Тұрғын үй көмегін көрсету қағидасын бекіту туралы

Қостанай облысы Жангелдин ауданы мәслихатының 2016 жылғы 14 сәуірдегі № 18 шешімі. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 6 мамырда № 6336 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы Жангелдин ауданы мәслихатының 2017 жылғы 20 сәуірдегі № 86 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы Жангелдин ауданы мәслихатының 20.04.2017 № 86 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған кейін он күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабына, "Тұрғын үй қатынастары туралы" 1997 жылғы 16 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 97-бабына сәйкес, Жангелдин аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:
      1. Қоса беріліп отырған тұрғын үй көмегін көрсету қағидасы бекітілсін.
      2.Осы шешім алғашқы ресми жарияланған кейін он күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 2016 жылдың 1 қаңтарынан бастап туындаған қатынастарға таратылады.
      Сессия төрайымы Г. Абдигапарова
      Жангелдин аудандық
      мәслихатының хатшысы С. Нургазин

      "Жангелдин ауданының жұмыспен
      қамту және әлеуметтік бағдарламалар
      бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
      басшысы
      ____________________ Л. Зейнекина

  Мәслихаттың
2016 жылғы 14 сәуірдегі
№ 18 шешімімен бекiтiлген

Тұрғын үй көмегін көрсету қағидасы
1. Тұрғын үй көмегін көрсету тәртібі

      1. Тұрғын үй көмегі жергілікті бюджет қаражаты есебінен осы елді мекенде тұрақты тұратын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға):
      жекешелендiрiлген тұрғынжайларда тұратын немесе мемлекеттiк тұрғын үй қорындағы тұрғын үй-жайларды (пәтерлердi) жалдаушылар (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға жұмсалатын шығыстарды;
      тұрғынжайдың меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылары) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) коммуналдық қызметтерді тұтынуына;
      байланыс саласындағы заңнамада белгіленген тәртіппен тұрғынжайдың меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылары) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) телекоммуникация желісіне қосылған телефонға абоненттік ақының өсуі бөлігінде байланыс қызметтеріне;
      жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғынжайды пайдаланғаны үшін жалға алу ақысын төлеуге;
      Аз қамтылған отбасылардың (азаматтардың) тұрғын үй көмегін есептеуге қабылданатын шығыстары жоғарыда көрсетілген бағыттардың әрқайсысы бойынша шығыстардың сомасы ретінде айқындалады.
      2. Тұрғын үй көмегін "Жангелдин ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Уәкілетті орган) тоқсан сайын тағайындайды.
      Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін отбасы (азамат) - көрсетілетін қызметті алушы "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы коммерциялық емес акционерлік қоғамы филиалы – Қостанай облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" департаментінің Жангелді аудандық бөліміне (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) жүгінеді немесе www.egov.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталына (бұдан әрі-портал) балама негізде өтінішпен және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 9 сәуірдегі № 319 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен (Мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11015 тіркелген) бекітілген, "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      3. Уәкілетті орган тұрғын үй көмегін көрсету нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ порталға өтініш берген кезде ұсынады – күнтізбелік 10 (он) күн.
      Құжаттар топтамасын Мемлекеттік корпорацияға тапсыру күні тұрғын үй көмегін көрсету мерзіміне кірмейді, бұл ретте уәкілетті орган тұрғын үй көмегін көрсету нәтижесін мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі аяқталғанға дейін бір күн бұрын ұсынады.
      4. Егер ұсынылған құжаттар күмән туғызатын болса, уәкілетті орган тиісті органдардан көрсетілетін қызметті алушының тұрғын үй көмегін тағайындауға және төлеуге құқығын растайтын мәліметтерді сұратады.
      5. Тұрғын үй көмегі көрсетілетін қызметті алушы тұрғын үй көмегі мөлшерінің өзгеруіне негіз бола алатын мән-жайлары туралы, сондай-ақ оның дұрыс есептелмегені туралы уәкілетті органға хабарлайды.
      6. Тұрғын үй көмегі мөлшеріне ықпал ететін мән-жайлар туындаған жағдайда, (көрсетілетін қызметті алушы қайтыс болуын қоспағанда) көрсетілген мән-жайлар түскен күннен бастап қайта есептеу жүргізіледі.
      7. Жалғыз тұратын тұрғын үй көмегі көрсетілетін қызметті алушы қайтыс болған жағдайда, тұрғын үй көмегін төлеу қайтыс болған айдан кейінгі айдан бастап тоқтатылады.
      Тұрғын үй көмегі көрсетілетін қызметті алушы отбасы мүшесінің бірі қайтыс болған жағдайда, қайтыс болған айдан кейінгі айдан бастап қайта есептеу жүргізіледі.
      Қайтыс болғанға байланысты төлемдерді тоқтату немесе қайта есептеу қайтыс болған адамдардың тізімдері негізінде немесе отбасы мүшелері беретін мәліметтер бойынша жүргізіледі.
      8. Тұрғын үй көмегін көрсету мәселелері жөнінде туындаған келіспеушіліктер Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес шешіледі.

2. Тұрғын үй көмегін көрсету мөлшерін анықтау

      9. Тұрғын үй көмегін көрсету мөлшері уәкілетті органмен тұрғын үй көмегін алуға ниет білдіруші отбасының жиынтық табысы немесе азаматтың табысын негізге ала отырып анықталады.
      10. Отбасының (азаматтың) жиынтық табысы уәкiлеттi органмен тұрғын үй көмегiн тағайындауға өтiнiш білдірген тоқсанның алдындағы тоқсанға есептеледi.
      Белгiленген нормалар шегiндегi шектi жол берiлетiн отбасының (азаматтың) шығыстар үлесi жиынтық табыстың он пайызы мөлшерiнде белгiленедi.
      11. Тұрғын үй көмегін тағайындау барысында есепке алаң нормасы алынады:
      1) бір отбасы мүшесіне – көп бөлмелі тұрғынжайларда (пәтерлерде) тұратындар үшін пайдалы алаңының 18 шаршы метрі отбасына 9 шаршы метрін қосымша;
      бір бөлмелі тұрғынжайларда (пәтерлерде) тұратындар үшін – тұрғынжайдың жалпы алаңы;
      2) жалғыз тұратын азаматтар үшін - пайдаланатын алаңына қарамастан нақты алаңынан асырмай 30 шаршы метр, осы норма жатақханалар үшін де қолданылады.
      12. Есептегіш құралдары жоқ тұтынушылар үшін өтем шараларымен қамтамасыз етілетін коммуналдық қызметтерді тұтыну нормативтері қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгіленеді.
      Егер шығыстарға тарифтер мен нормативтер заңнамамен белгіленген тәртіпте анықталмаса, шығынды өтеу нақтылы шығыстар бойынша жүргізіледі.
      13. Коммуналдық қызметтерді тұтынатын есептегіш құралдары бар тұтынушыларға есеп айырысу үшін, өткен тоқсанның немесе қызмет толық көлемде көрсетілген соңғы тоқсандағы есептегіш құралдардың көрсеткіштері негізінде, бірақ есептегіш құралдары жоқ тұтынушылар үшін белгіленген коммуналдық қызметтерді тұтыну нормаларынан аспайтын нақтылы шығынмен анықталады.
      14. Электрлік қуатын төлеу бойынша шығындарды өтеу бір адамға 100 киловатт; электр плитасы, электр су жылтқыштары бар жатақханалар мен үйлерде бір адамға, 130 киловатт есебінен, бірақ нақты шығындардан асырмай жүргізіледі.
      15. Телекоммуникациялар желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақы тарифтерінің көтерілуіне өтемақы "Әлеуметтік тұрғыдан корғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512 қаулысымен бекітілген, әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің ережесіне сәйкес жүргізіледі.
      16. Осы тараумен белгіленген нормалардан тыс ақысын төлеу тұрғын жайдың меншік иелерімен немесе жалдаушыларымен (қосымша жалдаушыларымен) жалпы негізінде жүргізіледі.

3. Тұрғын үй көмегін төлеу тәртібі

      17. Тұрғын үй көмегін төлеу уәкілетті органмен тұрғын үй көмегі көрсетілетін қызметті алушының өтініші бойынша тұрғын үй көмегін алушының, қызмет көрсетушілердің, кондоминиум объектілерін басқару органдарының банктік шоттарына, кондоминиум объектілерінің жинақ және ағымды шоттарына екінші деңгейдегі банктер арқылы жүзеге асырылады.
      Шоттарға ақшалай сомаларды аудару уәкілетті органмен ай сайын жүргізіледі.

Об утверждении Правил оказания жилищной помощи

Решение маслихата Джангельдинского района Костанайской области от 14 апреля 2016 года № 18. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 6 мая 2016 года № 6336. Утратило силу решением маслихата Джангельдинского района Костанайской области от 20 апреля 2017 года № 86

      Сноска. Утратило силу решением маслихата Джангельдинского района Костанайской области от 20.04.2017 № 86 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", Джангельдинский районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила оказания жилищной помощи.
      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и распространяется на отношения, возникшие с 1 января 2016 года.
      Председатель сессии Г. Абдигапарова
      Секретарь
      Джангельдинского
      районного маслихата С. Нургазин

      Руководитель государственного
      учреждения "Отдел занятости и
      социальных программ
      Джангелдинского района"
      ________________ Л. Зейнекина

  Утверждены
решением маслихата
от 14 апреля 2016 года № 18

Правила оказания жилищной помощи
1. Порядок оказания жилищной помощи

      1. Жилищная помощь предоставляется за счет средств местного бюджета малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в данной местности на оплату:
      расходов на содержание общего имущества объекта кондоминиума семьям (гражданам), проживающим в приватизированных жилищах или являющимся нанимателями (поднанимателями) жилых помещений (квартир) в государственном жилищном фонде;
      потребления коммунальных услуг семьями (гражданами), являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища;
      услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций семьям (гражданам), являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища в порядке установленном законодательством в области связи;
      арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.
      Расходы малообеспеченных семей (граждан), принимаемые к исчислению жилищной помощи, определяются как сумма расходов по каждому из вышеуказанных направлений.
      2. Жилищная помощь назначается ежеквартально государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Джангельдинского района" (далее – Уполномоченный орган).
      Для назначения жилищной помощи семья (гражданин) -услугополучатель обращается в Отдел Жангельдинского района Департамента "Центр обслуживания населения" - филиала некоммерческого акционерного общество государственная корпорация "Правительство для граждан" по Костанайской области (далее-Государственная корпорация) либо веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее-портал) на альтернативной основе с заявлением и представляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта государственной услуги "Назначение жилищной помощи", утвержденного приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 9 апреля 2015 года № 319 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации за №11015).
      3. Уполномоченный орган предоставляет результат оказания жилищной помощи с момента сдачи пакета документов в Государственную корпорацию, а также при обращении на портал – 10 (десять) календарных дней.
      День сдачи пакета документов в Государственную корпорацию не входит в срок оказания жилищной помощи, при этом уполномоченный орган предоставляет результат оказания жилищной помощи за день до окончания срока оказания государственной услуги.
      4. В случае если предоставленные документы вызывают сомнения, уполномоченный орган запрашивает в соответствующих органах сведения, подтверждающие право услугополучателя на назначение и выплату жилищной помощи.
      5. Услугополучатель жилищной помощи информирует уполномоченный орган об обстоятельствах, которые могут служить основанием для изменения размера жилищной помощи, а также о случаях ее неверного начисления.
      6. При возникновении обстоятельств, влияющих на размер жилищной помощи, производится перерасчет со дня наступления указанных обстоятельств (за исключением смерти услугополучателя).
      7. В случае смерти одиноко проживающего услугополучателя жилищной помощи, выплата жилищной помощи завершается с месяца следующего за месяцем смерти.
      В случае смерти одного из членов семьи услугополучателя жилищной помощи, производится перерасчет с месяца следующего за месяцем смерти.
      Прекращение либо перерасчет выплат в связи со смертью производится на основании списка умерших или по предоставлению сведений членами семьи.
      8. Разногласия, возникшие по вопросам оказания жилищной помощи разрешаются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

2. Определение размера оказания жилищной помощи

      9. Размер оказания жилищной помощи определяется уполномоченным органом, исходя из совокупного дохода семьи или дохода гражданина, претендующего на получение жилищной помощи.
      10. Совокупный доход семьи (гражданина) исчисляется уполномоченным органом за квартал, предшествовавший кварталу обращения за назначением жилищной помощи.
      Доля предельно допустимых расходов семьи (гражданина) в пределах установленных норм устанавливается в размере десяти процентов от совокупного дохода.
      11. При назначении жилищной помощи в расчет принимается норма площади:
      1) на одного члена семьи – 18 квадратных метров полезной площади, плюс 9 квадратных метров на семью, для проживающих в многокомнатных жилых помещениях (квартирах);
      для проживающих в однокомнатных жилых помещениях (квартирах) – общая площадь жилища;
      2) для одиноко проживающих граждан - 30 квадратных метров независимо от занимаемой площади, но не более фактической, эта же норма применяется для общежитий.
      12. Нормативы потребления коммунальных услуг, обеспечиваемых компенсационными мерами для потребителей, не имеющих приборов учета, устанавливаются в соответствии с действующим законодательством.
      Если нормативы и тарифы на расходы не определены в установленном законодательством порядке, возмещение затрат производится по фактическим расходам.
      13. Расходы, принимаемые к расчету для потребителей, имеющих приборы учета потребления коммунальных услуг, определяются по фактическим затратам за предыдущий квартал или за последний квартал, в котором услуги оказывались в полном объеме, на основании показаний приборов учета, но не более установленных норм расхода коммунальных услуг для потребителей, не имеющих приборов учета.
      14. Возмещение расходов по оплате электрической энергии производятся из расчета 100 киловатт на одного человека, в общежитиях и в домах с электрической плитой, электрическими водонагревателями 130 киловатт на одного человека, но не более фактических расходов.
      15. Компенсация повышения тарифов абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, производится в соответствии с Правилами компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам".
      16. Оплата сверх установленных настоящей главой норм производится собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилья на общих основаниях.

3. Выплата жилищной помощи

      17. Выплата жилищной помощи осуществляется уполномоченным органом по заявлению услугополучателя жилищной помощи через банки второго уровня на банковские счета получателя жилищной помощи, поставщиков услуг, органов управления объектом кондоминиума, на сберегательные и текущие счета объектов кондоминиума.
      Перечисление денежных сумм на счета производится уполномоченным органом ежемесячно.