Алматы қаласындағы діни қызмет саласында көрсетілетін мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 8 сәуірдегі N 2/223 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2014 жылғы 6 мамырда N 1041 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 24 шілдедегі № 3/470 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 24.07.2015 № 3/470 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 11 қазандағы «Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы», 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», 2013 жылғы 15 сәуірдегі «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Заңдарына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 «Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы» қаулысына сәйкес Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырғандар:
      1) «Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) «Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) «Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Алматы қаласы Дін істері жөніндегі басқармасы осы қаулыны Алматы қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары З. Аманжоловаға жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласының әкімі                      А. Есімов

Енгізуші:

Алматы қаласы Дін істері
жөніндегі басқармасының басшысы                   Н. Жапарқұл

Келісілді:

Алматы қаласы әкімінің
орынбасары                                        З. Аманжолова

Бекітілді

Алматы қаласы әкімі аппаратының
заң бөлімінің басшысы                             А. Қасымова

Алматы қаласы әкімі аппаратының
мемлекеттік қызметтерді көрсету
сапасының сақталуын бақылау
бөлімінің басшысы                                 М. Сүйіндіков

Алматы қалалық әкімдігінің
қаулысымен бекітілген
2014 жылғы «8» сәуірдегі № 2/223

«Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды
тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті «Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген «Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде әзірленген.
      2. «Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу» мемлекеттiк көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттiк көрсетілетін қызмет) Алматы қаласы әкімдігі атынан өтініштерді қабылдайтын және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижелерін беретін «Алматы қаласы Дін істері жөніндегі басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – қызмет беруші) көрсетеді.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету формасы – қағаз түрінде.
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтің нәтижесi – миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігі немесе мемлекеттік қызметті көрсету кезінде Стандарттың 10 тармағына көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабы.
      5. Мемлекеттiк қызмет заңды тұлғаларға (бұдан әрі – қызмет алушы) тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Қызмет алушы қызмет берушіге осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес – өтініші мен Стандарттың 9 тармағында көрсетілген өтінішін тапсыруы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар):
      1) қызмет алушы тапсырған құжаттарды қабылдау және тіркеу;
      2) құжаттарды қарастыру, зерттеу және айқындылығын тексеру;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қызмет берушінің маманы рәсімдеуі;
      4) қызмет алушыға көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесін тапсыру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде қызмет
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      қызмет беруші кеңсесінің қызметкері;
      қызмет берушінің басшысы;
      қызмет берушінің діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің басшысы;
      қызмет берушінің діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің маманы.
      9. Қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелері арасындағы процедуралар реттілігінің сипаттамасы:
      1) қызмет алушы тапсырған құжаттар түскеннен кейін қызмет беруші кеңсесінің қызметкері оларды тіркеп, қызмет беруші басшысының қарауына енгізеді;
      2) қызмет берушінің басшысы өтінішті орындау үшін қызмет берушінің діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің басшысына жолдайды;
      3) қызмет берушінің діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің маманы түскен құжаттарды зерттеп, олардың айқындылығын және Стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді;
      4) түскен құжаттарды зерттеп, тексергеннен кейін қызмет берушінің діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің маманы миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігін немесе мемлекеттік қызметті көрсету кезінде Стандарттың 10 тармағына көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабын дайындап, қол қою үшін қызмет берушінің басшысына тапсырады;
      5) миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігі немесе мемлекеттік қызметті көрсету кезінде Стандарттың 10 тармағына көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабы беріледі.
      10. Қызмет беруші Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі – жұма аралығында 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін құжаттарды қабылдайды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін береді.
      Мемлекеттік қызмет мына мекенжай бойынша орналасқан қызмет берушінің ғимаратында көрсетіледі: Алматы қаласы, Республика алаңы, 4, № 117 кабинет, телефоны: 8 (7272) 63-25-77.
      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен көрсетіледі.
      11. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмi Стандарттың 4 тармағында көрсетілген.
      Қызмет алушыдан мемлекеттiк қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар қабылданғанда, оған:
      1) құжаттарды қабылдап алған күні мен уақыты;
      2) құжатты қабылдап алған тұлғаның тегі мен аты-жөні көрсетілген қызмет берушінің мөртаңба басылған қызмет алушы өтінішінің көшірмесі беріледі.
      Мемлекеттік қызметті көрсету барысында қызмет берушінің қызметкерлерінің арасындағы процедуралар реттілігінің жазбасы және нақты сипаттамасы осы Регламенттің 1, 2 қосымшасындағы кестеде және жазбада беріліп отыр.

«Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын
тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу»
мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентіне
1 қосымша

Қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелері
(қызметкерлерінің) арасындағы процедуралар
(іс-қимыл) реттілігінің сипаттамасы

1 Әрекет
(барысы,
жұмыс
ағымы)
2 3 4 5 6

2

Қызмет
беруші-
нің
құрылым-
дық
бөлімше-
лерінің
(қызметкер-
лерінің)
тізбесі

Қызмет
беруші-
нің
кеңсесі

Қызмет
беруші-
нің
басшысы

Қызмет
беруші-
нің бөлім
басшысы,
қызметкері

Қызмет
берушінің
басшысы

Қызмет
берушінің
кеңсесі

3

Процеду-
ралар
(әрекет-
тер)
реттілі-
гінің
сипатта-
масы

Құжат-
тарды
тізілім
бойынша
қабылдау

Құжат-
тарды
қарастыру
үшін
бөлім
басшысына
жолдайды

Құжаттар-
ды
қабылдап,
зерттеп,
талаптарға
сәйкес-
тігін
тексереді

Миссионер-
ді тіркеу
(қайта
тіркеу)
туралы
куәлігіне
немесе
мемлекеттік қызметті
көрсету
кезінде
Стандарт-
тың 10
тармағына
көзделген
негіздер
бойынша
мемлекеттік
қызметті
көрсетуден
бас тарту
туралы
дәлелді
жауабына
қол қояды

Қызмет
алушыға
дайын
құжаттарды
береді

4

Әрбір
процеду-
раның
ұзақтығы

30 минут

15 минут

2 жұмыс
күні,
сұраныс
жолданса
және
қосымша
тексеріс
жүргізілсе
30 тәулік

30 минут

15 минут

«Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын
тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу»
мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентіне
2 қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету барысындағы әрекеттер схемасы

      

Алматы қалалық әкімдігінің
2014 жылғы «8» сәуірдегі № 2/223
қаулысымен бекітілген

«Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды
ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде
орналастыруға келісу туралы шешім беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті «Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген «Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде әзірленген.
      2. «Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттiк көрсетілетін қызмет) Алматы қаласы әкімдігі атынан өтініштерді қабылдайтын және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижелерін беретін «Алматы қаласы Дін істері жөніндегі басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – қызмет беруші) көрсетеді.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету формасы – қағаз түрінде.
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтің нәтижесi – ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде діни жораларды өткізуге арналған үй-жайлардың орналастырылуына келісу хаты немесе мемлекеттік қызметті көрсету кезінде Стандарттың 10 тармағына көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабы.
      5. Мемлекеттiк қызмет заңды тұлғаларға (бұдан әрі – қызмет алушы) тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Қызмет алушы қызмет берушіге Стандарттың қосымшасына сәйкес өтініші мен Стандарттың 9 тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсыруы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар):
      1) қызмет алушы тапсырған құжаттарды қабылдау және тіркеу;
      2) құжаттарды қарастыру, зерттеу және айқындылығын тексеру;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қызмет берушінің маманы рәсімдеуі;
      4) қызмет алушыға көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесін тапсыру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде қызмет берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      қызмет беруші кеңсесінің қызметкері;
      қызмет берушінің басшысы;
      қызмет берушінің діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің басшысы;
      қызмет берушінің діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің маманы.
      9. Қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелері арасындағы процедуралар реттілігінің сипаттамасы:
      1) қызмет алушы тапсырған құжаттар түскеннен кейін қызмет беруші кеңсесінің қызметкері оларды тіркеп, қызмет беруші басшысының қарауына енгізеді;
      2) қызмет берушінің басшысы өтінішті орындау үшін қызмет берушінің діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің басшысына жолдайды;
      3) қызмет берушінің діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің маманы түскен құжаттарды зерттеп, олардың айқындылығын және Стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді;
      4) түскен құжаттарды зерттеп, тексергеннен кейін қызмет берушінің діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің маманы діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісім алу туралы келісу-хатын немесе мемлекеттік қызметті көрсету кезінде Стандарттың 10 тармағына көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабын дайындап, қол қою үшін қызмет берушінің басшысына тапсырады;
      5) діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісім алу туралы келісу-хаты немесе мемлекеттік қызметті көрсету кезінде Стандарттың 10 тармағына көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабын беру.
      10. Қызмет беруші Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі – жұма аралығында 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін құжаттарды қабылдайды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін береді.
      Мемлекеттік қызмет мына мекенжай бойынша орналасқан қызмет берушінің ғимаратында көрсетіледі: Алматы қаласы, Республика алаңы, 4, № 117 кабинет, телефоны: 8 (7272) 63-25-77.
      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен көрсетіледі.
      11. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмi Стандарттың 4 тармағында көрсетілген.
      Қызмет алушыдан мемлекеттiк қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар қабылданғанда, оған:
      1) құжаттарды қабылдап алған күні мен уақыты;
      2) құжатты қабылдап алған тұлғаның тегі мен аты-жөні көрсетілген қызмет берушінің мөртаңба басылған қызмет алушы өтінішінің көшірмесі беріледі.
      Мемлекеттік қызметті көрсету барысында қызмет берушінің қызметкерлерінің арасындағы процедуралар реттілігінің жазбасы және нақты сипаттамасы осы Регламенттің 1, 2 қосымшасындағы кестеде және жазбада беріліп отыр.

«Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды
ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде
орналастыруға келісу туралы шешім беру»
мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентіне
1 қосымша

Қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелері
арасындағы процедуралар реттілігінің сипаттамасы

1

Әрекет
(барысы,
жұмыс
ағымы)
2 3 4 5 6

2

Қызмет
берушінің
құрылымдық
бөлімше-
лерінің
(қызмет-
керлерінің)
тізбесі

Қызмет
берушінің
кеңсесі

Қызмет
берушінің
басшысы

Қызмет
берушінің
бөлім
басшысы,
қызмет-
кері

Қызмет
берушінің
басшысы

Қызмет
берушінің
кеңсесі

3

Процеду-
ралар
(әрекеттер)
реттілі-
гінің
сипатта-
масы

Құжат-
тарды
тізілім
бойынша
қабылдау

Құжат-
тарды
қарасты-
ру үшін
бөлім
басшысына
жолдайды

Құжат-
тарды
қабылдап,
зерттеп,
талап-
тарға
сәйкес-
тігін
тексереді

Діни
іс-шараларды
өткізуге
арналған
үй-жайларды
ғибадат
үйлерінен
(ғимаратта-
рынан) тыс
жерлерде
орналастыруға
келісім алу
туралы
келісу–хатына
немесе
мемлекеттік
қызметті
көрсету
кезінде
Стандарттың
10 тармағына
көзделген
негіздер
бойынша
мемлекеттік
қызметті
көрсетуден
бас тарту
туралы
дәлелді
жауабына қол
қояды

Қызмет
алушыға
дайын
құжаттар
ды
береді

4

Әрбір
процедура-
ның
ұзақтығы

30 минут

15 минут

2 жұмыс
күні,
сұраныс
жолданса
және
қосымша
тексеріс
жүргізілсе
30 тәулік

30 минут

15 минут

«Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды
ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде
орналастыруға келісу туралы шешім беру»
мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентіне
2 қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету барысындағы әрекеттер схемасы

