Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 9 қыркүйектегі № 264 "Азаматтық хал актілерін тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Оңтүстiк Қазақстан облыстық әкiмдiгiнiң 2017 жылғы 8 қарашадағы № 305 қаулысы. Оңтүстiк Қазақстан облысының Әдiлет департаментiнде 2017 жылғы 27 қарашада № 4278 болып тiркелдi. Күші жойылды - Түркістан облысы әкiмдiгiнiң 2020 жылғы 30 маусымдағы № 142 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Түркістан облысы әкiмдiгiнiң 30.06.2020 № 142 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабының 1 және 3-тармақтарына және Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2016 жылғы 30 қыркүйектегі № 821 "Азаматтық хал актілерін тіркеу және апостильдеу мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 219 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Нормативтік құқықтық актілерді тіркеу тізілімінде № 14349 болып тіркелген және 2017 жылғы 21 маусымдағы № 766 "Азаматтық хал актілерін тіркеу және апостильдеу мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 219 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" бұйрықтарына Нормативтік құқықтық актілерді тіркеу тізілімінде № 15300 болып тіркелген сәйкес Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 9 қыркүйектегі № 264 "Азаматтық хал актілерін тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3350 болып тіркелген, 2015 жылғы 2 қарашада "Оңтүстік Қазақстан" газетінде жарияланған) қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      1) көрсетілген қаулының 1-тармағында:

      9) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын, орыс тіліндегі мәтіні өзгермейді:

      мынадай мазмұндағы 10)- тармақшамен толықтырылсын:

      "10) осы қаулыға 10-қосымшаға сәйкес "Азаматтық хал актілері жазбаларын жою" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті бекітілсін.";

      2) көрсетілген қаулының "Бала тууды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті" деген 1-қосымшасында:

      1-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-бөлім. Жалпы ережелер";

      2, 3 - тармақтары мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық/қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі: жеке басын куәландыратын құжатты көрсеткен кезде қағаз жеткізгіштегі туу туралы куәлік, енгізілген өзгерістерімен, толықтыруларымен және түзетулерімен қоса туу туралы қайталама куәлік не Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 219 бұйрығымен бекітілген "Бала тууды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі Стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 10-тармағымен көзделген негіздер мен жағдайлар бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Порталда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" қызметті көрсетушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлы қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі берілетін күнінің белгіленгені туралы хабарлама не Стандарттың 10-тармағымен қарастырылған жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы электрондық құжат нысанындағы дәлелді жауап жолданады.";

      2-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      орыс тіліндегі 6-тармағы 4-тармақ болып есептелсін, мемлекеттік тілдегі өзгермейді;

      5-тармақтың 2-тармақшасының екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын;

      "Өтініш әкімнің аппаратына тапсырылған жағдайда, өз кезегінде әкімнің аппараты мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындау үшін заңнамада белгіленген тәртіпте көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды жолдайды;";

      3-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      4-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-бөлім. Мемлекеттік корпорациямен "Азаматтарға арналған үкімет" және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау";

      3) көрсетілген қаулының "Неке қиюды (ерлі-зайыптылықты) тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті" деген 2-қосымшасы:

      1-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-бөлім. Жалпы ережелер";

      2, 3 - тармақтары мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық/қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі: жеке басын куәландыратын құжатты көрсеткен кезде қағаз жеткізгіштегі неке қиюды (ерлі-зайыптылықты) мемлекеттік тіркеу туралы куәлік, енгізілген өзгерістерімен, толықтыруларымен және түзетулерімен қоса қайталама неке қию (ерлі-зайыптылық) туралы куәлік не Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 219 бұйрығымен бекітілген "Неке қиюды (ерлі-зайыптылықты) тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі Стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Порталда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық-цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында электрондық өтінішті қабылдау және неке қиюды (ерлі-зайыптылықты) мемлекеттік тіркеу күнін белгілеу туралы хабарлама не Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы электрондық құжат нысанында дәлелді жауап жолданады.";

      2-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      орыс тіліндегі 6-тармағы 4-тармақ болып есептелсін, мемлекеттік тілдегі өзгермейді;

      5-тармақтың 2-тармақшасының екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын;

      "Өтініш әкімнің аппаратына тапсырылған жағдайда, өз кезегінде әкімнің аппараты мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындау үшін заңнамада белгіленген тәртіпте көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды жолдайды;";

      3-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      4-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-бөлім. Мемлекеттік корпорациямен "Азаматтарға арналған үкімет" және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау";

      4-бөлімде:

      мемлекеттік тіліндегі 10 тармағы 9 тармақ болып есептелсін, орыс тілінде өзгермейді.

      4) көрсетілген қаулының "Азаматтық хал актілерін тіркеу туралы қайталама куәліктер немесе анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті" деген 3-қосымшасы:

      1-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-бөлім. Жалпы ережелер";

      2, 3 - тармақтары мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық/қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі: Мемлекеттік корпорацияда – азаматтық хал актілерін тіркеу туралы қайталама куәлікті немесе анықтаманы не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы жауапты жеке басын куәландыратын құжатын көрсеткен кезде, Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 219 бұйрығымен бекітілген "Азаматтық хал актілерін тіркеу туралы қайталама куәліктер немесе анықтамалар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі Стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайда және де қағаз жеткізгіште беру;

      порталда:

      қайталама куәлік алған кезде - электрондық құжат нысанындағы көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық өтініштің қабылданғаны туралы хабарлама не Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы электрондық құжат нысанындағы дәлелді жауап.";

      2-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      орыс тіліндегі 6-тармағы 4-тармақ болып есептелсін, мемлекеттік тілдегі өзгермейді;

      3-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      4-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-бөлім. Мемлекеттік корпорациямен "Азаматтарға арналған үкімет" және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау";

      5) көрсетілген қаулының "Әке болуды анықтауды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті" деген 4-қосымшасы:

      1-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-бөлім. Жалпы ережелер";

      1-бөлімнің 3-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі: жеке басын куәландыратын құжатты көрсеткен кезде қағаз жеткізгіштегі әке болуды анықтау туралы куәлік, туу туралы куәлік (туу туралы акт жазбаға өзгерістер енгізілген жағдайда), енгізілген өзгерістерімен, толықтырулармен және түзетулермен қоса әке болуды анықтау туралы қайталама куәлік не Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 219 бұйрығымен бекітілген "Әке болуды анықтауды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі Стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-1-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.";

      2-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      орыс тіліндегі 6-тармағы 4-тармақ болып есептелсін, мемлекеттік тілдегі өзгермейді;

      5-тармақтың 2-тармақшасының екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын;

      "Өтініш әкімнің аппаратына тапсырылған жағдайда, өз кезегінде әкімнің аппараты мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындау үшін заңнамада белгіленген тәртіпте көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды жолдайды;";

      3-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      4-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-бөлім. Мемлекеттік корпорациямен "Азаматтарға арналған үкімет" және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау";

      6) көрсетілген қаулының "Атын, әкесінің атын, тегін ауыстыруды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламенті" деген 5-қосымшасы:

      1-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-бөлім. Жалпы ережелер";

      2, 3 - тармақтары мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық/қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі: жеке басын куәландыратын құжатты көрсеткен кезде атын, әкесінің атын, тегін ауыстыру туралы куәлік, туу туралы куәлік (туу туралы акт жазбасын өзгерістер енгізілген жағдайда), енгізілген өзгерістермен, толықтырулармен және түзетулермен атын, әкесінің атын, тегін ауыстыру туралы қайталама куәлік не Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 219 бұйрығымен бекітілген "Атын, әкесінің атын, тегін ауыстыруды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі Стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 10-тармағында көзделген негіздер бойынша және жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап.

      Порталда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" қызмет берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжат нысанында электрондық өтініштің қабылданғаны және атын, әкесінің атын, тегін ауыстыруды тіркеу күнінің тағайындалғаны туралы хабарлама не Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер бойынша және жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы электронды құжат нысанындағы дәлелді жауап жолданады.";

      2-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      орыс тіліндегі 6-тармағы 4-тармақ болып есептелсін, мемлекеттік тілдегі өзгермейді;

      5-тармақтың 2-тармақшасының екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын;

      "Өтініш әкімнің аппаратына тапсырылған жағдайда, өз кезегінде әкімнің аппараты мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындау үшін заңнамада белгіленген тәртіпте көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды жолдайды;";

      3-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      4-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-бөлім. Мемлекеттік корпорациямен "Азаматтарға арналған үкімет" және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау";

      7) көрсетілген қаулының "Азаматтық хал актілерінің жазбаларын қалпына келтіру" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті" деген 6-қосымшасы:

      1-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-бөлім. Жалпы ережелер";

      3-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі: жеке басын куәландыратын құжатты көрсету кезінде азаматтық хал актісін мемлекеттік тіркеу туралы куәлік не Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 219 бұйрығымен бекітілген "Азаматтық хал актілерінің жазбаларын қалпына келтіру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі Стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 10-тармағында көзделген негіздер бойынша және жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап.";

      2-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      орыс тіліндегі 6-тармағы 4-тармақ болып есептелсін, мемлекеттік тілдегі өзгермейді;

      5-тармақтың 2-тармақшасының екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын;

      "Өтініш әкімнің аппаратына тапсырылған жағдайда, өз кезегінде әкімнің аппараты мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындау үшін заңнамада белгіленген тәртіпте көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды жолдайды;";

      3-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      4-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-бөлім. Мемлекеттік корпорациямен "Азаматтарға арналған үкімет" және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау";

      8) көрсетілген қаулының "Қайтыс болуды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті" деген 7-қосымшасы:

      1-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-бөлім. Жалпы ережелер";

      3-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі: жеке басын куәландыратын құжатты көрсеткен кезде қағаз жеткізгіштегі қайтыс болу туралы куәлік, енгізілген өзгерістерімен, толықтыруларымен және түзетулерімен қоса қайтыс болу туралы қайталама куәлік не Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 219 бұйрығымен бекітілген "Қайтыс болуды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі Стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 10-тармағымен көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.";

      2-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      орыс тіліндегі 6-тармағы 4-тармақ болып есептелсін, мемлекеттік тілдегі өзгермейді;

      5-тармақтың 2-тармақшасының екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын;

      "Өтініш әкімнің аппаратына тапсырылған жағдайда, өз кезегінде әкімнің аппараты мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындау үшін заңнамада белгіленген тәртіпте көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды жолдайды;";

      3-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      4-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-бөлім. Мемлекеттік корпорациямен "Азаматтарға арналған үкімет" және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау";

      9) көрсетілген қаулының "Бала асырап алуды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті" деген 8-қосымшасы:

      1-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-бөлім. Жалпы ережелер";

      3-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі:

      жеке басын куәландыратын құжатты көрсеткен кезде қағаз жеткізгіштегі ұл (қыз) асырап алу туралы және баланың туу туралы куәлік, енгізілген өзгерістерімен, толықтыруларымен және түзетулерімен ұл (қыз) асырап алу туралы қайталама куәлік не Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 219 бұйрығымен бекітілген "Бала асырап алуды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі Стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-1-тармағында көзделген негіздер мен жағдайларда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.";

      2-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      орыс тіліндегі 6-тармағы 4-тармақ болып есептелсін, мемлекеттік тілдегі өзгермейді;

      5-тармақтың 2-тармақшасының екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын;

      "Өтініш әкімнің аппаратына тапсырылған жағдайда, өз кезегінде әкімнің аппараты мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындау үшін заңнамада белгіленген тәртіпте көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды жолдайды;";

      3-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      4-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-бөлім. Мемлекеттік корпорациямен "Азаматтарға арналған үкімет" және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау";

      10) көрсетілген қаулының "Некені (ерлі-зайыптылықты) бұзуды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті" деген 9-қосымшасы:

      1-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-бөлім. Жалпы ережелер";

      2, 3 - тармақтары мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық/қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі:жеке басын куәландыратын құжатты көрсету кезінде қағаз жеткізгіштегі некені (ерлі-зайыптылықты) бұзуды мемлекеттік тіркеу туралы куәлік, енгізілген өзгерістерімен, толықтыруларымен және түзетулерімен некені (ерлі-зайыптылықты) бұзу туралы қайталама куәлік не Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 219 бұйрығымен бекітілген "Некені (ерлі-зайыптылықты) бұзуды тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі Стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Порталда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында электрондық өтініштің қабылданғанын растау және некені (ерлі-зайыптылықты) бұзуды тіркеу күнінің белгіленуі туралы хабарлама не Стандарттың 10-тармағында көзделген негіздер мен жағдайлар бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы электронды құжат нысанында дәлелді жауап жолданады.";

      2-бөлімде атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      орыс тіліндегі 6-тармағы 4-тармақ болып есептелсін, мемлекеттік тілдегі өзгермейді;

      5-тармақтың 2-тармақшасының екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын;

      "Өтініш әкімнің аппаратына тапсырылған жағдайда, өз кезегінде әкімнің аппараты мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындау үшін заңнамада белгіленген тәртіпте көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды жолдайды;";

      3-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау";

      4-бөлімнің атауы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-бөлім. Мемлекеттік корпорациямен "Азаматтарға арналған үкімет" және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау":

      11) Осы қаулының қосымшасына сәйкес 10 қосымшамен толықтырылсын.

      2. "Оңтүстiк Қазақстан облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулыны аумақтық әділет органында тіркелуін;

      2) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін баспа және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін ресми жариялау үшін Оңтүстік Қазақстан облысында таралатын мерзімді басылымдарға жіберуді;

      4) ресми жарияланғаннан кейін осы қаулыны Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкiмi аппаратының басшысы Ә.Тұрғымбековке жүктелсiн.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі Ж. Түймебаев
      Д.А. Сатыбалды
      Ә.Е. Тұрғымбеков
      Б.С. Жамалов
      Е.Ә.Садыр
      Ұ.С.Сәдібеков
      T.Қ.Сәрсембаев
      А.С.Сабитов

  Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің
2017 жылғы " 8 " қарашадағы
№ 305 қаулысына қосымша
  Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің
2015 жылғы 9 қыркүйектегі
№ 264 қаулысына 10-қосымша

"Азаматтық хал актілері жазбаларын жою" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті

1. Бөлім. Жалпы ережелер

      1."Азаматтық хал актілері жазбаларын жою" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі- мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Оңтүстік Қазақстан облысының облыстық маңызы бар аудандары мен қалалары жергілікті атқарушы органдарының халықты жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар саласындағы функцияларын жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшелерімен (бұдан әрі-көрсетілетін қызметті беруші) ұсынылады.

      1) Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдері (бұдан әрі - әкім аппараты) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі:

      жеке басын куәландыратын құжатты көрсеткен кезде азаматтық хал акті жазбасының күшін мүдделі тараптардың өтініші бойынша, сондай-ақ сот шешiмi негiзiнде жойған кезде - азаматтық хал акті жазбасының күшін жою туралы тіркеуші органның жауабы;

      әке болуды анықтау, бала асырап алу (алғашқы қалыптастырылған жеке сәйкестендіру нөмірін қалпына келтірумен), атын, тегін, әкесiнiң атын өзгерту туралы жазбалардың күшін жойған кезде - бастапқы деректермен қайталама туу туралы куәлік, қажет болған жағдайда, туу туралы анықтама;

      неке бұзу туралы акт жазбасының күшiн жойған кезде - тиісті некені қию туралы куәлік не Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 219 бұйрығымен бекітілген "Азаматтық хал актілері жазбаларын жою" мемлекеттік көрсетілетін қызметі Стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 10-тармағымен көзделген негіздер мен жағдайлар бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

2. Бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 219 бұйрығымен бекітілген "Азаматтық хал актілері жазбаларын жою" мемлекеттік көрсетілетін қызметі стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 1, 2 және 9-қосымшаларына сәйкес өтініші негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы және олардың орындалу дәйектілігі, оның ішінде барлық рәсімдердің өту кезеңдері:

      1) көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге немесе әкім аппаратына өтініш тапсырады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдап, тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдағаны жөнінде қолхат береді және 20-минут ішінде қабылданған құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына ұсынады.

      Өтініш әкім аппаратына тапсырылған жағдайда, өз кезегінде әкім аппараты мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындау үшін заңнамаларда белгіленген тәртіпте көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы 30-минут ішінде жауапты орындаушыны айқындап құжаттарды қарау үшін жолдайды;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттардың толықтылығын тексеріп, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін дайындайды және Стандарттың 4-тармағында белгіленген мерзімде көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына ұсынады;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы сол жұмыс күні ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қояды және оны көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жолдайды;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 10 минут ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін тіркеп, көрсетілетін қызметті алушыға табыстайды немесе көрсетілетін қызметті алушыға табыстауы үшін әкім аппартына жолдайды.

3. Бөлім. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      4) әкім аппараты.

      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің орындалу мерзімі көрсетілген сипаттама осы регламенттің 2-бөлімі 5-тармағында келтірілген.

4. Бөлім. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы осы регламенттің қосымшасында көрсетілген.

  "Азаматтық хал актілері
жазбаларын жою" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

1

2

3

4

5

6

Көрсетілетін қызметті алушы

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері

Көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы

Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы

Көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері

Көрсетілетін қызметті берушіге немесе әкім аппаратына өтініш тапсырады

Құжаттарды қабылдап, тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдағаны жөнінде қолхат береді және 20-минут ішінде қабылданған құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына ұсынады. Өтініш әкім аппаратына тапсырылған жағдайда, өз кезегінде әкім аппараты мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындау үшін көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды жолдайды

30-минут ішінде жауапты орындаушыны айқындап құжаттарды қарау үшін жолдайды

Құжаттардың толықтылығын тексеріп, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін дайындайды және Стандарттың 4-тармағында белгіленген мерзімде көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына ұсынады

Сол жұмыс күні ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қояды және оны көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жолдайды

10 минут ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін тіркеп, көрсетілетін қызметті алушыға табыстайды немесе көрсетілетін қызметті алушыға табыстауы үшін әкім аппартына жолдайды


О внесении изменений и дополнений в постановление акимата Южно-Казахстанской области от 9 сентября 2015 года № 264 "Об утверждении регламентов государственных услуг по вопросам регистрации актов гражданского состояния"

Постановление акимата Южно-Казахстанской области от 8 ноября 2017 года № 305. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 27 ноября 2017 года № 4278. Утратило силу постановлением акимата Туркестанской области от 30 июня 2020 года № 142

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Туркестанской области от 30.06.2020 № 142 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктами 1 и 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и приказами Министра юстиции Республики Казахстан от 30 сентября 2016 года № 821 "О внесении изменений и дополнений в приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 219 "Об утверждении стандартов государственных услуг по вопросам регистрации актов гражданского состояния и апостилирования", зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 14349 и от 21 июня 2017 года № 766 "О внесении изменений и дополнений в приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 219 "Об утверждении стандартов государственных услуг по вопросам регистрации актов гражданского состояния и апостилирования", зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 15300, акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Южно-Казахстанской области от 9 сентября 2015 года № 264 "Об утверждении регламентов государственных услуг по вопросам регистрации актов гражданского состояния" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3350, опубликовано 2 ноября 2015 года в газете "Южный Казахстан" следующие изменения и дополнения:

      1) в пункте 1 указанного постановления:

      в подпункт 9 вносится изменение на казахском языке, на русском языке текст не меняется;

      дополнить подпунктом 10 следующего содержания:

      "10) регламент государственной услуги "Аннулирование записей актов гражданского состояния" согласно приложению 10 к настоящему постановлению.";

      2) в приложении 1 "Регламент государственной услуги "Регистрация рождения ребенка, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния" к указанному постановлению:

      в разделе 1:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 1. Общие положения";

      пункты 2, 3 изложить в следующей редакции:

      "2. Форма оказания государственной услуги: электронная/бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: свидетельство о рождении, повторное свидетельство о рождении с внесенными изменениями, дополнениями и исправлениями либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги на бумажном носителе при предъявлении документа, удостоверяющего личность, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта государственной услуги "Регистрация рождения ребенка, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния", утвержденного приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 219 (далее - Стандарт).

      На портале в "личный кабинет" услугополучателя направляется уведомление о назначении даты выдачи результата оказания государственной услуги в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в форме электронного документа в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.";

      в разделе 2:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      на русском языке пункт 6 считать пунктом 4, на государственном языке не меняется;

      абзац второй подпункта 2 пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "В случае подачи заявления в аппарат акима, в свою очередь, аппарат акима направляет документы услугодателю для подготовки результата государственной услуги в установленном законодательством порядке;";

      заголовок раздела 3 изложить в следующей редакции:

      "Раздел 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      заголовок раздела 4 изложить в следующей редакции:

      "Раздел 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги";

      3) в приложении 2 "Регламент государственной услуги "Регистрация заключения брака (супружества), в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния" к указанному постановлению:

      в разделе 1:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 1. Общие положения";

      пункты 2, 3 изложить в следующей редакции:

      "2. Форма оказания государственной услуги: электронная/бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: свидетельство о государственной регистрации заключения брака (супружества), повторное свидетельство о заключении брака (супружества) с внесенными изменениями, дополнениями и исправлениями либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги на бумажном носителе при предъявлении документа, удостоверяющего личность, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта государственной услуги "Регистрация заключения брака (супружества), в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния", утвержденного приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 219 (далее - Стандарт).

      На портале в "личный кабинет" услугополучателя направляется уведомление о приеме электронного заявления и назначении даты государственной регистрации заключения брака (супружества) в форме электронного документа, удостоверенного электронно-цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в форме электронного документа, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.";

      в разделе 2:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      на русском языке пункт 6 считать пунктом 4, на государственном языке не меняется;

      абзац второй подпункта 2 пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "В случае подачи заявления в аппарат акима, в свою очередь, аппарат акима направляет документы услугодателю для подготовки результата государственной услуги в установленном законодательством порядке;";

      заголовок раздела 3 изложить в следующей редакции:

      "Раздел 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      в разделе 4:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги";

      на государственном языке пункт 10 считать пунктом 9, на русском языке не изменяется;

      4) в приложении 3 "Регламент государственной услуги "Выдача повторных свидетельств или справок о регистрации актов гражданского состояния" к указанному постановлению:

      в разделе 1:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 1. Общие положения";

      пункты 2, 3 изложить в следующей редакции:

      "2. Форма оказания государственной услуги: электронная/бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги:

      в Государственной корпорации - выдача повторного свидетельства или справки о регистрации актов гражданского состояния либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги на бумажном носителе при предъявлении документа, удостоверяющего личность, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта государственной услуги "Выдача повторных свидетельств или справок о регистрации актов гражданского состояния", утвержденного приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 219 (далее - Стандарт);

      на портале:

      при получении повторного свидетельства - уведомление о приеме электронного заявления в форме электронного документа, удостоверенного электронно-цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в форме электронного документа, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.";

      в разделе 2:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      на русском языке пункт 6 считать пунктом 4, на государственном языке не меняется;

      заголовок раздела 3 изложить в следующей редакции:

      "Раздел 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      заголовок раздела 4 изложить в следующей редакции:

      "Раздел 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги";

      5) в приложении 4 "Регламент государственной услуги "Регистрация установления отцовства, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния" к указанному постановлению:

      в разделе 1:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 1. Общие положения";

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Результат оказания государственной услуги: свидетельство об установлении отцовства, свидетельство о рождении (в случаях внесения изменений в актовую запись о рождении), повторное свидетельство об установлении отцовства с внесенными изменениями, дополнениями и исправлениями либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги "Регистрация установления отцовства, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния" на бумажном носителе при предъявлении документа, удостоверяющего личность, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 Стандарта государственной услуги, утвержденного приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 219 (далее - Стандарт).";

      раздел 2:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      на русском языке пункт 6 считать пунктом 4, на государственном языке не меняется;

      абзац второй подпункта 2 пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "В случае подачи заявления в аппарат акима, в свою очередь, аппарат акима направляет документы услугодателю для подготовки результата государственной услуги в установленном законодательством порядке;";

      заголовок раздела 3 изложить в следующей редакции:

      "Раздел 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      заголовок раздела 4 изложить в следующей редакции:

      "Раздел 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги";

      6) в приложении 5 "Регламент государственной услуги "Регистрация перемены имени, отчества, фамилии, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния" к указанному постановлению:

      в разделе 1:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 1. Общие положения";

      пункты 2, 3 изложить в следующей редакции:

      "2. Форма оказания государственной услуги: электронная/бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: свидетельство о перемене имени, отчества, фамилии, свидетельство о рождении (в случаях внесении изменений в актовую запись о рождении), повторное свидетельство о перемене имени, отчества, фамилии с внесенными изменениями, дополнениями и исправлениями либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги на бумажном носителе при предъявлении документа, удостоверяющего личность, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта государственной услуги "Регистрация перемены имени, отчества, фамилии, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния", утвержденного приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 219 (далее - Стандарт).

      На портале в "личный кабинет" услугополучателя направляется уведомление о приеме электронного заявления и назначении даты регистрации перемены имени, отчества, фамилии в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в форме электронного документа в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.";

      в разделе 2:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      на русском языке пункт 6 считать пунктом 4, на государственном языке не меняется;

      абзац второй подпункта 2 пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "В случае подачи заявления в аппарат акима, в свою очередь, аппарат акима направляет документы услугодателю для подготовки результата государственной услуги в установленном законодательством порядке;";

      заголовок раздела 3 изложить в следующей редакции:

      "Раздел 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      заголовок раздела 4 изложить в следующей редакции:

      "Раздел 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги";

      7) в приложении 6 "Регламент государственной услуги "Восстановление записей актов гражданского состояния" к указанному постановлению:

      в разделе 1:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 1. Общие положения";

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Результат оказания государственной услуги: свидетельство о государственной регистрации акта гражданского состояния либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги на бумажном носителе при предъявлении документа, удостоверяющего личность, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта государственной услуги "Восстановление записей актов гражданского состояния", утвержденного приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 219 (далее - Стандарт).";

      в разделе 2:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      на русском языке пункт 6 считать пунктом 4, на государственном языке не меняется;

      абзац второй подпункта 2 пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "В случае подачи заявления в аппарат акима, в свою очередь, аппарат акима направляет документы услугодателю для подготовки результата государственной услуги в установленном законодательством порядке;";

      заголовок раздела 3 изложить в следующей редакции:

      "Раздел 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      заголовок раздела 4 изложить в следующей редакции:

      "Раздел 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги";

      8) в приложении 7 "Регламент государственной услуги "Регистрация смерти, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния" к указанному постановлению:

      в разделе 1:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 1. Общие положения";

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Результат оказания государственной услуги: свидетельство о смерти, повторное свидетельство о смерти с внесенными изменениями, дополнениями и исправлениями либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги на бумажном носителе при предъявлении документа, удостоверяющего личность, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта государственной услуги "Регистрация смерти, в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния", утвержденного приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 219 (далее - Стандарт).";

      в разделе 2:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      на русском языке пункт 6 считать пунктом 4, на государственном языке не меняется;

      абзац второй подпункта 2 пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "В случае подачи заявления в аппарат акима, в свою очередь, аппарат акима направляет документы услугодателю для подготовки результата государственной услуги в установленном законодательством порядке;";

      заголовок раздела 3 изложить в следующей редакции:

      "Раздел 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      заголовок раздела 4 изложить в следующей редакции:

      "Раздел 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги";

      9) в приложении 8 "Регламент государственной услуги "Регистрация усыновления (удочерения), в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния" к указанному постановлению:

      в разделе 1:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 1. Общие положения";

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Результат оказания государственной услуги: свидетельство об усыновлении (удочерении) и о рождении ребенка, повторное свидетельство об усыновлении (удочерении) с внесенными изменениями, дополнениями и исправлениями либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги на бумажном носителе при предъявлении документа, удостоверяющего личность, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 Стандарта государственной услуги "Регистрация усыновления (удочерения), в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния", утвержденного приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 219 (далее - Стандарт).";

      в разделе 2:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      на русском языке пункт 6 считать пунктом 4, на государственном языке не меняется;

      абзац второй подпункта 2 пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "В случае подачи заявления в аппарат акима, в свою очередь аппарат акима направляет документы услугодателю для подготовки результата государственной услуги в установленном законодательством порядке;";

      заголовок раздела 3 изложить в следующей редакции:

      "Раздел 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      заголовок раздела 4 изложить в следующей редакции:

      "Раздел 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги";

      10) в приложении 9 "Регламент государственной услуги "Регистрация расторжения брака (супружества), в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния" к указанному постановлению:

      в разделе 1:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 1. Общие положения";

      пункты 2, 3 изложить в следующей редакции:

      "2. Форма оказания государственной услуги: электронная/бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: свидетельство о государственной регистрации расторжения брака (супружества), повторное свидетельство о расторжении брака (супружества) с внесенными изменениями, дополнениями и исправлениями либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги на бумажном носителе при предъявлении документа, удостоверяющего личность, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта государственной услуги "Регистрация расторжения брака (супружества), в том числе внесение изменений, дополнений и исправлений в записи актов гражданского состояния", утвержденного приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 219 (далее - Стандарт).

      На портале в "личный кабинет" услугополучателя направляется уведомление о приеме электронного заявления и назначения даты регистрации расторжения брака (супружества) в форме электронного документа, удостоверенного электронно-цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в форме электронного документа в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.";

      в разделе 2:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Раздел 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      на русском языке пункт 6 считать пунктом 4, на государственном языке не меняется;

      абзац второй подпункта 2 пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "В случае подачи заявления в аппарат акима, в свою очередь, аппарат акима направляет документы услугодателю для подготовки результата государственной услуги в установленном законодательством порядке;";

      заголовок раздела 3 изложить в следующей редакции:

      "Раздел 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги";

      заголовок раздела 4 изложить в следующей редакции:

      "Раздел 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги";

      11) дополнить приложением 10 согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Аппарат акима Южно-Казахстанской области" в порядке, установленном законодательными актами Республики Казахстан, обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания, распространяемые на территории Южно-Казахстанской области;

      4) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Южно-Казахстанской области после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима области Тургумбекова А.Е.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области Ж. Туймебаев
      Сатыбалды Д.А.
      Тургумбеков А.Е.
      Джамалов Б.С.
      Садыр Е.А.
      Садибеков У.С.
      Сарсембаев Т.К.
      Сабитов А.С.

  Приложение
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской области
от " 8 " ноября 2017 года № 305
  Приложение 10
к постановлению акимата
Южно-Казахстанской области
от 9 сентября 2015 года № 264

Регламент государственной услуги
"Аннулирование записей актов гражданского состояния"

Раздел 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Аннулирование записей актов гражданского состояния" (далее - государственная услуга) оказывается структурными подразделениями местных исполнительных органов районов и городов областного значения Южно-Казахстанской области, осуществляющих функции в сфере занятости населения и социальных программ (далее - услугодатель).

      1) Прием заявлений и выдача результатов государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя, аппаратов акимов поселков, сел и сельских округов, районов в городе, городов районного значения (далее - аппарат акима).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги:

      при аннулировании записи акта гражданского состояния по заявлению заинтересованных лиц, а также на основании решения суда – ответ регистрирующего органа об аннулировании записи акта гражданского состояния;

      при аннулировании актовых записей об установлении отцовства, усыновлении (удочерении) (c восстановлением первично сформированного индивидуально идентификационного номера), о перемене имени, фамилии и отчества - повторное свидетельство о рождении с первоначальными данными, при необходимости справка о рождении;

      при аннулировании актовой записи о расторжении брака - свидетельство о заключении соответствующего брака;

      либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги на бумажном носителе при предъявлении документа, удостоверяющего личность, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта государственной услуги "Аннулирование записей актов гражданского состояния", утвержденного приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 219 (далее - Стандарт).

Раздел 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является "Аннулирование записей актов гражданского состояния", утвержденного приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 219 (далее - Стандарт) заявление согласно приложениям 1 и 2 к Стандарту с приложением документов, указанные в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения и последовательность их выполнения, в том числе этапы прохождения всех процедур:

      1) услугополучатель подает заявление услугодателю или в аппарат акима;

      2) сотрудник канцелярии услугодателя проводит регистрацию полученных документов и выдает услугополучателю государственной услуги расписку о приеме документов, указанных в пункте 9 Стандарта и в течении 20 минут передает полученные документы руководству.

      В случае подачи заявления в аппарат акима, в свою очередь аппарат акима направляет документы услугодателю для подготовки результата государственной услуги;

      3) руководство услугодателя определяет в течении 30 минут ответственного исполнителя для рассмотрения документов;

      4) ответственный исполнитель услугодателя осуществляет проверку полноты документов, готовит результат государственной услуги в установленные пунктом 4 Стандарта сроки и отправляет руководству услугодателя на подпись;

      5) руководство услугодателя подписывает результат государственной услуги и в тот же рабочий день отправляет их в канцелярию услугодателя;

      6) сотрудник канцелярии услугодателя в течении 10 минут регистрирует результат государственной услуги и выдает услугополучателю либо направляет в аппарат акима для выдачи услугополучателю.

Раздел 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) руководство услугодателя;

      2) ответственный исполнитель услугодателя;

      3) сотрудник канцелярии услугодателя;

      4) аппарат акима.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры указан в пункте 5 раздела 2 настоящего регламента.

Раздел 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги указан в приложении к настоящему регламенту.

  Приложение
к регламенту государственной услуги
"Аннулирование записей актов гражданского состояния"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

1

2

3

4

5

6

Услугополу чатель

Сотрудник канцелярии услугодателя или аппарат акима

Руководство услугодателя

Ответственный исполнитель услугодателя

Руководство услугодателя

Сотрудник канцелярии услугодателя

Подает заявление услугодателю или в аппарат акима

Проводит регистрацию полученных документов и выдает услугополучателю государственной услуги расписку о приеме документов, указанных в пункте 9 Стандарта и в течении 20 минут передает полученные документы руководству. В случае подачи заявления в аппарат акима, в свою очередь аппарат акима направляет документы услугодателю для подготовки результата государственной услуги

Определяет в течении 30 минут ответственного исполнителя для рассмотрения документов

Осуществляет проверку полноты документов, готовит результат государственной услуги в установленные пунктом 4 Стандарта сроки и отправляет руководству услугодателя на подпись

Подписывает результат государственной услуги и в тот же рабочий день отправляет их в канцелярию услугодателя

В течении 10 минут регистрирует результат государственной услуги и выдает услугополучателю либо направляет в аппарат акима для выдачи услугополучателю