"Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламентін бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облыстық әкімдігінің 2015 жылғы 4 желтоқсандағы № 376 қаулысы. Оңтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 8 қаңтарда № 3518 болып тіркелді. Күші жойылды - Түркістан облысы әкiмдiгiнiң 2020 жылғы 30 маусымдағы № 142 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Түркістан облысы әкiмдiгiнiң 30.06.2020 № 142 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабы 1 және 3 тармақтарына сәйкес Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті бекітілсін.

      2. "Оңтүстік Қазақстан облысы Әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тәртіпте:

      1) осы қаулыны Оңтүстік Қазақстан облысының аумағында таратылатын мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялануын;

      2) осы қаулыны Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің интернет-ресурсына орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулы оны алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Е.Қ.Айтахановқа жүктелсін.

      Облыс әкімі Б.Атамқұлов

  Оңтүстік Қазақстан
облысы әкімдігінің
2015 жылғы 4 желтоқсан
№ 376 қаулысына қосымша

"Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Бүкiл мәтiнi бойынша "халыққа қызмет көрсету орталығымен", "ХҚКО-ға", "ХҚКО", "ХҚКО-мен", "ХҚО" деген сөздер тиiсiнше "Мемлекеттiк корпорациясымен", "Мемлекеттiк корпорацияға", "Мемлекеттiк корпорацияның", "Мемлекеттiк корпорациямен", "Мемлекеттiк корпорация" деген сөздермен ауыстырылды - Оңтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң 16.06.2016 № 165 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).

1. Жалпы ережелер

      1. "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Оңтүстік Қазақстан облысының денсаулық сақтау саласындағы медициналық ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті беруші;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгерiстер енгiзiлдi - Оңтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң 16.06.2016 № 165 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:

      1)Қазақстан Республикасының азаматтары мен оралмандарды медициналық-санитарлық алғашқы көмек (бұдан әрі – МСАК) көрсететін денсаулық сақтау субъектілеріне еркін тіркеу науқанына қатысу үшін әлеуетті қызметтер берушіге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес еместігі) жөніндегі хаттама;

      2) тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін (бұдан әрі – ТМККБК) көрсетуге қатысу үшін әлеуетті қызметтер берушіге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес еместігі) жөніндегі хаттама.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сиппатау

      4. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі "Медициналық қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" (бұдан әрі – стандарт) № 294 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағымен қарастырылған құжаттар мемлекеттік қызметті көрсету рәсімінің (іс-қимылының) басталуына негіз болып табылады.

      5.Мемлекеттік қызметті көрсету процессі келесі рәсімдерден (іс-қимылдардан) тұрады:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің маманы құжаттарды 15 (он бес) минут ішінде қабылдайды, тіркейді және тіркелген құжаттарды жауапты орындаушыға жібереді. Қатысуға өтінімдер көрсетілетін қызмет беруші хабарландыруды орналастырған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қабылданады;

      2) жауапты орындаушы ұсынылған құжаттарды комиссияның қарауына құжаттарды қабылдаудың соңғы күнінен бастап келесі жұмыс күні 4 (төрт) сағаттың ішінде қабылдайды және тапсырады;

      3) комиссия әлеуетті қызметтер берушілерінің ТМККБК қызметтерін әлеуетті қызмет берушінің қойылатын талаптарға сәйкес болуына (сәйкес болмауына) қатысу өтінімдерін қарайды және әлеуетті қызметтер берушілерін осы жұмыс күні 4 (төрт) сағаттың ішінде айқындайды;

      4) жауапты орындаушы әлеуетті қызметтер берушіге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес еместігі) жөніндегі хаттаманы рәсімдейді және көрсетілетін қызмет алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін - 1 (бір) жұмыс күні ішінде тапсырады;

      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері: қатысу өтінімдерін ұсынудың соңғы мерзімі өткен күнінен бастап – 2 (екі) жұмыс күні.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатыстырылады:

      1) құрылымдық бөлімшенің маманы;

      2) жауапты орындаушы;

      3) комиссия.

      7. Әрбір рәсімнің ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 2-бөлімі 5-тармағында келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы не сенімхат бойынша оның өкілі Стандарттың 9-тармағымен қарастырылған мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті өтінішті және құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға ұсынады;

      2) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері 20 (жиырма) минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті өтініштің және құжаттардың тіркеуін жүргізеді. Көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9-тармағымен қарастырылған тізбеге сәйкес толық құжаттар пакетін ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 11-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту жөніндегі қолхат береді.

      Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорациямен ұсынылған нысан бойынша ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтердің пайдалануына жазбаша келісім береді;

      3) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттарды қабылдағаннан кейінгі келесі күні сағат 13.00-ге дейін, мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті өтінішті және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге курьер арқылы жібереді;

      4) Көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруді Мемлекеттік корпорацияның қызметкері қолхат негізінде, оның ішінде көрсетілген мерзімде, келген кезде қол қойып және жеке басын куәландыратын құжатты ұсынумен (көрсетілетін қызметті алушының өкілі үшін) және сенімхат бойынша жүзеге асырылады.

      9. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдар рәсімінің (іс-қимылының) реттілігін сипаттау, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимылдар тәртібін сипаттау осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

  "Тегін медициналық көмектің
кепілдік берілген көлемін
көрсету жөніндегі қызметтер
берушінің қойылатын
талаптарға сәйкестігін
(сәйкес еместігін) анықтау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



Об утверждении регламента государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям"

Постановление акимата Южно-Казахстанской области от 4 декабря 2015 года № 376. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 8 января 2016 года № 3518. Утратило силу постановлением акимата Туркестанской области от 30 июня 2020 года № 142

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Туркестанской области от 30.06.2020 № 142 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктами 1 и 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям".

      2. Государственному учреждению "Аппарат Акима Южно-Казахстанской области" в порядке, установленном законодательными актами Республики Казахстан обеспечить:

      1) направление настоящего постановления на официальное опубликование в периодических печатных изданиях, распространяемых на территории Южно-Казахстанской области и информационно-правовой системе "Әділет";

      2) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Южно-Казахстанской области.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Айтаханова Е.К.

      Аким области Б.Атамкулов

  Приложение
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской области
от 4 декабря 2015 года
№ 376

Регламент государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям"

      Сноска. По всему тексту слова "центром обслуживания населения", "в ЦОН", "ЦОНа", "с ЦОН", "ЦОН" заменены словами "Государственной корпорацией", "в Государственную корпорацию", "Государственной корпорации", "с Государственной корпорацией", "Государственная корпорация" постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 16.06.2016 № 165 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям" (далее – государственная услуга) оказывается медицинскими организациями в области здравоохранения по Южно-Казахстанской области (далее - услугодатель).

      2. Форма оказания государственной услуги - бумажная.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) услугодателя;

      2) Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее - Государственная корпорация).

      Сноска. Пункт 2 с изменениями, внесенными постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 16.06.2016 № 165 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Результат оказания государственной услуги:

      1) выписка из протокола о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым потенциальному поставщику, для участия в кампании свободного прикрепления граждан Республики Казахстан и оралманов к субъектам здравоохранения, оказывающим первичную медико-санитарную помощь (далее – ПМСП);

      2) выписка из протокола о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым потенциальному поставщику для участия в оказании гарантированного объема бесплатной медицинской помощи (далее – ГОБМП).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги являются документы, предусмотренные пунктом 9 стандарта государственной услуги, утвержденного приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 294 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере медицинской деятельности" (далее - Стандарт).

      5. Процесс оказания государственной услуги состоит из следующих процедур (действий):

      1) специалист структурного подразделения услугодателя принимает, регистрирует документы в течение 15 (пятнадцати) минут и передает зарегистрированные документы ответственному исполнителю. Заявки на участие принимаются в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня размещения услугодателем объявления;

      2) ответственный исполнитель принимает и передает представленные документы на рассмотрение комиссии в течение 4 (четырех) часов следующего рабочего дня от последнего дня приема документов;

      3) комиссия рассматривает заявки на участие потенциальных поставщиков на соответствие (несоответствие) потенциального поставщика услуг ГОБМП предъявляемым требованиям и определяет потенциальных поставщиков в течение 4 (четырех) часов этого же рабочего дня. Комиссия передает заявки ответственному исполнителю.

      4) ответственный исполнитель оформляет протокол о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым потенциальному поставщику и передает услугополучателю результат оказания государственной услуги – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      Сроки оказания государственной услуги: со дня истечения окончательного срока представления заявок на участие – 2 рабочих дня.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):

      1) специалист структурного подразделения;

      2) ответственный исполнитель;

      3) комиссия.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры действия указаны в 2 разделе 5 пункте к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) услугополучатель либо его представитель по доверенности предоставляет в Государственную корпорацию заявление и документы, необходимые для оказания государственной услуги, предусмотренных пунктом 9 Стандарта;

      2) работник Государственной корпорации в течение 20 (двадцати) минут производит регистрацию заявления и документы, необходимые для оказания государственной услуги. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 11 к Стандарту.

      Услугополучатель дает письменное согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, по форме, представленной в Государственную корпорацию, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан;

      3) Работник Государственной корпорации до 13.00 часов следующего дня, после принятия документов, передает заявление и документы, необходимые для оказания государственной услуги услугодателю через курьера;

      4) Выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю осуществляется работником Государственной корпорации на основании расписки, в указанный в ней срок, при личном посещении под роспись и по предъявлению документа, удостоверяющего личность и доверенности (для представителя услугополучателя).

      9. Описание последовательности процедур (действий) взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Определение
соответствия (несоответствия)
потенциального поставщика
услуг гарантированного объема
бесплатной медицинской
помощи предъявляемым
требованиям"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги