"Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы

Батыс Қазақстан облысы Орал қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 24 тамыздағы № 2720 қаулысы. Батыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 23 қыркүйекте № 4057 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы Орал қаласы әкімдігінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № 1331 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы Орал қаласы әкімдігінің 13.05.2016 № 1331 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 1994 жылғы 27 желтоқсандағы Азаматтық кодексін, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңын, Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 29 қазандағы № 410 "Қазақстан Республикасы мемлекеттік органының үлгі ережесін бекіту туралы" Жарлығын басшылыққа ала отырып, Орал қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі туралы ереже бекітілсін.
      2. Орал қаласы әкімі аппараты мемлекеттік-құқықтық жұмыстар бөлімі басшысының міндетін атқарушы (А. Отеуов) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде және бұқаралық ақпарат құралдарында оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Орал қаласы әкімінің орынбасары М. Қ. Сатыбалдиевқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
      Қала әкімі А. Көлгінов

  Орал қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 24 тамыздағы
№ 2720 қаулысымен
бекітілген

"Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі"
мемлекеттік мекемесі туралы ереже

1. Жалпы ережелер

      1. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі хал актілерін тіркеу саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
      2. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      3. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі ұйымдық-құқықтық нысанындағы мемлекеттік мекемесінің заңды тұлғасы болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.
      4. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      5. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      6. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
      7. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.
      8. Заңды тұлғаның орналасқан жері: индексі 090000, Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Әбілқайыр Хан даңғылы, құрылыс 1.
      9. Мемлекеттік органның толық атауы – "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі.
      10. Осы Ереже "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің құрылтай құжаты болып табылады.
      11. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің қызметін қаржыландыру республикалық және жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.
      12. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесіне кәсіпкерлік субъектілерімен "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі заңнамалық актілерін кірістермен әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі"
мемлекеттік мекемесінің миссиясы, негізгі міндеттері,
функциялары, құқықтары мен міндеттері

      13. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің миссиясы хал актілерін тіркеу саласында қызметті жүзеге асыру болып табылады.
      14. Міндеттері:
      1) нормативтік-әдістемелік қамтамасыз ету, азаматтық хал актілерін тіркеуді бақылау және тиісті дерекқорлардың жұмыс істеуін қамтамасыз ету жөніндегі функцияларды қоспағанда, азаматтық хал актілерін тіркеу;
      2) туу туралы куәліктерді беру кезінде жеке сәйкестендіру нөмірлерін қалыптастыру.
      15. Функциялары:
      1) тууды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;
      2) неке қиюды (ерлі-зайыптылықты) тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;
      3) азаматтық хал актілерін тіркеу туралы қайталама куәліктер немесе анықтамалар беру, оның ішінде азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;
      4) әкені анықтауды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;
      5) атын, әкесінің атын, тегін ауыстыруды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;
      6) азаматтық хал актілерінің жазбаларын қалпына келтіру, оның ішінде азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;
      7) қайтыс болуды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;
      8) бала асырап алуды (қыз асырап алуды) тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;
      9) некені (ерлі-зайыптылықты) бұзуды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбасына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу;
      10) арыз берушілерді олардың өтініштерін қарау нәтижелері мен қабылданған шаралар туралы хабарлайды;
      11) арыз берушілерге олардың өтініштері өздерінің құзыретіне сәйкес басқа субъектілерге немесе лауазымды тұлғаларға қарауға жіберілгені туралы хабардар етеді;
      12) жергілікті мемлекеттік басқару мүддесінде Қазақстан Республикасының заңнамасымен жергілікті атқарушы органдарға жүктелетін өзгеде өкілеттіктерді жүзеге асырады.

3. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі"
мемлекеттік мекемесінің қызметін ұйымдастыру

      16. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесіндегі басшылықты "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемеге жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшы жүзеге асырады.
      17. Мемлекеттік мекеменің бірінші басшысын жергілікті атқарушы органның басшысы қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      18. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі бірінші басшысының өкілеттігі:
      1) "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің жұмысын ұйымдастырады және басқарады;
      2) қолданыстағы заңнамаға сәйкес "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерін белгілейді;
      3) сыбайлас жемқорлықпен күрес жөніндегі жұмыстарды жүргізеді және осы бағыттағы жұмысқа дербес жауап береді;
      4) "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес лауазымға тағайындайды және лауазымнан босатады;
      5) заңнамада белгіленген тәртіппен "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлерін ынталандыру, материалдық көмек көрсету, тәртіптік жаза қолдану мәселелерін шешеді;
      6) "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді;
      7) өз құзыреті шеңберінде бұйрықтар шығарады, нұсқаулар береді, қызметтік құжаттарға қол қояды;
      8) мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда "Орал қаласының хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі атынан өкілдік етеді;
      9) сенімхатсыз "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесі атынан әрекет ете алады;
      10) мердігерлік ұйымдарымен шарттар жасады;
      11) "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлеріне сенімхаттар береді;
      12) "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесін ұстауға арналған сметаны (шығындар жоспарын) бекітеді;
      13) Қазақстан Республикасының заңнамасына және осы Ережеге сәйкес оған жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады;
      "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

4. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі"
мемлекеттік мекемесінің мүлкі

      19. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.
      "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
      20. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесіне бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.
      21. Егер заңнамаларда өзгеше көзделмесе, "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесінің өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі"
мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату

      22. "Орал қаласының азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі" мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения о государственном учреждении "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска"

Постановление акимата города Уральска Западно-Казахстанской области от 24 августа 2015 года № 2720. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 23 сентября 2015 года № 4057. Утратило силу постановлением акимата города Уральска Западно-Казахстанской области от 13 мая 2016 года № 1331

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Уральска Западно-Казахстанской области от 13.05.2016 № 1331.
      Руководствуясь Гражданским кодексом Республики Казахстан от 27 декабря 1994 года, Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Указом Президента Республики от 29 октября 2012 года № 410 "Об утверждении Типового положения государственного органа Республики Казахстан", акимат города Уральска ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемое Положение о государственном учреждении "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска".
      2. Исполняющий обязанности руководителя отдела государственно-правовой работы аппарата акима города Уральска (А. Отеуов) обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в информационно-правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Уральска Сатыбалдиева М. К.
      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.
      Аким города А. Кульгинов

  Утверждено
постановлением акимата
города Уральска
от 24 августа 2015 года № 2720

Положение о государственном учреждении
"Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска"

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" является государственным органом Республики Казахстан осуществляющим руководство в сфере регистрации актов гражданского состояния.
      2. Государственное учреждение "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      3. Государственное учреждение "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печать и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.
      4. Государственное учреждение "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      5. Государственное учреждение "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      6. Государственное учреждение "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.
      7. Структура и лимит штатной численности государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" утверждаются в соответствии с действующим законодательством.
      8. Местонахождение юридического лица: индекс 090000, Западно-Казахстанская область, город Уральск, проспект Абулхаир Хана, строение 1.
      9. Полное наименование государственного органа – государственное учреждение "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска".
      10. Настоящее Положение является учредительным документом государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска".
      11. Финансирование деятельности государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" осуществляется из республиканского и местного бюджета.
      12. Государственному учреждению "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска".
      Если государственному учреждению "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности
государственного учреждения "Отдел регистрации актов
гражданского состояния города Уральска"

      13. Миссией государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" является осуществление функции в сфере регистрации актов гражданского состояния.
      14. Задачи:
      1) регистрация актов гражданского состояния, за исключением функций по нормативно-методологическому обеспечению, контролю за регистрацией актов гражданского состояния и по обеспечению функционирования соответствующих баз данных;
      2) формирование индивидуальных идентификационных номеров при выдаче свидетельств о рождении.
      15. Функции:
      1) регистрация рождения, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;
      2) регистрация заключения брака (супружества), в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;
      3) выдача повторных свидетельств или справок о регистрации актов гражданского состояния;
      4) регистрация установления отцовства, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;
      5) регистрация перемены имени, отчества, фамилии, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;
      6) восстановление записей актов гражданского состояния, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;
      7) регистрация смерти, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;
      8) регистрация усыновления (удочерения), в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;
      9) регистрация расторжения брака (супружества), в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния;
      10) информирование заявителей о результатах рассмотрения их обращений и принятых мерах;
      11) уведомление заявителей о направлении их обращений на рассмотрение другим субъектам или должностным лицам в соответствии с их компетенцией;
      12) осуществляют в интересах местного государственного управления иные полномочия, возложенные на местные исполнительные органы, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

3. Организация деятельности государственного учреждения
"Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска"

      16. Руководство государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" задач и осуществление им своих функций.
      17. Первый руководитель государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" назначается на должность и освобождается от должности руководителем местного исполнительного органа.
      18. Полномочия первого руководителя государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска":
      1) организует и руководит работой государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска";
      2) определяет обязанности и полномочия сотрудников государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" в соответствии с действующим законодательством;
      3) ведет работу по борьбе с коррупцией и несет персональную ответственность за работу в этом направлении;
      4) в соответствии с действующим законодательством назначает на должности и освобождает от должностей сотрудников государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска";
      5) в установленном законодательством порядке решает вопросы мотивирования, оказания материальной помощи, наложения дисциплинарных взысканий на сотрудников государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска";
      6) утверждает должностные инструкции работников государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска";
      7) в пределах своей компетенции издает приказы, дает указания, подписывает служебную документацию;
      8) представляет государственное учреждение "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" в государственных органах и иных организациях;
      9) без доверенности действует от имени государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска";
      10) заключает договора с подрядными организациями;
      11) выдает доверенности на сотрудников государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска";
      12) утверждает смету (план расходов) на содержание государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска";
      13) осуществляет иные функции, возложенные на него законодательством Республики Казахстан и настоящим Положением.
      Исполнение полномочий первого руководителя государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного учреждения
"Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска"

      19. Государственное учреждение "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.
      Имущество государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      20. Имущество, закрепленное за государственным учреждением "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" относится к коммунальной собственности.
      21. Государственное учреждение "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного учреждения
"Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска"

      22. Реорганизация и упразднение государственного учреждения "Отдел регистрации актов гражданского состояния города Уральска" осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.