Мәдениет саласындағы мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламенттерін бекiту туралы

Алматы облысы әкімдігінің 2014 жылғы 16 шілдедегі № 256 қаулысы. Алматы облысының Әділет департаментінде 2014 жылы 08 тамызда № 2797 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2015 жылғы 24 шілдедегі № 329 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Алматы облысы әкімдігінің 24.07.2015 № 329 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізілед) қаулысымен.
      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабына және "Мәдениет саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" 2014 жылғы 24 ақпандағы №140 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берiлiп отырған:
      1) "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкiмiнiң орынбасары Серік Мейірханұлы Мұқановқа жүктелсiн.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
 

Облыс әкімі

А. Мұсаханов


Алматы облысы әкiмдiгiнiң
2014 жылғы "16" шілдедегі
№ 256 қаулысымен бекітілген

"Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органдарының мәдениет басқармасымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші), оның ішінде www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетіледі.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 140 қаулысымен бекітілген "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық нысан (ішінара автоматтандырылған).
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі: Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру (бұдан әрі – куәлік).
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер
(қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің іс-қимыл
тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасымен бірге жүгінуі, мемлекеттік қызмет көрсету бойынша ресімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) құжаттарды қабылдау, тіркеу және бұрыштама қолын қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберу.
      Құжаттарды қабылдау және тіркеуге рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;
      2) ұсынылған құжаттарды қарау және жауапты орындаушысын анықтау.
      Рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 10 (он) минут;
      3) құжаттардың толықтығын тексеру, куәлікті ресімдеу. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысына құжаттарды жіберу.
      Рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 9 (тоғыз) жұмыс күні;
      4) құжаттарды қарау, қол қойылған куәлікті беру.
      Рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 10 (он) минут;
      5) куәліктің берілгені туралы тіркеу журналындағы жазба.
      Рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут.
      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі құжаттарды қабылдау және тіркеу, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберу, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтау, құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асыру және куәлікті ресімдеу, көрсетілетін қызметті берушінің басшысының куәлікке қол қоюы және куәлікті көрсетілетін қызметті алушыға беру болып табылады.
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер
(қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер арасындағы өзара іс-қимылдың реттілігі осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
 

4. Халыққа қызмет көрсету орталықтарымен және (немесе) өзге де
көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық
жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Жүгіну тәртібін және портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қызмет беруші мен қызмет алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігін сипаттау осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
 


"Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
Регламентіне 1- қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы
Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру


 


"Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
Регламентіне 2- қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу схемасы портал арқылы


 


Алматы облысы әкiмдiгiнiң
2014 жылғы "16" шілдедегі
№ 256 қаулысымен бекітілген

"Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне
ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органдарының мәдениет басқармасымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші), оның ішінде www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетіледі.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 140 қаулысымен бекітілген "Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру" мемлекеттік қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және қағаз нысанында.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі: жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштерінде ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру (бұдан әрі – келісім).
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер
(қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің іс-қимыл
тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасымен бірге жүгінуі, мемлекеттік қызмет көрсету бойынша ресімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) құжаттарды қабылдау, тіркеу және бұрыштама қолын қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберу.
      Құжаттарды қабылдау және тіркеуге рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;
      2) ұсынылған құжаттарды қарау және жауапты орындаушысын анықтау.
      Рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 10 (он) минут;
      3) құжаттардың толықтығын тексеру, келісімді ресімдеу.
      Көрсетілетін қызметті берушінің басшысына құжаттарды жіберу.
      Рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 13 (он үш) жұмыс күн;
      4) құжаттарды қарау, қол қойылған келісімді беру.
      Рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 10 (он) минут;
      5) келісімді берілгені туралы тіркеу журналындағы жазба.
      Рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут.
      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі құжаттарды қабылдау және тіркеу, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберу, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтау, құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асыру және келісімді ресімдеу, көрсетілетін қызметті берушінің басшысының келісімге қол қоюы және келісімді көрсетілетін қызметті алушыға беру болып табылады.
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер
(қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер арасындағы өзара іс-қимылдың реттілігі осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
 

4. Халыққа қызмет көрсету орталықтарымен және (немесе) өзге де
көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық
жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Жүгіну тәртібін және портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қызмет беруші мен қызмет алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігі осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
 


"Жергілікті маңызы бар тарих
және мәдениет ескерткіштеріне
ғылыми- реставрациялау жұмыстарын
жүргізуге келісім беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет Регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы
Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне
ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру


 


"Жергілікті маңызы бар тарих
және мәдениет ескерткіштеріне
ғылыми- реставрациялау жұмыстарын
жүргізуге келісім беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет Регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу схемасы портал арқылы


 

Об утверждении регламентов государственных услуг в области культуры

Постановление акимата Алматинской области от 16 июля 2014 года № 256. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 08 августа 2014 года № 2797. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 24 июля 2015 года № 329

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 24.07.2015 № 329 (вводиться в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ:
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии пункта 1 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 140 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области культуры", акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей";
      2) регламент государственной услуги "Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Муканова Серика Меирхановича.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводиться в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
 

Аким области

А. Мусаханов


Утверждено постановлением
акимата Алматинской области
от "16" июля 2014 года № 256

Регламент государственной услуги "Выдача свидетельства на право
временного вывоза культурных ценностей"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей" (далее – государственная услуга) оказывается управлением культуры местных исполнительных органов области (далее – услугодатель), в том числе через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).
      Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей" утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 140 (далее – Стандарт).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная).
      3. Результат оказания государственной услуги: выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей (далее – свидетельство), по форме согласно приложению 1 Стандарта.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является обращение услугополучателя (либо его представителя по доверенности) с пакетом документов, согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием документов, регистрация и направление документов руководителю услугодателя для наложения резолюции.
      Максимально допустимое время для приема документов и регистрации – 15 (пятнадцать) минут;
      2) рассмотрение представленных документов и определение ответственного исполнителя.
      Максимально допустимое время – 10 (десять) минут;
      3) проверка полноты документов, оформление свидетельства. Направление документов руководителю услугодателя.
      Максимально допустимое время – 9 (девять) рабочих дней;
      4) рассмотрение документов, выдача подписанного свидетельства.
      Максимально допустимое время – 10 (десять) минут;
      5) запись в журнале регистрации о выдаче свидетельства.
      Максимально допустимое время – 15 (пятнадцать) минут;
      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является прием документов и регистрация, направление документов руководителю услугодателя, определение ответственного исполнителя услугодателя, осуществление проверки полноты документов и оформление свидетельства, подписание свидетельства руководителем услугодателя и выдача свидетельства услугополучателю.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведены в приложении 1 настоящего Регламента.
 

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственных услуг через портал приведены в приложении 2 настоящего Регламента.
 


Приложение 1 к Регламенту
государственной услуги "Выдача
свидетельства на право временного
вывоза культурных ценностей"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных
ценностей"


 


Приложение 2 к Регламенту
государственной услуги "Выдача
свидетельства на право временного
вывоза культурных ценностей"

Схема получения государственной услуги через портал


 


Утверждено постановлением
акимата Алматинской области
от "16" июля 2014 года № 256

Регламент государственной услуги
"Согласование проведения научно-реставрационных работ на
памятниках истории и культуры местного значения"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения" (далее – государственная услуга) оказывается управлением культуры местных исполнительных органов области (далее – услугодатель), в том числе через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).
      Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения" утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 140 (далее – Стандарт).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги: согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения (далее – согласование).
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является обращение услугополучателя (либо его представителя по доверенности) с пакетом документов, согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием документов, регистрация и направление документов руководителю услугодателя для наложения резолюции.
      Максимально допустимое время для приема документов и регистрации – 15 (пятнадцать) минут;
      2) рассмотрение представленных документов и определение ответственного исполнителя.
      3) проверка полноты документов, оформление согласования. Направление документов руководителю услугодателя.
      Максимально допустимое время – 13 (тринадцать) рабочих дней;
      4) рассмотрение документов, выдача подписанного согласования.
      Максимально допустимое время – 10 (десять) минут;
      5) запись в журнале регистрации о выдаче согласования.
      Максимально допустимое время – 15 (пятнадцать) минут;
      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является прием документов и регистрация, направление документов руководителю услугодателя, определение ответственного исполнителя услугодателя, осуществление проверки полноты документов и оформление согласования, подписание согласования руководителем услугодателя и выдача согласования услугополучателю.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведены в приложении 1 настоящего Регламента.
 

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственных услуг через веб-портал "электронного правительства" приведены в приложении 2 настоящего Регламента.
 


Приложение 1 к Регламенту
государственной услуги
"Согласование проведения
научно-реставрационных работ
на памятниках истории и
культуры местного значения"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Согласование проведения научно-реставрационных работ на
памятниках истории и культуры местного значения"


 


Приложение 2 к Регламенту
государственной услуги
"Согласование проведения
научно-реставрационных работ
на памятниках истории и
культуры местного значения"

Схема получения государственной услуги через портал