Бейбіт жиналыстарды, митингілерді, пикеттерді, шерулерді және демонстрацияларды өткізу тәртібін қосымша реттеу туралы

Маңғыстау облысы Қарақия аудандық мәслихатының 2016 жылғы 13 шілдедегі № 4/37 шешімі. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2016 жылғы 19 тамызда № 3139 болып тіркелді. Күші жойылды-Маңғыстау облысы Қарақия аудандық мәслихатының 2020 жылғы 2 шілдедегі № 42/418 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы Қарақия аудандық мәслихатының 02.07.2020 № 42/418 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 17 наурыздағы "Қазақстан Республикасында бейбіт жиналыстар, митингілер, шерулер, пикеттер және демонстрациялар ұйымдастыру мен өткізу тәртібі туралы" Заңының 10 бабына және Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 6 бабына сәйкес, Қарақия аудандық мәслихаты

      ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Бейбіт жиналыстар, митингілер және пикеттер өткізу орны болып Құрық ауылындағы Орталық алаң айқындалсын.

      2. Бейбіт шерулер және демонстрациялар өткізудің арнайы бағыты болып "Досан батыр" көшесінде орналасқан "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Қазынашылық комитетінің Маңғыстау облысы бойынша Қазынашылық департаментінің Қарақия аудандық қазынашылық басқармасы" республикалық мемлекеттік мекемесінің ғимаратынан бастап "Қарақия аудандық ішкі саясат және тілдерді дамыту бөлімі" мемлекеттік мекемесінің ғимаратына дейінгі аралық айқындалсын.

      3. Осы шешімнің қосымшасына сәйкес Қарақия ауданында бейбіт жиналыстарды, митингілерді, пикеттерді, шерулерді және демонстрацияларды өткізу тәртібі қосымша реттелсін.

      4. Қарақия аудандық мәслихатының 2012 жылғы 13 сәуірдегі №2/20 "Бейбіт жиналыстарды, митингілерді, пикеттерді, шерулерді және демонстрацияларды өткізу тәртібін қосымша реттеу туралы" (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде №11-4-134 болып тіркелген, 2012 жылғы 23 мамырдағы №21 "Қарақия" газетінде жарияланған) және 2014 жылғы 6 наурыздағы №16/170 "Аудандық мәслихаттың 2012 жылғы 13 сәуірдегі №2/20 "Бейбіт жиналыстарды, митингілерді, пикеттерді, шерулерді және демонстрацияларды өткізу тәртібін қосымша реттеу туралы" шешіміне өзгерістер енгізу туралы" (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде №2392 болып тіркелген, 2014 жылғы 24 сәуірдегі №19-20 "Қарақия" газетінде жарияланған) шешімдерінің күші жойылды деп танылсын.

      5. Осы шешімнің орындалуын бақылау Қарақия аудандық мәслихатының заңдылық, депутаттар өкілеттігі және әлеуметтік мәселелер жөніндегі тұрақты комиссиясына жүктелсін (комиссия төрағасы А.Нұғманов).

      6. Қарақия аудандық мәслихатының аппарат басшысы (Р.Ибраева) Маңғыстау облысының әділет департаментінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін, осы шешімнің "Әділет" ақпараттық - құқықтық жүйесінде және бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын қамтамасыз етсін.

      7. Осы шешім әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасының өкілеттігін жүзеге
      асырушы, аудандық мәслихаттың хатшысы А.Мееров

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Құрық ауылы әкімі

      Сарқұл Амангелді Қаныбекұлы

      13 шілде 2016 жыл.

      "Қарақия аудандық ішкі саясат және

      тілдерді дамыту бөлімі" мемлекеттік

      мекемесінің басшысы

      Сабитова Дина Жауымбайқызы

      13 шілде 2016 жыл.

      "Маңғыстау облысының ішкі істер

      департаменті Қарақия ауданының

      ішкі істер бөлімі" мемлекеттік

      мекемесінің бастығы

      Аяғанов Сағындық Күзембайұлы

      13 шілде 2016 жыл.

  Қарақия аудандық мәслихатының 2016 жылғы 13 шілдедегі №4/37 шешіміне қосымша

Қарақия ауданында бейбіт жиналыстарды, митингілерді, шерулерді, пикеттер және демонстрацияларды өткізудің қосымша реттелген тәртібі Жалпы ережелер

      1. Осы бейбіт жиналыстарды, митингілерді, шерулерді, пикеттер және демонстрацияларды өткізудің қосымша реттелген тәртібі (бұдан әрі - Тәртіп) Қазақстан Республикасының Конституциясына, Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 17 наурыздағы "Қазақстан Республикасында бейбіт жиналыстар, митингілер, шерулер, пикеттер және демонстрациялар ұйымдастыру мен өткізу тәртібі туралы" Қазақстан Республикасы Заңына (бұдан әрі - Заң), бейбіт жиналыстарды, митингілерді, шерулерді, пикеттер және демонстрацияларды ұйымдастыру және өткізу мәселелерін реттейтін басқа да нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес әзірленді.

      2. Бейбіт жиналыстар, митингілер, шерулер, пикеттер және демонстрациялар болып тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктегі арнайы белгіленген орында немесе арнайы бағдар бойынша белгіленген күні және уақыт аралығында ауданның жергілікті атқарушы органынан алған жазбаша рұқсатымен Қазақстан Республикасы азаматының немесе азаматтарының қоғамдық, топтық немесе жеке мүдделерін, сондай-ақ наразылық білдіруге бағытталған іс-әрекеттері танылады.

      3. Бейбіт жиналыстар мен митингілер үшін арнайы орындар, ал шерулер мен демонстрациялар үшін – арнайы бағдарлар белгіленеді.

      Пикеттер және аштық жариялау үшін арнайы орындар белгіленбейді.

      Арнайы орындарды белгілейтін жергілікті атқарушы орган аталған аумақтарды тиісті түрде жабдықтауға, яғни оларды бейбіт жиналыстарды, митингілерді өткізу мақсатында қолдану үшін бейімдеуге (орындықтар, қоқыс жәшіктері, жарықтандыру) тиіс.

      Арнайы орындарды ішкі істер органдарының жедел басқару орталығы бейнебақылау камераларымен немесе объективті себептер бойынша жедел басқару орталығы камераларын орнату мүмкін болмаған жағдайда тиісті іс-шараларды өткізу уақытына жылжымалы бейнебақылау кешендерімен жабдықтауы керек.

      Жергілікті атқарушы орган аталған аумақтардың тұрақты түрде жиналуын, тазалануын қамтамасыз етуге тиіс.

      4. Бейбіт жиналыстарды, митингілерді, шерулерді, пикеттерді және демонстрацияларды өткізу қағидаттары:

      1) заңдылығы – Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Заңдарын, осы Тәртіптің және Қазақстан Республикасының өзге де заңнамалық актілерінің талаптарын сақтау;

      2) бейбіт жиналыстарға, митингілерге, шерулерге, пикеттерге және демонстрацияларға қатысудың еріктілігі.

Бейбіт жиналыстарды, митингілерді, шерулерді, пикеттерді және демонстрацияларды өткізу мәселелері бойынша ауданның жергілікті атқарушы органының іс-әрекеттері

      5. Бейбіт жиналыстарды, митингілерді, шерулерді, пикеттерді және демонстрацияларды өткізу туралы өтінішті беру кезінде Заңның 3-бабының талаптарын бұзу рұқсат беруден бас тартуға негіз бола алмайды. Мұндай жағдайда ауданның жергілікті атқарушы органының уәкілетті өкілінің қолы қойылған және кемшілікті жаңа өтініш беру арқылы жою туралы ұсынысты қамтитын түсіндірме сипатындағы ресми жауап беріледі. Жаңа өтінішті қарастыру мерзімі ол түскен уақыттан бастап есептеледі.

      Әртүрлі мекен-жайдан мерзімі бір-біріне сәйкес келетін, бейбіт жиналыстар, митингілер, шерулер, пикеттер және демонстрацияларды өткізу туралы өтініштер түскен жағдайда, ауданның жергілікті атқарушы органымен бұрынырақ түскен өтініш қаралады, ал қалғандарына іс-шараны өткізу күнін қайта қарастыру туралы түсіндірме сипатындағы жауап беріледі.

      6. Ұйымдастырушылармен бейбіт жиналыстар мен митингілерді өткізу үшін белгіленбеген орын сұралған жағдайда, өтініш берушілерге шараны арнайы белгіленген орында өткізу жөнінде ұсыныспен бірге жауап беріледі.

      7. Ауданның жергілікті атқарушы органы елдегі айтулы күндер мен оқиғаларды ұйымдастыру және өткізу қажеттілігі үшін, қоғамдық қауіпсіздікті, басқа да тұлғалардың құқықтары мен бостандықтарын, сондай-ақ көліктің, инфрақұрылым нысандарының қалыпты жұмыс істеуін қамтамасыз ету мақсатында бейбіт жиналыстарды, митингілерді, шерулерді, пикеттер және демонстрацияларды өткізуге рұқсат беруден бас тартуға құқылы.

      8. Ауданның жергілікті атқарушы органының рұқсат беруден бас тарту туралы шешімі дәлелді болуға, Заң мен осы Тәртіптің нормаларымен қатар, ұйымдастырушылардың сол және өзге де нормалар мен талаптардың сақталмауы көрсетілген нақты дәйектерге негізделу тиіс.

      Бұдан бөлек, рұқсат беруден бас тартылған жағдайда, ұйымдастырушылар дереу барлық дайындық іс-шараларын тоқтату бойынша және ықтимал қатысушыларды жазбаша түрде хабарландыру бойынша шаралар қабылдауы керек екендігі түсіндірілуге тиіс.

      Сондай-ақ, рұқсат етілмеген акцияларды ұйымдастыру және өткізу үшін заңмен белгіленген жауапкершілігі туралы түсіндірілуге тиіс.

      9. Ұйымдастырушылар дайындық іс-шараларын тоқтату бойынша өз бетімен шаралар қабылдамаған жағдайларда, ауданның жергілікті атқарушы органы өзінің ресми интернет-сайтында, сондай-ақ мүмкіндігінше ұйымдастырушылар заңсыз акцияларды шақыруларын орналастырған немесе орналастырып жатқан барлық ресурстарда рұқсат етілмеген акцияларға қатысқаны үшін жауапкершілігі туралы ескертумен бірге, рұқсат беруден бас тарту туралы ақпаратты орналастырады.

Бейбіт жиналыстарды, митингілерді, шерулерді, пикеттер және демонстрациялар өткізуді ұйымдастырушылардың әрекеттері

      10. Бейбіт жиналыстарды, митингілерді, шерулерді, пикеттер және демонстрацияларды ұйымдастыруға жататын әрекеттер:

      1) ауданның атқарушы органына бейбіт жиналыстарды, митингілерді, шерулерді, пикеттер және демонстрацияларды өткізу туралы өтініш беру;

      Өтініште көрсетіледі:

      іс-шараның мақсаты;

      іс-шараның нысаны;

      іс-шараны өткізу орны (орындары), қатысушылардың қозғалыс бағдарлары;

      іс-шараның басталуы және аяқталуының күні мен уақыты;

      қатысушылардың болжамды саны;

      ұйымдастырушының қоғамдық тәртіпті қамтамасыз ету, медициналық көмекті ұйымдастыру нысандары мен әдістері, дыбыс күшейткіш техникалық құралдарды қолдану ниеті;

      іс-шараны ұйымдастырушының тегі, аты, әкесінің аты немесе атауы, оның тұрғылықты мекен-жайы не қазіргі уақытта мекендеген жері немесе тұрған орны туралы мәлімет және телефон нөмірі;

      акцияларды ұйымдастыру және өткізу бойынша акцияларды ұйымдастырушыларымен билік етушілік функцияларын орындауға уәкілеттік берілген адамдардың тектері, аттары, әкесінің аттары;

      іс-шараны өткізу туралы хабарландыруды беру күні.

      2) көрнекі насихат құралдарын дайындау және тарату;

      3) акцияны ұйымдастыру және өткізу мақсатында жасалатын Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келмейтін басқа да әрекеттер жатады.

      11. Қазақстан Республикасының 18 жасқа толған бір немесе бірнеше азаматы бейбіт жиналыстардың, митингілердің, шерулердің, пикеттер және демонстрациялардың ұйымдастырушысы бола алады.

      Ұйымдастырушылар бола алмайды:

      1) сот шешімімен әрекет қабілетсіз немесе әрекет қабілеттілігі шектеулі деп танылған тұлғалар, сондай-ақ соттың үкімімен бас бостандығынан айыру орындарындағы тұлғалар;

      2) заңмен белгіленген тәртіпте әрекеті тоқтатылған немесе тыйым салынған немесе таратылған саяси партиялар, басқа да қоғамдық бірлестіктер және діни бірлестіктер, олардың аймақтық бөлімдері мен басқа да құрылымдық бөлімшелері.

