Екібастұз қаласы бойынша аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсету Ережесі туралы

Павлодар облысы Екібастұз қалалық мәслихатының 2014 жылғы 04 шілдедегі № 243/30 шешімі. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 05 тамызда № 3905 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Екібастұз қалалық мәслихатының 2017 жылғы 17 наурыздағы № 110/15 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Екібастұз қалалық мәслихатының 17.03.2017 № 110/15 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 6-бабы, 1-тармағының 15) тармақшасына, Қазақстан Республикасының "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңы 97-бабының, 2-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" № 2314 қаулысына сәйкес, сондай-ақ бюджеттік қаражаттардың есебінен халықтың аз қамтамасыз етілген топтарын қолдау мақсатында, қалалық мәслихат ШЕШТІ:
      1. Қоса беріліп отырған Екібастұз қаласы бойынша аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсету Ережесі бекітілсін.
      2. Екібастұз қалалық мәслихатының 2010 жылғы 2 қарашадағы (IV шақырылған кезекті XXV сессия) "Екібастұз қаласы бойынша аз қамтамасыз етілген отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсету Ережесі туралы" № 300/25 шешімін (нормативтік-құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 12-3-280 тіркелген, 2010 жылғы 20 қарашадағы № 41 "Отарқа" газетінде және № 41 "Голос Экибастуза" газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы шешімінің орындалуын бақылау Екібастұз қалалық мәслихатының әлеуметтік, мәдени дамыту мәселесі жөніндегі тұрақты комиссиясына жүктелсін.
      4. Осы шешім алғаш ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Сессия төрағасы К. Сакенова
      Қалалық мәслихат хатшысы Б. Куспеков

  Екібастұз қалалық мәслихатының
2014 жылғы 4 шілдедегі
№ 243/30 шешімімен
бекітілді

Екібастұз қаласы бойынша аз қамтамасыз етілген отбасыларға
(азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсету ЕРЕЖЕСІ

      Осы Ереже Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" № 94 Заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" № 2314 қаулысына, Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері агенттігі Төрағасының 2011 жылғы 5 желтоқсандағы "Тұрғын үй көмегін алуға, сондай-ақ мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді алуға үміткер отбасының (азаматтың) жиынтық табысын есептеу қағидасын бекіту туралы" № 471 бұйрығына сәйкес әзірленді және Екібастұз қаласы мен әкімшілік – аумақтық жанындағы елді мекендерде тұратын аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) тұрғын-үй көмегін тағайындау мөлшері мен тәртібін анықтайды.

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ережеде мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) шекті жол берілетін шығыстар үлесі - телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысының ұлғаюы бөлігінде отбасының (азаматының) бір айда тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін тұтынуға жұмсалған шығыстарының шекті жол берілетін деңгейінің отбасының (азаматтың) орташа айлық жиынтық кірісіне пайызбен қатынасы;
      2) отбасының (азаматтың) жиынтық табысы - тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірілген тоқсанның алдындағы тоқсанда отбасы (азамат) кірістерінің жалпы сомасы;
      3) кондоминиум объектісін басқару органы - кондоминиум объектісін басқару жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;
      4) тұрғын үй көмегін көрсету жөніндегі уәкілетті орган – "Екібастұз қаласы әкімдігінің халықты жұмыспен қамту және әлеуметтік мәселелер бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – уәкілетті орган);
      5) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға жұмсалатын шығыстар - кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін пайдалануға және жөндеуге, жер учаскесін күтіп-ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуды есептеудің үйге ортақ құралдарын сатып алуға, орнатуға, пайдалануға және тексеруге жұмсалатын шығыстарға, кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға тұтынылған коммуналдық қызметтерді төлеуге жұмсалатын шығыстарға жалпы жиналыстың шешімімен белгіленген ай сайынғы жарналар арқылы төленетін үй-жайлардың (пәтерлердің) меншік иелері шығыстарының міндетті сомасы, сондай-ақ болашақта кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін немесе оның жекелеген түрлерін күрделі жөндеуге ақша жинақтауға жұмсалатын жарналар;
      6) аз қамтылған отбасылар (азаматтар) - Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасына сәйкес тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар адамдар.
      2. Тұрғын үй көмегі қалалық бюджет қаражаты есебінен осы елді мекендерде тіркелген және тұрақты тұратын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға):
      1) жекешелендірілген тұрғын үй-жайларда (пәтерлерде) тұратын немесе мемлекеттік тұрғын үй қорындағы тұрғын үй-жайларды (пәтерлерді) жалдаушылар (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған шығыстарға;
      2) тұрғын үйдің меншік иелерінің немесе жалдаушыларының (қосымша жалдаушыларының) отбасыларына (азаматтарына) коммуналдық қызметтерді тұтынуға;
      3) жеке тұрғын үй қорында жергілікті атқарушы органмен жалға алынған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысы.
      Шекті мүмкін болатын шығындар үлесі жеті пайыз мөлшерінде отбасының (азаматының) қосылған табысына белгіленеді.
      3. Отбасының (азаматтың) орта жиынтық кірісі Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері агенттігі Төрағасының 2011 жылғы 05 желтоқсандағы № 471 бұйрығымен бекітілген тұрғын үй көмегін алуға, сондай-ақ мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді алуға үміткер отбасының (азаматтың) жиынтық табысын есептеу қағидасына сәйкес есептеледі.

