"Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Жамбыл облысы әкімдігінің 2016 жылғы 31 наурыздағы № 91 қаулысына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2017 жылғы 11 кыркүйектегі № 193 қаулысы. Жамбыл облысы Әділет департаментінде 2017 жылғы 27 қыркүйекте № 3534 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2021 жылғы 19 наурыздағы № 73 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 19.03.2021 № 73 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде тұпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Жамбыл облысы әкімдігінің 2016 жылғы 31 наурыздағы № 91 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3058 болып тіркелген, 2016 жылғы 17 мамырда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қоса беріліп отырған:

      1) "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті; 

      2) "Мемлекеттік кәсіпорынның немесе мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарға тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйдің немесе жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын үйдің болуы (болмауы) туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      3) "110 кВ және одан төмен, 220 кВ және одан жоғары объектілер үшін қайталанатын (шунтталатын) электр беру желілері мен қосалқы станцияларды салудың техникалық орындылығы туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      4) "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйлерді жекешелендіру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.".

      Көрсетілген қаулымен бекітілген "Мемлекеттік кәсіпорынның немесе мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарға тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйдің немесе жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын үйдің болуы (болмауы) туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының 1 қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      Аталған қаулы осы қаулының 2 қосымшасына сәйкес "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйлерді жекешелендіру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентімен толықтырылсын.

      2. "Жамбыл облысы әкімдігінің энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы қаулыдан туындайтын басқа да шаралардың қабылдануын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Б. Орынбековке жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі К. Көкрекбаев

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2017 жылғы 11 қыркүйектегі
№ 193 қаулысына 1 қосымша
  Жамбыл облысы әкімдігінің
2016 жылғы "31" наурыздағы
№ 91 қаулысымен бекітілген

"Мемлекеттік кәсіпорынның немесе мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарға тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйдің немесе жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын үйдің болуы (болмауы) туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік кәсіпорынның немесе мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарға тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйдің немесе жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын үйдің болуы (болмауы) туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 9 сәуірдегі № 319 бұйрығымен бекітілген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11015 болып тіркелген, 2015 жылғы 3 маусымда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) (бұдан әрі – стандарт) сәйкес аудандардың және Тараз қаласының тұрғын үй қатынастары саласындағы функцияны жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет беруші) көрсетеді. 

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру мемлекеттік қызметті көрсетілетін "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – мемлекеттік кәсіпорынның не мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарға тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйдің немесе жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын үйдің болуы (болмауы) туралы анықтама беру немесе стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік кызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме – стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттарды қызмет алушымен (не сенімхат бойынша оның өкілімен) ұсыну болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттарды қабылдайды, тіркейді және көрсетілетін қызмет берушінің басшысына жібереді – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бұрыштаманы дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманына жібереді – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттарды өңдейді, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді және басшыға қол қою үшін жібереді - 3 (үш) жұмыс күн ішінде;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне электрондық немесе қағаз түрінде жібереді –3 (үш) сағат ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты Мемлекеттік корпорацияның инспекторына электрондық түрде жібереді - 20 (жиырма) минут ішінде.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіздеме болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) құжаттарды қабылдау, тіркеу және көрсетілетін қызмет берушінің басшысына жіберу;

      2) бұрыштама дайындау және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманына жіберу;

      3) ұсынылған құжаттарды өңдеу, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін

      немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдеу және басшыға қол қою үшін жіберу;

      4) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою және көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне электрондық немесе қағаз түрінде жіберу;

      5) қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты Мемлекеттік корпорацияның инспекторына электрондық түрде жіберу.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен қызмет берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы;

      4) Мемлекеттік корпорацияның инспекторы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы өзара іс-қимылдың реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттарды қабылдайды, тіркейді және көрсетілетін қызмет берушінің басшысына жібереді – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бұрыштаманы дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманына жібереді – 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттарды өңдейді, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді және басшыға қол қою үшін жібереді - 3 (үш) жұмыс күн ішінде;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне электрондық немесе қағаз түрінде жібереді –3 (үш) сағат ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты Мемлекеттік корпорацияның инспекторына электрондық түрде жібереді - 20 (жиырма) минут ішінде.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорациясына және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну тәртібін, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін өңдеу ұзақтығын сипатталуы:

      1) Мемлекеттік корпорацияның инспекторы құжаттарды қабылдайды және тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат немесе қызмет алушы стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын және (немесе) қолдану мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда стандарттың 3 қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді – 20 (жиырма) минут ішінде;

      2) Мемлекеттік корпорацияның инспекторы реестрді жасайды және құжаттарды қызмет берушіге электрондық түрде жібереді - 1 (бір) жұмыс күні ішінде; 

      3) Мемлекеттік корпорацияның инспекторы қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты электрондық түрде береді – 5 (бес) минуттан аспайды.

      10. Мемлекеттік корпорация бір ай бойы нәтиженің сақталуын қамтамасыз етеді, содан кейін оларды стандарттың 2 қосымшасына сәйкес нысан бойынша талап етілмеген құжаттарды уәкілетті органға жіберу тізілімімен көрсетілетін қызметті алушыға одан әрі сақтау үшін береді. Бір ай өткен соң көрсетілетін қызметті алушы өтініш жасаған кезде Мемлекеттік корпорацияның сұратуы бойынша көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға дайын құжаттарды жібереді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілген қызметті берушілер және (немесе) Мемлекеттік корпорациясымен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес - процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы қызмет берушінің (http://energy.gov.kz) және Жамбыл облысы әкімдігінің (http://zhambyl.gov.kz) интернет–ресурсында орналастырылады.

  "Мемлекеттік кәсіпорынның
немесе мемлекеттік мекеменің
тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарға тұрақты
пайдалануында коммуналдық
тұрғын үй қорынан берілген
тұрғын үйдің немесе жергілікті
атқарушы орган жеке тұрғын үй
қорынан жалдаған тұрғын үйдің
болуы (болмауы) туралы
анықтама беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


Шартты белгілер:

     


  Жамбыл облысы әкімдігінің
2017 жылғы 11 қыркүйектегі
№ 193 қаулысына 2 қосымша
  Жамбыл облысы әкімдігінің
2016 жылғы "31" наурыз № 91
қаулысымен бекітілген

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйлерді жекешелендіру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйлерді жекешелендіру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 9 сәуірдегі № 319 бұйрығымен бекітілген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11015 болып тіркелген, 2015 жылғы 3 маусымда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) (бұдан әрі – стандарт) сәйкес аудандардың және Тараз қаласының тұрғын үй қатынастары саласындағы функцияны жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет беруші) көрсетеді. 

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру мемлекеттік қызметті көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі:

      1-кезең: тұрғын үй комиссиясының тұрғын үйді жекешелендіру немесе жазбаша түрде дәлелді бас тарту туралы шешімі;

      2-кезең: тұрғын үйді беру туралы шешім шығарылған күннен бастап оны мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекеттік мекемелердің мемлекеттік тұрғын үй қорынан коммуналдық меншікке берген жағдайда "Мемлекеттік заңды тұлғаларға бекітіліп берілген мемлекеттік мүлікті мемлекеттік меншіктің бір түрінен екіншісіне беру қағидасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 1 маусымдағы № 616 қаулысымен бекітілген Мемлекеттік заңды тұлғаларға бекітіліп берілген мемлекеттік мүлікті мемлекеттік меншіктің бір түрінен екіншісіне беру қағидасына сәйкес жүзеге асырылады.

      Тұрғын үйді беретін орган жекешелендіруге жататын тұрғын үйді коммуналдық тұрғын үй қорына ауыстыруды жүзеге асырған кезде бір мезгілде көрсетілетін қызметті алушыға төленуі тиіс сома көрсетілген тұрғын үйдің құны туралы анықтама беріледі.

      3-кезең: жергілікті атқарушы орган мен өтініш беруші арасында тұрғын үйді жекешелендіру туралы шарт жасау. Тұрғын үйді жекешелендіру туралы шарт жасалғаннан кейін, "Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйлерді жекешелендiру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 2 шілдедегі № 673 қаулысымен бекітілген Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйлерді жекешелендiру қағидаларының (бұдан әрі – Қағидалар) 23-тармағында көрсетілген жағдайларды қоспағанда, күнтізбелік отыз күн ішінде жергілікті бюджетке төленуі тиіс тұрғын үйдің құнын төлеу жүргізіледі.

      Тұрғын үйді меншікке өтеусіз алған кезде төлем жүргізілмейді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме – стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттарды қызмет алушымен (не сенімхат бойынша оның өкілімен) ұсыну болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерімен қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау, тіркеу және оларды қызмет берушінің басшысына жіберу, қызмет алушы стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын және (немесе) қолдану мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат беру - 20 (жиырма) минут ішінде;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қарау және мемлекеттік қызметті беру бойынша жауапты орындаушыны айқындау – 20 (жиырма) минут ішінде;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкерімен ұсынылған құжаттарды зерделеу, тұрғын үйді беру туралы шешім шығарылған күннен бастап оны мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекеттік мекемелердің мемлекеттік тұрғын үй қорынан коммуналдық меншікке берген жағдайда стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың дайындау, тұрғын үй комиссиясына жолдау - 3 (үш) жұмыс күн ішінде;

      4) тұрғын үй комиссиясымен құжаттарды қарау, тұрғын үй комиссиясы

      шешіміне қол қою, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкеріне жолдау - 22 (жиырма екі) жұмыс күн ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкерімен жергілікті атқарушы орган мен өтініш беруші арасында тұрғын үйді жекешелендіру туралы шарт жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты әзірлеу және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жіберу– 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен жергілікті атқарушы орган мен өтініш беруші арасында тұрғын үйді жекешелендіру туралы шарт жобасына немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жіберу – 20 (жиырма) минут ішінде;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерімен қызмет алушыға жергілікті атқарушы орган мен өтініш беруші арасында тұрғын үйді жекешелендіру туралы шарт жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу және беру - 10 (он) минут ішінде.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерімен қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау, тіркеу және оларды қызмет берушінің басшысына жіберу, қызмет алушы стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын және (немесе) қолдану мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат беру;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қарау және мемлекеттік қызметті беру бойынша жауапты орындаушыны айқындау;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкерімен ұсынылған құжаттарды зерделеу, тұрғын үйді беру туралы шешім шығарылған күннен бастап оны мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекеттік мекемелердің мемлекеттік тұрғын үй қорынан коммуналдық меншікке берген жағдайда стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың дайындау, тұрғын үй комиссиясына жолдау;

      4) тұрғын үй комиссиясымен құжаттарды қарау, тұрғын үй комиссиясының шешіміне қол қою, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкеріне жолдау;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкерімен жергілікті атқарушы орган мен өтініш беруші арасында тұрғын үйді жекешелендіру туралы шарт жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты әзірлеу және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жіберу;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен жергілікті атқарушы

      орган мен өтініш беруші арасында тұрғын үйді жекешелендіру туралы шарт жобасына немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жіберу;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерімен қызмет алушыға жергілікті атқарушы орган мен өтініш беруші арасында тұрғын үйді жекешелендіру туралы шарт жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу және беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзараіс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушілердің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.

      4) тұрғын үй комиссиясы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы өзара рәсімдердің реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерімен қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау, тіркеу және оларды қызмет берушінің басшысына жіберу, қызмет алушы стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын және (немесе) қолдану мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат беру - 20 (жиырма) минут ішінде;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қарау және мемлекеттік қызметті беру бойынша жауапты орындаушыны айқындау – 20 (жиырма) минут ішінде;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкерімен ұсынылған құжаттарды зерделеу, тұрғын үйді беру туралы шешім шығарылған күннен бастап оны мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекеттік мекемелердің мемлекеттік тұрғын үй қорынан коммуналдық меншікке берген жағдайда стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың дайындау, тұрғын үй комиссиясына жолдау - 3 (үш) жұмыс күн ішінде;

      4) тұрғын үй комиссиясымен құжаттарды қарау, тұрғын үй комиссиясының шешіміне қол қою, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкеріне жолдау - 22 (жиырма екі) жұмыс күн ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкерімен жергілікті атқарушы орган мен өтініш беруші арасында тұрғын үйді жекешелендіру туралы шарт жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты әзірлеу және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жіберу– 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен жергілікті атқарушы орган мен өтініш беруші арасында тұрғын үйді жекешелендіру туралы шарт жобасына немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жіберу – 20 (жиырма) минут ішінде;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерімен қызмет алушыға жергілікті атқарушы орган мен өтініш беруші арасында тұрғын үйді жекешелендіру туралы шарт жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу және беру - 10 (он) минут ішінде.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігі, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы регламентке қосымшаға сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы қызмет берушінің (http://energy.gov.kz) және Жамбыл облысы әкімдігінің (http://zhambyl.gov.kz) интернет–ресурсында орналастырылады.

  "Мемлекеттік тұрғын үй
қорынан берілетін тұрғын
үйлерді жекешелендіру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


Шартты белгілер:

     


О внесении изменений и дополнения в постановление акимата Жамбылской области от 31 марта 2016 года № 91 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства"

Постановление акимата Жамбылской области от 11 сентября 2017 года №193. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 27 сентября 2017 года № 3534. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 19 марта 2021 года №73

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 19.03.2021 № 73 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      Внести в постановление акимата Жамбылской области от 31 марта 2016 года № 91 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3058, опубликовано 17 мая 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения и дополнение:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1.Утвердить прилагаемые:

      1) регламент государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде";

      2) регламент государственной услуги "Выдача справки о наличии (отсутствии) в постоянном пользовании жилища из коммунального жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, гражданам, нуждающимся в жилище из жилищного фонда государственного предприятия либо государственного учреждения";

      3) регламент государственной услуги "Выдача заключения о технической целесообразности строительства дублирующих (шунтирующих) линий электропередачи и подстанций для объектов 110 кВ и ниже, 220 кВ и выше";

      4) регламент государственной услуги "Приватизация жилищ из государственного жилищного фонда".".

      Регламент государственной услуги "Выдача справки о наличии (отсутствии) в постоянном пользовании жилища из коммунального жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, гражданам, нуждающимся в жилище из жилищного фонда государственного предприятия либо государственного учреждения", утвержденный указанным постановлением, изложить в редакции согласно приложению 1 к настоящему постановлению.

      Указанное постановление дополнить регламентом государственной услуги "Приватизация жилищ из государственного жилищного фонда" согласно приложению 2 к настоящему постановлению.

      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление энергетики и жилищно-коммунального хозяйства акимата Жамбылской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления его направление на официальное опубликование;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области;

      4) принятие иных мер, вытекающих из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Б. Орынбекова.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области К. Кокрекбаев

  Приложение 1 к постановлению
акимата Жамбылской области
от 11 сентября 2017 года № 193
  Утвержден постановлением
акимата Жамбылской области
от "31" марта 2016 года № 91

Регламент государственной услуги

"Выдача справки о наличии (отсутствии) в постоянном пользовании жилища из коммунального жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, гражданам, нуждающимся в жилище из жилищного фонда государственного предприятия либо государственного учреждения"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача справки о наличии (отсутствии) в постоянном пользовании жилища из коммунального жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, гражданам, нуждающимся в жилище из жилищного фонда государственного предприятия либо государственного учреждения" (далее – государственная услуга) оказывается в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача справки о наличии (отсутствии) в постоянном пользовании жилища из коммунального жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, гражданам, нуждающимся в жилище из жилищного фонда государственного предприятия либо государственного учреждения", утвержденных приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 9 апреля 2015 года № 319 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11015, опубликовано 3 июня 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") (далее - стандарт), структурным подразделением местного исполнительного органа районов и города Тараз, осуществляющих функции в сфере жилищных отношений (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – справка о наличии (отсутствии) в постоянном пользовании жилища из коммунального жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, гражданам, нуждающимся в жилище из жилищного фонда государственного предприятия либо государственного учреждения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем документов, необходимых для оказания государственной услуги, указанных в пункте 9 стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) сотрудник услугодателя принимает документы, регистрирует и направляет руководителю услугодателя - не более 20 (двадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя готовит резолюцию и передает ответственному исполнителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут;

      3) ответственный специалист услугодателя обрабатывает представленные документы, готовит проект результата оказания государственных услуги либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направляет документы руководителю услугодателя на подпись - в течение 3 (трех) календарных дней;

      4) руководитель услугодателя подписывает уведомление и выдает на регистрацию сотруднику услугодателя в электронном или бумажном виде - в течение 3 (трех) часов;

      5) сотрудник услугодателя осуществляет регистрацию документов и направляет их в Государственную корпорацию - в течение 20 (двадцати) минут.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) прием документов, регистрация и направление руководителю услугодателя;

      2) подготовка резолюции и передача ответственному исполнителю услугодателя;

      3) обработка представленных документов, подготовка проекта результата оказания государственных услуги либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направление документов руководителю услугодателя на подпись;

      4) подписание руководителем услугодателя уведомления в электронном или бумажном виде;

      5) осуществление регистрации документов и направление их в Государственную корпорацию.

Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения:

      1) сотрудник услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный специалист услугодателя;

      4) инспектор Государственной корпорации.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник услугодателя принимает документы, регистрирует и направляет руководителю услугодателя - не более 20 (двадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя готовит резолюцию и передает ответственному исполнителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут;

      3) ответственный специалист услугодателя обрабатывает представленные документы, готовит проект результата оказания государственных услуги либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направляет документы руководителю услугодателя на подпись - в течение 3 (трех) календарных дней;

      4) руководитель услугодателя подписывает уведомление и выдает на регистрацию сотруднику услугодателя в электронном или бумажном виде - в течение 3 (трех) часов;

      5) сотрудник услугодателя осуществляет регистрацию документов и направляет их в Государственную корпорацию - в течение 20 (двадцати) минут.

Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию и (или) к иным услугодателям, длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) инспектор Государственной корпорации принимает документы и выдает расписку о приеме соответствующих документов, либо, в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к стандарту - не более 20 (двадцати) минут;

      2) инспектор Государственной корпорации составляет реестр и направляет документы сотруднику услугодателя в электронном виде - в течение 1 (одного) рабочего дня;

      3) инспектор Государственной корпорации выдает услугополучателю уведомление о постановке на учет, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в электронном виде – не более 5 (пяти) минут.

      10. Государственная корпорация обеспечивает хранение результата в течение одного месяца, после чего передает их реестром отправки невостребованных документов в уполномоченный орган по форме согласно приложению 2 к стандарту услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечении одного месяца, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги указано в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет–ресурсе услугодателя (http://energy.gov.kz) и акимата Жамбылской области (http://zhambyl.gov.kz).

  Приложение к регламенту
государственной услуги
"Выдача справки о наличии
(отсутствии) в постоянном
пользовании жилища из
коммунального жилищного
фонда или жилища,
арендованного местным
исполнительным органом в
частном жилищном фонде,
гражданам, нуждающимся в
жилище из жилищного фонда
государственного предприятия
либо государственного
учреждения"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

     


Условные обозначения:

     


  Приложение 2 к постановлению
акимата Жамбылской области
от 11 сентября 2017 года № 193
  Утвержден постановлением
акимата Жамбылской области
от "31" марта 2016 года № 91

Регламент государственной услуги
"Приватизация жилищ из государственного жилищного фонда"

1. Общие положения

      Государственная услуга "Приватизация жилищ из государственного жилищного фонда" (далее – государственная услуга) оказывается в соответствии со стандартом государственной услуги "Приватизация жилищ из государственного жилищного фонда", утвержденных приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 9 апреля 2015 года № 319 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11015, опубликовано 3 июня 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") (далее - стандарт), структурным подразделением местного исполнительного органа районов и города Тараз, осуществляющих функции в сфере жилищных отношений (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги:

      1 – этап: решение жилищной комиссии о приватизации жилища либо мотивированный отказ в письменном виде;

      2 – этап: в случае передачи жилища из жилищного фонда государственных предприятий и государственных учреждений в коммунальную собственность со дня вынесения решения о передаче осуществляется в соответствии с Правилами передачи государственного имущества, закрепленного за государственными юридическими лицами, из одного вида государственной собственности в другой, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 июня 2011 года № 616 "Об утверждении Правил передачи государственного имущества, закрепленного за государственными юридическими лицами, из одного вида государственной собственности в другой".

      При осуществлении органом, предоставляющим жилище, перевода жилища, подлежащего приватизации, в коммунальный жилищный фонд единовременно услугополучателю представляется справка о стоимости жилища, где указывается сумма, подлежащая оплате;

      3 – этап: заключение договора о приватизации жилища между услугодателем и услугополучателем.

      После заключения договора о приватизации жилища в течение тридцати календарных дней производится оплата стоимости жилища, подлежащей уплате в местный бюджет, за исключением случаев, указанных в пункте 23 Правил приватизации жилищ из государственного жилищного фонда, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан 2 июля 2013 года № 673 "Об утверждении Правил приватизации жилищ из государственного жилищного фонда" (далее – Правила).

      При безвозмездном приобретении в собственность жилища оплата не производится.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача услугополучателем (либо его представителем по доверенности) документов, указанных в пункте 9 стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) специалист канцелярии услугодателя принимает и регистрирует предоставленные документы услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, и передает их руководителю, в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, выдает расписку об отказе в приеме документов - в течение 20 (двадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя рассматривает предоставленные документы услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, и определяет ответственного исполнителя услугодателя для оказания государственной услуги - в течение 20 (двадцати) минут;

      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает представленные документы, в случае передачи жилища из жилищного фонда государственных предприятий и государственных учреждений в коммунальную собственность готовит документы, предусмотренные пунктом 9 стандарта, и передает на рассмотрение жилищной комиссии - в течение 3 (трех) рабочих дней;

      4) жилищная комиссия рассматривает документы, подписывает решение

      жилищной комиссии и направляет ответственному специалисту услугодателя - в течение 22 (двадцати двух) календарных дней;

      5) ответственный специалист услугодателя оформляет проект договора о

      приватизации жилища между услугодателем и услугополучателем, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направляет документы руководителю услугодателя на подпись - в течение 1 (одного) рабочего дня;

      6) руководитель услугодателя подписывает проект договора о приватизации жилища между услугодателем и услугополучателем, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направляет документы к специалисту канцелярий услугодателя - в течение 20 (двадцати) минут;

      7) специалист канцелярии услугодателя регистрирует и выдает проект договора о приватизации жилища между услугодателем и услугополучателем, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги услугодателю - в течение 10 (десяти) минут.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) прием и регистрация предоставленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, и передача их руководителю, в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, выдает расписку об отказе в приеме документов;

      2) рассмотрение предоставленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги и определения ответственного исполнителя услугодателя для оказания государственной услуги;

      3) изучение представленных документов, в случае передачи жилища из жилищного фонда государственных предприятий и государственных учреждений в коммунальную собственность подготовка документов предусмотренных пунктом 9 стандарта, и передача на рассмотрение жилищной комиссии;

      4) рассмотрение документов, подписание решения жилищной комиссии и направление ответственному специалисту услугодателя - в течение 22 (двадцати двух) календарных дней;

      5) оформление проекта договора о приватизации жилища между услугодателем и услугополучателем, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направление документы руководителю услугодателя на подпись - в течение 1 (одного) рабочего дня;

      6) подписание проекта договора о приватизации жилища между услугодателем и услугополучателем, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направление документов к специалисту канцелярии услугодателя - в течение 20 (двадцати) минут;

      7) регистрация и выдача договора о приватизации жилища между услугодателем и услугополучателем, либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги услугополучателю - в течение 10 (десяти) минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя.

      4) жилищная комиссия.

      8. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников), длительность каждой процедуры (действия):

      1) специалист канцелярии услугодателя принимает и регистрирует предоставленные документы услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, и передает их руководителю, в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, выдает расписку об отказе в приеме документов - в течение 20 (двадцати) минут;

      2) руководитель услугодателя рассматривает предоставленные документы услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, и определяет ответственного исполнителя услугодателя для оказания государственной услуги - в течение 20 (двадцати) минут;

      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает представленные документы, в случае передачи жилища из жилищного фонда государственных предприятий и государственных учреждений в коммунальную собственность готовит документы, предусмотренные пунктом 9 стандарта, и передает на рассмотрение жилищной комиссии - в течение 3 (трех) рабочих дней;

      4) жилищная комиссия рассматривает документы, подписывает решение жилищной комиссии и направляет ответственному специалисту услугодателя - в течение 22 (двадцати двух) календарных дней;

      5) ответственный специалист услугодателя оформляет проект договора приватизации жилища между услугодателем и услугополучателем, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направляет документы руководителю услугодателя на подпись - в течение 1 (одного) рабочего дня;

      6) руководитель услугодателя подписывает проект договора о приватизации жилища между услугодателем и услугополучателем, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направляет документы к специалисту канцелярий услугодателя - в течение

      20 (двадцати) минут;

      7) специалист канцелярии услугодателя регистрирует и выдает проект договора о приватизации жилища между услугодателем и услугополучателем, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги услугодателю - в течение 10 (десяти) минут.

      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги указаны в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет–ресурсе услугодателя (http://energy.gov.kz) и акимата Жамбылской области (http://zhambyl.gov.kz).

  Приложение
к Регламенту государственной
услуги "Приватизация жилищ из
государственного жилищного
фонда"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

     


Условные обозначения: