Құрылыс, сәулет және қала құрылысы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 20 наурыздағы N 62 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 29 сәуірде N 3275 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2017 жылғы 12 маусымдағы № 144 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 12.06.2017 № 144 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабының 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 1, 3-тармақтарына, "Дін қызметі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысына сәйкес, Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса берілген "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі, бірақ "Дін қызметі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысының қолданысқа енгізілуінен бұрын емес.

      Облыс әкімі Б. Сапарбаев

  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің 2014 жылғы "20"
наурыздағы № 62 қаулысымен
бекітілген

"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті беруші (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Шығыс Қазақстан облысының дін істері басқармасының (бұдан әрі – дін істері басқармасы) келісімі бойынша Шығыс Қазақстан облысының құрылыс, сәулет және қала құрылысы басқармасы (бұдан әрі – басқарма) (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет беруші) болып табылады.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беруді басқарма жүзеге асырады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны – қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі облыстың жергілікті атқарушы органының (бұдан әрі – ЖАО) ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешімі не болмаса Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.

2. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өара іс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға Стандарттың 1, 2 қосымшаларында белгіленген нысандар бойынша өтініштің болуы негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1-ші іс-қимыл – басқарма кеңсесінің қызметкері құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады, келіп түскен құжаттарды тіркеуді жүргізеді (30 (отыз) минут ішінде);

      2-ші іс-қимыл – басқарма басшысының құжаттарды қарауы (1 (бір) сағат ішінде);

      3-ші іс-қимыл – басқарма бөлімінің басшысы құжаттарды қарауы (1 (бір) сағат ішінде);

      4-ші іс-қимыл – бөлімнің жауапты маманы Стандартта көзделген тізбеге сәйкес келіп түскен құжаттардың қойылатын талаптарға сәйкестігін зерделейді, сонан соң дін істері басқармасына хат дайындайды және келісуге жібереді немесе көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап ұсынады (4 (төрт) күнтізбелік күн ішінде);

      5-ші іс-қимыл – дін істері басқармасы басқармаға келісу туралы не болмаса дәлелді негіздемелер келтірілген келісуден бас тарту туралы хат жолдайды (4 (төрт) күнтізбелік күн ішінде);

      6-шы іс-қимыл – бөлімнің жауапты маманы ЖАО-ның шешім жобасын әзірлейді немесе көрсетілетін қызмет алушыға дін істері басқармасының келісім бермеуіне байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жолдайды (3 (үш) күнтізбелік күн ішінде);

      7-ші іс-қимыл – ЖАО шешім қабылдайды (17 (он жеті) күнтізбелік күн ішінде).

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімі көрсетілетін қызмет алушы құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап 30 (отыз) күнтізбелік күн құрайды.

      6. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 1-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызмет рәсімінің (іс-қимылының) нәтижесі көрсетілетін қызмет алушыға тіркеу туралы белгі қойылған және құжаттар топтамасы қабылданған күн мен уақыты көрсетілген өтініштің көшірмесін беру болып табылады. Басқарма басшысына құжаттардың топтамасын беру осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимылдың нәтижесі басқарма басшысының құжаттарды қарауы және қол қойылған құжаттарды басқарма басшысының басқарма бөлімінің басшысына беруі болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимылды бастауға негіз болып табылады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимылдың нәтижесі басқарма бөлімі басшысының құжаттарды қарауы және басқарма бөлімі басшысының қолы қойылған құжаттарды басқарма бөлімінің жауапты маманына беруі болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимылдың нәтижесі басқарма бөлімінің жауапты маманының құжаттардың Стандарттың 9 тармағында көзделген талаптарға сәйкестігін зерделеуі және дін істері басқармасына келісуге жолдауы немесе көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап ұсынуы болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 5-ші іс-қимылды бастау үшін негіз болады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 5-ші іс-қимылдың нәтижесі дін істері басқармасынан келісім хат немесе дәлелді негіздемелер келтірілген келісуден бас тарту туралы хат алу болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 6-шы іс-қимылды бастау үшін негіз болады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 6-шы іс-қимылдың нәтижесі бөлімнің жауапты маманының ЖАО-ның шешім жобасын әзірлеуі немесе көрсетілетін қызмет алушыға дін істері басқармасының келісім бермеуіне байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жолдауы болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 7-ші іс-қимылды бастау үшін негіз болады. 7-ші іс-қимылдың нәтижесі ЖАО-ның шешім қабылдауы болып табылады, ол көрсетілетін қызметті алушыға ұсынылады.

3. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнде көрсетiлетiн қызмет берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара іс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет процесiне қатысатын құрылымдық бөлiмшелердiң (қызметкерлердiң) тiзбесi:

      1) басқарма кеңсесінің қызметкері;

      2) басқарма басшысы;

      3) басқарма бөлімінің басшысы;

      4) бөлімнің жауапты маманы;

      5) дін істері басқармасы.

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті рәсімдердің (іс-қимылдардың) сипаттамасы:

      1) басқарма кеңсесінің қызметкері құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады, келіп түскен құжаттарды тіркеуді жүргізеді (30 (отыз) минут ішінде);

      2) басқарма басшысының құжаттарды қарауы (1 (бір) сағат ішінде);

      3) басқарма бөлімінің басшысы құжаттарды қарауы (1 (бір) сағат ішінде);

      4) бөлімнің жауапты маманы Стандартта көзделген тізбеге сәйкес келіп түскен құжаттардың қойылатын талаптарға сәйкестігін зерделейді, сонан соң дін істері басқармасына хат дайындайды және келісуге жібереді немесе көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап ұсынады (4 (төрт) күнтізбелік күн ішінде);

      5) дін істері басқармасы басқармаға келісу туралы не болмаса дәлелді негіздемелер келтірілген келісуден бас тарту туралы хат жолдайды (4 (төрт) күнтізбелік күн ішінде);

      6) бөлімнің жауапты маманы ЖАО-ның шешім жобасын әзірлейді немесе көрсетілетін қызмет алушыға дін істері басқармасының келісім бермеуіне байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жолдайды (3 (үш) күнтізбелік күн ішінде);

      7) ЖАО шешім қабылдайды (17 (он жеті) күнтізбелік күн ішінде).

      Рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) реттiлiгiн сипаттау осы Регламентке 1 қосымшада көрсетілген блок-схемамен сүйемелденедi.

      1. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс - қимылдар) реттілігінің, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс - қимылдарының толық сипаттамасы осы Регламенттің 2 - қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес - процестерінің анықтамалығында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес - процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб - порталында, қызмет берушінің интернет - ресурсында орналастырылған.

      Ескерту. Регламент 9-тармақпен толықтырылды -Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 04.12.2014 № 322 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

  "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын)
салу және олардың орналасатын
жерін айқындау, сондай-ақ
үйлерді
(ғимараттарды) ғибадат үйлері
(ғимараттары) етіп қайта
бейіндеу
(функционалдық мақсатын
өзгерту)
туралы шешім беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 1 қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін рәсiмдер (iс-қимылдар) реттiлiгiнің блок-схемасы

      


  "Ғибадат үйлерін
(ғимараттарын) салу және
олардың орналасатын жерін
айқындау, сондай-ақ үйлерді
(ғимараттарды) ғибадат үйлері
(ғимараттары) етіп қайта
бейіндеу (функционалдық
мақсатын өзгерту) туралышешім
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 04.12.2014 № 322 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      


      

Шартты белгілер:



Об утверждении регламента государственной услуги в сфере строительной, архитектурной и градостроительной деятельности

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 20 марта 2014 года № 62. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 29 апреля 2014 года N 3275. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 12 июня 2017 года № 144

      Сноска. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 12.06.2017 № 144 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктами 1, 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности", Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)".

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности".

      Аким области Б. Сапарбаев

  Утвержден постановлением
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от 20 марта 2014 года
№ 62

Регламент государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)"
1. Общие положения

      1. Услугодателем государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)" (далее – государственная услуга) является управление строительства, архитектуры и градостроительства Восточно-Казахстанской области (далее – управление) по согласованию с управлением по делам религий Восточно-Казахстанской области (далее – управление по делам религий) (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется управлением.

      2. Форма оказываемой государственной услуги – бумажная.

      3. Результатом оказываемой государственной услуги является – решение местного исполнительного органа области (далее – МИО) о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения или о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения) (далее – решение), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 (далее – Стандарт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления по формам, установленным приложениями 1, 2 к Стандарту.

      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги и длительность их выполнения:

      действие 1 – сотрудник канцелярии управления осуществляет проверку полноты документов, проводит регистрацию полученных документов (в течение 30 (тридцати) минут);

      действие 2 – рассмотрение документов руководителем управления (в течение 1 (одного) часа;

      действие 3 – рассмотрение документов руководителем отдела управления (в течение 1 (одного) часа);

      действие 4 – ответственный специалист отдела изучает полученные документы, согласно перечню, предусмотренному Стандартом на соответствие предъявляемым требованиям, после готовит письмо в управление по делам религий и направляет для согласования или предоставляет мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги услугополучателю (в течение 4 (четырех) календарных дней);

      действие 5 – управление по делам религий направляет письмо в управление о согласовании либо отказе в согласовании с мотивированным обоснованием (в течение 4 (четырех) календарных дней);

      действие 6 – ответственный специалист отдела разрабатывает проект решения МИО, либо направляет услугополучателю мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в связи с несогласованием управления по делам религий (в течение 3 (трех) календарных дней);

      действие 7 – МИО принимает решение (в течение 17 (семнадцати) календарных дней).

      Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов услугополучателем – 30 (тридцать) календарных дней.

      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача услугополучателю копии заявления с отметкой о регистрации с указанием даты и времени приема пакета документов. Передача пакета документов руководителю управления, является основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является рассмотрение документов руководителем управления и передача завизированных документов руководителем управления руководителю отдела управления, которые являются основанием для выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента является рассмотрение документов руководителем отдела управления и передача документов с резолюцией руководителя отдела управления ответственному специалисту отдела управления, которые служат основанием для начала выполнения действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента является изучение документов ответственным специалистом отдела управления на соответствие предъявляемым требованиям, предусмотренным пунктом 9 Стандарта и направление для согласования в управление по делам религий или предоставление мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги услугополучателю, которые являются основанием для выполнения действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является получение письма согласования с управления по делам религий либо письмо об отказе в согласовании с мотивированным обоснованием, что служит для начала действия 6, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 6, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является разработка ответственным специалистом отдела проекта решения МИО, либо направление услугополучателю мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в связи с несогласованием управления по делам религий, которые служат для выполнения действия 7, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 7, является принятия решение МИО, которое будет представлено услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии управления;

      2) руководитель управления;

      3) руководитель отдела управления;

      4) ответственный специалист отдела;

      5) управление по делам религий.

      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии управления осуществляет проверку полноты документов, проводит регистрацию полученных документов (в течение 30 (тридцати) минут);

      2) рассмотрение документов руководителем управления (в течение 1 (одного) часа);

      3) рассмотрение документов руководителем отдела управления (в течение 1 (одного) часа);

      4) ответственный специалист отдела изучает полученные документы, согласно перечню, предусмотренному Стандартом, на соответствие предъявляемым требованиям, после готовит письмо в управление по делам религий и направляет для согласования или предоставляет мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги услугополучателю (в течение 4 (четырех) календарных дней);

      5) управление по делам религий направляет письмо в управление о согласовании либо отказе в согласовании с мотивированным обоснованием (в течение 4 (четырех) календарных дней);

      6) ответственный специалист отдела разрабатывает проект решения МИО, либо направляет услугополучателю мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в связи с несогласованием управления по делам религий (в течение 3 (трех) календарных дней);

      7) МИО принимает решение (в течение 17 (семнадцати) календарных дней).

      Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой, которая указана в приложении 1 к настоящему Регламенту.

      1. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес - процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес - процессов оказания государственной услуги размещается на веб - портале "электронного правительства", интернет - ресурсе услугодателя.

      Сноска. Регламент дополнен пунктом 9 в соответствии с постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 04.12.2014 № 322 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача решения о
строительстве
культовых зданий (сооружений),
определении их
месторасположения, а также
перепрофилировании (изменении
функционального назначения)
зданий (сооружений) в культовые
здания (сооружения)"

Блок-схема последовательности процедур (действий) для получения государственной услуги


  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги"Выдача
решения о строительстве
культовых зданий (сооружений),
определении их
месторасположения, а также
перепрофилировании
(изменении функционального
назначения) зданий
(сооружений) в культовые
здания (сооружения)"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 04.12.2014 № 322 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      


      


Условные обозначения: