Алматы қаласы әкімдігінің "Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" 2015 жылғы 18 қарашадағы №4/637 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2016 жылғы 15 тамыздағы № 3/388 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2016 жылғы 14 қыркүйекте № 1313 болып тіркелді

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16 бабына, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 1046 "Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығына өзгеріс пен толықтыру енгізу туралы" бұйрығына сәйкес, Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Алматы қаласы әкімдігінің "Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" 2015 жылғы 18 қарашадағы № 4/637 қаулысына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 1236 болып тіркелген, 2015 жылғы 22 желтоқсанда "Алматы ақшамы" және "Вечерний Алматы" газеттерінде жарияланған) келесі өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      1 тармақтың 11) тармақшасындағы нүкте нүктелі үтірге ауыстырылсын;
      1 тармақ келесі мазмұндағы 12) және 13) тармақшалармен толықтырылсын:
      "12) "Транспланттау мақсатында азаматтан қайтыс болғаннан кейін оның тіндерін және (немесе) ағзаларын (ағзалардың бөліктерін) алу мүмкіндігі туралы көзі тірісінде еркін көңіл білдіруіне келісім беру немесе қайтарып алуды тіркеу";";
      "13) "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес келмейтінін) анықтау".";
      осы қаулының 1 және 2 қосымшаларына сәйкес қоса берілген мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерімен толықтырылсын;
      жоғарыда аталған қаулымен бекітілген "Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіндегі:
      2 тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:
      "2. Мемлекеттік қызметті көрсетуге өтініштерді қабылдау және нәтижесін беру:
      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);
      2) көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.";
      3 тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:
      "3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі:
      Мемлекеттік корпорацияда – диспансерлік есепте тұруы / тұрмауы туралы анықтама беру;
      денсаулық сақтау ұйымдарында – диспансерлік есепте тұруы / тұрмауы туралы психиатр дәрігердің анықтама беруі.
      Анықтама мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 1 қосымшасына сәйкес нысан бойынша беріледі, анықтаманы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 2 қосымшасына сәйкес "Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік қызметті көрсетуді тіркеу журналында тіркей отырып, оған психиатр дәрігер және анықтама берген медициналық тіркеуші қол қойып, дәрігердің және көрсетілетін қызметті берушінің мөрі басылады.";
      4 тараудың атауы келесі редакцияда мазмұндалсын:
      "4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау.";
      9 тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:
      "9. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібінің сипаты, көрсетілетін қызметті алушының өтінімін өңдеу ұзақтығы:
      1) медициналық тіркеуші жеке куәлігінің деректері бойынша сәйкестендіру жүргізеді және бекітілген халық тіркелімі бойынша және психиатриялық ұйымда динамикалық бақыланып тұруы / тұрмауы жөніндегі мәліметтер базасы бойынша қызмет көрсету ауданында тіркеуінің болуын тексереді, стандарттың 2 қосымшасына сәйкес журналға тіркейді, стандарттың 1 қосымшасына сәйкес медициналық тіркеуші қол қойған анықтама бланкін беріп, психиатр дәрігерге жолдайды – орындалу уақыты 15 (он бес) минут;
      2) психиатр дәрігер медициналық қарап-тексеру жүргізеді, анықтама бланкіне қол қойып, жеке мөрін және көрсетілетін қызметті берушінің мөрін басады, әрі қарай көрсетілетін қызметті берушіге береді – орындалу уақыты 2 (екі) сағат.
      Психикалық ауытқушылықтардың болуына күдігі болған жағдайда көрсетілетін қызметті алушы комиссиялық психиатриялық куәландыруға жолданады, ол Алматы қаласы Денсаулық сақтау басқармасының шаруашылық жүргізу құқығындағы "Психикалық сауықтыру орталығы" мемлекеттік коммуналдық кәсіпорнының базасында жүргізіледі, нарколог дәрігер растау немесе жоққа шығару үшін медициналық қарап-тексеру жүргізеді.";
      10 тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:
      "10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реті, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге көрсетілетін қызмет берушілермен өзара іс-қимылының тәртібі және ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібі осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті Алматы қаласы әкімдігінің http:// www.almaty.gov.kz ресми сайтында және Алматы қаласы Денсаулық сақтау басқармасының http://www.almatyzdrav.kz интернет-ресурсында орналастырылған. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша Бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.";
      "Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің қосымшасындағы "Халыққа қызмет көрсету орталығы" сөздері "Мемлекеттік корпорация" сөздеріне ауыстырылсын";
      жоғарыда аталған қаулымен бекітілген "Наркологиялық ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіндегі:
      2 тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:
      "2. Мемлекеттік қызметті көрсетуге өтініштерді қабылдау және нәтижесін беру:
      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);
      2) көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.";
      3 тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:
      "3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі:
      Мемлекеттік корпорацияда – диспансерлік есепте тұруы / тұрмауы туралы анықтама беру;
      денсаулық сақтау ұйымдарында – диспансерлік есепте тұруы / тұрмауы туралы нарколог дәрігердің анықтама беруі.
      Анықтама мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 1 қосымшасына сәйкес нысан бойынша беріледі, анықтаманы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 2 қосымшасына сәйкес "Наркологиялық ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік қызметті көрсетуді тіркеу журналында тіркей отырып, оған нарколог дәрігер және анықтама берген медициналық тіркеуші қол қойып, дәрігердің және көрсетілетін қызметті берушінің мөрі басылады.";
      4 тараудың атауы келесі редакцияда мазмұндалсын:
      "4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге көрсетілетін қызмет берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау";
      9 тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:
      "9. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібінің сипаты, көрсетілетін қызметті алушының өтінімін өңдеу ұзақтығы:
      1) медициналық тіркеуші құжаттарды қабылдайды, бекітілген халық тіркеліміне сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің қызмет көрсету ауданында тіркеуінің болуын тексереді, стандарттың 2 қосымшасына сәйкес журналға тіркейді, стандарттың 1 қосымшасына сәйкес медициналық тіркеуші қол қойған анықтама бланкін беріп, нарколог дәрігерге жолдайды – орындалу уақыты 15 (он бес) минут;
      2) нарколог дәрігер медициналық қарап-тексеру жүргізеді, анықтама бланкіне қол қойып, жеке мөрін және көрсетілетін қызмет берушінің мөрін басады, әрі қарай көрсетілетін қызметті берушіге береді – орындалу уақыты 2 (екі) сағат.";
      10 тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:
      "10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реті, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге көрсетілетін қызмет берушілермен өзара іс-қимылының тәртібі және ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібі осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті Алматы қаласы әкімдігінің http://www.almaty.gov.kz ресми сайтында және Алматы қаласы Денсаулық сақтау басқармасының http://www.almatyzdrav.kz интернет-ресурсында орналастырылған. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша Бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.";
      "Наркологиялық ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің қосымшасындағы "Халыққа қызмет көрсету орталығы" сөздері "Мемлекеттік корпорация" сөздеріне ауыстырылсын".
      2. Алматы қаласы Денсаулық сақтау басқармасы осы қаулының Алматы қаласының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін жүргізсін, әрі қарай ресми және мерзімді баспа басылымдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын интернет-ресурста және Алматы қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында жарияласын.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары А. Қырықбаевқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Алматы қаласының әкімі Б. Байбек