2. Тұрғын үй көмегін алу құқығы

      4. Тұрғын үй көмегі осы елді мекенде тұрақты тұратын тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылары) болып табылатын жеке тұлғаларға тағайындалады.
      5. Тұрғын үй көмегін алуға құқықтары жоқ:
      1) жеке меншігінде бір үй-жайдан артық тұрғын-үйдің (пәтер, үй) бір бөлігіне ие болып отырған отбасылары (отбасының бір мүшесі) жалға берушілер;
      2) үнемі күтімді керек ететін боп танылған мүгедектерді күтуді жүзеге асыратын тұлғалардан басқа жұмысқа жарамды отбасы мүшесі істемейтін, күндізгі бөлімде оқымайтын, әскери қызметте жоқ және жұмыссыз ретінде тіркелмегендердің отбасылары, сексен жастан асқан тұлғалар; жеті жасқа дейінгі (бір немесе одан да көп) балалардың тәрбиесімен айналысатын тұлғалар; төрт және одан да көп, соңғы баланың бірінші сыныпты бітіргенге дейін тоғыз жастан аспауы тиіс, балалардың тәрбиесімен айналысатын көп балалы аналар; жүкті әйелдер; зейнетақы алдындағы жастағы жұмыс істемейтін тұлғалар (зейнетке шығуға екі жыл қалғандар); туберкүлез, жүйкесана аурулары, онкологиялық диспансерлерде есепте тұрған тұлғалар; барлық топтағы мүгедектерден басқа;
      3) уәкілетті органдар ұсынған жұмысқа, оның ішінде әлеуметтік жұмыс орнына немесе қоғамдық жұмысқа орналастырудан, кәсіби даярлаудан, қайта даярлаудан, біліктілігін арттырудан дәлелсіз себептермен бас тартқан, осындай жұмыстарға қатысуды және оқуды өз бетінше тоқтатқан жұмыссыздар.
      Тұрғын үй көмегі жұмыссыз адам жұмысқа, оның ішінде әлеуметтік жұмыс орнына немесе қоғамдық жұмысқа орналасқан, кәсіби даярлауға, қайта даярлауға, біліктілігін арттыруға жіберілген күннен бастап, ал Қазақстан Республикасының еңбекке қабілетті азаматтарына Жұмыспен қамту 2020 бағдарламасының шеңберінде жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларына қатысқан күннен бастап қайта қалпына келтіріледі;
      4) егер ата-аналары айырылысқан, бiрақ бiрге тұратын балаларына алимент төлеу жөнiнде талап етпесе.
      6. Тұрғын үй көмегі оны алуға құқығы пайда болған күннен бастап, тағайындауға өтініш білдірілген тоқсанның алдындағы тоқсанда тағайындалады.

