"Бизнестің жол картасы-2020" бағдарламасы шеңберінде жеке кәсіпкерлік субъектілерін оқыту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрінің 2014 жылғы 27 маусымдағы № 189/НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 30 маусымда № 9545 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 27 мамырдағы № 223 бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Ұлттық экономика министрінің 27.05.2016 № 223 бұйрығымен.

      «Мемлекеттік қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған «Бизнестің жол картасы-2020» бағдарламасы шеңберінде жеке кәсіпкерлік субъектілерін оқыту» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігінің Кәсіпкерлікті дамыту комитеті осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді және оның «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесі мен ресми бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялауды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрінің орынбасары С. Жұманғаринге жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғаш рет ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                    Б.Жәмішев

Қазақстан Республикасы  
Өңірлік даму Министрінің 
2014 жылғы 27 маусымдағы 
№ 189/НҚ бұйрығына қосымша

«Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы шеңберінде жеке
кәсіпкерлік субъектілерін оқыту» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті

1. Жалпы ереже

      1. «Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы шеңберінде жеке кәсіпкерлік субъектілерін оқыту» мемлекеттік көрсетілетін қызмет  (әрі қарай – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Даму» кәсіпкерлікті дамыту қоры» акционерлік қоғамының өңірлік филиалдары (әрі қарай – Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 4 мамырындағы № 434 қаулысымен бекітілген «Бизнестің жол картасы 2020» Бағдарламасы шеңберінде жеке кәсіпкерлік субъектілерін оқыту» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (әрі қарай - Стандарт) негізінде көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау мен мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалдарының кеңселерінде жүзеге асырылады
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – Көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 13 сәуірдегі № 301 қаулысымен бекітілген «Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы» (бұдан әрі – БЖК-2020) шеңберінде оқытуға жолдау болып табылады.

2. «Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау»

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жөніндегі рәсімдерді (іс-әрекеттер) бастауға негіз Мемлекеттік қызметті алушының Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттардың (бұдан әрі – құжаттар) тізімін беру болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      «Бизнес-Кеңесші» жобасы шеңберінде оқыту бойынша:
      1) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының қызметкері көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын жүгінген күні 20 минут ішінде қабылдайды, тіркейді және құжаттарды Қызметті алушының жүгінген күні көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкеріне береді;
      2) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкері құжаттарды қарастырады, оқыту тобы бойынша бөледі, оқыту өтетін күнді Көрсетілетін қызметті алушымен келіседі, 12 (он екі) күнтізбелік күн ішінде оқытуды жүргізу кестесін жасайды;
      3) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкері жауап дайындайды, Көрсетілетін қызметті беруші өңірлік филиалының басшысына қол қойдырады және Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкеріне 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде береді;
      4) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкері Көрсетілетін қызметті алушыға 2 (екі) күнтізбелік күн ішінде жауап береді.
      «Іскерлік байланыстар» жобасы шеңберінде оқыту бойынша:
      1) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының қызметкері көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын жүгінген күні 20 минут ішінде қабылдайды, тіркейді және құжаттарды Көрсетілетін қызметті алушының жүгінген күні көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкеріне береді;
      2) Көрсетілетін қызметті беруші өңірлік филиалының жауапты қызметкері құжаттарды БЖК – 2020 сәйкес 12 (он екі) күнтізбелік күн ішінде қарастырады;
      3) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкері жауап дайындайды, Көрсетілетін қызметті беруші өңірлік филиалының басшысына қол қойдырады және Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкеріне 2 (екі) күнтізбелік күн ішінде береді;
      4) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкері Көрсетілетін қызметті алушыға жауапты 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде береді.
      «Шағын және орта бизнес топ-менеджментін оқыту» жобасы шеңберінде оқыту бойынша:
      1) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының қызметкері көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын жүгінген күні 20 минут ішінде қабылдайды, тіркейді және құжаттарды Көрсетілетін қызметті алушының жүгінген күні көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкеріне береді;
      2) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкері құжаттарды БЖК – 2020 сәйкес 12 (он екі) күнтізбелік күн ішінде қарастырады;
      3) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкері жауап дайындайды, Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының басшысына қол қойдырады және Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкеріне 2 (екі) күнтізбелік күн ішінде береді;
      4) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкері Көрсетілетін қызметті алушыға жауапты 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде береді.
      7. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдың) нәтижесі:
      «Бизнес-Кеңесші» жобасы шеңберінде оқыту бойынша:
      1) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкерінің құжаттарды қабылдауы, тіркеуі және Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкеріне беруі;
      2) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкері құжаттарды қарауы, оқыту тобына бөлуі, Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының оқыту өтетін күнді Көрсетілетін қызметті алушымен келіуі, оқыту жүргізу кестесін жасауы.
      3) жауап дайындау, Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы басшысының қол қоюы және Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкеріне беру;
      4) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкері жауапты Көрсетілетін қызметті алушыға беруі.
      «Іскерлік байланыстар» жобасы шеңберінде оқыту бойынша:
      1) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкерінің құжаттарды қабылдауы, тіркеуі және Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкеріне беруі;
      2) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкерінің құжаттарды қарауы;
      3) жауап дайындау, Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы басшысының қол қоюы және Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкеріне беру;
      4) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкері жауапты Көрсетілетін қызметті алушыға беруі.
      «Шағын және орта бизнес топ-менеджментін оқыту» жобасы аясында оқыту бойынша:
      1) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкерінің құжаттарды қабылдауы, тіркеуі және Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкеріне беруі;
      2) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкерінің құжаттарды қарауы;
      3) жауап дайындау, Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы басшысының қол қоюы және Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкеріне беру;
      4) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкері жауапты Көрсетілетін қызметті алушыға беруі.

3. «Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау»

      8. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызмет берушілердің, құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі;
      1) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкері;
      2) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкері;
      3) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының басшысы.
      9. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің  (іс-қимылдардың) реттілігін сипаты:
      «Бизнес-Кеңесші» жобасы шеңберінде оқыту бойынша:
      1) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының қызметкері көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын жүгінген күні 20 минут ішінде қабылдайды, тіркейді және құжаттарды Қызметті алушының жүгінген күні көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкеріне береді;
      2) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкері құжатарды қарастырады, оқыту тобы бойынша бөледі, оқытудың өту күнін Көрсетілетін қызметті алушымен келіседі, 12 (он екі) күнтізбелік күн ішінде оқыту жүргізу кестесін жасайды;
      3) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкері жауап дайындайды, Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының басшысына қол қойдырады және Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкеріне 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде береді;
      4) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкері Қызметті алушыға жауапты 2 (екі) күнтізбелік күн ішінде береді.
      «Іскерлік байланыстар» жобасы шеңберінде оқыту бойынша:
      1) Көрсетілетін қызметті беруші өңірлік филиалының қызметкері көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын жүгінген күні 20 минут ішінде қабылдайды, тіркейді және құжаттарды Көрсетілетін қызметті алушының жүгінген күні көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкеріне береді;
      2) Көрсетілетін қызметті беруші өңірлік филиалының жауапты қызметкері құжаттарды БЖК-2020 сәйкес 12 (он екі) күнтізбелік күн ішінде қарастырады;
      3) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкері жауап дайындайды, Көрсетілетін қызметті беруші өңірлік филиалының басшысына қол қойдырады және Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкеріне 2 (екі) күнтізбелік күн ішінде береді;
      4) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкері Көрсетілетін қызметті алушыға жауапты 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде береді.
      «Шағын және орта бизнес топ-менеджментін оқыту» жобасы шеңберінде оқыту бойынша:
      1) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкерінің құжаттарды қабылдауы, тіркеуі және Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкеріне беруі;
      2) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалының жауапты қызметкерінің құжаттарды қарауы;
      3) жауап дайындау, Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы басшысының қол қоюы және Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкеріне беру;
      4) Көрсетілетін қызметті берушінің өңірлік филиалы кеңсесінің қызметкері жауапты Көрсетілетін қызметті алушыға беруі.
      10. Әрбір рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау әрбір рәсімнің (рәсім) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы «Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы шеңберінде жеке кәсіпкерлік субъектілерін оқыту» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің (бұдан әрі – Регламент) 1,2,3-қосымшаларында көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы Регламенттің 4,5,6-қосымшаларында көрсетіледі.

4. «Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де
көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық
жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау»

      12. «Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы шеңберінде жеке кәсіпкерлік субъектілерін оқыту» мемлекеттік көрсетілетін қызметі халыққа қызмет көрсету орталықтарымен (немесе) өзге де қызмет көрсетушілер арқылы көрсетілмейді.

«Бизнестің жол картасы 2020»  
бағдарламасы шеңберінде жеке  
кәсіпкерлік субъектілерін оқыту»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет 
регламентіне 1-қосымша     

«Бизнес-Кеңесші» жобасы бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызмет
процесінде әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете
отырып, әрбір рәсімнің өту (іс-қимылдың) рәсімінің реттілігін
сипаттау блок-схемасы

«Бизнестің жол картасы 2020» 
бағдарламасы шеңберінде жеке 
кәсіпкерлік субъектілерін оқыту»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша    

«Іскерлік байланыстар» жобасы бойынша мемлекеттік көрсетілетін
қызмет процесінде әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын
көрсете отырып, әрбір рәсімнің өту (іс-қимылдың) рәсімінің
реттілігін сипаттау блок-схемасы

«Бизнестің жол картасы 2020» 
бағдарламасы шеңберінде жеке 
кәсіпкерлік субъектілерін оқыту»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 3-қосымша    

«Шағын және орта бизнестің топ-менеджментін оқыту» жобасы
бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінде әрбір
рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің
өту (іс-қимылдың) рәсімінің реттілігін сипаттау блок-схемасы

«Бизнестің жол картасы 2020» 
бағдарламасы шеңберінде жеке 
кәсіпкерлік субъектілерін оқыту»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 4-қосымша    

«Бизнес-Кеңесші» жобасы бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің
бизнес-процестерінің анықтамалығы

«Бизнестің жол картасы 2020»  
бағдарламасы шеңберінде жеке  
кәсіпкерлік субъектілерін оқыту»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 5-қосымша    

«Іскерлік байланыстар» жобасы бойынша мемлекеттік қызмет
көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

«Бизнестің жол картасы 2020»  
бағдарламасы шеңберінде жеке  
кәсіпкерлік субъектілерін оқыту»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 6-қосымша     

«Шағын және орта бизнес топ-менеджментін оқыту» жобасы бойынша
мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

Об утверждении регламента государственной услуги "Обучение субъектов частного предпринимательства в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020"

Приказ Министра регионального развития Республики Казахстан от 27 июня 2014 года № 189/ОД. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 июня 2014 года № 9545. Утратил силу приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 мая 2016 года № 223

      Сноска. Утратил силу приказом Министра национальной экономики РК от 27.05.2016 № 223.

      В соответствии с пунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Обучение субъектов частного предпринимательства в рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020».
      2. Комитету развития предпринимательства Министерства регионального развития Республики Казахстан обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его официальное опубликование в информационно-правовой системе «Әділет» и в официальных средствах массовой информации.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего Заместителя-министра регионального развития Республики Казахстан С.М. Жумангарина.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    Б. Жамишев

Приложение      
к приказу Министра  
регионального развития 
Республики Казахстан  
от 27 июня 2014 года № 189/ОД

Регламент государственной услуги
«Обучение субъектов частного предпринимательства в рамках
Программы «Дорожная карта бизнеса 2020»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Обучение субъектов частного предпринимательства в рамках Программы «Дорожная карта бизнеса 2020» (далее – Государственная услуга) оказывается региональными филиалами акционерного общества «Фонд развития предпринимательства «Даму» далее – региональный филиал Услугодателя) на основании стандарта государственной услуги «Обучение субъектов частного предпринимательства» в рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 4 мая 2014 года № 434 (далее – Стандарт).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются канцеляриями региональных филиалов Услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Государственная услуга оказывается на бесплатной основе физическим и юридическим лицам (далее – Услугополучатель).
      4. Результатом оказания государственной услуги является направление на обучение в рамках Программы «Дорожная карта бизнеса 2020», утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 апреля 2010 года № 301 (далее – ДКБ - 2020).

2. «Описание порядка действий структурных подразделений (работников) Услугодателя в процессе оказания государственной услуги»

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление Услугополучателем перечня документов (далее - документы) согласно пункту 9 Стандарта.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      По обучению в рамках проекта «Бизнес-Советник»:
      1) работник канцелярии регионального филиала Услугодателя принимает и регистрирует документы Услугополучателя в течение 20 минут в день обращения и передает документы ответственному работнику регионального филиала Услугодателя в день обращения Услугополучателя;
      2) ответственный работник регионального филиала Услугодателя рассматривает документы, распределяет по группам обучения, согласовывает с Услугополучателем дату прохождения обучения, составляет график проведения обучения в течение 12 (двенадцати) календарных дней;
      3) ответственный работник регионального филиала Услугодателя готовит ответ, подписывает у руководителя регионального филиала Услугодателя и передает работнику канцелярии регионального филиала Услугодателя в течение 1 (одного) календарного дня;
      4) работник канцелярии регионального филиала Услугодателя предоставляет ответ Услугополучателю в течение 2 (двух) календарных дней.
      По обучению в рамках проекта «Деловые связи»:
      1) работник канцелярии регионального филиала Услугодателя принимает и регистрирует документы Услугополучателя в течение 20 минут в день обращения и передает документы ответственному работнику регионального филиала Услугодателя в день обращения Услугополучателя;
      2) ответственный работник регионального филиала Услугодателя рассматривает документы согласно ДКБ - 2020, в течение 12 (двенадцати) календарных дней;
      3) ответственный работник регионального филиала Услугодателя готовит ответ, подписывает у руководителя регионального филиала Услугодателя и передает работнику канцелярии регионального филиала Услугодателя Услугополучателю в течение 2 (двух) календарных дней;
      4) работник канцелярии регионального филиала Услугодателя предоставляет ответ Услугополучателю в течение 1 (одного) календарного дня.
      По обучению в рамках проекта «Обучение топ-менеджмента малого и среднего бизнеса»:
      1) работник канцелярии регионального филиала Услугодателя принимает и регистрирует документы Услугополучателя в течение 20 минут в день обращения и передает документы ответственному работнику регионального филиала Услугодателя в день обращения Услугополучателя;
      2) ответственный работник регионального филиала Услугодателя рассматривает его согласно ДКБ - 2020, в течение 12 (двенадцати) календарных дней;
      3) ответственный работник регионального филиала Услугодателя готовит ответ, подписывает у руководителя регионального филиала Услугодателя и передает работнику канцелярии регионального филиала Услугодателя Услугополучателю в течение 2 (двух) календарных дней;
      4) работник канцелярии регионального филиала Услугодателя предоставляет ответ Услугополучателю в течение 1 (одного) календарного дня.
      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      По обучению в рамках проекта «Бизнес-Советник»:
      1) прием и регистрация документов работником канцелярии регионального филиала Услугодателя и передача ответственному работнику регионального филиала Услугодателя;
      2) рассмотрение документов, распределение по группам обучения, согласование с Услугополучателем даты прохождения обучения, составление графика обучения ответственным работником регионального филиала Услугодателя;
      3) подготовка, подписание ответа у руководителя регионального филиала Услугодателя и предоставление работнику канцелярии регионального филиала Услугодателя;
      4) предоставление ответа работником канцелярии регионального филиала Услугодателя Услугополучателю.
      По обучению в рамках проекта «Деловые связи»:
      1) прием и регистрация документов работником канцелярии регионального филиала Услугодателя и передача ответственному работнику регионального филиала Услугодателя;
      2) рассмотрение документов ответственным работником регионального филиала Услугодателя;
      3) подготовка, подписание ответа у руководителя регионального филиала Услугодателя, и предоставление работнику канцелярии регионального филиала Услугодателя;
      4) предоставление ответа работником канцелярии регионального филиала Услугодателя Услугополучателю.
      По обучению в рамках проекта «Обучение топ-менеджмента малого и среднего бизнеса»:
      1) прием и регистрация документов работником канцелярии регионального филиала Услугодателя и передача ответственному работнику регионального филиала Услугодателя;
      2) рассмотрение документов ответственным работником регионального филиала Услугодателя;
      3) подготовка, подписание ответа у руководителя регионального филиала Услугодателя, и предоставление работнику канцелярии регионального филиала Услугодателя;
      4) предоставление ответа работником канцелярии регионального филиала Услугодателя Услугополучателю.

3. «Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги».

      8. Перечень структурных подразделений, (работников) Услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии регионального филиала Услугодателя;
      2) ответственный работник регионального филиала Услугодателя;
      3) руководитель регионального филиала Услугодателя.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      По обучению в рамках проекта «Бизнес-Советник»:
      1) работник канцелярии регионального филиала Услугодателя принимает и регистрирует документы Услугополучателя в течение 20 минут в день обращения и передает документы ответственному работнику регионального филиала Услугодателя в день обращения Услугополучателя;
      2) ответственный работник регионального филиала Услугодателя рассматривает документы, распределяет по группам обучения, согласовывает с Услугополучателем дату прохождения обучения, составляет график проведения обучения в течение 12 (двенадцати) календарных дней;
      3) ответственный работник регионального филиала Услугодателя готовит ответ, подписывает у руководителя регионального филиала Услугодателя и передает работнику канцелярии регионального филиала Услугодателя в течение 1 (одного) календарного дня;
      4) работник канцелярии регионального филиала Услугодателя предоставляет ответ Услугополучателю в течение 2 (двух) календарных дней.
      По обучению в рамках проекта «Деловые связи»:
      1) работник канцелярии регионального филиала Услугодателя принимает и регистрирует документы Услугополучателя в течение 20 минут в день обращения и передает документы ответственному работнику регионального филиала Услугодателя в день обращения Услугополучателя;
      2) ответственный работник регионального филиала Услугодателя рассматривает документы согласно ДКБ - 2020, в течение 12 (двенадцати) календарных дней;
      3) ответственный работник регионального филиала Услугодателя готовит ответ, подписывает у руководителя регионального филиала Услугодателя и передает работнику канцелярии регионального филиала Услугодателя Услугополучателю в течение 2 (двух) календарных дней;
      4) работник канцелярии регионального филиала Услугодателя предоставляет ответ Услугополучателю в течение 1 (одного) календарного дня.
      По обучению в рамках проекта «Обучение топ-менеджмента малого и среднего бизнеса»:
      1) работник канцелярии регионального филиала Услугодателя принимает и регистрирует документы Услугополучателя в течение 20 минут в день обращения и передает документы ответственному работнику регионального филиала Услугодателя в день обращения Услугополучателя;
      2) ответственный работник регионального филиала Услугодателя рассматривает документы согласно ДКБ - 2020, в течение 12 (двенадцати) календарных дней;
      3) ответственный работник регионального филиала Услугодателя готовит ответ, подписывает у руководителя регионального филиала Услугодателя и передает работнику канцелярии регионального филиала Услугодателя Услугополучателю в течение 2 (двух) календарных дней;
      4) работник канцелярии регионального филиала Услугодателя предоставляет ответ Услугополучателю в течение 1 (одного) календарного дня.
      10. Блок-схема описания последовательности процедур (действий) прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведены в приложениях 123 к Регламенту государственной услуги «Обучение субъектов частного предпринимательства в рамках Программы «Дорожная карта бизнеса 2020» (далее – Регламент).
      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) Услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги приведены в приложениях 456 к Регламенту.

4. «Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги».

      12. Государственная услуга «Обучение субъектов частного предпринимательства в рамках Программы «Дорожная карта бизнеса 2020» не оказывается через центры обслуживания населения и (или) иными Услугодателями.

Приложение 1          
к Регламенту государственной услуги
«Обучение субъектов частного   
предпринимательства в рамках   
Программы «Дорожная карта бизнеса 2020»

       Блок-схема описания последовательности процедур (действий)
  прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности
  каждой процедуры (действия), в процессе оказания государственной
                  услуги по проекту «Бизнес-Советник»

Приложение 2         
к Регламенту государственной услуги
«Обучение субъектов частного   
предпринимательства в рамках   
Программы «Дорожная карта бизнеса 2020»

       Блок-схема описания последовательности процедур (действий)
  прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности
  каждой процедуры (действия), в процессе оказания государственной
                    услуги по проекту «Деловые связи»

Приложение 3           
к Регламенту государственной услуги
«Обучение субъектов частного   
предпринимательства в рамках   
Программы «Дорожная карта бизнеса 2020»

        Блок-схема описания последовательности процедур (действий)
  прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности
   каждой процедуры (действия), в процессе оказания государственной
     услуги по проекту «Обучения топ-менеджмента малого и среднего
                               бизнеса»

Приложение 4          
к Регламенту государственной услуги
«Обучение субъектов частного   
предпринимательства в рамках   
Программы «Дорожная карта бизнеса 2020»

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги по
                       проекту «Бизнес-Советник»

Приложение 5          
к Регламенту государственной услуги
«Обучение субъектов частного   
предпринимательства в рамках   
Программы «Дорожная карта бизнеса 2020»

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги по
                            проекту «Деловы связи»

Приложение 6          
к Регламенту государственной услуги
«Обучение субъектов частного   
предпринимательства в рамках   
Программы «Дорожная карта бизнеса 2020»

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги по
      проекту «Обучение топ-менеджмента малого и среднего бизнеса»