  Алматы қаласы әкімдігінің
2016 жылғы 15 тамыздағы
№ 3/388 қаулысына
1 қосымша
  Алматы қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 18 қарашадағы
№ 4/637 қаулысымен бекітілген

"Транспланттау мақсатында азаматтан қайтыс болғаннан кейін оның
тіндерін және (немесе) ағзаларын (ағзалардың бөліктерін) алу мүмкіндігі
туралы көзі тірісінде еркін көңіл білдіруіне келісім беру немесе қайтарып
алуды тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Транспланттау мақсатында азаматтан қайтыс болғаннан кейін оның тіндерін және (немесе) ағзаларын (ағзалардың бөліктерін) алу мүмкіндігі туралы көзі тірісінде еркін көңіл білдіруіне келісім беру немесе қайтарып алуды тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 "Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11304 болып тіркелді) бекiтiлген "Транспланттау мақсатында азаматтан қайтыс болғаннан кейін оның тіндерін және (немесе) ағзаларын (ағзалардың бөліктерін) алу мүмкіндігі туралы көзі тірісінде еркін көңіл білдіруіне келісім беру немесе қайтарып алуды тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрi - стандарт) сәйкес медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін Алматы қаласының медициналық ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызметті көрсетуге өтінішті қабылдау және нәтижесін беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:
      1) осы стандарттың 1 қосымшасына сәйкес нысан бойынша тіндерді (тіннің бөлігін) және (немесе) ағзаларды (ағзалардың бөлігін) алу мүмкіндігі туралы көзі тірісінде еркін көңіл білдіруіне келісім беруді тіркеу туралы анықтама не осы стандарттың 2 қосымшасына сәйкес нысан бойынша тіндерді (тіннің бөлігін) және (немесе) ағзаларды (ағзалардың бөлігін) алу мүмкіндігі туралы көзі тірісінде еркін көңіл білдіруіне келісім беруді тіркеуден бас тарту туралы анықтама;
      2) осы стандарттың 3 қосымшасына сәйкес нысан бойынша тіндерді (тіннің бөлігін) және (немесе) ағзаларды (ағзалардың бөлігін) алу мүмкіндігі туралы көзі тірісінде еркін көңіл білдіруіне келісімді қайтарып алуды тіркеу туралы анықтама.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме стандарттың 9 тармағында көрсетілген көрсетілетін қызметті алушының құжаттары болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) дәрігер көрсетілетін қызметті алушының жеке куәлігінің деректері бойынша сәйкестендіру жүргізеді, осы көрсетілетін қызметті берушіге тіркеуінің болуын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 4 немесе 5 қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінішті толтырады –орындалу ұзақтығы 15 (он бес) минут;
      2) дәрігер транспланттау мақсатында қайтыс болғаннан кейін тіндерді (тіннің бөліктерін) және (немесе) ағзаларды (ағзалардың бөліктерін) алу мүмкіндігі туралы көзі тірісінде еркін көңіл білдіруін келісім беру немесе қайтарып алуды тіркеу журналына жазады – орындалу ұзақтығы 15 (он бес) минут;
      3) дәрігер көрсетілетін қызметті алушыға медициналық тексеру жүргізіп, стандарттың 1 немесе 3 қосымшасына сәйкес нысан бойынша анықтама дайындайды – орындалу ұзақтығы 2 (екі) жұмыс күні.
      Қарсы айғақтары болған жағдайда (туберкулез, АИТВ/ЖИТС, В және С гепатиттері, психикалық және мінез-құлықтық бұзушылықтар, ішімдікке және (немесе) есірткіге тәуелділік, жыныстық жолмен жұғатын инфекциялар) транспланттау жүргізу үшін стандарттың 2 қосымшасына сәйкес нысан бойынша анықтама беріледі;
      4) көрсетілетін қызмет берушінің басшылығы анықтамаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің мөрін қояды – орындалу ұзақтығы 3 (үш) сағат;
      5) дәрігер мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді – орындалу ұзақтығы 5 (бес) минут.
      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдау;
      2) дәрігердің көрсетілетін қызметті алушының деректерін транспланттау мақсатында қайтыс болғаннан кейін тіндерді (тіннің бөліктерін) және (немесе) ағзаларды (ағзалардың бөліктерін) алу мүмкіндігі туралы көзі тірісінде еркін көңіл білдіруін келісім беру немесе қайтарып алуды тіркеу журналына тіркеуі;
      3) көрсетілетін қызмет беруші басшылығының анықтамаға қол қоюы және көрсетілетін қызметті берушінің мөрін қоюы;
      4) дәрігердің көрсетілетін қызметті алушыға анықтаманы беруі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) дәрігер;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) дәрігер көрсетілетін қызметті алушының жеке куәлігінің деректері бойынша сәйкестендіру жүргізеді, осы көрсетілетін қызметті берушіге тіркеуінің болуын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 4 немесе 5 қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтінішті толтырады – орындалу ұзақтығы 15 (он бес) минут;
      2) дәрігер транспланттау мақсатында қайтыс болғаннан кейін тіндерді (тіннің бөліктерін) және (немесе) ағзаларды (ағзалардың бөліктерін) алу мүмкіндігі туралы көзі тірісінде еркін көңіл білдіруін келісім беру немесе қайтарып алуды тіркеу журналына жазады – орындалу ұзақтығы 15 (он бес) минут;
      3) дәрігер көрсетілетін қызметті алушыға медициналық тексеру жүргізеді, стандарттың 1 немесе 3 қосымшасына сәйкес нысан бойынша анықтаманы дайындайды – орындалу ұзақтығы 2 (екі) жұмыс күні.
      Қарсы айғақтары болған жағдайда (туберкулез, АИТВ/ЖИТС, В және С гепатиттері, психикалық және мінез-құлықтық бұзушылықтар, ішімдікке және (немесе) есірткіге тәуелділік, жыныстық жолмен жұғатын инфекциялар) транспланттау жүргізу үшін стандарттың 2 қосымшасына сәйкес нысан бойынша анықтама беріледі;
      4) көрсетілетін қызмет берушінің басшылығы анықтамаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің мөрін қояды – орындалу ұзақтығы 3 (үш) сағат;
      5) дәрігер мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді – орындалу ұзақтығы 5 (бес) минут.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реті, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Алматы қаласы әкімдігінің http:// www.almaty.gov.kz ресми сайтында және "Алматы қаласы Денсаулық сақтау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің http://www.almatyzdrav.kz интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Транспланттау мақсатында
азаматтан қайтыс болғаннан
кейін оның тіндерін және
(немесе) ағзаларын (ағзалардың
бөліктерін) алу мүмкіндігі
туралы көзі тірісінде еркін көңіл
білдіруіне келісім беру немесе
қайтарып алуды тіркеу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
қосымша

"Транспланттау мақсатында азаматтан қайтыс болғаннан кейін тіндерін және
(немесе) ағзаларды (ағзалардың бөліктерін) алу мүмкіндігі туралы көзі тірісінде
еркін көңіл білдіруіне келісім беру немесе қайтарып алуды тіркеу" мемлекеттік
қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы


  Алматы қаласы әкімдігінің
2016 жылғы 15 тамыздағы
№ 3/388 қаулысына
2 қосымша
  Алматы қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 18 қарашадағы
№ 4/637 қаулысымен бекітілген

"Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі
әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін
(сәйкес келмейтінін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес келмейтінін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 294 бұйрығымен бекiтiлген, нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 11356 болып тіркелген "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес келмейтінін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрi - Стандарт) сәйкес Алматы қаласы Денсаулық сақтау басқармасы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті беруші;
      2) "Азаматтарға арналған үкімет" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті ұсыну нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі:
      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 1 қосымшасына сәйкес нысандағы Қазақстан Республикасының азаматтары мен ораламандарды медициналық-санитариялық алғашқы көмек (бұдан әрі - МСАК) көрсететін денсаулық сақтау субъектілеріне еркін тіркеу науқанына қатысу үшін әлеуетті қызметтер берушіге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес келмейтіні) туралы хаттамадан үзінді көшірме;
      2) Стандарттың 2 қосымшасына сәйкес тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі жөніндегі қызметтерді (бұдан әрі - ТМККК) беру үшін әлеуетті қызметтер берушіге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес келмейтіні) туралы хаттамадан үзінді көшірме.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме көрсетілетін қызметті алушының өтінішті немесе электрондық өтінімді, сондай-ақ Стандарттың 9 тармағында көрсетілген басқа да құжаттарды ұсынуы болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) тікелей көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде ТМККК жөніндегі қызмет берушілерді таңдау жөніндегі комиссияның (бұдан әрі – комиссия) хатшысы қабылдау жүргізіп, өтінімдерді тіркеу журналында көрсетілетін қызметті алушының ТМККК жөніндегі қызмет берушілерді таңдау рәсіміне қатысуына білдірген өтінімін (бұдан әрі – өтінім) тіркейді және өтінімдердің көшірмесін алуына белгі қояды – орындалуы ұзықтығы 20 (жиырма) минут.
      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде Мемлекеттік корпорацияның қызметкері қабылдау жүргізеді және көрсетілетін қызметті алушының өтінімін тіркейді. Қабылдануының растауы қолхат болып табылады, оның Мемлекеттік корпорация филиалының құжаттарды қабылдаған күні және мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесін берудің болжанған күні белгіленген көшірмесі көрсетілетін қызметті алушыға беріледі – орындалу ұзақтығы 20 (жиырма) минут.
      Мемлекеттік корпорацияның қызметкері комиссия хатшысына өтінімді және оған қоса берілген құжаттарды жолдайды – орындалу ұзақтығы 1 (бір) күн.
      Комиссия хатшысы өтінімдерді тіркеу журналында көрсетілетін қызметті алушының өтінімін тіркейді – орындалу ұзақтығы 20 (жиырма) минут;
      2) комиссия хатшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінімімен бірге қоса берілген құжаттарды комиссияға ұсынады – орындалу ұзақтығы 10 (он) минут;
      3) комиссия көрсетілетін қызметті алушының өтінімін мыналар бойынша қарайды:
      толық болуы және дұрыс ресімделуі;
      өтінім берілген медициналық көмектің құжаттарда көрсетілген мәліметтерге сәйкес болуы – орындалу ұзақтығы 3 (үш) жұмыс күні.
      Көрсетілетін қызметті алушының ұсынған құжаттарының қатысуға білдірген өтініміне сәйкес негізділігін белгілеу қажет болған жағдайда – 30 (отыз) күнтізбелік күн;
      4) комиссия өтінімді қарау нәтижелері бойынша ТМККК жөніндегі әлеуетті қызмет берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігі не сәйкес келмейтіні жөнінде шешім қабылдайды – орындалу ұзақтығы 1 (бір) сағат;
      5) комиссия хатшысы комиссия шешімінің негізінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандартының 2 қосымшасына сәйкес нысан бойынша ТМККК көрсетуге қатысу үшін әлеуетті қызмет берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес еместігі) туралы хаттаманы ресімдейді (бұдан әрі – хаттама) – орындалу ұзақтығы 1 (бір) сағат;
      6) комиссия хаттамаға қол қояды – орындалу ұзақтығы 20 (жиырма) минут;
      7) комиссия хатшысы хаттамадан үзінді көшірмені ресімдейді – орындалу ұзақтығы 20 (жиырма) минут;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы хаттамадан үзінді көшірмеге қол қояды – орындалу ұзақтығы 20 (жиырма) минут;
      9) өтінімді тікелей қабылдаған жағдайда комиссия хатшысы көрсетілетін қызметті алушыға хаттамадан үзінді көшірмені береді – орындалу ұзақтығы 10 (он) минут;
      өтінімді Мемлекеттік корпорация арқылы қабылдаған жағдайда комиссия хатшысы хаттамадан үзінді көшірмені Мемлекеттік корпорацияға жолдайды – орындалу ұзақтығы 1 (бір) күн;
      Мемлекеттік корпорацияның қызметкері хаттамадан үзінді көшірмені береді – орындалу ұзақтығы 10 (он) минут.
      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:
      1) тіркелген өтінім;
      2) өтінімді және оған қоса берілген құжаттарды комиссияға ұсыну;
      3) көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қарау;
      4) ТМККК жөніндегі әлеуетті қызмет берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігі не сәйкес келмейтіні жөнінде шешім қабылдау;
      5) хаттаманы ресімдеу;
      6) хаттамаға қол қою;
      7) хаттамадан үзінді көшірмені ресімдеу;
      8) хаттамадан үзінді көшірмеге қол қою;
      9) көрсетілетін қызметті берушінің хаттамадан үзінді көшірмені беруі не Мемлекеттік корпорацияға хаттамадан үзінді көшірмені жолдап, хаттамадан үзінді көшірмені беруі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) комиссия хатшысы;
      2) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері;
      3) комиссия;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) тікелей көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде: мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін өтінімді және оған қоса берілген құжаттарды қабылдау– орындалуы ұзықтығы 20 (жиырма) минут.
      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде: өтінімді және оған қоса берілген құжаттарды қабылдау, тіркеу және комиссия хатшысына жолдау – орындалу ұзақтығы 1 (бір) күн;
      2) мемлекеттік қызметті көрсету үшін комиссияның өтініммен және оған қоса берілген құжаттармен танысуы – орындалу ұзақтығы 10 (он) минут;
      3) комиссияның көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қарауы – орындалу ұзақтығы 3 (үш) жұмыс күні;
      4) комиссияның ТМККК жөніндегі әлеуетті қызмет берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігі не сәйкес келмейтіні жөнінде шешім қабылдауы – орындалу ұзақтығы 1 (бір) сағат;
      5) хаттаманы ресімдеуі – орындалу ұзақтығы 1 (бір) сағат;
      6) комиссияның хаттамаға қол қоюы – орындалу ұзақтығы 20 (жиырма) минут;
      7) комиссия хатшысының хаттамадан үзінді көшірмені ресімдеуі – орындалу ұзақтығы 20 (жиырма) минут;
      8) көрсетілетін қызметті беруші басшысының хаттамадан үзінді көшірмеге қол қоюы – орындалу ұзақтығы 20 (жиырма) минут;
      9) көрсетілетін қызметті беруші өтінімді тікелей қабылдаған жағдайда көрсетілетін қызметті алушыға хаттамадан үзінді көшірмені беру – орындалу ұзақтығы 10 (он) минут.
      Өтінімді Мемлекеттік корпорация арқылы қабылдаған жағдайда хаттамадан үзінді көшірмені Мемлекеттік корпорацияға жолдау – орындалу ұзақтығы 1 (бір) күн.
      Мемлекеттік корпорацияда хаттамадан үзінді көшірмені беру – орындалу ұзақтығы 10 (он) минут.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорацияға немесе көрсетілетін қызметті берушіге жүгіну тәртібінің сипаты, көрсетілетін қызметті алушының өтінімін пысықтау ұзақтығы:
      1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға немесе көрсетілетін қызметті берушіге жүгінеді.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет кезек тәртібінде жүзеге асырылады, алдын ала жазылу мен жеделдетіп қызмет көрсету көзделмеген.
      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қабылдау жеделдетіп қызмет көрсетусіз "электронды кезек" тәртібінде жүзеге асырылады. Көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша портал арқылы электронды кезекті "брондау" мүмкіндігі бар;
      2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесін көрсетілетін қызметті алушы (не оның сенімхат бойынша өкілі) Стандарттың 9 тармағына сәйкес ұсынады;
      3) Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушының өтінімін пысықтау ұзақтығы 20 (жиырма) минуттан аспайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушіге Мемлекеттік корпорациядан көрсетілетін қызметті алушының өтінімін жіберу мерзімі – 1 (бір) жұмыс күні.
      10. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін Мемлекеттік корпорация арқылы алу процесінің сипаты, оның ұзақтығы:
      1) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алу үшін көрсетілетін қызметті алушы өтінім берген кезде оған берілген қолхатпен Мемлекеттік корпорацияға жүгінеді;
      2) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға қолхаттың негізінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қағаз жүзінде береді. Мемлекеттік корпорацияда мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру ұзақтығы – 20 (жиырма) минуттан аспайды.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реті, көрсетілетін қызметті беруші қызметкерлерінің өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, осы Регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Тегін медициналық көмектің
кепілдік берілген көлемін
көрсету жөніндегі әлеуетті
қызметтер берушісінің
қойылатын талаптарға
сәйкестігін (сәйкес келмейтінін)
анықтау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет егламентіне
қосымша

"Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін
көрсету жөніндегі әлеуетті қызметтер берушісінің қойылатын талаптарға
сәйкестігін (сәйкес келмейтінін) анықтау" мемлекеттік
көрсетілетін қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



О внесении изменений и дополнений в постановление акимата города Алматы от 18 ноября 2015 года № 4/637 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области здравоохранения"

Постановление акимата города Алматы от 15 августа 2016 года № 3/388. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Алматы 14 сентября 2016 года № 1313

      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 декабря 2015 года № 1046 "О внесении изменения и дополнения в приказ Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 27 апреля 2015 года № 272 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области здравоохранения", акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата города Алматы от 18 ноября 2015 года № 4/637 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области здравоохранения" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 1236, опубликованное 22 декабря 2015 года в газетах "Алматы ақшамы" и "Вечерний Алматы") следующие изменения и дополнения:
      в подпункте 11) пункта 1 точку заменить точкой с запятой;
      пункт 1 дополнить подпунктами 12) и 13) следующего содержания:
      "12) "Регистрация согласия или отзыва согласия на прижизненное добровольное пожертвование тканей (части ткани) и (или) органов (части органов) после смерти в целях трансплантации";";
      "13) "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям".";
      дополнить прилагаемыми регламентами государственных услуг, согласно приложениям 1 и 2 к настоящему постановлению;
      в регламенте государственной услуги "Выдача справки с психоневрологической организации", утвержденном вышеуказанным постановлением:
      пункт 2 изложить в следующей редакции:
      "2. Прием заявлений и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:
      1) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация)";
      2) услугодателя.
      Форма оказания государственной услуги – бумажная.";
      пункт 3 изложить в следующей редакции:
      "3. Результат оказания государственной услуги:
      в Государственной корпорации - выдача справки о состоянии / не состоянии на диспансерном учете;
      в организациях здравоохранения - выдача справки врачом-психиатром о состоянии/не состоянии на диспансерном учете.
      Справка выдается по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги, подписанная врачом-психиатром и медицинским регистратором, выдавшими справку, и заверенная печатью врача и услугодателя, с регистрацией справки в журнале регистрации предоставления государственной услуги "Выдача справки с психоневрологической организации" согласно приложению 2 к стандарту государственной услуги.";
      наименование раздела 4 изложить в следующей редакции:
      "4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями в процессе оказания государственной услуги.";
      пункт 9 изложить в следующей редакции:
      "9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугополучателя:
      1) медицинский регистратор проводит идентификацию личности по данным удостоверения личности и проверяет наличие прикрепления в районе обслуживания по регистру прикрепленного населения и по базе данных о наличии / отсутствии на динамическом наблюдении в психиатрической организации, регистрирует в журнале согласно приложению 2 к стандарту, выдает бланк справки согласно приложению 1 к стандарту, подписанный медицинским регистратором, и направляет к врачу-психиатру – время исполнения 15 (пятнадцать) минут;
      2) врач – психиатр проводит медицинский осмотр, заверяет бланк справки подписью, личной печатью и печатью услугодателя, с последующей выдачей услугодателю - время исполнения 2 (два) часа.
      При подозрении на наличие психических отклонений услугополучатель направляется на комиссионное психиатрическое освидетельствование, которое проводится на базе государственного коммунального предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр психического здоровья" Управления здравоохранения города Алматы для подтверждения или опровержения врач-нарколог проводит медицинский осмотр.";
      пункт 10 изложить в следующей редакции:
      "10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению, к настоящему регламенту. Регламент государственной услуги размещен на официальном сайте акимата города Алматы http://almaty.gov.kz и на интернет – ресурсе Управления здравоохранения города Алматы http://almatyzdrav.kz Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.";
      в приложении к регламенту государственной услуги "Выдача справки с психоневрологической организации" слова "Центр обслуживания населения" заменить словами "Государственная корпорация";
      в регламенте государственной услуги "Выдача справки с наркологической организации", утвержденном вышеуказанным постановлением:
      пункт 2 изложить в следующей редакции:
      "2. Прием заявлений и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:
      1) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);
      2) услугодателя.
      Форма оказания государственной услуги – бумажная.";
      пункт 3 изложить в следующей редакции:
      "3. Результат оказания государственной услуги:
      в Государственной корпорации - выдача справки о состоянии / не состоянии на диспансерном учете;
      в организациях здравоохранения - выдача справки врачом-наркологом о состоянии / не состоянии на диспансерном учете.
      Справка выдается по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги, подписанная врачом-наркологом и медицинским регистратором, выдавшими справку, и заверенная печатью врача и услугодателя, с регистрацией справки в журнале регистрации предоставления государственной услуги "Выдача справки с наркологической организации" согласно приложению 2 к стандарту государственной услуги.";
      наименование раздела 4 изложить в следующей редакции:
      "4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями в процессе оказания государственной услуги";
      пункт 9 изложить в следующей редакции:
      "9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугополучателя:
      1) медицинский регистратор производит прием документов, проверку наличия прикрепления в районе обслуживания услугодателя согласно регистру прикрепленного населения, регистрирует в журнале согласно приложению 2 к стандарту, выдает бланк справки согласно приложению 1 к стандарту подписанный медицинским регистратором и направляет к врачу-наркологу – время исполнения 15 (пятнадцать) минут;
      2) врач-нарколог проводит медицинский осмотр, заверяет справку подписью, личной печатью и печатью услугодателя, с последующей выдачей услугодателю – время исполнения 2 (два) часа.";
      пункт 10 изложить в следующей редакции:
      "10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту. Регламент государственной услуги размещен на официальном сайте акимата города Алматы http://almaty.gov.kz и на интернет – ресурсе Управления здравоохранения города Алматы http://almatyzdrav.kz Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.";
      в приложении государственной услуги "Выдача справки с наркологической организации" слова "Центр обслуживания населения" заменить словами "Государственная корпорация".
      2. Управлению здравоохранения города Алматы произвести государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим опубликованием в официальных и периодических печатных изданиях, а также на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан и на интернет-ресурсе акимата города Aлматы.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы А. Кырыкбаева.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким города Алматы Б. Байбек

  Приложение 1
к постановлению акимата
города Алматы
от 15 августа 2016 года
№ 3/388
  Утвержден
постановлением акимата
города Алматы
от 18 ноября 2015 года
№ 4/637

Регламент государственной услуги
"Регистрация согласия или отзыва согласия на прижизненное добровольное пожертвование тканей (части ткани) и (или) органов
(части органов) после смерти в целях трансплантации"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Регистрация согласия или отзыва согласия на прижизненное добровольное пожертвование тканей (части ткани) и (или) органов (части органов) после смерти в целях трансплантации" (далее – государственная услуга) оказывается медицинскими организациями города Алматы, оказывающими первичную медико-санитарную помощь (далее – услугодатель) в соответствии со стандартом государственной услуги "Регистрация согласия или отзыва согласия на прижизненное добровольное пожертвование тканей (части ткани) и (или) органов (части органов) после смерти в целях трансплантации", утвержденным приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 27 апреля 2015 года № 272 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11304) (далее - Стандарт).
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги:
      1) справка о регистрации согласия на прижизненное добровольное пожертвование тканей (части ткани) и (или) органов (части органов) по форме согласно приложению 1 к стандарту либо справка об отказе в регистрации согласия на прижизненное добровольное пожертвование тканей (части ткани) и (или) органов (части органов) по форме согласно приложению 2 к стандарту;
      2) справка о регистрации отзыва согласия на прижизненное добровольное пожертвование тканей (части ткани) и (или) органов (части органов) по форме согласно приложению 3 к стандарту.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является документы услугополучателя, указанные в пункте 9 стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) врач проводит идентификацию услугополучателя по данным удостоверения личности, проверяет наличие прикрепления к данному услугодателю. Услугополучатель заполняет заявление по форме, согласно приложению 4 или 5 к стандарту - время исполнения 15 (пятнадцать) минут;
      2) врач проводит запись в журнале регистрации согласия и отказов в регистрации на прижизненное добровольное пожертвование тканей (части ткани) и (или) органов (части органов) после смерти в целях трансплантации - время исполнения 15 (пятнадцать) минут;
      3) врач проводит медицинский осмотр услугополучателя и готовит справку по форме, согласно приложению 1 или 3 к стандарту - время исполнения 2 (два) рабочих дня.
      При наличии противопоказаний (туберкулез, ВИЧ/СПИД, гепатиты В и С, психические и поведенческие расстройства, алкогольная и (или) наркотическая зависимость, инфекции, передающиеся половым путем) для проведения трансплантации выдается справка по форме согласно приложению 2 к стандарту;
      4) руководство услугодателя подписывает справку и ставит печать услугодателя – время исполнения 3 (три) часа;
      5) врач выдает результат государственной услуги услугополучателю – время исполнения 5 (пять) минут.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) прием документов услугополучателя;
      2) регистрация данных услугополучателя врачом в журнале согласия и отказов в регистрации на прижизненное добровольное пожертвование тканей (части ткани) и (или) органов (части органов) после смерти в целях трансплантации;
      3) подпись справки руководством услугодателя и проставление печати услугодателя;
      4) выдача справки врачом услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) врач;
      2) руководство услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действий):
      1) врач проводит идентификацию услугополучателя по данным удостоверения личности, проверяет наличие прикрепления к данному услугодателю. Услугополучатель заполняет заявление по форме, согласно приложению 4 или 5 к стандарту - время исполнения 15 (пятнадцать) минут;
      2) врач проводит запись в журнале регистрации согласия и отказов о регистрации на прижизненное добровольное пожертвование тканей (части ткани) и (или) органов (части органов) после смерти в целях трансплантации - время исполнения 15 (пятнадцать) минут;
      3) врач проводит медицинский осмотр услугополучателя и готовит справку по форме, согласно приложению 1 или 3 к стандарту - время исполнения 2 (два) рабочих дня.
      При наличии противопоказаний (туберкулез, ВИЧ/СПИД, гепатиты В и С, психические и поведенческие расстройства, алкогольная и (или) наркотическая зависимость, инфекции передающиеся половым путем) для проведения трансплантации выдается справка по форме, согласно приложению 2 к стандарту;
      4) руководство услугодателя подписывает справку и ставит печать услугодателя – время исполнения 3 (три) часа;
      5) врач выдает результат государственной услуги услугополучателю – время исполнения 5 (пять) минут.
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на официальном сайте акимата города Алматы http:// www.almaty.gov.kz и на интернет – ресурсе коммунального государственного учреждения Управление здравоохранения города Алматы - http://www.almatyzdrav.kz/.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Регистрация согласия
или отзыва согласия на
прижизненное добровольное
пожертвование тканей (части
ткани) и (или) органов (части
органов) после смерти в целях
трансплантации"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Регистрация согласия или отзыва согласия на прижизненное
добровольное пожертвование тканей (части ткани) и (или) органов
(части органов) после смерти в целях трансплантации"

      


      


  Приложение 2
к постановлению акимата
города Алматы
от 15 августа 2016 года
№ 3/388
  Утвержден
постановлением акимата
города Алматы
от 18 ноября 2015 года
№ 4/637

Регламент государственной услуги
"Определение соответствия (несоответствия) потенциального
поставщика услуг гарантированного объема бесплатной
медицинской помощи предъявляемым требованиям"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям" (далее - государственная услуга) оказывается Управлением здравоохранения города Алматы (далее – услугодатель), в соответствии со Стандартом государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям", утвержденным приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 294, зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11356 (далее – Стандарт).
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:
      услугодателя;
      некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги:
      выписка из протокола о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым потенциальному поставщику, для участия в кампании свободного прикрепления граждан Республики Казахстан и оралманов к субъектам здравоохранения, оказывающим первичную медико-санитарную помощь (далее – ПМСП) по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;
      выписка из протокола о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым потенциальному поставщику для участия в оказании гарантированного объема бесплатной медицинской помощи (далее – ГОБМП) по форме, согласно приложению 2 к Стандарту.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является представление услугополучателем заявления или электронного запроса, а также документов, указанных в пункте 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) при непосредственном обращении к услугодателю секретарь комиссии по выбору поставщиков услуг ГОБМП (далее – комиссия) осуществляет прием и регистрацию заявки на участие в процедуре выбора поставщиков услуг ГОБМП (далее – заявка) услугополучателя в журнале регистрации заявок и делает отметку в получении на копии заявки – время исполнения 20 (двадцать) минут.
      При обращении в Государственную корпорацию, работник Государственной корпорации осуществляет прием и регистрацию заявки услугополучателя. Подтверждением принятия является расписка, копия которой вручается услугополучателю с отметкой о дате приема документов указанным филиалом Государственной корпорации и датой планируемой выдачи результата оказания государственной услуги – время исполнения 20 (двадцать) минут.
      Работник Государственной корпорации направляет секретарю комиссии заявку и приложенные к ней документы – срок исполнения 1 (один) день.
      Секретарь комиссии осуществляет регистрацию заявки услугополучателя в журнале регистрации заявок – время исполнения 20 (двадцать) минут;
      2) секретарь комиссии представляет заявку и приложенные к ней документы комиссии с заявкой услугополучателя – время исполнения 10 (десять) минут;
      3) комиссия рассматривает заявку услугополучателя:
      на предмет полноты и надлежащего оформления;
      на соответствие заявленной медицинской помощи сведениям, указанным в документах – срок исполнения 3 (три) рабочих дня.
      В случае необходимости установления достоверности представленных услугополучателем документов к заявке на участие – в течение 30 (тридцати) календарных дней;
      4) комиссия по результатам рассмотрения заявки принимает решение о соответствии либо несоответствии потенциального поставщика услуг ГОБМП предъявляемым требованиям – время исполнения 1 (один) час;
      5) секретарь комиссии на основании решения комиссии оформляет протокол о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым потенциальному поставщику для участия в оказании ГОБМП по форме, согласно приложению 2 к Стандарту государственной услуги (далее – протокол) – время исполнения 1 (один) час;
      6) комиссия подписывает протокол – время исполнения 20 (двадцать) минут;
      7) секретарь комиссии оформляет выписку из протокола – время исполнения 20 (двадцать) минут;
      8) руководитель услугодателя подписывает выписку из протокола – время исполнения 20 (двадцать) минут;
      9) в случае непосредственного приема заявки секретарь комиссии выдает услугополучателю выписку из протокола – время исполнения 10 (десять) минут;
      в случае приема заявки через Государственную корпорацию, секретарь комиссии направляет выписку из протокола в Государственную корпорацию – срок исполнения 1 (один) день;
      работник Государственной корпорации выдает выписку из протокола – время исполнения 10 (десять) минут.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) зарегистрированная заявка;
      2) представление заявки и приложенных к ней документов комиссии;
      3) рассмотрение заявки услугополучателя;
      4) принятие решения о соответствии либо несоответствии потенциального поставщика услуг ГОБМП предъявляемым требованиям;
      5) оформление протокола;
      6) подписание протокола;
      7) оформление выписки из протокола;
      8) подписание выписки из протокола;
      9) выдача выписки из протокола услугодателем либо направление выписки из протокола в Государственную корпорацию.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателей, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) секретарь комиссии;
      2) работник Государственной корпорации;
      3) комиссия;
      4) руководитель услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) при непосредственном обращении к услугодателю: прием заявки и приложенных к ней документов для получения государственной услуги – время исполнения 20 минут.
      При обращении в Государственную корпорацию: прием, регистрация и направление заявки и приложенных к ней документов секретарю комиссии – срок исполнения 1 (один) день;
      2) ознакомление комиссии с заявкой и документами, приложенными к ней для оказания государственной услуги – время исполнения 10 (десять) минут;
      3) рассмотрение комиссией заявки услугополучателя – срок исполнения 3 (три) рабочих дня;
      4) принятие комиссией решения о соответствии либо несоответствии потенциального поставщика услуг ГОБМП предъявляемым требованиям – время исполнения 1 (один) час;
      5) оформление протокола – время исполнения 1 (один) час;
      6) подписание комиссией протокола – время исполнения 20 (двадцать) минут;
      7) оформление секретарем комиссии выписки из протокола – время исполнения 20 (двадцать) минут;
      8) подписание руководителем услугодателя выписки из протокола – время исполнения 20 (двадцать) минут;
      9) выдача выписки из протокола услугополучателю в случае непосредственного приема заявки услугодателем – время исполнения 10 (десять) минут.
      В случае приема заявки через Государственную корпорацию, направление выписки из протокола в Государственную корпорацию – срок исполнения 1 (один) день.
      Выдача выписки из протокола Государственной корпорации – время исполнения 10 (десять) минут.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной
корпорацией в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию или к услугодателю, длительность обработки заявки услугополучателя:
      1) для оказания государственной услуги услугополучатель обращается в Государственную корпорацию или к услугодателю.
      Государственная услуга осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      При обращении в Государственную корпорацию прием заявки услугополучателя осуществляется в порядке "электронной очереди" без ускоренного обслуживания. При желании услугополучателя возможно "бронирование" электронной очереди посредством портала;
      2) перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги услугополучатель (либо его представитель по доверенности) предоставляет в соответствии с пунктом 9 Стандарта;
      3) длительность обработки заявки услугополучателя в Государственную корпорацию – время исполнения не более 20 минут;
      4) сроки отправки заявки услугополучателя из Государственной корпорации к услугодателю – 1 (один) рабочий день.
      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию, его длительность:
      1) для получения результата оказания государственной услуги услугополучатель с распиской, которая была ему вручена при подаче заявления, обращается в Государственную корпорацию;
      2) работник Государственной корпорации на основании расписки выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги на бумажном носителе. Длительность выдачи результата оказания государственной услуги в Государственной корпорации – время исполнения не более 20 минут.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий работников услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Определение
соответствия (несоответствия)
потенциального поставщика
услуг гарантированного
объема бесплатной
медицинской помощи
предъявляемым требованиям"

Справочник бизнес – процессов оказания государственной услуги
"Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика
услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи
предъявляемым требованиям"