Ауыл шаруашылығы саласындағы мемлекеттік қызметтердің регламенттерін бекіту туралы

Батыс Қазақстан облысы Бөкей ордасы ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 6 наурыздағы № 48 қаулысы. Батыс Қазақстан облысы әділет департаментінде 2013 жылғы 18 сәуірде № 3259 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы Бөкей ордасы ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 3 маусымдағы № 102 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы Бөкей ордасы ауданы әкімдігінің 03.06.2013 № 102 қаулысымен

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы", 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер  туралы" Заңдарын басшылыққа ала отырып, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған ауыл шаруашылығы саласындағы мемлекеттік қызметтердің регламенттері бекітілсін:
      1) "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) "Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      3) "Жануарға ветеринариялық паспорт беру" мемлекеттік қызмет регламенті.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Р. М. Зұлқашевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                      Н. Сабиров

2013 жылғы 6 наурыздағы № 48
аудан әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызмет
регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттiк қызмет регламентi (бұдан әрi – Регламент) Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Заңының 9-1 бабының 4 тармағына сәйкес әзiрлендi.
      2. "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызметті көрсету (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Бөкей ордасы ауданының ауылдық округ әкімдерінің аппараттарымен (бұдан әрі – уәкілетті орган), сонымен қатар баламалы негізде Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Мемлекеттік қызметтердің автоматтандырылуын және халыққа қызмет көрсету орталықтары қызметтерінің үйлестірілуін бақылау жөніндегі комитетінің "Халыққа қызмет көрсету" Республикалық мемлекеттік кәсіпорыны "Батыс Қазақстан облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" филиалының Бөкей ордасы аудандық бөлімі (бұдан әрі – орталық) арқылы ұсынылады.
      Шалғай орналасқан елді мекендердегі тұрғындардың мемлекеттік қызметтерге қол жетімділігін қамтамасыз ету мақсатында, мемлекеттік қызметтерді Мобильді орталықтары арқылы көрсетуге жол беріледі.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Заңының және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 31 желтоқсандағы №2318 "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы" қаулысы (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетiледi.
      5. Мемлекеттік қызмет туралы ақпарат көздері Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің www.minagri.gov.kz интернет-ресурстары, Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының интернет-ресурсы: www.con.gov.kz; "электрондық үкіметтің" www.gov.kz веб-порталы, ресми ақпарат көздері уәкілетті органның және орталықтың ғимараттарында орналасқан стенділер.
      Орталықтың мекен-жайы: Индекс 090200, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Ы. Бергалиев көшесі, 1, телефоны: 8(71140)21847.
      Уәкілетті органдардың мекен- жайлары осы Регламентке 1 қосымшада көрсетілген.
      6. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесi жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама (бұдан әрі – анықтама) (қағаз жеткiзгiште), не мемлекеттiк қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет өтініш берілген сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде көрсетіледі;
      2) мемлекеттік қызметті алушы өтініш берген күні көрсетілетін мемлекеттік қызметті алғанға дейiнгi күтудiң ең жоғары шектi уақыты 10 (он) минуттан аспайды;
      3) мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң ең жоғары шектi уақыты 10 (он) минуттан аспайды;
      Орталықтарға өтініш берген кезде:
      1) мемлекеттiк қызметтi алушы Стандарттың 11 тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі 2 (екі) жұмыс күнінен аспайды;
      2) мемлекеттiк қызметтi алушы өтініш берген күні көрсетілетін мемлекеттік қызметті алғанға дейінгі күтудің ең жоғары шекті уақыты 20 (жиырма) минуттан аспайды;
      3) мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң ең жоғары шектi уақыты 20 (жиырма) минуттан аспайды;
      9. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      10. Жұмыс кестесі:
      1) Уәкілетті орган: демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбі мен жұма аралығында сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін ұсынады. Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      2) Орталық: мемлекеттік қызметті демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбі мен сенбі аралығында сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін үзіліссіз көрсетіледі. Қабылдау тездетілген қызмет көрсетусіз "электронды" кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      Мобильді орталықтар Орталық бекіткен кестеге сәйкес, бір елді мекенде аптасына бір рет алты сағаттан кем емес уақытта құжаттар қабылдауды жүзеге асырады.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін күтуге және қажетті құжаттарды дайындауға жағдайлар жасалады (күтуге арналған зал, құжаттарды толтыру орындары қажетті құжаттар тізбесі және оларды толтыру үлгілері бар стенділермен жараүталады). Уәкілетті органдардың және орталықтың ғимараттары физикалық мүмкіндіктері шектеулі адамдардың кіруіне арналған пандусы бар кіреберіспен жабдықталған.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету
процесінде iс-әрекеттердің (өзара
іс-әрекеттердің) тәртібін сипаттау

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11 тармағында айқындалған құжаттарды тапсырады.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде мемлекеттік қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі, онда:
      1) сұранымды қабылдау нөмірі және күні;
      2) сұратылған мемлекеттік қызметтің түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны және атауы;
      4) мемлекеттік қызметтің нәтижелерін беру күні (уақыты) және орны;
      5) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда);
      6) өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетіледі.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі мемлекеттік қызметті алушыға немесе оның өкіліне (нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша) жеке өзі келген кезде беріледі.
      Егер мемлекеттік қызметті алушы қызмет нәтижесі үшін белгіленген мерзімде келмеген жағдайда, Орталық олардың бір ай ішінде сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оларды уәкілетті органға тапсырады.
      15. Стандарттың 16 тармағында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады.
      16. Мемлекеттік қызметті көрсету үрдісіне келесі құрылымдық – функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) тартылады:
      1) орталық инспекторы;
      2) уәкілетті органның қызметкері;
      3) уәкілетті органның басшысы.
      17. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (үдерістің) орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір ҚФБ-нің әкімшілік іс-әрекеттері (үдерістері) реттілігінің және өзара әрекеттестігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.
      18. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттің қисынды кезектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты бейнелейтін сызба осы Регламенттің 3 қосымшасында келтірілген.

4. Мемлекеттік қызметтерді көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      19. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі бұзылған жағдайда лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес жауапкершілік алады.

"Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
1 қосымша

Уәкілетті органдардың мекен-жайлары

№ р/с

Атауы

Мекен-жайы

Байланыс
телефондары

1.

"Бисен ауылдық
округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090201, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Бисен ауылы, Б.Жанекешов көшесі, 15

8(71140)24331
8(71140)24417

2.

"Мұратсай ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090204, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Мұратсай ауылы, Абай көшесі, 14

8(71140)23449
8(71140)23559

3.

"Орда ауылдық
округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090205, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Орда ауылы, Оразбаева көшесі, 63

8(71140)60130
8(71140)60316

4.

"Сайқын ауылдық
округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090200, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Бергалиев көшесі, 18

8(71140)21749
8(71140)21620

5.

"Саралжын ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090206, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Саралжын ауылы, Құрманғазы көшесі, 22

8(71140)53117
8(71140)53116

6.

"Темір Масин ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090202, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Бөрлі ауылы, Т.Масин көшесі, 1

8(71140)33234
8(71140)33200

7.

"Ұялы ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090203, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Ұялы ауылы, Х.Маданов көшесі, 6

8(71140)44119
8(71140)44159

"Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
2 қосымша

Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (үдерістің)
орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір
ҚФБ-нің әкімшілік іс-әрекеттері (үдерістері)
реттілігінің және өзара әрекеттестігінің
мәтіндік кестелік сипаттамасы

№ іс-әрекет (барысы, жұмыс ағыны)

ҚФБ 1
Орталық инспекторы

ҚФБ 2
Уәкілетті органның қызметкері

ҚФБ 3
Уәкілетті органның басшысы

№ 1 іс-әрекет

Арызды қабылдайды, құжаттарды тексереді, тіркейді және қолхат
береді

№ 1 іс-әрекет

Арызды қабылдайды, құжаттарды тексереді,
тіркейді және қолхат береді

№ 1 іс-әрекет

Қарау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін уәкілетті органның қызметкеріне жіберу

№ 2 іс-әрекет

Құжаттарды уәкілетті органға жібереді

№ 2 іс-әрекет

Анықтаманы немесе мемлекеттік қызметті тағайындаудан бас тартқаны туралы дәлелді қағаз жеткізгіштегі жауапты уәкілетті органның басшысына
дайындау және жіберу

№ 3 іс-әрекет

Мемлекеттік қызмет алушыға уәкілетті органнан алынған анықтаманы немесе мемлекеттік қызметті
тағайындаудан бас тартқаны туралы дәлелді қағаз жеткізгіштегі
жауапты береді

№ 3 іс-әрекет

Орталыққа жолдауға немесе мемлекеттік қызмет алушыға анықтаманы немесе мемлекеттік қызметті тағайындаудан бас тартқаны туралы дәлелді қағаз жеткізгіштегі жауапты беру

Орындау мерзімі
уәкiлеттi органда мемлекеттік қызмет өтініш берілген
сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде көрсетіледі;
орталықта мемлекеттiк қызметтi алушы Стандарттың
11-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі 2 (екі) жұмыс күнінен аспайды.

"Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
3 қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету
үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттің
логикалық кезектілігі мен ҚФБ арасындағы
өзара байланысты бейнелейтін сызба

2013 жылғы 6 наурыздағы № 48
аудан әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Ветеринариялық анықтама беру"
мемлекеттік қызмет
регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттiк қызмет регламентi (бұдан әрi – Регламент) Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Заңының 9-1 бабының 4 тармағына сәйкес әзiрлендi.
      2. "Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік қызметін ветеринария саласындағы қызметті жүзеге асыратын Бөкей ордасы ауданының ауылдық округтерінің жергiлiктi атқарушы органы бөлiмшесiнiң (бұдан әрi – уәкiлеттi орган) ветеринариялық дәрiгерiмен ұсынады.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 10 шілдедегі "Ветеринария туралы" Заңының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 29 сәуірдегі "Асыл тұқымды мал шаруашылығы және ветеринария саласындағы мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы" № 464 қаулысының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет туралы ақпарат Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында www.minagri.gov.kz, уәкілет органның үй-жайларында ілінген стендтерде орналасқан.
      Уәкілетті органдардың мекен- жайлары осы Регламентке 1 қосымшада көрсетілген.
      6. Көрсетілетен мемлекеттік қызметтің нәтижесі ветеринариялық анықтама (қағаз тасымалдағышта) беру не жазбаша түрдегі мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      8. Мемлекеттiк қызмет мынадай мерзiмдерде ұсынылады:
      1) мемлекеттік қызмет жүгінген күннің ішінде көрсетіледі;
      2) мемлекеттік қызметті алуға дейінгі ең жоғары рұқсат етілетін күту уақыты - 30 (отыз) минуттан аспайды;
      3) тұтынушыға ұсынудың ең жоғары рұқсат етілетін уақыты - 30 (отыз) минуттан аспайды.
      9. Мемлекеттік қызмет ақылы көрсетіледі (ветеринариялық анықтаманың бланкілерін беру). Тұтынушы екінші деңгейдегі банктер немесе банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы мемлекеттік сатып алу туралы конкурс нәтижелері бойынша айқындалған бланктің құнын төлейді.
      10. Мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерінен басқа, жұмыс күндері, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен ұсынылады. Қабылдау алдын ала жазылусыз және тездетілген қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызметті ұсыну үшін күтуге және қажетті құжаттарды дайындауға жағдай жасалады (күтуге арналған креслолар, құжаттарды толтыруға арналған орындар қажетті құжаттардың тізбесі және оларды толтыру үлгілері бар стенділермен жарақталады). Уәкілетті органның ғимаратына физикалық мүмкіндігі шектеулі адамдардың кіруіне арналған пандусы бар кіреберіспен жабдықталған.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету
процесінде iс-әрекеттердің (өзара
іс-әрекеттердің) тәртібін сипаттау

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушылар Стандарттың 11 тармағында айқындалған құжаттарды тапсырады.
      13. Мемлекеттік қызмет тұтынушы не оның өкілі тікелей жүгінген күні көрсетіледі.
      14. Тұтынушысының өтініші ветеринариялық дәрiгерiмен жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін тіркеу журналында, тұтынушының мемлекеттік қызметті алатын уақыты көрсетіліп тіркеледі.
      15. Стандарттың 16 тармағында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады.
      16. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiне келесi құрылымдық-функционалдық бiрлiк (бұдан әрi – ҚФБ) қатыстырылады: ветеринариялық дәрiгер.
      17. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттерді (рәсімдерді) орындаудың мерзімін көрсетумен әрбір құрылымдық-функционалдық бірлік (бұдан әрі - ҚФБ) бойынша әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-әрекеттердің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.
      18. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық кезектілігі және ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы Регламенттің 3 қосымшасында келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      19. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамаларында қарастырылған жауапкершілікке тартылады.

"Ветеринариялық анықтама беру"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
1 қосымша

Уәкілетті органдардың мекен-жайлары

№ р/с

Атауы

Мекен-жайы

Байланыс
телефондары

1.

"Бисен ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090201, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Бисен ауылы, Б. Жанекешов көшесі, 15

8(71140)24331
8(71140)24417

2.

"Мұратсай ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090204, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Мұратсай ауылы, Абай көшесі, 14

8(71140)23449
8(71140)23559

3.

"Орда ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090205, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Орда ауылы, Оразбаева көшесі, 63

8(71140)60130
8(71140)60316

4.

"Сайқын ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090200, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Бергалиев көшесі, 18

8(71140)21749
8(71140)21620

5.

"Саралжын ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090206, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Саралжын ауылы, Құрманғазы көшесі, 22

8(71140)53117
8(71140)53116

6.

"Темір Масин ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090202, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Бөрлі ауылы, Т.Масин көшесі, 1

8(71140)33234
8(71140)33200

7.

"Ұялы ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090203, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Ұялы ауылы, Х. Маданов көшесі, 6

8(71140)44119
8(71140)44159

"Ветеринариялық анықтама беру"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
2 қосымша

Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (үдерістің)
орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір
ҚФБ-нің әкімшілік іс-әрекеттері (үдерістері)
реттілігінің және өзара әрекеттестігінің
мәтіндік кестелік сипаттамасы

№ (жұмыс барысының, ағынының) іс-әрекеті



ҚФБ

Ветеринариялық дәрiгер


Іс-әрекеттің (үдерiстiң, рәсiмдеудiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, журналға тiркеу.
Құжаттарды қарау, ветеринариялық анықтаманы (қағаз тасымалдағышта) не жазбаша түрдегі мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту
туралы дәлелді жауапты беруді рәсімдеу


Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-
басшылық ету шешiмi)

Тұтынушыға мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесiн беру


Орындау мерзiмдерi

1) мемлекеттік қызмет жүгінген күннің ішінде көрсетіледі;
2) мемлекеттік қызметті алуға дейінгі ең жоғары рұқсат етілетін
күту уақыты - 30 (отыз) минуттан аспайды;
3) тұтынушыға ұсынудың ең жоғары рұқсат етілетін уақыты - 30
(отыз) минуттан аспайды.

"Ветеринариялық анықтама беру"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
3 қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету
үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттің
логикалық кезектілігі мен ҚФБ арасындағы
өзара байланысты бейнелейтін сызба

2013 жылғы 6 наурыздағы № 48
аудан әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Жануарға ветеринариялық паспорт
беру" мемлекеттік қызмет
регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Жануарға ветеринариялық паспорт беру" мемлекеттiк қызмет регламентi (бұдан әрi – Регламент) Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Заңының 9-1  бабы 4 тармағына сәйкес әзiрлендi.
      2. "Жануарға ветеринариялық паспорт беру" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Бөкей ордасы ауданының ауылдық округтерінің жергiлiктi атқарушы органы бөлiмшесiнiң (бұдан әрi – уәкiлеттi орган) ветеринариялық дәрiгерiмен көрсетiледi.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 10 шілдедегі "Ветеринария туралы" Заңының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 29 сәуірдегі "Асыл тұқымды мал шаруашылығы және ветеринария саласындағы мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы" № 464 қаулысының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет туралы ақпарат Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында www.minagri.gov.kz, уәкілетті органның үй-жайларында ілінген стендтерде орналасқан.
      Уәкілетті органдардың мекен- жайлары осы Регламентке 1 қосымшада көрсетілген.
      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі жануарға ветеринариялық паспортты (ветеринариялық паспорттың телнұсқасын, жануарға ветеринариялық паспорттың үзіндісін) (қағаздағы тасымалдағышта) беру не жазбаша түрдегі мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      8. Мемлекеттік қызмет мынадай мерзімдерде ұсынылады:
      1) жануарға ветеринариялық паспорты, (жануарға ветеринариялық паспортынан үзінді беру) мерзімі, жануарға жеке нөмір берген сәттен бастап немесе оны беруден бас тартқанда - 3 (үш) жұмыс күн ішінде;
      2) жануарға ветеринариялық паспорттың телнұсқасын беру, жануар иесі жануарға ветеринариялық паспорттың жоғалғаны туралы өтініш берген күнінен бастап - 10 (он) жұмыс күн ішінде;
      3) мемлекеттік қызметті ұсынудың ең жоғары рұқсат етілетін уақыты - 30 (отыз) минуттан аспайды;
      4) тұтынушыға ең жоғары рұқсат етілетін қызмет көрсету уақыты - 40 (қырық) минуттан аспайды.
      9. Мемлекеттік қызмет ақылы жүзеге асырылады (жануарға ветеринариялық паспорттың бланкісін беру). Тұтынушы банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын екінші деңгейдегі банктер немесе ұйымдар арқылы мемлекеттік сатып алу туралы конкурс нәтижесі бойынша анықталған бланктің құнын төлейді.
      10. Мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерінен басқа, жұмыс күндері, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен ұсынылады. Қабылдау алдын ала жазылусыз және тездетілген қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызметті ұсыну үшін күтуге және қажетті құжаттарды дайындауға жағдай жасалады (күтуге арналған креслолар, құжаттарды толтыруға арналған орындар қажетті құжаттардың тізбесі және оларды толтыру үлгілері бар стенділермен жарақталады). Уәкілетті органның ғимаратына физикалық мүмкіндігі шектеулі адамдардың кіруіне арналған пандусы бар кіреберіспен жабдықталған.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету
процесінде iс-әрекеттердің (өзара
іс-әрекеттердің) тәртібін сипаттау

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушылар Стандарттың 11 тармағында айқындалған құжаттарды тапсырады.
      13. Жануарға ветеринариялық паспорт алу кезінде, тұтынушыға қажетті құжаттар өткізгенін растайтын құжат қажет емес.
      Жануарға ветеринариялық паспорттың телнұсқасын (жануарға ветеринариялық паспорттан үзінді) алу үшін жүгінген кезде, тұтынушының өтініші тіркеу журналына тіркеліп, мемлекеттік қызметті тұтынушыға күні мен уақыты, мерзімі және орны көрсетілген талон беріледі.
      14. Жануарға ветеринариялық паспорт (жануарға ветеринариялық паспорттың телнұсқасы және жануарға ветеринариялық паспорттан үзінді) жануар иесінің жеке өзі не оның өкілі келген кезде беріледі.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға, жануардың берілген бірдейлендіру нөмірі болмауы негіз болып табылады.
      16. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiне келесi құрылымдық-функционалдық бiрлiк (бұдан әрi – ҚФБ) қатыстырылады: ветеринариялық дәрiгер.
      17. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттерді (рәсімдерді) орындаудың мерзімін көрсетумен әрбір құрылымдық-функционалдық бірлік (бұдан әрі - ҚФБ) бойынша әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-әрекеттердің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.
      18. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық кезектілігі және ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы Регламенттің 3 қосымшасында келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      19. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамаларында қарастырылған жауапкершілікке тартылады.

"Жануарға ветеринариялық
паспорт беру"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
1 қосымша

Уәкілетті органдардың мекен-жайлары

№ р/с

Атауы

Мекен-жайы

Байланыс
телефондары

1.

"Бисен ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090201, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Бисен ауылы, Б. Жанекешов көшесі, 15

8(71140)24331
8(71140)24417

2.

"Мұратсай ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090204, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Мұратсай ауылы, Абай көшесі, 14

8(71140)23449
8(71140)23559

3.

"Орда ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090205, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Орда ауылы, Оразбаева көшесі, 63

8(71140)60130
8(71140)60316

4.

"Сайқын ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090200, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Бергалиев көшесі, 18

8(71140)21749
8(71140)21620

5.

"Саралжын ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090206, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Саралжын ауылы, Құрманғазы көшесі, 22

8(71140)53117
8(71140)53116

6.

"Темір Масин ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090202, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Бөрлі ауылы, Т. Масин көшесі, 1

8(71140)33234
8(71140)33200

7.

"Ұялы ауылдық округі әкімі аппараты" мемлекеттік мекемесі

Индекс 090203, Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Ұялы ауылы, Х.Маданов көшесі, 6

8(71140)44119
8(71140)44159

"Жануарға ветеринариялық
паспорт беру"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
2 қосымша

Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (үдерістің)
орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір
ҚФБ-нің әкімшілік іс-әрекеттері (үдерістері)
реттілігінің және өзара әрекеттестігінің
мәтіндік кестелік сипаттамасы

№ (жұмыс барысының, ағынының) іс-әрекеті


ҚФБ

ветеринариялық дәрiгер


Іс-әрекеттің (үдерiстiң, рәсiмдеудiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау.
Жануарға ветеринариялық
паспорттың телнұсқасын (жануарға ветеринариялық паспорттан үзінді) алу үшін жүгінген кезде,
тұтынушының өтініші тіркеу журналына тіркеліп, талон
беріледі.
Құжаттарды қарау, жануарға
ветеринариялық паспортты (ветеринариялық паспорттың телнұсқасын, жануарға
ветеринариялық паспорттың үзіндісін) (қағаздағы тасымалдағышта) беру не жазбаша түрдегі мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы
дәлелді жауап беруді рәсімдеу


Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-
басшылық ету шешiмi)

Тұтынушыға мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесiн беру


Орындау мерзiмдерi

1) жануарға ветеринариялық
паспорты, (жануарға
ветеринариялық паспортынан үзінді
беру) мерзімі, жануарға жеке
нөмір берген сәттен бастап немесе
оны беруден бас тартқанда - 3
(үш) жұмыс күн ішінде;
2) жануарға ветеринариялық паспорттың телнұсқасын беру,
жануар иесі жануарға
ветеринариялық паспорттың жоғалғаны туралы өтініш берген
күнінен бастап - 10 (он) жұмыс
күн ішінде;
3) мемлекеттік қызметті ұсынудың
ең жоғары рұқсат етілетін уақыты
- 30 (отыз) минуттан аспайды;
4) тұтынушыға ең жоғары рұқсат
етілетін қызмет көрсету
уақыты - 40 (қырық) минуттан
аспайды

"Жануарға ветеринариялық
паспорт беру"
мемлекеттік қызмет
регламентіне
3 қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету
үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттің
логикалық кезектілігі мен ҚФБ арасындағы
өзара байланысты бейнелейтін сызба

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере сельского хозяйства

Постановление акимата Бокейординского района Западно-Казахстанской области от 6 марта 2013 года № 48. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 18 апреля 2013 года № 3259. Утратило силу постановлением акимата Бокейординского района Западно-Казахстанской области от 3 июня 2013 года № 102.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Бокейординского района Западно-Казахстанской области от 03.06.2013 № 102

      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг в сфере сельского хозяйства:

      1) регламент государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства";

      2) регламент государственной услуги "Выдача ветеринарной справки";

      3) регламент государственной услуги "Выдача ветеринарного паспорта на животное".

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Р. М. Зулкашева.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким района Н. Сабиров

  Утверждено
постановлением акимата района
от 6 марта 2013 года № 48

Регламент
государственной услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"
1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее – Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".

      2. Государственная услуга "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее - государственная услуга) предоставляется аппаратами акимов аульных округов Бокейординского района (далее – уполномоченный орган), а также через отдел Бокейординского района Филиала Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Западно-Казахстанской области Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан на альтернативной основе (далее - центр).

      В целях обеспечения доступности государственных услуг жителям отдаленных населенных пунктов допускается оказание государственной услуги через Мобильные Центры.

      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.

      4. Государственная услуга оказывается на основании Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "О государственной адресной социальной помощи" и постановления Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2009 года № 2318 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее - Стандарт).

      5. Источниками информации о государственной услуге являются интернет-ресурсы Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан www.minagri.gov.kz,интернет-ресурс Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан www.con.gov.kz; веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz; официальные источники информации и стенды, расположенные в зданиях уполномоченного органа и Центра.

      Адрес центра: Индекс 090200, Западно-Казахстанская область, Бөкейординский район, село Сайхин, улица Ы. Бергалиева, 1, телефон: 8(71140)21847.

      Адреса уполноченных органов указаны в приложении 1 настоящего Регламента.

      6. Результатом оказываемой государственной услуги является справка о наличии личного подсобного хозяйства (на бумажном носителе) (далее – справка) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.

      7. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее – получатель государственной услуги).

2. Порядок оказания государственной услуги

      8. Сроки оказания государственной услуги:

      1) государственная услуга оказывается с момента обращения, в течение 2 (двух) рабочих дней;

      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги – не более 10 (десяти) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги – не более 10 (десяти) минут;

      при обращении в Центр:

      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи необходимых документов получателем государственной услуги, указанных в пункте 11 Стандарта – не более 2 (двух) рабочих дней;

      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги – не более 20 (двадцати) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги – не более 20 (двадцати) минут.

      9. Государственная услуга оказывается бесплатно.

      10. График работы:

      1) Уполномоченного органа: ежедневно, с понедельника по пятницу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      2) Центр: государственная услуга предоставляется ежедневно с понедельника по субботу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, с 9.00 часов до 19.00 часов без перерыва. Прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без ускоренного обслуживания.

