"Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2015 жылғы 27 тамыздағы № 216 қаулысы. Жамбыл облысы Әділет департаментінде 2015 жылғы 2 қазанда № 2785 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 249 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 24.11.2022 № 249 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Ескерту. Қаулының тақырыбы жаңа редакцияда - Жамбыл облысы әкімдігінің 14.06.2018 № 117 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - Жамбыл облысы әкімдігінің 14.06.2018 № 117 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. "Жамбыл облысы әкімдігінің энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне жіберуді;

      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Б. Орынбековке жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі К. Көкрекбаев

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2015 жылғы "27" тамыздағы
№ 216 қаулысымен бекітілген

"Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламентінің тақырыбы жаңа редакцияда - Жамбыл облысы әкімдігінің 14.06.2018 № 117 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. "Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 14 сәуірдегі №281 "Электр энергетикасы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде №11130 болып тіркелген) бекітілген "Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес аудандар мен Тараз қаласы әкімдігінің тұрғын жай-коммуналдық шаруашылық, жолаушы көлігі және автомобиль жолдары бөлімдері (бұдан әрі – қызмет көрсетуші) көрсетеді.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда- Жамбыл облысы әкімдігінің 14.06.2018 № 117 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "электрондық үкіметтің" веб-порталы: www.egov.kz (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын беру, энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын ескертулермен беру, не стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық, қағаз түрінде.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда- Жамбыл облысы әкімдігінің 14.06.2018 № 117 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдердің (іс – қимылдарды) бастауға негіздеме Стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттарды және белгіленген нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушымен өтініш беру болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы 15 (он бес) минут ішінде құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады, оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) жұмыс күн ішінде бұрыштаманы қойып, оларды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жібереді;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күн ішінде көрсетілетін қызметті алушының ұсынылған құжаттарының толықтығын қарастырады:

      ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда, Стандарттың 9 тармағында көрсетілген көрсетілетін қызметті беруші белгіленген мерзімде өтінішті одан әрі қараудан жазбаша түрде дәлелденген бас тартады;

      4) көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды толық көлемде ұсынған жағдайда, жауапты орындаушы 3 (үш) күнтізбелік күн ішінде материалдарды энергия өндіруші, энергия беруші ұйымдардың күзгі-қысқы жағдайларда жұмысқа әзірлік паспортын алуға өтініштерді қарау жөніндегі комиссияға (бұдан әрі - комиссия) енгізеді;

      5) комиссия 10 (он) күнтізбелік күн ішінде әзірлік паспортын алуға ұсынылған материалдарды зерделейді және мынадай дәйекті шешімдердің бірін қабылдайды:

      әзірлік паспортын беру;

      әзірлік паспортын ескертулермен беру;

      әзірлік паспортын беруден бас тарту;

      6) Комиссияның әзірлік паспортын беру шешімі кезінде хаттамаға қол қойылғаннан кейін жауапты орындаушы 1 (бір) жұмыс күн ішінде әзірлік паспортын рәсімдейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді.

      Комиссия әзірлік паспортын беруден бас тарту туралы шешім қабылдаған жағдайда, хаттамаға қол қойылғаннан кейін жауапты орындаушы 1 (бір) жұмыс күн ішінде Комиссия отырысының хаттамасынан үзіндіні қоса беру арқылы дәлелді хатты дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) жұмыс күн ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қояды және оны көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманына тапсырады;

      8) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы 15 (он бес) минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін тіркейді және оны көрсетілетін қызметті алушыға қолма-қол, электрондық түрде немесе пошта арқылы жібереді.

      Ескерту. 5-тармаққа өзгерістер енгізілді - Жамбыл облысы әкімдігінің 06.09.2019 № 183 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылдарды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдардың) нәтижесі:

      1) тіркелген құжат;

      2) бұрыштама және орындауға жолдау;

      3) құжаттың толықтығына тексеру;

      4) Комиссияға материалдарды кіргізу;

      5) Комиссияның шешім қабылдауы;

      6) дайындық паспортын рәсімдеу;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысынәтижесіне қол қояды және оны көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманына тапсырады;

      8) көрсетілетін қызметтің нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға жібереді.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушілердің құрылымдық бөлімшелерінін (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің комиссиясы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдардың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы 15 (он бес) минут ішінде құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады, оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) жұмыс күн ішінде бұрыштаманы қойып, оларды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жібереді;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күн ішінде көрсетілетін қызметті алушының ұсынылған құжаттарының толықтығын қарастырады:

      ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда, Стандарттың 9 тармағында көрсетілген көрсетілетін қызметті беруші белгіленген мерзімде өтінішті одан әрі қараудан жазбаша түрде дәлелденген бас тартады;

      4) көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды толық көлемде ұсынған жағдайда, жауапты орындаушы 5 (бес) күнтізбелік күн ішінде материалдарды энергия өндіруші, энергия беруші ұйымдардың күзгі-қысқы жағдайларда жұмысқа әзірлік паспортын алуға өтініштерді қарау жөніндегі комиссияға (бұдан әрі - Комиссия) енгізеді;

      5) Комиссия 15 (он бес) күнтізбелік күн ішінде әзірлік паспортын алуға ұсынылған материалдарды зерделейді және мынадай дәйекті шешімдердің бірін қабылдайды:

      әзірлік паспортын беру;

      әзірлік паспортын ескертулермен беру;

      әзірлік паспортын беруден бас тарту;

      6) Комиссияның әзірлік паспортын беру шешімі кезінде хаттамаға қол қойылғаннан кейін жауапты орындаушы 1 (бір) жұмыс күн ішінде әзірлік паспортын рәсімдейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді;

      Комиссия әзірлік паспортын беруден бас тарту туралы шешім қабылдаған жағдайда, хаттамаға қол қойылғаннан кейін жауапты орындаушы 1 (бір) жұмыс күн ішінде Комиссия отырысының хаттамасынан үзіндіні қоса беру арқылы дәлелді хатты дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) жұмыс күн ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қояды және оны көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманына тапсырады;

      8) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы 15 (он бес) минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін тіркейді және оны көрсетілетін қызметті алушыға қолма - қол, электрондық түрде немесе пошта арқылы жібереді.

      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

      көрсетілетін қызметті берушілерге құжаттар топтамасын тапсырған, сондай-ақ порталға өтініш берген кезден бастап күнтізбелік 20 (жиырма) күн ішінде.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттардың толық болмаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

      көрсетілетін қызметті берушілерге құжаттар топтамасын тапсырған, сондай-ақ порталға өтініш берген кезден бастап күнтізбелік 20 (жиырма) күн ішінде.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттардың толық болмаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады.

      Ескерту. 8-тармаққа өзгерістер енгізілді - Жамбыл облысы әкімдігінің 06.09.2019 № 183 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

4. Портал арқылы және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл ету тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсеткенде көрсетілетін қызметті берушінің және көрсетілетін қызметті алушының өтініш беру тәртібінің және рәсімі (іс-қимыл) жүйелілігінің сипаттамасы.

      9.1. Көрсетілетін қызметті беруші рәсімдері (іс-қимылдары) бірізділігінің сипаттамасы:

      1 - үдеріс – мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің логин мен парольді енгізуі (авторизациялау процесі);

      1 – шарт - көрсетілетін қызметті берушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің түпнұсқалығын логин мен пароль арқылы тексеру;

      2 - үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің деректеріндегі бұзушылықтарға байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы порталмен хабарламаны қалыптастыру;

      3 - үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізу;

      2 – шарт -көрсетілетін қызметті алушы деректері туралы көрсетілетін қызметті алушы деректерінің "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер қорында немесе "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер қорында болуын тексеру;

      4 - үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші деректерінің "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер қорында немесе "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер қорында болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігінің болмауы туралы хабарламаны қалыптастыру;

      5 - үдеріс – құжаттардың қағаз түрінде болуы туралы белгі бөлігінде сұрау нысанын толтыру және көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушымен ұсынылған қажетті құжаттарды сканерлеу және оларды сұрау нысанына бекіту;

      6 - үдеріс – порталда сұрауды тіркеу және порталда қызметті өңдеу;

      3 – шарт - көрсетілетін қызметті алушының әзірлік паспортын беруге арналған негіздемелерге сәйкестігін көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі;

      7 - үдеріс – порталда көрсетілетін қызметті беруші деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      8 - үдеріс – көрсетілетін қызметті берушінің порталмен қалыптастырылған мемлекеттік қызмет нәтижесін (электрондық лицензияны) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті беруші уәкілетті адамының

      электрондық цифрлық қолтаңбасын пайдалану арқылы қалыптастырылады.

      9.2. Көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібінің және рәсімдер (іс-қимылдар) бірізділігінің сипаттамасы:

      көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркеуді көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталатын электрондық цифрлық қолтаңбасын тіркеу куәлігі арқылы жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);

      1 - үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузеріне электрондық цифрлық қолтаңбасының тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының порталда парольді енгізу процесі (авторизациялау процесі);

      1 – шарт - порталда тіркелген тұтынушы туралы деректердің түпнұсқалығын логин мен пароль арқылы тексеру (жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес сәйкестендіру нөмірі);

      2 - үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты порталдың авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      3 - үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті алушының сұрау нысанына электрондық түрдегі қажетті құжаттарды қосу арқылы оның құрылымы мен форматтық талаптарын есепке алып толтыруы (деректерді енгізу);

      4 - үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының сұрауды куәландыру (қол қою) үшін электрондық цифрлық қолтаңбасының тіркеу куәлігін таңдау;

      2 – шарт - порталда электрондық цифрлық қолтаңбасының тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және қайтарылғандар (жойылғандар) тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сұрауда көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес сәйкестендіру нөмірі және электрондық цифрлық қолтаңбасының тіркеу куәлігінде көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес сәйкестендіру нөмірі арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;

      5 - үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы электрондық цифрлық қолтаңбасының түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      6 - үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасы арқылы қызметті көрсету сұрауының толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) куәландыру (қол қою);

      7 - үдеріс – электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрауын) порталда тіркеу және сұрауды порталда өңдеу;

      3 – шарт: көрсетілетін қызметті алушының әзірлік паспортын беру талаптары мен негіздемелеріне сәйкестігін көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі;

      8 - үдеріс көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасы арқылы қызметті көрсету сұрауының толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) куәландыру (қол қою);

      9 - үдеріс – электрондық құжатты порталда (көрсетілетін қызметті алушының сұрауын) тіркеу және сұрауды порталда өңдеу;

      4 – шарт -көрсетілетін қызметті алушының барлық қуаттағы жылыту қазандықтары мен жылу желілерінің (магистральдық, орамішілік) күзгі-қысқы жағдайлардағы жұмысқа әзірлік паспортын беруге арналған талаптар мен негіздемелерге сәйкестігін көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі;

      10 - үдеріс – порталда көрсетілетін қызметті алушы деректеріндегі бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      11 - үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының порталмен қалыптастырылған мемлекеттік қызмет нәтижесін (электрондық лицензия) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті беруші уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасын пайдалану арқылы қалыптастырылады.

      Портал арқылы ақпараттық жүйелердің өзара функционалдық іс-әрекет диаграммасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің толық сипаттамасы, сонымен қатар қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібі осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процесстер сөздігінде көрсетілген.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Жамбыл облысы әкімдігінің (http://zhambyl.gov.kz) интернет-ресурстарында орналастырылады.

  "Энергия өндіруші және энергия
беруші ұйымдарға күзгі-қысқы
кезеңдегі жұмысқа әзірлік
паспортын беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

      Ескерту. Регламенттің 1-қосымшасының оң жақтағы жоғарғы бұрышы жаңа редакцияда - Жамбыл облысы әкімдігінің 14.06.2018 № 117 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

А. Мемлекеттік қызметті көрсетілетін қызметті беруші арқылы көрсету кезінде тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

     


Шартты белгілер:

     


Б. Мемлекеттік қызметті көрсетілетін қызметті алушы арқылы көрсету кезінде тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

     


Шартты белгілер:

     


  "Энергия өндіруші және энергия
беруші ұйымдарға күзгі-қысқы
кезеңдегі жұмысқа әзірлік
паспортын беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

      Ескерту. Регламенттің 2-қосымшасының оң жақтағы жоғарғы бұрышы жаңа редакцияда - Жамбыл облысы әкімдігінің 14.06.2018 № 117 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

"Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процесс анықтамалығы

      Ескерту. Қосымшасының тақырыбы жаңа редакцияда - Жамбыл облысы әкімдігінің 14.06.2018 № 117 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.


Шартты белгілер:

     


Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период"

Постановление акимата Жамбылской области от 27 августа 2015 года № 216. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 2 октября 2015 года № 2785. Утратило силу постановлением Жамбылского областного акимата от 24 ноября 2022 года № 249

      Сноска.Утратило силу постановлением Жамбылского областного акимата от 24.11.2022 № 249 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. Заголовок постановления – в редакции постановления акимата Жамбылской области от 14.06.2018 № 117 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период".

      Сноска. Пункт 1 – в редакции постановления акимата Жамбылской области от 14.06.2018 № 117 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление энергетики и жилищно-коммунального хозяйства акимата Жамбылской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Б. Орынбекова.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области К. Кокрекбаев

      Утвержден постановлением
акимата Жамбылской области
от "27" августа 2015 года № 216

Регламент государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период"

      Сноска. Заголовок регламента – в редакции постановления акимата Жамбылской области от 14.06.2018 № 117 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период" (далее – государственная услуга) оказывается в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период", утвержденным приказом министра энергетики Республики Казахстан "Об утверждении стандартов государственных услуг в области электроэнергетики" от 14 апреля 2015 года №281 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за №11130) (далее - Стандарт) отделами жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог акимата районов и города Тараз (далее - услугодатель).

      Сноска. Пункт 1 – в редакции постановления акимата Жамбылской области от 14.06.2018 № 117 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателей;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: паспорт готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период, паспорт готовности с замечаниями энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная, бумажная.

      Сноска. Пункт 3 – в редакции постановления акимата Жамбылской области от 14.06.2018 № 117 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача услугополучателем заявки по установленной форме и документов, предусмотренные пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящего в состав процесса оказания государственной и длительность его выполнения:

      1) специалист канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут осуществляет прием и регистрацию документов, направляет их руководству услугодателя;

      2) руководство услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня налагает резолюцию и направляет их на рассмотрение ответственного исполнителя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней рассматривает документы услугополучателя на предмет полноты представленных документов:

      в случае установления факта неполноты, содержания представленных документов, предусмотренных в пункте 9 Стандарта государственной услуги, услугодатель в указанные сроки дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;

      4) при предоставлении полного пакета документов услугополучателем, ответственный исполнитель услугодателя в течение 3 (трех) календарных дней вносит материалы на комиссию по рассмотрению заявлений энергопроизводящих и энергопередающих организаций на получение паспорта готовности к осенне-зимнему периоду (далее - комиссия);

      5) комиссия в течение 10 (десяти) календарных дней рассматривает материалы, внесенные на получение паспорта готовности и принимает одно из следующих обоснованных решений:

      выдать паспорт готовности;

      выдать паспорт готовности с замечаниями;

      отказ в выдаче паспорта готовности;"

      выдать паспорт готовности с замечаниями;

      отказ в выдаче паспорта готовности;

      6) при решении Комиссии о выдаче паспорта готовности, после подписания протокола ответственный исполнитель в течение 1 (одного) рабочего дня оформляет паспорт готовности и направляет руководителю услугодателя.

      При решении Комиссии об отказе в выдаче паспорта готовности, после подписания протокола ответственный исполнитель в течение 1 (одного) рабочего дня подготавливает письмо с протокольным решением Комиссии и направляет руководителю услугодателя;

      7) руководитель услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня подписывает результат оказания государственной услуги и передает его специалисту канцелярии услугодателя;

      8) специалист канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут регистрирует и выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю нарочно, электронно или направляет по почте.

      Сноска. Пункт 5 с изменениями, внесенными постановлением акимата Жамбылской области от 06.09.2019 № 183 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Описание порядка действий структурных

      6. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры:

      1) зарегистрированный документ;

      2) резолюция и направление для исполнения;

      3) проверенные на полноту документы;

      4) внесение материала на Комиссию;

      5) принятие решения Комиссии;

      6) оформление паспорта готовности;

      7) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги и передает его специалисту канцелярии;

      8) специалист канцелярии услугодателя регистрирует и выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      Сноска. Наименование главы 3 с изменениями, внесенными постановлением акимата Жамбылской области от 06.09.2019 № 183, текст на казахском языке не меняется (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процедуре оказания государственной услуги:

      1) специалист канцелярии услугодателя;

      2) руководство услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя;

      4) Комиссия услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) специалист канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут осуществляет прием и регистрацию документов, направляет их руководству услугодателя;

      2) руководство услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня налагает резолюцию и направляет их на рассмотрение ответственного исполнителя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней рассматривает документы услугополучателя на предмет полноты представленных документов:

      в случае установления факта неполноты, содержания представленных документов, предусмотренных в пункте 9 Стандарта государственной услуги, услугодатель в указанные сроки дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;

      4) при предоставлении полного пакета документов услугополучателем, ответственный исполнитель услугодателя в течение 5 (пяти) календарных дней вносит материалы на комиссию по рассмотрению заявлений энергопроизводящих и энергопередающих организаций на получение паспорта готовности к осеннее-зимнему периоду (далее - Комиссия);

      5) Комиссия в течение 15 (пятнадцати) календарных дней рассматривает материалы, внесенные на получение паспорта готовности и принимает одно из следующих обоснованных решений:

      выдать паспорт готовности;

      выдать паспорт готовности с замечаниями;

      отказ в выдаче паспорта готовности;

      6) при решении Комиссии о выдаче паспорта готовности, после подписания протокола ответственный исполнитель в течение 1 (одного) рабочего дня оформляет паспорт готовности и направляет руководителю услугодателя.

      При решении Комиссии об отказе в выдаче паспорта готовности, после подписания протокола ответственный исполнитель в течение 1 (одного) рабочего дня подготавливает письмо с протокольным решением Комиссии и направляет руководителю услугодателя;

      7) руководитель услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня подписывает результат оказания государственной услуги и передает его специалисту канцелярии услугодателя;

      8) специалист канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минутрегистрирует и выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю нарочно, электронно или направляет по почте.

      Срок оказания государственной услуги:

      с момента сдачи пакета документов услугодателю, а также при обращении на портал – в течение 20 (двадцати) календарных дней.

      В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов, предусмотренных в пункте 9 Стандарта государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме заявления.

      Сноска. Пункт 8 с изменениями, внесенными постановлением акимата Жамбылской области от 06.09.2019 № 183 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

4. Описание порядка взаимодействия с порталом и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал.

      9.1. Описание последовательности процедур (действий) услугодателя:

      1 - процесс– ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) на портале для оказания государственной услуги;

      1 - условие - проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;

      2 - процесс – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;

      3 - процесс – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем регламенте государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя;

      2 - условие - проверка наличия данных услугополучателя в государственной базе данных "Юридические лица" или государственной базе данных "Физические лица";

      4 - процесс – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в государственной базе данных "Юридические лица" или государственной базе данных "Физические лица";

      5 - процесс – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных услугополучателем, и прикрепление их к форме запроса;

      6 - процесс – регистрация запроса на портале и обработка услуги в портале;

      3 - условие - проверка услугодателем соответствия услугополучателя требованиям и основаниям для выдачи паспорта готовности;

      7 - процесс - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в портале;

      8 - процесс – получение услугополучателем результата государственной услуги (электронная лицензия), сформированной порталом. Электронный документ формируется с использованием электронной цифровой подписи уполномоченного лица услугодателя.

      9.2. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугополучателя:

      услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      1 - процесс – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;

      1 - условие - проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном потребителе через логин (индивидуальный идентификационный номер/бизнес-идентификационный номер) и пароль;

      2 - процесс – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      3 - процесс – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;

      4 - процесс – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи для удостоверения (подписания) запроса;

      2 - условие - проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между индивидуальный идентификационный номер/бизнес - идентификационный номероуказанным в запросе, и индивидуальный идентификационный номер/бизнес-идентификационный номеруказанный в регистрационном свидетельстве электронной цифровой подписи;

      5 - процесс – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности электронной цифровой подписи услугополучателя;

      6 - процесс – удостоверение (подписание) посредством электронной цифровой подписи услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      7 - процесс – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) на портале и обработка запроса в портале;

      3 - условие - проверка услугодателем соответствия услугополучателя требованиям и основаниям для выдачи паспорта готовности;

      8 - процесс – удостоверение (подписание) посредством электронной цифровой подписи услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      9 - процесс – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) на портале и обработка запроса в портале;

      - условие – проверка услугодателем соответствия услугополучателя требованиям и основаниям для выдачи паспорта готовности отопительным котельным всех мощностей и тепловых сетей (магистральных, внутриквартальных) к работе в осенне-зимних условиях;

      10 - процесс – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя на портале;

      11 - процесс – получение услугополучателем результата государственной услуги (электронная лицензия), сформированый порталом. Электронный документ формируется с использованием электронной цифровой подписи уполномоченного лица услугодателя.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем через портал приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсах акимата Жамбылской области (http://zhambyl.gov.kz).

      Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача паспорта готовности
энергопроизводящим и
энергопередающим
организациям к работе
в осенне-зимний период"

      Сноска. Правый верхний угол приложения 1 к регламенту в редакции постановления акимата Жамбылской области от 14.06.2018 № 117 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

А. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через услугодателя



Условные обозначения:



Б. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через услугополучателя



Условные обозначения:



  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Выдача паспорта готовности
энергопроизводящим и
энергопередающим
организациям к работе в осенне-
зимний период"
  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Выдача паспорта готовности
энергопроизводящим и
энергопередающим
организациям к работе
в осенне-зимний период

      Сноска. Правый верхний угол приложения 2 к регламенту в редакции постановления акимата Жамбылской области от 14.06.2018 № 117 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям к работе в осенне-зимний период".

      Сноска. Заголовок приложения – в редакции постановления акимата Жамбылской области от 14.06.2018 № 117 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Условные обозначения: