы осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      14. Осы Регламентке 3-қосымшада, бланкілер нысандары мен қалыптары келтірілген, осыларға сәйкес электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижелері берілуге тиіс.
      15. Алушыға қызмет көрсету нәтижелері, осы Регламенттің 4-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткішімен өлшенеді.
      16. Алушыға қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (рұқсат етілмеген ақпаратты алудан қорғау);
      2) тұтастық (рұқсат етілмеген ақпараттың өзгеруінен қорғау);
      3) қолжетімділік (рұқсат етілмеген ақпарат пен ресурстарды ұстаудан қорғау).
      17. Қызмет көрсетуге техникалық талаптар:
      1) Интернетке шығу;
      2) ЖСН/БСН-ның қызмет көрсетілетін тұлғада болуы;
      3) ЭҮП-те авторлау;
      4) пайдаланушының ЭЦҚ-ның болуы.


Облыс аумағында таратылатын шетелдiк
мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша

1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ іс-әрекетінің сипаттамасы
 

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) №

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Алушы

ЭҮП

Алушы

ЭҮП

Алушы  

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Іс-әрекеттің (рәсімдердің, функциялардың, операциялардың) атауы және олардың сипаттамасы

ЖСН/БСН және паролін

ЭҮП-ге  

авторландырады

Алушының  деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптасты

рады

Қызметті  таңдайды және сұрау салуды қалыптастырады,  алушының ЭЦҚ  таңдауы

ЭЦҚ  алушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады;

Алушыны  ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою) және  ЭҮӨШ АЖО сұрау салуды  жолдау

Құжатты

тіркеу

Алушының  деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Алушының  қызмет нәтижесін алуы

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Сұраныстың сәтті қалыптастырыл-ғандығы жөнінде  көрсету

Сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен  бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұранысты бағдарлау

Сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен  бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұранысты бағдарлау

Өтініш білдірушіге нөмір беру арқылы сұранысын тіркеу

Бас тарту туралы дәлелді жауапты қалыптастыру.

Шығу құжатын көрсету

5

Орындалу мерзімі

30 секунд-

1 минут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

30 секунд- 1 минут

1 минут

30 секунд

10 жұмыс күні

6

Келесі іс-әрекеттің нөмері

2-алушы  мәліметінде  қателік  болған жағдайда;

3–егер авторландыру сәтті өткен жағдайда

4-алушы  мәліметінде  қателік  болған жағдайда;

5–егер қателік болмаса

-

7-алушы  мәліметінде қателік болған жағдайда; 8–егер қателік болмаса

-

-

2-кесте. ХҚКО арқылы ҚФБ іс-әрекетінің сипаттамасы

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) №

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

ҚФБ атауы

ХҚКО АЖ АЖО

ХҚКО операторы

ХҚКО операторы

ЖТ МДБ/

ЗТ МДБ/ БНАЖ

ХҚКО  операторы

ХҚКО операторы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Іс-әрекеттің (рәсімдердің, функциялардың, операциялардың) атауы және олардың сипаттамасы

ХҚКО операторы логин мен пароль арқылы авторландырылады

Қызметті  таңдайды және сұрау салуды қалыптастырады

ЖТ МДБ/ ЗТ МДБ/ БНАЖ   сұрау салуды  жолдау 

Алушы  деректерінің болмауына байланысты деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастырады

Сұрау  салу нысанына  қажетті құжаттар және ЭЦҚ куәлігін бекіту арқылы сұрау салуды толтыру

ЭЦҚ арқылы куәланды-рылған (қол қойылған) құжатты    ЭҮӨШ АЖО-ға жолдау

Құжатты

тіркеу

Алушының  деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Алушының  қызмет нәтижесін 

алуы

4

Аяқталу нысаны (деректер,

құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Өтініш білдірушіге нөмір беру арқылы сұранысын тіркеу

Сұраныстың

сәтті қалыптасты

рылғандығы жөнінде  көрсету

Сұранысты бағдарлау

Бас тарту

туралы дәлелді жауапты қалыптастыру

Сұраныстың сәтті қалыптасты-

рылғандығы жөнінде  көрсету

Сұранысты бағдарлау

Өтініш білдірушіге нөмір беру арқылы сұранысын тіркеу

Бас тарту

туралы дәлелді жауапты қалыптастыру

Анықтама – қызмет нәтижесін қалыптастыру

5

Орындалу мерзімі

30 секунд-1 минут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

30 секунд-1 минут

1 минут

1 минут

30 секунд-1 минут 

10 жұмыс күні

6

Келесі іс-әрекеттің нөмері

2

3

4-алушы  мәліметінде  қателік  болған жағдайда;

5–егер қателік болмаса

-

-

-

8-алушы  мәліметінде  қателік  болған жағдайда;

9–егер қателік болмаса

-

-


«Облыс аумағында таратылатын шетелдiк
мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өзара функционалды әрекет етудің № 1-диаграммасы

ХҚКО АЖ арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өзара функционалды әрекет етудің № 2-диаграммасы

Шартты белгілер:

«Облыс аумағында таратылатын шетелдiк
мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке арыздың экрандық нысаны

Электрондық мемлекеттік қызметке шығыс құжатының (анықтаманың) нысаны

Шығыс құжатының (бас тартудың) нысаны

«Облыс аумағында таратылатын шетелдiк
мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
4-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметтерінің «сапа» және «қолжетімділік» көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнаманың нысаны_______________________________________________________
(қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара канағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

О внесении изменений в постановление акимата Мангистауской области от 4 апреля 2012 года № 57 "Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Учет иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории области"

Постановление акимата Мангистауской области от 11 января 2013 года N 5. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 29 января 2013 года N 2212. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 15 августа 2013 года № 244

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 15.08.2013 № 244.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации», постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 октября 2012 года № 1278 «О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2315 «О внесении изменения и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года  № 561 и об утверждении стандартов государственных услуг», акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата Мангистауской области от 4 апреля 2012 года № 57 «Об утверждении регламента электронной государственной услуги «Учет иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории области» (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 2124, опубликовано в газете «Огни Мангистау» от 27 марта 2012 года № 53 - 54 (10843 - 10844) следующие изменение:
      в заголовке указанного постановления слова «средств массовой информации» заменить словами «периодических печатных изданий»;
      в пункте 1 указанного постановления слова «средств массовой информации» заменить словами «периодических печатных изданий»;
      приложение к указанному постановлению изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Государственному учреждению «Управлению внутренней политики Мангистауской области» (Н.А. Телегенов) обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официального опубликования в средствах массовой информации и размещения на интернет - ресурсе акимата Мангистауской области.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Нургалиеву Х.Х.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.



      Аким области                            Б. Мухамеджанов



 

«СОГЛАСОВАНО»
Исполняющий обязанности
министра транспорта и коммуникаций
Республики Казахстан
Р.В. Скляр
11 января 2013 года

Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 11 января 2013 года № 5

Регламент электронной государственной услуги
«Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области» (далее – электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление внутренней политики Мангистауской области» (далее – МИО) на безальтернативной основе через центры обслуживания населения (далее – ЦОН), а также через веб - портал «электронного правительства»: www.e.gov.kz (далее – ПЭП), при условии наличия у получателя электронной государственной услуги электронной цифровой подписи.
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги «Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, города республиканского значения, столицы», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 октября 2012 года № 1278 «О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2315 «О внесении изменения и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года  № 561 и об утверждении стандартов государственных услуг» (далее - Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная услуга.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте электронной государственной услуги «Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области» (далее – Регламент):
      1) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;
      2) бизнес-идентификационный номер (далее – БИН) – уникальный номер формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства;
      3) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      4) веб-портал «электронного правительства» (далее – ПЭП) – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      5) шлюз «электронного правительства» (далее – ШЭП) – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг;
      6) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;
      7) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      8) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      9) информационная система (далее – ИС) – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;
      10) государственная база данных «Физические лица» (далее – ГБД ФЛ) – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      11) государственная база данных «Юридические лица» (далее – ГБД ЮЛ) – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      12) получатель – физическое и юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      13) региональный шлюз «электронного правительства» (далее – РШЭП) – подсистема шлюза «электронного правительства», предназначенная для интеграции информационных систем «электронного акимата» в рамках реализации электронных услуг;
      14) структурно - функциональные единицы (далее – СФЕ) – перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      15) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан (далее – ИС ЦОН) – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами;
      16) ЕНИС – Единая нотариальная информационная система.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной
государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных пользователей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод получателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП получателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП/РШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      12) процесс 8 – получение получателем результата услуги (справка в форме электронного документа), сформированной ПЭПом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма № 2) функционального взаимодействия при оказании услуги приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператора ЦОНа в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором ЦОНа услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором ЦОНа данных получателя, а также данных по доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности-данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных пользователя, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя получателя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором ЦОНа формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных получателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса получателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора ЦОНа через ШЭП/РШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      11) процесс 9 – получение получателем через оператора ЦОНа результата услуги (справка).
      8. Экранные формы заполнения запроса и форма заявления на электронную государственную услугу, предоставляемые получателю в случае получения электронной государственной услуги посредством ПЭП представлены на веб - портале «электронного правительства» www.e.gov.kz.
      9. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении к услугодателю.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону call-центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания
электронной государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания услуги:
      1) услугодатель;
      2) оператор ЦОНа.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. В приложении 3 к настоящему Регламенту приведены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги.
      15. Результаты оказания услуги получателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 4 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги получателям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      17. Техническое условие оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН/БИН у лица, которому оказывается услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП.


Приложение 1
к регламенту электронной государственной
услуги «Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых на
территории области»

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наименова- ние СФЕ

Получа-тель

ПЭП

Полу- чатель

ПЭП

Полу- чатель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Наименова- ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Автори-зуется на ПЭП по ИИН и пароля.

Фор- миру-ет сооб-щение об отка-зе в связи с имею-щими-ся нару-ше- ниями в дан- ных полу-чате-ля

Выби- рает услугу и форми-рует данные запро-са, выбо- ром полу- чателя ЭЦП.

Формирует сооб-щение об отка-зе в связи с имею-щими-ся нару-ше- ниями в дан- ных полу-чате-ля ЭЦП

Удос- тове- рение (под- писа- ние) по- сред- ством ЭЦП полу- чателя и на- прав- ление запро-са в АРМ РШЭП

Регис-трация доку- мента

Фор- миро-вание сооб-щения об отка-зе в связи с имею-щими-ся нару-ше- ниями в доку-мен- тах полу-чате-ля

Полу-чение полу-чате-лем ре- зуль-тата услу-ги

4

Форма завершения (данные, документ организа- ционно–рас-порядитель-ное решение)

Отобра-жение уведом-ления об успеш- ном форми- ровании запроса.

Фор- миро-вание сооб-щения об отка-зе в за- пра- ши- вае- мой электрон- ной госу-дар- ственной услу-ге.

Мар- шрути-зация запро-са.

Фор- миро-вание сооб-щения об отка-зе в зап- раши-вае- мой элек-трон-ной госу-дар- ственной услу-ге

Марш- рути- зация запро-са.

Регис-трация запро-са с при- свое- нием номера заяв- лению.

Фор- миро-вание моти-виро-ван- ного отка-за.

Отоб-раже-ние вы- ход- ного доку-мента

5

Сроки исполнения

30 секунд – 1 минута

30 се- кунд

1,5 минуты

1,5 мину-ты

30 секунд – 1 минута

1 минута

30 се- кунд

10 рабо-чих дней

6

Номер следующего действия

2– если есть наруше-ния в данных получа-теля; 3–если автори-зация прошла успешно

4 - если есть нару- шения в данных полу- чателя; 5–если нару- шений нет

-

-

7 - если есть нару- шения в данных полу- чателя; 8 –если нару- шений нет

-

-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через ЦОН

1

№ дейст- вия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

Наиме- нование

СФЕ

АРМ ИС ЦОН

Опера-тор

ЦОНа

Опе- ратор

ЦОНа

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

Опе- ратор

ЦОНа

Опе- ратор

ЦОНа

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Наиме- нование дейст- вия

(про- цесса, проце- дуры, опера- ции) и их описа- ние

Ав- тори-зует-ся опе- ратор

ЦОНа по логи-ну и паро-лю

Выби- рает

услугу и форми-рует данные запро-са

На- прав-ление за- проса в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

Фор- миру-ет сооб-щение о не- воз- мож- ности полу-чения дан- ных в связи

с от- сут- стви-ем дан- ных полу-чате-ля

За- пол- нение за- проса с при- креп-ление

к форме за- проса необ-ходи-мых доку-мен- тов и удос-тове-рен- ние ЭЦП

На- прав-ление доку-мента удос-тове-рен- ного (под-пи- сан- ного) ЭЦП в АРМ РШЭП

Ре- гист-рация доку-мента

Фор- миро-вание сооб-щения об отка-зе в услу-ге

в связи с имею-щими-ся нару-ше- ниями в доку-мен- тах полу-чате-ля

Полу-чение полу-чате-лем ре- зуль-тата

услу-ги

4

Форма завер- шения (данные, доку- мент органи-зацион-но–рас-поряди-тельное решение)

Ре- гист-рация за- проса в сис- теме с при- свое-нием номе-ра заяв-лению.

Отоб- раже- ние уве- домле-ния об успеш-ном форми-рова- нии запро-са.

Марш-рути-зация за- проса.

Фор- миро-вание моти-виро-ван- ного отка-за.

Отоб-раже-ние уве- дом- ления об успешном фор- миро-ва- нии запроса

Марш-рути-зация за- проса.

Ре- гис- тра- ция за- про- са с при- свое-нием номе-ра заяв-лению.

Фор- миро-вание моти-виро-ван- ного отка-за.

Фор- миро-вание ре- зуль-тата услу-ги- справки

5

Сроки испол- нения

30 секунд – 1 минута

30 секунд

1,5 мину-ты

1,5 мину-ты

30 секунд – 1 мину-та

1 мину-та

1 мину-та

30 се- кунд – 1 мину-та

10 рабо-чих дней

6

Номер следую-щего дейст- вия

2

3

4 - если есть нару-шения в дан- ных поль-зова-теля; 5–ес-ли нару-шений нет

-

-

-

8 – если есть нару-шения; 9 – если нару-шений нет

-

-


Приложение 2
к регламенту электронной государственной
услуги «Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых на
территории области»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через ПЭП

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через ИС ЦОН


 

Условные обозначения:
(условные обозначения смотрите в бумажном варианте)

Приложение 3
к регламенту электронной государственной услуги
«Учет иностранных периодических печатных изданий,
распространяемых на территории области»

Экранная форма заявления на электронную государственную услугу 


 

Форма выходного документа (справки) на электронную государственную услугу

(форму смотрите в бумажном варианте)

Форма выходного документа (отказа)


 

Приложение 4
к регламенту электронной
государственной услуги «Учет
иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых
на территории области»

Форма анкеты для определения показателей
электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.