Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттерін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2014 жылғы 20 наурыздағы № А-3/97 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 28 сәуірде № 4130 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 11 маусымдағы № А-6/266 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 11.06.2015 № А-6/266 (ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «Миссионерлік кызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеу және қайта тіркеуді жүргізу»;
      2) «Діни әдебиеттерді және басқа да діни мазмұндағы ақпараттық материалдарды, діни заттарды таратуға арналған арнайы санитарлы үй-жайлардың орналасу жерін бекіту туралы шешімін беру»;
      3) «Діни ғимараттардан тыс діни іс-шараларды өткізетін үй-жайлардың орналасатын жері туралы келісу шешімін беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттері бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақмола облысы әкімінің орынбасары Д.З.Әділбековке жүктелсін.
      3. Осы облыс әкімдігінің қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап 10 күнтізбелік күн аяқталған соң, алайда «Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысының қолданысқа енгізілгенінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Қ.Айтмұхаметов

Ақмола облысы әкімдігінің   
2014 жылғы 20 наурыздағы № А-3/97
қаулысымен бекітілді     

«Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеу және қайта тіркеуді жүргізу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеу және қайта тіркеуді жүргізу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Ақмола облысының дін істері басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет беруші) көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны – қағаз жүзінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі - миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеу және қайта тіркеу туралы куәлік беру (бұдан әрі – куәлік) немесе қызмет көрсетушінің Қазақстан Республикасының заңнамасымен бекітілген негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жазбаша жауап.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшесінің (қызметшілерінің) әрекет тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызмет алу үшін көрсетілетін қызмет алушы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген, «Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеу және қайта тіркеуді жүргізу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынуы тиіс.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің құрамына кіретін әр рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) қызмет беруші кеңсесі өтініштер мен құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады - 20 минут. Нәтиже – мөр басылған, құжаттар қабылдау күні мен уақыты бар, құжаттарды қабылдаушының тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген қызмет алушы өтінішінің көшірмесі;
      2) қызмет беруші кеңсесі өтініштер мен құжаттарды тіркеу үшін және облыс әкімі бұрыштама салу үшін облыс әкімдігінің кеңсесіне жібереді – 1 күнтізбелік күн. Нәтиже – қызметті алушы өтінішін (құжаттарын) тіркеу;
      3) облыс әкімі құжаттармен танысады және бұрыштама салады – 1 күнтізбелік күн. Нәтиже – қызмет берушіні анықтау;
      4) қызмет беруші кеңсесі өтінішті және құжаттарды тіркейді және бұрыштама салу үшін басшылыққа жолдайды - 30 минут. Нәтиже – қызметті алушы мен қызмет берушінің тіркелген құжаттары;
      5) қызмет беруші басшылығы мемлекеттік қызметтер ұсынуға жауапты орындаушы бұрыштамасын көрсете отырып, түскен құжаттарды тексереді – 30 минут. Нәтиже – қызмет берушінің жауапты орындаушысын анықтау;
      6) қызмет берушінің жауапты орындаушысы түскен құжаттарды тексереді және куәлік немесе куәлік беруден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды - 27 күнтізбелік күн. Нәтиже – куәлік немесе куәлік беруден бас тарту туралы дәлелді жауап беру.
      Тіркеу немесе қайта тіркеудің мерзімі мемлекеттік қызмет алушының ұсынған материалдар бойынша қорытынды алу үшін дінтану сараптамасын жүргізген кезде уақытша тоқтатылады;
      7) қызмет беруші басшылығы құжаттармен танысады – 1 күн. Нәтиже – куәлікке қол қояды және елтаңбалы мөрмен растайды, не болмаса куәлік беруден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      8) қызмет берушінің жауапты орындаушысы куәлікті тіркеу журналына қызметті алушының қол қоюымен миссионерді тіркеу немесе қайта тіркеу туралы куәлік беру журналына тіркейді - 40 минут. Нәтиже журналға қызмет алушының қолын қоя отырып, қызмет алушыға куәлік немесе куәлік беруден бас тарту туралы дәлелді жауап беру.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшесінің (қызметшілерінің) өзара әрекет тәртібінің сипаттамасы

      6. Көрсетілетін қызмет берушінің мемлекеттік қызмет көрсету процесінде қатысатын құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) тізбесі:
      1) қызмет көрсетушінің кеңсесі;
      2) қызмет көрсетушінің басшылығы;
      3) қызмет көрсетушінің жауапты орындаушысы;
      7. Әр рәсімнің (әрекеттің) орындау ұзақтығының көрсетілуімен, қызметшілердің өзара әрекеті тәртібінің сипаттамасы:
      1) қызмет беруші кеңсесі өтініштер мен құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады - 20 минут;
      2) қызмет беруші кеңсесі өтініштер мен құжаттарды тіркеу үшін және облыс әкімі бұрыштама салу үшін облыс әкімдігінің кеңсесіне жібереді – 30 минут;
      3) облыс әкімі құжаттармен танысады және бұрыштама салады – 1 күнтізбелік күн;
      4) қызмет беруші кеңсесі өтінішті және құжаттарды тіркейді және бұрыштама салу үшін басшылыққа жолдайды - 30 минут;
      5) қызмет беруші басшылығы бұрыштама салады, құжаттарды қызмет берушінің жауапты орындаушысына жолдайды - 30 минут;
      6) қызмет берушінің жауапты орындаушысы түскен құжаттарды тексереді және куәлік не болмаса куәлік беруден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 27 күнтізбелік күн;
      7) қызмет беруші басшылығы құжаттармен танысады – 1 күн;
      8) қызмет берушінің жауапты орындаушысы куәлікті тіркеу журналына қызметті алушының қол қоюымен миссионерді тіркеу немесе қайта тіркеу туралы куәлік беру журналына тіркейді - 40 минут.
      8. Рәсімдер (әрекеттер) кезектілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.
      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - Ақмола облысы әкімдігінің 20.08.2014 № А-7/379 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің (қызметшілерінің) өзара әрекетінің, рәсімдер (әрекеттер) кезеңділігінің толық сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-анықтамалығында көрсетілген.
      Ескерту. Регламент 9-тармақпен толықтырылды - Ақмола облысы әкімдігінің 20.08.2014 № А-7/379 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

«Миссионерлік қызметті жүзеге 
асыратын тұлғаларды тіркеу   
және қайта тіркеуді жүргізу»  
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің
регламентіне 1 қосымша     

Рәсімдер (әрекеттер) кезектілігінің сипаттамасы

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - Ақмола облысы әкімдігінің 20.08.2014 № А-7/379 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

ҚФБ – құрылымдық функционалдық бірлігі

«Миссионерлік кызметті жүзеге  
асыратын тұлғаларды тіркеу және 
қайта тіркеуді жүргізу» мемлекеттік
көрсетілетін қызметтің     
регламентіне 2-қосымша     

«Миссионерлік кызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеу және қайта тіркеуді жүргізу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - Ақмола облысы әкімдігінің 20.08.2014 № А-7/379 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

*ҚФБ - құрылымдық-функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет көрсету орталықтарының, «электрондық үкімет» веб-порталының өзара іс-қимылдары;

Ақмола облысы әкімдігінің   
2014 жылғы 20 наурыздағы № А-3/97
қаулысымен бекітілді     

«Діни әдебиеттерді және басқа да діни мазмұндағы ақпараттық материалдарды, діни заттарды таратуға арналған арнайы санитарлы үй-жайлардың орналасу жерін бекіту туралы шешімін беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Діни әдебиеттерді және басқа да діни мазмұндағы ақпараттық материалдарды, діни заттарды таратуға арналған арнайы санитарлы үй-жайлардың орналасу жерін бекіту туралы шешімін беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Ақмола облысының дін істері басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет беруші) көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің: қағаз жүзінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі - діни әдебиеттерді және басқа да діни мазмұндағы ақпараттық материалдарды, діни заттарды таратуға арналған арнайы санитарлы үй-жайлардың орналасу жерін бекіту туралы шешім (бұдан әрі - шешім).

