"Астана қаласының Мемлекеттік сатып алу басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы" Астана қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 30 желтоқсандағы № 114-2213 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 25 ақпандағы № 114-288 қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2015 жылы 5 наурызда № 885 болып тіркелді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 9 қыркүйектегі № 10-1568 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 09.09.2015 № 10-1568 (алғаш рет ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының «Нормативтік құқықтық актілер туралы» 1998 жылғы 24 наурыздағы және «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» 2001 жылғы 23 қаңтардағы заңдарына сәйкес Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Астана қаласының Мемлекеттік сатып алу басқармасы» мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы» Астана қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 30 желтоқсандағы № 114-2213 қаулысына (2014 жылғы 31 желтоқсанда нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 868 болып тіркелген, 2015 жылғы 6 қаңтардағы № 1 (3206) «Астана ақшамы», 2015 жылғы 6 қаңтардағы № 1 (3224) «Вечерняя Астана» газеттерінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:
      жоғарыда көрсетілген қаулымен бекітілген «Астана қаласының Мемлекеттік сатып алу басқармасы» мемлекеттік мекемесі туралы ережеде 2-бөлім жаңа редакцияда жазылсын:
      «2. Басқарманың миссиясы, негізгі міндеттері, қызметтері, құқықтары мен міндеттері
      12. Басқарманың миссиясы Әкім анықтайтын бюджеттік бағдарламалар немесе тауарлар, жұмыстар, қызметтер бойынша бірыңғай мемлекеттік сатып алуларды ұйымдастыру және өткізу, Астана қаласының әкімдігі (бұдан әрі – Әкімдік) бойынша мемлекеттік сатып алулардың жүргізу тәртібіне мониторинг жүргізуге, Астана қаласының коммуналдық меншігін мүліктік жалдауға (жалға беруге), кейіннен сатып алу құқығымен (құқығынсыз) жеке және заңды тұлғаларға сенімгерлік басқаруына тапсыруға, сондай-ақ Әкімдікке ведомстволық бағынысты мемлекеттік кәсіпорындар мен мекемелердің өтеусіз пайдалануына тапсыруға жататын объектілерді беруге бағытталады.
      13. Басқарманың міндеттері:
      1) Әкім айқындайтын бюджеттік бағдарламалар немесе тауарлар, жұмыстар, қызметтер бойынша бірыңғай мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізуді қамтамасыз ету;
      2) Астана қаласының коммуналдық мүлкін мүліктік жалдауға (жалға беруге), кейіннен сатып алу құқығымен (құқығынсыз) жеке және заңды тұлғаларға сенімгерлік басқаруға тапсыру;
      3) Әкімдік бойынша мемлекеттік сатып алуды жүргізу рәсіміне мониторинг жүргізу.
      14. Басқарманың функциялары:
      1) Әкім айқындайтын бюджеттік бағдарламалар немесе тауарлар, жұмыстар, қызметтер бойынша бірыңғай мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізуді жүзеге асыру;
      2) Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасына сәйкес белгіленген құжаттарды қамтитын тапсырыс берушімен ұсынылған мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыруға және өткізуге арналған тапсырмасын қарастыру;
      3) тапсырыс беруші ұсынған тапсырма негізінде конкурстық немесе аукциондық құжаттаманы әзірлеу және бекіту;
      4) құрамына тапсырыс берушінің өкілдері кіретін конкурстық немесе аукциондық комиссия айқындау және бекіту;
      5) конкурстық немесе аукциондық құжаттамаға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу;
      6) мемлекеттік сатып алулардың веб-порталында мемлекеттік сатып алуды өткізу туралы хабарландыруды орналастыру;
      7) мемлекеттік сатып алу туралы шарттың жобасына конкурстық немесе аукциондық құжаттаманы және (немесе) конкурстық немесе аукциондық құжаттаманың техникалық ерекшелігін алған тұлғаларды тіркеу журналына өздері туралы мәліметтер енгізілген, мемлекеттік сатып алу веб-порталында автоматты түрде тіркелген тұлғалардың ұсыныстары мен ескертулерін тапсырыс берушіге жіберу;
      8) конкурс немесе аукцион тәсілімен мемлекеттік сатып алудың жеңімпазын айқындау;
      9) мемлекеттік сатып алудың әлеуетті өнім берушілерін жосықсыз қатысушылар деп тану туралы, сондай-ақ Астана қаласының коммуналдық мүлкін жалдау, сенімгерлік басқару және өтеусіз пайдалану мәселелері бойынша сотта Басқарманың мүдделеріне өкілдік ету;
      10) конкурстық және аукциондық құжаттамалар ережелерін түсіндіру;
      11) жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау;
      12) бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері және Әкімдікке ведомстволық бағынысты кәсіпорындар мен мекемелер өткізетін мемлекеттік сатып алу рәсімдеріне мониторинг;
      13) тауарлар, жұмыстар мен қызметтердің мемлекеттік сатып алуын өткізу кезінде бюджеттік бағдарламалар әкімшілері және Әкімдікке ведомстволық бағынысты кәсіпорындар мен мекемелердің конкурстық комиссиясының жұмысына Басқарма өкілінің қатысуы;
      14) бюджеттік бағдарламалар әкімшілері және Әкімдікке ведомстволық бағынысты кәсіпорындар мен мекемелердің өткізген мемлекеттік сатып алулар бойынша ақпаратты жинау және статистикалық есепті жинақтау;
      15) бюджеттік бағдарламалар әкімшілері және Әкімдікке ведомстволық бағынысты кәсіпорындар мен мекемелер өткізетін мемлекеттік сатып алулар шарттары бойынша өнім берушілердің шарттық міндеттерін орындауын талдау;
      16) өз құзыреті шегінде бюджеттік бағдарламалардың әкімшілеріне және Әкімдікке ведомстволық бағынысты кәсіпорындар мен мекемелерге мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру мәселелері бойынша кеңес беру;
      17) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерімен және Әкімдікке ведомстволық бағынысты кәсіпорындар және мекемелермен мемлекеттік сатып алу жоспарларын орындауын талдау;
      18) Қазақстан Республикасының мемлекеттік мүлік туралы заңнамасына сәйкес, Астана қаласының коммуналдық мүлкін сенімгерлік басқару және қаланың коммуналдық мүлкін жалдау (жалға беру) жөнінде жалға берушінің қызметін жүзеге асыру;
      19) қаланың коммуналдық меншігіндегі және мүліктік жалдауға (жалға беруге), кейіннен сатып алу құқығымен (құқығынсыз) жеке және заңды тұлғаларға сенімгерлік басқаруға, сонымен қатар Әкімдікке ведомстволық бағынысты мемлекеттік кәсіпорындар мен мекемелердің өтеусіз пайдалануына тапсыруға жататын объектілер туралы мәліметтер жинау;
      20) Астана қаласының коммуналдық мүлкін жеке және заңды тұлғаларға, кейіннен сатып алу құқығымен (құқығынсыз), мүліктік жалдау (жалға беру), сенімгерлік басқаруға беру бойынша тендерлерді өткізу;
      21) Астана қаласының коммуналдық мүлкін жеке және заңды тұлғаларға, кейіннен сатып алу құқығымен (құқығынсыз), мүліктік жалдауға (жалға беруге), сенімгерлік басқаруға беру бойынша шарттарды және келісімдерді жасау;
      22) Астана қаласының коммуналдық мүлкін Әкімдікке ведомстволық бағынысты мемлекеттік кәсіпорындар мен мекемелерге өтеусіз пайдалануға беру бойынша шарттар мен келісімдер жасау;
      23) Астана қаласының коммуналдық мүлкін жалдау (жалға беру) және сенімгерлік басқару шарттары бойынша Астана қаласының бюджетіне ақшалай қаражаттардың уақтылы түсуіне мониторинг жүргізу;
      24) жалдау (жалға беру) және сенімгерлік басқару шарттарының талаптарын жалға алушылармен және сенімгерлік басқарушылармен орындалуын бақылау және мониторингін жүргізуді, объектілерге шығуды және Астана қаласының коммуналдық мүлкінің алаңдарына өлшеу жүргізуді ұйымдастыруды қоса алғанда;
      25) қаланың коммуналдық мүлкін жалдауға (жалға беруге), кейіннен сатып алу құқығымен (құқығынсыз) жеке және заңды тұлғаларға сенімгерлік басқаруға берілген коммуналдық мүлкінің объектілері, сондай-ақ Әкімдіктің мемлекеттік кәсіпорындары мен мекемелеріне өтеусіз пайдалануға берілген объектілер бойынша жүйелі есебін жүргізу;
      26) Астана қаласының коммуналдық мүлкі объектілерін сенімгерлік басқаруға беру бойынша тендерлік комиссияда жұмыс органы болу;
      27) жалға беру және сенімгерлік басқару мәселелері бойынша жергілікті атқарушы органның нормативтік құқықтық актілерін әзірлеуге қатысу;
      28) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес басқа да қызметтерді жүзеге асыру.
      15. Басқарманың құқықтары мен міндеттері:
      1) Әкімдікке қаланың даму мақсаттарын, басымдылықтарын және стратегиясын анықтау жөніндегі ұсыныстар енгізу;
      2) өз құзыретінің шегінде бұйрықтарды әзірлеу және қабылдау;
      3) шетелдердің жұмыс тәжірибесін іс-жүзінде пайдалану жөніндегі ұсыныстарды әзірлеу;
      4) Әкім айқындайтын бюджеттік бағдарламалар немесе тауарлар, жұмыстар, қызметтер бойынша бірыңғай мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті ақпаратты, оның ішінде тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспары туралы, сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің техникалық ерекшеліктерін, жобалау-сметалық құжаттамасын, мемлекеттік сатып алу туралы шарттың жобасын, тартылған сарапшылар немесе сараптау комиссиясының, сондай-ақ өзге де қосымша ақпаратты сұрату;
      5) бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері және Әкімдікке ведомстволық бағынысты кәсіпорындар мен мекемелерден, жоспарларды, есептілікті, шарттарды, төлемдер туралы сондай-ақ мемлекеттік сатып алу бойынша басқа да мәліметті қоса алғанда, мемлекеттік сатып алу мониторингін өткізу үшін қажетті ақпаратты сұрату;
      6) коммуналдық мүліктің теңгерім ұстаушысынан артық және пайдаланылмайтын Астана қаласының коммуналдық меншік объектілерінің мүлкін мүліктік жалдауға (жалға беруге) кейіннен тапсыру туралы және берілген объектілердің кейінгі шығуын және өлшемін жүзеге асыру құқығымен ақпаратты сұрату;
      7) шағым жасауға, талап-арыз жазу, соттарда талапкер және жауапкер ретінде әрекет ету.».
       2. «Астана қаласының Мемлекеттік сатып алу басқармасы» мемлекеттік мекемесінің басшысы осы қаулыны кейіннен ресми және мерзімді баспа басылымдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі анықтаған интернет-ресурста және Астана қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында жариялаумен әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді жүргізсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің орынбасары А.И. Лукинге жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Әкім                                       Ә. Жақсыбеков

О внесении изменения в постановление акимата города Астаны от 30 декабря 2014 года № 114-2213 "Об утверждении Положения о Государственном учреждении "Управление государственных закупок города Астаны"

Постановление акимата города Астаны от 25 февраля 2015 года № 114-288. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 5 марта 2015 года № 885. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 9 сентября 2015 года № 10-1568

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 09.09.2015 № 10-1568 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с законами Республики Казахстан от 24 марта 1998 года «О нормативных правовых актах» и от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата города Астаны от 30 декабря 2014 года № 114-2213 «Об утверждении Положения о Государственном учреждении «Управление государственных закупок города Астаны» (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов 31 декабря 2014 года № 868, опубликовано в газетах «Астана ақшамы» от 6 января 2015 года № 1 (3206), «Вечерняя Астана» от 6 января 2015 года № 1 (3224) следующее изменение:
      в Положении о Государственном учреждении «Управление государственных закупок города Астаны», утвержденном вышеуказанным постановлением, раздел 2 изложить в новой редакции:
      «2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности Управления
      12. Миссия Управления заключается в организации и проведении единых государственных закупок по бюджетным программам либо товарам, работам, услугам, определяемым Акимом, мониторинга процедур проведения государственных закупок по акимату города Астаны (далее – Акимат), предоставление коммунального имущества города Астаны в имущественный наем (аренду), доверительное управление физическим и юридическим лицам с правом (без права) последующего выкупа, а также передача объектов в безвозмездное пользование подведомственным Акимату государственным предприятиям и учреждениям.
      13. Задачи Управления:
      1) обеспечение организации и проведения единых государственных закупок по бюджетным программам либо товарам, работам, услугам, определяемым Акимом;
      2) предоставление коммунального имущества города Астаны в имущественный наем (аренду), доверительное управление физическим и юридическим лицам с правом (без права) последующего выкупа;
      3) мониторинг процедур проведения государственных закупок по Акимату.
      14. Функции Управления:
      1) осуществление организации и проведения единых государственных закупок по бюджетным программам либо товарам, работам, услугам, определяемым Акимом;
      2) рассмотрение задания, представленного заказчиком на организацию и проведение государственных закупок, содержащего документы, установленные в соответствии с законодательством Республики Казахстан о государственных закупках;
      3) разработка и утверждение конкурсной или аукционной документации на основании представленного заказчиком задания;
      4) определение и утверждение состава конкурсной либо аукционной комиссии, в которую входят представители заказчика;
      5) внесение изменений и (или) дополнений в конкурсную или аукционную документацию;
      6) размещение объявления о проведении государственных закупок на веб-портале государственных закупок;
      7) направление заказчику предложений и замечаний со стороны лиц, автоматически зарегистрированных на веб-портале государственных закупок, сведения о которых внесены в журнал регистрации лиц, получивших конкурсную или аукционную документацию к проекту договора о государственных закупках и (или) технической спецификации конкурсной или аукционной документации;
      8) определение победителя государственных закупок способом конкурса или аукциона;
      9) представление интересов Управления в судах по вопросам признания потенциальных поставщиков недобросовестными участниками государственных закупок, а также вопросам аренды, доверительного управления и безвозмездного пользования коммунальным имуществом города Астаны;
      10) разъяснение положений конкурсной и аукционной документации;
      11) рассмотрение обращений физических и юридических лиц;
      12) мониторинг процедур проведения государственных закупок администраторами бюджетных программ и подведомственными Акимату предприятиями и учреждениями;
      13) участие представителей Управления в работе конкурсных комиссий при проведении государственных закупок товаров, работ и услуг администраторами бюджетных программ и подведомственными Акимату предприятиями и учреждениями;
      14) сбор информации и свод статистической отчетности по проведенным государственным закупкам администраторами бюджетных программ и подведомственными Акимату предприятиями и учреждениями;
      15) анализ исполнения договорных обязательств поставщиками по договорам государственных закупок, проводимых администраторами бюджетных программ и подведомственными Акимату предприятиями и учреждениями;
      16) консультирование администраторов бюджетных программ и подведомственных Акимату предприятий и учреждений по вопросам организации государственных закупок в пределах своей компетенции;
      17) анализ исполнения администраторами бюджетных программ и подведомственными Акимату предприятиями и учреждениями планов государственных закупок;
      18) осуществление функций наймодателя по передаче в имущественный наем (аренду) коммунального имущества города и функции учредителя доверительного управления коммунальным имуществом города Астаны, в соответствии с законодательством Республики Казахстан о государственном имуществе;
      19) сбор сведений об объектах, находящихся в коммунальной собственности города и подлежащих передаче в имущественный наем (аренду), доверительное управление физическим и юридическим лицам с правом (без права) последующего выкупа, а также в безвозмездное пользование подведомственным Акимату государственным предприятиям и учреждениям;
      20) проведение тендеров по передаче коммунального имущества города Астаны в имущественный наем (аренду), доверительное управление физическим и юридическим лицам с правом (без права) выкупа;
      21) заключение договоров и соглашений по предоставлению коммунального имущества города Астаны в имущественный наем (аренду), доверительное управление физическим и юридическим лицам с правом (без права) последующего выкупа;
      22) заключение договоров и соглашений по предоставлению коммунального имущества города Астаны в безвозмездное пользование подведомственным Акимату государственным предприятиям и учреждениям;
      23) проведение мониторинга своевременности поступлений денежных средств в бюджет города Астаны по договорам найма (аренды) и доверительного управления коммунального имущества города Астаны;
      24) проведение мониторинга и контроля исполнения арендаторами и доверительными управляющими условий договоров найма (аренды) и доверительного управления, включая организацию выездов по объектам и проведение замеров площадей коммунального имущества города Астаны;
      25) ведение системного учета по объектам коммунального имущества города, переданным в аренду и доверительное управление физическим и юридическим лицам с правом (без права) выкупа, а также объектам, переданным в безвозмездное пользование подведомственным Акимату государственным предприятиям и учреждениям;
      26) выступать рабочим органом в тендерной комиссии по передаче объектов коммунальной собственности города Астаны в доверительное управление;
      27) участие в разработке нормативных правовых актов местного исполнительного органа по вопросам аренды и доверительного управления;
      28) осуществление иных функций согласно законодательству Республики Казахстан.
      15. Права и обязанности Управления:
      1) вносить в Акимат предложения по определению целей, приоритетов и стратегии развития города;
      2) разрабатывать и принимать в пределах своей компетенции приказы;
      3) разрабатывать предложения по практическому использованию опыта работы зарубежных стран;
      4) запрашивать информацию, необходимую для организации и проведения единых государственных закупок по бюджетным программам либо товарам, работам, услугам, определяемым Акимом, в том числе о годовом плане государственных закупок товаров, работ и услуг, технической спецификации закупаемых товаров, работ и услуг, проектно-сметной документации, проекте договора о государственных закупках, привлеченных экспертах или экспертной комиссии, а также иную дополнительную информацию;
      5) запрашивать необходимую информацию для проведения мониторинга государственных закупок, включая планы, отчетность, договоры, сведения о платежах, а также любую иную информацию по государственным закупкам, от администраторов бюджетных программ и подведомственных Акимату предприятий и учреждений;
      6) запрашивать информацию от балансодержателей коммунального имущества о наличии излишних и неиспользуемых объектов коммунальной собственности города Астаны для последующей передачи в имущественный наем (аренду), с правом последующего выезда и осуществления замеров представленных объектов;
      7) представлять в установленном законодательством Республики Казахстан порядке интересы Управления в суде.».
      2. Руководителю Государственного учреждения «Управление государственных закупок города Астаны» произвести государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим опубликованием в официальных и периодических печатных изданиях, а также на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан, и на интернет-ресурсе акимата города Астаны.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Астаны Лукина А.И.
      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким                                       А. Джаксыбеков