Астана қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 18 желтоқсандағы "Тұқым шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетінқызметтер регламенттерін бекіту туралы" № 102-2341 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2017 жылғы 3 тамыздағы № 102-1582 қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2017 жылғы 14 қыркүйекте № 1129 болып тіркелді. Күші жойылды - Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің 2021 жылғы 23 маусымдағы № 505-2164 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің 23.06.2021 № 505-2164 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі заңдарына сәйкес Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Астана қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 18 желтоқсандағы"Тұқым шаруашылығы саласындағымемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы"№ 102-2341 қаулысына (Нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тіркеу тiзiлiмiнде № 997 болып тіркелген, 2016 жылғы 4 ақпанда "Астана ақшамы", "Вечерняя Астана" газеттерінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      жоғарыда көрсетілген қаулыға 2, 3-қосымшалар осы қаулыға 1, 2-қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2."Астана қаласының Ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысына осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркегеннен кейін оның көшірмесін мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялау, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жазба және электрондық түрде жолдау және Астана қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыру жүктелсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің орынбасары М.Е. Бектұроваға жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Астана қаласының әкімі Ә. Исекешев

  Астана қаласы әкімдігінің
2017 жылғы 3 тамыздағы
№ 102-1582 қаулысына
1-қосымша

"Бірегей және элиталық тұқымдар, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді, тұқым өткізушілерді аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті Жалпы ережелер

      1. "Бірегей және элиталық тұқымдар, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді, тұқым өткізушілерді аттестаттау" мемлекеттiк көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) – "Астана қаласының Ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрi – көрсетілетін қызметті беруші) "Тұқым шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы № 4-2/416 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11777 болып тіркелген) бекітілген "Бірегей және элиталық тұқымдар, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді, тұқым өткізушілерді аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорация" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      3) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) немесе қағаз түрінде.

      3. Порталда мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған (бұдан әрі – ЭЦҚ) электрондық құжат нысанында жолданады.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қағаз жеткізгіште алуға жүгінген жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық нысанда ресімделеді, басып шығарылады және мөрмен және көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қолымен куәландырылады.

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.

      5. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар тізімі қоса берілген өтінішті тапсыруы мемлекеттiк көрсетілетін қызмет бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:

      1-рәсім: көрсетілетін қызметті алушы өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне береді, тіркеу нөмірін берумен және күнімен тіркеледі, бұдан кейін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына немесе оның орынбасарына беріледі. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 20 (жирма) минут.

      1-рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының өтінішін (құжаттарын) тіркеу.

      2-рәсім: көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына береді. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 30 (отыз) минут.

      2-рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолымен тіркелген құжаттар орындауға жіберіледі.

      3-рәсім: көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің жауапты орындаушысына тапсырады. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 30 (отыз) минут.

      3-рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің жауапты орындаушысын анықтау.

      4-рәсім: көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың толық еместігі анықталған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының аттестаттау туралы куәлік алуға өтінішін одан әрі қарастырудан жазбаша дәлелде бас тартады. Басқа жағдайда көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің жауапты маманы көрсетілетін қызметті алушыдан келіп түскен құжаттарды Көрсетілетін қызметті алушының бірегей тұқымдарды өндірушілерге, элиталық-тұқымдық шаруашылықтарға, тұқымдық шаруашылықтарға, тұқым өткізушілерге қойылатын талаптарға сәйкестігін қарау бойынша сараптама комиссиясының (бұдан әрі – Сараптама комиссиясы) қарауына жолдайды. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 4 (төрт) жұмыс күні;

      4-рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын Сараптама комиссиясының алуы.

      5-рәсім: Сараптама комиссиясы ұсынылған құжаттарды зерделейді, Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 27 наурыздағы № 4-2/266 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11773 болып тіркелген) бекітілген бірегей және элиталық тұқымдар, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді, тұқым өткізушілерді аттестаттау қағидаларына (бұдан әрі – Қағида) сай қойылатын талаптарға сәйкестігін тексеру актісін жасайды. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 10 (он) жұмыс күні.

      5-рәсімнің нәтижесі – Сараптама комиссиясының көрсетілетін қызметті алушының аттестаттау туралы куәлік алу үшін қажетті құжаттарын орынға шыға отырып қарастыруы.

