"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2015 жылғы 3 маусымдағы № 123 қаулысы. Жамбыл облысы Әділет департаментінде 2015 жылғы 7 шілдеде № 2693 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2016 жылғы 31 наурыздағы №106 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 31.03.2016 №106 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
       "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына және "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Жамбыл облысы әкімдігінің жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне жіберуді;
      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      3. "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Жамбыл облысы әкімдігінің 2014 жылғы 28 мамырдағы № 166 қаулысының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2264 болып тіркелген, 2014 жылғы 24 шілдеде № 108 (17965) "Ақ жол" газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Е.Н.Манжуовқа жүктелсін.
      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі К. Көкрекбаев

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2015 жылғы "03" маусымдағы
№ 123 қаулысымен бекітілген

"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің 2015 жылғы 09 сәуірдегі № 319 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – стандарт) сәйкес аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың тұрғын үй қатынастары саласындағы функцияны жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшелерімен (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
      1) Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – халыққа қызмет көрсету орталығы);
      2) "электрондық үкіметтің www.egov.kz" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама), немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру нысаны: электрондық түрде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (әрекеттерді) бастау үшін көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9 тармағында көрсетілген мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды ұсынуы негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:
      1) Халыққа қызмет көрсету орталығына құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ порталға өтініш берген кезде – күнтізбелік 10 (он) күн;
      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқcат етілетін ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;
      3) қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы:
      1) халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы құжаттарды қабылдайды және тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді – 5 (бес) минуттан аспайды;
      2) халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы реестрді жасайды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге 1 (бір) жұмыс күні ішінде электрондық түрде жібереді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттарды қабылдайды, тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді – 2 (екі) минуттан аспайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бұрыштаманы дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жібереді – 2 (екі) минуттан аспайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы хабарлама жобасын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға 8 (сегіз) жұмыс күні ішінде электрондық түрде жібереді;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы хабарламаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына электрондық немесе қағаз түрінде жібереді – 5 (бес) минуттан аспайды;
      7) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы қол қойылған хабарламаны халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторына 1 (бір) жұмыс күні ішінде электрондық түрде жібереді;
      8) халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы қызметті алушыға тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарламаны, немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты электрондық түрде береді – 5 (бес) минуттан аспайды.
      7. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіздеме болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы:
      1) құжаттарды қабылдау және тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беру;
      2) реестрді жасау және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге жіберу;
      3) құжаттарды қабылдау, тіркеу және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберу;
      4) бұрыштаманы дайындау және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жіберу;
      5) хабарлама жобасын дайындау және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жіберу электрондық түрінде;
      6) хабарламаға көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен қол қою электрондық немесе қағаз түрінде;
      7) хабарламаны халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторына жіберу;
      8) қызметті алушыға тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарламаны немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру электрондық немесе қағаз түрінде.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.
      9. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы өзара іс-қимылдың реттілігін сипаттау:
      1) халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы құжаттарды қабылдайды және тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді – 5 (бес) минуттан аспайды;
      2) халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы реестрді жасайды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге 1 (бір) жұмыс күні ішінде электрондық түрде жібереді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттарды қабылдайды, тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді – 2 (екі) минуттан аспайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бұрыштаманы дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жібереді – 2 (екі) минуттан аспайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы хабарлама жобасын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға 8 (сегіз) жұмыс күні ішінде электрондық түрде жібереді;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы хабарламаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына электрондық немесе қағаз түрінде жібереді – 5 (бес) минуттан аспайды;
      7) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы қол қойылған хабарламаны халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторына 1 (бір) жұмыс күні ішінде электрондық түрде жібереді;
      8) халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы қызметті алушыға тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарламаны немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты электрондық түрде береді – 5 (бес) минуттан аспайды.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      10. "Электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілген қызмет беруші мен көрсетілген қызмет алушының жүгіну және рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігі тәртібін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірі және пароль арқылы порталда тіркеуді жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті алу үшін жеке сәйкестендіру нөмірі мен парольді енгізу үдерісі (авторизациялау үдерісі);
      3) 1 шарт – жеке сәйкестендіру нөмірі мен пароль арқылы порталда тіркелген көрсетілетін қызметті алушы жайлы мәлеметтердің түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінің бұзылушылықтары болған жағдайда порталмен авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3 үдеріс - көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, мемлекеттік қызмет көрсету үшін экранға тапсырыс үлгісін шығару және көрсетілетін қызметті алушының құрылымы мен нысандық талаптарын ескере отырып, үлгіні толтыруы (мәліметтерді енгізу);
      6) 4 үдеріс – мемлекеттік қызметті алу үшін үлгіні (енгізілген мәліметтерді) көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландыру;
      7) 2 шарт – порталда электрондық цифрлық қолтаңбаның тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімін және қайтарылып алынған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын, сонымен қатар жеке сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестігін (тапсырыста көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі мен электрондық цифрлық қолтаңбаның тіркеу куәлігінде көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі арасында) тексеру;
      8) 5 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасының расталмауына байланысты тапсырыс берілген мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету үшін тапсырысты куәландыруы және көрсетілетін қызметті берушімен өндеу үшін "электрондық үкімет" шлюзі арқылы аймақтық "электрондық үкімет" шлюзіндегі автоматтандырылған жұмыс орнына электрондық құжатты (тапсырысты) жіберу және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысымен мемлекеттік қызметті өндеу;
      10) 7 үдеріс – мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушімен көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжат нысаны жолданады.
      Мемлекеттік қызметті көрсету барысында портал арқылы жүгінуі ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес сипатталған.

5. Қорытынды ережелер

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілетін қызмет берушілермен халыққа қызмет көрсету орталықтарымен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 2, 3-қосымшаларға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің (http://sobes.zhambyl.kz) және Жамбыл облысы әкімдігінің (http://zhambyl.gov.kz) интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

"Электрондық үкімет" порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуде функционалдық өзара іс-әрекет диаграммасы

      


Шартты белгілер:

      


  "Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "Тұрғын үй көмегін тағайындау"

      


Шартты белгілер:

      


  "Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "Тұрғын үй көмегін тағайындау"


Шартты белгілер:

      


Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

Постановление акимата Жамбылской области от 3 июня 2015 года № 123. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 7 июля 2015 года № 2693. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 31 марта 2016 года № 106

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 31.03.2016 № 106 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Назначение жилищной помощи".
      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление координации занятости и социальных программ акимата Жамбылской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";
      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области.
      3. Признать утратившим силу постановление акимата Жамбылской области от 28 мая 2014 года № 166 "Об утверждении регламента государственной услуги "Назначение жилищной помощи" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 2264, опубликовано 24 июля 2014 года в газете "Знамя труда" № 79 (17952)).
      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Манжуова Е.Н.
      5. Настоящее постановление вступает силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким области К. Кокрекбаев

  Утвержден
постановлением акимата
Жамбылской области
от "03" июня 2015 года № 123

Регламент государственной услуги "Назначение жилищной помощи" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Назначение жилищной помощи" (далее – государственная услуга) оказывается в соответствии со стандартом государственной услуги "Назначение жилищной помощи", утвержденным приказом Министерства национальной экономики Республики Казахстан от 09 апреля 2015 года № 319 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" (далее - стандарт) структурным подразделением местного исполнительного органа районов и городов областного значения, осуществляющие функции в сфере жилищных отношений (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – центр обслуживания населения);
      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – уведомление о назначении жилищной помощи (далее – уведомление), либо мотивированный ответ об отказе.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем документов указанных в пункте 9 стандарта необходимых для оказания государственной услуги.
      5. Срок оказания государственной услуги:
      1) со дня сдачи пакета документов в Центр обслуживания населения, при обращении на портал – 10 (десять) календарных дней.
      2) максимальное допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 (пятнадцать) минут;
      3) максимальное допустимое время обслуживания – 20 (двадцать) минут.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения через центр обслуживания населения:
      1) инспектор центра обслуживания населения принимает документы и выдает расписку о приеме соответствующих документов – не более 5 (пяти) минут;
      2) инспектор центра обслуживания населения составляет реестр и направляет документы сотруднику услугодателя в электронном виде в течение 1 (одного) рабочего дня;
      3) сотрудник услугодателя принимает документы, регистрирует и направляет руководителю услугодателя – не более 2 (двух) минут;
      4) руководитель услугодателя готовит резолюцию и передает ответственному исполнителю услугодателя – не более 2 (двух) минут;
      5) ответственный исполнитель услугодателя готовит проект уведомления в электронном виде и направляет на подпись руководителю услугодателя в течение 8 (восьми) рабочих дней;
      6) руководитель услугодателя подписывает уведомление и направляет ответственному исполнителю услугодателя в электронном или бумажном виде – не более 5 (пяти) минут;
      7) ответственный исполнитель услугодателя направляет подписанное уведомление инспектору центра обслуживания населения в электронном виде в течение 1 (одного) рабочего дня;
      8) инспектор центра обслуживания населения выдает услугополучателю уведомление о назначении жилищной помощи, либо мотивированный ответ об отказе в электронном или бумажном виде – не более 5 (пяти) минут.
      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия) через центр обслуживания населения:
      1) прием документов и выдача расписки о приеме соответствующих документов;
      2) составление реестра и направление документов сотруднику услугодателя;
      3) прием документов, регистрация и направление руководителю услугодателя;
      4) подготовка резолюции и передача ответственному исполнителя услугодателя;
      5) подготовка проекта уведомления и передача на подпись руководителю услугодателя в электронном виде;
      6) подписание руководителем услугодателя уведомления в электронном или бумажном виде;
      7) передача уведомления инспектору центра обслуживания населения;
      8) выдача услугополучателю уведомления о назначении жилищной помощи, либо мотивированный ответ об отказе в электронном или бумажном виде.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) инспектор центра обслуживания населения;
      2) сотрудник услугодателя;
      3) руководитель услугодателя.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) инспектор центра обслуживания населения принимает документы и выдает расписку о приеме соответствующих документов – не более 5 (пяти) минут;
      2) инспектор центра обслуживания населения составляет реестр и направляет документы сотруднику услугодателя в электронном виде в течение 1 (одного) рабочего дня;
      3) сотрудник услугодателя принимает документы, регистрирует и направляет руководителю услугодателя – не более 2 (двух) минут;
      4) руководитель услугодателя готовит резолюцию и передает ответственному исполнителю услугодателя – не более 2 (двух) минут;
      5) ответственный исполнитель услугодателя готовит проект уведомления в электронном виде и направляет на подпись руководителю услугодателя в течение 8 (восьми) рабочих дней;
      6) руководитель услугодателя подписывает уведомление и направляет ответственному исполнителю услугодателя в электронном или бумажном виде – не более 5 (пяти) минут;
      7) ответственный исполнитель услугодателя направляет подписанное уведомление инспектору центра обслуживания населения в электронном виде в течение 1 (одного) рабочего дня;
      8) инспектор центра обслуживания населения выдает услугополучателю уведомление о назначении жилищной помощи, либо мотивированный ответ об отказе в электронном или бумажном виде – не более 5 (пяти) минут.

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства":
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на портале);
      2) процесс 1 – процесс ввода услугополучателем индивидуального идентификационного номера и пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через индивидуальный идентификационный номер и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 – подписание посредством электронно-цифровой подписью услугополучателем заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между индивидуальным идентификационным номером, указанным в запросе и индивидуальным идентификационным номером, указанным в регистрационном свидетельстве электронно-цифровой подписи), срока действия регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств портала;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности электронно-цифровой подписи услугополучателя;
      9) процесс 6 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) электронно-цифровой подписью услугополучателя через шлюз "электронного правительства" в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" информационной системе услугодателя и обработка государственной услуги ответственным исполнителем услугодателя;
      10) процесс 7 – результат оказания государственной услуги направляется услугодателем услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронно-цифровой подписью ответственного исполнителя услугодателя.
      Функциональное взаимодействие информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через портал приведены диаграммой согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

5. Заключительные положения

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром обслуживания населения и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложениям 2 (через центр обслуживания населения) и 3 (через портал) к настоящему регламенту.
      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет – ресурсе услугодателя (http://sobes.zhambyl.kz) и акимата Жамбылской области (http://zhambyl.gov.kz)

  Приложение – 1 к регламенту
оказания государственной услуги
"Назначение жилищной помощи"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства"

      


Условные обозначения:

      


  Приложение – 2 к регламенту
оказания государственной услуги
"Назначение жилищной помощи"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

      


Условные обозначения:

      


  Приложение – 3 к регламенту
оказания государственной услуги
"Назначение жилищной помощи"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Назначение жилищной помощи"

      


Условные обозначения: