"Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігімен ақпарат саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушысының 2015 жылғы 28 мамырдағы № 655 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрінің 2017 жылғы 13 маусымдағы № 221 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 14 шілдеде № 15329 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 2020 жылғы 2 сәуірдегі № 101 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 02.04.2020 № 101 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігімен ақпарат саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушысының 2015 жылғы 28 мамырдағы № 655 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11580 болып тіркелген, 2015 жылғы 8 шілдеде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "Ақпарат саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің регламенттерін бекіту туралы";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес "Отандық теле-, радиоарнаны есепке қою, қайта есепке қою, куәлігінің телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламенті;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес "Теле-, радиоарналарды тарату жөніндегі қызметпен айналысу үшін лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламенті;

      3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес "Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын шетелдік теле-, радиоарнаны есепке қою, қайта есепке қою, куәлігінің телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламенті;

      4) осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес "Мерзімді баспасөз басылымдарын, ақпараттық агенттіктерді және желілік басылымдарды есепке қою немесе қайта есепке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламенті;

      5) осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес "Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке қою, қайта есепке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламенті бекітілсін;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Отандық теле-, радиоарнаны есепке қою, қайта есепке қою, куәлігінің телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламентінде:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. "Отандық теле-, радиоарнаны есепке қою, қайта есепке қою, куәлігінің телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11301 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 505-бұйрығымен бекітілген "Отандық теле-, радиоарнаны есепке қою, қайта есепке қою, куәлігінің телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандарты (бұдан әрі – стандарт) негізінде Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің Байланыс, ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы мемлекеттік бақылау комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация);

      2) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.";

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:

      1) отандық теле-, радиоарнаны есепке қою туралы куәлiк;

      2) "Телерадио хабарларын тарату туралы" 2012 жылғы 18 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңы 17-бабының 4-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Теле-, радиоарналарды тарату жөніндегі қызметпен айналысу үшін лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламентінде:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. "Теле-, радиоарналарды тарату жөніндегі қызметпен айналысу үшін лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) нормативтік құқықтық актілер мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11301 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 505-бұйрығымен бекітілген "Теле-, радиоарналарды тарату жөніндегі қызметпен айналысу үшін лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандарты (бұдан әрі – стандарт) негізінде Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің Байланыс, ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы мемлекеттік бақылау комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      2) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады."

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:

      1) теле-, радиоарналарды тарату жөніндегі қызметке лицензия;

      2) "Рұқсаттар мен хабарламалар туралы" 2014 жылғы 16 мамырдағы Қазақстан Республикасының Заңы 32-бабының 1-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру нысаны: электрондық.";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын шетелдік теле-, радиоарнаны есепке қою, қайта есепке қою, куәлігінің телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің мемлекеттік регламентінде:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. "Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын шетелдік теле-, радиоарнаны есепке қою, қайта есепке қою, куәлігінің телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – Мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11301 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 505-бұйрығымен бекітілген "Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын шетелдік теле-, радиоарнаны есепке қою, қайта есепке қою, куәлігінің телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандарты негізінде (бұдан әрі – стандарт) Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің Байланыс, ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы мемлекеттік бақылау комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті беруші;

      2) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.";

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:

      1) Қазақстан Республикасының аумағына таралатын шетелдік теле-, радиоарнаны есепке қою туралы куәлiк;

      2) "Телерадио хабарларын тарату туралы" стандартты 10-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.";

      Көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Мерзімді баспасөз басылымын және ақпараттық агенттікті есепке қою, қайта есепке қою, есепке қойылғанын куәландыратын құжаттың телнұсқасын беру мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламентінде";

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мерзімді баспасөз басылымдарын, ақпараттық агенттіктерді және желілік басылымдарды есепке қою немесе қайта есепке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламенті";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. "Мерзімді баспасөз басылымдарын, ақпараттық агенттіктерді және желілік басылымдарды есепке қою немесе қайта есепке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – Мемлекеттік көрсетілетін қызмет) нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11301 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 505 бұйрығымен бекітілген "Мерзімді баспасөз басылымдарын, ақпараттық агенттіктерді және желілік басылымдарды есепке қою немесе қайта есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандарты (бұдан әрі – стандарт) негізінде Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің Байланыс, ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы мемлекеттік бақылау комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі –мемлекеттік корпорациясы) арқылы жүзеге асырылады."

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:

      1) мерзімді баспасөз басылымын, ақпараттық агенттікті және желілік басылымды есепке қою туралы куәлік;

      2) "Телерадио хабарларын тарату туралы" 2012 жылғы 18 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңы 17-бабының 4-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.";

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын

      "9. Рәсімдер (әрекеттер) реттілігінің толық сипаттамасы, мемлекеттік қызметті көрсету барысында көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекеті, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсету барысындағы ақпараттық жүйелерді пайдаланудың сипаттамасы осы Регламентке қосымшаға сәйкес бизнес-процестер анықтамасында келтірілген. Бизнес-үрдістер анықтамасы "электрондық үкімет" веб-порталында, көрсетілетін қызмет берушінің интернет ресурсында орналастырылады.";

      2-қосымшада:

      жоғарғы оң бұрышы мынадай редакцияда жазылсын:

  "Мерзімді баспасөз
басылымдарын, ақпараттық
агенттіктерді және желілік
басылымдарды есепке қою
немесе қайта есепке қою"
мемлекеттік көрсетілетін
қызметтің регламентіне
қосымша";

      осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес "Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке қою, қайта есепке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламентімен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің Байланыс, ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы мемлекеттік бақылау саласындағы комитеті (А.Ғ. Қожықов) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі көшірмелерін, баспа және электрондық түрде ресми жариялау және Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталонды бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің ресми интернет-ресурсына орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ақпарат және коммуникациялар вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ақпарат және коммуникациялар
министрі
Д. Абаев

  Қазақстан Республикасы
Ақпарат және коммуникациялар
министрінің
2017 жылғы 13 маусымдағы
№ 221 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
міндетін атқарушысының
2015 жылғы 28 мамырдағы
№ 655 бұйрығына
5-қосымша

"Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз
басылымдарын есепке қою, қайта есепке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке қою, қайта есепке қою" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11301 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 505-бұйрығымен бекітілген "Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу, қайта есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандарты (бұдан әрі – стандарт) негізінде Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникациялар министрлігінің Байланыс, ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы мемлекеттік бақылау комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      2) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады."

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық/қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтама.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық/қағаз түрінде.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      1. Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды қоса отырып, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін немесе электрондық сұрау салуын (бұдан әрі – өтініш) беру мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (әрекетті) бастау үшін негіз болып табылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерімен өтінішті қабылдау және тіркеу, және оны көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімше басшысына он бес минут ішінде қарауға беру (өтініш қағаз түрінде берілген жағдайда);

      2) көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшесі басшысының өтінішті қарауы және өтінішті берген сәттен бастап екі сағат ішінде оны жауапты орындаушыға қарастыруға жіберу;

      3) көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшесі өтінішті қаруы сәтінен бастап бір сағат ішінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесі жауапты орындаушысының өтінімді оңдеуі және порталға жіберу;

      4) жауапты орындаушымен өтінішті қарау. Құжаттардың рәсімделуінің дұрыстығы мен құжаттардың толықтығын сараптау жұмысын жүргізу, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жеті жұмыс күні ішінде дайындау;

      5) көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімше басшысынан шешімге төрт сағат ішінде келісім алу (Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтама);

      6) көрсетілетін қызмет берушінің басшысымен немесе орынбасарымен куәлікке, қайта есепке қою куәлігіне, куәліктің телнұсқасына немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою (4 сағат);

      7) кеңсе қызметкелеінің қол койылған сәттен бастап екі сағат ішінде мемлекеттік қызметкерлерді көрсету нәтижесін беруі.

      3. Келесі рәсімді (әрекетті) орындауды бастау үшін негіз болып табылатын мемлекеттік қызметті көрсету рәсімінің (әрекетінің) нәтижесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі қызметкерінің мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға өтінішті келіп түскен күні қабылдауы және тіркеуі және оны көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің басшысына қарауға жіберуі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесі басшысының өтінішті қарауы және оны жауапты орындаушыға қарастыруға жіберуі;

      3) өңделген өтінішті порталға орналастыру;

      4) жауапты орындаушының лицензияны (қайта рәсімделген лицензияны) рәсімдеуі және оны келісу үшін көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің басшысына және қол қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына немесе оның орынбасарына жіберуі;

      5) Қазақстан Республикасының аумағында таралатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтаманы көрсетілетін қызметті алушыға беру.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін сұрау салу берілген жағдайда, нәтижесі электрондық құжат нысанында ресімделеді.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның орынбасары;

      көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің басшысы;

      жауапты орындаушы;

      құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушы;

      кеңсе қызметкері.