Алматы қалалық әкімдігінің
2014 жылғы «8» сәуірдегі № 2/223
қаулысымен бекітілген

«Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық
материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы
тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру»
мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті «Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген «Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру» мемлекеттік қызметі стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде әзірленді.
      2. «Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Алматы қаласы әкімдігі атынан өтініштерді қабылдайтын және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижелерін беретін «Алматы қаласы Дін істері жөніндегі басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – қызмет беруші) көрсетеді.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету формасы – қағаз түрінде.
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтің нәтижесi – діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім немесе мемлекеттік қызметті көрсету кезінде Стандарттың 10 тармағына көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабы.
      5. Мемлекеттiк қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – қызмет алушы) тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Қызмет алушы қызмет берушіге Стандарттың қосымшасына сәйкес өтініші мен Стандарттың 9 тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсыруы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар):
      1) қызмет алушы тапсырған құжаттарды қабылдау және тіркеу;
      2) құжаттарды қарастыру, зерттеу және айқындылығын тексеру;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қызмет берушінің маманы рәсімдеуі;
      4) қызмет алушыға көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесін тапсыру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      қызмет беруші кеңсесінің қызметкері;
      қызмет берушінің басшысы;
      қызмет берушінің діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің басшысы;
      қызмет берушінің діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің маманы.
      9. Қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелері арасындағы процедуралар реттілігінің сипаттамасы:
      1) қызмет алушы тапсырған құжаттар түскеннен кейін қызмет беруші кеңсесінің қызметкері оларды тіркеп, қызмет беруші басшысының қарауына енгізеді;
      2) қызмет берушінің басшысы өтінішті орындау үшін қызмет берушінің діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің басшысына жолдайды;
      3) қызмет берушінің діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің маманы түскен құжаттарды зерттеп, олардың айқындылығын және Стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді;
      4) түскен құжаттарды зерттеп, тексергеннен кейін қызмет берушінің діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің маманы діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру немесе Стандарттың 10 тармағына көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабын дайындап, қол қою үшін қызмет берушінің басшысына тапсырады;
      5) Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешімді немесе Стандарттың 10 тармағына көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабын беру.
      10. Қызмет беруші Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі – жұма аралығында 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін құжаттарды қабылдайды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін береді.
      Мемлекеттік қызмет мына мекенжай бойынша орналасқан қызмет берушінің ғимаратында көрсетіледі: Алматы қаласы, Республика алаңы, 4, № 117 кабинет, телефоны: 8 (7272) 63-25-77.
      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен көрсетіледі.
      11. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмi Стандарттың 4 тармағында көрсетілген.
      Қызмет алушыдан мемлекеттiк қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар қабылданғанда, оған:
      1) құжаттарды қабылдап алған күні мен уақыты;
      2) құжатты қабылдап алған тұлғаның тегі мен аты-жөні көрсетілген қызмет берушінің мөртаңба басылған қызмет алушы өтінішінің көшірмесі беріледі.
      Мемлекеттік қызметті көрсету барысында қызмет берушінің қызметкерлерінің арасындағы процедуралар реттілігінің жазбасы және нақты сипаттамасы осы Регламенттің 1, 2 қосымшасындағы кестеде және жазбада беріліп отыр.

«Діни әдебиетті және діни мазмұндағы
өзге де ақпараттық материалдарды,
діни мақсаттағы заттарды тарату үшін
арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын
бекіту туралы шешім беру»
мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентіне
1 қосымша

Қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелері
(қызметкерлерінің) арасындағы процедуралар
(іс-қимыл) реттілігінің сипаттамасы

1 Әрекет
(барысы,
жұмыс
ағымы) №
2 3 4 5 6

2

Қызмет
берушінің
құрылымдық
бөлімше-
лерінің
(қызмет-
керлері-
нің)
тізбесі

Қызмет
беруші-
нің
кеңсесі

Қызмет
беруші-
нің
басшысы

Қызмет
берушінің
бөлім
басшысы,
қызметкері

Қызмет
берушінің
басшысы

Қызмет
берушінің
кеңсесі

3

Процеду-
ралар
(әрекет-
тер)
реттілі-
гінің
сипатта-
масы

Құжат-
тарды
тізілім
бойынша
қабылдау

Құжат-
тарды
қарасты-
ру үшін
бөлім
басшысына
жолдайды

Құжаттар-
ды
қабылдап,
зерттеп,
талаптарға
сәйкестігін
тексереді

Арнайы
тұрақты
үй-жайлардың
орналас-
тырылуын
бекіту
туралы
шешімге
немесе
Стандарттың
10 тарма
ғында
көзделген
негіздер
бойынша
мемлекеттік
қызметті
көрсетуден
бас тарту
туралы
дәлелді
жауабына
қол қояды

Қызмет
алушыға
дайын
құжаттарды
береді

4

Әрбір
процеду-
раның
ұзақтығы

30 минут

15 минут

2 жұмыс
күні,
сұраныс
жолданса
және
қосымша
тексеріс
жүргізілсе
30 тәулік

30 минут

15 минут

«Діни әдебиетті және діни мазмұндағы
өзге де ақпараттық материалдарды,
діни мақсаттағы заттарды тарату үшін
арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын
бекіту туралы шешім беру»
мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентіне
2 қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету барысындағы әрекеттер схемасы

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности, оказываемых в городе Алматы

Постановление акимата города Алматы от 8 апреля 2014 года N 2/223. Зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы 6 мая 2014 года N 1041. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 24 июля 2015 года N 3/470

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 24.07.2015 N 3/470 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 11 октября 2011 года «О религиозной деятельности и религиозных объединениях», от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан» и от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» и постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности», акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги «Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность»;
      2) регламент государственной услуги «Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)»;
      3) регламент государственной услуги «Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения».
      2. Управлению по делам религий города Алматы обеспечить размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата города Алматы.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы З. Аманжолову.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Алматы               А. Есимов

Вносит:

Руководитель управления
по делам религий города Алматы         Н. Жапарқұл

Согласовано:

Заместитель акима
города Алматы                          З. Аманжолова

Утвержден

Руководитель юридического отдела
аппарата акима города Алматы           А. Касымова
Руководитель отдела контроля
за соблюдением качества
предоставления государственных
услуг аппарата акима города Алматы      М. Суюндуков

Утвержден
постановлением акимата города Алматы
от 8 апреля 2014 года № 2/223

Регламент государственной услуги
«Проведение регистрации и перерегистрации
лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность»

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги разработан на основании Стандарта государственной услуги «Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности» (далее – Стандарт).
      2. Государственная услуга «Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность» (далее – государственная услуга) оказывается акиматом города Алматы в лице коммунального государственного учреждения «Управление по делам религий города Алматы», осуществляющего прием заявлений и выдачу результатов оказания государственной услуги (далее – услугодатель).
      3. Форма оказания государственной услуги – бумажная.
      4. Результат оказания государственной услуги – выдача свидетельства о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.
      5. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее – услугополучатель) бесплатно.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления согласно приложению к Стандарту и необходимых документов услугополучателя, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.
      7. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием и регистрация документов, представленных услугополучателем;
      2) рассмотрение документов, изучение и проверка их достоверности;
      3) оформление результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя;
      4) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в
процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги:
      сотрудник канцелярии услугодателя;
      руководитель услугодателя;
      руководитель отдела по работе с религиозными объединениями услугодателя;
      специалист отдела по работе с религиозными объединениями услугодателя.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя, после поступления представленных услугополучателем документов, осуществляет их регистрацию и передает их на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя отписывает заявление руководителю отдела по работе с религиозными объединениями услугодателя для исполнения;
      3) специалист отдела по работе с религиозными объединениями услугодателя осуществляет изучение и проверку поступивших документов на достоверность, а также на соответствие пункту 9 Стандарта;
      4) после проверки и анализа представленных документов специалист отдела по работе с религиозными объединениями услугодателя осуществляет подготовку и передает на подпись руководителю услугодателя свидетельство о регистрации услугополучателя в качестве миссионера либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основанию, предусмотренным пунктом 10 Стандарта;
      5) выдача свидетельства о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.
      10. Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется услугодателем – с понедельника по пятницу включительно, с 09.00 до 18.00 часов, перерыв на обед с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      Государственная услуга оказывается в здании услугодателя по адресу: город Алматы, площадь Республики, 4, кабинет № 117, телефон: 8 (7272) 63-25-91.
      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Сроки оказания государственной услуги установлены пунктом 4 Стандарта.
      При приеме необходимых документов для оказания государственной услуги услугополучателю выдается копия заявления услугополучателя со штампом, содержащим:
      1) дату и время приема документов;
      2) фамилию, имя, отчество лица, принявшего документы.
      Подробное описание и схема последовательности процедур между специалистом услугодателя в процессе оказания государственной услуги приведены в таблице и схеме согласно приложениям 12 к настоящему Регламенту.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Проведение регистрации и перерегистрации лиц,
осуществляющих миссионерскую деятельность»