      6-рәсім: Сараптама комиссиясы көпшілік дауыспен көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарға сәйкестілігі немесе сәйкес еместігі туралы шешім қабылдайды. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 3 (үш) жұмыс күні.

      6-рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарға сәйкестігі немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден жазбаша дәлелді түрде бас тарту туралы Сараптама комиссиясының шешімі, ол хаттамамен рәсімделеді және Сараптама комиссиясының барлық мүшелері қол қояды.

      7-рәсім: көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға аттестаттау туралы куәлікті береді немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді түрде бас тартады. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 1 (бір) жұмыс күні.

      7-рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушығааттестаттау туралы куәлікті беру немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден жазбаша дәлелді бас тарту.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің(қызметкерлерінің)өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің басшысы;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      5) Сараптама комиссиясы.

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімнің (іс-қимылдың) бірізділігінің сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында қарастырылған құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға ұсынады:

      1) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері Стандарттың 9-тармағында қарастырылған көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды тексереді және көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды. Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандартқа 6-қосымшаға сәйкес құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 20 (жиырма) минут.

      рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың аттестаттау туралы куәлікті алу шарттарына сәйкестігін тексеру және қолхат беру.

      2) көрсетілетін қызметті беруші тапсырылған құжаттарды тексеріп, Эксперттік комиссияға қарауға жібереді – 20 (жиырма) жұмыс күні.

      рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарастыру және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру.

      10. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының нақты сипаттамасы, сондай-ақ өзге де көрсетілетін қызметті берушілер және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 2 және 3-қосымшағаларға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

      11. Мемлекеттік қызметтіпортал арқылы көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібін және рәсімдердің (іс-қимылдардың) бірізділігін сипаттау:

      1-процесс – көрсетілетін қызметті алушы порталда өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен мәліметтерді тіркеуді жүзеге асырады, көрсетілетін қызметті алушының компьютеріндегі интернет-браузерде сақталатын парольді порталға енгізу процесі (авторизациялау процесі) (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызмет алушылар үшін жүзеге асырылады);

      2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының компьютеріндегі интернет-браузерге ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, көрсетілетін қызметті алушының порталға паролін енгізу процесі (авторизациялау процесі);

      1-шарт – логин (жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) және бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) және пароль арқылы порталда тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру.

      3-процесс – порталда көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру.

      4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметті (бұдан әрі – ЭМҚ) таңдауы, оны көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және электрондық түрде қажетті құжаттарға сұрау салуды ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі);

      5-процесс – "электрондық үкіметтің" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті төлеу, бұл ақпарат "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер қоры" ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ) түседі;

      2-шарт – ЭМҚ көрсетілгені үшін жүргізілген төлем фактісін "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да тексеру;

      6-процесс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да мемлекеттік қызметтің көрсетілгені үшін төлемнің болмауына байланысты порталмен сұратылған ақпараттыберуден бас тарту туралы хабарлама дайындау;

      7-процесс – сұрау салуды растау (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігін таңдауы;

      3-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ, ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН және БСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;

      8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылған ЭМҚ-дан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      9-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭМҚ көрсетуге сұраудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерін) ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою);

      10-процесс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын)тіркеу және сұрауды өңдеу;

      4-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және аттестаттау туралы куәлік беру үшін негіздемелерге сәйкестігін тексеруі;

      11-процесс –"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылған ЭМҚ-дан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      12-процесс: көрсетілетін қызметті алушының порталда қалыптастырылған ЭМҚ нәтижесін (аттестаттау туралы электрондық куәлікті) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдалана отырып қалыптастырылады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің портал арқылы қадамдық әрекеттері мен шешімдері (мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекеттесудің № 1 және 2 диаграммасы) осы Регламентке3-қосымшада келтірілген:

      1-процесс – ЭМҚ көрсету үшін "Е-лицензиялау" АЖ-да көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің логин мен парольді енгізуі (авторизациялау процесі);

      1-шарт – логин мен пароль арқылы көрсетілетін қызметті берушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің түпнұсқалығын "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да тексеру;

      2-процесс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      3-процесс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген ЭМҚ-ны таңдауы, оны көрсету үшін сұраудың нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізуі;

      4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұрауды ЭҮШ арқылы "Жеке тұлға"/мемлекеттік деректер қорына/"Заңды тұлға" мемлекеттік дерек қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ/ЗТ МҚД) жолдау;

      2-шарт –ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ көрсетілетін қызметті алушы деректерінің болуын тексеру;

      5-процесс – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ және "Е-лицензиялау" МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;

      6-процесс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің қағаз түріндегі құжаттардың болуы туралы белгі қою бөлігінде сұраудың нысанын толтыру және көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеу және оларды сұрау нысанына қоса тіркеу;

      7-процесс – сұрауды "Е-лицензиялау" АЖ-да тіркеу және оны ЭМҚ "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да өңдеу;

      3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және аттестаттау туралы куәлікті беру негіздемелеріне сәйкестігін тексеру;

      8-процесс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректеріндегі бұзушылықтарға байланысты сұратылатын ЭМҚ-дан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      9-процесс – көрсетілетін қызметті алушының "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да қалыптастырылған ЭМҚ-ның нәтижесін (аттестаттау туралы куәлікті)алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті беруші уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалана отырып қалыптастырылады.

  "Бірегей және элиталық
тұқымдар, бірінші, екінші және
үшінші көбейтілген тұқым
өндірушілерді, тұқым
өткізушілерді аттестаттау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-үдерістерінің анықтамасы



  "Бірегей және элиталық
тұқымдар, бірінші, екінші және
үшінші көбейтілген тұқым
өндірушілерді, тұқым
өткізушілерді аттестаттау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет Мемлекеттік корпорация арқылыжүзеге асырылады



  "Бірегей және элиталық
тұқымдар, бірінші, екінші және
үшінші көбейтілген тұқым
өндірушілерді, тұқым
өткізушілерді аттестаттау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

1-диаграмма. Мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсету кезіндегі ақпараттық жүйелердіңфункционалдық өзара іс-әрекеті



  Астана қаласы әкімдігінің
2017 жылғы 3 тамыздағы
№ 102-1582 қаулысына
2-қосымша

"Тыңайтқыштар (органикалықтарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. "Тыңайтқыштар (органикалықтарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттiк көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) – "Астана қаласының Ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрi – көрсетілетін қызметті беруші) "Тыңайтқыштар (органикалықтарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 21 шілдедегі № 4-4/679 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11946 болып тіркелген) бекітілген "Тыңайтқыштар (органикалықтарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетеді.

      Өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорация" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      3) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшеге төлем құжаттарын ұсыну.

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

      5. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қзметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Көрсетілетін қызметті алушының Стандартқа 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттар тізбесі қоса берілген өтінішті тапсыруы мемлекеттiк көрсетілетін қызмет бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:

      1-рәсім:көрсетілетін қызметті алушы өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне тапсырады, тіркеу күні мен нөмірінберумен тіркеледі, бұдан кейін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына немесе оның орынбасарына беріледі. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 15 (он бес) минут.

      1-рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының өтінішін (құжаттарын) тіркеу.

      2-рәсім: көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның орынбасары көрсетілетін қызметті алушының өтінішін көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына береді. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 15 (он бес) минут.

      2-рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолымен орындау үшін көрсетілетін қызметті алушының тіркелген құжаттары.

      3-рәсім: көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің жауапты маманына тапсырады. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 15 (он бес) минут.

      3-рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің жауапты маманын белгілеу.

      4-рәсім: көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің жауапты маманы көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды тексередi және Ауыл шаруашылығы тауарларын өндірушілерге субсидияларды анықтау және бөлу жөніндегі ведомствоаралық комиссияның (бұдан әрі – ВАК) қарауына енгiзедi. Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, өтінім мен құжаттар көрсетілетін қызметті алушыға пысықтауға қайтарылады. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 1 (бір) жұмыс күні.

      4-рәсімнің нәтижесі – субсидия алу үшін көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын тексеру және ВАК-қа қарастыруға жолдау.

      5-рәсім:ВАК көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды қарастырады, субсидия алуға көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін қалыптастырады және Астана қаласының әкiмiне (бұдан әрі – әкім) бекiтуге жібереді. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 2 (екі) жұмыс күні.

      5-рәсімнің нәтижесі – өскен көшеттердің болуын тексеружәне егiстiктi қабылдау актісін жасау.

      Көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға арналған өтінішті одан әрі қараудан жазбаша дәлелденген түрде бас тартады – 1 (бір) жұмыс күні.

      6-рәсім: әкiм көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін бекiтеді. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 1 (бір) жұмыс күні.

      6-рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін бекiту.

      7-рәсім: көрсетілетін қызметті берушісубсидия төлеуге арналған ведомостті қалыптастырады және аумақтық қазынашылық бөлiмшесіне төлем шоттарының тiзiлiмiн ұсынады. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 1 (бір) жұмыс күні.

      7-рәсімнің нәтижесі – төлем шоттарының тізілімін аумақтық қазынашылық бөлімшеге жолдау.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері(қызметкерлері) арасындағы өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің басшысы;

      4) көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің жауапты орындаушысы;

      5) ВАК.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл, рәсімдердің (іс-қимылдың) бірізділігін, Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібініңтолық сипаттамасы осы Регламентке 1, 2 және 3-қосымшаларға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында қарастырылған құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға ұсынады:

      1) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері Стандарттың 9-тармағында қарастырылған көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды тексереді және қабылданған құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды. Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандартқа 4-қосымшаға сәйкес құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 30 (отыз) минут.

      Рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың субсидия алу шарттарына сәйкестігін тексеру және қолхат беру.

      2) көрсетілетін қызметті беруші өтінімнің Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6сәуірдегі № 4-4/305 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11223 болып тіркелген) бекітілген Тыңайтқыштар (органикалықтарды қоспағанда) құнын субсидиялау қағидасының (бұдан әрі – Қағида) 8-тармағына сәйкес субсидия алу шарттарына сәйкестігін қарастырады. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 3 (үш) жұмыс күні.

      Рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қарастыру;

      3) егер өтінім Қағиданың 7-тармағында көрсетілген шарттарға сәйкес келген немесе сәйкес келмеген жағдайда, Стандартқа 1, 2-қосымшаларға сәйкес көрсетілген қызметті берушінің уәкілетті адамының қолы қойылған субсидия тағайындау немесе тағайындамау туралы шешімі бар қағаз жеткізгіштегі хабарлама Мемлекеттік корпорацияға жолданады. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 1 (бір) жұмыс күні.

      Рәсімнің нәтижесі – субсидия тағайындау немесе тағайындамау туралы шешім.

      2. Көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттарының тізілімін ұсыну. Осы рәсімді жүзеге асыру үшін берілетін ең ұзақ уақыт – 1 (бір) жұмыс күні.

      Рәсімнің нәтижесі – төлем шоттарының тізілімін аумақтық қазынашылық бөлімшеге жолдау.

      3. Мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібін және рәсімдердің (іс-қимылдардың) бірізділігін сипаттау:

      1-процесс:көрсетілетін қызметті алушы порталда өзінің электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) тіркеу куәлігінің көмегімен мәліметтерді тіркеуді жүзеге асырады, көрсетілетін қызметті алушының компьютеріндегі интернет-браузерде сақталатын парольді порталға енгізу процесі (авторизациялау процесі) (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызмет алушылар үшін жүзеге асырылады);

      2-процесс: көрсетілетін қызметті алушының компьютеріндегі интернет-браузерге ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, көрсетілетін қызметті алушының порталға паролін енгізу процесі (авторизациялау процесі);

      1-шарт: логин (жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) және бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) және пароль арқылы порталда тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;

      3-процесс: порталда көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      4-процесс: көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметті (бұдан әрі – ЭМҚ) таңдауы, оны көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және электрондық түрде қажетті құжаттарға сұрау салуды ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі);

      5-процесс: "электрондық үкіметтің" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ)арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті төлеу, бұл ақпарат "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер қоры" ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ) түседі;

      2-шарт: ЭМҚ көрсетілгені үшін жүргізілген төлем фактісін "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да тексеру;

      6-процесс: "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да мемлекеттік қызмет көрсетілгені үшін төлемнің болмауына байланысты сұратылған ақпаратты беруден бас тарту туралы хабарлама дайындау;

      7-процесс: сұрау салуды растау (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігін таңдауы;

      3-шарт: порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ, ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН және БСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;

      8-процесс: көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылған ЭМҚ-дан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      9-процесс: көрсетілетін қызметті алушының ЭМҚ көрсетуге сұраудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерін) ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою);

      10-процесс: "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) тіркеу және сұрауды өңдеу;

      4-шарт: көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және лицензия беруге арналған негіздемелерге сәйкестігін тексеруі;

