Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Қарағанды облысының әкімдігінің 2014 жылғы 28 мамырдағы № 25/13 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 3 шілдеде № 2672 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 2015 жылғы 30 маусымдағы № 35/09 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 30.06.2015 № 35/09 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңдарына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысына сәйкес Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттері бекітілсін:
      1) "Миссионерлік кызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу";
      2) "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру";
      3) "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру".
      2. Қарағанды облысы әкімдігінің 2014 жылғы 04 мамырдағы "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы"№ 23/10 қаулысы жойылсын.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      4."Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қарағанды облысының әкімі                  Б. Әбдішев

Қарағанды облысы әкімдігінің
2014 жылғы 28 мамырдағы
№ 25/13 қаулысымен
бекітілген

"Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын
тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" (бұдан әрі-мемлекеттік көрсетілетін қызмет) мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16 бабы 3 тармағына сәйкес әзірленген.
      2. "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" 2011 жылғы 11 қазандағы Қазақстан Республикасының Заңы және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қарағанды облысының әкімдігімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі, өтініштерді қабылдайтын және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижелерін беретін "Қарағанды облысының дін істері басқармасы" (бұдан әрі – басқарма).
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі - Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Көрсетілетін қызмет беруші мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызмет алушының Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарын алу рәсімдері (іс-қимылдарды) бастауға негіздеме болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар):
      1) басқарманың кеңсесі 20 минут ішінде көрсетілетін қызмет алушының құжаттарының толымдылығын және Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексеріп, қабылдайды;
      2) құжаттардың Стандарттың 9-тармағына сәйкес келуі құжаттарды тіркеу журналына тіркеуге және көрсетілетін қызмет алушыға құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күнімен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған көрсетілетін қызмет алушының өтінішінің көшірмесін беруі негіз болып табылады;
      3) құжаттарды тіркеу және көрсетілетін қызмет алушыға құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күнімен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған өтініштің көшірмесін беру 10 минут ішінде жүзеге асырылады;
      4) құжаттардың тіркелуі көрсетілетін қызмет беруші тарапынан қаралуына негіз болып табылады;
      5) жауапты қызметкер материалдар бойынша қорытынды алу үшін дінтану сараптамасын жасау кезінде, тоқтатылған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызмет көрсетудің тіркелу мерзімі тоқтатылғандығы туралы көрсетілу уақытымен қызмет алушыны хабарлайды. Тіркеу мерзімі тоқтатылады;
      6) құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап 22 (дінтану сараптамасының уақытын есептемегенде) күнтізбелік күн ішінде көрсетілетін жауапты қызметкер құжаттарды қарап, миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын дайындап, облыс әкіміне ұсынады;
      7) облыс әкімі миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігіне немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауабына қол қояды;
      8) миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігіне немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауабына қол қоюы оны тіркеу журналына енгізу үшін негіз болып табылады;
      9) миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігіне немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты тіркеу басқарма тарапынан оларды алған сәттен бастап 10 минут ішінде жүзеге асырылады;
      10) миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапаты қызмет алушыға почта арқылы жіберуге немесе қолма-қол беруге негіз болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің мына құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) қатысады:
      1) басқарманың кеңсесі;
      2) облыс әкімі;
      3) басқарманың басшысы;
      4) жауапты қызметкер.
      9.Көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) басқарманың кеңсесі қызмет алушының құжаттарын 30 минут ішінде қабылдап, құжаттарды тіркеу журналында тіркейді және көрсетілетін қызмет алушыға құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күнімен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған көрсетілетін қызмет алушының өтінішінің көшірмесін береді;
      2) жауапты қызметкер облыс әкімдігіне тіркелген құжаттарды облыс әкіміне танысу үшін жұмыс күні аяқталғанға дейін ұсынады;
      3) жауапты қызметкердің ұсынған сәттен бастап 2 күнтізбелік күн ішінде облыс әкімі құжаттармен танысып, басқарма басшысына тиісті нұсқаумен жолдайды;
      4) басқарманың басшысы жауапты қызметкерге 4 сағат ішінде нұсқау жолдайды;
      5) жауапты қызметкер материалдар бойынша қорытынды алу үшін дінтану сараптамасын жасау кезінде, тоқтатылған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызмет көрсетудің тіркелу мерзімі тоқтатылғандығы туралы көрсетілу уақытымен қызмет алушыны хабарлайды. Тіркеу мерзімі тоқтатылады;
      6) жауапты қызметкер құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап 22 (дінтану сараптамасының уақытын қоспағанда) күнтізбелік күн ішінде құжаттарды қарап, миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігін не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын дайындайды;
      7) басқарма басшысы 1 күн ішінде миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігіне немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауабын қарастырып, бұрыштама қол қояды;
      8) жауапты қызметкер көрсетілетін бақсарма басшысының бұрыштама қолы қойылған миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты облыс әкімдігіне бұрыштама қол қойылған жұмыс күні аяқталғанға дейін жолдайды;
      9) облыс әкімі 2 күнтізбелік күн ішінде миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігіне немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапқа қол қояды;
      10) миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап 30 минут ішінде тіркеледі;
      11) басқарманың кеңсесі миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты қызмет алушыға тіркелген күні жолдайды.
      10. Көрсетілетін қызметті берушінің және басқарманың мекен-жайлары мен телефондары осы Регламенттің 12 қосымшаларында көрсетілген.
      11. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдарының) реттілігін сипаттау әрбір рәсімінің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып блок-схемада осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес келтірілген.
      12. "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процесінің анықтамалығы осы Регламенттің 4-қосымшасында көрсетіледі.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану Стандарттың 3-тарауына сәйкес жүзеге асырылады.

"Миссионерлік қызметті жүзеге
асыратын тұлғаларды тіркеуді және
қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
1 қосымша

Көрсетілетін қызметті берушінің мекен-жайы

Атауы

Мекен-жайы

1

Қарағанды облысының әкімдігі

Қарағанды қаласы, Әлиханов көшесі, 13

"Миссионерлік қызметті жүзеге
асыратын тұлғаларды тіркеуді және
қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
2 қосымша

Басқарманың мекен-жайы мен телефондары

Атауы

Мекен-жайы

Телефон нөмірлері

1

Қарағанды облысының дін істері басқармасы

Қарағанды қаласы, Гоголь көшесі, 34

8-7212-56-56-93
8-7212-30-07-75

"Миссионерлік қызметті жүзеге
асыратын тұлғаларды тіркеуді және
қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
3 қосымша

Блок-схема

"Миссионерлік қызметті жүзеге
асыратын тұлғаларды тіркеуді және
қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
4-қосымша

"Миссионерлік қызметтi жүзеге асыратын тұлғаларды тiркеудi
және қайта тiркеудi жүргiзу" мемлекеттік қызмет көрсетудің
бизнес-процестерінің анықтамалығы

      *ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қымылдары;
      ҚФБ 1 – басқарманың кеңсесі;
      ҚФБ 2 – жауапты қызметкер;
      ҚФБ 3 – басқарманың басшысы;
      ҚФБ 4 – облыс әкімі.

- мемлекеттік қызмет көрсетудің басталуы немесе аяқталуы;

- көрсетілетін қызметті алушы рәсімінің (іс-қимылының) және (немесе) ҚФБ атауы;

- келесі рәсімге (іс-қимылға) өту.

Қарағанды облысы әкімдігінің
2014 жылғы 28 мамырдағы
№ 25/13 қаулысымен
бекітілген

"Діни әдебиетті және діни мазмұндағы
өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы
заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың
орналастырылуын бекіту туралы шешім беру"
мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламенті "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16 бабы 3 тармағына сәйкес әзірленген.
      2. "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" 2011 жылғы 11 қазандағы Қазақстан Республикасының Заңы және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қарағанды облысының әкімдігімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі, өтініштерді қабылдайтын және нәтижелерін беретін "Қарағанды облысының дін істері басқармасы" (бұдан әрі – басқарма).
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету формасы: қағаз түрінде.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесi - діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Көрсетілетін қызмет беруші мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызмет алушының Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттары мен өтінішін алу рәсімдері (іс-қимылдарды) бастауға негіздеме болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар):
      1) басқарманың кеңсесі 20 минут ішінде көрсетілетін қызмет алушының құжаттарының толымдылығын және Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексеріп, қабылдайды;
      2) құжаттардың Стандарттың 9-тармағына сәйкес келуі құжаттарды тіркеу журналына тіркеуге және көрсетілетін қызмет алушыға құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күнімен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған көрсетілетін қызмет алушының өтінішінің көшірмесін беруі негіз болып табылады;
      3) құжаттарды тіркеу және көрсетілетін қызмет алушыға құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күнімен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған өтініштің көшірмесін беру 10 минут ішінде жүзеге асырылады;
      4) жауапты қызметкер құжаттардың тіркелуі көрсетілетін қызмет беруші тарапынан қаралуына негіз болып табылады;
      5) құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап 20 күнтізбелік күн ішінде құжаттарды қарап, шешімінің жобасын дайындап, облыс әкіміне ұсынады;
      6) облыс әкімі шешімге қол қояды;
      7) шешімге қол қоюы оны тіркеу журналына енгізу үшін негіз болып табылады;
      8) шешімді тіркеу оларды алған сәттен бастап 10 минут ішінде жүзеге асырылады;
      9) тіркелген шешімді қызмет алушыға почта арқылы жіберуге немесе қолма-қол беруге негіз болып табылады;
      10) басқарманың кеңсесі көрсетілетін қызмет алушыға шешімді тіркелген күні жолдайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында қызмет берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) қатысады:
      1) басқарманың кеңсесі;
      2) облыс әкімі;
      3) басқарманың басшысы;
      4) жауапты қызметкер.
      9. Көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) басқарманың кеңсесі қызмет алушының құжаттарын 30 минут ішінде қабылдап, құжаттарды тіркеу журналында тіркейді және көрсетілетін қызмет алушыға құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күнімен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған көрсетілетін қызмет алушының өтінішінің көшірмесін береді;
      2) жауапты қызметкер облыс әкімдігіне тіркелген құжаттарды облыс әкіміне үшін жұмыс күні аяқталғанға дейін ұсынады;
      3) жауапты қызметкердің ұсынған сәттен бастап 2 күнтізбелік күн ішінде облыс әкімі құжаттармен танысып, басқарма басшысына тиісті нұсқаумен жолдайды;
      4) басқарманың басшысы жауапты қызметкерге 4 сағат ішінде нұсқау жолдайды;
      5) жауапты қызметкер құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап 20 күнтізбелік күн ішінде құжаттарды қарастырып, шешім жобасын дайындайды;
      6) басқарма басшысы 1 күн ішінде шешім жобасын қарастырып, бұрыштама қол қояды;
      7) жауапты қызметкер басқарма басшысының бұрыштама қолы қойылған шешім жобасын облыс әкімдігіне жұмыс күні аяқталғанға дейін ұсынады;
      8) облыс әкімі 2 күнтізбелік күн ішінде шешімге қол қояды;
      9) шешім 30 минут ішінде тіркеледі;
      10) басқарманың кенсесі қызмет алушыға шешім тіркелген күні жолдайды.
      10. Көрсетілетін қызметті берушінің және басқарманың мекен-жайлары мен телефондары осы Регламенттің 12 қосымшаларында көрсетілген.
      11. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдарының) реттілігін сипаттау әрбір рәсімінің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып блок-схемада осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес келтірілген.
      12 Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы Регламенттің 4-қосымшасында көрсетіледі.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану Стандарттың 3-тарауына сәйкес жүзеге асырылады.

"Діни әдебиетті және діни мазмұндағы
өзге де ақпараттық материалдарды, діни
мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы
тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын
бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
1 қосымша

Көрсетілетін қызметті берушінің мекен-жайы

Атауы

Мекен-жайы

1

Қарағанды облысының әкімдігі

Қарағанды қаласы, Әлиханов көшесі, 13

"Діни әдебиетті және діни мазмұндағы
өзге де ақпараттық материалдарды, діни
мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы
тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын
бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
2 қосымша

Басқарманың мекен-жайы мен телефондары

Атауы

Мекен-жайы

Телефон нөмірлері

1

Қарағанды облысының дін істері басқармасы

Қарағанды қаласы, Гоголь көшесі, 34

8-7212-56-56-93
8-7212-30-07-75

"Діни әдебиетті және діни мазмұндағы
өзге де ақпараттық материалдарды, діни
мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы
тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын
бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
3 қосымша

Блок-схема

"Діни әдебиетті және діни мазмұндағы
өзге де ақпараттық материалдарды, діни
мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы
тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын
бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
4 қосымша

"Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де
ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды
тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын
бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің
бизнес-процестерінің анықтамалығы

      *ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің);
      ҚФБ 1 – басқарманың кеңсесі;
      ҚФБ 2 – жауапты қызметкер;
      ҚФБ 3 - басқарманың басшысы;
      ҚФБ 4 – облыс әкімі.

- мемлекеттік қызмет көрсетудің басталуы немесе аяқталуы;

- көрсетілетін қызметті алушы рәсімінің (іс-қимылының) және (немесе) ҚФБ атауы;

- келесі рәсімге (іс-қимылға) өту.

Қарағанды облысы әкімдігінің
2014 жылғы 28 мамырлағы
№ 25/13 қаулысымен
бекітілген

"Діни іс-шараларды өткізуге арналған
үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан)
тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16 бабы 3 тармағына сәйкес әзірленген.
      2. "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" 2011 жылғы 11 қазандағы Қазақстан Республикасының Заңы және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қарағанды облысының әкімдігімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі, өтініштерді қабылдайтын және нәтижелерін беретін "Қарағанды облысының дін істері басқармасы" (бұдан әрі – басқарма).
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету формасы: қағаз түрінде.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтін нәтижесi - діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу-хат немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Көрсетілетін қызмет беруші мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызмет алушының Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарын алу рәсімдері (іс-қимылдарды) бастауға негіздеме болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар):
      1) басқарманың кеңсесі 20 минут ішінде көрсетілетін қызмет алушының құжаттарының толымдылығын және Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексеріп, қабылдайды;
      2) құжаттардың Стандарттың 9-тармағына сәйкес келуі құжаттарды тіркеу журналына тіркеуге және көрсетілетін қызмет алушыға құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күнімен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған көрсетілетін қызмет алушының өтінішінің көшірмесін беруі негіз болып табылады;
      3) құжаттарды тіркеу және көрсетілетін қызмет алушыға құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күнімен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған өтініштің көшірмесін беру 10 минут ішінде жүзеге асырылады;
      4) құжаттардың тіркелуі көрсетілетін қызмет беруші тарапынан қаралуына негіз болып табылады;
      5) құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап 21 күнтізбелік күн ішінде жауапты қызметкер құжаттарды қарап, келісу-хат немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын дайындап;
      6) облыс әкімі келісу-хатына немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауабына қол қояды;
      7) келісу-хатына немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауабына қол қоюы оны тіркеу журналына енгізу үшін негіз болып табылады;
      8) келісу-хаты немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты тіркеу алған сәттен бастап 10 минут ішінде жүзеге асырылады;
      9) тіркелген келісу-хатты немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты қызмет алушыға почта арқылы жіберуге немесе қолма-қол беруге негіз болып табылады;
      10) басқарманың кеңсесі көрсетілетін қызмет берушінің шешімі негізінде облыс әкімінің келісу-хаты немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты тіркелген күні жолдайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында қызмет берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) қатысады:
      1) басқарманың кеңсесі;
      2) облыс әкімі;
      3) басқарманың басшысы;
      4) жауапты қызметкер.
      9. Көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) басқарманың кеңсесі қызмет алушының құжаттарын 30 минут ішінде қабылдап, құжаттарды тіркеу журналында тіркейді және көрсетілетін қызмет алушыға құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күнімен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған көрсетілетін қызмет алушының өтінішінің көшірмесін береді;
      2) жауапты қызметкер облыс әкімдігіне тіркелген құжаттарды облыс әкіміне танысу үшін жұмыс күні аяқталғанға дейін ұсынады;
      3) жауапты қызметкердің ұсынған сәттен бастап 2 күнтізбелік күн ішінде облыс әкімі құжаттармен танысып, басқарма басшысына тиісті нұсқаумен жолдайды;
      4) басқарманың басшысы жауапты қызметкерге 4 сағат ішінде нұсқау жолдайды;
      5) жауапты қызметкер құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап 21 күнтізбелік күн ішінде құжаттарды қарап, келісу-хатын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын дайындайды;
      6) басқарма басшысы 1 күн ішінде келісу-хат жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын қарастырып, бұрыштама қол қояды;
      7) жауапты қызметкер көрсетілетін басқарма басшысының бұрыштама қолы қойылған келісу-хат немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын облыс әкімдігіне жұмыс күні аяқталғанға дейін ұсынады;
      8) облыс әкімі 2 күнтізбелік күн ішінде көрсетілетін қызмет берушінің қаулысының негізінде облыс әкімі келісу-хатты немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапқа қол қояды;
      9) келісу-хат немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап 30 минут ішінде тіркеледі;
      10) басқарманың кенсесі қызмет алушыға келісу-хатты немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты тіркелген күні жолдайды.
      10. Көрсетілетін қызметті берушінің және басқарманың мекен-жайлары мен телефондары осы Регламенттің 12 қосымшаларында көрсетілген.
      11. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдарының) реттілігін сипаттау әрбір рәсімінің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып блок-схемада осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес келтірілген.
      12. "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы Регламенттің 4-қосымшасында көрсетіледі.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану Стандарттың 3-тарауына сәйкес жүзеге асырылады.

"Діни іс-шараларды өткізуге
арналған үй-жайларды ғибадат
үйлерінен (ғимараттарынан) тыс
жерлерде орналастыруға келісу
туралы шешім беру" мемлекеттiк
көрсетілетін қызмет регламентіне
1 қосымша

Көрсетілетін қызметті берушінің мекен-жайы

Атауы

Мекен-жайы

1

Қарағанды облысының әкімдігі

Қарағанды қаласы, Әлиханов көшесі, 13

"Діни іс-шараларды өткізуге
арналған үй-жайларды ғибадат
үйлерінен (ғимараттарынан) тыс
жерлерде орналастыруға келісу
туралы шешім беру" мемлекеттiк
көрсетілетін қызмет регламентіне
2 қосымша

Басқарманың мекен-жайы мен телефондары

Атауы

Мекен-жайы

Телефон нөмірлері

1

Қарағанды облысының дін істері басқармасы

Қарағанды қаласы, Гоголь көшесі, 34

8-7212-56-56-93
8-7212-30-07-75

"Діни іс-шараларды өткізуге
арналған үй-жайларды ғибадат
үйлерінен (ғимараттарынан) тыс
жерлерде орналастыруға келісу
туралы шешім беру" мемлекеттiк
көрсетілетін қызмет регламентіне
3 қосымша

Блок-схема

"Діни іс-шараларды өткізуге
арналған үй-жайларды ғибадат
үйлерінен (ғимараттарынан) тыс
жерлерде орналастыруға келісу
туралы шешім беру" мемлекеттiк
көрсетілетін қызмет регламентіне
4 қосымша

"Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды
ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде
орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік
қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      *ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің);
      ҚФБ 1 – басқарманың кеңсесі;
      ҚФБ 2 – жауапты қызметкер;
      ҚФБ 3 - басқарманың басшысы;
      ҚФБ 4 – облыс әкімі.

- мемлекеттік қызмет көрсетудің басталуы немесе аяқталуы;

- көрсетілетін қызметті алушы рәсімінің (іс-қимылының) және (немесе) ҚФБ атауы;

- келесі рәсімге (іс-қимылға) өту.

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности

Постановление акимата Карагандинской области от 28 мая 2014 года № 25/13. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 3 июля 2014 года № 2672. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 30 июня 2015 года № 35/09

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 30.06.2015 № 35/09 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ:
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности", акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг в сфере религиозной деятельности:
      1) "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность";
      2) "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения";
      3) "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)".
      2. Отменить постановление акимата Карагандинской области от 04 мая 2014 года № 23/10 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности".
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области.
      4. Постановление "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Карагандинской области                Б. Абдишев

Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 28 мая 2014 года № 25/13

Регламент государственной услуги
"Проведение регистрации и перерегистрации лиц,
осуществляющих миссионерскую деятельность"

