"Әуе қозғалысын ұйымдастыру және оған қызмет көрсету жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 16 мамырдағы № 279 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2017 жылғы 28 желтоқсандағы № 911 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 24 қаңтарда № 16272 болып тіркелді

      "Құқықтық актілер туралы" 2016 жылғы 6 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 50-бабының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Әуе қозғалысын ұйымдастыру және оған қызмет көрсету жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 16 мамырдағы № 279 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7006 болып тіркелген, "Заң газеті" газетінің 2011 жылғы 29 шілдедегі № 108 (1924) жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Әуе қозғалысын ұйымдастыру және оған қызмет көрсету жөніндегі нұсқаулықта:

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. ӘҚҚ органының (ӘҚҚ қызметтерінің) мамандары өз жұмысында жергілікті ерекшеліктер және әрбір нақты диспетчерлік пункттің (сектордың) жағдайы есепке алына отырып әзірленген және аэронавигациялық ұйымның (филиалдың) басшысы бекіткен ӘҚҚ органы (ӘҚҚ қызметі) диспетчерлерінің жұмыс технологияларын басшылыққа алады және оған мыналар кіреді:

      1) жалпы ережелер;

      2) кезекшілікке дайындалу және кезекшілікті қабылдау;

      3) үйлестіру рәсімдері мен талаптары;

      4) әуе қозғалысына қызмет көрсету;

      5) авариялық жағдайларда, қауіпті жағдайларда және жабдық істен шыққанда, ӘҚҚ бұзумен байланысты күтпеген жағдайларда іс-қимыл тәртібі.";

      17-5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "17-5. Объективті бақылау құралдарынан үзінділер және оған талдау жасау мынадай жағдайларда орындалады:

      1) жоспарлы:

      ӘКҚ қызметі бастығының бақылауы үшін айына 2 реттен кем емес. Көлемді ӘКҚ қызметінің бастығы белгілейді;

      ӘКҚ ауысым мамандарының (аға диспетчерлер) жұмыстарына ұшу жетекшісі бақылау жасау үшін – (негізгі сағаттардағы әр ауысым бойынша) - айына 2 реттен кем емес. Көлемін ұшуды басқарушы (аға диспетчер) анықтайды;

      күрделі метеорологиялық жағдайларда ӘКҚ қызметінің диспетчерлері мен АМО қадағалаушылары арасында келіссөздер жүргізуді бақылау үшін - ӘКҚ қызметі басшылары белгілеген мөлшерде және диспетчерлік пункттерде, айына 1 реттен кем емес;

      аралас диспетчерлік пункттермен ӘКҚ қызметі диспетчерлерінің келіссөздер жүргізуін бақылау үшін - ӘКҚ қызметі басшылары белгілеген мөлшерде, айына 1 реттен кем емес.

      2) жоспардан тыс:

      авиациялық оқиғалар кезінде (Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 505 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15597 болып тіркелген) Азаматтық және эксперименталды авиациядағы авиациялық оқиғалар мен инциденттерді тексеру қағидаларының талаптарына сәйкес);

      "А" литерлі рейсін қамтамасыз ету кезінде;

      әуе қозғалысы кезіндегі инцидент туралы әуе кемесінің экипажынан есеп беру түскен кезде.";

      17-7 және 17-8-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "17-7. ӘҚҚ органының (ӘҚҚ қызметінің) міндеттері мен функциялары аэронавигациялық ұйымның (филиалдың) басшысы бекітетін ӘҚҚ органы (ӘҚҚ қызметі) туралы ережеде айқындалады.

      ӘҚҚ органының (ӘҚҚ қызметінің) ұйымдастырушылық-штаттық құрылымы ӘҚҚ органы (ӘҚҚ қызметі) туралы ережемен айқындалатын міндеттерге және функцияларға сәйкес әзірленеді және оның негізінде бағыныстылық механизмі белгіленеді.

      17-8. Лауазымдық нұсқаулықтар штат кестесімен көзделген ӘҚҚ органдағы (ӘҚҚ қызметіндегі) әрбір лауазым үшін әзірленеді және аэронавигациялық ұйымның (филиалдың) басшысы бекітеді.";

      17-13 және 17-14-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "17-13. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 5 маусымдағы № 324 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15325 болып тіркелген) бекітілген "Қазақстан Республикасының азаматтық авиациясында медициналық куәландыру және қарап-тексеру қағидаларының" 53-тармағынның 1)-тармақшасына сәйкес ӘҚҚ органында (ӘҚҚ қызметінде) ӘҚҚ диспетчерлерінің өз лауазымдық міндеттерін орындамас бұрын ӘҚҚ диспетчерлерінің (ұшу басшыларының, аға диспетчерлерінің) медициналық бақылаудан (куәландырудан) өтуі ұйымдастырылады, сондай-ақ өз міндетерін орындау процесіндегі алкогольмен, есірткімен, уытқұмарлықпен мас күйі белгілері бар ӘҚҚ органы персоналына рұқсат бермеу бойынша бақылау тәртібі әзірленеді.

      17-14. Аэронавигациялық ұйым ӘҚҚ органын (ӘҚҚ қызметін) ӘҚҚ мақсатында қолданылатын жабдықтар мен (немесе) жүйелерді пайдаланушылардың нұсқаулықтарымен, ӘҚҚ органында (ӘҚҚ қызметінде) аэронавигациялық ақпарат құжаттарымен (аэронавигациялық ақпарат жинақтарымен) қамтамасыз етіп, олардың сақталуына, жүргізілуіне және ӘҚҚ персоналына таныстырылуына жауапты лауазымды тұлғаны тағайындайды.";

      23-4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "23-4. Әуеайлақтардағы ӘҚҚ органдарының жұмыс режимі осы аэронавигациялық ақпарат құжаттарында жарияланған әуеайлақтың тұрақты қолданыстағы жұмыс регламентіне сәйкес келеді.

      Әуеайлақтың жұмыс регламенті әуеайлақ пайдаланушысы мен ӘҚҚ қызметі арасында алдын ала келісіледі.";

      23-7-тармақ алып тасталсын

      34-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "34. ЖДП диспетчері және (немесе) әуеайлақ ауданының ӘҚҚ органы болмаған кезде (оның жұмыс регламентімен байланысты) ЖДП ауданы немесе эшелондардағы әуе трассалары бойынша, бірақ осы әуе трассалары үшін қауіпсіз эшелондардан төмен емес әуеайлақ ауданы бойынша ұшып келе жатқан АҰҚ (КҰҚ бойынша арнайы ұшу) бойынша ұшуға ӘҚҚ өз жауапкершілік аймағының көлденең шекарасы шегінде АДО диспетчері жүзеге асырады.";

      65-1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "65-1. Жабдықталмаған көлік құралы осындай байланыс құралдарымен жабдықталған басқа көлік құралына ілесіп келе жатқан, немесе әуеайлақтық диспетчерлік пунктпен келісіліп, алдын ала жасалған жоспар бойынша пайдаланылатын жағдайларды қоспағанда, бақыланатын әуеайлақтардағы маневрлеу алаңында пайдаланылатын барлық көлік құралдары әуеайлақтық диспетчерлік пунктпен екі жақты байланысты қолдауы тиіс.";

      67-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "67. ӘҚҚ органдары өздерінің тиісті функцияларын Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 14 маусымдағы № 345 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15358 болып тіркелген) Азаматтық авиацияны метеорологиялық қамтамасыз ету қағидаларына (бұдан әрі - Метеорологиялық қамтамасыз ету қағидалар) сәйкес орындау үшін қажетті нақты және болжамды метеорологиялық жағдайлар туралы, сондай-ақ жаңартау қызметі туралы соңғы ақпаратпен қамтамасыз етіледі.";

      74-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "74. Әуе кемесінің ұшу барысы туралы ақпараттан тұратын деректер ақпаратты көрсетудің электронды құралдарын пайдалану арқылы беріледі немесе электронды құралдар болмаған жағдайда қағаз тасығышқа (журналға) жазылады.";

      76-тармақ алып тасталсын;

      78-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "78. Әуе кемесінің ұшу барысы туралы ақпаратты қамтитын деректер күнтізбелік 30 күн ішінде сақталады.";

      97-4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "97-4. Диспетчерлік орган мына элементтердің біреуін пайдалану арқылы эшелондауды қамтамасыз етеді:

      1) осы Нұсқаулықтың 14-тарауына және осы Нұсқаулыққа 2-қосымшаға сәйкес түрлі эшелондардың ұшуы үшін бөлу арқылы қамтамасыз етілетін тік эшелондау;

      2) мынаның:

      уақытта немесе қашықтықта көрінетін, қосылатын немесе қарама-қарсы бағыттарда жүретін сол бір жол сызықтары бойынша ұшуды орындайтын әуе кемелерінің арасындағы аралықты сақтау есебінен бойлық эшелондау көмегімен қамтамасыз етілетін көлденең эшелондау;

      немесе

      түрлі маршруттарда немесе түрлі географиялық аудандарда әуе кемелерінің ұшуын қамтамасыз ету есебінен бүйірлік эшелондау.";

      196-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "196. ATIS құралдарымен жарақтанған әуеайлақтарда, әуе кемесінің экипажы бастапқы байланысты белгілеген кезде ӘДО (ДПРА) диспетчері әуе кемесінің экипажынан ATIS ақпаратын тыңдағаны туралы баяндау алады. Ұшып шығу әуеайлағындағы өзгерістер (бару орны, қор немесе ұшудың бағыты бойынша) метеорологиялық жағдай (SIGMET, AIRMET, желдің жылжуы бойынша ескерту) туралы ақпарат алғаннан кейін ӘДО (ДПРА) диспетчері бұл мәліметтерді байланыста отырған әуе кемесінің экипаждарына береді.

      Әуеайлақ бойынша ескерту жердегі әуе кемелерінің экипаждарына беріледі. Өту эшелоны ATIS жоқ болған кезде қонуға кіру үшін диспетчерлік рұқсатқа қосылады.";

      207, 208, 209, 210, 211, 212 және 213-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "207. Көзбен шолып қонуға кіру аспаптар бойынша қонуға кіру схемаларының кез келген нүктесінен басталады. АҰҚ бойынша ұшуды орындайтын әуе кемелерінің көзбен шолып қонуға кіруді орындауға рұқсат беруді әуе кемесінің экипажы сұрайды немесе ӘҚҚ диспетчері береді (ӘҚҚ диспетчерінің әуе кемесінің экипажымен алдын ала келісу жағдайында).

      208. ЕҰҚ бойынша ұшуды орындайтын әуе кемесінің экипажына мына жағдайларда көзбен шолып қонуға кіруді орындауға рұқсат беріледі:

      1) экипаждың жер үстіндегі бағыттармен көзбен шолу байланысында болуға мүмкіндігі бар;

      2) бұлттардың хабарланатын төменгі шекарасы осындай рұқсат алған немесе бұл деңгейден асып кеткен әуе кемесінің қонуға кіретін бастапқы учаскесінде басталатын деңгейге сәйкес келеді;

      немесе

      3) аспаптар бойынша қонуға кіру схемасы бойынша ұшудың кез келген уақытында пилот метеорологиялық жағдай көзбен шолып қонуға кіруді орындауға мүмкіндік беретінін хабарлайды.

      209. Көзбен шолып қонуға кіруді орындауға рұқсат, экипажға ұшу траекториясын өз қалауы бойынша таңдау құқығын білдіреді.

      210. ӘДО ( ӘАДП) диспетчері көзбен шолып қонуға кіруді орындайтын әуе кемесі мен басқа да келетін және ұшып көтерілетін әуе кемелерінің арасындағы АҰҚ бойынша ұшуға арналған белгіленген эшелондау аралықтарын қамтамасыз етеді.

      211. ӘДО (ӘАДП) диспетчері бір бірінің артынан ұшып келе жатқан және артта ұшып келе жатқан әуе кемесі экипажының кейін қонуға кіруді жалғастыру және алдындағы әуе кемесіне қатысты эшелондауды өз бетінше ұстау туралы нұсқау берілетін әуе кемесімен көзбен шолу байланысын орнату туралы баяндамасынан бұрын көзбен шолып қонуға кіруді орындайтын әуе кемелерінің арасындағы АҰҚ бойынша ұшуға арналған белгіленген эшелондау аралықтарын қамтамасыз етеді.

      212. ӘҚҚ органы айтарлықтай ауыр санатқа жататын әуе кемесінің артынан ұшып келе жатқан әуе кемесінің экипажына ізінде мүмкін болатын турбуленттік туралы хабарлайды.

      213. ӘДО (ӘАДП) диспетчері көзбен шолып қонуға кіруді орындау кезінде:

      1) экипаждың радиолокациялық бақылау болған жағдайда көзбен шолып қонуға кіруді бастағанға дейін төмендеу және аспаптар бойынша қонуға кіру схемасын ұстануын бақылайды;

      2) экипажға әуе, метеорологиялық және орнитологиялық жағдай туралы ақпаратты уақтылы береді;

      3) әуе кемесі экипажының радиолокациялық бақылау болған жағдайда аспаптар бойынша екінші айналымға кету схемасын ұстануын бақылайды.";

      214, 215, 218, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 және 225-тармақтар алып тасталсын;

      302-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "302. ҰЖҚ басынан бастамай ұшып көтерілу ӘҚҚ органы мен ұшып көтерілетін әуе кемесі экипажының арасындағы келісім бойынша жүргізіледі.

      ҰЖҚ басынан бастамай ұшып көтерілу туралы шешімді әуе кемесінің экипажы қабылдайды.";

      390-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "390. Егер мұндай аудандарда қызмет көрсету үшін жауапкершілік ӘҚҚ органдарына жүктелмеген болса, ұшу-ақпараттық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін және ұшу ақпаратының ауданы шегінде авариялық хабарлау үшін ұшу ақпаратының (бұдан әрі – ҰАО) орталығы құрылуы мүмкін.

      ҰАО персоналы үшін азаматтық авиация ұйымының (филиалдың) басшысы жергілікті ерекшеліктер ескеріле отырып ұшу-ақпараттық қызмет көрсету тәртібін айқындайтын жұмыс нұсқаулығын бекітеді.";

      393-1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "393-1. Осы Нұсқаулықтың 393-тармағында көрсетілген ақпараттан басқа ұшуды қамтамасыз ететін ұшу-ақпараттық қызмет көрсетуге мыналарға қатысты ақпарат ұсынуды қамтиды:

      1) ұшып шығу, межелі әуеайлақтардағы және қосалқы әуеайлақтардағы хабарланған және болжанған ауа-райы жағдайы;

      2) С және G класындағы әуе кеңістігінде ұшуды орындайтын әуе кемелері үшін соқтығысу қаупі беріледі.

      Олардың болуы ақпарат берілетін әуе кемелерімен соқтығысу қаупін төндіруі мүмкін танымал әуе кемелері ғана кіретін осы тармақтың 2) тармақшасында көрсетілген ақпарат кей кезде толық болмайды және ӘҚҚ органдары оны тұрақты түрде шығаруға немесе оның нақтылығына жауапты емес.

      Қажеттілік болған жағдайда осы тармақтың 2) тармақшасына сәйкес ұсынылатын қақтығыстар қаупі туралы ақпаратпен толықтырылсын немесе белгілі бір әуе кеңістігінде ұшу-ақпараттық қызмет көрсету уақытша бұзылған жағдайда Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2017 жылғы 28 шілдедегі № 509 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15852 болып тіркелген) бекітілген Қазақстан Республикасының Азаматтық авиация саласындағы ұшуды жүргізу қағидаларының талаптарына сәйкес экипаж ұсынатын қозғалыс туралы ақпаратты әуе кемелердің радиохабарларды тарату бағдарламасын қолдану орынды.";

      мынадай мазмұндағы 395-1, 395-2, 395-3, 395-4, 395-5, 395-6, 395-7, 395-8, 395-9, 395-10, 395-11, 395-12, 395-13, 395-14, 395-15, 395-16 және 395-17-тармақтармен толықтырылсын:

      "395-1. Ұшудың маршруттық фазасы кезінде пайдалануға арналған ӨЖЖ (немесе жоғары жиілікті (бұдан әрі – ЖЖ)) бойынша шұғыл ұшу ақпараттық қызмет көрсету (бұдан әрі – OFIS) кезінде хабарлама пилотты оның сұрау салуы бойынша әуеайлақ туралы қажетті ақпаратпен қамтамасыз етуге және оған аталған әуеайлақта кіруге және қонуға қатысты алдын ала шешім қабылдауға мүмкіндік береді. ӨЖЖ (ЖЖ) бойынша OFIS хабарламасының көлемі пилотқа әуеайлақтың жай-күйі және әуе кемесі мен экипаждың пайдалану мүмкіндіктері арасындағы негізгі арақатынасты белгілеуге мүмкіндік беруге тиіс.

      395-2. ӨЖЖ (ЖЖ) бойынша OFIS хабарламасы адрестік беру үшін сондай-ақ бірнеше әуеайлаққа арналған радиохабарларын тарату әдісімен беруге енгізу үшін де өзгеріссіз қолданылуы мүмкін.

      395-3. Құралдар мен жабдықтарға қатысты ақпарат аэронавигациялық ақпарат құжатында жарияланған болса бұл ақпаратты ӨЖЖ (ЖЖ) бойынша OFIS хабарламасына енгізуге болмайды.

      395-4. Нақты әуеайлақ үшін ӨЖЖ (ЖЖ) бойынша OFIS хабарламасының мазмұны егер әуеайлақ жабық болса қажеттілігіне қарай қысқартылуы мүмкін.

      395-5. ӨЖЖ (ЖЖ) – радиохабарларын тарату бағдарламаларын (ОFIS) жүргізу кезінде:

      1) әуеайлақ бойынша әрбір хабарламада ақпарат беретін әуеайлақтың атауын көрсету қажет;

      2) осындай бақылау уақытын көрсетумен соңғы қолда бар ақпарат енгізіледі;

      3) қосылатын радио хабарларын тарату бағдарламасын және ақпаратты қандай да бір өзгеріс болған жағдайда жедел жаңарту қажет.

      395-6. ЖЖ–ОFIS радиохабарларын тарату бағдарламаларына кіретін хабарламаларына төмендегі кезек бойынша берілетін мынадай ақпарат кіреді:

      1) маршруттағы ауа-райы туралы ақпарат (маршруттағы ерекше ауа-райы құбылыстары туралы ақпарат SIGМЕТ және (немесе) AIRMET нысаны бойынша беріледі);

      2) әуеайлақ бойынша ақпарат, оның ішінде:

      әуеайлақтың атауы;

      бақылау уақыты;

      маңызды шұғыл ақпарат;

      жердегі желдің бағыты мен жылдамдығы;

      мақсатқа сай болса, желдің барынша қатты жылдамдығы;

      көріну шамасы және осы жағдайда ҰҚЖ (RVR) көрінім қашықтығы;

      ағымдағы ауа-райы;

      бұлттылық 1500 метрден (5000 фут) төмен емес немесе мәнділік деңгейіне қарай сектордағы ең аз абсолюттік биіктіктен төмен; будақ-жаңбырлы бұлттар; егер жаппай бұлтты болса тік көріну шамасы (деректер болған жағдайда);

      әуеайлақ бойынша болжам.

      395-7. ЖЖ – ОFIS радиохабарларын тарату бағдарламасына кіретін хабарламаларына көрсетілген тәртіпте мынай ақпараттың элементтері кіреді:

      1) әуеайлақтың атауы;

      2) әріптік индекс;

      3) бақылау уақыты;

      4) пайдаланылатын ҰҚЖ;

      5) ҰҚЖ беткі қабатының жай-күйі және тежелу тиімділігі (ілінісу коэффициенті);

      6) күту аймағында кешігу (қажеттілігіне қарай);

      7) жердегі желдің бағыты (магниттік меридианға қатысты градус) мен жылдамдығы, оның ішінде айтарлықтай өзгерістер және пайдаланылатын ҰҚЖ нақты учаскелерінде орнатылған жердегі жел датчиктері болса және бұл ақпаратты әуе кемелерінің пайдаланушыларын талап ететін болса ҰҚЖ және ақпаратқа қатыстының учаскесін көрсету;

      8) ҰҚЖ көріну шамасы мен көріну шамасының қашықтығы (ҰҚЖ көріну шамасы және көріну шамасының қашықтығы кемінде 2000 метр болғанда);

      9) ағымдағы ауа-райы;

      10) бұлттылық 1500 метрден (5000 фут) төмен емес немесе мәнділік деңгейіне қарай сектордағы ең аз абсолюттік биіктіктен төмен; будақ-жаңбырлы бұлттар; егер аспан қараңғы болса тік көріну шамасы, деректер болған жағдайда;

      11) ауа температурасы;

      12) шық кезі нүктесінен ауа-райы;

      13) биіктік өлшеу қондырғысына арналған деректер;

      14) кез келген қолда бар қонуға кіру, ұшып көтерілу және биіктікті алу аймақтарындағы желдің жылжуын қоса алғанда ерекше метеорологиялық құрбылытар туралы ақпарат және ұшуды жүргізуге әсер ететін таяудағы ауа-райы туралы ақпарат;

      15) "тренд" үлгідегі қонуға болжам.

      395-8. Әуеайлақтық ұшу-ақпараттық қызмет көрсету (бұдан әрі – AFIS) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 19 маусымдағы № 361 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2017 жылғы 25 шілдеде № 15364 болып тіркелген) Әуе қозғалысына қызмет көрсетуге қажеттілікті бағалау әдістемесіне сәйкес осындай қызмет көрсету түріне қажеттілік айқындалған бақыланбайтын әуеайлақтарда (тікұшақ айлақтарында) беріледі.

      Өз шегінде AFIS берілетін әуе кеңістігі оның бүйірлік және тік шекараларын көрсете отырып "ұшу ақпараты аймағы" (бұдан әрі - AFIZ) ретінде айқындалады.

      395-9. Ұшу ақпаратын әуеайлақтық қызмет көрсетуді әуеайлақтық ұшу ақпараты қызметі (бұдан әрі - AFIS органы) қамтамасыз етеді. AFIS органы ұшу-ақпараттық қызмет көрсету және әуеайлақтағы (тікұшақ айлағындағы) авариялық хабарлауды ғана қамтамасыз етеді және әуеайлақтық диспетчерлік қызмет көрсетуді жүзеге асырмайды.

      AFIS органы маневрлеу алаңындағы барлық әуе кемелеріне және ұшу ақпараты аймағында ұшуды орындайтын барлық әуе кемелеріне қызмет көрсетеді.

      395-10. Әуе кемесінің экипажына қызмет көрсету түрін айқындау мүмкіндігін беру үшін AFIS органы әуеайлақты атағаннан кейін "Ақпарат" шақыратын белгісін пайдаланады. Әуе кемесінің экипажы әуеайлақтық диспетчерлік қызмет көрсетудің болмауы туралы хабардар болмаса AFIS органы "әуеайлақтық диспетчерлік қызмет көрсетілмейді, қайталаймын көрсетілмейді" фразасын пайдалана отырып әуе кемесінің экипажына бұл туралы хабар береді".

      395-11. AFIZ және AFIS көрсетілетін әуеайлақтарда ұшуды орындау кезінде әуе кемесінің командирі AFIS органынан алған ақпараттың негізінде, сондай-ақ өз білімі мен қолда бар ақпараттың негізінде басқа әуе кемелеріне қатысты эшелондауды қамтамасыз ету үшін қажетті іс-қимылдарға, сондай-ақ көлік құралдары мен кедергілерге қатысты ара қашықтықты сақтауға қатысты шешім қабылдайды.

      Әуе кемесінің экипажына ақпарат беру оның сұрау салуы бойынша немесе әуе кемесінің экипажы сұратпаған ақпарат ұшуды қауіпсіз орындауға ықпал ететін болса AFIS органының бастамасымен беріледі.

      395-12. AFIS органы әуе кемесінің экипажына метеорологиялық жағдай туралы мынадай ақпарат береді:

      жердегі желдің бағыты мен жылдамдығы туралы, оның ішінде оның айтарлықтай өзгеруі туралы соңғы деректер;

      QFE қысымы бойынша биіктікті өлшеу қондырғысына арналған, сондай-ақ QNH қысымы бойынша биіктікті орнатуға арналған деректерді әуе кемесі экипажының сұрау салуы бойынша деректер;

      Газтурбиналы әуе кемелерінің ұшып көтерілуді орындау кезінде жұмыс істейтін ҰҚЖ ауа температурасы туралы деректер;

      ұшу бағыты және бастапқы биіктікті алу бойынша немесе егер ол 10 км-ден аспаса қонуға кіру және қону аймағында ең төменгі көріну туралы немесе тиісті жағдайларда егер AFIS органы ақпаратты алған болса жұмыс істейтін ҰҚЖ-да көріну алыстығы туралы деректер;

      ұшып көтерілу және биіктікті алу аймағындағы немесе қонуға кіру және қону аймағындағы ерекше метеорологиялық жағдай. Бұл ақпаратқа мыналар кіреді:

      будақ жаңбырлы бұлттылық, желдің жылжуы, бұршақ, нөсер сызықтары, біркелкі және қатты турбуленттілік, біркелкі және қатты мұздану аймақтарында бар және күтілетін құбылыстар туралы;

      пайдалану тұрғысында маңызды мәні бар (үсік жауын-шашын; үсік тұман; біркелкі немесе қатты жауын-шашын – жаңбыр; сіркіреме, қар, қарлы жаңбыр, мұзды жаңбыр, бұршақ, мұзды немесе ақ қиыршық қар түйіршіктері; біркелкі немесе қатты жаяу бұрқасын, тұман; шаңды немесе құмды дауыл, найзағай; құйын; жанартау күлі) таяудағы ауа райы туралы кез келген ақпарат.

      395-13. AFIS органы қажеттілігіне қарай әуе кемелеріне басқа да ӘҚҰ органдарынан алынған хабарламаларды береді.