      11-процесс:"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылған ЭМҚ-дан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      12-процесс:көрсетілетін қызметті алушының порталда қалыптастырылған ЭМҚнәтижесін (электронды лицензия) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдалана отырып қалыптастырылады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің портал арқылы қадамдық әрекеттері мен шешімдері (мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекеттесудің № 1 және 2 диаграммасы) осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген:

      1-процесс: ЭМҚ көрсету үшін "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің логин мен парольді енгізуі (авторизациялау процесі);

      1-шарт: логин мен пароль арқылы көрсетілетін қызметті берушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің түпнұсқалығын "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да тексеру;

      2-процесс: көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      3-процесс: көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген ЭМҚ-ны таңдауы, оны көрсету үшін сұраудың нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізуі;

      4-процесс: көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұрауды ЭҮШ арқылы "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ)/ "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЗТ МДҚ) жолдау;

      2-шарт:ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ көрсетілетін қызметті алушы деректерінің болуын тексеру;

      5-процесс: ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ және "Е-лицензиялау" МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;

      6-процесс: көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің қағаз түріндегі құжаттардың болуы туралы белгі қою бөлігінде сұраудың нысанын толтыру және көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеу және оларды сұрау нысанына қоса тіркеу;

      7-процесс: сұрауды "Е-лицензиялау" АЖ-да тіркеу және оны ЭМҚ "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да өңдеу;

      3-шарт: көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және субсидия беру негіздемелеріне сәйкестігін тексеру;

      8-процесс: "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылатын ЭМҚ-дан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      9-процесс: көрсетілетін қызметті алушының "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да қалыптастырылған ЭМҚ-ның нәтижесін (электрондық лицензияны)алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті беруші уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалана отырып қалыптастырылады.

  "Тыңайтқыштар
(органикалықтарды қоспағанда)
құнын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерініңанықтамасы



  "Тыңайтқыштар
(органикалықтарды қоспағанда)
құнын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетіледі



  "Тыңайтқыштар
(органикалықтарды қоспағанда)
құнын субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне
3-қосымша

№ 1 диаграмма.Мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсету кезіндегі ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-әрекеті



О внесении изменений в постановление акимата города Астаны от 18 декабря 2015 года № 102-2341 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области семеноводства"

Постановление акимата города Астаны от 3 августа 2017 года № 102-1582. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 14 сентября 2017 года № 1129. Утратило силу постановлением акимата города Нур-Султана от 23 июня 2021 года № 505-2164.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Нур-Султана от 23.06.2021 № 505-2164 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлениив Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата города Астаны от 18 декабря 2015 года № 102-2341"Об утверждении регламентов государственных услуг в области семеноводства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 997, опубликовано 4 февраля 2016 года в газетах "Астана ақшамы", "Вечерняя Астана") следующие изменения:

      приложения 2, 3 к вышеуказанному постановлению изложить в новой редакции согласно приложениям 1, 2 к настоящему постановлению.

      2. Возложить на руководителя Государственного учреждения "Управление сельского хозяйства города Астаны" направление копии настоящего постановления после государственной регистрации в органах юстиции, в печатном и электронном виде для официального опубликования в периодических печатных изданиях и в Информационно-правовой системе "Әділет", а также в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан, и размещение на интернет-ресурсе акимата города Астаны.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Астаны Бектурову М.Е.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Астаны А. Исекешев

  Приложение 1
к постановлению акимата
города Астаны
от 3 августа 2017 года № 102-1582

Регламент государственной услуги "Аттестация производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций и реализаторов семян"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга       "Аттестация производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций и реализаторов семян" (далее – государственная услуга) оказывается – Государственным учреждением "Управление сельского хозяйства города Астаны" (далее – услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Аттестация производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций и реализаторов семян" (далее – Стандарт), утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 мая 2015 года № 4-2/416 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области семеноводства" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11777).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) или бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является – свидетельство об аттестации.

      4. Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      В случае обращения услугополучателя за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

      5. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача услугополучателем (либо его представителем по доверенности) заявления с приложением перечня документов согласно пункту 9 Стандарта.

      Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      процедура 1: услугополучателем подается заявление в канцелярию услугодателя, регистрируется с присвоением номера и даты, после чего передается руководителю услугодателя. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 20 (двадцать) минут.

      результат процедуры – регистрация заявления (документов) услугополучателя.

      процедура 2: руководитель услугодателя передает заявление услугополучателя руководителю отдела. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 30 (тридцать) минут.