Описание последовательности процедур
(действий) между структурными подразделениями
(работниками) услугодателя

1

№ дей-
ствия
(хода,
потока
работ)

2

3

4

5

6

2

Пере-
чень
струк-
турных
подраз-
делений
(работ-
ников)
услуго-
дателя

Канце-
лярия
услу-
года-
теля

Руко-
води-
тель
услу-
года-
теля

Руково-
дитель
отдела

Руководитель
услугодателя

Канцеля-
рия ус- лугода-
теля

3

Описание
последо-
ватель-
ности
процедур
(дейст-
вий)

Прием
доку-
ментов
по ре-
естру

Отпи-
сывает
доку-
менты
на
рас-
смот-
рение
руко-
води-
телю
отдела

Прием и
проверка
докумен-
тов, про-
ведение
анализа
докумен-
тов на
соответ-
ствие
требо-
ваниям

Подписание
свидетельства
о регистрации
услугополуча-
теля в
качестве
миссионера
либо моти-
вированный
ответ об
отказе в
оказании
государствен-
ной услуги в
случае и по
основанию,
предусмотрен-
ным пунктом
10 Стандарта

Выдача
готовых
докумен-
тов ус-
лугопо-
лучателю

4

Длитель-
ность
каждой
процедуры

30 минут

15 минут

2 рабочих
дня, в
случае
направ-
ления
запроса
и допол-
нительной
проверки
30 кален-
дарных
дней

30 минут

15 минут

Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
«Проведение регистрации и перерегистрации лиц,
осуществляющих миссионерскую деятельность»

Схема действия в процессе оказания государственной услуги

Утвержден
постановлением акимата города Алматы
от 8 апреля 2014 года № 2/223

Регламент государственной услуги
«Выдача решения о согласовании расположения помещений
для проведения религиозных мероприятий за пределами
культовых зданий (сооружений)»

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги разработан на основании Стандарта государственной услуги «Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности» (далее – Стандарт).
      2. Государственная услуга «Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)» (далее – государственная услуга) оказывается акиматом города Алматы в лице коммунального государственного учреждения «Управление по делам религий г.Алматы», осуществляющего прием заявлений и выдачу результатов оказания государственной услуги (далее – услугодатель).
      3. Форма оказания государственной услуги – бумажная.
      4. Результат оказания государственной услуги – выдача письма-согласования о согласовании расположения помещения для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основанию, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.
      5. Государственная услуга оказывается юридическим лицам (далее – услугополучатель) бесплатно.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления согласно приложению к Стандарту и необходимых документов услугополучателя, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.
      7. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием и регистрация документов, представленных услугополучателем;
      2) рассмотрение документов, изучение и проверка их достоверности;
      3) оформление результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя;
      4) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в
процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги:
      сотрудник канцелярии услугодателя;
      руководитель услугодателя;
      руководитель отдела по работе с религиозными объединениями услугодателя;
      специалист отдела по работе с религиозными объединениями услугодателя.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя, после поступления представленных услугополучателем документов, осуществляет их регистрацию и передает их на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя отписывает заявление руководителю отдела по работе с религиозными объединениями услугодателя для исполнения;
      3) специалист отдела по работе с религиозными объединениями услугодателя осуществляет изучение и проверку поступивших документов на достоверность, а также на соответствие пункту 9 Стандарта;
      4) после проверки и анализа представленных документов специалист отдела по работе с религиозными объединениями услугодателя осуществляет подготовку и передает на подпись руководителю услугодателя письмо-согласование о согласовании расположения помещения для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основанию, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.
      5) выдача письма-согласования о согласовании расположения помещения для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.
      10. Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется услугодателем – с понедельника по пятницу включительно, с 09.00 до 18.00 часов, перерыв на обед с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      Государственная услуга оказывается в здании услугодателя по адресу: город Алматы, площадь Республики, 4, кабинет № 117, телефон: 8 (7272) 63-25-77.
      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Сроки оказания государственной услуги установлены пунктом 4 Стандарта.
      При приеме необходимых документов для оказания государственной услуги услугополучателю выдается копия заявления услугополучателя со штампом, содержащим:
      1) дату и время приема документов;
      2) фамилию, имя, отчество лица, принявшего документы.
      Подробное описание и схема последовательности процедур между специалистом услугодателя в процессе оказания государственной услуги приведены в таблице и схеме согласно приложениям 12 к настоящему Регламенту.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Выдача решения о согласовании расположения
помещений для проведения религиозных мероприятий
за пределами культовых зданий (сооружений)»

Описание последовательности процедур
(действий) между структурными подразделениями
(работниками) услугодателя

1

№ дей-
ствия
(хода,
потока
работ)

2

3

4

5

6

2

Пере-
чень
струк-
турных
подраз-
делений
(работ-
ников)
услуго-
дателя

Канце-
лярия
услу-
года-
теля

Руко-
води-
тель
услу-
года-
теля

Руково-
дитель
отдела

Руководитель
услугодателя

Канцеля-
рия ус- лугода-
теля

3

Описание
последо-
ватель-
ности и
процедур
(дейст-
вий)

Прием
доку-
ментов
по ре-
естру

Отпи-
сывает
доку-
менты
на
рас-
смот-
рение
руко-
води-
телю
отдела

Прием и
проверка
докумен-
тов, про-
ведение
анализа
докумен-
тов на
соответ-
ствие
требо-
ваниям

Подписание
письма-согла-
сования о
согласовании
расположения
помещения для
проведения
религиозных
мероприятий
за пределами
культовых
зданий (со-
оружений),
либо моти-
вированный
ответ об
отказе в
оказании
государствен-
ной услуги в
случае и по
основанию,
предусмотрен-
ным пунктом
10 Стандарта

Выдача
готовых
докумен-
тов ус-
лугопо-
лучателю

4

Длитель-
ность
каждой
процедуры

30 минут

15 минут

2 рабочих
дня, в
случае
направ-
ления
запроса
и допол-
нительной
проверки
30 кален-
дарных
дней

30 минут

15 минут

Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
«Выдача решения о согласовании расположения
помещений для проведения религиозных мероприятий
за пределами культовых зданий (сооружений)»

Схема действия в процессе оказания государственной услуги

Утвержден
постановлением акимата города Алматы
от 8 апреля 2014 года № 2/223

Регламент государственной услуги
«Выдача решения об утверждении расположения специальных
стационарных помещений для распространения религиозной
литературы и иных информационных материалов
религиозного содержания, предметов
религиозного назначения»

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги разработан на основании Стандарта государственной услуги «Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 (далее – Стандарт).
      2. Государственная услуга «Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения» (далее – государственная услуга) оказывается акиматом города Алматы в лице коммунального государственного учреждения «Управление по делам религий города Алматы», осуществляющего прием заявлений и выдачу результатов оказания государственной услуги (далее – услугодатель).
      3. Форма оказания государственной услуги – бумажная.
      4. Результат оказания государственной услуги – выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основанию, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.
      5. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель) бесплатно.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления согласно приложению к Стандарту и необходимых документов для оказания государственной услуги от услугополучателя, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.
      7. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием документов специалистом услугодателя и регистрация заявления;
      2) рассмотрение заявления и проверка представленных документов специалистом услугодателя;
      3) оформление результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя;
      4) выдача результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в
процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги:
      сотрудник канцелярии услугодателя;
      руководитель услугодателя;
      руководитель отдела по работе с религиозными объединениями услугодателя;
      специалист отдела по работе с религиозными объединениями услугодателя;
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя, после поступления представленных услугополучателем документов, осуществляет их регистрацию и передает их на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя отписывает заявление услугополучателя руководителю отдела по работе с религиозными объединениями  для исполнения;
      3) специалист отдела по работе с религиозными объединениями услугодателя осуществляет изучение и проверку поступивших документов на достоверность, а также на соответствие пункту 9 Стандарта;
      4) после проверки и анализа представленных документов специалист отдела по работе с религиозными объединениями услугодателя осуществляет подготовку и передает на подпись руководителю услугодателя решение об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основанию, предусмотренным пунктом 10 Стандарта;
      5) выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.
      10. Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется услугодателем – с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.30 часов, перерыв с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      Государственная услуга оказывается в здании услугодателя по адресу: город Алматы, площадь Республики, 4, кабинет № 117, телефон: 8 (7272) 63-25-77.
      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Сроки оказания государственной услуги установлены пунктом 4 Стандарта.
      При приеме необходимых документов для оказания государственной услуги услугополучателю выдается копия заявления услугополучателя со штампом, содержащим:
      1) дату и время приема документов;
      2) фамилию, имя, отчество лица, принявшего документы.
      Подробное описание и схема последовательности процедур между специалистом услугодателя в процессе оказания государственной услуги приведены в таблице и схеме согласно приложениям 12 к настоящему Регламенту.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Выдача решения об утверждении расположения
специальных стационарных помещений
для распространения религиозной литературы
и иных информационных материалов
религиозного содержания,
предметов религиозного назначения»

Описание последовательности процедур
(действий) между структурными подразделениями
(работниками) услугодателя

1

№ дей-
ствия
(хода,
потока
работ)

2

3

4

5

6

2

Пере-
чень
струк-
турных
подраз-
делений
(работ-
ников)
услуго-
дателя

Канце-
лярия
услу-
года-
теля

Руко-
води-
тель
услу-
года-
теля

Руково-
дитель
отдела

Руководитель
услугодателя

Канцеля-
рия ус- лугода-
теля

3

Описание
последо-
ватель-
ности и
процедур
(дейст-
вий)

Прием
доку-
ментов
по ре-
естру

Отпи-
сывает
доку-
менты
на
рас-
смот-
рение
руко-
води-
телю
отдела

Прием и
проверка
докумен-
тов, про-
ведение
анализа
докумен-
тов на
соответ-
ствие
требо-
ваниям

Подписание
письма об
утверждений
стационарного
помещения
либо моти-
вированный
ответ об
отказе в
оказании
государствен-
ной услуги в
случае и по
основанию,
предусмотрен-
ным пунктом
10 Стандарта

Выдача
готовых
докумен-
тов ус-
лугопо-
лучателю

4

Длитель-
ность
каждой
процедуры

30 минут

15 минут

2 рабочих
дня, в
случае
направ-
ления
запроса
и допол-
нительной
проверки
30 кален-
дарных
дней

30 минут

15 минут

Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
«Выдача решения об утверждении расположения
специальных стационарных помещений
для распространения религиозной литературы
и иных информационных материалов
религиозного содержания,
предметов религиозного назначения»

Схема действия в процессе оказания государственной услуги