Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарының есебін жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің м.а. 2016 жылғы 14 маусымдағы № 11-1-2/263 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 10 тамызда № 14093 болып тіркелді.

      "Қазақстан Республикасының азаматтығы туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 31-бабына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің 23.05.2022 № 11-1-4/226 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарының есебін жүргізу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Консулдық қызмет департаменті:

      1) осы бұйрықтың заңнамада көрсетілген тәртіппен Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның баспа және электрондық түрдегі көшірмелерін мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жариялауға жіберілуін;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінен алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде оның баспа және электрондық түрдегі көшірмелерін Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне орналастыру үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      4) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. "Шет елдердегі Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке алу жөніндегі Нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2000 жылғы 18 қазандағы № 221 бұйрығының күші жойылды деп танылсын (Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 1396 болып тіркелді, Қазақстан Республикасы орталық атқарушы және өзге де мемлекеттік органдарының нормативтік құқықтық актілер Бюллетенінде жарияланған, 2001 жыл, № 15, 368-құжат).

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің бірінші орынбасары М.Б. Тілеубердіге жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Сыртқы істер министрінің
міндетін атқарушы
М. Тілеуберді
      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасы
      Ұлттық қауіпсіздік комитеті
      ______________ В. Жұмақанов
      2016 жылғы 2 шілде

  Қазақстан Республикасы
Сыртқы істер министрінің
міндетін атқарушының
2016 жылғы 14 маусымдағы
№ 11-1-2/263 бұйрығымен
бекітілген

Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарының есебін жүргізу қағидалары

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің 28.05.2020 № 11-1-4/169 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарының есебін жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасының азаматтығы туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 31-бабына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заң) 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою және есептен шығару тәртібін белгілейді, сондай-ақ Қағидалар "Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою" және "Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есептен шығару" мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің 23.05.2022 № 11-1-4/226 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы Қағидалар "Шетелдіктер асырап алған Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын балаларды Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігінде есепке қою және Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелерінің бақылауды жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 3 сәуірдегі № 11-1-2/130 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тізілімінде № 11240 болып тіркелген) сәйкес жүзеге асырылатын шетелдіктерге асырап алуға берілген Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын балалардың есебін жүргізуде қолданылмайды.

      3. Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері тиісті консулдық округтің аумағында Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарының есебін жүргізеді.

      4. Шетелде Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қоюдың мақсаты:

      1) Қазақстан Республикасы азаматтарының құқықтары мен заңды мүдделерiн қорғау;

      2) болу елiнiң заңнамасы, Қазақстан Республикасы мен болу мемлекетi қатысушысы болып табылатын халықаралық шарттар, сондай-ақ халықаралық ғұрыптар ұсынған барлық құқықтарды Қазақстан Республикасы азаматтарының пайдалануына жан-жақты көмек көрсету

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің 23.05.2022 № 11-1-4/226 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Есепке қою кезінде Қазақстан Республикасының консулдық лауазымды тұлғасы Қазақстан Республикасының азаматтарына елде болу қағидалары мен шарттары және оның заңдарын сақтау қажеттілігі туралы түсіндіреді.

      6. Осы Қағидалардың мақсаттары үшін:

      1) "Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызметті беруші деп Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері (бұдан әрі – шет елдердегі мекемелер) түсініледі;

      2) "Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есептен шығару" көрсетілетін қызметті беруші деп Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) және елдердегі мекемелері түсініледі;

      3) "Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою" және "Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есептен шығару" мемлекеттік көрсетілетін қызмет алушы деп Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты немесе уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматы түсініледі.

      6-1. Министрлік осы Қағидаларға өзгертілген және (немесе) толықтырылған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде оларды жаңартып, Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелеріне, "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымы операторына және Бірыңғай байланыс-орталығына жолдайды.

      Ескерту. Қағида 6-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Сыртқы істер министрінің 06.12.2022 № 11-1-4/663 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. "Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою" мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      7. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушы немесе оның заңды өкілі шетелдегі мекемеге келесі құжаттарды ұсынады:

      Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою үшін:

      1) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (тұлғаны сәйкестендіру үшін);

      2) "Қазақстан Республикасының шегінен тыс тұрақты тұрғылықты жерге кетуге арналған құжаттарды ресімдеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 28 наурыздағы № 361 қаулысына сәйкес Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұруға шығуға арналған құжаттарды ресімдеу туралы шешім (салыстыру үшін);

      3) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарын есепке алудың толтырылған карточкасы (бұдан әрі – есепке алу карточкасы);

      Қазақстан Республикасынан тыс жерде уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою үшін:

      4) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (тұлғаны сәйкестендіру үшін);

      5) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған Қазақстан Республикасынан тыс жерде уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарын есепке алудың толтырылған карточкасы (бұдан әрі – карточка).

      Құжаттарды қабылдаған кезде көрсетілетін қызметті беруші жеке басты куәландыратын құжаттардың, Қазақстан Республикасынан тыс жерге тұрақты тұру үшін кетуге рұқсаттың көшірмелерін жасайды, содан кейін көрсетілетін қызметті алушыға түпнұсқаларын қайтарып береді.

      Қазақстан Республикасынан тыс жерде уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою үшін, өтініш "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы берілуі мүмкін.

      "Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою" мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Қағидалардың 3-қосымшасында келтірілген.

      "Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінде көрсетілген құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттар ұсынылған жағдайда, Қазақстан Республикасының консулдық лауазымды тұлғасы өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы тиісті қолхат береді.

      Басқа мемлекетке уақытша тұру үшін кететін Қазақстан Республикасының азаматтарына Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелерінің персоналы, Қазақстан Республикасына бекітіп берілген квоталарға сәйкес халықаралық ұйымдар жанындағы лауазымдарға тағайындалған, шетелде уақытша еңбек қызметін жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының азаматтары, бітімгершілік парызын орындаушы әскери қызметшілер, сондай-ақ, ұйымдар мен жеке адамдардың шақыруы бойынша оқуда, емделуде, туристік және жеке сапарда, шет елдерде қызметтік іссапарда жүрген адамдар жатады.

      Көрсетілетін қызметті алушы шет елдердегі мекемелерге барлық құжаттарды тапсырған кезде қағаз жеткізгіштегі өтініштің көшірмесіндегі қабылдау күні, қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) және құжаттар топтамасын қабылдаған уақыты көрсетілген белгі оның қабылданғанын растау болып табылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсетудің жалпы мерзімі көрсетілетін мемлекеттік қызметті беруші арқылы екі жұмыс күнін, портал арқылы өтініш берілсе бір жұмыс күнін құрайды.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің 06.12.2022 № 11-1-4/663 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      8. Қазақстан Республикасының консулдық лауазымды тұлғасы көрсетілетін қызметті алушыдан келіп түскен құжаттарды бір жұмыс күні ішінде қарастырып, келесі жұмыс күні ішінде қажетті деректерді "Бүркіт" бірыңғай ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – "Бүркіт" БАЖ) енгізіп, көрсетілетін қызметті алушының паспортына осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қосымша бет бекітеді.

      Қазақстан Республикасының консулдық лауазымды тұлғасы паспортқа қосымша параққа осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мөртабан қойылады немесе Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады.

      Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою Қазақстан Республикасы азаматының паспортына қосымша бет берілмей жүзеге асырылады.

      Қазақстан Республикасы азаматының немесе оның заңды өкілінің өтініші бойынша Қазақстан Республикасының консулдық лауазымды тұлғасы еркін нысанда жасалған есепке қою туралы анықтама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады.

      9. Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде тұрақты тұратын Қазақстан Республикасының азаматынан немесе оның заңды өкілінен есеп карточкасында көрсетілген мәліметтердің өзгергені туралы ақпаратты алған кезде консулдық лауазымды тұлға ондағы есептік деректерді түзетеді және қосымша ақпаратты "Бүркіт" БАЖ-ға енгізеді.

      10. Басқа шет елдердегі мекемелерде есепте тұрған Қазақстан Республикасының азаматын тұрақты консулдық есепке қойған жағдайда, есепке қою туралы өтініш келіп түскен Қазақстан Республикасының консулдық лауазымды тұлғасы осы Қағидалардың 8-тармағында көрсетілген іс-әрекеттерді орындайды, Қазақстан Республикасы азаматының паспортындағы бұрынғы қосымша бетті жояды және Қазақстан Республикасының азаматы есепте тұрған шет елдердегі мекемеге осы Қағидалардың 8-тармағында көрсетілген іс-әрекеттерді орындағаннан кейін үш жұмыс күні ішінде еркін нысанда хабарлама жолдайды.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінің 9-тармағында көрсетілген негіздер бойынша жүзеге асырылады.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің 06.12.2022 № 11-1-4/663 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      12. Көрсетілетін қызметті беруші "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету сатысы туралы деректерді енгізуді қамтамасыз етеді.

3-тарау. "Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есептен шығару" мемлекеттік қызметін көрсету тәртібі

      13. Қазақстан Республикасының азаматы шетелдегі мекемеден келесі жағдайда есептен шығарылады:

      1) өзі немесе оның заңды өкілі шет елдердегі мекемелерге есептен шығару туралы еркін нысанда жасалған өтініш берсе;

      2) оның Қазақстан Республикасының басқа шет елдердегі мекемелерінде есепке қойылғаны туралы хабарлама келсе;

      3) есеп карточкасында/карточкада көрсетілген консулдық округ аумағындағы, уақытша орналасу немесе тұрақты тұру мерзімі аяқталса;

      4) қайтыс болса, оның хабар-ошарсыз кеткені немесе қайтыс болғаны туралы сот шешімі заңды күшіне енсе;

      5) Қазақстан Республикасының азаматтығы тоқтатылса.

      14. Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұруға келген және шет елдердегі мекемелерде есептен шықпаған Қазақстан Республикасының азаматын есептен шығаруды қағаз түрінде Министрлік немесе электрондық нысанда портал арқылы жүзеге асырылады.

      15. Көрсетілетін қызметті алушы есептен шығу үшін көрсетілетін қызметті берушіге келесі құжаттарды береді:

      1) еркін нысандағы өтініш;

      2) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (тұлғаны сәйкестендіру үшін);

      3) тұрақты есепке қою туралы мөртабаны бар Қазақстан Республикасы азаматының паспортына қосымша бет (болған жағдайда).

      Қазақстан Республикасының консулдық лауазымды тұлғасы құжаттарды қабылдаған кезде жеке басты куәландыратын құжаттардың көшірмелерін жасайды, содан кейін көрсетілетін қызметті алушыға түпнұсқаларын қайтарып береді.";

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі "Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есептен шығару" мемлекеттік қызмет стандартында осы Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес баяндалған.

      Осы Қағидалардың 13-тармағының 2), 3), 4) және 5)-трамақшаларында айтылған жағдайлар пайда болған кезде, шетелдегі мекеме көрсетілетін қызметті алушыны осы Қағидалардың 15-тармағының бірінші жартысында қарастырылған құжаттарды ұсынусыз есептен шығарады.

      Ескерту. 15-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің 06.12.2022 № 11-1-4/663 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      16. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда, Қазақстан Республикасының консулдық лауазымды тұлғасы өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы тиісті қолхат береді.

      17. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушы 15 тармақшада көрсетілген құжаттардың толық топтамасын берген жағдайда, Қазақстан Республикасының консулдық лауазымды тұлғасы өтінішті қабылдап, тіркейді.

      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде қағаз жеткізгіштегі өтініштің көшірмесіндегі қабылдау күні, қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) және құжаттар топтамасын қабылдаған уақыты көрсетілген белгі оның қабылданғанын растау болып табылады.

      18. Мемлекеттік қызметті көрсетудің жалпы мерзімі - көрсетілетін мемлекеттік қызметті беруші арқылы екі жұмыс күнін, портал арқылы өтініш берілсе - бір жұмыс күнін құрайды.

      19. Көрсетілетін қызметті алушы шет елдердегі мекемеге жүгінген уақытта, көрсетілетін қызметті беруші осы Қағидалардың талаптарына сәйкес келіп түскен құжаттарды бір жұмыс күні ішінде қарастырып, келесі бір жұмыс күні ішінде есепке алу карточкасына/карточкаға белгі қою арқылы көрсетілетін қызметті алушыны есептен шығарып, есепке алу карточкасына/карточкада есептік деректерді түзейді және "Бүркіт" БАЖ-ға қосымша мәліметті енгізеді. Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есептен шығаруды жүзеге асыру кезінде Қазақстан Республикасының консулдық лауазымды тұлғасы Қазақстан Республикасы азаматының паспортына қосымша бетке есептен шығарылғаны туралы жазба енгізеді немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады.

      Ескерту. 19-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің 23.05.2022 № 11-1-4/226 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      20. Көрсетілетін қызметті алушы Министрлікке жүгінген кезде, көрсетілетін қызметті беруші осы Қағидалардың талаптарына сәйкес келіп түскен құжаттарды бір жұмыс күні ішінде қарастырады. Консулдық есепке тұру туралы ақпарат "Бүркіт" БАЖ-да бар болған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыны есептен шығару туралы қосымша мәліметті енгізіп, шет елдердегі мекемеге есепке алу карточкасына/карточкаға есептік деректерді түзету үшін хат жолдайды. Министрлік бір жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға консулдық есептен шығу туралы растайтын құжатты немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады.

      Консулдық есепке тұру туралы ақпарат "Бүркіт" БАЖ-да жоқ болған жағдайда, Министрлік шет елдердегі мекемеге консулдық есептен шығару туралы сұраныс жолдайды. Шет елдердегі мекеме көрсетілетін қызметті алушыны консудық есптен шығарып, Министрлікке жауап жолдайды. Министрлік шет елдердегі мекемеден жауап алғаннан кейін, көрсетілетін қызметті алушыға консулдық есептен шығу туралы растайтын құжат немесе бас тарту туралы дәлелді жауап береді.

      21. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет портал арқылы көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының шекарасын өту фактісі және оның Қазақстан Республикасы аумағында болуы, электрондық цифрлық қолтаңбасы бар болған жағдайда көрсетіледі. Көрсетілетін қызметті алушы консулдық есептен шығу туралы хабарламаны "электрондық үкімет" веб-порталындағы жеке кабинетінен алады.

      22. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінің 9-тармағында көрсетілген негіздер бойынша жүзеге асырылады.

      Ескерту. 22-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің 06.12.2022 № 11-1-4/663 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      23. Көрсетілетін қызметті беруші "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету сатысы туралы деректерді енгізуді қамтамасыз етеді.

      Осы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қате мәліметтерді болдырмау мақсатында Қазақстан Республикасының азаматтарын есептен шығару бойынша есеп шетелдегі мекемелеріне жүктеледі.

4-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      24. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес орталық мемлекеттік органның көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына немесе мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау мен бақылау бойынша уәкілетті органға беріледі.

      25. Көрсетілетін қызметті берушінің атына тікелей келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңның 25-бабы 2-тармағына сәйкес тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.

      26. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен, көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңның 4-бабы 1-тармағының 6) тармақшасына сәйкес сотқа жүгінуге құқылы.

  Қазақстан Республикасынан
тыс жерде тұрақты және
уақытша тұратын
Қазақстан Республикасы
азаматтарын есепке қою
қағидаларына
1-қосымша
  нысан

_________________________________________________ (есепке қабылдаған Қазақстан Республикасының шет елдегі мекемесінің атауы) Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке алу карточкасы

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің 06.12.2022 № 11-1-4/663 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.


      1. Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) ______________________________

      2. Туған күні ________________________________________________________

      3. Болу еліне келудің мақсаты және күні ________________________________

      4. Болу елі визасының немесе басқа рұқсат құжатының мерзімі (көшірмесін

      қоса беру) __________________________________________________________

      5. Болу еліндегі мекенжайы, телефон номері, электрондық поштасы

      ___________________________________________________________________

      6. Болу еліндегі жұмыс, оқу, тағлымдамадан өту орны және тағы басқалар

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      7. Форс-мажорлық жағдай орын алған кезде жақын туыстарыңыздың немесе

      достарыңыздың байланыс мәліметтері __________________________________

      Бірге тұратын кәмелетке толмаған балалар (болған жағдайда):

      1. Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      ____________________________________________________________________

      2. Туған күні ________________________________________________________

      3. Болу еліне келудің мақсаты және күні _________________________________

      4. Болу елі визасының немесе басқа рұқсат құжатының мерзімі (көшірмесін

      қоса беру) ___________________________________________________________

      "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының

      8-бабына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін қолжетімділігі

      шектеулі дербес деректеріме қол жеткізуге келісімімді беремін.

      Қолы ________________________ 20___ жылғы "__" ___________________

  Қазақстан Республикасынан
тыс жерде тұрақты және
уақытша тұратын
Қазақстан Республикасы
азаматтарын есепке қою
қағидаларына
2-қосымша
  нысан

________________________________________________ (есепке қабылдаған Қазақстан Республикасының шет елдегі мекемесінің атауы) Қазақстан Республикасынан тыс жерде уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке алу карточкасы

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің 06.12.2022 № 11-1-4/663 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) _______________________________

      2. Туған күні _________________________________________________________

      3. Болу еліне келудің мақсаты және күні __________________________________

      4. Болу еліндегі уақытша болу мерзімі ____________________________________

      5. Болу елі визасының немесе басқа рұқсат құжатының мерзімі (көшірмесін

      қоса беру) ____________________________________________________________

      6. Болу еліндегі мекенжайы, телефон номері, электрондық поштасы

      ______________________________________________________________________

      7. Болу еліндегі жұмыс, оқу, тағлымдамадан өту орны және тағы басқалар

      _____________________________________________________________________

      8. Форс-мажорлық жағдай орын алған кезде жақын туыстарыңыздың немесе

      достарыңыздың байланыс мәліметтері

      _____________________________________________________________________

      Бірге тұратын кәмелетке толмаған балалар (болған жағдайда):

      1. Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) _______________________________

      _____________________________________________________________________

      2. Туған күні __________________________________________________________

      3. Болу еліне келудің мақсаты және күні ___________________________________

      4. Болу еліндегі уақытша болу мерзімі ____________________________________

      5. Болу елі визасының немесе басқа рұқсат құжатының мерзімі (көшірмесін

      қоса беру) ____________________________________________________________

      "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының

      8-бабына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін қолжетімділігі

      шектеулі дербес деректеріме қол жеткізуге келісімімді беремін.

      Қолы ________________________ 20___ жылғы "___" ___________________

  Қазақстан Республикасынан
тыс жерде тұрақты және
уақытша тұратын
Қазақстан Республикасы
азаматтарын есепке қою
қағидаларына
3-қосымша

"Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі

      Ескерту. 3-қосымшаға өзгеріс енгізілді – ҚР Сыртқы істер министрінің 23.05.2022 № 11-1-4/226 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 06.12.2022 № 11-1-4/663 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері

2

Мемлекеттік қызметті көрсету тәсілдері:

Өтініштерді қабылдау және Мемлекеттік қызметтің көрсету нәтижелерін беру Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелері (бұдан әрі – көрсетілетін мемлекеттік қызметті беруші) және www.egov.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады (уақытша есепке қою үшін).

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:

1) Көрсетілетін мемлекеттік қызметті беруші арқылы - 2 (екі) жұмыс күні;
2) портал арқылы – 1 (бір) жұмыс күні.

4

Мемлекеттік қызмет көрсету түрі

электронды (ішінара атоматтандырылған) / қағаз түрінде

5

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке алу қағидаларына (бұдан әрі - қағидалар) 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Қазақстан Республикасы азаматының паспортына қосымша бет немесе уақытша есепке қою туралы хабарлама (көрсетілетін қызметті алушы "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүгінген кезде) www.egov.kz") немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
Көрсетілетін қызметті алушының өтініші бойынша есепке қою туралы анықтама еркін нысанда ресімделуі мүмкін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады.

6

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу әдісі

Тегін.

7

Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

1) көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушінің – Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін.
Құжаттарды қабылдауды көрсетілетін қызметті беруші сағат 09:30-дан 12:30-ға дейін, ал мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беруді сағат 16:00-ден 17:00-ге дейін жүзеге асырады. Сәрсенбі – қабылдамайтын күн.
Климаты ыстық және ылғалды шет мемлекеттерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушінің жұмыс кестесі жергілікті жағдайларға қатысты белгіленеді.
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсы арқылы кезекті брондауға болады.
Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары: Сыртқы істер министрлігінің www.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған.
2) порталдың – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы Кодекске сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтер тізбесі

1. Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою үшін
1) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (тұлғаны сәйкестендіру үшін);
2) "Қазақстан Республикасының шегінен тыс тұрақты тұрғылықты жерге кетуге арналған құжаттарды ресімдеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 28 наурыздағы № 361 қаулысына сәйкес ресімделген Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұруға шығу рұқсат (салыстыру үшін);
3) Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарының есебін жүргізу қағидаларына (бұдан әрі – Қағидалар) 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарын есепке алу карточкасы.
2. Қазақстан Республикасынан тыс жерде уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою үшін:
1) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (тұлғаны сәйкестендіру үшін);
2) Қазақстан Республикасынан тыс жерде уақытша тұратын Қазақстан Республикасы азаматтарының осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған есептік карточкасы.
Көрсетілетін қызметті алушы электрондық нысанда жүгінген кезде www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы өтініш береді.

9

Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартудың Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген негіздері

1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігінің белгілі болуы;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған деректердің және мәліметтердің осы Қағидалардың талаптарына сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімнің болмауы.

10

Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге талаптар, оның ішінде электронды түрде және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету қойылатын өзге де талаптар

Құжаттар топтамасын тапсыру үшін кезек күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минут.
Қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут.
Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары www.mfa.gov.kz интернет-ресурсында "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет" бөлімінде көрсетілген, мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының нөмірі – 1414, 8 800 080 7777.

  Қазақстан Республикасынан
тыс жерде тұрақты және
уақытша тұратын
Қазақстан Республикасы
азаматтарын есепке қою
қағидаларына
4-қосымша
  нысан
  ____________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының тегі, аты, әкесінің
аты (болған жағдайда)
немесе ұйымының атауы
____________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, Қазақстан Республикасының ________________ Елшілігінің Консулдық бөлімі (мекенжайы көрсетілсін) мемлекеттік қызметтер көрсетуге (мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің атауы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандартына сәйкес көрсетілсін) құжаттарды қабылдаудан Сіз мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атауы:

      1)________________________________________;

      2)________________________________________;

      3) ....

      ұсынбауыңызға байланысты құжаттарды қабылдаудан бас тартады.

      Осы қолхат әрбір тарап үшін бір-бірден екі данада жасалды.

      ______________________________________________________________

      (көрсетілетін қызметті берушінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), қолы)

      Орындаушы: тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) _________________

      Телефоны __________

      Алдым: тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/көрсетілетін қызметті

      алушының қолы____________________

      20__ жылғы "___" ____________

  Қазақстан Республикасынан
тыс жерде тұрақты және
уақытша тұратын
Қазақстан Республикасы
азаматтарын есепке қою
қағидаларына
5-қосымша
  нысан

Қазақстан Республикасы азаматының паспортына қосымша бет



  Қазақстан Республикасынан
тыс жерде тұрақты және
уақытша тұратын
Қазақстан Республикасы
азаматтарының есебін жүргізу
қағидаларына
6-қосымша
  Нысан



  Қазақстан Республикасынан
тыс жерде тұрақты және
уақытша тұратын
Қазақстан Республикасы
азаматтарының есебін жүргізу
қағидаларына
7-қосымша

"Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты және уақытша тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарын есептен шығару" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі

      Ескерту. 7-қосымшаға өзгеріс енгізілді – ҚР Сыртқы істер министрінің 23.05.2022 № 11-1-4/226 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 06.12.2022 № 11-1-4/663 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері (бұдан әрі –шет елдердегі мекемелер), Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігі (бұдан әрі - Министрлік).

2

Мемлекеттік қызметті көрсету тәсілдері:

Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру шет елдердегі мекемелері, Министрлік (бұдан әрі – көрсетілетін мемлекеттік қызметті беруші) және "электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы жүзеге асырылады.

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:

1) Көрсетілетін мемлекеттік қызметті беруші арқылы - 2 (екі) жұмыс күні;
2) портал арқылы – 1 (бір) жұмыс күні.

4

Мемлекеттік қызмет көрсету түрі

электронды (ішінара атоматтандырылған) / қағаз түрінде

5

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

1) шет елдердегі мекемелер мемлекеттік қызметті көрсеткен кезде - қағаз/электрондық түрде Қазақстан Республикасының азаматтарын есептен шығару туралы белгі немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап
2) "электрондық үкімет" порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде - Қазақстан Республикасының азаматтарын электрондық түрде есептен шығару туралы хабарлама не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
3) Министрлік мемлекеттік қызмет көрсету кезінде - консулдық есептен шығарылғанын растайтын құжат немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады.

6

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу әдісі

Тегін.

7

Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

1) көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушінің – Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін.
Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру сағат 09:00-ден 17:30-ға дейін жүзеге асырылады.
Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерде мемлекеттік қызметті берушінің құжаттарды қабылдау сағаты 09.30-дан 12.30-ға дейін, ал мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру сағаты 16.00-ден 17.00-ге дейін жүзеге асырылады. Сәрсенбі қабылдамайтын күн.
Климаты ыстық және ылғалды шет мемлекеттерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушінің жұмыс кестесі жергілікті жағдайларға қатысты белгіленеді.
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсы арқылы кезекті брондауға болады.
Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары: Сыртқы істер министрлігінің www.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған.
2) порталдың – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы Кодекске сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтер тізбесі

1) еркін нысандағы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (тұлғаны сәйкестендіру үшін);
3) есепке қою туралы мөртабаны бар Қазақстан Республикасы азаматының паспортына қосымша бет (болған жағдайда).
Көрсетілетін қызметті алушы электрондық нысанда жүгінген кезде www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы өтініш беріледі.

9

Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартудың Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген негіздері

1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігінің белгілі болуы;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған деректердің және мәліметтердің осы Қағидалардың талаптарына сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімнің болмауы.

10

Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге талаптар, оның ішінде электронды түрде және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету қойылатын өзге де талаптар

Құжаттар топтамасын тапсыру үшін кезек күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минут.
Қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут.
Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары www.mfa.gov.kz интернет-ресурсында "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет" бөлімінде көрсетілген, мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының нөмірі – 1414, 8 800 080 7777.


On approval of the Rules for registration of citizens of the Republic of Kazakhstan, permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan

Order of the acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated June 14, 2016 № 11-1-2/263. Registered in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on August 10, 2016 № 14093.

      Unofficial translation

      In accordance with Article 31 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On citizenship of the Republic of Kazakhstan" and subparagraph 1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On public services," I hereby ORDER:

      Footnote. Preamble - in the wording of the order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 23.05.2022 No. 11-1-4/226 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      1. To approve the attached Rules for registration of citizens of the Republic of Kazakhstan, permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan.

      2. The department of consular service of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan shall ensure:

      1) state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan in the manner established by the legislation;

      2) within ten calendar days after the state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, sending its copy in printed and electronic form for official publication in periodicals and legal information system "Adilet";

      3) within five working days from the date of receipt of this order from the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, sending a copy of it in printed and electronic form to the Republican state enterprise on the right of economic management "Republican center for legal information of the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan" for inclusion into the Standard control bank of regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan;

      4) placement of this order on the official Internet resource of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan.

      3. To recognize as invalid the order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated October 18, 2000 № 221 "On approval of Instructions for registration of citizens of the Republic of Kazakhstan abroad" (registered in the Register of state registration of regulatory legal acts № 1396, published in the Bulletin of regulatory legal acts of central executive and other state bodies of the Republic of Kazakhstan, 2001, №15, Article 368).

      4. Control over implementation of this order shall be assigned to the First deputy Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan M. B. Tleuberdi

      5. This order shall be enforced upon expiration of ten calendar days after its first official publication.

      Acting Minister
      of Foreign Affairs

      of the Republic of Kazakhstan      M. Tleuberdi 

      "Agreed"

      National Security Committee

      of the Republic of Kazakhstan

      ________________ V. Zhumakanov

      July 2, 2016

  Approved
by the order of the acting
Minister of Foreign Affairs
of the Republic of Kazakhstan
dated June 14, 2016
№ 11-1-2/263

Rules
for registration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently
and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan

      Footnote. The rules in the wording of the order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 28.05.2020 No. 11-1-4/169 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for registration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to the Rules), have been developed in accordance with Article 31 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On citizenship of the Republic of Kazakhstan" and Article 1) Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On public services" (hereinafter referred to as the Law "On public services") and shall establish the procedure for registration and deregistration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan, as well as the provision of public services "Registration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan" and "Deregistration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 1 - in the wording of the Order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 23.05.2022 No. 11-1-4/226 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      2. These Rules shall not apply when keeping records of children who are citizens of the Republic of Kazakhstan, transferred for adoption to foreigners, carried out in accordance with the order of the Acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated April 3, 2015 No. 11-1-2/130 "On approval of the Rules for registration with the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan and the implementation by foreign institutions of the Republic of Kazakhstan of control over children who are citizens of the Republic of Kazakhstan transferred for adoption to foreigners" (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 11240).

      3. Registration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan shall be carried out by foreign institutions of the Republic of Kazakhstan in the territory of the corresponding consular district.

      4. The purpose of accounting for citizens of the Republic of Kazakhstan abroad shall be:

      1) protection of the rights and legitimate interests of citizens of the Republic of Kazakhstan;

      2) full assistance to the use by citizens of the Republic of Kazakhstan of all rights granted by the legislation of the host state and international treaties to which the Republic of Kazakhstan and the host state are parties, as well as international customs.

      Footnote. Paragraph 4 - in the wording of theorder of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 23.05.2022 No. 11-1-4/226 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      5. When registering, the consular official of the Republic of Kazakhstan explains to the citizens of the Republic of Kazakhstan about the Rules and conditions of stay in the host state and the need to comply with its Laws.

      6. For the purposes of these Rules:

      1) the service provider of the public service "Registration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan" means the foreign institutions of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to the foreign institutions);

      2) the service provider of the public service "Deregistration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan" means the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the Ministry) and foreign institutions;

      3) the service recipient of public services "Registration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan" and "Deregistration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan" means a citizen of the Republic of Kazakhstan permanently or temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan.

      6-1. The Ministry, within three working days from the date of amendment and (or) addition to these Rules, shall update them and send them to the foreign institutions of the Republic of Kazakhstan, the operator of the information and communication infrastructure of the "electronic government" and the Unified Contact Center.

      Footnote. The Rules as added by paragraph 6-1 in accordance with the order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 06.12.2022 No. 11-1-4/663 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 2. Procedure for public service provision "Registration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan"

      7. The service recipient or his legal representative shall submit the following documents to the foreign institution:

      for registration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently residing outside the Republic of Kazakhstan:

      1) an identity document or an electronic document from the digital document service (for identity identification);

      2) the decision on the execution of documents for leaving the Republic of Kazakhstan for permanent residence, executed in accordance with the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated March 28, 2012 No. 361 "On approval of the Rules for issuing documents for leaving the Republic of Kazakhstan for permanent residence" (for reconciliation);

      3) a completed registration card of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently residing outside the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the registration card) in accordance with Annex 1 to these Rules;

      for registration of citizens of the Republic of Kazakhstan temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan:

      4) an identity document or an electronic document from the digital document service (for identity identification);

      5) a completed registration card of citizens of the Republic of Kazakhstan temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the card) in accordance with Annex 2 to the Rules.

      When receiving documents, the service provider reproduces copies of identity documents, the decision to leave the Republic of Kazakhstan for permanent residence, and then returns the originals to the service recipient.

      To register citizens of the Republic of Kazakhstan temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan, an application can be submitted through the web portal "e-government" (hereinafter referred to as the portal).

      The list of basic requirements for the public service provision "Registration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan" shall include the characteristics of the process, form, content and result of the provision, as well as other information taking into account the peculiarities of the public service provision shall be given in Annex 3 to these Rules.

      If an incomplete package of documents specified in the list of basic requirements for the public service provision "Registration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan" is provided, and (or) expired documents, the consular official of the Republic of Kazakhstan refuses to accept the application and issues a corresponding receipt on refusal to accept documents in the form in accordance with Annex 4 to these Rules.

      To citizens of the Republic of Kazakhstan traveling to another state for temporary residence, include personnel of foreign institutions, citizens of the Republic of Kazakhstan performing temporary labor activities in foreign countries, military personnel performing a peacekeeping duty appointed in accordance with the quotas assigned to the Republic of Kazakhstan for positions under international organizations, as well as persons on study, treatment, on a tourist and private trip, at the invitation of organizations and individuals, on a business trip in foreign countries.

      When the service recipient submits all documents to a foreign institution, confirmation of the acceptance of the application in hard copy is a note on its copy indicating the date of its receipt, surname, name, patronymic (if any) of the recipient and the time of receipt of the documents.

      The total period of public service provision through the service provider shall be two working days, when submitting an application through the portal, one working day.

      Footnote. Paragraph 7 - in the wording of the order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 06.12.2022 No. 11-1-4/663 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      8. Within one working day, the consular official of the Republic of Kazakhstan shall consider the received documents from the service recipient and within the next working day shall enter the necessary data into the Berkut unified information system (hereinafter referred to as the Berkut UIS) and shall attach the insert to the applicant's passport in accordance with Annex 5 to these Rules.

      In the insert to the passport, the consular official of the Republic of Kazakhstan shall stamp the form in accordance with Annex 6 to these Rules or refuse to public service provision.

      Registration of citizens of the Republic of Kazakhstan temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan shall be carried out without issuing an insert to the passport of a citizen of the Republic of Kazakhstan.

      At the request of a citizen of the Republic of Kazakhstan or his legal representative, the consular official of the Republic of Kazakhstan shall issue a certificate of registration, drawn up in any form or shall refuse to provide public service.

      9. Upon receipt from a citizen of the Republic of Kazakhstan permanently residing outside the Republic of Kazakhstan or his legal representative of information about amendments in the information specified in the accounting card, the consular official adjusts the credentials in it and enters additional information into the Berkut UIS.

      10. When registering a citizen of the Republic of Kazakhstan who is on permanent consular registration in another foreign institution, consular official of the Republic of Kazakhstan, to whom the application for registration has been received, performs the actions specified in paragraph 8 of these Rules, cancels the previous insert to the passport of a citizen of the Republic of Kazakhstan, and within three working days of performing the actions, specified in Paragraph 8 of these Rules, sends a notification in any form to a foreign institution in which a citizen of the Republic of Kazakhstan has been registered.

      11. Refusal to provide public services shall be carried out on the grounds specified in paragraph 9 of the List of basic requirements for the public services provision.

      Footnote. Paragraph 11 - in the wording of theorder of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 06.12.2022 No. 11-1-4/663 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      12. In accordance with subparagraph 11) of paragraph 2 of Article 5 of the Law "On public services," the service provider shall ensure that data have been entered into the information system for monitoring the provision of public services on the stage of public services provision.

      Chapter 3. Procedure for public service provision "Deregistration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan"

      13. A citizen of the Republic of Kazakhstan shall be deregistered in foreign institutions in case of:

      1) submission by him or his legal representative to a foreign institution of an application for deregistration drawn up in any form;

      2) receiving a notice of registration in another foreign institution;

      3) expiration of the period of its temporary stay or completion of permanent residence in the territory of the consular district indicated in the accounting card/card;

      4) death, entry into force of the court decision on the recognition of him as missing or on declaring him dead;

      5) termination of citizenship of the Republic of Kazakhstan.

      14. Deregistration on the territory of the Republic of Kazakhstan of a service recipient who has arrived for permanent residence and has not been deregistered in a foreign institution shall be carried out in paper form by the Ministry and in electronic form through the portal.

      15. The following documents shall be provided to the service provider for deregistration by the service recipients:

      1) application in any form;

      2) an identity document or an electronic document from the digital document service (for identity identification);

      3) insert to the passport of a citizen of the Republic of Kazakhstan with a stamp on registration for permanent consular registration (if any).

      When accepting documents, the consular official of the Republic of Kazakhstan reproduces copies of identity documents, and then returns the originals to the service recipient.

      The list of the main requirements for the public service provision "Deregistration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan" shall include the characteristics of the process, the form, content and result of the provision, as well as other information taking into account the peculiarities of the provision of the public service shall be given in Annex 7 to these Rules.

      In case of occurrence of cases provided for in subparagraphs 2), 3), 4) and 5) of paragraph 13 of these Rules, the foreign institution shall deregister the service recipients without providing the documents provided for in paragraph 15 of these Rules.

      Footnote. Paragraph 15 - in the wording of the order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 06.12.2022 No. 11-1-4/663 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      16. If an incomplete package of documents is provided in accordance with the list provided for in the public service standard and (or) expired documents, the consular official of the Republic of Kazakhstan refuses to accept the application and issues a receipt on refusal to accept documents in the form in accordance with Annex 2 to these Rules.

      17. When the service recipient provides a complete package of documents specified in paragraph 15 of these Rules, the consular official of the Republic of Kazakhstan shall accept and register the application.

      Confirmation of the acceptance of the application in hard copy shall be a note on its copy indicating the date of its receipt, surname, name, patronymic (if any) of the person who accepted it and the time of receipt of documents.

      18. The total term for the public service provision through the service provider shall be two working days, when submitting an application through the portal - one working day.

      19. When the service recipient applies to a foreign institution, the service provider considers the received documents for compliance with the requirements of these Rules within one working day, and during the next one working day makes a deregistration of the service recipient by making a mark on deregistration in the accounting card/card, corrects the credentials in the accounting card/card and enters additional information into the Berkut UIS. When deregistrating citizens of the Republic of Kazakhstan permanently residing outside the Republic of Kazakhstan, the consular official of the Republic of Kazakhstan shall make a mark on deregistration to the passport of a citizen of the Republic of Kazakhstan or refuse to provide public service.

      Footnote. Paragraph 19 - in the wording of theorder of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 23.05.2022 No. 11-1-4/226 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      20. When the service recipient applies to the Ministry, the service provider shall consider the received documents for compliance with the requirements of these Rules within one working day. If there is information on consular registration in the Berkut UIS, the service provider shall enter additional information on the removal of the service recipient from consular registration and send a letter to a foreign institution to make adjustments to the data of the accounting card/card on the removal from consular registration. Within one working day, the ministry prepares and issues to the applicant a document confirming the removal from consular registration or a reasoned refusal response.

      In the absence of information on consular registration at the Berkut UIS, the Ministry shall send a request for removal from consular registration to a foreign institution. The foreign office shall remove the consular registration of the service recipient and shall send a response to the Ministry. After receiving a response from a foreign agency, the Ministry shall prepare and issue to the service recipient a document confirming the removal from consular registration or a reasoned refusal response.

      21. The public service provision shall be carried out through the portal, provided that the service recipient crosses the state border of the Republic of Kazakhstan and is located on the territory of the Republic of Kazakhstan, as well as if there is an electronic digital signature. The service recipient shall receive confirmation of the removal from consular registration in the personal account of the portal.

      22. Refusal to provide public services shall be carried out on the grounds specified in paragraph 9 of the List of basic requirements for the public service provision.

      Footnote. Paragraph 22 - in the wording of the order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 06.12.2022 No. 11-1-4/663 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      23. In accordance with subparagraph 11) of paragraph 2 of Article 5 of the Law "On public services," the service provider shall ensure that data shall be entered into the information system for monitoring the provision of public services on the stage of provision of public services.

      In order to avoid the provision of incorrect data on the provision of this state service, the provision of reporting on the deregistration of citizens of the Republic of Kazakhstan shall be assigned to foreign institutions.

      Chapter 4. Procedure for appealing against decisions, actions (inaction) of central state bodies, as well as service providers and (or) their officials on the public service provision.

      24. A complaint about the decisions, actions (inaction) of the service provider on the public service provision may be submitted to the head of the service provider, to the authorized body for assessing and monitoring the quality of the public service provision, in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      25. In accordance with paragraph 2 of Article 25 of the Law "On public services," the service recipient's complaint received by the service provider directly providing the public service shall be subject to consideration within five working days from the date of its registration.

      26. The complaint of the service recipient received by the authorized body for the assessment and control of the quality of the public service provision shall be subject to consideration within fifteen working days from the date of its registration.

      In cases of disagreement with the results of the public service provision, the service recipient shall have the right to apply to the court in accordance with subparagraph 6) of paragraph 1 of Article 4 of the Law "On public services."

  Annex 1
  to the Rules for registration
of citizens of the Republic of Kazakhstan,
permanently and temporarily residing
outside the Republic of Kazakhstan
  form

____________________________________________________________________ (name of the registered foreign office of the Republic of Kazakhstan) Registration card of citizens of the Republic of Kazakhstan,
permanently residing outside the Republic of Kazakhstan

      Footnote. Annex 1 - in the wording of the order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 06.12.2022 No. 11-1-4/663 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      1. Surname, first name, patronymic (if any) _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      2. Date of birth ______________________________________________________

      3. Date and purpose of arrival in the country of residence _____________________________________________________________________

      4. Validity period of the visa or permit document of the host country (attached copy)

      ___________________________________________________

      5. Residential address and phone number in the host country, e-mail

      _____________________________________________________________________

      6. Place of work, study, internship and so on, in the host country

      _____________________________________________________________________

      7. Contact details of close family or friends to establish a connection in the event of a force majeure situation

      _____________________________________________________________________

      Cohabiting minor children (if any):

      1. Surname, first name, patronymic (if any) _____________________________________________________________________

      2. Date of birth ______________________________________________________

      3. Date and purpose of arrival in the country of residence _____________________________________________________________________

      4. Validity period of the visa or permit document of the host country (attached copy)

      ______________________________________________________________________

      I hereby consent to access to personal data of limited access, which are required for the public service provision in accordance with Article 8 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On personal data and their protection."

      Signature


      _______________________ "____", _____________ __ 20

  Annex 2
  to the Rules for registration
of citizens of the Republic of Kazakhstan,
permanently and temporarily residing
outside the Republic of Kazakhstan
  form

______________________________________________________________________________ (name of the registered foreign office of the Republic of Kazakhstan) Registration card of citizens of the Republic of Kazakhstan temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan

      Footnote. Annex 2 - in the wording of the order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 06.12.2022 No. 11-1-4/663 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      1. Surname, first name, patronymic (if any) _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      2. Date of birth ______________________________________________________

      3. Date and purpose of arrival in the country of residence _______________________________

      4. Period of temporary stay in the host country _____________________________________________________________________

      5. Validity period of the visa or permit document of the host country (attached copy)

      ____________________________________________________

      6. Residential address and phone number in the host country, e-mail

      _____________________________________________________________________

      7. Place of work, study, internship and so on, in the host country

      ____________________________________________________________________

      8. Contact details of close family or friends to establish a connection in the event of a force majeure situation

      _____________________________________________________________________

      Cohabiting minor children (if any):

      1. Surname, first name, patronymic (if any) ______________________________

      _____________________________________________________________________

      2. Date of birth ______________________________________________________

      3. Date and purpose of arrival in the country of residence _____________________________________________________________________

      4. Period of temporary stay in the host country _____________________________________________________________________

      5. Validity period of the visa or permit document of the host country (attached copy)

      ____________________________________________________

      I hereby consent to access to personal data of limited access, which shall be required for the public service provision in accordance with Article 8 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On personal data and their protection."

      Signature _______________________ "____", __________________ __ 20

  Annex 3
  to the Rules for registration
of citizens of the Republic of Kazakhstan,
permanently and temporarily residing
outside the Republic of Kazakhstan

List of basic requirements for the public services provision
"Registration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan

      Footnote. The title - in the wording of the order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 06.12.2022 No. 11-1-4/663 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).
      Footnote. Annex 3 in the wording of the orders of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 23.05.2022 No. 11-1-4/226 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication); dated 06.12.2022 No. 11-1-4/663 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

1

Name of the service provider

Foreign institutions of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as "the foreign institutions").

2

Methods of public service provision

Acceptance of applications and issuance of the results of the public service provision shall be carried out through foreign agencies (hereinafter referred to as the service provider) and through the web portal of the "e-government" www.egov.kz (hereinafter referred to as the portal) (when registering for temporary registration).

3

Term of public service provision

1) through the service provider - 2 (two) working days;
2) through the portal - 1 (one) working day.

4

Form of public service provision

Electronic (partially automated )/paper

5

Result of public service provision

Insert to the passport of a citizen of the Republic of Kazakhstan in the form in accordance with Annex 5 to the Rules for accounting for citizens of the Republic of Kazakhstan Permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the Rules) or notification of temporary registration (when the service recipient applies through the web portal "e-government" www.egov.kz ") or a reasoned response to refusal to provide public service.
At the request of the service recipient, it is possible to issue a certificate of registration in any form or a refusal to provide public service.

6

The amount of payment charged to the service recipient during the public service provision, and the methods of its collection in cases provided for by the legislation of the Republic of Kazakhstan

Free.

7

Service provider, state corporation and information objects schedule

1) service provider - from Monday to Friday inclusive, from 9:00 to 18:30 with a lunch break from 13:00 to 14:30, except for weekends and holidays, according to the Labor Code of the Republic of Kazakhstan.
The acceptance of documents shall be carried out by the service provider from 09:30 to 12:30, and the issuance of the results of the public service provision from 16:00 to 17:00. Wednesday shall not be a reception day.
In foreign countries with a hot and humid climate, the service provider's work schedule shall be established in relation to local conditions.
The public service shall be provided on a first-come, first-served basis, without appointment and expedited service, it is possible to book a queue through the service provider's Internet resource.
The addresses of the places of provision of public service shall be posted on the Internet resource of the Ministry of www.gov.kz.
2) the portal - around the clock, with the exception of technical breaks in connection with the repair work (when the service recipient applies after the end of working hours, on weekends and holidays in accordance with the Code, applications shall be accepted and the results of the public service provision shall be issued by the next working day).

8

List of documents and information required from the service recipient for the public service provision

1. For registration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently residing outside the Republic of Kazakhstan:
1) an identity document or an electronic document from the digital document service (for identity identification);
2) permission to leave the Republic of Kazakhstan for permanent residence, issued in accordance with the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated March 28, 2012 No. 361 "On approval of the Rules for issuing documents for leaving the Republic of Kazakhstan for permanent residence" (for reconciliation);
3) a completed registration card of a citizen of the Republic of Kazakhstan permanently residing outside the Republic of Kazakhstan according to the form in accordance with Annex 1 to the Rules for accounting citizens of the Republic of Kazakhstan permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the Rules).
2. For registration of citizens of the Republic of Kazakhstan temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan:
1) an identity document or an electronic document from the digital document service (for identity identification);
2) a completed registration card of a citizen of the Republic of Kazakhstan temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan in accordance with Annex 2 to the Rules.
When contacting in electronic form, the service recipient submits an application on the web portal of "electronic government www.egov.kz."

9

Grounds for refusal to provide public services established by the legislation of the Republic of Kazakhstan

1) establishing the inaccuracy of the documents submitted by the service recipient for public service provision, and (or) the data (information) contained in them;
2) non-compliance of the service recipient and (or) provided data and information required to provide the public service with the requirements of these Rules;
3) the absence of consent of the service recipient provided in accordance with Article 8 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On personal data and their protection" to access to personal data of limited access, which shall be required for the public service provision.

10

Other requirements taking into account the peculiarities of the public service provision, including those provided in electronic form and through the State Corporation

The maximum allowed waiting time for the service recipient to submit a package of documents shall be 30 (thirty) minutes.
The maximum allowable service time of the service recipient shall be 20 (twenty) minutes.
Contact numbers of reference services for the public service provision shall be indicated on the Internet resource www.mfa.gov.kz, section "Government services," the Unified contact center for the public service provision: 1414, 8 800 080 7777.



Annex 4
to the Rules for registration of citizens
of the Republic of Kazakhstan
permanently or temporarily
residing outside the Republic
of Kazakhstan



____________________________
(Surname, first name, patronymic (if any) or name
of the organization of the service recipient)
____________________________
(service recipient address)

Receipt on refusal to accept documents

      According to paragraph 2 of Article 20 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated April 15, 2013 "On public services," the Consular department of the Embassy of the Republic of Kazakhstan in ____________________ (indicate the address) shall refuse to accept documents for the provision of public services (indicate the name of the public service in accordance with the public service standard) due to your submission of an incomplete package of documents according to the list provided for by the public service standard, namely:

      Name of missing documents:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ....

      This receipt shall be made in 2 copies, one for each party.

      ________________________________________________________________________

      (Surname, first name, patronymic (if any), signature of the service provider's employee)

      Contractor: Surname, first name, patronymic (if any) _________________

      Phone number __________

      Received:

      Surname, first name, patronymic (if any )/signature of the service recipient _______________

      _________"___" , 20 __

  Annex 5
  to the Rules for registration
of citizens of the Republic of Kazakhstan,
permanently and temporarily residing
outside the Republic of Kazakhstan
  form




  Annex 6
  to the Rules for registration
of citizens of the Republic of Kazakhstan,
permanently and temporarily residing
outside the Republic of Kazakhstan
  form

_________________________________________________
name of the foreign institution
of the Republic of Kazakhstan that has registered

Accepted for consular registration
№ _________________

"_____" ______________20___ year
consular officer
_________________________ place of printing
(last name, first name, patronymic, signature)


  Annex 7
  to the Rules for registration
of citizens of the Republic of Kazakhstan,
permanently and temporarily residing
outside the Republic of Kazakhstan
  form

List of basic requirements for the public services provision "Deregistration of citizens of the Republic of Kazakhstan permanently and temporarily residing outside the Republic of Kazakhstan

      Footnote. The title - in the wording of the order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 06.12.2022 No. 11-1-4/663 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).
      Footnote. Annex 7 in the wording of the orders of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 23.05.2022 No. 11-1-4/226 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication); dated 06.12.2022 No. 11-1-4/663 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

1

Name of the service provider

Foreign Institutions of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as "Foreign Institutions"), Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as "Ministry").

2

Methods of public service provision

Acceptance of applications and issuance of the results of the public service provision shall be carried out through foreign agencies, through the Ministry (hereinafter referred to as the service provider) and through the web portal of the "e-government" www.egov.kz (hereinafter referred to as the portal).

3

Term of public service provision

1) through the service provider - 2 (two) working days;
2) through the portal - 1 (one) working day.

4

Form of public service provision

Electronic (partially automated )/paper

5

Result of public service provision

1. When providing public service by foreign institutions - a note on deregistration of citizens of the Republic of Kazakhstan in paper/electronic form or a reasoned response on refusal to provide public service.
2. When providing a public service through the web portal of "electronic government" - a notification about the deregistration of citizens of the Republic of Kazakhstan in electronic form or a motivated response to the refusal to provide a public service.
3. In the public service provision by the Ministry - a document confirming the removal from consular registration, or a reasoned response to the refusal to provide public services.

6

The amount of payment charged to the service recipient during the public service provision, and the methods of its collection in cases provided for by the legislation of the Republic of Kazakhstan

Free.

7

Service provider, state corporation and schedule of information objects

1) service provider - from Monday to Friday inclusive, from 9:00 to 18:30 with a lunch break from 13:00 to 14:30, except for weekends and holidays, according to the Labor Code of the Republic of Kazakhstan.
The acceptance of documents and the issuance of the results of the public service provision shall be carried out from 09:00 to 17:30.
For service providers outside the Republic of Kazakhstan, documents shall be accepted from 09:30 to 12:30, and the results of the public service provision shall be issued from 16:00 to 17:00. Wednesday shall not be a reception day.
In foreign countries with a hot and humid climate, the service provider's work schedule shall be established in relation to local conditions.
The public service shall be provided on a first-come, first-served basis, without appointment and expedited service, it is possible to book a queue through the service provider's Internet resource.
The addresses of the places of public service provision shall be posted on the Internet resource of the Ministry of www.gov.kz.
2) the portal - around the clock, with the exception of technical breaks in connection with the repair work (when the service recipient applies after the end of working hours, on weekends and holidays in accordance with the Code, applications are accepted and the results of the public service provision are issued by the next working day).

8

List of documents and information required from the service recipient for the public service provision

1) application in any form;
2) an identity document or an electronic document from the digital document service (for identity identification);
3) insert to the passport of a citizen of the Republic of Kazakhstan with a stamp on registration (if any).
When contacting in electronic form, the service recipient submits an application on the web portal of "electronic government www.egov.kz."

9

Grounds for refusal to provide public services established by the legislation of the Republic of Kazakhstan

1) establishing the inaccuracy of the documents submitted by the service recipient for public service provision, and (or) the data (information) contained in them;
2) non-compliance of the service recipient and (or) provided data and information required to public service provision with the requirements of these Rules;
3) the absence of consent of the service recipient provided in accordance with Article 8 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On personal data and their protection" to access to personal data of limited access, which are required for the public service provision.

10

Other requirements taking into account the peculiarities of the public service provision, including those provided in electronic form and through the State Corporation

The maximum allowed waiting time for the service recipient to submit a package of documents shall be 30 (thirty) minutes.
The maximum allowable service time of the service recipient shall be 20 (twenty) minutes.
Contact numbers of reference services for the public service provision shall be indicated on the Internet resource www.mfa.gov.kz, section "Government services," the Unified contact center for the public service provision: 1414, 8 800 080 7777.