      результат процедуры – зарегистрированные документы услугополучателя с визой руководителя услугодателя передаются для исполнения.

      процедура 3: руководитель отдела услугодателя передает заявление услугополучателя ответственному исполнителю. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 30 (тридцать) минут.

      результат процедуры – определение ответственного специалиста отдела услугодателя.

      процедура 4: в случае установления факта неполноты представленных услугополучателем документов, ответственный специалист отдела услугодателя дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления услугополучателя на получение свидетельства об аттестации. В ином случае ответственный исполнитель услугодателя направляет документы заявителя на рассмотрение Экспертной комиссии по рассмотрению документов услугополучателя на соответствие требованиям, предъявляемым к производителям оригинальных семян, элитно-семеноводческим хозяйствам, семеноводческим хозяйствам, реализаторам семян (далее – Экспертная комиссия). Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 4 (четыре) рабочих дня;

      результат процедуры – проверка полноты документов услугополучателя, получение Экспертной комиссией документов услугополучателя.

      процедура 5: Экспертная комиссия изучает представленные документы, составляет акт обследования услугополучателя на соответствие требованиям согласно Правил аттестации производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций, реализаторов семян (далее – Правила), утвержденные приказом исполняющего обязанности Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 27 марта 2015 года № 4-2/266 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11773). Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 10 (десять) рабочих дней.

      результат процедуры – рассмотрение Экспертной комиссией документов услугополучателя для получения свидетельства об аттестации с выездом на место.

      процедура 6: Экспертная комиссия большинством голосов принимает решение о соответствии или несоответствии услугополучателя квалификационным требованиям. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 3 (три) рабочих дня.

      результат процедуры – решение Экспертной комиссии о соответствии услугополучателя квалификационным требованиям либо письменный мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, который оформляется протоколом и подписывается всеми членами Экспертной комиссии.

      процедура 7: канцелярия услугодателя выдает услугополучателю свидетельство об аттестации либо мотивированный отказ в оказании государственной услуги. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 1 (один) рабочий день.

      результат процедуры – выдача свидетельства об аттестации либо письменный мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) канцелярия услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) руководитель отдела услугодателя;

      4) ответственный исполнитель услугодателя;

      5) Экспертная комиссия.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя при оказании государственной услуги приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан", а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Услугополучатель представляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта, в Государственную корпорацию:

      1) работник Государственной корпорации проверяет представленные услугополучателем документы, предусмотренные пунктом 9 Стандарта, и направляет услугодателю. В случае неполного представления услугополучателем пакета документов – отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов согласно приложению 6 к Стандарту. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 20 (тридцать) минут.

      результат процедуры – проверка представленных услугополучателем документов на соответствие условиям получения свидетельства об аттестации и выдача расписки;

      2) услугодатель осуществляет проверку предоставленных документов и направляет на рассмотрение Экспертной комиссии – 20 (двадцать) рабочих дней.

      результат процедуры – рассмотрение заявления услугополучателя и выдача результата оказания государственной услуги.

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 и 3 к настоящему Регламенту.

      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      процесс 1: услугополучатель осуществляет регистрацию данных на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале, который хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      процесс 2: прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале;

      условие 1: проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) и бизнес-идентификационный номер (далее – БИН) и пароль;

      процесс 3: формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процесс 4: выбор услугополучателем электронной государственной услуги (далее – ЭГУ), указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для ее оказания и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом запроса необходимых документов в электронном виде;

      процесс 5: оплата государственной услуги через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП), данная информация поступает в информационную систему "Государственная база данных "Е-лицензирование" (далее – ИС ГБД "Е-лицензирование");

      условие 2: проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" факта оплаты за оказание ЭГУ;

      процесс 6: подготовка сообщения об отказе в запрашиваемой информации порталом в связи с отсутствием оплаты за оказание государственной услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      процесс 7: выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      условие 3: проверка порталом срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН и БИН, указанных в регистрационном свидетельстве ЭЦП;

      процесс 8: формирование сообщения об отказе в запрашиваемой ЭГУ в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      процесс 9: удостоверение (подписание) ЭПЦ услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание ЭГУ;

      процесс 10: регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса;

      условие 4: проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи свидетельства об аттестации;

      процесс 11: формирование сообщения об отказе в запрашиваемой ЭГУ в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      процесс 12: получение услугополучателем результата ЭГУ (электронного свидетельства об аттестации), сформированного порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      Пошаговые действия и решения услугодателя через портал (диаграммы № 1 и 2 функционального взаимодействия информационных систем при оказании государственной услуги) приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту:

      процесс 1: ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС "Е-лицензирование" для оказания ЭГУ;

      условие 1: проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;

      процесс 2: формирование в ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;

      процесс 3: выбор сотрудником услугодателя ЭГУ, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для ее оказания и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя;

      процесс 4: направление запроса через ШЭП в Государственную базу данных "Физические лица"/Государственную базу данных "Юридические лица" (далее – ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ) и в ИС ГБД "Е-лицензирование" о данных услугополучателя;

      условие 2: проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ ГБД ЮЛ;

      процесс 5: формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ ГБД ЮЛ и в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      процесс 6: заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, представленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса;

      процесс 7: регистрация запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка ЭГУ в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      условие 3: проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи свидетельства об аттестации;

      процесс 8: формирование сообщения об отказе в запрашиваемой ЭГУ в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      процесс 9: получение услугополучателем результата ЭГУ (электронного свидетельства об аттестации), сформированного в ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

  Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
"Аттестация производителей оригинальных,
элитных семян, семян первой, второй и третьей
репродукций и реализаторов семян"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги

     


  Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
"Аттестация производителей оригинальных,
элитных семян, семян первой, второй и третьей
репродукций и реализаторов семян"

Государственная услуга осуществляется через Государственную корпорацию


  Приложение 3
к Регламенту государственной услуги "Аттестация производителей оригинальных,
элитных семян, семян первой, второй и третьей
репродукций и реализаторов семян"

Диаграмма 1. Функциональное взаимодействие информационных систем при оказании государственной услуги через портал

     


 
  Приложение 2
к постановлению акимата
города Астаны
от 3 августа 2017 года № 102-1582

Регламент государственной услуги "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)" (далее – государственная услуга) оказывается – Государственным учреждением "Управление сельского хозяйства города Астаны" (далее – услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)" (далее – Стандарт), утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 21 июля 2015 года № 4-4/679 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11946).

      Прием заявок и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – предоставление в территориальное подразделение казначейства платежных документов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся субсидий на банковские счета услугополучателей.

      4. Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная и (или) бумажная.

      5. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача услугополучателем заявки с приложением перечня документов по форме согласно приложению 3 к Стандарту.

      7. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      процедура 1: услугополучателем подается заявка в канцелярию услугодателя, регистрируется с присвоением номера и даты, после чего передается руководителю услугодателя либо его заместителю. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 15 (пятнадцать) минут.

      результат процедуры – регистрация заявки (документов) услугополучателя.

      процедура 2: руководитель услугодателя передает заявку услугополучателя руководителю отдела. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 15 (пятнадцать) минут.

      результат процедуры – зарегистрированные документы услугополучателя с визой руководителя услугодателя для исполнения.

      процедура 3: руководитель отдела услугодателя передает заявку услугополучателя ответственному исполнителю. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 15 (пятнадцать) минут.

      результат процедуры – определение ответственного специалиста отдела услугодателя.

      процедура 4: ответственный исполнитель проверяет представленные документы услугополучателя, предусмотренные в пункте 9 Стандарта, на полноту и вносит на рассмотрение Межведомственной комиссии по определению и распределению субсидий сельскохозяйственным товаропроизводителям (далее – МВК). В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, заявка и документы возвращаются услугополучателю на доработку. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 1 (один) рабочий день;

      результат процедуры – проверка документов услугополучателя на получение субсидий и направление на рассмотрение МВК.

      процедура 5: МВК рассматривает представленные документы услугополучателя, формирует список услугополучателей на получение субсидий и направляет на утверждение акиму города Астаны (далее – аким). Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 2 (два) рабочих дня.

      В случае установления факта неполноты представленных услугополучателем документов, услугодатель дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления на получение государственной услуги – 1 (один) рабочий день;

      результат процедуры – проверка наличия всходов и составление акта приемки посевов.

      процедура 6: аким утверждает список услугополучателей. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 1 (один) рабочий день.

      результат процедуры – утверждение списка услугополучателей.

      процедура 7: услугодатель формирует ведомость на выплату субсидий и представляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 1 (один) рабочий день.

      результат процедуры – направление реестра счетов в территориальное подразделение казначейства.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) канцелярия услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) руководитель отдела услугодателя;

      4) ответственный исполнитель услугодателя;

      5) МВК.

      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией приведено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложений 1, 2 и 3 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан", а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. Услугополучатель представляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта, в Государственную корпорацию:

      1) работник Государственной корпорации проверяет представленные услугополучателем документы, предусмотренные пунктом 9 Стандарта, и принятые документы направляет услугодателю. В случае неполного представления услугополучателем пакета документов – отказывает в приеме заявки и выдает расписку об отказе в приеме документов согласно приложению 4 к Стандарту. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 30 (тридцать) минут.

      результат процедуры – проверка представленных услугополучателем документов на соответствие условиям получения субсидий и выдача расписки;

      2) услугодатель рассматривает заявку на соответствие условиям получения субсидий согласно Правил субсидирования стоимости удобрений (за исключением органических) (далее – Правила), утвержденных приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 6 апреля 2015 года № 4-4/305 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11223). Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 3 (три) рабочих дня.

      результат процедуры – рассмотрение заявки услугополучателя;

      3) в случае соответствия или несоответствия заявки условиям, указанным в пункте 7 Правил, в Государственную корпорацию направляется уведомление на бумажном носителе с решением о назначении или неназначении субсидий, подписанное уполномоченным лицом услугодателя, согласно приложениям 1, 2 к Стандарту. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 1 (один) рабочий день.

      результат процедуры – решение о назначении или неназначении субсидий.

      11. Предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей. Максимально допустимое время для осуществления данной процедуры – 1 (один) рабочий день.

      результат процедуры – предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате.

      12. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      процесс 1: услугополучатель осуществляет регистрацию данных на портале с помощью своего регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП), процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале, который хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      процесс 2: прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале;

      условие 1: проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) и бизнес-идентификационный номер (далее – БИН) и пароль;

      процесс 3: формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процесс 4: выбор услугополучателем электронной государственной услуги (далее – ЭГУ), указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для ее оказания и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом запроса необходимых документов в электронном виде;

      процесс 5: оплата государственной услуги через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП), данная информация поступает в информационную систему "Государственная база данных "Е-лицензирование" (далее – ИС ГБД "Е-лицензирование");

      условие 2: проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" факта оплаты за оказание ЭГУ;

      процесс 6: подготовка сообщения об отказе в запрашиваемой информации порталом в связи с отсутствием оплаты за оказание государственной услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      процесс 7: выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      условие 3: проверка порталом срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН и БИН, указанных в регистрационном свидетельстве ЭЦП;

      процесс 8: формирование сообщения об отказе в запрашиваемой ЭГУ в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      процесс 9: удостоверение (подписание) ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание ЭГУ;

      процесс 10: регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса;

      условие 4: проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;

      процесс 11: формирование сообщения об отказе в запрашиваемой ЭГУ в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      процесс 12: получение услугополучателем результата ЭГУ (электронной лицензии), сформированного порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      Пошаговые действия и решения услугодателя через портал (диаграммы № 1 и 2 функционального взаимодействия информационных систем при оказании государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:

      процесс 1: ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС "Е-лицензирование" для оказания ЭГУ;

      условие 1: проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;

      процесс 2: формирование в ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;

      процесс 3: выбор сотрудником услугодателя ЭГУ, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для ее оказания и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя;

      процесс 4: направление запроса через ШЭП в Государственную базу данных "Физические лица/Государственную базу данных "Юридические лица" (далее – ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ) и в ИС ГБД "Е-лицензирование" о данных услугополучателя;

      условие 2: проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ ГБД ЮЛ;

      процесс 5: формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ ГБД ЮЛ и в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      процесс 6: заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, представленных услугополучателем, и прикрепление их к форме запроса;

      процесс 7: регистрация запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка ЭГУ в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      условие 3: проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи субсидий;

      процесс 8: формирование сообщения об отказе в запрашиваемой ЭГУ в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      процесс 9: получение услугополучателем результата ЭГУ (электронной лицензии), сформированного в ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

  Приложение 1
к Регламенту государственной услуги "Субсидирование стоимости удобрений
(за исключением органических)"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

     


  Приложение 2
к Регламенту государственной услуги "Субсидирование стоимости удобрений
(за исключением органических)"

Государственная услуга осуществляется через Государственную корпорацию

     


  Приложение 3
к Регламенту государственной услуги
"Субсидирование стоимости удобрений
(за исключением органических)"

Диаграмма 1. Функциональное взаимодействие информационных систем при оказании государственной услуги через портал