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность" (далее – государственная услуга) разработан в соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах".
      2. Государственная услуга "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность" оказывается на основании Закона Республики Казахстан от 11 октября 2011 года "О религиозной деятельности и религиозных объединениях" и Стандарта государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (далее – Стандарт).
      3. Государственная услуга оказывается акиматом Карагандинской области (далее – услугодатель), государственное учреждение "Управление по делам религий Карагандинской области" (далее - управление) осуществляет прием заявлений и выдачу результатов оказания государственной услуги.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера по форме, согласно приложению 1 Стандарта, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления и прилагаемых документов услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта.
      7. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги.
      1) канцелярия управления принимает документы от услугополучателя, проверяя их на полноту и соответствие пункту 9 Стандарта в течении 20 минут;
      2) соответствие документов пункту 9 Стандарта является основанием для регистрации документов в журнале и выдачи услугополучателю копии заявления услугополучателя со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица принявшего документы;
      3) регистрация документов и выдача услугополучателю копии заявления услугополучателя со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица принявшего документы, осуществляется в течение 10 минут;
      4) регистрация документов является основанием для рассмотрения их услугодателем;
      5) ответственный сотрудник при проведении религиоведческой экспертизы для получения заключения по материалам уведомляет услугополучателя о приостановлении оказания государственной услуги с указанием его срока в течение двух рабочих дней со дня приостановления. Срок регистрации приостанавливается;
      6) ответственный сотрудник рассматривает документы и подготавливает свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде и предоставляет их акиму области в течение 22 (не считая время проведения религиоведческой экспертизы) календарных дней с момента получения документов;
      7) подписание акимом области свидетельства о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги;
      8) подписанное свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде является основанием для его внесения в журнал регистрации;
      9) регистрация свидетельства о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде осуществляется управлением в течение 10 минут с момента их получения;
      10) зарегистрированное свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде является основанием для отправки почтой либо выдачи нарочно услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      8. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурные подразделения (работники) услугодателя:
      1) канцелярия управления;
      2) аким области;
      3) руководитель управления;
      4) ответственный сотрудник.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) канцелярия управления принимает документы от услугополучателя, регистрирует документы в журнале регистрации и выдача услугополучателю копии заявления услугополучателя со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица принявшего документы осуществляется в течение 30 минут;
      2) ответственный сотрудник вносит в акимат области зарегистрированные документы для ознакомления акиму до конца рабочего дня;
      3) аким области ознакамливается и отписывает документы руководителю управления в течение 2 календарных дней с момента внесения их ответственным сотрудником;
      4) руководитель управления отписывает на исполнение ответственному сотруднику в течение 4 часов;
      5) ответственный сотрудник при проведении религиоведческой экспертизы для получения заключения по материалам уведомляет услугополучателя о приостановлении оказания государственной услуги с указанием его срока в течение двух рабочих дней со дня приостановления. Срок регистрации приостанавливается;
      6) ответственный сотрудник рассматривает документы, подготавливает свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 22 календарных дней с момента получения документов;
      7) руководитель управления рассматривает и визирует свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 1 дня;
      8) ответственный сотрудник завизированное свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде вносит в акимат области до конца рабочего дня;
      9) аким области подписывает в течение 2 календарных дней свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги;
      10) канцелярия управления регистрирует свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в течение 30 минут;
      11) канцелярия управления отправляет услугополучателю свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в день регистрации.
      10. Адреса и телефоны услугодателя и управления указаны в приложении 12 настоящего Регламента.
      11. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в блок-схеме согласно приложению 3 настоящего Регламента.
      12. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность" приведен в приложении 4 к настоящему Регламенту.
      13. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, по вопросам оказания государственной услуги, осуществляется в соответствии с главой 3 Стандарта.

Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Проведение регистрации
и перерегистрации лиц, осуществляющих
миссионерскую деятельность"

Адрес услугодателя

Наименование

Адрес

1

Акимат Карагандинской области

город Караганда, улица Алиханова, 13

Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Проведение регистрации
и перерегистрации лиц, осуществляющих
миссионерскую деятельность"

Адрес и телефоны управления

Наименование

Адрес

Номера телефонов

1

Управление по делам религий Карагандинской области

город Караганда, улица Гоголя, 34

8-7212-56-56-93 8-7212-30-07-75

Приложение 3
к регламенту государственной
услуги "Проведение регистрации
и перерегистрации лиц, осуществляющих
миссионерскую деятельность"

Блок-схема

Приложение 4
к регламенту государственной
услуги "Проведение регистрации
и перерегистрации лиц, осуществляющих
миссионерскую деятельность"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Проведение регистрации и перерегистрации лиц,
осуществляющих миссионерскую деятельность"

      *СФЕ - структурно-функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя;
      СФЕ 1 – канцелярия управления;
      СФЕ 2 – ответственный сотрудник;
      СФЕ 3 – руководитель управления;
      СФЕ 4 – аким области.

- начало или завершение оказания государственной услуги;

- наименование процедуры (действия) услугополучателя и (или) СФЕ;

- переход к следующей процедуре (действию).

Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 28 мая 2014 года № 25/13

Регламент государственной услуги
"Выдача решения об утверждении расположения специальных
стационарных помещений для распространения религиозной
литературы и иных информационных материалов религиозного
содержания, предметов религиозного назначения"

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения" разработан в соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах".
      2. Государственная услуга "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения" оказывается на основании Закона Республики Казахстан от 11 октября 2011 года "О религиозной деятельности и религиозных объединениях" и Стандарта государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (далее – Стандарт).
      3. Государственная услуга оказывается акиматом Карагандинской области (далее – услугодатель), государственное учреждение "Управление по делам религий Карагандинской области" (далее - управление) осуществляет прием заявлений и выдачу результатов оказания государственной услуги.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      5. Результат оказания государственной услуги - решение об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения.

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления и прилагаемых документов услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта.
      7. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) канцелярия управления принимает документы от услугополучателя, проверяя их на полноту и соответствие пункту 9 Стандарта в течение 20 минут;
      2) соответствие документов пункту 9 Стандарта является основанием для регистрации документов в журнале и выдачи услугополучателю копии заявления услугополучателя со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица принявшего документы;
      3) регистрация документов и выдача услугополучателю копии заявления услугополучателя, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица принявшего документы осуществляется в течение 10 минут;
      4) регистрация документов является основанием для рассмотрения их услугодателем;
      5) ответственный сотрудник рассматривает документы и подготавливает проект решения в письменном виде и предоставляет их акиму области в течение 20 календарных дней с момента получения документов;
      6) аким области подписывает решение;
      7) подписанное решение является основанием для его внесения в журнал регистрации;
      8) регистрация решения осуществляется в течение 10 минут с момента их получения;
      9) зарегистрированное решение является основанием для отправки почтой либо выдачи нарочно услугополучателю;
      10) канцелярия управления отправляет услугополучателю решение в день регистрации.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      8. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения (работники) услугодателя:
      1) канцелярия управления;
      2) аким области;
      3) руководитель управления;
      4) ответственный сотрудник.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) канцелярия управления принимает документы от услугополучателя, регистрирует документы в журнале регистрации и выдача услугополучателю копии заявления услугополучателя со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица принявшего документы осуществляется в течение 30 минут;
      2) ответственный сотрудник вносит в акимат области зарегистрированные документы для ознакомления акиму области до конца рабочего дня;
      3) аким области ознакамливается и отписывает документы руководителю управления в течение 2 календарных дней с момента внесения их ответственным сотрудником;
      4) руководитель управления отписывает на исполнение ответственному сотруднику в течение 4 часов;
      5) ответственный сотрудник рассматривает документы, подготавливает проект решения в течение 20 календарных дней с момента получения документов;
      6) руководитель управления рассматривает и визирует проект решения в течение 1 дня;
      7) ответственный сотрудник завизированный проект решения вносит в акимат области до конца рабочего дня;
      8) аким области подписывает в течение 2 календарных дней решение;
      9) решение регистрируется в течение 30 минут;
      10) канцелярия управления отправляет услугополучателю решение в день регистрации.
      10. Адреса и телефоны услугодателя и управления указаны в приложении 12 настоящего Регламента.
      11. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в блок-схеме согласно приложению 3 настоящего Регламента.
      12. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения" приведен в приложении 4 к настоящему Регламенту.
      13. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, по вопросам оказания государственной услуги, осуществляется в соответствии с главой 3 Стандарта.

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения об утверждении
расположения специальных стационарных
помещений для распространения религиозной
литературы и иных информационных
материалов религиозного содержания,
предметов религиозного назначения"

Адрес услугодателя

Наименование

Адрес

1

Акимат Карагандинской области

город Караганда, улица Алиханова, 13

Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения об утверждении
расположения специальных стационарных
помещений для распространения религиозной
литературы и иных информационных
материалов религиозного содержания,
предметов религиозного назначения"

Адрес и телефоны управления

Наименование

Адрес

Номера телефонов

1

Управление по делам религий Карагандинской области

город Караганда, улица Гоголя, 34

8-7212-56-56-93 8-7212-30-07-75

Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения об утверждении
расположения специальных стационарных
помещений для распространения религиозной
литературы и иных информационных
материалов религиозного содержания,
предметов религиозного назначения"

Блок-схема

Приложение 4
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения об утверждении
расположения специальных стационарных
помещений для распространения религиозной
литературы и иных информационных
материалов религиозного содержания,
предметов религиозного назначения"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача решения об утверждении расположения специальных
стационарных помещений для распространения религиозной
литературы и иных информационных материалов религиозного
содержания, предметов религиозного назначения"

      *СФЕ - структурно-функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя,
      СФЕ 1 – канцелярия управления;
      СФЕ 2 – ответственный сотрудник;
      СФЕ 3 – руководитель управления;
      СФЕ 4 – аким области.

- начало или завершение оказания государственной услуги;

- наименование процедуры (действия) услугополучателя и (или) СФЕ;

- переход к следующей процедуре (действию).

Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 28 мая 2014 года № 25/13

Регламент государственной услуги
"Выдача решения о согласовании расположения помещений
для проведения религиозных мероприятий за пределами
культовых зданий (сооружений)"

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)" разработан в соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах".
      2. Государственная услуга "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)" оказывается на основании Закона Республики Казахстан от 11 октября 2011 года "О религиозной деятельности и религиозных объединениях" и Стандарта государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (далее – Стандарт).
      3. Государственная услуга оказывается акиматом Карагандинской области (далее – услугодатель), государственное учреждение "Управление по делам религий Карагандинской области" (далее - управление) осуществляет прием заявлений и выдачу результатов оказания государственной услуги
      4. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      5. Результат оказания государственной услуги - письмо-согласование о согласовании расположения помещения для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления и прилагаемых документов услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта.
      7. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) канцелярия управления принимает документы от услугополучателя, проверяя их на полноту и соответствие пункту 9 Стандарта в течении 20 минут;
      2) соответствие документов пункту 9 Стандарта является основанием для регистрации документов в журнале и выдачи услугополучателю копии заявления услугополучателя со штампом, содержащую дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица принявшего документы;
      3) регистрация документов и выдача услугополучателю копии заявления услугополучателя со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица принявшего документы осуществляется в течение 10 минут;
      4) регистрация документов является основанием для рассмотрения их услугодателем;
      5) ответственный сотрудник рассматривает документы и подготавливает проект письма-согласования, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 21 календарных дней с момента получения документов;
      6) аким области подписывает письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги;
      7) подписанное письмо-согласование, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде является основанием для его внесения в журнал регистрации;
      8) регистрация письма-согласования, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде осуществляется канцелярией управления в течение 10 минут с момента их получения;
      9) зарегистрированное письмо-согласование либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде является основанием для отправки почтой либо выдачи нарочно услугополучателю;
      10) канцелярия управления отправляет услугополучателю письмо-согласование либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в день регистрации.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      8. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения (работники) услугодателя:
      1) канцелярия управления;
      2) аким области;
      3) руководитель управления;
      4) ответственный сотрудник.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) канцелярия управления принимает документы от услугополучателя, регистрирует документы в журнале регистрации и выдача услугополучателю копии заявления услугополучателя со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица принявшего документы осуществляется в течение 30 минут;
      2) ответственный сотрудник вносит в акимат области зарегистрированные документы для ознакомления акиму области до конца рабочего дня;
      3) аким области ознакамливается и отписывает документы руководителю управления в течение 2 календарных дней с момента внесения их ответственным сотрудником;
      4) руководитель управления отписывает на исполнение ответственному сотруднику в течение 4 часов;
      5) ответственный сотрудник рассматривает документы, подготавливает проект письма-согласования либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 21 календарного дня с момента получения документов;
      6) руководитель управления рассматривает и визирует проект письма-согласования, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 1 дня;
      7) ответственный сотрудник завизированный проект письма-согласования, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде вносит в акимат области до конца рабочего дня;
      8) аким области подписывает в течение 2 календарных дней письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги;
      9) письмо-согласование либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги регистрируется в течение 30 минут;
      10) канцелярия отправляет услугополучателю письмо-согласование либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в день регистрации.
      10. Адреса и телефоны услугодателя и управления указаны в приложении 12 настоящего Регламента.
      11. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в блок-схеме согласно приложению 3 настоящего Регламента.
      12. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)" приведен в приложении 4 к настоящему Регламенту.
      13. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, по вопросам оказания государственной услуги, осуществляется в соответствии с главой 3 Стандарта.

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения о согласовании
расположения помещений для проведения
религиозных мероприятий за пределами
культовых зданий (сооружений)"

Адрес услугодателя

Наименование

Адрес

1

Акимат Карагандинской области

город Караганда, улица Алиханова, 13

Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения о согласовании
расположения помещений для проведения
религиозных мероприятий за пределами
культовых зданий (сооружений)"

Адрес и телефоны управления

Наименование

Адрес

Номера телефонов

1

ГУ Управление по делам религий Карагандинской области

город Караганда, улица Гоголя, 34

8-7212-56-56-93 8-7212-30-07-75

Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения о согласовании
расположения помещений для проведения
религиозных мероприятий за пределами
культовых зданий (сооружений)"

Блок-схема

Приложение 4
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения о согласовании
расположения помещений для проведения
религиозных мероприятий за пределами
культовых зданий (сооружений)"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача решения о согласовании расположения помещений
для проведения религиозных мероприятий за пределами
культовых зданий (сооружений)"

      *СФЕ - структурно - функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя,
      СФЕ 1 – канцелярия управления;
      СФЕ 2 – ответственный сотрудник;
      СФЕ 3 – руководитель управления;
      СФЕ 4 – аким области.

- начало или завершение оказания государственной услуги;

- наименование процедуры (действия) услугополучателя и (или) СФЕ;

- переход к следующей процедуре (действию).