      395-14. AFIS органы әуеайлақта қозғалыс ағынын ретке келтіруді ұйымдастыру және қолдау мақсатында әуе кемесінің экипажына мыналарды:

      желдің бағыты мен жылдамдығы бойынша деректер;

      ең қолайлы ҰҚЖ туралы деректер;

      әуеайлақта (тікұшақ айлағында) жүргізу схемалары;

      экипаж ұшып көтерілу немесе қону үшін пайдалануды жоспарлайтын (әуе кемесі экипажының сұрау салуы бойынша) ҰҚЖ ұзындығы немесе ҰҚЖ бөлігі туралы деректерді қоса ұшып көтерілуді немесе қонуды орындау үшін ҰҚЖ таңдауға мүмкіндік беретін ақпаратты береді.

      395-15. AFIS органы әуе кемесінің экипажына маневр жасау аймағындағы және оған өте жақын жердегі өзіне белгілі әуе кемелері, автокөлік құралдары мен персонал немесе осы әуе кемелері үшін қауіп төндіруі мүмкін AFIZ шегіндегі өзіне белгілі әуе кемелері туралы ақпаратты ұсынады.

      395-16. AFIS органы әуе кемесінің экипажының әуе кемесінің ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қажет әуеайлақтағы (тікұшақ айлағындағы) жағдай туралы ақпарат береді.

      Бұл ақпарат мүмкіндігінше мыналарды қамтуға тиіс:

      Әуеайлақтың (тікұшақ айлағының) жұмыс алаңында немесе оған тікелей жақын жердегі құрылыс және жөндеу жұмыстары туралы мәлімет;

      Тиісті таңбалануының болуына қарамастан ҰҚЖ, ЖЖ немесе перрондағы тегіс емес немесе бұзылған беткі қабат;

      ҰҚЖ, ЖЖ немесе перрондағы қар, лайсаң немесе мұздар;

      ҰҚЖ, ЖЖ немесе перрондағы су;

      ҰҚЖ, ЖЖ немесе перронға жақын жердегі омбы қарлар, немесе күртік қарлар; басқа да мерзімдік қауіптер, оның ішінде жылжымайтын әуе кемелері немесе жердегі және ауадағы құстар;

      Әуеайлақтың (тікұшақ айлағының) барлық жарықсигналды жүйелерінің немесе бөлігінің істен шығуы немесе тұрақсыз жұмыс істеуі;

      кез келген басқа да тиісті ақпарат.

      395-17. AFIS органы әуе кемесінің экипажына әуейлақтық қозғалыс үшін зор маңызға ие көзбен шолынбайтын навигациялық құралдарының және көзбен шолу құралдарының пайдалану жағдайындағы өзгерістер туралы ақпаратты береді.

      395-18. AFIS органы әуеайлақтың (тікұшақ айлағының, әуежайдың) авариялық-құтқару командаларына авариялық хабарлауды қамтамасыз етеді және мына жағдайларда іздестіру-құтқарудың үйлестіру орталығы:

      әуеайлақта (тікұшақ айлағында) және әуеайлақтың (тікұшақ айлағының) айналасында авиациялық оқиға орын алғаны туралы ақпарат алынса;

      AFIS органының жауапкершілік аймағына кірген немесе кіретін әуе кемесінің қауіпсіздігіне қауіп төнуі немесе қауіп төну мүмкіндігі туралы ақпарат алынса;

      бұл туралы әуе кемесінің экипажынан сұрау салу түссе;

      осындай хабарлама қажетті болып табылса.";

      18-тарау мынадай мазмұндағы 1-1-параграфпен толықтырылсын:

      "Параграф 1-1. Ұшу-ақпараттық қызмет көрсетудің әуеайлақтық органдарын (AFIS) ақпаратпен және байланыс құралдарымен қамтамасыз ету.

      395-19. AFIS органының жұмысын ұйымдастыру оның маманында мынадай жедел ақпараттың болуын көздейді:

      AFIS әуеайлағында (тікұшақ айлағында) нақты және болжанатын метеорологиялық жағдайлар туралы;

      пайдалану тұрығысында әуеайлақтың (тікұшақ айлағының) жұмыс алаңындағы ерекше жағдайлар бойынша және әуеайлақпен (тікұшақ айлағымен) байланысты кез келген құралдардың пайдалану жай-күйі туралы ақпарат;

      көзбен шолынбайтын навигациялық құралдарының, сондай-ақ жердегі қозғалыс, ұшып көтерілуді орындау, ұшып шығу, қонуға кіру және қону жауапкершілік аймағы шегіндегі пайдалану жағдайы бойынша.

      395-20. AFIS органы пайдаланатын авиациялық әуе радиобайланысы құралдары AFIZ шегінде ұшуды орындайтын AFIS және ӘК органдары арасында тікелей, шұғыл, үздіксіз және кедергілерден бос екі жақты байланыс жүргізуді қамтамасыз етеді.

      395-21. AFIS органы авиациялық жердегі телефон байланысымен мыналар арқылы қамтамасыз етіледі:

      тиісті АДО (ЖДП, АҰО);

      тиісті жақындау диспетчерлік орталығы (болған жағдайда және қажеттілігіне қарай);

      жергілікті авариялық-құтқару қызметтері;

      осы әуеайлаққа (тікұшақ айлағына) қызмет көрсететін метеорологиялық орган.

      Сөздік ақпаратты автоматты түрде жазу AFIS органының жұмысын қамтамасыз ету үшін пайдаланылатын барлық әуе және жерүсті электр байланыс арналарында жүзеге асырылуға тиіс.

      395-22. AFIS органы пайдаланатын әуе және жерүсті электрбайланыс құралдарын, сондай-ақ автоматты жазба құралдарына техникалық қызмет көрсету және жөндеу аталған жабдық үшін техникалық қызмет көрсету регламентіне сәйкес даярланған мамандар қамтамасыз етеді.

      395-23. Ұшу-ақпараттық қызмет көрсету органдарының жұмыс орындары жабдықтарының бақылау тізбесі осы Нұсқаулыққа 1-1-қосымшаға сәйкес белгіленеді.";

      404-1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "404-1. Аэронавигациялық ұйым қажеттілік болған жағдайда, Метеорологиялық қамтамасыз ету қағидаларының 507-530-тармақтарына сәйкес VOLMET радиохабарлар таратуды қамтамасыз етеді.";

      423-5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "423-5. AFIS органы мен аралас диспетчерлік қызмет көрсету органдары немесе ҰАО арасында ӘҚҚ үйлестіру және беру өзара іс-қимыл жасау рәсімдері туралы келісімге сәйкес жүзеге аысырылады.";

      429-3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "429-3. Аэронавигациялық жүйеге өзгерістер енгізбестен бұрын ӘҚҰ қызметі жариялауға арналған тиісті материалдарды дайындау, ресімдеу және шығару үшін аэронавигациялық ақпаратты басқару қызметіне қажетті уақытты есепке алуға тиіс.

      Егер енгізілетін өзгерістер аэронавигациялық карта мен (немесе) автоматтандырылған жүйелерге енгізуге жататын болса, олар Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 30 маусымдағы № 420 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15427 болып тіркелген) бекітілген Азаматтық авиацияда аэронавигациялық ақпаратпен қамтамасыз ету қағидаларында белгіленген мерзімде аэронавигациялық ақпаратты басқару қызметіне ұсынылады.".

      Әуе қозғалысын ұйымдастыру және оған қызмет көрсету жөніндегі нұсқаулыққа 1-1-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Азаматтық авиация комитеті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз тасығыштағы және электрондық нысандағы көшірмелерін ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберуді;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларына сәйкес іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму министрінің
міндетін атқарушы
Р. Скляр

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2017 жылғы 28 желтоқсандағы
№ 911 бұйрығына қосымша
  Әуе қозғалысын ұйымдастыру
және оған қызмет көрсету
жөніндегі нұсқаулыққа
1-1-қосымша

Әуеайлақтық диспетчерлік орталық (әуеайлақ ауданының диспетчерлік пункті) пен аудандық диспетчерлік орталықтың аудандық диспетчерлік пункті) диспетчерлік пункттерінің ӘҚҚ органдарының жұмыс орындары жабдықтарын бақылау тізбесі

Жабдық түрі

Брифинг ДП

ЖДП

СДП

МДП

ШДП

ЖДП

ЖДП

АД

Мобильдік (жылжымалы) МДП

АҰО (AFIS) органы

Арнайы мақсаттағы автомобил

1

Диспетчердiң пультi

-

+

+

+

+

+

+

+

+

+1

-

2

Негiзгi және резервтiк радиостанцияларды басқару органдары

-

+

+

+

+

+

+

+

+6

+

+6

3

Авариялық арна радиостанциясын басқару органдары

-

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

4

Әуедегі жағдайды бейнелеу аппаратурасы

-

-

-

+4

+

+

+1

+

+1

+1

-

5

ҰАШ РЛС (ЖҚБ АЖ) ақпаратын бейнелеу аппаратурасы

-

+2

+2

+2

-

-

-

-

-

-

-

6

АРП индикаторы немесе әуе жағдайын бейнелеу аппаратурасында пеленгтік ақпаратты көрсету

-

-

-

+1

+

+

+1

+1

+1

+1

-

7

Әуеайлақiшi байланысы радиостанциясын басқару органы

-

-

+

+

-

-

-

-

+

+

+

8

Дыбыс зорайтқыш және/немесе телефон байланысы аппаратурасы

+

+

+

+

+

+

+

+

+1

+

+

9

Жабдық болған жағдайда АЖРМ (ПРС немесе VOR) арқылы команда беру арнасын басқару органы

-

-

-

+

+1

+1

-

-

-

-

-

10

Жарық-сигналдық жабдықты қашықтан басқару

Ұшып-көтерiлу және қонудың жарық-сигналдық құралдарын басқару органдары

-

-

-

+

-

-

-

-

-

-

-

ҰҚЖ-дан шығып кетудің және ҰҚЖ-ға шығудың жарық

-

-

+2

+2

-

-

-

-

-

-

-

Әуеайлақ бойынша жермен жүру жарық- сигналдық құралдарын басқару органдары

-

+3

-

-

-

-

-

-

-

-

-

11

Қону жүйелерінің жай-күйі туралы автоматтандырылған сигнал беру

Дыбыстық және жарықтық

РМЖ

-

-

-

+

+1

-

-

-

-

-

-

ҚЖЖ

-

-

-

+

+1

-

-

-


-

-

Ұшып шығу және қону кезінде ЖСЖ-ы

-

-

-

+

-

-

-

-

-

-

-

Жарықтық

ҰҚЖ-дан шығып кету және ҰҚЖ-ға шығу ЖСЖ-ы

-

-

+

+

-

-

-

-

-

-

-

Аэродром бойынша жермен жү ру ЖСЖ-ы

-

+

-

-

-

-

-

-

-

-

-

12

Жарықтық сигнал беруін басқару пульті және "ҰҚЖ бос емес" индикаторы немесе әуе жағдайын бейнелеу аппаратурасын басқару және "ҰҚЖ бос емес" көрсету

-

-

+

+

-

-

-

-

-

-

-

13

Жабдық болған жағдайда ЖКРС жабдығының жай-күйінің дыбыстық және жарықтық сигнал беруді

-

-

-

+1

-

-

-

-

-

-

-

14

Метеоақпараттарды бейнелеу құралы

+1

+1

+5

+4,5

+5

+5

+1

+1

-

+

-

15

Сағаттар

+

+

+

+

+

+

+

+

+1

+

+

16.

AFTN желісіне қосылу нүктесі

+

+1

+1

+

+1

+1

+

+

+

+1

+1

      1Ұсынылатын жабдық;

      2III санаттың қонуға дәлме-дәл кiру ҰҚЖ-ы бар әуеайлақтарда орнатылады;

       3Басқарылатын жермен жүру құралдары жоқ болғанда бүйiрлiк жермен жүру оттарын және басқарылмайтын жарықтық көрсеткiштердi қону және ұшып-көтерiлу оттарының тобымен бірге басқаруға рұқсат етіледі.

      4Жабдық I, II, III санаттардағы және А, Б және В класты ҰҚЖ-ы бар әуеайлақтарда орнатылуы тиiс. Жабдық Г, Д және Е класты ҰҚЖ-ы бар әуеайлақтар үшiн әуе озғалысына диспетчерлік қызмет көрсету мақсаттарын қамтамасыз ету үшін аэронавигациялық ұйыммен есептелетін тәуекелдерді бағалауға сүйене отырып белгіленеді.

      5ӘҚБ диспетчерлiк пункттерiн бiр үй-жайда (залда) орналастыру кезінде, диспетчердiң тиiстi жұмыс орнынан метеоақпаратты оқу мүмкiндiгi қамтамасыз етiлсе, осы диспетчерлiк пункттер үшiн метеоақпаратты бейнелеудiң бiрыңғай құралын орнатуға жол беріледі.

       6Резервтік радиостанцияларды басқару органдары талап етілмейді.

      Ескертпе:

      1. Мобільді (жылжымалы) МДП – уақытша алаңдарда және авариялық жағдайда жедел өрістету үшін арнайы орындау МДП;

      2. Арнайы мақсаттағы автомобильдің – іздестіру-құтқару жұмыстары мақсатында – радио байланысатының АЖЖ құралдары жедел өрістету қажеттілік болған кезінде басқа жағдайларда пайдаланылатын автомобиль;

      3. Бір диспетчер бірнеше қызметтердің орындалуын қоса атқарған кезде жабдық осы тізбеге сәйкес жұмыс орнында орналасады.

О внесении изменений и дополнений в приказ исполняющего обязанности Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 16 мая 2011 года № 279 "Об утверждении Инструкции по организации и обслуживанию воздушного движения"

Приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 декабря 2017 года № 911. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 января 2018 года № 16272.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 50 Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 16 мая 2011 года № 279 "Об утверждении Инструкции по организации и обслуживанию воздушшш13411ного движения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 7006, опубликован в газете "Юридическая газета" от 29 июля 2011 года № 108 (2098)) следующие изменения и дополнения:

      в Инструкции по организации и обслуживанию воздушного движения, утвержденной указанным приказом:

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Специалисты органа ОВД (службы ОВД), в своей работе, руководствуются технологиями работы диспетчеров органа ОВД (службы ОВД), которые разрабатываются с учетом местных особенностей и условий каждого конкретного диспетчерского пункта (сектора) и утверждаются руководителем аэронавигационной организации (филиала), и включают:

      1) общие положения;

      2) подготовка к дежурству и прием дежурства;

      3) процедуры и условия координации;

      4) обслуживание воздушного движения;

      5) порядок действий в аварийных условиях, опасных ситуациях и отказах оборудования, непредвиденных обстоятельствах, связанных с нарушением ОВД.";

      пункт 17-5 изложить в следующей редакции:

      17-5. Выписки из средств объективного контроля и их анализ выполняется в следующих случаях:

      1) плановые:

      для контроля начальником службы ОВД – не реже 2-х раз в месяц. Объем определяется начальником службы ОВД.

      для контроля руководителями полетов (старшими диспетчерами) за работой специалистов смены ОВД – не реже 2-х раз в месяц (по каждой смене, в пиковые часы). Объем определяется руководителем полетов (старшим диспетчером);

      для контроля ведения переговоров между наблюдателем АМО и диспетчером службы ОВД в сложных метеорологических условиях – не реже 1 раза в месяц в объеме и на диспетчерских пунктах, определенных начальником службы ОВД;

      для контроля ведения переговоров диспетчера службы ОВД со смежными диспетчерскими пунктами – не реже 1 раза в месяц в объеме, определенном начальником службы ОВД;

      2) внеплановые:

      при авиационном событии (в соответствии с требованиями Правил расследования авиационных происшествий и инцидентов в гражданской и экспериментальной авиации, утвержденных приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 27 июля 2017 года № 505 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 15597));

      при обеспечении рейсов литера "А";

      при поступлении от экипажа воздушного судна отчета об инциденте при воздушном движении.";

      пункты 17-7 и 17-8 изложить в следующей редакции:

      "17-7. Задачи и функции органа ОВД (службы ОВД) определяются положением об органе ОВД (службе ОВД), утверждаемым руководителем аэронавигационной организации (филиала).

      Организационно-штатная структура органа ОВД (службы ОВД) разрабатывается в соответствии с задачами и функциями, определяемыми положением об органе ОВД (службе ОВД) и на ее основе устанавливается механизм подчиненности.

      17-8. Должностные инструкции разрабатываются для каждой должности в органе ОВД (службе ОВД), предусмотренной штатным расписанием, и утверждаются руководителем аэронавигационной организации (филиала).";

      пункты 17-13 и 17-14 изложить в следующей редакции:

      "17-13. В органе ОВД (службе ОВД) организуется прохождение медицинского осмотра диспетчеров ОВД (руководителей полетов, старших диспетчеров) перед началом выполнения должностных обязанностей в соответствии с подпунктом 1) пункта 53 Правил медицинского освидетельствования и осмотра в гражданской авиации Республики Казахстан, утвержденных приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 5 июня 2017 года № 324 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан № 15325), а также разрабатывается порядок контроля по недопущению нахождения персонала органа ОВД с признаками алкогольного, наркотического, токсикоманического опьянения в процессе выполнения своих обязанностей.

      17-14. Аэронавигационная организация обеспечивает орган ОВД (службу ОВД) руководствами пользователя оборудования и (или) систем, применяемых в целях ОВД, документами аэронавигационной информации (сборниками аэронавигационной информации) с назначением в органе ОВД (службе ОВД) ответственного должностного лица за их сохранность, ведение и ознакомление персонала органа ОВД.";

      пункт 23-4 изложить в следующей редакции:

      "23-4. Режим работы органов ОВД на аэродромах соответствует постоянно действующему регламенту работы данного аэродрома, опубликованному в документах аэронавигационной информации.

      Регламент работы аэродрома предварительно согласовывается между эксплуатантом аэродрома и службой ОВД.";

      пункт 23-7 исключить;

      пункт 34 изложить в следующей редакции:

      "34. При отсутствии диспетчера МДП и/или органа ОВД района аэродрома (связанное с регламентом его работы) ОВД полетов по ППП (специальных полетов по ПВП) следующих через район МДП или район аэродрома по воздушным трассам на эшелонах, но не ниже безопасных эшелонов для данных воздушных трасс, осуществляется диспетчером РДЦ в пределах горизонтальных границ своей зоны ответственности.";

      пункт 65-1 изложить в следующей редакции:

      "65-1. На контролируемых аэродромах все транспортные средства, используемые на площади маневрирования, поддерживают двустороннюю связь с органом ОВД аэродрома, за исключением случаев, когда необорудованное транспортное средство движется в сопровождении другого транспортного средства, оборудованного такими средствами связи, либо используется по заранее составленному плану, согласованному с органом ОВД.";

      пункт 67 изложить в следующей редакции:

      "67. Органы ОВД обеспечиваются последней информацией о фактических и прогнозируемых метеорологических условиях, а также вулканической деятельности, необходимой для выполнения ими соответствующих функций в соответствии с Правилами метеорологического обеспечения гражданской авиации, утвержденных приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 14 июня 2017 года № 345 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 15358) (далее – Правила метеорологического обеспечения).";

      пункт 74 изложить в следующей редакции:

      "74. Данные, содержащие информацию о ходе полета воздушного судна, представляются посредством использования электронных средств отображения информации или, при отсутствии электронных средств, записываются на бумажном носителе (в журнале).";

      пункт 76 исключить;

      пункт 78 изложить в следующей редакции:

      "78. Данные, содержащие информацию о ходе полета воздушного судна, хранятся в течение 30 календарных дней.";

      пункт 97-4 изложить в следующей редакции:

      "97-4. Диспетчерский орган обеспечивает эшелонирование путем использования одного из следующих элементов:

      1) вертикального эшелонирования, обеспечиваемого путем выделения для полетов различных эшелонов в соответствии с главой 14 настоящей Инструкции и приложением 2 к настоящей Инструкции;

      2) горизонтального эшелонирования, обеспечиваемого с помощью:

      продольного эшелонирования за счет выдерживания интервала между воздушными судами, выполняющими полет по одним и тем же сходящимся или идущим в противоположных направлениях линиям пути, который выражается во времени или расстоянии; либо

      бокового эшелонирования за счет обеспечения полетов воздушных судов на разных маршрутах или в разных географических районах.";

      пункт 196 изложить в следующей редакции:

      "196. На аэродромах, оснащенных ATIS, при установлении первоначальной связи с экипажем воздушного судна, диспетчер АДЦ (ДПРА) получает от экипажа воздушного судна доклад о прослушивании информации ATIS.

      При получении информации об изменении на аэродроме назначения метеорологической обстановки (SIGMET, AIRMET, предупреждение по сдвигу ветра), диспетчер АДЦ (ДПРА) передает эти сведения экипажам воздушных судов, находящимся на связи.

      Предупреждение по аэродрому передается экипажам воздушных судов, находящимся на земле.

      Эшелон перехода включается в диспетчерские разрешения для захода на посадку при отсутствии ATIS.";

      пункты 207, 208, 209, 210, 211, 212 и 213 изложить в следующей редакции:

      "207. Визуальный заход на посадку начинается в любой точке схемы захода на посадку по приборам. Разрешение экипажу воздушного судна, выполняющему полет по ППП, на выполнение визуального захода на посадку может быть запрошено экипажем воздушного судна или выдано диспетчером ОВД (при условии предварительного согласования диспетчера ОВД с экипажем воздушного судна).

      208. Экипажу воздушного судна, выполняющему полет по ППП, выдается разрешение на выполнение визуального захода на посадку при условии:

      1) экипаж имеет возможность поддерживать визуальный контакт с наземными ориентирами;

      2) сообщаемая нижняя граница облаков соответствует уровню, на котором начинается начальный участок захода на посадку воздушного судна, получившему такое разрешение, или превышает этот уровень; или

      3) в любой момент полета по схеме захода на посадку по приборам, пилот сообщает, что метеорологические условия позволяют выполнить визуальный заход на посадку.

      209. Разрешение на выполнение визуального захода на посадку означает, что экипажу предоставляется право выбора траектории полета по своему усмотрению.

      210. Диспетчер АДЦ (ДПРА) обеспечивает установленные интервалы эшелонирования для полетов по ППП между воздушным судном, выполняющим визуальный заход на посадку, и другими прибывающими и вылетающими воздушными судами.

      211. Диспетчер АДЦ (ДПРА) обеспечивает установленные интервалы эшелонирования для полетов по ППП между воздушными судами, следующими одно за другим и выполняющими визуальный заход на посадку до доклада экипажа воздушного судна, следующего позади об установлении визуального контакта с воздушным судном, которому затем дается указание продолжать заход на посадку и самостоятельно выдерживать эшелонирование относительно находящегося впереди воздушного судна.

      212. Орган ОВД информирует экипаж воздушного судна, следующего позади воздушного судна, относящегося к категории более тяжелого, о возможной турбулентности в следе.

      213. Диспетчер АДЦ (ДПРА) при выполнении визуального захода на посадку:

      1) контролирует выдерживание экипажем схемы снижения и захода на посадку по приборам до начала визуального захода на посадку при наличии радиолокационного контроля;

      2) своевременно представляет информацию экипажу о воздушной, метеорологической и орнитологической обстановке;

      3) контролирует выдерживание экипажем воздушного судна схемы ухода на второй круг по приборам при наличии радиолокационного контроля.";

      пункты 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 и 225 исключить;

      пункт 302 изложить в следующей редакции:

      "302. Взлет не от начала ВПП производится по согласованию между органом ОВД и экипажем вылетающего воздушного судна.

      Решение на взлет не от начала ВПП, принимает экипаж воздушного судна.";

      пункт 390 изложить в следующей редакции:

      "390. Для обеспечения полетно-информационного обслуживания и аварийного оповещения в пределах района полетной информации могут создаваться центры полетной информации (далее – ЦПИ), если ответственность за обслуживание в таких районах не возложена на органы ОВД.

      Для персонала ЦПИ утверждаются руководителем организации гражданской авиации (филиала) рабочие инструкции, определяющие с учетом местных особенностей порядок предоставления полетно-информационного обслуживания.";

      пункт 393-1 изложить в следующей редакции:

      "393-1. Кроме информации, указанной в пункте 393 настоящей Инструкции, полетно-информационное обслуживание, которым обеспечиваются полеты, включает предоставление информации относительно:

      1) сообщаемых или прогнозируемых погодных условий на аэродромах вылета, назначения и запасных аэродромах;

      2) опасности столкновения для воздушных судов, выполняющих полет в воздушном пространстве классов С и G.

      Информация, указанная в подпункте 2) настоящего пункта, включающая только известные воздушные суда, присутствие которых может создавать угрозу столкновения с информируемыми воздушными судами, будет иногда неполной, и органы ОВД не могут взять на себя ответственность за ее постоянный выпуск или за ее точность.

      В случае, когда существует необходимость дополнить информацию об угрозе столкновения, предоставляемую в соответствии с подпунктом 2) настоящего пункта, либо в случае временного нарушения полетно-информационного обслуживания в определенном воздушном пространстве целесообразно применять радиовещательную передачу воздушными судами информации о движении, которая передается экипажами в соответствии с требованиями Правил производства полетов в сфере гражданской авиации Республики Казахстан, утвержденных приказом исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 июля 2017 года № 509 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 15852).";

      дополнить пунктами 395-1, 395-2, 395-3, 395-4, 395-5, 395-6, 395-7, 395-8, 395-9, 395-10, 395-11, 395-12, 395-13, 395-14, 395-15, 395-16 и 395-17 следующего содержания:

      "395-1. Сообщение при оперативном полетно-информационном обслуживании (далее – OFIS) по ОВЧ (либо на высокой частоте (далее – ВЧ)) для использования в течение маршрутной фазы полета предназначено для того, чтобы обеспечить пилота по его запросу необходимой информацией об аэродроме и позволить ему принять предварительные решения относительно возможностей захода и посадки на этом аэродроме. Объем сообщения OFIS по ВЧ должен позволить пилотам установить основные соотношения между состоянием аэродрома и эксплуатационными возможностями воздушного судна и экипажа.

      395-2. Сообщение OFIS по ОВЧ (ВЧ) может применяться без изменения как для адресных передач, так и для включения в передачи методом радиовещания, предназначенные для нескольких аэродромов.

      395-3. Не следует включать в сообщение OFIS по ОВЧ (ВЧ) информацию, касающуюся средств и оборудования, если такая информация опубликована в документах аэронавигационной информации.

      395-4. Содержание сообщения OFIS по ОВЧ (ВЧ) для конкретного аэродрома может быть сокращено по мере необходимости, если аэродром закрыт.

      395-5. При ведении ВЧ (ОВЧ) - радиовещательных передач (ОFIS):

      1) каждое сообщение по аэродрому следует обозначать названием аэродрома, к которому относится информация;

      2) включается последняя имеющаяся информация с указанием времени этого наблюдения;

      3) включаемую в радиовещательную передачу и информацию следует обновлять немедленно, если происходит какое-либо изменение.

      395-6. В сообщения, входящие в ВЧ-радиовещательные передачи ОFIS, должна включаться следующая информация, передаваемая в указанной последовательности:

      1) информация о погоде на маршруте (информация об особых явлениях погоды на маршруте передается по форме SIGМЕТ и (или) AIRMET);

      2) информация по аэродрому, в том числе:

      название аэродрома;

      время наблюдения;

      важная оперативная информация;

      направление и скорость приземного ветра;

      если целесообразно, максимальная скорость ветра;

      видимость и, в соответствующем случае, дальность видимости на ВПП (RVR);

      текущая погода;

      облачность ниже 1500 м (5000 фут) или ниже наибольшей минимальной абсолютной высоты в секторе в зависимости от того какое значение больше; кучево-дождевая облачность; если облачность сплошная, вертикальная видимость (при наличии данных);

      прогноз по аэродрому.

      395-7. В сообщения, входящие в ОВЧ-радиовещательные передачи ОFIS, включают следующие элементы информации в указанном порядке:

      1) название аэродрома;

      2) буквенный индекс;

      3) время наблюдения;

      4) используемая (-ые) ВПП;

      5) состояние поверхности ВПП и эффективность торможения (коэффициент сцепления);

      6) задержка в зоне ожидания (при необходимости);

      7) направление (в градусах относительно магнитного меридиана) и скорость приземного ветра, в том числе значительные изменения и, если имеются датчики приземного ветра, установленные на конкретных участках используемой (ых) ВПП, указание ВПП и ее участка, к которому информация относится, если такая информация требуется эксплуатантами воздушных судов;

      8) видимость и дальность видимости на ВПП (когда видимость или дальность видимости на ВПП составляет менее 2000 метров);

      9) текущая погода;

      10) облачность ниже 1500 м (5000 фут) или ниже наибольшей минимальной абсолютной высоты в секторе, в зависимости от того, какое значение больше; кучево-дождевая облачность; если небо затенено – вертикальная видимость, когда такие данные имеются;

      11) температура воздуха;

      12) температура точки росы;

      13) данные для установки высотомера;

      14) любая имеющаяся информация об особых метеорологических явлениях в зонах захода на посадку, взлета и набора высоты, включая сдвиг ветра, и информацию о недавних явлениях погоды, влияющих на производство полетов;

      15) прогноз на посадку типа "тренд".

      395-8. Аэродромное полетно-информационное обслуживание (далее – AFIS) предоставляется на неконтролируемых аэродромах (вертодромах), на которых в соответствии с Методикой оценки потребности в обслуживании воздушного движения, утвержденной приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 19 июня 2017 года № 361 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 15364), определена потребность такого вида обслуживания.

      Воздушное пространство, в пределах которого предоставляется AFIS, определяется как "зона полетной информации" (далее - AFIZ) с указанием ее боковых и вертикальных границ.

      395-9. Аэродромное обслуживание полетной информацией обеспечивается аэродромной службой полетной информации (далее – орган AFIS). Орган AFIS обеспечивает только полетно-информационное обслуживание и аварийное оповещение на аэродроме (вертодроме) и не осуществляет аэродромное диспетчерское обслуживание.

      Орган AFIS обслуживает все воздушные суда на площади маневрирования и все воздушные суда, выполняющие полеты в зоне полетной информации.

      395-10. Для предоставления экипажу воздушного судна возможности определять вид предоставляемого обслуживания, орган AFIS использует позывной "Информация" после названия аэродрома. В случае, если определяется, что экипаж воздушного судна не осведомлен об отсутствие аэродромного диспетчерского обслуживания, орган AFIS сообщает об этом экипажу воздушного судна, используя фразу: "аэродромное диспетчерское обслуживание не предоставляется, повторяю, не предоставляется".

      395-11. При выполнении полетов в AFIZ и на аэродромах AFIS командир воздушного судна на основе полученной от органа AFIS информации, а также на основе своих знаний и имеющейся информации принимает решение относительно необходимых действий для обеспечения эшелонирования относительно других воздушных судов, а также соблюдения дистанции относительно транспортных средств и препятствий.

      Предоставление информации экипажу воздушного судна осуществляется по его запросу, либо по инициативе органа AFIS, если такая информация, по которой не было запроса от экипажа воздушного судна, может способствовать безопасному выполнению полета.

      395-12. Орган AFIS предоставляет экипажу воздушного судна следующую информацию о метеорологических условиях:

      последние данные о направлении и скорости приземного ветра, в том числе об их значительном изменении;

      данные для установки высотомера по давлению QFE, а также по запросу экипажа воздушного судна данные для установления высотомера по давлению QNH;

      данные о температуре воздуха на рабочей ВПП при выполнении взлета газотурбинных воздушных судов;

      данные о минимальной видимости по направлению взлета и начального набора высоты или в зоне захода на посадку и посадки, если она не превышает 10 км, или в соответствующих случаях, данные о дальности видимости на рабочей ВПП, если орган AFIS получил информацию;

      особые метеорологические условия в зоне взлета и набора высоты или в зоне захода на посадку и посадки. Такая информация включает информацию:

      о наличии или ожидаемом появлении в зоне кучево-дождевой облачности или грозы, сдвига ветра, града, линии шквалов, умеренной или сильной турбулентности, умеренного или сильного обледенения;

      любую информацию о недавних явлениях погоды, которые имеют важное, с точки зрения эксплуатации, значение (замерзающие осадки; замерзающий туман; умеренные или сильные осадки - дождь, морось, снег, дождь со снегом, ледяной дождь, град, ледяная или снежная крупа, снежные зерна; умеренная или сильная низовая метель; туман; пылевая или песчаная буря; гроза; смерч; вулканический пепел).

      395-13. Орган AFIS в случае необходимости предоставляет экипажу воздушного судна сообщения, полученные от других органов ОВД.

      395-14. Орган AFIS, с целью организации и поддержания упорядоченного потока движения на аэродроме, предоставляет экипажу воздушного судна информацию, которая позволяет выбрать ВПП для выполнения взлета или посадки, включая:

      данные по направлению и скорости ветра;

      данные о предпочтительной ВПП;

      схемы руления на аэродроме (вертодроме);

      данные о длине ВПП или части ВПП, которую экипаж планирует использовать для взлета или посадки (по запросу экипажа воздушного судна).

      395-15. Орган AFIS предоставляет экипажу воздушного судна информацию об известных ему воздушных судах, автотранспортных средствах и персоналу, которые находятся в зоне маневрирования и непосредственно вблизи нее, или об известных ему воздушных судах, выполняющих полеты в пределах AFIZ, которые могут представлять опасность для этого воздушного судна.

      395-16. Орган AFIS предоставляет экипажу воздушного судна информацию об условиях на аэродроме (вертодроме), которая необходима для обеспечения безопасности полета воздушного судна.

      Такая информация должна, по возможности, содержать:

      сведения о строительных или ремонтных работах на рабочей площади аэродрома (вертодрома) или непосредственно вблизи нее;

      неровной или разрушенной поверхности на ВПП, РД или перроне, независимо от наличия соответствующей маркировки;

      снега, слякоти или льда на ВПП, РД или перроне;

      воды на ВПП, РД или перроне;

      снежных сугробах или заносах вблизи ВПП, РД или перрона; других временных опасностей, в том числе неподвижных воздушных судах или птицах на земле и в воздухе;

      отказа или неустойчивого функционирования части или всей светосигнальной системы аэродрома (вертодрома);

      любой другой соответствующей информации.

      395-17. Орган AFIS предоставляет экипажу воздушного судна информацию об изменениях в эксплуатационном состоянии не визуальных навигационных средств и визуальных средств, имеющих важное значение для аэродромного движения.

      395-18. Орган AFIS обеспечивает аварийное оповещение аварийно-спасательной команды аэродрома (вертодрома, аэропорта) и координационный центр поиска и спасания, в случае если:

      получена информация о том, что на аэродроме (вертодроме) или вокруг аэродрома (вертодрома) произошло авиационное происшествие;

      получена информация об угрозе или возможности возникновения угрозы безопасности воздушного судна, которое входит или будет входить в зону ответственности органа AFIS;

      об этом поступил запрос от экипажа воздушного судна;

      такое сообщение считается необходимым.";

      главу 18 дополнить параграфом 1-1 следующего содержания:

      "Параграф 1-1. Обеспечение аэродромных органов полетно-информационного обслуживания (AFIS) информацией и средствами связи

      395-19. Организация работы органа AFIS предусматривает наличие у его специалиста оперативной информации:

      о фактических и прогнозируемых метеорологических условиях на аэродроме (вертодроме) AFIS;

      по особым, с точки зрения эксплуатации, условиям на рабочей площади аэродрома (вертодрома) и информацию об эксплуатационном состоянии любого связанного с аэродромом (вертодромом) средства;

      по эксплуатационному состоянию не визуальных навигационных средств, а также визуальных средств, которые необходимы для наземного движения, выполнения взлета, вылета, захода на посадку и посадки, в пределах их зоны ответственности.

      395-20. Средства авиационной воздушной радиосвязи, используемой органом AFIS обеспечивают ведение прямой, оперативной, непрерывной и свободной от помех двусторонней связи между органом AFIS и воздушными судами, выполняющими полеты в пределах AFIZ.

      395-21. Орган AFIS обеспечивается авиационной наземной телефонной связью с:

      соответствующим РДЦ (МДП, ЦПИ);

      соответствующим диспетчерским органом подхода (при наличии и в случае необходимости);

      местными аварийно-спасательными службами;

      метеорологическим органом, обслуживающим этот аэродром (вертодром).

      Автоматическая запись речевой информации должна осуществляться на всех каналах воздушной и наземной электросвязи, которые используются для обеспечения работы органа AFIS.

      395-22. Техническое обслуживание и ремонт средств воздушной и наземной электросвязи, используемой органом AFIS, а также средств автоматической записи, обеспечивается подготовленным специалистом в соответствии с регламентами технического обслуживания для данного оборудования.

      395-23. Контрольный перечень оборудования рабочих мест органов полетно-информационного обслуживания устанавливается в соответствии с приложением 1-1 к настоящей Инструкции.";

      пункт 404-1 изложить в следующей редакции:

      "404-1. Аэронавигационная организация при наличии потребности обеспечивает радиовещательную передачу VOLMET в соответствии с пунктами 507-530 Правил метеорологического обеспечения гражданской авиации,";

      пункт 423-5 изложить в следующей редакции:

      "423-5. Координация и передача ОВД между органом AFIS и смежными органами диспетчерского обслуживания либо ЦПИ осуществляется в соответствии с соглашениями о процедурах взаимодействия.";

      пункт 429-3 изложить в следующей редакции:

      "429-3. Прежде чем вводить изменения в аэронавигационную систему, органы ОВД учитывают время, необходимое службе управления аэронавигационной информацией для подготовки, оформления и выпуска соответствующего материала, предназначенного для опубликования.

      В случае, если вводимые изменения подлежат включению в аэронавигационные карты и (или) автоматизированные системы, они представляются службе управления аэронавигационной информацией в сроки, установленными Правилами обеспечения аэронавигационной информацией в гражданской авиации, утвержденными приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 июня 2017 года № 420 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 15427).";

      приложение 1-1 к Инструкции по организации и обслуживанию воздушного движения изложить согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету гражданской авиации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на бумажном носителе и в электронной форме на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, согласно подпунктам 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
      Министра по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
Р. Скляр

  Приложение
к приказу Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 28 декабря 2017 года № 911
  Приложение 1-1
  к Инструкции по организации
и обслуживанию воздушного движения

      "Контрольный перечень оборудования рабочих мест органов ОВД (диспетчерских пунктов аэродромного диспетчерского центра (диспетчерских пунктов района аэродрома), районного диспетчерского центра (районных диспетчерских пунктов), органов полетно-информационного обслуживания


Вид оборудования

ДДП Брифинг

ДДПР

ССДП

ДДПВ

ДДПК

ДДПП

МДП (ЦПИ)

РДП

Мобильный (передвижной) ДПВ

Орган ЦПИ (AFIS)
 

Автомобиль специального назначения

1

Пульт диспетчера

-

+

+

+

+

+

+

+

+

+1

-

2

Органы управления основной и резервной радиостанциями

-

+

+

+

+

+

+

+

+6

+

+6

3

Органы управления радиостанцией аварийного канала

-

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

4

Аппаратура отображения воздушной обстановки

-

-

-

+4

+

+

+1

+

+1

+1

-

5

Аппаратура отображения информации РЛС ОЛП (АС УНД)

-

+2

+2

+2

-

-

-

-

-

-

-

6

Индикатор АРП или отображение пеленгационной информации на аппаратуре отображения воздушной обстановки

-

-

-

+1

+

+

+1

+1

+1

+1

-

7

Орган управления радиостанциями внутриаэродромной связи

-

-

+

+

-

-

-

-

+

+

+

8

Аппаратура громкоговорящей и/или телефонной связи

+

+

+

+

+

+

+

+

+1

+

+

9

Органы управления каналом передачи команд через ДПРМ (ПРС или VOR) при наличии оборудования

-

-

-

+

+1

+1

-

-

-

-

-

10

Аппаратура дистанционного управления светосигнальным оборудованием

Органы управления светосигнальными средствами взлета и посадки

-

-

-

+

-

-

-

-

-

-

-

Органы управления светосигнальными средствами схода с ВПП и выхода на ВПП

-

-

+2

+2

-

-

-

-

-

-

-

Органы управления светосигнальными средствами руления по аэродрому

-

+3

-

-

-

-

-

-

-

-

-

11

Автоматическая сигнализация о состоянии посадочных систем

Звуковая и световая

РМС

-

-

-

+

+1

-

-

-

-

-

-

ОСП

-

-

-

+

+1

-

-

-


-

-

ССО взлета и посадки

-

-

-

+

-

-

-

-

-

-

-

Световая

ССО схода с ВПП и выхода на ВПП

-

-

+

+

-

-

-

-

-

-

-

ССО руления по аэродрому

-

+

-

-

-

-

-

-

-

-

-

12

Пульт управления световой сигнализацией и индикатор "ВПП занята" или управление и отображение "ВПП занята" на аппаратуре отображения воздушной обстановки

-

-

+

+

-

-

-

-

-

-

-

13

Звуковая и световая сигнализация состояния оборудования ОПРС, при наличии оборудования

-

-

-

+1

-

-

-

-

-

-

-

14

Средства отображения метеоинформации

+1

+1

+5

+4,5

+5

+5

+1

+1

-

-

-

15

Часы

+

+

+

+

+

+

+

+

+1

+

+

16.

Точка входа в сеть AFTN

+

+1

+1

+

+1

+1

+

+

+

+1

+1

      1Рекомендуемое оборудование;

      2Устанавливается на аэродромах, имеющих ВПП точного захода на посадку по III категории;

      3При отсутствии управляемых средств руления допускается управление боковыми рулежными огнями и неуправляемыми световыми указателями вместе с группой огней посадки и взлета;

      4Оборудование должно устанавливаться на аэродромах, имеющих ВПП I, II, III категории и классов А, Б и В. Для аэродромов, имеющих ВПП классов Г, Д и Е, оборудование устанавливается исходя из оценки рисков, которые рассчитываются аэронавигационной организацией, для обеспечения целей диспетчерского обслуживания воздушного движения;

      5При размещении диспетчерских пунктов ОВД в одном помещении (зале) допускается установка единого для данных диспетчерских пунктов средства отображения метеоинформации при обеспечении возможности считывания метеоинформации с соответствующего рабочего места диспетчера;

      6 Органы управления резервными радиостанциями не требуются.

      Примечание:

      1. Мобильный (передвижной) ДПВ – ДПВ специального исполнения для оперативного развертывания на временных площадках и в аварийных случаях.

      2.Автомобиль специального назначения – автомобиль, используемый в целях поисково-спасательных работ, и в других случаях при необходимости оперативного развертывания средств ОВЧ радиосвязи.

      3. При совмещении выполнения нескольких функций одним диспетчером, оборудование концентрируется на одном рабочем месте в соответствии с данным перечнем.