      Мобильные Центры осуществляют прием документов согласно утвержденному Центром графику, не менее шести рабочих часов в одном населенном пункте 1 раз в неделю.

      11. Для предоставления государственной услуги создаются условия для ожидания и подготовки необходимых документов (зал для ожидания, места для заполнения документов оснащаются стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения). Здания уполномоченных органов и Центра оборудованы входом с пандусами, предназначенными для доступа людей с ограниченными физическими возможностями.

3. Описание порядка действий
(взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги представляет документы, определенные в пункте 11 Стандарта.

      13. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:

      1) номера и даты приема запроса;

      2) вида запрашиваемой государственной услуги;

      3) количества и названия приложенных документов;

      4) даты (времени) и места выдачи результатов государственной услуги;

      5) фамилии, имени, (при наличии) отчества работника принявшего заявление на оформление документов;

      6) фамилии, имени, (при наличии) отчества заявителя, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя, и их контактных телефонов.

      14. Результат оказания государственной услуги выдается получателю государственной услуги либо его представителю (по нотариально удостоверенной доверенности) при личном посещении.

      В случаях, если получатель государственной услуги не обратился за результатом услуги в указанный срок, Центр обеспечивает их хранение в течение одного месяца, после чего передает их в уполномоченный орган.

      15. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

      16. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):

      1) инспектор центра;

      2) сотрудник уполномоченного органа;

      3) руководитель уполномоченного органа.

      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 2 к настоящему Регламенту.

      18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 3 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      19. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность предусмотренную законодательством Республики Казахстан.

  Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Адреса уполномоченных органов


п/п

Наименование

Адрес

Контактные
телефоны

1.

Государственное учреждение "Аппарат акима Бисенского аульного округа"

Индекс 090201, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Бисен, улица Б. Жанекешова, 15

8(71140)24331
8(71140)24417

2.

Государственное учреждение "Аппарат акима Муратсайского аульного округа"

Индекс 090204, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Муратсай, улица Абая, 14

8(71140)23449
8(71140)23559

3.

Государственное учереждение "Аппарат акима Урдинского аульного округа"

Индекс 090205, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Урда, улица Оразбаевой, 63

8(71140)60130
8(71140)60316

4.

Государственное учреждение "Аппарат акима Сайхинского аульного округа"

Индекс 090200, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Сайхин, улица Бергалиева, 18

8(71140)21749
8(71140)21620

5.

Государственное учреждение "Аппарат акима Саралжинского аульного округа"

Индекс 090206, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Саралжин, улица Курмангазы, 22

8(71140)53117
8(71140)53116

6.

Государственное учреждение "Аппарат акима Темир Масинского аульного округа"

Индекс 090202, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Бурли, улица Т. Масина, 1

8(71140)33234
8(71140)33200

7.

Государственное учреждение "Аппарат акима Уялинского аульного округа"

Индекс 090203, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Уялы, улица Х. Маданова, 6

8(71140)44119
8(71140)44159

  Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Текстовое табличное описание
последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур)
каждой СФЕ с указанием срока выполнения
каждого административного действия (процедуры)

№ действия (хода, потока работ)

СФЕ 1
Инспектор центра

СФЕ 2
Сотрудник уполномоченного органа

СФЕ 3
Руководитель уполномоченного органа

Действие № 1
Прием заявлении, проверка документов, регистрация и выдача расписки

Действие № 1
Прием заявлении, проверка документов, регистрация и выдача расписки

Действие № 1
Рассмотрение и передача сотруднику уполномоченного органа
результата об оказании государственной услуги

Действие № 2
Передача документов
в уполномоченный
орган

Действие № 2
Подготовка и направление руководителю уполномоченного органа на подписание справки, либо мотивированный ответ об отказе
в предоставлении
государственной услуги на
бумажном носителе

Действие № 3
Выдача получателю государственной услуги полученного
от уполномоченного органа справки, либо мотивированного ответа об отказе
в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе

Действие № 3
Направление в центр или выдача получателю государственной услуги справки, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на
бумажном носителе

Срок исполнения:
в уполномоченном органе государственная услуга
оказывается с момента обращения, в течение 2 (двух)
рабочих дней;
в центре государственная услуга оказывается с момента
сдачи необходимых документов получателем
государственной услуги, указанных в пункте
11 Стандарта – не более 2 (двух) рабочих дней;

  Приложение 3
к регламенту
государственной услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Схема, отражающая взаимосвязь
между логической последовательностью
административных действий в процессе
оказания государственной услуги и СФЕ



  Утверждено
постановлением акимата района
от 6 марта 2013 года № 48

Регламент
государственной услуги
"Выдача ветеринарной справки"
1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Выдача ветеринарной справки" (далее – Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".

      2. Государственная услуга "Выдача ветеринарной справки" (далее - государственная услуга) предоставляется ветеринарным врачом подразделения местного исполнительного органа аульных округов Бокейординского района (далее – уполномоченный орган), осуществляющего деятельность в области ветеринарии.

      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.

      4. Государственная услуга оказывается на основании Закона Республики Казахстан от 10 июля 2002 года "О ветеринарии", постановления Правительства Республики Казахстан от 29 апреля 2011 года № 464 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области племенного животноводства и ветеринарии и внесении изменений и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745" (далее – Стандарт).

      5. Информация о государственной услуге размещены на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан: www.minagri.gov.kz, на стендах, расположенных в помещениях уполномоченного органа.

      Адреса уполномоченных органов указаны в приложении 1 настоящего Регламента.

      6. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача ветеринарной справки (на бумажном носителе) либо мотивированный ответ об отказе в представлении государственной услуги в письменном виде.

      7. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - потребитель).

2. Порядок оказания государственной услуги

      8. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:

      1) государственная услуга предоставляется в течение дня обращения;

      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги - не более 30 (тридцати) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя - не более 30 (тридцати) минут;

      9. Государственная услуга оказывается платно (выдача бланков ветеринарной справки). Потребитель оплачивает через банки второго уровня или организации, осуществляющие отдельные виды банковских операции, стоимость бланка, определенную по результатам конкурса о государственных закупках.

      10. Государственная услуга оказывается в рабочие дни, с 9.00 до 18.30 часов, перерыв с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      11. Для предоставления государственной услуги создаются условия для ожидания и подготовки необходимых документов (кресла для ожидания, места для заполнения документов оснащаются стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения). Здания уполномоченного органа оборудованы входом с пандусами, предназначенными для доступа людей с ограниченными физическими возможностями.

3. Описание порядка действий
(взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги потребитель представляет документы, определенные в пункте 11 Стандарта.

      13. Государственная услуга предоставляется при непосредственном обращении потребителя либо его представителя.

      14. Обращение потребителя регистрируется ветеринарным врачом в журнале учета обращения физических и юридических лиц, в котором указывается дата получения потребителем государственной услуги.

      15. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

      16. В процессе оказания государственной услуги задействована одна структурно-функциональная единица (далее - СФЕ) – ветеринарный врач.

      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

      18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена согласно приложению 3 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      19. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность предусмотренную законодательством Республики Казахстан.

  Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Выдача ветеринарной справки"

Адреса уполномоченных органов


п/п

Наименование

Адрес

Контактные
телефоны

1.

Государственное учреждение "Аппарат акима Бисенского аульного округа"

Индекс 090201, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Бисен, улица Б. Жанекешова, 15

8(71140)24331
8(71140)24417

2.

Государственное учреждение "Аппарат акима Муратсайского аульного округа"

Индекс 090204, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Муратсай, улица Абая, 14

8(71140)23449
8(71140)23559

3.

Государственное учереждение "Аппарат акима Урдинского аульного округа"

Индекс 090205, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Урда, улица Оразбаевой, 63

8(71140)60130
8(71140)60316

4.

Государственное учреждение "Аппарат акима Сайхинского аульного округа"

Индекс 090200, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Сайхин, улица Бергалиева, 18

8(71140)21749
8(71140)21620

5.

Государственное учреждение "Аппарат акима Саралжинского аульного округа"

Индекс 090206, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Саралжин, улица Курмангазы, 22

8(71140)53117
8(71140)53116

6.

Государственное учреждение "Аппарат акима Темир Масинского аульного округа"

Индекс 090202, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Бурли, улица Т.Масина, 1

8(71140)33234
8(71140)33200

7.

Государственное учреждение "Аппарат акима Уялинского аульного округа"

Индекс 090203, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Уялы, улица Х. Маданова, 6

8(71140)44119
8(71140)44159

  Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Выдача ветеринарной справки"

Текстовое табличное описание
последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур)
каждой СФЕ с указанием срока выполнения
каждого административного действия (процедуры)

№ действия (хода, потока работ)


СФЕ

Ветеринарный врач


Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием документов, регистрация в журнале.
Рассмотрение документов, оформление ветеринарной справки (на бумажном носителе) либо мотивированный ответ об отказе в представлении государственной услуги в письменном виде.


Форма завершения (данные, документ, организационно-
распорядительное решение)

Выдача результата оказания государственной услуги потребителю.


Сроки исполнения

1) государственная услуга предоставляется в течение дня обращения;
2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги - не
более 30 (тридцати) минут;
3) максимально допустимое время обслуживания потребителя - не более 30 (тридцати) минут.

  Приложение 3
к регламенту
государственной услуги
"Выдача ветеринарной справки"

Схема, отражающая взаимосвязь
между логической последовательностью
административных действий в процессе
оказания государственной услуги и СФЕ



  Утверждено
постановлением акимата района
от 6 марта 2013 года № 48

Регламент
государственной услуги
"Выдача ветеринарного
паспорта на животное"
1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги "Выдача ветеринарного паспорта на животное" (далее – Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".

      2. Государственная услуга "Выдача ветеринарного паспорта на животное" (далее - государственная услуга) предоставляется ветеринарным врачом подразделения местного исполнительного органа аульных округов Бокейординского района (далее – уполномоченный орган).

      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.

      4. Государственная услуга оказывается на основании Закона Республики Казахстан от 10 июля 2002 года "О ветеринарии", постановления Правительства Республики Казахстан от 29 апреля 2011 года № 464 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области племенного животноводства и ветеринарии и внесении изменений и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745" (далее – Стандарт).

      5. Информация о государственной услуге размещены на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан www.minagri.gov.kz, на стендах, расположенных в помещениях уполномоченного органа.

      Адреса уполномоченных органов указаны в приложении 1 настоящего регламента.

      6. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача ветеринарного паспорта на животное (дубликата ветеринарного паспорта на животное, выписки из ветеринарного паспорта на животное) (на бумажном носителе) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде.

      7. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - потребитель).

2. Порядок оказания государственной услуги

      8. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:

      1) срок выдачи ветеринарного паспорта на животное (выписки из ветеринарного паспорта на животное) с момента присвоения животному индивидуального номера или отказ в их выдаче - в течение 3 (трех) рабочих дней;

      2) срок выдачи дубликата ветеринарного паспорта на животное со дня подачи владельцем заявления о потере паспорта на его животное - в течение 10 (десяти) рабочих дней;

      3) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги - не более 30 (тридцати) минут;

      4) максимально допустимое время обслуживания потребителя - не более 40 (сорока) минут.

      9. Государственная услуга (выдача бланков ветеринарного паспорта на животное) оказывается платно. Потребитель оплачивает через банки второго уровня или организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций, стоимость бланка, определенную по результатам конкурса о государственных закупках.

      10. Государственная услуга предоставляется в рабочие дни, с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      11. Для предоставления государственной услуги создаются условия для ожидания и подготовки необходимых документов (кресла для ожидания, места для заполнения документов оснащаются стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения). Здания уполномоченного органа оборудованы входом с пандусами, предназначенными для доступа людей с ограниченными физическими возможностями.

3. Описание порядка действий
(взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги потребитель представляет документы, определенные в пункте 11 Стандарта.

      13. При обращении для получения ветеринарного паспорта на животное документ, подтверждающий сдачу потребителем необходимых документов, не требуется.

      При обращении для получения дубликата ветеринарного паспорта на животное (выписки из ветеринарного паспорта на животное) заявление потребителя регистрируется в журнале регистрации и выдается талон с указанием даты и времени, срока и места получение потребителем государственной услуги.

      14. Ветеринарный паспорт на животное (дубликат ветеринарного паспорта на животное, выписка из ветеринарного паспорта на животное) выдается владельцу животного либо его представителю при его личном посещении.

      15. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является отсутствие присвоенного индивидуального номера животного.

      16. В процессе оказания государственной услуги задействована следующая структурно-функциональная единица (далее – СФЕ) – ветеринарный врач.

      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 2 к настоящему Регламенту.

      18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 3 к настоящему Регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      19. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность предусмотренную законодательством Республики Казахстан.

  Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Выдача ветеринарного
паспорта на животное"

Адреса уполномоченных органов


п/п

Наименование

Адрес

Контактные
телефоны

1.

Государственное учреждение "Аппарат акима Бисенского аульного округа"

Индекс 090201, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Бисен, улица Б. Жанекешова, 15

8(71140)24331
8(71140)24417

2.

Государственное учреждение "Аппарат акима Муратсайского аульного округа"

Индекс 090204, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Муратсай, улица Абая, 14

8(71140)23449
8(71140)23559

3.

Государственное учереждение "Аппарат акима Урдинского аульного округа"

Индекс 090205, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Урда, улица Оразбаевой, 63

8(71140)60130
8(71140)60316

4.

Государственное учреждение "Аппарат акима Сайхинского аульного округа"

Индекс 090200, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Сайхин, улица Бергалиева, 18

8(71140)21749
8(71140)21620

5.

Государственное учреждение "Аппарат акима Саралжинского аульного округа"

Индекс 090206, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Саралжин, улица Курмангазы, 22

8(71140)53117
8(71140)53116

6.

Государственное учреждение "Аппарат акима Темир Масинского аульного округа"

Индекс 090202, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Бурли, улица Т. Масина, 1

8(71140)33234
8(71140)33200

7.

Государственное учреждение "Аппарат акима Уялинского аульного округа"

Индекс 090203, Западно-Казахстанская область, Бокейординский район, село Уялы, улица Х. Маданова, 6

8(71140)44119
8(71140)44159

  Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Выдача ветеринарного
паспорта на животное"

Текстовое табличное описание
последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур)
каждой СФЕ с указанием срока выполнения
каждого административного действия (процедуры)

№ действия (хода, потока работ)

СФЕ

Ветеринарный врач


Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием документов.
При обращении для получения дубликата ветеринарного паспорта на животное (выписки из ветеринарного паспорта на животное) заявление потребителя регистрируется в журнале регистрации и выдается талон.
Рассмотрение документов, оформление ветеринарного
паспорта на животное (дубликата ветеринарного паспорта на животное, выписки из ветеринарного паспорта на животное) (на бумажном носителе) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде.


Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача результата оказания государственной услуги потребителю.


Сроки исполнения

1) срок выдачи ветеринарного паспорта на животное (выписки из ветеринарного паспорта на животное) с момента присвоения животному индивидуального номера или отказ в их выдаче - в
течение 3 (трех) рабочих дней;
2) срок выдачи дубликата ветеринарного паспорта на животное со дня подачи
владельцем заявления о потере паспорта на его животное - в течение 10 (десяти) рабочих дней;
3) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги - не
более 30 (тридцати) минут;
4) максимально допустимое время обслуживания потребителя - не более 40 (сорока) минут.

  Приложение 3
к регламенту
государственной услуги
"Выдача ветеринарного
паспорта на животное"

Схема, отражающая взаимосвязь
между логической последовательностью
административных действий в процессе
оказания государственной услуги и СФЕ