      5. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (әрекеттер) реттілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерімен өтінішті қабылдау және тіркеу, және оны көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімше басшысына он бес минут ішінде қарауға беру (өтініш қағаз түрінде берілген жағдайда);

      2) көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшесі басшысының өтінішті қарауы және өтінішті берген сәттен бастап екі сағат ішінде оны жауапты орындаушыға қарастыруға жіберу;

      3) көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшесі өтінішті қаруы сәтінен бастап бір сағат ішінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесі жауапты орындаушысының өтінімді оңдеуі және порталға жіберу;

      4) жауапты орындаушымен өтінішті қарау. Құжаттардың рәсімделуінің дұрыстығы мен құжаттардың толықтығын сараптау жұмысын жүргізу, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жеті жұмыс күні ішінде дайындау;

      5) көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімше басшысынан шешімге төрт сағат ішінде келісім алу (Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтама);

      6) көрсетілетін қызмет берушінің басшысымен немесе орынбасарымен куәлікке, қайта есепке қою куәлігіне, куәліктің телнұсқасына немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою (4 сағат);

      7) кеңсе қызметкелеінің қол койылған сәттен бастап екі сағат ішінде мемлекеттік қызметкерлерді көрсету нәтижесін беруі.

4-тарау. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті
берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсету
процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібінің сипаттамасы және көрсетілетін қызметті алушының сұрауын өңдеу ұзақтығы:

      1) мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға жүгінеді:

      Мемлекеттік корпорацияда қабылдау шұғыл түрде қызмет көрсетілмей, "электрондық кезек" тәртібімен көрсетіледі. Көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша портал арқылы электрондық кезекті "броньдауға" мүмкіндігі бар.

      2) Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушының сұрауын өңдеу ұзақтығы - 20 минуттан артық емес;

      3) Мемлекеттік корпорациядан көрсетілетін қызметті алушының сұрауын көрсетілетін қызметті берушіге жіберу мерзімі – өтінішті қабылдаған күні;

      4) стандарттың 9-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушы (немесе оның уәкілетті өкілі: өкілеттігін растайтын құжаттар бойынша заңды тұлға; нотариалдық расталған сенімхат бойынша жеке тұлға) жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі.

      Қолхат өтінішті қабылдауды растау болып табылады, оның көшірмесі құжаттарды қабылдау күні мен мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін берудің жоспарланған күні белгілене отырып, көрсетілетін қызметті алушыға ұсынылады.

      Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттар топтамасы толық болмаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның операторы өтінішті қабылдаудан бас тартады және стандарттың 2-қосымшасына сәйкес құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхатты береді.

      7. Мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсету барысында көрсетілетін қызметті берушінің және көрсетілетін қызметті алушының өтініш беру реті мен рәсімдер (әрекеттер) тәртібі осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының № 1 диаграммасында келтірілген.

      1) көрсетілетін қызметті алушының компьютердің интернет-браузерінде сақталатын өзінің электрондық цифрлық қолтаңбасының (бұдан әрі – ЭЦҚ) көмегімен порталда тіркеуді жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);

      2) 1-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін компьютерінің интернет-браузеріне бекітуі, мемлекеттік қызметті алу үшін алушының порталда парольді енгізуі (авторизациялау үдерісі);

      3) 1-шарт – жеке сәйкестендіру нөмірін (бұдан әрі – ЖСН) немесе бизнес-сәйкестендіру нөмірін (бұдан әрі – БСН) және логин мен пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын порталда тексеру;

      4) 2-үдеріс – көрсетілетін қызмет алушының деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты, порталдың тіркеуден бас тарту хабарламасын қалыптастыруы;

      5) 3-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметті таңдауы, сауалдың нысанын экранға шығару, оның құрылымдық және форматтық талаптарын ескеріп, қажетті құжаттарды бекітумен сауал нысанын электрондық түрде толтыру (деректер енгізу);

      6) 4-үдеріс – өтінішті куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушымен ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдау;

      7) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және тізімде қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәлігінің болмауын, сондай-ақ сауалда және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы пара-парлық деректерге сәйкес келуін тексеру;

      8) 5-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ шынайылығының расталмауына байланысты, сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      9) 6-үдеріс – көрсетілетін қызметті көрсету үшін ЭЦҚ көмегімен сауалдың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) куәландыру (қол қоюы);

      10) 7-үдеріс – "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасының ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – МДБ АЖ) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сауалын) тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-дағы сауалды өңдеу;

      11) 3-шарт – көрсетілетін қызмет алушы өтінішінің Қазақстан Республикасының Үкіметінің 2002 жылғы 23 шілдедегі № 843 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында таратылатын шетелдік мерзімді баспа басымдарын есепке алуды жүзеге асыру қағидаларымен (бұдан әрі - Қағидалар) белгіленген талаптарға сәйкестігіне көрсетілген қызметті берушінің тексеріс жүргізуі;

      12) 8-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-дағы көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты, сұрау салынған мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      13) 9-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының порталда қалыптастырылған мемлекеттік қызмет нәтижесін (бұйрықты) алуы. Электрондық құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдалануымен қалыптастырылады.

      8. Көрсетілетін қызметті беруші арқылы қадамдық әрекеттер және шешімдер (қызмет көрсетуші арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара әрекеттің № 2 диаграммасы) келесі жолмен жүзеге асырылады:

      1) 1-үдеріс – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының мемлекеттік қызметті көрсету үшін "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-не логин мен парольді енгізуі (авторизациялау үдерісі);

      2) 1-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің тіркелген жауапты орындаушысы туралы деректердің нақтылығын "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-де логин және пароль арқылы тексеру;

      3) 2-үдеріс – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты, авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-де қалыптастыру;

      4) 3-үдеріс – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының осы Регламентте көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметті таңдауы, қызмет көрсетуге арналған сауал нысанын экранға шығаруы және көрсетілетін қызмет алушының деректерін енгізуі;

      5) 4-үдеріс – "жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер базасында (бұдан әрі – ЖТ МДБ)/"заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер базасында (бұдан әрі – ЗТ МДБ) "электрондық үкіметтің" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы көрсетілетін қызмет алушының деректері туралы сұрау жолдау;

      6) 2-шарт – ЖТ МДБ/ЗТ МДБ-да көрсетілетін қызмет алушы деректерінің болуын тексеру;

      7) 5-үдеріс – ЖТ МДБ/ЗТ МДБ-да көрсетілетін қызмет алушы деректерінің болмауына байланысты, деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;

      8) 6-үдеріс – сауал нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуын белгілеу бөлігінде толтыру және жауапты орындаушының қызметті алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеуі және оларды сауал нысанына бекітуі;

      9) 7-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-де сұрау салуды тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-де қызметті өңдеу;

      10) 3-шарт – көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушінің қағидаларын тексеруі;

      11) 8-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты, сұрау салынған мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-де қалыптастыру;

      12) 9-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-де қалыптастырған мемлекеттік қызмет нәтижесін (рұқсаттарды) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдаланумен қалыптастырылады.

      9. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері арасындағы (қызметкерлер) рәсімдер реттілігінің және "Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөзсөз басылымдарын есепке қою, қайта есепке қою" мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді көрсету бизнес-үдерістерінің анықтамасында көрсетілген.

  "Қазақстан Республикасының
аумағында таратылатын
шетелдік мерзімді баспасөзсөз
басылымдарын есепке қою,
қайта есепке қою"
мемлекеттік көрсетілетін
қызметтің регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің
функционалдық өзара іс-қимылының
№ 1 диаграммасы



Мемлекеттік корпорация арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы



                                    Шартты белгілер:



  "Қазақстан Республикасының
аумағында таратылатын
шетелдік мерзімді баспасөзсөз
басылымдарын есепке қою,
қайта есепке қою"
мемлекеттік көрсетілетін
қызметтің регламентіне
2-қосымша

"Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке қою, қайта есепке қою" мемлекеттік қызметті көрсету бизнес- үдерісінің анықтамасы



                                    Шартты белгілер:



О внесении изменений и дополнения в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 мая 2015 года № 655 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области информации, оказываемых Министерством по инвестициям и развитию Республики Казахстан"

Приказ Министра информации и коммуникаций Республики Казахстан от 13 июня 2017 года № 221. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 июля 2017 года № 15329. Утратил силу приказом Министра информации и общественного развития Республики Казахстан от 2 апреля 2020 года № 101

      Сноска. Утратил силу приказом Министра информации и общественного развития РК от 02.04.2020 № 101 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 мая 2015 года № 655 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области информации, оказываемых Министерством по инвестициям и развитию Республики Казахстан" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11580, опубликованный 8 июля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения и дополнение:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении регламентов государственных услуг в области информации";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить:

      1) регламент государственной услуги "Постановка на учет, переучет, выдача дубликата свидетельства отечественного теле-, радиоканала" согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) регламент государственной услуги "Выдача лицензии для занятия деятельностью по распространению теле-, радиоканалов" согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      3) регламент государственной услуги "Постановка на учет, переучет, выдача дубликата свидетельства иностранного теле-, радиоканала, распространяемого на территории Республики Казахстан" согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      4) регламент государственной услуги "Постановка на учет или переучет периодических печатных изданий, информационных агентств и сетевых изданий" согласно приложению 4 к настоящему приказу;

      5) регламент государственной услуги "Постановка на учет, переучет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Республики Казахстан" согласно приложению 5 к настоящему приказу.";

      в регламенте государственной услуги "Постановка на учет, переучет, выдача дубликата свидетельства отечественного теле-, радиоканала", утвержденном указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Государственная услуга "Постановка на учет, переучет, выдача дубликата свидетельства отечественного теле-, радиоканала" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом государственного контроля в области связи, информатизации и средств массовой информации Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан (далее – услугодатель), на основании стандарта государственной услуги "Постановка на учет, переучет, выдача дубликата свидетельства отечественного теле-, радиоканала", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 505 (далее - cтандарт), зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11301.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).";

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Результат оказания государственной услуги:

      1) свидетельство о постановке на учет отечественного теле-, радиоканала;

      2) мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 4 статьи 17 Закона Республики Казахстан от 18 января 2012 года "О телерадиовещании".

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.";

      в регламенте государственной услуги "Выдача лицензии для занятия деятельностью по распространению теле-, радиоканалов", утвержденном указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Государственная услуга "Выдача лицензии для занятия деятельностью по распространению теле-, радиоканалов" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом государственного контроля в области связи, информатизации и средств массовой информации Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан (далее – услугодатель), на основании стандарта государственной услуги "Выдача лицензии для занятия деятельностью по распространению теле-, радиоканалов", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 505 (далее - стандарт), зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11301.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).";

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Результат оказания государственной услуги:

      1) лицензия на деятельность по распространению теле-, радиоканалов;

      2) мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 1 статьи 32 Закона Республики Казахстан от 16 мая 2014 года "О разрешениях и уведомлениях".

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.";

      в регламенте государственной услуги "Постановка на учет, переучет, выдача дубликата свидетельства иностранного теле-, радиоканала, распространяемого на территории Республики Казахстан", утвержденном указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Государственная услуга "Постановка на учет, переучет, выдача дубликата свидетельства иностранного теле-, радиоканала, распространяемого на территории Республики Казахстан" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом государственного контроля в области связи, информатизации и средств массовой информации Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан (далее – услугодатель), на основании стандарта государственной услуги "Постановка на учет, переучет, выдача дубликата свидетельства иностранного теле-, радиоканала, распространяемого на территории Республики Казахстан", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 505 (далее - стандарт), зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11301.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).";

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Результат оказания государственной услуги:

      1) свидетельство о постановке на учет иностранного теле-, радиоканала, распространяемого на территории Республики Казахстан;

      2) мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.";

      в регламенте государственной услуги "Постановка на учет, переучет периодического печатного издания и информационного агентства, выдача дубликата документа удостоверяющего постановку на учет", утвержденном указанным приказом:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Регламент государственной услуги "Постановка на учет или переучет периодических печатных изданий, информационных агентств и сетевых изданий";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Государственная услуга "Постановка на учет или переучет периодических печатных изданий, информационных агентств и сетевых изданий" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом государственного контроля в области связи, информатизации и средств массовой информации Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан (далее – услугодатель), на основании стандарта государственной услуги "Постановка на учет или переучет периодических печатных изданий, информационных агентств и сетевых изданий" утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 505 (далее - стандарт), зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11301.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).";

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Результат оказания государственной услуги:

      1) свидетельство о постановке на учет периодического печатного издания, информационного агентства и сетевого издания;

      2) мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 4 статьи 10 Закона Республики Казахстан от 23 июля 1999 года "О средствах массовой информации".

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.";

      Пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет ресурсе услугодателя.";

      в приложении 2:

      правый верхний угол, изложить в следующей редакции:

  "Приложение
к регламенту государственной
услуги "Постановка на учет или
переучет периодических
печатных изданий,
информационных агентств и
сетевых изданий";

      дополнить регламентом государственной услуги "Постановка на учет, переучет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Республики Казахстан" согласно приложению 5 к настоящему приказу.

      2. Комитету государственного контроля в области связи, информатизации и средств массовой информации Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан (Кожихову А. Г.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление копии в бумажном

      электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра информации и коммуникаций Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие после дня его первого официального опубликования.

     
      Министр
информации и коммуникаций
Республики Казахстан
Д. Абаев

  Приложение
к приказу Министра
информации и коммуникаций
Республики Казахстан
от 13 июня 2017 года № 221
  Приложение 5
к приказу исполняющего
обязанности Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 28 мая 2015 года № 655

Регламент государственной услуги "Постановка на учет, переучет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Республики Казахстан"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Постановка на учет, переучет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Республики Казахстан" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом государственного контроля в области связи, информатизации и средств массовой информации Министерства информации и коммуникаций Республики Казахстан (далее – услугодатель), на основании стандарта государственной услуги "Постановка на учет, переучет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Республики Казахстан", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 505 (далее - стандарт), зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11301.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги – электронная/бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – справка об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Республики Казахстан.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная/бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      1. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление заявления или электронного запроса услугополучателя (далее - заявление), с приложением документов, указанных в пункте 9 стандарта.

      2. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) прием и регистрация в день поступления заявления на получение государственной услуги работником канцелярии услугодателя и передача его на рассмотрение руководителю структурного подразделения услугодателя в течение пятнадцати минут;

      2) рассмотрение заявления руководителем структурного подразделения услугодателя и передача его на рассмотрение ответственному исполнителю в течение двух часов с момента передачи заявления;

      3) обработка и отправление заявки на портал ответственным исполнителем структурного подразделения услугодателя в течение одного часа с момента рассмотрения заявления руководителем структурного подразделения услугодателя;

      4) рассмотрение ответственным исполнителем заявления. Проведение работ по анализу пакета документов на правильность оформления и комплектность документов, подготовка документов для оформления решения оказания государственной услуги в течение семи рабочих дней;

      5) согласование решения (выдача справки об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Республики Казахстан) руководителем структурного подразделения услугодателя в течение четырех часов с момента рассмотрения заявления ответственным исполнителем;

      6) подписание руководителем услугодателя либо заместителем руководителя услугодателя справка об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Республики Казахстан - в течение четырех часов с момента согласования руководителем структурного подразделения;

      7) выдача работником канцелярии результата оказания государственной услуги в течение двух часов с момента подписания.

      3. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) прием и регистрация в день поступления заявления на получение государственной услуги работником канцелярии услугодателя и передача его на рассмотрение руководителю структурного подразделения услугодателя;

      2) рассмотрение заявления руководителем структурного подразделения услугодателя и передача его на рассмотрение ответственному исполнителю;

      3) размещение обработанного заявления на портале;

      4) оформление ответственным исполнителем лицензии (переоформленной лицензии) и передача его для согласования руководителю структурного подразделения услугодателя и подписания руководителем услугодателя либо заместителю руководителя услугодателя;

      5) выдача справки об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Республики Казахстан услугополучателю.

      В случае подачи запроса для получения государственной услуги результат оформляется в форме электронного документа.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя, в процессе оказания государственной услуги

      4. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      руководитель услугодателя или заместитель руководителя услугодателя;

      руководитель структурного подразделения услугодателя;

      ответственный исполнитель;

      ответственный исполнитель структурного подразделения;

      работник канцелярии.

      Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:

      1) прием и регистрация в день поступления заявления на получение государственной услуги работником канцелярии услугодателя и передача его на рассмотрение руководителю структурного подразделения услугодателя в течение пятнадцати минут;

      2) рассмотрение заявления руководителем структурного подразделения услугодателя и передача его на рассмотрение ответственному исполнителю в течение двух часов с момента передачи заявления;

      3) обработка и отправление заявки на портал ответственным исполнителем структурного подразделения услугодателя в течение одного часа с момента рассмотрения заявления руководителем структурного подразделения услугодателя;

      4) рассмотрение ответственным исполнителем заявления. Проведение работ по анализу пакета документов на правильность оформления и комплектность документов, подготовка документов для оформления решения оказания государственной услуги в течение семи рабочих дней;

      5) согласование решения (выдача справки об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Республики Казахстан) руководителем структурного подразделения услугодателя в течение четырех часов с момента рассмотрения заявления ответственным исполнителем;

      6) подписание руководителем услугодателя либо заместителем руководителя услугодателя справка об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Республики Казахстан - в течение четырех часов с момента согласования руководителем структурного подразделения;

      7) выдача работником канцелярии результата оказания государственной услуги в течение двух часов с момента подписания.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      5. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию и длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) для оказания государственной услуги услугополучатель обращается в Государственную корпорацию:

      прием в Государственной корпорации осуществляется в порядке "электронной очереди" без ускоренного обслуживания. При желании услугополучателя возможно "бронирование" электронной очереди посредством портала;

      2) длительность обработки запроса услугополучателя в Государственной корпорации – не более 20 минут;

      3) сроки отправки запроса услугополучателя из Государственной корпорации к услугодателю – в день приема запроса;

      4) перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо уполномоченного представителя: юридического лица по документу, подтверждающий полномочия; физического лица по нотариально заверенной доверенности) согласно пункту 9 стандарта.

      Подтверждением принятия заявления является расписка, копия которой вручается услугополучателю с отметкой о дате приема документов указанного Государственной корпорацией и датой планируемой выдачи результата оказания государственной услуги.

      В случае неполноты пакета документов, представляемых услугополучателем согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 cтандарта, оператор Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов согласно приложению 2 к стандарту.

      6. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал указан в диаграмме № 1 функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

      1) осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи (далее – ЭЦП), которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на портале);

      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода получателем пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;

      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин (индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН)/бизнес идентификационный номер (далее - БИН) и пароль;

      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор получателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;

      6) процесс 4 - выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      7) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в информационную систему государственной базы данных (далее - ИС ГБД) "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      11) условие 3 – проверка услугодателем соответствие заявления услугополучателя требованиям, установленными правилами осуществления учета иностранных периодических печатных изданий, распространяемых в Республики Казахстан, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 июля 2002 года № 843 (далее - Правила);

      12) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      13) процесс 9 – получение получателем результата услуги (приказ), сформированной порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      7. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) осуществляется следующим образом:

      1) процесс 1 – ввод ответственным исполнителем услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД "Е-лицензирование" для оказания государственной услуги;

      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном ответственном исполнителе услугодателя через логин и пароль;

      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных ответственного исполнителя услугодателя;

      4) процесс 3 – выбор ответственным исполнителем услугодателя услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод ответственным исполнителем услугодателя данных услугополучателя;

      5) процесс 4 – направление запроса через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в государственной базе данных "физических лиц" (далее - ГБД ФЛ)/государственной базе данных "юридических лиц" (далее - ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя;

      6) условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;

      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;

      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование ответственным исполнителем услугодателя необходимых документов, предоставленных получателем, и прикрепление их к форме запроса;

      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя Правилами;

      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      12) процесс 9 – получение получателем результата услуги (разрешения) сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и порядок использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги "Постановка на учет, переучет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Республики Казахстан" отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги "Постановка на учет,
переучет иностранных
периодических печатных
изданий, распространяемых на
территории Республики
Казахстан"

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги

     


Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через Государственную корпорацию

     


  Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги "Постановка на учет,
переучет иностранных
периодических печатных
изданий, распространяемых на
территории Республики
Казахстан"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Постановка на учет, переучет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Республики Казахстан"