3. Тұрғын үй көмегін көрсету мөлшері мен нормативтерін айқындау

      7. Тұрғын үйді ұстауға және коммуналдық қызметті тұтынуға жұмсалған есепті-нормативтік шығындарды анықтау аумақтық монополияға қарсы органдар тәртібімен бекітілген, қала тұрғындарының коммуналдық қызметін берушілермен келісілген осы қызмет түріне тарифтер негізінде жүргізіледі.
      8. Тұрғын үй көмегінің мөлшері баспананы ұстау үшін және коммуналды қызметтерге аударылған төлемақы құнынан аса алмайды.
      Баспананы ұстаудың және коммуналды қызметтерді пайдаланудың төлемі, белгіленген нормадан тыс, соның ішінде тағайындау бойынша жалпы негіздерде жүргізіледі.
      9. Көмектің ең аз мөлшері бір тоқсанға айлық есептік көрсеткіш мөлшерінің жартысынан кем болмауы керек.
      10. Әлеуметтік шаманың төлем ауқымы мына көлемдегі сомалар болып табылады:
      1) пайдалы алаңның бір шаршы метрлі үйді ұстауға төлем ставкасы әлеуметтік шамасына көбейтілген төлемқұны, отбасы мүшелерінің санынан шыға келе;
      2) жалпы алаңдағы үйдің бір шаршы метріне берілетін жылу қызметі мен жылу жүйелерін ұстау қызметін төлеу ставкасы әлеуметтік шамаға көбейткендегі отбасы мүшелерінің санынан шыға келе;
      3) отбасы мүшелері санына көбейтілген ыстық сумен қамтамасыз ету қызметінің төлем ставкасы. Ыстық сумен жабдықтауды есептеу құралдарының қызметін төлеу нақты, алайда белгіленген мөлшерлемеден аспайтын шығындар бойынша жүргізіледі;
      4) отбасы мүшелеріне көбейтілген күл-қоқыстарды шығару қызметіне төлем ставкасы;
      5) отбасы мүшелері санына көбейтілгендегі суық сумен жабдықтау және кәріз қызметінің төлем ставкасы. Суық сумен жабдықтауды есептеу құралдарының қызметін төлеу нақты, алайда белгіленген мөлшерлемеден аспайтын шығындар бойынша жүргізіледі;
      6) отбасы мүшелері санына көбейтілгендегі электр қуатын тұтыну қызметінің әлеуметтік норма мөлшерінде төлем ставкасы (нақты тұтынудан аспайтын);
      7) жалпы үйдің электр қуатын тұтыну және жалпы қолданыстағы жерді және лифт жарықтандыру қызметіне төлем ставкасы;
      8) отбасы мүшелеріне көбейтілген бір адамға шаққандағы лифт пайдалану қызметінің төлем ставкасы;
      9) телеқатынастың қалалық торабына қосылған телефон үшін абоненттік төлемнің ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтері.
      11. Өтемақылық шаралармен қамтамасыз етілетін тұрғын-үй аумағының әлеуметтік мөлшері:
      1) бірінші топтағы мүгедектерге – жалпы алаңның отыз шаршы метрі;
      4) "Екібастұз қаласының халыққа әлеуметтік қызмет көрсету орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінде есепте тұрған жалғыз басты және жалғыз тұратын азаматтарға – алаңның отыз шаршы метрі, бірақ бір бөлмелі пәтерден кем емес;
      жұбайларымен бірге тұрған кезде бір адамға он сегіз шаршы метрден есептегенде, бірақ бір бөлмелі пәтерден кем емес;
      3) екі немесе одан да көп адамнан тұратын отбасыларға - бір адамға он сегіз шаршы метрден есептегенде, бірақ жалпы алаңнан көп емес;
      12. Өтемақылық шаралармен қамтамасыз етілетін электрқуатты тұтынудың әлеуметтік шамасы адам басына 110 киловатты/сағатты құрайды.

4. Тұрғын үй көмегін тағайындау тәртібі

      13. Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін отбасы (азамат) өтініш береді және мынадай құжаттарды ұсынады (түпнұсқада ұсынылатын анықтамалардан басқа, салыстыру үшін көшірмелері мен түпнұсқалары):
      1) өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      2) тұрғын үйге құқық беретін құжаттың көшірмесі;
      3) азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі не мекенжай анықтамасы, не өтініш берушінің тұрғылықты тұратын жері бойынша тіркелгенін растайтын селолық және/немесе ауылдық әкімдердің анықтамасы;
      4) отбасының табысын растайтын құжаттар. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер отбасының (Қазақстан Республикасы азаматының) жиынтық табысын есептеу тәртібін тұрғын үй қатынастары саласындағы уәкілетті орган белгілейді;
      5) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшері туралы шоттар;
      6) коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шоттар;
      7) телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек-шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      8) жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шот.
      14. Тұрғын үй көмегiн алушылар тұрғын үй көмегін алу құқығына немесе оның мөлшеріне әсер ететін жағдайлар жөнінде уәкілетті органға он күндік мерзімде хабарлайды.

5. Тұрғын үй көмегін төлеу

      15. Аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) тұрғын-үй көмегі екінші деңгейдегі банктер арқылы уәкілетті органмен төленеді.
      16. Азаматтарға тұрғын үй көмегін төлеу тоқтатылады, егер оның алушысы коммуналдық қызметтерді, телекоммуникация желiсiне қосылған телефон үшiн абоненттiк төлемақының, мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй-жайды пайдаланғаны үшiн жалға алу ақысының ұлғаюы бөлiгiнде тұрғын үйдi күтiп-ұстауға арналған төлемдерді мақсатты емес түрде пайдаланса және өз уақытымен жүргізбеген жағдайда.
      17 . Өтініш иесімен заңсыз тұрғын үй көмегін тағайындауға әкеп соққан толық емес жалған мәлімет ұсынылған кезде, өтініш иесіне және оның отбасына тұрғын үй көмегін төлеу тоқтатылады.
      Тұрғын үй көмегінің заңсыз төленген сомасын өндіртіп алу заңнамамен белгіленген тәртіпте жүргізіледі.

О Правилах предоставления жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) по городу Экибастузу

Решение маслихата города Экибастуза Павлодарской области от 04 июля 2014 года № 243/30. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 05 августа 2014 года № 3905. Утратило силу решением маслихата города Экибастуза Павлодарской области от 17 марта 2017 года № 110/15 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу решением маслихата города Экибастуза Павлодарской области от 17.03.2017 № 110/15 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с подпунктом 15 пункта 1 статьи 6 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан "О жилищных отношениях", постановлением Правительства от 30 декабря 2009 года № 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи", а также в целях поддержки малообеспеченных слоев населения за счет бюджетных средств, городской маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила предоставления жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) по городу Экибастузу.
      2. Признать утратившим силу решение Экибастузского городского маслихата (очередная XXV сессия, IV созыв) от 2 ноября 2010 года № 300/25 "О Правилах предоставления жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) по городу Экибастузу" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12-3-280, опубликовано в газетах "Голос Экибастуза" 20 ноября 2010 года № 41, "Отарқа" 20 ноября 2010 года № 41).
      3. Контроль за исполнением настоящего решения возложить на постоянную комиссию Экибастузского городского маслихата по вопросам социального, культурного развития.
      4. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Председатель сессии К. Сакенова
      Секретарь городского маслихата Б. Куспеков

  Утверждены
решением Экибастузского
городского маслихата
от 4 июля

ПРАВИЛА
предоставления жилищной помощи малообеспеченным
семьям (гражданам) по городу Экибастузу

      Настоящие Правила разработаны в соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 16 апреля 1997 года № 94 "О жилищных отношениях", постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи", приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства от 5 декабря 2011 года № 471 "Об утверждении Правил исчисления совокупного дохода семьи (гражданина), претендующей на получение жилищной помощи, а также на предоставление жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" и определяют размер и порядок назначения жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим в городе Экибастуз и административно–территориально прилегающих населенных пунктах.

1. Общие положения

      1. В Правилах используются основные понятия:
      1) доля предельно-допустимых расходов - отношение предельно-допустимого уровня расходов семьи (гражданина) в месяц на содержание жилого дома (жилого здания), потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, к совокупному доходу семьи (гражданина) в процентах;
      2) совокупный доход семьи (гражданина) - общая сумма доходов семьи (гражданина) за квартал, предшествующий кварталу обращения за назначением жилищной помощи;
      3) орган управления объектом кондоминиума - физическое или юридическое лицо, осуществляющее функции по управлению объектом кондоминиума;
      4) уполномоченный орган по предоставлению жилищной помощи – государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ акимата города Экибастуза" (далее – уполномоченный орган);
      5) расходы на содержание жилого дома (жилого здания) - обязательная сумма расходов собственников помещений (квартир) посредством ежемесячных взносов, установленных решением общего собрания, на эксплуатацию и ремонт общего имущества объекта кондоминиума, содержание земельного участка, расходы на приобретение, установку, эксплуатацию и поверку общедомовых приборов учета потребления коммунальных услуг, расходы на оплату коммунальных услуг, потребленных на содержание общего имущества объекта кондоминиума, а также взносы на накопление денег на предстоящий в будущем капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума или отдельных его видов;
      6) малообеспеченные семьи (граждане) - лица, которые в соответствии с жилищным законодательством Республики Казахстан имеют право на получение жилищной помощи.
      2. Жилищная помощь предоставляется за счет средств городского бюджета малообеспеченным семьям (гражданам), состоящим на регистрации и постоянно проживающим в данной местности, на оплату:
      1) расходов на содержание жилого дома (жилого здания), семьям (гражданам), проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах) или являющимися нанимателями (поднанимателями) жилых помещений (квартир) в государственном жилищном фонде;
      2) потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций семьям (гражданам), являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями жилища);
      3) арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.
      Доля предельно-допустимых расходов устанавливается к совокупному доходу семьи (граждан) в размере семи процентов.
      3. Исчисление совокупного дохода семьи (гражданина) осуществляется в соответствии с Правилами исчисления совокупного дохода семьи (гражданина), претендующей на получение жилищной помощи, а также на предоставление жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, утвержденными приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства от 5 декабря 2011 года № 471.

2. Право на получение жилищной помощи

      4. Жилищная помощь назначается физическим лицам, являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища, постоянно проживающим в данной местности.
      5. Не имеют права на получение жилищной помощи:
      1) семьи (один из членов семьи), имеющие в частной собственности более одной единицы жилья (квартиры, дома) или сдающие жилые помещения в наем;
      2) семьи, в которых трудоспособные члены семьи не работают, не учатся по дневной форме обучения, не являются военнослужащими срочной службы, не зарегистрированы в качестве безработных, кроме лиц, осуществляющих уход за инвалидами, признанными нуждающимися в постоянном уходе, лицами старше восьмидесяти лет; лиц, занятых воспитанием ребенка (одного или более) в возрасте до семи лет; многодетных матерей, занятых воспитанием четырех и более детей до окончания младшим ребенком первого класса, но не старше девяти лет; беременных женщин; неработающих лиц предпенсионного возраста (за два года до выхода на пенсию); лиц, состоящих на учете в туберкулезном, психоневрологическом, онкологическом диспансерах; инвалидов всех групп;
      3) семьи, в которых безработные, без уважительных причин отказались от предложенного уполномоченным органом трудоустройства, в том числе на социальное рабочее место или общественную работу, от профессиональной подготовки, переподготовки, повышения квалификации, самовольно прекратившие участие в таких работах и обучении.
      Жилищная помощь безработному восстанавливается со дня его трудоустройства, в том числе на социальное рабочее место или общественную работу, направления на профессиональную подготовку, переподготовку, повышение квалификации, а трудоспособным гражданам Республики Казахстан со дня участия в активных мерах содействия занятости в рамках Программы занятости 2020;
      4) если родители разведены и не подали иск о взыскании алиментов на проживающих с ними детей.
      6. Жилищная помощь назначается со дня возникновения права на ее получение, за квартал предшествующий кварталу обращения.

3. Определение размера и нормативов оказания жилищной помощи

      7. Определение расчетно-нормативных затрат на содержание жилища и потребления коммунальных услуг производится на основании тарифов за данный вид услуг, согласованных поставщиками коммунальных услуг населению города, в установленном порядке с территориальным антимонопольным органом.
      8. Размер жилищной помощи не может превышать суммы фактически начисленной платы за содержание жилища и коммунальные услуги.
      Оплата содержания жилья и потребления коммунальных услуг сверх установленной нормы, в том числе и по счетчику, производится на общих основаниях.
      9. Минимальный размер помощи не может быть менее половины величины месячного расчетного показателя в квартал.
      10. Величина расходов на оплату нормы является суммой следующих величин:
      1) ставка оплаты за содержание жилья за один квадратный метр общей площади, умноженная на норму площади, исходя из количества членов семьи;
      2) ставка оплаты услуг отопления и услуг содержания теплового узла на один квадратный метр общей площади жилья, умноженная на норму площади, исходя из количества членов семьи;
      3) ставка оплаты услуг горячего водоснабжения, умноженная на количество членов семьи. Оплата услуг по приборам учета горячего водоснабжения производится по фактическому расходу, но не превышающая установленной ставки;
      4) ставка оплаты услуг по вывозу мусора, умноженная на количество членов семьи;
      5) ставка оплаты услуг холодного водоснабжения и канализации, умноженная на количество членов семьи. Оплата услуг по приборам учета холодного водоснабжения производится по фактическому расходу, но не превышающая установленной ставки;
      6) ставка оплаты услуг потребления электроэнергии в размере нормы, умноженная на количество членов семьи (но не превышающая фактического потребления);
      7) ставка оплаты услуг содержания общедомовых электрических сетей, на общедомовые нужды и освещение лифта;
      8) ставка оплаты услуг за пользование лифтом на человека, умноженная на количество членов семьи;
      9) услуги связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к городской сети телекоммуникаций.
      11. Нормы площади жилья, обеспечиваемые компенсационными мерами:
      1) на инвалидов первой группы - тридцать квадратных метров от общей площади;
      2) на одиноких и одиноко проживающих граждан, состоящих на учете в коммунальном-государственном учреждении "Центр социального обслуживания населения города Экибастуза" - тридцать квадратных метров площади, но не менее однокомнатной квартиры;
      при совместном проживании с супругами из расчета восемнадцать квадратных метров площади на одного человека, но не менее однокомнатной квартиры;
      3) на семьи, состоящие из двух и более человек - из расчета восемнадцать квадратных метров на человека, но не более общей площади.
      12. Норма потребления электроэнергии, обеспечиваемая компенсационными мерами, составляет 110 киловатт/часов на одного человека.

4. Порядок назначения жилищной помощи

      13. Для назначения жилищной помощи семья (гражданин) обращается с заявлением и предоставляет следующие документы (копии и оригиналы для сверки, кроме справок, предоставляемых в оригинале):
      1) копию документа, удостоверяющего личность заявителя;
      2) копию правоустанавливающего документа на жилище;
      3) копию книги регистрации граждан либо адресную справку, либо справку сельских и/или аульных акимов, подтверждающую регистрацию по постоянному месту жительства заявителя;
      4) документы, подтверждающие доходы семьи. Порядок исчисления совокупного дохода семьи (гражданина Республики Казахстан), претендующей на получение жилищной помощи, определяется уполномоченным органом в сфере жилищных отношений;
      5) счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания);
      6) счета на потребление коммунальных услуг;
      7) квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копию договора на оказание услуг связи;
      8) счет о размере арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявленный местным исполнительным органом.
      14. Получатели жилищной помощи в десятидневный срок информируют уполномоченный орган о любых обстоятельствах, влияющих на право получения жилищной помощи или ее размер.

5. Выплата жилищной помощи

      15. Выплата жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) осуществляется уполномоченным органом на лицевые счета через банки второго уровня.
      16. Выплата жилищной помощи гражданам приостанавливается, в случае если получатель назначенную сумму жилищной помощи использует не по целевому назначению и не своевременно вносит платежи на оплату за содержание жилого дома, за коммунальные услуги, услуги связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникации, арендной платы за пользованием жилищем из государственного жилищного фонда.
      17. При предоставлении заявителем неполных или недостоверных сведений, повлекших за собой незаконное назначение жилищной помощи, заявителю и его семье выплата жилищной помощи прекращается.
      Незаконно полученные в виде жилищной помощи суммы подлежат возврату в установленном законом порядке.