      12. Ұйымдастырушылардың құқықтары бар:

      1) акцияны өткізу туралы өтініште көрсетілген немесе ауданның жергілікті атқарушы органымен келісілген соң өзгертілген орындар мен арнайы бағдарда және уақытта бейбіт жиналыстар, митингілер, демонстрациялар, шерулер және пикеттер өткізуге;

      2) ауданның жергілікті атқарушы органынан рұқсат алған жағдайда акцияның мақсатын қолдау үшін бұқаралық ақпарат құралдары арқылы, үндеу парағын тарату, плакаттар, транспаранттар, ұрандар дайындау жолымен және Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келмейтін өзге де нысандарда алдын ала насихат жүргізуге;

      3) акциялардың жекелеген қатысушыларына оны ұйымдастыру және өткізу бойынша билік етушілік функцияларын орындауға уәкілеттік беруге;

      4) ерікті қайырымдылықты жинауда, қарарларға, талаптарға және азаматтардың басқа да өтініштеріне қол жинауды ұйымдастыруға;

      5) жиналыстар, митингілер, шерулер, пикеттер және демонстрациялар өткізуге азаматтардың құқығын бұзатын мемлекеттік билік органдарының, қоғамдық бірлестіктердің, лауазымды тұлғалардың шешіміне және әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдануға.

      13. Ұйымдастырушы міндетті:

      1) ауданның жергілікті атқарушы органына Заңмен белгіленген тәртіппен көпшілік іс-шараны өткізу туралы өтініш беруге;

      2) бейбіт жиналыстар, митингілер, пикеттер, демонстрациялар және шерулер өткізу туралы өтініште көрсетілген немесе ауданның жергілікті атқарушы органымен келісу нәтижесінде өзгертілген акцияны өткізу шарттарының сақталуын қамтамасыз етуге;

      3) акцияға қатысушылардан қоғамдық тәртіпті және акцияларды өткізу регламентін сақтауды талап етуге. Акцияны ұйымдастырушының заңды талаптарын орындамаған тұлғалар іс-шараны өткізу орнынан кетірілуі мүмкін;

      4) өз құзіретінің шегінде акцияларды өткізу кезінде қоғамдық тәртіпті және азаматтардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, ал Заңда көзделген жағдайларда осы міндетті ауданның жергілікті атқарушы органының уәкілетті өкілімен және ішкі істер органының уәкілетті өкілімен бірлесіп, олардың барлық заңды талаптарын орындай отырып, орындауға;

      5) қатысушылар құқыққа қайшы әрекеттерді жасаған жағдайда акцияларды тоқтата тұруға немесе тоқтатуға;

      6) акцияларды өткізу орнында жасыл желектің, кіші сәулет нысандарының, ғимараттар мен құрылыстардың, жабдықтардың және басқа да мүліктің сақталуын қамтамасыз етуге;

      7) акциялардың қатысушыларына ауданның жергілікті атқарушы органының уәкілетті өкілінің іс-шараны тоқтата тұру немесе тоқтату туралы талабын жеткізуге;

      8) акциялардың ұйымдастырушысының айрықша белгісін иеленуге. Ұйымдастырушы өкілеттік берген тұлғалардың да айрықша белгісі болуы міндетті;

      9) акцияға алкогольдік және есірткелік масаң күйіндегі тұлғалардың қатысуына жол бермеуге;

      10) бейбіт жиналыстарды, митингілерді, шерулерді пикеттер және демонстрацияларды өткізу барысында қоғамдық тәртіпті бұзуға, қылмыс жасауға шақыратын, сондай-ақ кімді болса да кемсітуге бағытталған транспаранттарды, ұрандарды, өзге де материалдарды (көрнекі, аудио/бейне), көпшілік алдында сөз сөйлеулерді дайындауға және/немесе қолдануға жол бермеуге міндетті.

      14. Көпшілік іс-шараға қатысушылардың құқықтары бар:

      1) акцияның мақсаттарына сәйкес шешімдерді талқылауға және қабылдауға, өзге де ұжымдық әрекеттерге қатысуға;

      2) көпшілік іс-шараны өткізу кезінде түрлі белгілер мен ұжымдық және жеке пікірді білдірудің өзге де құралдарын, сондай-ақ Қазақстан Республикасы заңнамасымен тыйым салынбаған насихат құралдарын қолдануға;

      3) қарарлар қабылдап, оларды және талаптар мен азаматтардың басқа да өтініштерін мемлекеттік билік органдарына және жергілікті өзін-өзі басқару органдарына, қоғамдық бірлестіктер мен діни бірлестіктерге, халықаралық және өзге де органдар мен ұйымдарға жолдауға.

      Көпшілік іс-шараны өткізу кезінде оның қатысушылары міндетті:

      1) бейбіт жиналыстарды, митингілерді, шерулерді, пикеттер және демонстрацияларды өткізуді ұйымдастырушының, ол өкілеттік берген тұлғалардың, ауданның жергілікті атқарушы органының уәкілетті өкілінің және ішкі істер органдары қызметкерлерінің барлық заңды талаптарын орындауға;

      2) қоғамдық тәртіпті және акцияны өткізудің регламентін сақтауға міндетті.

Бейбіт жиналыстарды, митингілерді, шерулерді, пикеттер және демонстрацияларды тоқтату

      15. Бейбіт жиналыстарды, митингілерді, шерулерді, пикеттер және демонстрацияларды тоқтату негіздері:

      1) азаматтардың өмірі мен денсаулығына, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалардың мүлкіне нақты қауіп төндіру;

      2) акцияға қатысушылардың құқыққа қарсы әрекеттерді жасауы және іс-шараны ұйымдастырушының бейбіт жиналыстарды, митингілерді, шерулерді, пикеттер және демонстрацияларды өткізу тәртібіне қатысты Заң нормаларын қасақана бұзуы, соның ішінде алкогольді ішімдіктерді ішу, есірткі және оларға ұқсас заттарды, прекурсорларды қолдану, сондай-ақ кімді болса да кемсітуге бағытталған транспаранттарды, ұрандарды, басқа да материалдарды (көрнекі, аудио/бейне), көпшілік алдында сөз сөйлеулерді қолдану болып табылады.

      16. Бейбіт жиналыстарды, митингілерді, шерулерді, пикеттер және демонстрацияларды тоқтату тәртібі:

      1) акцияны тоқтату туралы шешім қабылданған жағдайда ауданның жергілікті атқарушы органының уәкілетті өкілі:

      - акцияны тоқтатудың себебін негіздеп, ұйымдастырушыға бұл жөнінде нұсқау береді және 24 сағаттың ішінде аталған нұсқауды жазбаша ресімдеп ұйымдастырушыға тапсырады;

      - ұйымдастырушы іс-шараны тоқтату туралы нұсқауды орындамаған, жағдайда тікелей іс-шараға қатысушыларға жүгініп, іс-шараны тоқтату туралы нұсқауды орындау үшін қосымша уақыт белгілейді.

      2) іс-шараны тоқтату туралы нұсқауды орындамаған жағдайда ішкі істер органдарының қызметкерлері бұл ретте Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес әрекет ете отырып, іс-шараны тоқтату бойынша қажетті шараларды қабылдайды.

      Іс-шараны тоқтату бойынша көрсетілген тәртібі жаппай тәртіпсіздік, бүлік шығару, өрт салу және шұғыл әрекеттерді қажет ететін басқа да жағдайларда қолданылмайды. Мұндай жағдайда іс-шараны тоқтату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      Акцияларға қатысушылар тарапынан ішкі істер органдары қызметкерлерінің заңды талаптарын орындамауы немесе оларға бағынбауы (қарсылық көрсетуі) Қазақстан Республикасының заңнамасымен көзделген жауапкершілікке әкеп соғады.

      17. Бейбіт жиналыстарды, митингілерді, шерулерді, пикеттер және демонстрацияларды өткізу шарттарын қамтамасыз ету:

      1) іс-шараны ұйымдастырушылар, лауазымды тұлғалар және басқа да азаматтардың іс-шараға қатысушылардың қоғамдық тәртіпті және іс-шараны өткізу регламентін бұзбайтын әдіспен өзінің пікірін білдіруіне кедергі келтіруге құқылы емес;

      2) іс-шараны өткізуге себеп болған мәселелер жолданған мемлекеттік билік органдары осы мәселелерді мәні бойынша қарауға, ол бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен қажетті шешім қабылдауға, қабылданған шешім туралы іс-шаранының ұйымдастырушысына хабарлауға міндетті.

О дополнительном регламентировании порядка проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций

Решение Каракиянского районного маслихата Мангистауской области от 13 июля 2016 года № 4/37. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области от 19 августа 2016 года № 3139. Утратило силу решением Каракиянского районного маслихата Мангистауской области от 2 июля 2020 года № 42/418

      Сноска. Утратило силу решением Каракиянского районного маслихата Мангистауской области от 02.07.2020 № 42/418 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии со статьей 10 Закона Республики Казахстан от 17 марта 1995 года "О порядке организации и проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций в Республике Казахстан" и со статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Каракиянский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Определить местом проведения мирных собраний, митингов и пикетов Центральный площадь в селе Курык.

      2. Определить специальным маршрутом проведения мирных шествий и демонстраций – промежуток со здании республиканского государственного учреждения "Каракиянское районное управление казначейства Департамента казначейства по Мангистауской области Комитета казначейства Министерства финансов Республики Казахстан" расположенного на улице "Досан батыра" до здании государственного учреждения "Каракиянский районный отдел внутренней политики и развития языков".

      3. Дополнительно регламентировать порядок проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций в Каракиянском районе согласно приложению к настоящему решению.

      4. Признать утратившими силу решения Каракиянского районного маслихата от 13 апреля 2012 года №2/20 "О дополнительном регламентировании порядка проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за №11-4-134, опубликовано в газете "Каракия" от 23 мая 2012 года №21) и от 6 марта 2014 года №16/170 "О внесении изменений в решение районного маслихата от 13 апреля 2012 года №2/20 "О дополнительном регламентировании порядка проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за №2392, опубликовано в газете "Каракия" от 24 апреля 2014 года №19-20).

      5. Контроль за исполнением настоящего решения возложить на постоянную комиссию Каракиянского районного маслихата законности, полномочия депутатов и по социальным вопросам (председатель комиссии А.Нугманов).

      6. Руководителю аппарата Каракиянского районного маслихата (Р.Ибраева) после государственной регистрации в департаменте юстиции Мангистауской области обеспечить официальное опубликование настоящего решения в информационно – правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации.

      7. Настоящее решение вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Осуществляющий полномочия председателя
      сессии, секретарь районного маслихата А.Мееров

      "СОГЛАСОВАНО"

      Аким села Курык

      Саркул Амангелди Каныбекович

      13 июля 2016 года.

      Руководитель государственного учреждения

      "Каракиянский районный отдел внутренней

      политики и развития языков"

      Сабитова Дина Жаумбаевна

      13 июля 2016 года.

      Начальник государственного учреждения

      "Отдел внутренних дел Каракиянского

      района департамента внутренних дел

      Мангистауской области"

      Аяганов Сагындык Кузембаевич

      13 июля 2016 года.

  Приложение к решению Каракиянского районного маслихата от 13 июля 2016 года №4/37

Дополнительно регламентированный порядок проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций в Каракиянском районе Общие положения

      1. Настоящий дополнительно регламентированный порядок проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций (далее – Порядок) разработан в соответствии с Конституцией Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан от 17 марта 1995 года "О порядке организации и проведении мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций в Республике Казахстан" (далее - Закон), иными нормативно-правовыми актами, регулирующие вопросы организации и проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций.

      2. Мирными собраниями, митингами, шествиями, пикетами и демонстрациями признаются действия гражданина или граждан Республики Казахстан, которые получили письменное разрешение местного исполнительного органа района на соответствующей административно-территориальной единице на определенном специальном месте или по специальному маршруту, в определенный день и течение времени, направленное на выражение общественных, групповых или личных интересов, а также протеста.

      3. Для мирных собраний и митингов определяется специальные места, а для шествий и демонстраций-специальные маршруты.

      Для пикетов и голодовок специальные места не определяется.

      Определяющий специальные места местный исполнительный орган должны соответствующим образом оборудовать указанные территории, то есть приспособить их к использованию в целях проведения мирных собраний, митингов (скамейки, площадки, урны, освещение).

      Специальные места необходимо оборудовать камерами видеонаблюдения центра оперативного управления органов внутренних дел или при объективной невозможности установления камер центре оперативного управления – мобильными комплексами видео фиксации во время проведения соответствующих мероприятий.

      Местный исполнительный орган должен обеспечить постоянную уборку, очистку этих территорий.

      4. Принципы проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций:

      1) законность-соблюдение Конституции Республики Казахстан, Законов Республики Казахстан, требований настоящего Порядка и иных законодательных актов Республики Казахстан;

      2) добровольность участия в мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстрациях.

Действия местного исполнительного органа района по вопросам проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций

      5. Нарушение требований статьи 3-Закона при подаче заявления о проведении мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций не может являться основанием для отказа. В таких случаях за подписью уполномоченного представителя местного исполнительного органа района дается официальный ответ разъяснительного характера с предложением устранить допущенные нарушения путем подачи нового заявления. Сроки рассмотрения нового заявления исчисляются с момента его поступления.

      В случае поступления заявлений от различных адресатов на проведение мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций, дата которых совпадают, то местным исполнительным органом района рассматривается ранее поступившее обращение, остальным дается ответ разъяснительного характера о пересмотре даты проведения мероприятия.

      6. В случаях, когда организаторами запрошено неустановленное место, для проведения мирных собраний и митингов, заявителям дается ответ с предложением провести акцию в специально отведенном месте.

      7. Местный исполнительный орган района из-за необходимости организаций и проведения значимых дат и событий в стране, в целях обеспечения общественной безопасности, прав и свобод других лиц, а также нормального функционирования транспорта, объектов инфраструктуры может отказать в разрешении на проведение мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций.

      8. Решение местного исполнительного органа района об отказе должны быть мотивированными, основанными не только на нормах Закона и настоящего порядка, но и на фактических данных, указывающих на несоблюдение организаторами тех или иных норм или требований.

      Кроме того, при отказе в разрешении, организаторам письменно должно быть разъяснено, что им следует незамедлительно принять меры по отмене всех подготовительных мероприятий и по надлежащему оповещению об этом потенциальных участников.

      Также должно разъяснено об установленной законом ответственности за организацию и проведение несанкционированных акций.

      9. В случаях, когда организаторы не принимают самостоятельных мер по отмене подготовительных мероприятий, местный исполнительный орган района размещает информацию об отказе в разрешении, с предупреждением об ответственности за участие в несанкционированных акциях на своем официальном интернет-сайте, а также по возможности на всех ресурсах, где организаторами размещались или размещаются призывы, приглашения на незаконные акций.

Действия организаторов проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций

      10. Действия, относящиеся к организации проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций:

      1) подача заявления о проведении мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций в местный исполнительной орган района;

      В заявлении указываются:

      - цель мероприятия;

      - форма мероприятия;

      - место (места) проведения мероприятия, маршруты движения участников;

      - дата и время начала и окончания мероприятия;

      - предполагаемое количество участников;

      - формы и методы обеспечения организаторами общественного порядка,

      организации медицинской помощи, намерение использовать звукоусиливающие технические средства;

      - фамилия, имя, отчество либо наименование организатора мероприятия, сведения о его месте жительства или пребывания либо о месте нахождения и номер телефона;

      - фамилии, имена и отчества лиц, уполномоченных организатором мероприятия на выполнение распорядительные функции по организации и проведению мероприятия;

      - дата подачи уведомления о проведении мероприятия.

      2) изготовление и распространение средств наглядной агитации;

      3) другие действия, не противоречащие законодательству Республики Казахстан, совершаемые в целях подготовки и проведения акций.

      11. Организаторами мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций могут быть один или несколько граждан Республики Казахстан, достигшие 18 летнего возраста.

      Не могут быть организаторами:

      1) лица, признанное судом недееспособным либо ограниченно дееспособным, а также лица, содержащееся в местах лишения свободы по приговору суда;

      2) политические партий, другие общественные объединения и религиозные объединения, их региональные отделения и иные структурные подразделения, деятельность которых приостановлена или запрещена либо которые ликвидированы в установленном законом порядке.

      12. Организатор имеет право:

      1) проводить мирные собрания, митинги, демонстрации, шествия и пикетирования в местах и по специальному маршруту и во время, которые указаны в заявлении о проведении акции либо изменены в результате согласования с местным исполнительным органом района;

      2) в случае получения разрешения от местного исполнительного органа района проводить предварительную агитацию в поддержку целей акции через средства массовой информации, путем распространения листовок, изготовления плакатов, транспарантов, лозунгов и в иных формах, не противоречащих законодательству Республики Казахстан;

      3) уполномочивать отдельных участников акций на выполнение распорядительных функции по его организации и проведению;

      4) организовывать сбор добровольных пожертвований, подписей под резолюциями, требованиями и другими обращениями граждан;

      5) обжаловать решение и действия (бездействия) органов государственной власти, общественных объединений, должностных лиц, нарушающие право граждан на проведение собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций.

      13. Организатор обязан:

      1) подать вместный исполнительной орган района заявление о проведении публичного мероприятия в порядке, установленные Законом;

      2) обеспечивать соблюдение условий проведения акции, указанных в заявлении о проведении мирных собраний, митингов, пикетов, демонстраций и шествий или измененных в результате согласования с местным исполнительным органом района;

      3) требовать от участников акций соблюдения общественного порядка и регламента проведения акций. Лица, не подчинившиеся законным требованиям организатора акций, могут быть удалены с места проведения данного мероприятия;

      4) обеспечивать в пределах своей компетенции общественный порядок и безопасность граждан при проведении акций, а в случаях, предусмотренных Законом, выполнять эту обязанность совместно с уполномоченным представителем местного исполнительного органа района и уполномоченным представителем органа внутренних дел, выполняя при этом все их законные требования;

      5) приостанавливать акции или прекращать их в случае совершения участниками противоправных действий;

      6) обеспечивать сохранность зеленых насаждений, малых архитектурных форм, строений и сооружений, оборудования и другого имущества в месте проведения акции;

      7) довести до сведения участников акций требование уполномоченного представителя местного исполнительного органа района (города областного значения) о приостановлении или прекращении акций;

      8) иметь отличительный знак организатора акций. Уполномоченные организаторами лица также обязаны иметь отличительный знак;

      9) не допускать участия в акции лиц, находящихся в состоянии алкогольного и наркотического опьянения;

      10) не допускать подготовки и/или использования в ходе мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций транспарантов, лозунгов, иных материалов (визуальных, аудио/видео), а также публичных выступлений, содержащих призывы к нарушению общественного порядка, совершению преступлений, а также оскорблений в адрес кого бы то ни было.

      14. Участники публичного мероприятия имеют право:

      1) участвовать в обсуждениях и принятиях решений, иных коллективных действиях в соответствии с целями акций;

      2) использовать при проведении публичного мероприятия различную символику и иные средства публичного выражения коллективного или индивидуального мнения, а также средства агитации, не запрещенные законодательством Республики Казахстан;

      3) принимать и направлять резолюции, требования и другие обращения граждан в органы государственной власти и органы местного самоуправления, общественные и религиозные объединения, международные и иные органы и организации.

      Во время проведения публичного мероприятия его участники обязаны:

      1) выполнять все законные требования проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций, уполномоченных им лиц, уполномоченного представителя местного исполнительного органа района и сотрудников органов внутренних дел;

      2) соблюдать общественный порядок и регламент проведения акций.

Прекращение проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций

      15. Основаниями прекращения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций являются:

      1) создание реальной угрозы для жизни и здоровья граждан, а также для имущества физических и юридических лиц;

      2) совершение участниками акций противоправных действий и умышленное нарушение организатором мероприятия требований Закона, касающихся порядка проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций, в том числераспитие алкогольных напитков, употребление наркотических средств, психотропных веществ, их аналогов, прокуроров, использовать транспаранты, лозунги, иные материалы (визуальные, аудио/видео), а также допускать публичные выступления, содержащие призывы к нарушению общественного порядка, совершению преступлений, а также оскорбления в адрес кого бы то ни было.

      16. Порядок прекращения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций:

      1) в случае принятия решения о прекращении акций уполномоченный представитель местного исполнительного органа района:

      - дает указание организатору мероприятия прекратить акцию, обосновав причину его прекращения, и в течение 24 часов оформляет данное указание письменно с вручением организатору мероприятия;

      - в случае невыполнения организатором мероприятия указания о его прекращении обращается непосредственно к участникам мероприятия и устанавливает дополнительное время для выполнения указания о прекращении мероприятия.

      2) в случае невыполнения указания о прекращении мероприятия сотрудники органов внутренних дел принимают необходимые меры по прекращению мероприятия, действуя при этом в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Указанный порядок прекращения мероприятия не применяется в случае возникновения массовых беспорядков, погромов, поджогов и в других случаях, требующих экстренных действий. В этих случаях прекращение мероприятия осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Неисполнение законных требований сотрудников органов внутренних дел или неповиновение (сопротивление) им отдельных участников мероприятия влечет за собой ответственность этих участников, предусмотренную законодательством Республики Казахстан.

      17. Обеспечение условий для проведения мирных собраний, митингов, шествий, пикетов и демонстраций:

      1) оорганизаторы мероприятия, должностные лица и другие граждане не вправе препятствовать участникам мероприятия в выражении своих мнений способом, не нарушающим общественного порядка и регламента проведения мероприятия;

      2) органы государственной власти, которым адресуются вопросы, явившиеся причинами проведения мероприятия, обязаны рассмотреть данные вопросы по существу, принять по ним необходимые решения в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, и сообщить о принятых решениях организатору мероприятия.