Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 186 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 4 маусымда № 4810 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2015 жылғы 16 қарашадағы № 482 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 16.11.2015 № 482 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабына, "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" 2011 жылғы 11 қазандағы Қазақстан Республикасының Заңына және "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу";
      2) "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру";
      3) "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттері бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Қостанай облысы әкімінің орынбасары С.Ш. Бектұрғановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі, алайда Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысын қолданысқа енгізу сәтінен ерте емес.

      Облыс әкімі                                Н. Садуақасов
 

Әкімдіктің         
2014 жылғы 30 сәуірдегі  
№ 186 қаулысымен бекітілген 

"Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органымен ("Қостанай облысы әкімдігінің дін істері жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесі) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушімен жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – миссионерді "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік, немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес берген өтініші және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар (бұдан әрі – құжаттар топтамасы) болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, олардың тіркелуін жүзеге асырады және өтініштің көшірмесін көрсетілетін қызметті алушыға береді (30 минут). Құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді (15 минут).
      Рәсімнің нәтижесі – құжаттарды қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген, құжаттарды қабылдау күні мен уақыты бар мөртабанымен көрсетілетін қызмет алушының өтінішінің көшірмесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны айқындайды, тиісті бұрыштаманы қояды (3 сағат).
      Рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттар топтамасын зерделейді, діни мазмұны бар материалдарды және діни мақсаттағы заттарды дінтану сараптамасына жібереді, дінтану сараптамсы нәтижелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын дайындайды (күнтізбелік 27 күн).
      Рәсімнің нәтижесі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасы;
      Тіркеу немесе қайта тіркеу мерзімі діни мазмұны бар және діни мақсаттағы материалдар бойынша қорытындылар алу үшін діни сараптама жүргізу кезінде тоқтатыла тұрады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 4-тармағының 1) тармақшасында қарастырылған негіздер бойынша тоқтатыла тұрған кезінде, көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік көрсетілетін қызмет тоқтатыла тұрған жағдайда, оның мерзімін көрсете отырып тоқтаған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыны хабардар етеді (дінтану сараптамасы ұзартылған);
      4) уәкілетті орган ұсынылған материалдарға дінтану сараптамасын өткізуді қамтамасыз етеді және белгіленген мерзімде дінтану сараптамасының нәтижесін көрсетілетін қызметті берушіге жібереді.
      Рәсімнің нәтижесі - дінтану сараптамасының қорытындысы;
      Сараптама сараптама объектісі түскен күннен бастап күнтізбелік 30 күннен аспайтын мерзімде жүргізіледі. Сараптама өткізу мерзімі (сарапшылардың) сараптама жүргізу үшін қосымша материалдары мен ақпараттарын сараптаманы тексеру қажеттілігі кезінде күнтізбелік 30 күнге дейін ұзартылуы мүмкін.
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасымен танысады және оған қол қояды (күнтізбелік 2 күн).
      Рәсімнің нәтижесі – қол қойылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді (30 минут).
      Рәсімнің нәтижесі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      4) уәкілетті орган.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдауды, оларды тіркеуді және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар топтамасын тіркеу туралы өтініш көшірмесін беруді жүзеге асырғаннан (30 минут) кейін, құжаттар топтамасын бұрыштама қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді (15 минут);
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар топтамасымен танысады және оны тиісті бұрыштамасымен көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді (3 сағат);
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы, құжаттар топтамасын зерделей келе, діни мазмұны бар материалдарды және діни мақсаттағы заттарды дінтану сараптамасына жібереді, дінтану сараптамсы нәтижелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын дайындайды, және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді (күнтізбелік 27 күн);
      4) уәкілетті орган ұсынылған материалдарға дінтану сараптамасын өткізуді қамтамасыз етеді және белгіленген мерзімде көрсетілетін қызметті берушіге дінтану сараптамасының нәтижесін жібереді;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы тиісті шешім қабылдай отырып, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне береді (күнтізбелік 2 күн);
      6) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беруді жүзеге асырады (30 минут).
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің блок-схемасы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - Қостанай облысы әкімдігінің 02.09.2014 № 434 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      Ескерту. Регламент 9-тармақпен толықтырылды - Қостанай облысы әкімдігінің 02.09.2014 № 434 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасау, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану қарастырылмаған.

"Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын 
тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді 
жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет 
регламентіне 1-қосымша 

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің блок-схемасы

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - Қостанай облысы әкімдігінің 02.09.2014 № 434 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

"Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын 
тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді 
жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет 
регламентіне 2-қосымша 

"Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - Қостанай облысы әкімдігінің 02.09.2014 № 434 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

Шартты белгілер

Әкімдіктің          
2014 жылғы 30 сәуірдегі   
№ 186 қаулысымен бекітілген 

"Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органымен ("Қостанай облысы әкімдігінің дін істері жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесі) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші ) көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушімен жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны - қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім (бұдан әрі – қаулы).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну түрі: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме көрсетілетін қызметті алушының "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің стандартына (бұдан әрі – Стандартқосымшаға сәйкес берген өтініші және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар (бұдан әрі – құжаттар топтамасы) болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындау ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, олардың тіркелуін жүзеге асырады және өтініштің көшірмесін көрсетілетін қызметті алушыға береді (30 минут). Құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді (15 минут).
      Рәсімнің нәтижесі – құжаттарды қабылдаған тұлғаның тегі, аты мен әкесінің аттарының бірінші әріптері көрсетілген, құжаттарды қабылдау күні мен уақыты бар мөртабанымен көрсетілетін қызметті алушының өтінішінің көшірмесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны айқындайды, тиісті бұрыштаманы қояды (3 сағат).
      Рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттар топтамасын зерделейді және тиісті қаулы жобасын дайындайды (күнтізбелік 18 күн).
      Рәсімнің нәтижесі – қаулы жобасы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қаулы жобасымен танысады және облыс әкімдігіне ұсынады (күнтізбелік 1 күн).
      Рәсімнің нәтижесі – қаулы жобасын облыс әкімдігіне ұсыну;
      5) облыс әкімдігі ұсынылған қаулы жобасын қарайды және қол қояды (күнтізбелік 10 күн).
      Рәсімнің нәтижесі – қол қойылған қаулы;
      6) шешімді көрсетілетін қызметті алушыға беру (30 минут).
      Рәсімнің нәтижесі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      4) әкімдік.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдауды, оларды тіркеуді және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар топтамасын тіркеу туралы өтініштің көшірмесін беруді жүзеге асырғаннан (30 минут) кейін, бұрыштама қою үшін құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді (15 минут);
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар топтамасымен танысады және оны тиісті бұрыштамасымен көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді (3 сағат);
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы, құжаттар топтамасын зерделей келе, дайындалған қаулы жобасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді (күнтізбелік 18 күн);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қаулы жобасымен танысады, қаулы жобасын облыс әкімдігіне ұсыну туралы шешім қабылдайды (күнтізбелік 1 күн);
      5) облыс әкімдігі ұсынылған қаулы жобасын қарайды, оған қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне береді (күнтізбелік 10 күн);
      6) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беруді жүзеге асырады (30 минут).
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің блок-схемасы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - Қостанай облысы әкімдігінің 02.09.2014 № 434 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      Ескерту. Регламент 9-тармақпен толықтырылды - Қостанай облысы әкімдігінің 02.09.2014 № 434 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасау, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану қарастырылмаған.

"Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де 
ақпараттық материалдарды, діни 
мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы 
тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту 
туралы шешім беру" мемлекеттік 
көрсетілетін қызмет 
регламентіне 1-қосымша 

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің блок-схемасы

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - Қостанай облысы әкімдігінің 02.09.2014 № 434 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

"Діни әдебиетті және діни мазмұндағы 
өзге де ақпараттық материалдарды, діни 
мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы 
тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту 
туралы шешім беру" мемлекеттік 
көрсетілетін қызмет 
регламентіне 2-қосымша 

"Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - Қостанай облысы әкімдігінің 02.09.2014 № 434 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

Шартты белгілер

Әкімдіктің         
2014 жылғы 30 сәуірдегі  
№ 186 қаулысымен бекітілген 

"Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органымен ("Қостанай облысы әкімдігінің дін істері жөніндегі басқармасы" мемлекеттік мекемесі) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушімен жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны - қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы келісу-хат немесе "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 2 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт10-тармағында көзделген жағдайда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың қосымшасына сәйкес берген өтініші және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар (бұдан әрі – құжаттар топтамасы) болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, олардың тіркелуін жүзеге асырады және өтініштің көшірмесін көрсетілетін қызметті алушыға береді (30 минут). Құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді (15 минут).
      Рәсімнің нәтижесі – құжаттарды қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген, құжаттарды қабылдау күні мен уақыты бар мөртабанымен көрсетілетін қызметті алушының өтінішінің көшірмесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны айқындайды, тиісті бұрыштаманы қояды (3 сағат).
      Рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттар топтамасын қойылатын талаптарға сәйкестігін зерделейді, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын дайындайды (күнтізбелік 28 күн).
      Рәсімнің нәтижесі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасымен танысады және оған қол қояды (күнтізбелік 1 күн).
      Рәсімнің нәтижесі – қол қойылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді (30 минут).
      Рәсімнің нәтижесі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдауды, оларды тіркеуді және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар топтамасын тіркеу туралы өтініш көшірмесін беруді жүзеге асырғаннан (30 минут) кейін, құжаттар топтамасын бұрыштама қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді (15 минут);
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар топтамасымен танысады және оны тиісті бұрыштамасымен көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді (3 сағат);
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы, құжаттар топтамасын зерделей келе, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің дайындалған жобасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді (күнтізбелік 28 күн);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы тиісті шешім қабылдай отырып, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне береді (күнтізбелік 1 күн);
      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беруді жүзеге асырады (30 минут).
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің блок-схемасы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - Қостанай облысы әкімдігінің 02.09.2014 № 434 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      Ескерту. Регламент 9-тармақпен толықтырылды - Қостанай облысы әкімдігінің 02.09.2014 № 434 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасау, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану қарастырылмаған.

"Діни іс-шараларды өткізуге арналған
үй-жайларды ғибадат үйлерінен 
(ғимараттарынан) тыс жерлерде 
орналастыруға келісу туралы 
шешім беру" мемлекеттік 
көрсетілетін қызмет 
регламентіне 1-қосымша 

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің блок-схемасы

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - Қостанай облысы әкімдігінің 02.09.2014 № 434 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

"Діни іс-шараларды өткізуге арналған 
үй-жайларды ғибадат үйлерінен 
(ғимараттарынан) тыс жерлерде 
орналастыруға келісу туралы 
шешім беру" мемлекеттік 
көрсетілетін қызмет 
регламентіне 2-қосымша 

"Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - Қостанай облысы әкімдігінің 02.09.2014 № 434 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

Шартты белгілер

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности

Постановление акимата Костанайской области от 30 апреля 2014 года № 186. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 4 июня 2014 года № 4810. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16 ноября 2015 года № 482

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16.11.2015 № 482 (вводится в действие со дня его подписания).

      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", с Законом Республики Казахстан от 11 октября 2011 года "О религиозной деятельности и религиозных объединениях" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг:
      1) "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность";
      2) "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения";
      3) "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Костанайской области Бектурганова С.Ч.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности".

      Аким области                               Н. Садуакасов
 

Утвержден        
постановлением акимата 
от 30 апреля 2014 года 
№ 186          

Регламент
государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность" (далее - государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (государственное учреждение "Управление по делам религий акимата Костанайской области") (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется услугодателем.
      2. Форма оказываемой государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера по форме, согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность", утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (далее - Стандарт) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя согласно приложению 2 к Стандарту и документы, указанные в пункте 9 Стандарта (далее – пакет документов).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник услугодателя принимает пакет документов, осуществляет их регистрацию и выдает копию заявления услугополучателю (30 минут). Передает пакет документов руководителю услугодателя (15 минут).
      Результат процедуры – копия заявления услугополучателя со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя, налагает соответствующую визу (3 часа).
      Результат процедуры – виза руководителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает представленный пакет документов, направляет материалы религиозного содержания и предметы религиозного назначения на религиоведческую экспертизу в Агентство Республики Казахстан по делам религий (далее – уполномоченный орган), по результатам религиоведческой экспертизы подготавливает проект результата оказания государственной услуги (27 календарных дней).
      Результат процедуры - проект результата оказания государственной услуги;
      Срок регистрации или перерегистрации приостанавливается при проведении религиоведческой экспертизы для получения заключения по материалам религиозного содержания и предметов религиозного назначения.
      В случае приостановления оказания государственной услуги по основанию предусмотренном подпунктом 1) пункта 4 Стандарта, услугодатель уведомляет услугополучателя о приостановлении оказания государственной услуги с указанием его срока в течение двух рабочих дней со дня приостановления (продления религиоведческой экспертизы);
      4) уполномоченный орган обеспечивает проведение религиоведческой экспертизы на представленные материалы и в установленные сроки направляет результат религиоведческой экспертизы услугодателю.
      Результат процедуры – заключение религиоведческой экспертизы;
      Экспертиза проводится в срок, не превышающий 30 календарных дней со дня поступления объекта экспертизы. Срок проведения экспертизы может продлеваться на 30 календарных дней при необходимости изучения экспертом (экспертами) дополнительных материалов и информации для проведения экспертизы.
      5) руководитель услугодателя ознакамливается с проектом результата оказания государственной услуги и подписывает его (2 календарных дня).
      Результат процедуры – подписанный результат оказания государственной услуги;
      6) сотрудник услугодателя выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю (30 минут).
      Результат процедуры – выдача результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      4) уполномоченный орган.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник услугодателя после осуществления приема пакета документов, их регистрации и выдачи услугополучателю копии заявления о регистрации пакета документов (30 минут), передает пакет документов руководителю услугодателя для наложения визы (15 минут);
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с пакетом документов и передает его с соответствующей визой ответственному исполнителю услугодателя (3 часа);
      3) ответственный исполнитель услугодателя, изучив пакет документов, направляет материалы религиозного содержания и предметы религиозного назначения на религиоведческую экспертизу в уполномоченный орган, по результатам религиоведческой экспертизы подготавливает проект результата оказания государственной услуги, и передает проект результата оказания государственной услуги руководителю услугодателя (27 календарных дней);
      4) уполномоченный орган обеспечивает проведение религиоведческой экспертизы на представленные материалы и в установленный сроки направляет результат религиоведческой экспертизы услугодателю;
      5) руководитель услугодателя приняв соответствующее решение, передает результат оказания государственной услуги сотруднику услугодателя (2 календарных дня);
      6) сотрудник услугодателя осуществляет выдачу результата оказания государственной услуги услугополучателю (30 минут).
      8. Блок-схема последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) указана в приложении 1 к Регламенту.
      Сноска. Пункт 8 - в редакции постановления акимата Костанайской области от 02.09.2014 № 434 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      9. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги указана в приложении 2 к Регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 9 в соответствии с постановлением акимата Костанайской области от 02.09.2014 № 434 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      Взаимодействие с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрены.

Приложение 1 
к Регламенту государственной услуги 
"Проведение регистрации и перерегистрации лиц, 
осуществляющих миссионерскую деятельность" 

Блок-схема последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      Сноска. Приложение 1 - в редакции постановления акимата Костанайской области от 02.09.2014 № 434 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Приложение 2 
к Регламенту государственной услуги 
"Проведение регистрации и перерегистрации лиц, 
осуществляющих миссионерскую деятельность" 

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с  постановлением акимата Костанайской области от 02.09.2014 № 434 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Условные обозначения

Утвержден       
постановлением акимата 
от 30 апреля 2014 года 
№ 186         

Регламент
государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения" (далее - государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (государственное учреждение "Управление по делам религий акимата Костанайской области") (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется услугодателем.
      2. Форма оказываемой государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – решение об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения (далее – постановление).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя согласно приложению к Стандарту "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (далее - Стандарт) и документы, указанные в пункте 9 Стандарта (далее – пакет документов).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник услугодателя принимает пакет документов, осуществляет их регистрацию и выдает копию заявления услугополучателю (30 минут). Передает пакет документов руководителю услугодателя (15 минут).
      Результат процедуры – копия заявления услугополучателя со штампом, содержащим дату и время приема документов, с указанием фамилии, инициалов лица, принявшего документы;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя, налагает соответствующую визу (3 часа).
      Результат процедуры – виза руководителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает представленный пакет документов и подготавливает соответствующий проект постановления (18 календарных дней).
      Результат процедуры – проект постановления;
      4) руководитель услугодателя ознакамливается с проектом постановления и представляет в акимат области (1 календарный день).
      Результат процедуры – представление проекта постановления в акимат области;
      5) акимат области рассматривает и подписывает представленный проект постановления (10 календарных дней).
      Результат процедуры – подписанное постановление;
      6) выдача решения услугополучателю (30 минут).
      Результат процедуры – выдача результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя;
      4) акимат.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник услугодателя после осуществления приема пакета документов, их регистрации и выдачи услугополучателю копии заявления о регистрации пакета документов (30 минут), передает пакет документов руководителю услугодателя для наложения визы (15 минут);
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с пакетом документов и передает его с соответствующей визой ответственному исполнителю услугодателю (3 часа);
      3) ответственный исполнитель услугодателя, изучив пакет документов, передает подготовленный проект постановления руководителю услугодателя (18 календарных дней);
      4) руководитель услугодателя ознакамливается с проектом постановления, принимает решение о представлении проекта постановления в акимат области (1 календарный день);
      5) акимат области рассматривает представленный проект постановления, подписывает его и передает сотруднику услугодателя (10 календарных дней);
      6) сотрудник услугодателя осуществляет выдачу результата оказания государственной услуги услугополучателю (30 минут).
      8. Блок-схема последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) указана в приложении 1 к Регламенту.
      Сноска. Пункт 8 - в редакции постановления акимата Костанайской области от 02.09.2014 № 434 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      9. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги указана в приложении 2 к Регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 9 в соответствии с постановлением акимата Костанайской области от 02.09.2014 № 434 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      Взаимодействие с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрены.

Приложение 1 
к Регламенту государственной услуги 
"Выдача решения об утверждении расположения 
специальных стационарных помещений 
для распространения религиозной литературы 
и иных информационных материалов религиозного 
содержания, предметов религиозного назначения" 

Блок-схема последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      Сноска. Приложение 1 - в редакции постановления акимата Костанайской области от 02.09.2014 № 434 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Приложение 2 
к Регламенту государственной услуги 
"Выдача решения об утверждении расположения 
специальных стационарных помещений 
для распространения религиозной литературы 
и иных информационных материалов религиозного 
содержания, предметов религиозного назначения" 

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Костанайской области от 02.09.2014 № 434 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Условные обозначения

Утвержден        
постановлением акимата 
от 30 апреля 2014 года 
№ 186          

Регламент
государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)" (далее - государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (государственное учреждение "Управление по делам религий акимата Костанайской области") (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется услугодателем.
      2. Форма оказываемой государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – письмо-согласование о согласовании расположения помещения для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)", утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (далее - Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя согласно приложению к Стандарту и документы, указанные в пункте 9 Стандарта (далее – пакет документов).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник услугодателя принимает пакет документов, осуществляет их регистрацию и выдает копию заявления услугополучателю (30 минут). Передает пакет документов руководителю услугодателя (15 минут).
      Результат процедуры – копия заявления услугополучателя со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя, налагает соответствующую визу (3 часа).
      Результат процедуры – виза руководителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает представленный пакет документов на соответствие предъявляемым требованиям, подготавливает проект результата оказания государственной услуги (28 календарных дней).
      Результат процедуры - проект результата оказания государственной услуги;
      4) руководитель услугодателя ознакамливается с проектом результата оказания государственной услуги и подписывает его (1 календарный день).
      Результат процедуры – подписанный результат оказания государственной услуги;
      5) сотрудник услугодателя выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю (30 минут).
      Результат процедуры – выдача результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник услугодателя после осуществления приема пакета документов, их регистрации и выдачи услугополучателю копии заявления о регистрации пакета документов (30 минут), передает пакет документов руководителю услугодателя для наложения визы (15 минут);
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с пакетом документов и передает его с соответствующей визой ответственному исполнителю услугодателя (3 часа);
      3) ответственный исполнитель услугодателя, изучив пакет документов, передает подготовленный проект результата оказания государственной услуги руководителю услугодателя (28 календарных дней);
      4) руководитель услугодателя приняв соответствующее решение, передает результат оказания государственной услуги сотруднику услугодателя (1 календарный день);
      5) сотрудник услугодателя осуществляет выдачу результата оказания государственной услуги услугополучателю (30 минут).
      8. Блок-схема последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) указана в приложении 1 к Регламенту.
      Сноска. Пункт 8 - в редакции постановления акимата Костанайской области от 02.09.2014 № 434 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      9. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги указана в приложении 2 к Регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 9 в соответствии с постановлением акимата Костанайской области от 02.09.2014 № 434 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      Взаимодействие с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрены.

Приложение 1 
к Регламенту государственной услуги 
"Выдача решения о согласовании расположения 
помещений для проведения религиозных мероприятий 
за пределами культовых зданий (сооружений)" 

Блок-схема последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      Сноска. Приложение 1 - в редакции постановления акимата Костанайской области от 02.09.2014 № 434 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Приложение 2 
к Регламенту государственной услуги 
"Выдача решения о согласовании расположения 
помещений для проведения религиозных мероприятий 
за пределами культовых зданий (сооружений)" 

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Костанайской области от 02.09.2014 № 434 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Условные обозначения