"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 24 сәуірдегі № 81 қаулысы. Маңғыстау облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 26 мамырда № 2435 болып тіркелді. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 20 тамыздағы № 258 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Маңғыстау облысы әкімдігінің 20.08.2015 № 258 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған. 

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. «Маңғыстау облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы» мемлекеттік мекемесі (Н.М. Жайлау) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесі мен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары С.Т. Алдашевқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы, бірақ «Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысы қолданысқа енгізілгеннен бұрын емес, алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.


      Облыс әкімі                             А. Айдарбаев


      «КЕЛІСІЛДІ»
      «Маңғыстау облысының дін істері басқармасы»
      мемлекеттік мекемесінің басшысы
      Е.Ж. Есбергенов
      24 cәуір 2014 жыл
 
 

      «Маңғыстау облысының сәулет және
      қала құрылысы басқармасы»
      мемлекеттік мекемесінің басшысы
      Н. М. Жайлау
      24 сәуір 2014 жыл


Маңғыстау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 24 сәуір
№ 81 қаулысымен бекітілген
 
 

«Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
 

1. Жалпы ережелер
 

      1. «Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Маңғыстау облысының дін істері басқармасы» мемлекеттік мекемесімен келісім бойынша (бұдан әрі – басқарма) «Маңғыстау облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі облыстың жергілікті атқарушы органының ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу, олардың орналасатын жерін айқындау, немесе үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешімі немесе Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген «Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап болып табылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыдан алуы мемлекеттік қызмет көрсету үшін рәсімдерді (іс-қимылдарды) алуына негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін (іс-қимылдар):
      1) қызмет беруші кеңсесінің қызметкерімен өтінішті тіркеу;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен өтінішті қарау;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысымен өтінішті қарау;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысымен өтінішті қарау;
      5) басқарма кеңсесінің қызметкерімен өтінішті тіркеу;
      6) басқарма басшысымен өтінішті қарау;
      7) басқарма бөлімінің басшысымен өтінішті қарау;
      8) басқарманың жауапты орындаушысымен өтінішті қарау;
      9) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысымен мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеу;
      10) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қою;
      11) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін жолдау.
      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдың) нәтижесі:
      1) құжаттарды тіркеу және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беру;
      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарары;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысының қарары;
      4) құжаттарды басқарма басшысына келісуге жолдау;
      5) құжаттарды тіркеу және оларды басқарманың басшысына беру;
      6) басқарма басшысының қарары;
      7) басқарманың бөлім басшысының қарары;
      8) келісу немесе бас тарту;
      9) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қою;
      10) қызметті көрсетілетін алушының мемлекеттік қызметті көрсету бойынша журналға қойылған қолы.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне көрсетілетін қызметті берушінің мына қызметкерлері іске тартылады:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      5) басқарма кеңсесінің қызметкері;
      6) басқарманың басшысы;
      7) басқарманың бөлім басшысы;
      8) басқарманың жауапты орындаушысы;
      9) облыс әкімі.
      8. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар келіп түскен сәттен бастап отыз минуттың ішінде оларды журналға тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына береді;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бір жұмыс күннің ішінде көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарайды және оларды көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына орындауға жібереді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын бір жұмыс күннің ішінде қойылатын талаптарға сәйкестігін қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына орындауға жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын бір жұмыс күні ішінде зерделейді, хат дайындайды және оларды басқарма басшысына келісуге жолдайды;
      5) басқарма кеңсесінің қызметкері құжаттар келіп түскен сәттен бастап отыз минуттың ішінде журналға тіркейді және басқарманың басшысына қарауға береді;
      6) басқарманың басшысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын бір жұмыс күні ішінде қарайды және оларды, басқарманың бөлім басшысына орындауға жібереді;
      7) басқарманың бөлім басшысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттардың бір жұмыс күні ішінде қойылатын талаптарға сәйкестігін қарайды және басқарманың жауапты орындаушысына бұдан әрі қарауға береді;
      8) басқарманың жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын бес күнтізбелік күн ішінде зерделейді, келісудің мүмкіндігін анықтайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды. Қарау нәтижелері бойынша дәлелді жауабымен хат дайындайды және оны көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жібереді;
      9) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы он күнтізбелік күннің ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды;
      10) облыс әкімі он күнтізбелік күннің ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қояды;
      11) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері бір жұмыс күннің ішінде мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді.
      9. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы «Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің қосымшасына сәйкес блок-схемасымен сүйемелденеді.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдары рәсімдерінің (іс-қимылдарының) толық сипаттамасы осы регламентке 2-қосымшаға сәйкес көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту. 10-тармақпен толықтырылсын - Маңғыстау облысы  әкімдігінің 08.12.2014 № 296 (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

«Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және
олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ
үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары)
етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын
өзгерту) туралы шешім беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

      Ескерту. 1 - қосымша жаңа редакцияда жасылсын - Маңғыстау облысының  әкімдігінің 08.12.2014 № 296(жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

«Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және
олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ
үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары)
етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын
өзгерту) туралы шешім беру» мемлекеттік
қызмет регламентіне
2-қосымша

      Ескерту. 2 - қосымшамен толықтырылсын - Маңғыстау облысының  әкімдігінің 08.12.2014 № 296(жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.


 

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)"

Постановление акимата Мангистауской области от 24 апреля 2014 года № 81. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 26 мая 2014 года № 2435. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 20 августа 2015 года № 258

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 20.08.2015 № 258(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании
(изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в
культовые здания (сооружения)».
      2. Государственному учреждению «Управление архитектуры и градостроительства Мангистауской области» (Жайлау Н.М.) обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в информационно-правовой системе «Әділет» и в средствах массовой информации.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Алдашева С.Т.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности».
 
 

      Аким области                            А. Айдарбаев
 
 

      «СОГЛАСОВАНО»
      Руководитель государственного
      учреждения «Управление по делам
      религий Мангистауской области»
      Есбергенов Е.Ж.
      24 апреля 2014 год
 
 

      Руководитель государственного
      учреждения «Управление архитектуры
      и градостроительства Мангистауской области»
      Жайлау Н.М.
      24 апреля 2014 года


Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 24 апреля 2014 года № 81
 
 

Регламент государственной услуги
«Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании
(изменении функционального назначения) зданий (сооружений)
в культовые здания (сооружения)»
 

1. Общие положения 
 

      1. Государственная услуга «Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)» (далее – государственная услуга) оказывается физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель) государственным учреждением «Управление архитектуры и градостроительства Мангистауской области (далее – услугодатель) по согласованию с государственным учреждением «Управление по делам религий Мангистауской области» (далее – управление).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются услугодателем.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная
      3. Результатом оказания государственной услуги является решение местного исполнительного органа области о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения или о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги «Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 (далее – Стандарт).
      Форма предоставления результата государственной услуги: бумажная.

      2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем документов согласно пункту 9 Стандарта от услугополучателя.
      5. Процедуры (действия) процесса оказания государственной услуги:
      1) регистрация заявления сотрудником канцелярии услугодателя;
      2) рассмотрение заявления руководителем услугодателя;
      3) рассмотрение заявления руководителем отдела услугодателя;
      4) рассмотрение заявления ответственным исполнителем услугодателя;
      5) регистрация заявления сотрудником канцелярии управления;
      6) рассмотрение заявления руководителем управления;
      7) рассмотрение заявления руководителем отдела управления;
      8) рассмотрение заявления ответственным исполнителем управления;
      9)оформление результата оказания государственной услуги ответственным исполнителем услугодателя;
      10) подписание результата оказания государственной услуги;
      11) направление результата оказания государственной услуги.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) регистрация документов и передача их руководителю услугодателя;
      2) резолюция руководителя услугодателя;
      3) резолюция руководителя отдела услугодателя;
      4) направление документов на согласование руководителю управления;
      5) регистрация документов и передача их руководителю управления;
      6) резолюция руководителя управления;
      7) резолюция руководителя отдела управления;
      8) согласование или отказ;
      9) подписание результата оказания государственной услуги;
      10) роспись услугополучателя в журнале по оказанию государственной услуги.

      3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) руководитель отдела услугодателя;
      4) ответственный исполнитель услугодателя;
      5) сотрудник канцелярии управления;
      6) руководитель управления;
      7) руководитель отдела управления;
      8) ответственный исполнитель управления;
      9) аким области.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя в течение тридцати минут с момента поступления документов регистрирует их в журнале и передает на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя в течение одного рабочего дня рассматривает документы услугополучателя и передает на исполнение руководителю отдела услугодателя;
      3) руководитель отдела услугодателя в течение одного рабочего дня рассматривает документы услугополучателя на соответствие предъявленным требованиям и передает на исполнение ответственному исполнителю услугодателя;
      4) ответственный исполнитель услугодателя в течение одного рабочего дня изучает документы услугополучателя, готовит письмо и направляет их на согласование руководителю управления;
      5) сотрудник канцелярии управления в течение тридцати минут с момента поступления документов регистрирует в журнале и передает на рассмотрение руководителю управления;
      6) руководитель управления в течение одного рабочего дня рассматривает документы услугополучателя и передает на исполнение руководителю отдела управления;
      7) руководитель отдела управления в течение одного рабочего дня рассматривает документы услугополучателя на соответствие предъявленным требованиям и передает на дальнейшее рассмотрение ответственному исполнителю управления;
      8) ответственный исполнитель управления в течении пяти календарных дней изучает документы услугополучателя, определяет возможность согласования и направляет ответственному исполнителю услугодателя. По результатам рассмотрения оформляет письмо с мотивированным ответом и отправляет его ответственному исполнителю услугодателя;
      9) ответственный исполнитель услугодателя в течение десяти календарных дней готовит проект результата оказании государственной услуги;
      10) аким области в течение десяти календарных дней подписывает результат оказания государственной услуги;
      11) сотрудник канцелярии услугодателя в течение одного рабочего дня выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю.
      9. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению к настоящему регламенту государственной услуги «Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)».
      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.
      Сноска. дополнен пунктом 10 в соответствии с постановлением акимата Мангистауской области от 08.12.2014 № 296 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
«Выдача решения о строительстве культовых зданий
(сооружений), определении их месторасположения,
а также перепрофилировании (изменении функционального
назначения) зданий(сооружений) в культовые здания (сооружения)»

      Сноска. Приложение 1 изложить в новой редакции в соответствии с  постановлением акимата Мангистауской области от 08.12.2014 № 296 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

Приложение 2
к регламенту государственной услуги «Выдача решения о
строительстве культовых зданий (сооружений), определении их
месторасположения, а так же перепрофилирования (изменении
функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые
здания (сооружения)»

      Сноска. дополнено Приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Мангистауской области от 08.12.2014 № 296 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).