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшесінің (қызметшілерінің) әрекет тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызмет алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген, «Діни әдебиеттерді және басқа да діни мазмұндағы ақпараттық материалдарды, діни заттарды таратуға арналған арнайы санитарлы үй-жайлардың орналасу жерін бекіту туралы шешімін беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметі стандартының 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынуы тиіс.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әр рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) қызмет беруші кеңсесі өтініштер мен құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады - 20 минут. Нәтиже – мөр басылған, құжаттар қабылдау күні мен уақыты бар, құжаттарды қабылдаушының тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген қызмет алушы өтінішінің көшірмесі;
      2) қызмет беруші кеңсесі өтініштер мен құжаттарды тіркеу үшін және облыс әкімі бұрыштама салу үшін облыс әкімдігінің кеңсесіне жібереді – 1 күнтізбелік күн. Нәтиже – қызметті алушы өтінішін (құжаттарын) тіркеу;
      3) облыс әкімі құжаттармен танысады және бұрыштама салады – 1 күнтізбелік күн. Нәтиже – қызмет берушіні анықтау;
      4) қызмет беруші кеңсесі өтінішті және құжаттарды тіркейді және бұрыштама салу үшін басшылыққа жолдайды - 15 минут. Нәтиже – қызметті алушы мен қызмет берушінің тіркелген құжаттары;
      5) қызмет беруші басшылығы бұрыштама салады, құжаттарды қызмет берушінің жауапты орындаушысына жолдайды - 30 минут. Нәтиже – қызмет берушінің жауапты орындаушысын анықтау;
      6) қызмет берушінің жауапты орындаушысы түскен құжаттарды тексереді және қаулы жобасын басшылыққа береді – 5 күнтізбелік күн. Нәтиже – қаулы жобасын дайындау;
      7) қызмет беруші басшылығы соңынан келісу үшін қаулы жобасымен танысады - 20 минут. Нәтиже – қаулы жобасын келісу;
      8) қызмет берушінің жауапты орындаушысы әкімдіктің мүшелерімен қаулы жобасын келісуді жүргізеді – 5 күн. Нәтиже – келісілген қаулы жобасы;
      9) қызмет беруші кеңсесі қаулы жобасын облыс әкімдігінің кеңсесіне жолдайды - 20 минут. Нәтиже – қаулы жобасы;
      10) облыс әкімі қаулыға қол қояды және Ақмола облысы Әділет департаментіне тіркеу үшін жолдайды – 17 күнтізбелік күн. Нәтиже – қаулыны тіркеу;
      11) қызмет беруші кеңсесі қызмет алушыға мемлекеттік қызметтер шешімін береді – 1 сағат. Нәтиже – қаулыны беру.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшесінің (қызметшілерінің) өзара әрекеті тәртібінің сипаттамасы

      6. Қызмет көрсетушінің көрсетілетін мемлекеттік қызмет процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) тізбесі:
      1) қызмет көрсетушінің кеңсесі;
      2) қызмет көрсетушінің басшылығы;
      3) қызмет көрсетушінің жауапты орындаушысы;
      7. Әр рәсімнің (әрекеттің) орындау ұзақтығының көрсетілуімен, қызметшілердің өзара әрекеті тәртібінің сипаттамасы:
      1) қызмет беруші кеңсесі өтініштер мен құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады - 20 минут;
      2) қызмет беруші кеңсесі өтініштер мен құжаттарды тіркеу үшін және облыс әкімі бұрыштама салу үшін облыс әкімдігінің кеңсесіне жібереді – 1 күнтізбелік күн;
      3) облыс әкімі құжаттармен танысады және бұрыштама салады – 1 күнтізбелік күн;
      4) қызмет беруші кеңсесі өтінішті және құжаттарды тіркейді және бұрыштама салу үшін басшылыққа жолдайды - 15 минут;
      5) қызмет беруші басшылығы бұрыштама салады, құжаттарды қызмет берушінің жауапты орындаушысына жолдайды - 30 минут;
      6) қызмет берушінің жауапты орындаушысы түскен құжаттарды тексереді және қаулы жобасын басшылыққа береді – 5 күнтізбелік күн;
      7) қызмет беруші басшылығы соңынан келісу үшін қаулы жобасымен танысады - 20 минут;
      8) қызмет берушінің жауапты орындаушысы әкімдіктің мүшелерімен қаулы жобасын келісуді жүргізеді – 5 күн;
      9) қызмет беруші кеңсесі қаулы жобасын облыс әкімдігінің кеңсесіне жолдайды - 20 минут;
      10) облыс әкімі қаулыға қол қояды және Ақмола облысы Әділет департаментіне тіркеу үшін жолдайды – 17 күнтізбелік күн;
      11) қызмет беруші кеңсесі қызмет алушыға мемлекеттік қызметтер шешімін береді – 1 сағат.
      8. Рәсімдер (әрекеттер) кезектілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.
      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - Ақмола облысы әкімдігінің 20.08.2014 № А-7/379 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің (қызметшілерінің) өзара әрекетінің, рәсімдер (әрекеттер) кезеңділігінің толық сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-анықтамалығында көрсетілген.
      Ескерту. Регламент 9-тармақпен толықтырылды - Ақмола облысы әкімдігінің 20.08.2014 № А-7/379 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

«Діни әдебиеттерді және басқа да    
діни мазмұндағы ақпараттық материалдарды,
діни заттарды таратуға арналған арнайы 
санитарлы үй-жайлардың орналасу жерін 
бекіту туралы шешімін беру»      
мемлекеттік көрсетілетін қызметінің 
регламентіне 1 қосымша         

Рәсімдер (әрекеттер) кезектілігінің сипаттамасы

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - Ақмола облысы әкімдігінің 20.08.2014 № А-7/379 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

ҚФБ – құрылымдық функционалдық бірлігі

«Діни әдебиеттерді және басқа да
діни мазмұндағы ақпараттық   
материалдарды, діни заттарды  
таратуға арналған арнайы санитарлы
үй-жайлардың орналасу жерін бекіту
туралы шешімін беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызметтің    
регламентіне 2-қосымша   

«Діни әдебиеттерді және басқа да діни мазмұндағы ақпараттық материалдарды, діни заттарды таратуға арналған арнайы санитарлы үй-жайлардың орналасу жерін бекіту туралы шешімін беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - Ақмола облысы әкімдігінің 20.08.2014 № А-7/379 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

*ҚФБ - құрылымдық-функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет көрсету орталықтарының, «электрондық үкімет» веб-порталының өзара іс-қимылдары;

Ақмола облысы әкімдігінің   
2014 жылғы 20 наурыздағы № А-3/97
қаулысымен бекітілді     

«Діни ғимараттардан (имараттардан) тыс діни іс-шараларды өткізетін үй-жайлардың орналасатын жері туралы келісу шешімін беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Діни ғимараттардан (имараттардан) тыс діни іс-шараларды өткізетін үй-жайлардың орналасатын жері туралы келісу шешімін беру» мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Ақмола облысының дін істері басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет көрсетуші) көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің: қағаз жүзінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі - діни ғимараттардан (имараттардан) тыс діни іс-шараларды өткізетін үй-жайларды орналастыру туралы келісім хат (бұдан әрі - келісім хат) немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметтен дәлелді бас тарту туралы хат.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшесінің (қызметшілерінің) әрекет тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызмет алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген, «Діни ғимараттардан (имараттардан) тыс діни іс-шараларды өткізетін үй-жайлардың орналасатын жері туралы келісу шешімін беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметі стандартының 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынуы тиіс.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әр рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) қызмет беруші кеңсесі өтініштер мен құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады - 20 минут. Нәтиже – мөр басылған, құжаттар қабылдау күні мен уақыты бар, құжаттарды қабылдаушының тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген қызмет алушы өтінішінің көшірмесі;
      2) қызмет беруші кеңсесі өтініштер мен құжаттарды тіркеу үшін және облыс әкімі бұрыштама салу үшін облыс әкімдігінің кеңсесіне жібереді – 1 күнтізбелік күн. Нәтиже – қызметті алушы өтінішін (құжаттарын) тіркеу;
      3) облыс әкімі құжаттармен танысады және бұрыштама салады – 1 күнтізбелік күн. Нәтиже – қызмет берушіні анықтау;
      4) қызмет беруші кеңсесі өтінішті және құжаттарды тіркейді және бұрыштама салу үшін басшылыққа жолдайды - 15 минут. Нәтиже – қызметті алушы мен қызмет берушінің тіркелген құжаттары;
      5) қызмет беруші басшылығы бұрыштама салады, құжаттарды қызмет берушінің жауапты орындаушысына жолдайды - 30 минут. Нәтиже – қызмет берушінің жауапты орындаушысын анықтау;
      6) қызмет берушінің жауапты орындаушысы түскен құжаттарды тексереді және қаулы жобасын – келісу хатын не болмаса мемлекеттік қызметтер ұсынудан бас тарту туралы хатты басшылыққа береді – 5 күнтізбелік күн. Нәтиже – қаулы жобасын - келісу хатын не болмаса мемлекеттік қызметтер ұсынудан бас тарту туралы хатты дайындау;
      7) қызмет беруші басшылығы соңынан келісу үшін қаулы жобасымен - келісу хатымен не болмаса мемлекеттік қызметтер ұсынудан бас тарту туралы хатпен танысады - 20 минут. Нәтиже – қаулы жобасын - келісу хатын не болмаса мемлекеттік қызметтер ұсынудан бас тарту туралы хатпен келісу;
      8) қызмет берушінің жауапты орындаушысы әкімдіктің мүшелерімен қаулы жобасын – келісу хатын келісуді жүргізеді – 5 күн. Нәтиже – келісілген қаулы жобасы – келісу хаты;
      9) қызмет беруші кеңсесі қаулы жобасын – келісу хатын облыс әкімдігінің кеңсесіне жолдайды - 20 минут. Нәтиже – қаулы жобасы – келісу хаты;
      10) облыс әкімі қаулыға – келісу хатына қол қояды және Ақмола облысы Әділет департаментіне тіркеу үшін жолдайды – 17 күнтізбелік күн. Нәтиже – қаулыны – келісу хатын тіркеу;
      11) қызмет беруші кеңсесі қызмет алушыға мемлекеттік қызметтер қаулысын – келісу хатын не болмаса қызметтер көрсетуді ұсынудан бас тарту туралы хатты береді – 1 сағат. Нәтиже – қаулыны - келісу хатын не болмаса қызметтер көрсетуді ұсынудан бас тарту туралы хатты беру.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшесінің (қызметшілерінің) өзара әрекеті тәртібінің сипаттамасы

      6. Қызмет көрсетушінің көрсетілетін мемлекеттік қызмет процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) тізбесі:
      1) қызмет көрсетушінің кеңсесі;
      2) қызмет көрсетушінің басшылығы;
      3) қызмет көрсетушінің жауапты орындаушысы;
      7. Әр рәсімнің (әрекеттің) орындау ұзақтығының көрсетілуімен, қызметшілердің өзара әрекеті тәртібінің сипаттамасы:
      1) қызмет беруші кеңсесі өтініштер мен құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады - 20 минут;
      2) қызмет беруші кеңсесі өтініштер мен құжаттарды тіркеу үшін және облыс әкімі бұрыштама салу үшін облыс әкімдігінің кеңсесіне жібереді – 1 күнтізбелік күн;
      3) облыс әкімі құжаттармен танысады және бұрыштама салады – 1 күнтізбелік күн;
      4) қызмет беруші кеңсесі өтінішті және құжаттарды тіркейді және бұрыштама салу үшін басшылыққа жолдайды - 15 минут;
      5) қызмет беруші басшылығы бұрыштама салады, құжаттарды қызмет берушінің жауапты орындаушысына жолдайды - 30 минут;
      6) қызмет берушінің жауапты орындаушысы түскен құжаттарды тексереді және қаулы жобасын – келісу хатын не болмаса қызметтер көрсетуді ұсынудан бас тарту туралы хатты басшылыққа береді – 5 күнтізбелік күн;
      7) қызмет беруші басшылығы соңынан келісу үшін қаулы жобасымен – келісу хатымен не болмаса қызметтер көрсетуді ұсынудан бас тарту туралы хатпен танысады - 20 минут;
      8) қызмет берушінің жауапты орындаушысы әкімдіктің мүшелерімен қаулы жобасын – келісу хатын келісуді жүргізеді – 5 күн;
      9) қызмет беруші кеңсесі қаулы жобасын – келісу хатын облыс әкімдігінің кеңсесіне жолдайды - 20 минут;
      10) облыс әкімі қаулыға – келісу хатына қол қояды және Ақмола облысы Әділет департаментіне тіркеу үшін жолдайды – 17 күнтізбелік күн;
      11) қызмет беруші кеңсесі қызмет алушыға мемлекеттік қызметтер қаулысын - келісу хатын не болмаса қызметтер көрсетуді ұсынудан бас тарту туралы хатты береді – 1 сағат.
      8. Рәсімдер (әрекеттер) кезектілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.
      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - Ақмола облысы әкімдігінің 20.08.2014 № А-7/379 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің (қызметшілерінің) өзара әрекетінің, рәсімдер (әрекеттер) кезеңділігінің толық сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-анықтамалығында көрсетілген.
      Ескерту. Регламент 9-тармақпен толықтырылды - Ақмола облысы әкімдігінің 20.08.2014 № А-7/379 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

«Діни ғимараттардан тыс діни іс-шараларды
өткізетін үй-жайлардың орналасатын жері
туралы келісу шешімін беру»     
мемлекеттік қызметінің        
Регламентіне 1 қосымша         

Әрекет тәртібінің сипаттамасы

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - Ақмола облысы әкімдігінің 20.08.2014 № А-7/379 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

ҚФБ – құрылымдық функционалдық бірлігі

«Діни ғимараттардан тыс діни      
іс-шараларды өткізетін үй-жайлардың  
орналасатын жері туралы келісу шешімін
беру» мемлекеттік көрсетілетін    
қызметтің регламентіне 2-қосымша   

«Діни ғимараттардан тыс діни іс-шараларды өткізетін үй-жайлардың орналасатын жері туралы келісу шешімін беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - Ақмола облысы әкімдігінің 20.08.2014 № А-7/379 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

*ҚФБ - құрылымдық-функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет көрсету орталықтарының, «электрондық үкімет» веб-порталының өзара іс-қимылдары;

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности

Постановление акимата Акмолинской области от 20 марта 2014 года № А-3/97. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 28 апреля 2014 года № 4130. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 11 июня 2015 года № А-6/266

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 11.06.2015 № А-6/266 (вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг:
      1) «Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность»;
      2) «Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения»;
      3) «Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Акмолинской области Адильбекова Д.З.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие по истечению 10 календарных дней после дня его официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности».

      Аким области                               К.Айтмухаметов

Утвержден постановлением   
акимата Акмолинской области 
от 20 марта 2014 года № А-3/97

Регламент государственной услуги «Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность» (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление по делам религий Акмолинской области» (далее – услугодатель).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является свидетельство о регистрации или перерегистрации миссионера (далее – свидетельство), либо письменный мотивированный ответ об отказе в выдаче свидетельства.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель представляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта государственной услуги «Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием заявлений и документов – 20 минут. Результат - копия заявления услугополучателя со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы;
      2) канцелярия услугодателя направляет заявления и документы в канцелярию акимата области для регистрации и наложения акимом области резолюции – 30 минут. Результат – регистрация заявления (документов) услугополучателя;
      3) аким области ознакамливается с документами и накладывает резолюцию - 1 календарный день. Результат – определение услугодателя;
      4) канцелярия услугодателя регистрирует заявление и документы и направляет руководству для наложения резолюции – 30 минут. Результат - зарегистрированные документы услугополучателя у услугодателя;
      5) руководство услугодателя принимает решение по поступившим документам с указанием в резолюции исполнителя, ответственного за предоставление государственной услуги – 30 минут. Результат - определение ответственного исполнителя услугодателя;
      6) ответственный исполнитель услугодателя проверяет поступившие документы и подготавливает свидетельство либо мотивированный ответ об отказе в выдаче свидетельства – 27 календарных дней. Результат - подготовка свидетельства либо мотивированного ответа об отказе в выдаче свидетельства.
      Срок регистрации или перерегистрации приостанавливается при проведении религиоведческой экспертизы для получения заключения по материалам, представленным услугополучателем государственной услуги;
      7) руководство услугодателя ознакамливается с документами – 1 день. Результат - подписывает и заверяет гербовой печатью свидетельство, либо подписывает мотивированный ответ об отказе в выдаче свидетельства;
      8) ответственный исполнитель услугодателя регистрирует в журнале выдачу свидетельства о регистрации или перерегистрации миссионера с получением росписи услугополучателя в журнале выдачи свидетельств - 40 минут. Результат – выдача услугополучателю свидетельства с получением росписи услугополучателя в журнале или мотивированный ответ об отказе в выдаче свидетельства.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием заявлений и документов – 20 минут;
      2) канцелярия услугодателя направляет заявления и документы в канцелярию акимата области для регистрации и наложения акимом области резолюции – 30 минут;
      3) аким области ознакамливается с документами и накладывает резолюцию - 1 календарный день;
      4) канцелярия услугодателя регистрирует заявление и документы и направляет руководству для наложения резолюции – 30 минут;
      5) руководство услугодателя принимает решение по поступившим документам с указанием в резолюции исполнителя, ответственного за предоставление государственной услуги – 30 минут;
      6) ответственный исполнитель услугодателя проверяет поступившие документы и подготавливает свидетельство либо мотивированный ответ об отказе в выдаче свидетельства – 27 календарных дней;
      7) руководство услугодателя ознакамливается с документами – 1 день;
      8) ответственный исполнитель услугодателя регистрирует свидетельство о регистрации или перерегистрации миссионера с получением росписи услугополучателя в журнале выдачи свидетельств - 40 минут.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Пункт 8 - в редакции постановления акимата Акмолинской области от 20.08.2014 № А-7/379 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 9 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 20.08.2014 № А-7/379 (вводится в действие со дня официального опубликования).

Приложение 1 к Регламенту        
государственной услуги «Проведение  
регистрации и перерегистрации лиц,  
осуществляющих миссионерскую деятельность»

Описание последовательности процедур (действий)

      Сноска. Приложение 1 - в редакции постановления акимата Акмолинской области от 20.08.2014 № А-7/379 (вводится в действие со дня официального опубликования).

СФЕ - структурно–функциональная единица

Приложение 2 к Регламенту        
государственной услуги «Проведение   
регистрации и перерегистрации лиц,   
осуществляющих миссионерскую деятельность»

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность»

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 20.08.2014 № А-7/379 (вводится в действие со дня официального опубликования).

*СФЕ - структурно-функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя

Утвержден постановлением  
акимата Акмолинской области 
от 20 марта 2014 года № А-3/97

Регламент государственной услуги «Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения» (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление по делам религий Акмолинской области» (далее – услугодатель).
      2.Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги является решение об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения (далее - решение).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4.Для получения государственной услуги услугополучатель представляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта государственной услуги «Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1)канцелярия услугодателя осуществляет прием заявлений и документов – 20 минут. Результат - копия заявления услугополучателя со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы;
      2) канцелярия услугодателя направляет заявления и документы в канцелярию акимата области для регистрации и наложения акимом области резолюции – 1 календарный день. Результат – регистрация заявления (документов) услугополучателя;
      3) аким области ознакамливается с документами и накладывает резолюцию - 1 календарный день. Результат – определение услугодателя;
      4) канцелярия услугодателя регистрирует заявление и документы и направляет руководству для наложения резолюции – 15 минут. Результат - зарегистрированные документы услугополучателя у услугодателя;
      5) руководство услугодателя накладывает резолюцию, отправляет документы ответственному исполнителю услугодателя– 30 минут. Результат - определение ответственного исполнителя услугодателя;
      6) ответственный исполнитель услугодателя проверяет поступившие документы и передает руководству проект постановления – 5 календарных дней. Результат – подготовка проекта постановления;
      7) руководство услугодателя ознакамливается с проектом постановления с последующим согласованием – 20 мин. Результат – согласование проекта постановления;
      8)ответственный исполнитель услугодателя проводит согласование проекта постановления с членами акимата – 5 дней. Результат – согласованный проект постановления;
      9) канцелярия услугодателя направляет проект постановления в канцелярию акимата области – 20 минут. Результат – проект постановления;
      10) аким области подписывает постановление и направляет на регистрацию в Департамент юстиции Акмолинской области – 17 календарных дней. Результат – регистрация постановления;
      11) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю государственной услуги решение – 1 час. Результат – выдача постановления.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3)ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности действий между работниками с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1)канцелярия услугодателя осуществляет прием заявлений и документов – 20 минут;
      2) канцелярия услугодателя направляет заявления и документы в канцелярию акимата области для регистрации и наложения акимом области резолюции – 1 календарный день;
      3) аким области ознакамливается с документами и накладывает резолюцию - 1 календарный день;
      4) канцелярия услугодателя регистрирует заявление и документы и направляет руководству для наложения резолюции – 15 минут;
      5) руководство услугодателя накладывает резолюцию, отправляет документы ответственному исполнителю услугодателя – 30 минут;
      6) ответственный исполнитель услугодателя проверяет поступившие документы и передает руководству проект постановления – 5 календарных дней;
      7) руководство услугодателя ознакамливается с проектом постановления с последующим согласованием – 20 минут;
      8)ответственный исполнитель услугодателя проводит согласование проекта постановления с членами акимата – 5 дней;
      9) канцелярия услугодателя направляет проект постановления в канцелярию акимата области – 20 минут;
      10) аким области подписывает постановление и направляет на регистрацию в Департамент юстиции Акмолинской области – 17 календарных дней;
      11) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю государственной услуги решение – 1 час.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Пункт 8 - в редакции постановления акимата Акмолинской области от 20.08.2014 № А-7/379 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 9 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 20.08.2014 № А-7/379 (вводится в действие со дня официального опубликования).

Приложение 1 к Регламенту      
государственной услуги «Выдача  
решения об утверждении расположения
специальных стационарных помещений
для распространения религиозной  
литературы и иных информационных 
материалов религиозного содержания,
предметов религиозного назначения»

Описание последовательности процедур (действий)

      Сноска. Приложение 1 - в редакции постановления акимата Акмолинской области от 20.08.2014 № А-7/379 (вводится в действие со дня официального опубликования).

СФЕ – структурно-функциональная единица

Приложение 2 к Регламенту     
государственной услуги «Выдача  
решения об утверждении расположения
специальных стационарных помещений
для распространения религиозной  
литературы и иных информационных 
материалов религиозного содержания,
предметов религиозного назначения»

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения»

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 20.08.2014 № А-7/379 (вводится в действие со дня официального опубликования).

*СФЕ - структурно-функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя

Утвержден постановлением  
акимата Акмолинской области 
от 20 марта 2014 года № А-3/97

Регламент государственной услуги «Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)» (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление по делам религий Акмолинской области» (далее – услугодатель).
      2.Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги является письмо-согласование о расположении помещения для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений) (далее – письмо-согласование) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель представляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта государственной услуги «Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием заявлений и документов – 20 минут. Результат - копия заявления услугополучателя со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы;
      2) канцелярия услугодателя направляет заявления и документы в канцелярию акимата области для регистрации и наложения акимом области резолюции –1 календарный день. Результат – регистрация заявления (документов) услугополучателя;
      3) аким области ознакамливается с документами и накладывает резолюцию - 1 календарный день. Результат – определение услугодателя;
      4) канцелярия услугодателя регистрирует заявление и документы и направляет руководству для наложения резолюции – 15 минут. Результат - зарегистрированные документы услугополучателя у услугодателя;
      5) руководство услугодателя накладывает резолюцию, отправляет документы ответственному исполнителю услугодателя – 30 минут. Результат - определение ответственного исполнителя услугодателя;
      6) ответственный исполнитель услугодателя проверяет поступившие документы и передает руководству проект постановления – письма согласования либо письма об отказе в предоставлении государственной услуги – 5 календарных дней. Результат – подготовка проекта постановления – письма согласования либо письма об отказе в предоставлении государственной услуги;
      7) руководство услугодателя ознакамливается с проектом постановления – письмом согласования с последующим согласованием либо письмом об отказе в предоставлении государственной услуги – 20 мин. Результат – согласование проекта постановления – письма согласования либо подписание письменного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги;
      8)ответственный исполнитель услугодателя проводит согласование проекта постановления – письма согласования с членами акимата – 5 дней. Результат – согласованный проект постановления – письмо согласование;
      9) канцелярия услугодателя направляет проект постановления – письма согласования в канцелярию акимата области – 20 минут. Результат – проект постановления – письмо согласование;
      10) аким области подписывает постановление – письмо согласование и направляет на регистрацию в Департамент юстиции Акмолинской области – 17 календарных дней. Результат – регистрация постановления – письма согласования;
      11) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю государственной услуги постановление - письмо согласование либо письмо об отказе в предоставлении государственной услуги– 1 час. Результат – выдача постановления - письма согласования либо письма об отказе в предоставлении государственной услуге.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3)ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности действий между работниками с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием заявлений и документов – 20 минут;
      2) канцелярия услугодателя направляет заявления и документы в канцелярию акимата области для регистрации и наложения акимом области резолюции – 1 календарный день;
      3) аким области ознакамливается с документами и накладывает резолюцию - 1 календарный день;
      4) канцелярия услугодателя регистрирует заявление и документы и направляет руководству для наложения резолюции – 15 минут;
      5) руководство услугодателя накладывает резолюцию, отправляет документы ответственному исполнителю услугодателя – 30 минут;
      6) ответственный исполнитель услугодателя проверяет поступившие документы и передает руководству проект постановления – письма согласования либо письма об отказе в предоставлении государственной услуги – 5 календарных дней;
      7) руководство услугодателя ознакамливается с проектом постановления – письмом согласования с последующим согласованием либо письмом об отказе в предоставлении государственной услуги – 20 мин;
      8)ответственный исполнитель услугодателя проводит согласование проекта постановления – письма согласования с членами акимата – 5 дней;
      9) канцелярия услугодателя направляет проект постановления – письма согласования в канцелярию акимата области – 20 минут;
      10) аким области подписывает постановление – письмо согласование и направляет на регистрацию в Департамент юстиции Акмолинской области – 17 календарных дней;
      11) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю государственной услуги постановление - письмо согласование либо письмо об отказе в предоставлении государственной услуги – 1 час.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Пункт 8 - в редакции постановления акимата Акмолинской области от 20.08.2014 № А-7/379 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 9 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 20.08.2014 № А-7/379 (вводится в действие со дня официального опубликования).

Приложение 1 к Регламенту     
государственной услуги «Выдача  
решения о согласовании расположения
помещений для проведения религиозных
мероприятий за пределами культовых
зданий (сооружений)»      

Описание последовательности процедур (действий)

      Сноска. Приложение 1 - в редакции постановления акимата Акмолинской области от 20.08.2014 № А-7/379 (вводится в действие со дня официального опубликования).

СФЕ – структурно-функциональная единица

Приложение 2 к Регламенту     
государственной услуги «Выдача  
решения о согласовании расположения
помещений для проведения религиозных
мероприятий за пределами культовых
зданий (сооружений)»      

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)»

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 20.08.2014 № А-7/379 (вводится в действие со дня официального опубликования).

*СФЕ - структурно-функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя