Патенттік сенім білдірілген өкіл қызметімен айналысуға үміткер адамдарды аттестаттаудан өткізу, патенттік сенім білдірілген өкілдердің тізілімінде тіркеу және оған өзерістер енгізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2018 жылғы 28 тамыздағы № 1316 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2018 жылғы 29 тамызда № 17322 болып тіркелді.

      Ескерту. Тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Селекциялық жетiстiктердi қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 22-4-бабының 1-тармағына, "Қазақстан Республикасының Патент заңы" Қазақстан Республикасының Заңының 36-бабының 1-тармағына, "Тауар белгілері, қызмет көрсету белгілері, географиялық нұсқамалар және тауарлар шығарылған жерлердің атаулары туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 46-бабының 1-тармағына және "Интегралдық микросхемалар топологияларын құқықтық қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 15-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Патенттік сенім білдірілген өкіл қызметімен айналысуға үміткер адамдарды аттестаттаудан өткізу, патенттік сенім білдірілген өкілдердің тізілімінде тіркеу және оған өзерістер енгізу қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Зияткерлік меншік құқығы департаменті заңнамада белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықтың мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің интернет-ресурсына орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Әділет Вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Әділет министрі
М. Бекетаев

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2018 жылғы 28 тамыздағы
№ 1316 бұйрығына
қосымша

Патенттік сенім білдірілген өкіл қызметімен айналысуға үміткер адамдарды аттестаттаудан өткізу, патенттік сенім білдірілген өкілдердің тізілімінде тіркеу және оған өзерістер енгізу қағидаларын бекіту

      Ескерту. Тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 20.03.2020 № 106 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Патенттік сенім білдірілген өкіл қызметімен айналысуға үміткер адамдарды аттестаттаудан өткізу, патенттік сенім білдірілген өкілдердің тізілімінде тіркеу және оған өзерістер енгізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Селекциялық жетістіктерді қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Қазақстан Республикасының Патент заңы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Тауар белгілері, қызмет көрсету белгілері, географиялық нұсқамалар және тауарлар шығарылған жерлердің атаулары туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Интегралдық микросхемалар топологияларын құқықтық қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленді және патенттік сенім білдірілген өкіл қызметімен айналысуға үміткер адамдарды аттестаттаудан өткізу, патенттік сенім білдірілген өкілдердің тізілімінде тіркеу және оған өзерістер енгізу тәртiбiн белгiлейдi.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар мен терминдер қолданылады:

      1) Аттестаттау комиссиясы – Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Аттестаттау комиссиясы;

      2) кандидат – патенттік сенім білдірілген өкіл қызметімен айналысуға үміттену құқығы бар тұлға;

      3) көрсетiлетiн қызметтi алушы – жеке тұлға, патенттік сенім білдірілген өкілге кандидат;

      4) патенттiк сенiм білдірілген өкiл – Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын, жоғары бiлiмi және кемінде төрт жыл еңбек өтілі бар, аттестаттаудан өткен және патенттiк сенiм білдірілген өкiлдердің тізілімінде тіркелген Қазақстан Республикасының әрекетке қабiлеттi азаматы;

      5) Тізілім – Қазақстан Республикасының патенттік сенім білдірілген өкілдерінің тізілімі.

      "Патенттік сенім білдірілген өкіл қызметімен айналысуға үміткер адамдарды аттестаттаудан өткізу" және "Патенттік сенім білдірілген өкіл куәлігін беру" мемлекеттік қызметтер Қазақстан Республикасы Әділет министрлігімен көрсетіледі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).

      Осы Қағидаларға өзгерістер немесе (және) толықтырулар енгізу кезінде, уәкілетті орган "электрондық үкімет" ақпараттық-коммуникацялық инфрақұрылымының операторына, Бірыңғай байланыс орталығына, көрсетілген қызметті берушіге тиісті нормативтік құқықтық акт әділет органдарына мемлекеттік тіркелгеннен кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде осындай өзгерістер және (немесе) толықтырулар туралы ақпаратты жібереді.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің м.а. 21.10.2022 № 876 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Патенттік сенім білдірілген өкілдерге кандидаттарды аттестаттаудан өткізу, патенттік сенім білдірілген өкілдердің тізілімінде тіркеу және оған өзгерістер енгізу тәртібі

1-параграф. Құжаттарды қабылдау

      3. "Патенттік сенім білдірілген өкілдерді аттестаттау" мемлекеттік қызметі.

      4. Зияткерлік меншік құқықтарын сақтау және қорғау саласында кемінде төрт жыл жұмыс тәжірибесі бар немесе патенттік сенім білдірілген өкілдер палатасында кемінде бір жыл тағылымдамадан өткен адамдар аттестаттауға жіберіледі.

      Патенттік сенім білдірілген өкіл қызметімен айналысуға үміткер адамдарды аттестаттау Қазақстан Республикасының заңнамасын және зияткерлік меншік саласындағы Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарды білуге арналған тестілеу нысанында өткізіледі.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Аттестаттаудан өту үшін көрсетілетін қызметті алушы "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мынадай құжаттарды жібереді:

      1) осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мемлекеттік немесе орыс тілдерінде электрондық цифрлық қолтаңбамен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған патенттік сенім білдірілген өкіл қызметімен айналысуға үміткер адамдарды аттестаттауға жіберу туралы өтініш;

      2) зияткерлік меншік құқықтарын сақтау және қорғау саласында кемінде төрт жыл жұмыс өтілі бар немесе патенттік сенім білдірілген өкілдер палатасында кемінде бір жыл тағылымдамадан өткен еңбек қызметін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі;

      3) осы Қағидаладың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша патенттік сенім білдірілген өкіл қызметімен айналысуға үміткер адамдарды аттестаттаудан өткізуге арналған мәліметтер;

      4) патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiлдердi аттестаттауға мемлекеттiк баж төлемiн растайтын құжат.

      Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметтерді, "электрондық үкiмет" төлем шлюзi (бұдан әрi – ЭҮТШ) арқылы мемлекеттік баж төлемі туралы ақпаратты көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

      Мемлекеттiк баж төлеу үшiн қажеттi банк деректемелерi осы Қағидалардың 3-қосымшасында көрсетiлген.

      Осы Қағидалардың 2-қосымшадағы көрсетiлген мәлiметтер аттестаттау емтиханына келген кезде көрсетілетін қызметті алушымен ұсынатын құжаттардың түпнұсқаларымен салыстырылады.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. "Патенттік сенім білдірілген өкілдерді аттестаттау" мемлекеттік қызметін көрсетуге қойылатын негізгі талаптар осы Қағидалардың 4-қосымшасына сәйкес көрсетілген.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7. Көрсетiлетiн қызметтi алушы барлық қажеттi құжаттарды тапсырған кезде көрсетiлетiн қызметтi алушының "жеке кабинетiнде" мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебе жолданады.

      Жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың толықтығын және сәйкестiгiн тексередi. "Электрондық үкiмет" веб-порталы арқылы тиiстi түрде ресiмделмеген немесе құжаттар топтамасы толығымен ұсынылмаған жағдайда уәкiлеттi орган олардың түскен күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде өтiнiштi әрi қарай қараудан дәлелдi бас тарту туралы жазбаша түрiнде жауап бередi.

      Аттестаттауға рұқсат беруден бас тарту сот тәртібінде шағымдалады.

      8. Аттестаттауға:

      1) Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес кәсiпкерлiк қызметпен айналысуға тыйым салынған адамдар;

      2) қылмыс жасағаны үшiн заң тәртiбiнде белгiленген өтелмеген немесе алынбаған соттылығы бар;

      3) осы Заңға сәйкес патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiлдердiң тiзiлiмiнен шығарылған адамдар жiберiлмейдi;

      4) уәкiлеттi органның және оның ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының қызметкерлерi, сондай-ақ олардың жақын туыстары, жұбайы (зайыбы) болып табылатын адамдар.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Уәкілетті орган құжаттардың түскен күні оны қабылдауды және туркеуді жүзеге асырады.

      Көрсетілетін қызмет алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейiн жүгiнген болса, Қазақстан Республикасының еңбек заңына сәйкес демалыс және мереке күндерi өтiнiштердi қабылдау және мемлекеттiк қызмет көрсетiлуiнiң нәтижесiн алу, келесi жұмыс күнi жүзеге асырылады.

      Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметтерді, ЭҮТШ арқылы мемлекеттік баж төлемі туралы ақпаратты көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

2-параграф. Аттестаттауды өткізу

      10. Аттестаттауға рұқсат берiлген кандидаттардың тiзiмi уәкiлеттi органның интернет-ресурсына орналастырылады.

      Аттестаттауға рұқсат берiлген кандидат үш жұмыс күнi бұрын тестiлеуден өту орны, күнi, уақыты туралы "электрондық үкiмет" веб-порталы арқылы электрондық нысанда хабарланады және көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң интернет-ресурсында орналастырылады.

      Кандидат жеке басын куәландыратын құжат ұсынған кезде бір жұмыс күні ішінде емтихан тапсырады.

      11. Кандидат өз қалауы бойынша аттестатты қазақ немесе орыс тiлiнде өтедi. Аттестацияның басталуына дейiн кандидат өз тiл қалауын жазбаша түрде растайды.

      12. Тестiлерге енгiзiлуi тиiстi сұрақтар тiзбесiн аттестаттау комиссиясымен бекiтедi. Кандидаттардың бiлiмiн бағалауға арналған сұрақтар патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiлдерге қызметтi жүзеге асыру үшiн бiлудi қажет ететiн құқық пәндерiнiң тақырыптарына ("Селекциялық жетiстiктердi қорғау туралы", "Қазақстан Республикасының Патент заңы", "Тауар белгілері, қызмет көрсету белгілері, географиялық нұсқамалар және тауарлар шығарылған жерлердің атаулары туралы", "Интегралдық микросхемалар топологияларын құқықтық қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңдары), сондай-ақ зияткерлік меншік саласындағы ратификацияланған халықаралық шарттарға сәйкес келуi және бiреуi дұрыс болатын жауаптардың кемiнде төрт нұсқасын қамтиды.

      Тестiлеу компьютерлiк техниканы пайдалана отырып өткiзiледi. Тестiлеуге бөлiнген уақыт тоқсан минутты құрайды.

      Тест құпия ақпарат болып табылады және еркiн жариялауға жатпайды.

      Аттестаттауды өткiзер алдында Аттестаттау комиссиясы кандидатты аттестаттауды өткiзу тәртiбi, ұзақтығы және iрiктеу рәсiмiнiң мазмұны туралы хабардар етедi.

      Ескерту. 12-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      13. Аттестаттау комиссияның отырысында оның күнi, уақыты мен орны, аттестаттаудан өтушiнiң тегi, аты, әкесiнiң аты (ол бар болғанда), тестiлеу нәтижесi көрсетiлетiн хаттама (бұдан әрi - Комиссияның хаттамасы) жүргiзiледi.

      14. Тестiлеуден шеттетiлген кандидат келесi аттестаттауға жiберу туралы өтiнiштi қайта беру құқығынан айырылмайды.

      15. Тестiлеудiң дұрыс жауаптарын есептеу қолданылатын компьютерлiк бағдарламаның көмегiмен автоматты түрде жүргiзiледi. Тестiлеу нәтижелерi принтерде екi данада басылып шығарылады және аяқтала салысымен бiрден үмiткерге жеке қол қойдыру арқылы танысу үшiн ұсынылады.

      Тестiлеу нәтижелерi бар парақтың бiр данасы үмiткерге тапсырылады, екiншiсi Аттестаттау комиссиясына берiледi.

      16. Егер дұрыс жауаптардың саны ұсынылған сұрақтардың жалпы санының 70 % және одан жоғары құраса, кандидат тестiлеуден өттi деп саналады.

      Жауапты орындаушы тестiлеу нәтижесi бойынша хаттама дайындайды және екі жұмыс күні ішінде оны құрылымдық бөлiмшенiң басшысы мен көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң уәкiлеттi тұлғасынаиқол қоюға жолдайды.

      Хаттамаға комиссияның төрағасы және оның орынбысары қол қояды.

      Хаттама көрсетiлетiн қызметтi алушының "жеке кабинетiне" электрондық құжат нысанында көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң уәкiлеттi тұлғасының ЭЦҚ жолданады.

      17. Аттестаттау тиiстi жартыжылдықтың соңғы айының 7 жұмыс күнi iшiнде жүргiзiледi.

      18. Көрсетiлетiн қызметтi алушының қалауы бойынша мемлекеттік қызмет патенттік сенім білдірілген өкілдерді аттестаттауғарұқсат беру және патенттік сенім білдірілген өкіл куәлігін алу туралы өтініш негізінде осы Қағидалардың 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша "бір өтініш" қағидаты бойынша "Патенттік сенім білдірілген өкіл куәлігін беру" мемлекеттік қызметінің жиынтығымен көрсетіледі.

3-параграф. Патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiлдiң куәлiгiн беру

      19. "Патенттік сенім білдірілген өкіл куәлігін беру" мемлекеттік қызметі.

      20. Патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiлдiң куәлiгiн алу үшiн кандидат "электрондық үкiмет" веб-порталы арқылы келесi құжаттарды жолдайды:

      1) кандидаттың ЭЦҚ куәландырылған электрондық құжат түрiндегi мемлекеттiк немесе орыс тiлдерiнде патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiл куәлiгiн алу үшiн осы Қағидалардың 6-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

      2) патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiл ретiнде тiркелгенi үшiн мемлекеттiк баж төлемiн растайтын құжат.

      Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметтерді, ЭҮТШ арқылы мемлекеттік баж төлемі туралы ақпаратты көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

      Көрсетiлетiн қызметтi алушы барлық қажеттi құжаттарды тапсырған кезде көрсетiлетiн қызметтi алушының "жеке кабинетiнде" мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебе жолданады.

      Патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiлдiң куәлiгi үш жұмыс күнi iшiнде беріледі.

      Мемлекеттік қызметті "бір өтініш" қағидаты бойынша көрсетілген кезде патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiл ретiнде тiркелген мемлекеттiк баж төленгенiн растайтын құжат ұсынылған күннен бастап берiледi.

      21. "Патенттік сенім білдірілген өкіл куәлігін беру" мемлекеттік қызметін көрсетуге қойылатын негізгі талаптар осы Қағидалардың 7-қосымшасына сәйкес көрсетілген.

      Ескерту. 21-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      22. Уәкілетті орган құжаттардың түскен күні оны қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады.

      Көрсетілетін қызмет алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейiн жүгiнген болса, Қазақстан Республикасының еңбек заңына сәйкес демалыс және мереке күндерi өтiнiштердi қабылдау және мемлекеттiк қызмет көрсетiлуiнiң нәтижесiн алу, келесi жұмыс күнi жүзеге асырылады.

      Жауапты орындаушы ұсынылған құжаттардың толықтығын және сәйкестiгiн тексередi. Көрсетiлетiн қызметтi алушы Қағидалардың 20-тармағына сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзiмi өтiп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда өтiнiштi қабылдаудан бас тартады.

      Жауапты орындаушы құжаттарды тексеру нәтижесiнен кейiн, осы Қағидалардың 8-қосымшасына сәйкес нысан бойынша патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiлдiң куәлiгiн рәсiмдейдi және мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесiн құрылымдық бөлiмшенiң басшысына келiсуге жiбередi - орындау мерзімі бір жұмыс күні.

      23. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі көрсетiлетiн қызмет берушiнiң уәкiлеттi тұлғаның қолы қойылғаннан кейін көрсетiлетiн қызметтi алушының жеке кабинетiне бір жұмыс күні ішінде жолданады.

4-параграф. Патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiлдердiң тiзiлiмiнде және оған өзгерiстер енгiзудi тiркеу

      24. Тiзiлiмге куәлiк алған патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiлдердiң және олардың алдағы уақыттағы өзгерiстерi туралы мәлiметтерi енгiзiледi. Тiзiлiм уәкiлеттi органмен жүргiзiледi және уәкiлеттi органның интернет-ресурсында орналастырылады.

      25. Тiзiлiмде келесi мәлiметтер көрiнiс табады:

      1) куәлiк нөмiрi болып табылатын реттiк тiркеу нөмiрi;

      2) патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiлдi тiркеу күнi;

      3) патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiлдiң тегi, аты, әкесiнiң аты (ол бар болғанда);

      4) тұрақты тұрғылықты жерi;

      5) Аттестаттау комиссиясының шешiмiнiң нөмiрi және күнi (тiркеудi жүргiзуге негiз болған құжат);

      6) хат алмасу үшiн мекен-жайы, сондай-ақ бар болған жағдайда телефон, телетайп, телефакс нөмiрлерi, хат жазысу тiлдерi;

      7) жұмыс орны, лауазымы;

      8) куәлiктi беру немесе жiберу туралы мәлiметтер;

      9) тоқтата тұру туралы мәлiметтер;

      10) Тiзiлiмнен алып тастау жөнiндегi мәлiметтер.

      26. Осы Қағидалардың 25-тармағында көрсетiлген патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiлдердiң мәлiметтерi өзгерген жағдайда, патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiл бiр ай мерзiмде осындай мәлiметтер өзгерген сәттен бастап ол туралы уәкiлеттi органға хабарлайды.

3-тарау. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтердi көрсету мәселелерi бойынша көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешiмдерiне, әрекетiне (әрекетсiздiгiне) шағымдану тәртiбi

      27. Уәкілетті органның құрылымдық бөлімшенің қызметкерлерінің әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану көрсетілетін қызметті берушінің басшысының және (немесе) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына беруге болады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келiп түскен көрсетiлетiн қызметтi алушының шағымы оны тiркеген күннен бастап "Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 25-бабының 3-тармағының 2) тармақшасына сәйкес 5 (бес) жұмыс күнi iшiнде қаралуға жатады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келiп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тiркеген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күнi iшiнде қаралуға жатады.

      28. Көрсетiлген мемлекеттiк қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайларда, көрсетiлетiн қызметтi алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен сотқа жүгiнедi.

  Патенттік сенім білдірілген
өкіл қызметімен айналысуға
үміткер адамдарды
аттестаттаудан өткізу, патенттік
сенім білдірілген өкілдердің
тізілімінде тіркеу және оған
өзерістер енгізу қағидаларына
1-қосымша

      Ескерту. Оң жақ жоғары бұрыш жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Нысан
  Қазақстан Республикасы
Әділет министрлігі
Аттестаттау комиссиясының
төрағасына
____________________________
(азаматтың тегi, аты, әкесiнiң
аты (бар болған кезде), жеке
сәйкестендiру нөмiрi)
мекен-жайы
____________________________
____________________________
  (пошталық индексi, облысы, қаласы, ауданы,
  елдi мекенi, көше атауы, үй/ғимараттың нөмiрi)

Патенттік сенім білдірілген өкілдерді аттестаттауға рұқсат беру туралы өтініш

      Мені Қазақстан Республикасы патенттік сенім білдірілген өкілге аттесттауға өтуге рұқсат беруіңізді сұраймын.

      Шынайы мәліметтер ұсынғаным үшін дербес жауап беремін, сондай-ақ аталған мемлекеттік қызметті көрсету кезінде ақпараттық жүйелердегі Заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      Телефонның нөмірі:

      E-mail:

      Факс:

      Талап етілетін құжат топтамасы:

      - патенттік сенім білдірілген өкілдерге кандидаттардың аттестаттаудан өтуі үшін мәліметтер;

      - еңбек қызметін растайтын, кемінде төрт жыл жұмыс өтілі бар құжаттың электрондық көшірмесі;

      - патенттік сенім білдірілген өкілдерді аттестаттағаны үшін мемлекеттік баж төлемін растайтын құжат.

      Қосымша _____ парақта.

      Азамат ___________________________________________ күні:________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде)

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін

  Патенттік сенім білдірілген
өкіл қызметімен айналысуға
үміткер адамдарды
аттестаттаудан өткізу, патенттік
сенім білдірілген өкілдердің
тізілімінде тіркеу және оған
өзерістер енгізу қағидаларына
2-қосымша

      Ескерту. Оң жақ жоғары бұрыш жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Патенттік сенім білдірілген өкілдерді аттестаттаудан өту үшін мәліметтер

      __________________________________________________________________________

      (жеке тұлғаның тегi, аты, әкесiнiң аты (бар болған кезде), жеке сәйкестендiру нөмiрi)

      1. Диплом туралы мәлімет:

      1) жоғары оқу орнының атауы ________________________________________________

      2) дипломның нөмірі ________________________________________________________

      3) дипломның берілген күні __________________________________________________

      4) "Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес

      нострификациялау немесе тану рәсімдерінен өткенін растайтын құжат

      сериясы және нөмірі: ________________________________________________________

      негіздеме: күні және нөмірі __________________________________________________

      тіркеу нөмірі және күні ______________________________________________________

      Жеке тұлға _____________________________________ күні:________

      (қолы) (Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде)

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін

  Патенттік сенім білдірілген
өкіл қызметімен айналысуға
үміткер адамдарды
аттестаттаудан өткізу, патенттік
сенім білдірілген өкілдердің
тізілімінде тіркеу және оған
өзерістер енгізу қағидаларына
3-қосымша

      Ескерту. Оң жақ жоғары бұрыш жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Мемлекеттік баж төлеу үшін қажетті банк деректемелері

      Ескерту. 3-қосымшаға өзгеріс енгізілді - ҚР Әділет министрінің м.а. 21.10.2022 № 876 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Бенефициар - ҚР ҚМ МКК Астана қаласы бойынша Мемлекеттік кіріс департаментінің Есіл ауданы бойынша Мемлекеттік кіріс басқармасы РММ

      БСН - 081240013779

      ЖСК - KZ24070105KSN0000000

      БСК - KKMFKZ2A

      Бенефициар Банкі – "ҚР Қаржы министрлігінің Қазынашылық комитеті" ММ, Астана қаласы

      КБЕ-11

      Бюджеттік сыныптама коды (БСК) - 108125

  Патенттік сенім білдірілген өкіл
қызметімен айналысуға үміткер
адамдарды аттестаттаудан
өткізу, патенттік сенім
білдірілген өкілдердің
тізілімінде тіркеу және оған
өзерістер енгізу қағидаларын
4-қосымша

      Нысан

"Патенттік сенім білдірілген өкіл қызметімен айналысуға үміткер адамдарды аттестаттаудан өткізу" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі

      Ескерту. 4-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері (қол жеткізу арналары)

"Электрондық үкімет" веб-порталы www.egov.kz (бұдан әрі – портал)

3

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі

Аттестаттау емтиханы тиісті жартыжылдықтың соңғы айының 7 (жеті) жұмыс күні ішінде жүргізіледі

4

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

Электронды (толық автоматтандырылған)/"бір өтініш" қағидаты бойынша көрсетілетін

5

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

Аттестаттау емтиханын тапсыру қорытындысы бойынша оң немесе теріс шешім немесе осы қосымшаның 9-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап.
Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің ұсыну нысаны: электронды (толық автоматтандырылған)/"бір өтініш" қағидаты бойынша көрсетілетін

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Мемлекеттік баж көрсетілетін қызметті алушымен "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі)" Қазақстан Республикасы кодексінің 614-бабында белгіленген төлемнің соммасын және күнін растайтын төлем құжаттарын беретін Қазақстан Республикасының банк мекемелері арқылы төленеді:
патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiлдердi аттестаттағаны үшiн – 15 (он бес) айлық есептік көрсеткіш.
Төлем қолма-қол немесе аударым арқылы есеп айырысу жолымен, "электрондық үкiмет" төлем шлюзi арқылы немесе екінші деңгейлі банк арқылы жүзеге асырылады.
Мемлекеттік баж төлеу үшін қажетті банк деректемелері Қағидалардың 3-қосымшасында көрсетілген.

7

Жұмыс кестесі

Көрсетілетін қызметті беруші Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін жұмыс істейді.
Портал жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы жұмыс істейді (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде, өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтердің тізбесі

1) осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мемлекеттік немесе орыс тілдерінде электрондық цифрлық қолтаңбамен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған патенттік сенім білдірілген өкіл қызметімен айналысуға үміткер адамдарды аттестаттауға жіберу туралы өтініш;
2) осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша патенттік сенім білдірілген өкіл қызметімен айналысуға үміткер адамдарды аттестаттаудан өткізуге арналған мәліметтер;
3) зияткерлік меншік құқықтарын сақтау және қорғау саласында кемінде төрт жыл жұмыс өтілі бар немесе патенттік сенім білдірілген өкілдер палатасында кемінде бір жыл тағылымдамадан өткен еңбек қызметін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі;
4) патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiлдердi аттестаттауға мемлекеттiк баж төлемiн растайтын құжат.
Осы Қағидалардың 2-қосымшасында көрсетiлген мәлiметтер аттестаттау емтиханына келген кезде көрсетілетін қызметті алушымен ұсынатын құжаттардың түпнұсқаларымен салыстырылады.

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты оның қызметіне немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы соттың заңды күшіне енген шешімінің (үкімінің) болуы.

10

Мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары уәкілетті органның www.adilet.gov.kz интернет-ресурсының "Мемлекеттік қызметтер" бөлігінде орналастырылған.
Көрсетілетін қызметтті алушы ЭЦҚ болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алу мүмкіндігі бар.
Көрсетілетін қызметтті алушының мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты "жеке кабинет" порталда қашықтықтан қолжетімділік режим арқылы, сондай-ақ бірыңғай байланыс орталығы арқылы алу мүмкіндігі бар.
Көрсетiлетiн қызметтi алушының қалауы бойынша мемлекеттік қызмет осы Қағидалардың 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша бір өтініш негізінде "бір терезе" қағидаты бойынша "Патенттік сенім білдірілген өкіл куәлігін беру" мемлекеттік қызметінің жиынтығымен көрсетіледі.
Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметінің байланыс телефондары: 8 (7172) 74-09-69, 55-88-21.
Бірыңғай байланыс-орталығы - 1414, 8 800 080 7777.

  Патенттік сенім білдірілген
өкіл қызметімен айналысуға
үміткер адамдарды
аттестаттаудан өткізу, патенттік
сенім білдірілген өкілдердің
тізілімінде тіркеу және оған
өзерістер енгізу қағидаларына
5-қосымша

      Ескерту. Оң жақ жоғары бұрыш жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Нысан
  Қазақстан Республикасы
Әділет министрлігі
Аттестаттау комиссиясының
төрағасына
____________________________
(азаматтың тегi, аты, әкесiнiң
аты (бар болған кезде), жеке
сәйкестендiру нөмiрi)
мекен-жайы
_____________________
_____________________
(пошталық индексi, облысы,
қаласы, ауданы,
елдi мекенi, көше атауы,
үй/ғимараттың нөмiрi)

Патенттік сенім білдірілген өкілдерді аттестаттауғарұқсат беру және патенттік сенім білдірілген өкіл куәлігін алу туралы өтініш

      Мені Қазақстан Республикасы патенттік сенім білдірілген өкілге аттесттауға өтуге рұқсат беруіңізді сұраймын.

      Шынайы мәліметтер ұсынғаным үшін дербес жауап беремін, сондай-ақ аталған мемлекеттік қызметті көрсету кезінде ақпараттық жүйелердегі Заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      Аттестаттау емтиханын тапсыру қорытындысы бойынша оң шешімнен кейін патенттік сенім білдірілген өкіл куәлігін беруіңізді сұраймын.

      Телефонның нөмірі:

      E-mail:

      Факс:

      Талап етілетін құжат топтамасы:

      - патенттік сенім білдірілген өкілдерге кандидаттардың аттестаттаудан өтуі үшін мәліметтер;

      - еңбек қызметін растайтын, кемінде төрт жыл жұмыс өтілі бар құжаттың электрондық көшірмесі;

      - патенттік сенім білдірілген өкілдерді аттестаттағаны үшін және патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiл ретiнде тiркегенi үшiн мемлекеттік баж төлемдерін растайтын құжат

      Қосымша _____ парақта.

      Азамат ___________________________________________ күні:________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде)

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін

  Патенттік сенім білдірілген
өкіл қызметімен айналысуға
үміткер адамдарды
аттестаттаудан өткізу, патенттік
сенім білдірілген өкілдердің
тізілімінде тіркеу және оған
өзерістер енгізу қағидаларына
6-қосымша

      Ескерту. Оң жақ жоғары бұрыш жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      нысан

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрлігі
Аттестаттау комиссиясының
төрағасына
кiмнен
_________________________
(азаматтың тегi, аты, әкесiнiң
аты (бар болған кезде), жеке
сәйкестендiру нөмiрi)
мекен-жайы
____________________________
____________________________
(пошталық индексi, облысы,
қаласы, ауданы, елдi мекенi,
көше атауы, үй/ғимараттың
нөмiрi)

Патенттік сенім білдірілген өкіл куәлігін алу үшін өтініш

      Патенттік сенім білдірілген өкіл куәлігін маған беруіңізді сұраймын.

      Шынайы мәліметтер ұсынғаным үшін дербес жауап беремін, сондай-ақ аталған мемлекеттік қызметті көрсету кезінде ақпараттық жүйелердегі Заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      Қосымша: ____ парақта.

      Азамат ___________________________________________ күні: ______

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде)

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.

  Патенттік сенім білдірілген өкіл
қызметімен айналысуға үміткер
адамдарды аттестаттаудан
өткізу, патенттік сенім
білдірілген өкілдердің
тізілімінде тіркеу және оған
өзерістер енгізу қағидаларын
7-қосымша

      Нысан

"Патенттік сенім білдірілген өкіл куәлігін беру" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі

      Ескерту. 7-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 31.08.2022 № 727 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері (қол жеткізу арналары)

"Электрондық үкімет" веб-порталы www.egov.kz (бұдан әрі – портал)

3

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі

3 жұмыс күні ішінде

4

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

Электронды (толық автоматтандырылған)/"бір өтініш" қағидаты бойынша көрсетілетін

5

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

Патенттік сенім білдірілген өкіл куәлігі осы Қағидалардың 6-қосымшасына сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолымен (бұдан әрi – ЭЦҚ) жолданады.
Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің ұсыну нысаны: электронды (толық автоматтандырылған)/"бір өтініш" қағидаты бойынша көрсетілетін

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Мемлекеттік баж көрсетілетін қызметті алушымен "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі)" Қазақстан Республикасы кодексінің 614-бабында белгіленген төлемнің соммасын және күнін растайтын төлем құжаттарын беретін Қазақстан Республикасының банк мекемелері арқылы төленеді:
патенттік сенім білдірілген өкіл ретінде тіркелгені үшін - 1 (бір) айлық есептік көрсеткіш.
Төлем қолма-қол немесе аударым арқылы есеп айырысу жолымен, "электрондық үкiметтiң" төлем шлюзi (бұдан әрi – ЭҮТШ) арқылы немесе екінші деңгейлі банк арқылы жүзеге асырылуы мүмкін.
Мемлекеттік баж төлеу үшін қажетті банк деректемелері Қағидалардың 3-қосымшасында көрсетілген.

7

Жұмыс кестесі

Көрсетілетін қызметті беруші Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін жұмыс істейді.
Портал жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы жұмыс істейді (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде, өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтердің тізбесі

1) кандидаттың ЭЦҚ куәландырылған электрондық құжат түріндегі мемлекеттік немесе орыс тілдерінде патенттік сенім білдірілген өкіл куәлігін алу үшін осы Қағидалардың 7-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш;
2) патенттік сенім білдірілген өкіл куәлігін алу үшін мемлекеттік баж төлемін растайтын электрондық құжат.
Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметтерді, ЭҮТШ арқылы мемлекеттік баж төлемі туралы ақпаратты көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

Көрсетілетін қызметті алушы осы қосымшаның 8-тармағына сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар топтамасы қандай талаптарға сәйкес келмейтінін көрсете отырып, хабарлама жібереді.
Хабарламада көрсетілген құжаттарды сәйкестендіру мерзімі бір жұмыс күнін құрайды.
Көрсетілетін қызметті алушы хабарламаны алған күннен бастап бір жұмыс күні ішінде оны талаптарға сәйкес келтірмеген жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті одан әрі қараудан бас тарту жолдайды.

10

Мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

Мемлекеттік қызметті "бір өтініш" қағидаты бойынша көрсетілген кезде мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiл ретiнде тiркелген мемлекеттiк баж төленгенiн растайтын құжат ұсынылған күннен бастап есептеледі.
Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары уәкілетті органның www.adilet.gov.kz интернет-ресурсында және көрсетілетін қызметті берушінің www.kazpatent.kz сайтында орналастырылған.
Портал арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ЭЦҚ болуы қажет.
Көрсетілетін қызметтті алушының мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты "жеке кабинет" порталда қашықтықтан қолжетімділік режим арқылы, сондай-ақ бірыңғай байланыс орталығы арқылы алу мүмкіндігі бар.
Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметінің байланыс телефондары: 8 (7172) 74-09-69, 55-88-21.
Бірыңғай байланыс-орталығы - 1414, 8 800 080 7777.

  Патенттік сенім білдірілген
өкілдерге кандидаттарды
аттестаттаудан өткізу, патенттік
сенім білдірілген өкілдердің
тізілімінде тіркеу және оған
өзгерістер енгізу қағидаларына
8-қосымша
  нысан

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ӘДIЛЕТ МИНИСТРЛIГI


МИНИСТЕРСТВО ЮСТИЦИИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

[УО мемлекеттiк тiлдегi деректемелер]
Нөмiрi: [Номер Свидетельства]
Берiлген күнi: [Дата выдачи]


[УО орыс тiлдегi
деректемелер]

ПАТЕНТТIК СЕНIМ БIЛДIРIЛГЕН ӨКIЛДIҢ КУӘЛIГI

      Патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiлi ретiнде тiркелген [Тегi] [Аты] [Әкесiнiң аты (болған жағдайда)] берiлдi.

      Тiркеу туралы жазба ___ жылғы "___" _______ №____ патенттiк сенiм бiлдiрiлген өкiлдердiң тiзiлiмiне енгiзiлген.

[Қол қоюшының лауазымы] [Қол қоюшының тегi, аты, әкесiнiң аты (болған жағдайда)]

On approval of the Rules for certification of individuals applying for the activity of a patent attorney, registration in the register of patent attorneys and introduction of amendments to it

Order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated August 28, 2018 № 1316. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on August 29, 2018 № 17322.

      Unofficial translation

      Footnote. The title - in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      In accordance with paragraph 1 of Article 22-4 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On protection of breeding achievements," paragraph 1 of Article 36 of the Law of the Republic of Kazakhstan "Patent Law of the Republic of Kazakhstan," paragraph 1 of Article 46 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On trademarks, service marks, geographical indications and names of places of origin of goods" and paragraph 1 of Article 15 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On legal protection of topologies integrated circuits" I hereby ORDER:

      Footnote. Preamble - as amended by the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      1. Approve the attached Rules for certification of persons applying for the activity of a patent attorney, registration in the register of patent attorneys and introduction of amendments to it.

      Footnote. Paragraph 1 - in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      2. The Department of Intellectual Property Rights in accordance with the procedure established by the legislation shall ensure:

      1) state registration of this order;

      2) within ten calendar days from the date of state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, the direction hereof in kazakh and russian languages to the Republican State Enterprise on the Right of Economic Management "Republican Center of Legal Information of the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan" for official publication and placement in the Reference Control Bank of the Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) placing this order on the Internet resource of the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan.

      3. Control over the execution of this order shall be entrusted to the supervising Vice-Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall be put into effect upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication.

      Minister of Justice
of the Republic of Kazakhstan
М. Beketayev

  Approved
by the order of the
Minister of Justice of the
Republic of Kazakhstan
dated August 28, 2018
No. 1316

Rules for certification of persons applying for the activity of a patent attorney, registration in the register of patent attorneys and introduction of amendments to it

      Footnote. The title - in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).
      Footnote. The Rules as amended by the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 20.03.2020 No. 106 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 1. General provisions

      1. Rules for certification of individuals applying for the activity of a patent attorney, registration in the register of patent attorneys and introduction of amendments to it (hereinafter referred to as the Rules) have been developed in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan "On protection of breeding achievements," the Law of the Republic of Kazakhstan "Patent Law of the Republic of Kazakhstan", the Law of the Republic of Kazakhstan "On trademarks, service marks, geographical indications and names of places of origin of goods", Law of the Republic of Kazakhstan "On legal protection of integrated circuit topologies,"Law of the Republic of Kazakhstan "On public services" and shall determine the procedure for certification of individuals applying for the activity of a patent attorney, registration in the register of patent attorneys and introduction of amendments to it.

      Footnote. Paragraph 1 - in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      2. The following concepts and terms shall be used in these Rules:

      1) Attestation commission - Attestation commission of the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) a candidate – an individual applying for the right to engage in the activities of a patent attorney;

      3) service recipient – an individual, a candidate for patent attorneys;

      4) a patent attorney - a capable citizen of the Republic of Kazakhstan, permanently residing in its territory, having higher education and work experience of at least four years, passed certification and registered in the register of patent attorneys;

      5) Register - Register of patent attorneys of the Republic of Kazakhstan.

      Public services "Certification of persons applying for the activity of a patent attorney" and "Issuance of a patent attorney certificate" shall be provided by the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the service provider);

      When introducing amendments and (or) additions to these Rules, the authorized body shall send to the operator the information and communication infrastructure of the "electronic government," to the Unified Contact Center, the service provider information about such amendments and (or) additions within 10 (ten) working days after state registration with the justice bodies of the relevant regulatory legal act.

      Footnote. Paragraph 2 - in the wording of the order of the acting Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 21.10.2022 No. 876 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 2. Procedure for attestation of candidates for patent attorneys, registration in the register of patent attorneys and amendments to it Paragraph 1. Reception of documents

      3. A public service “Attestation of candidates for patent attorneys”.

      4. Individuals who have experience in the field of protection and safety of intellectual property rights for at least four years or who have completed an internship in the chamber of patent attorneys for at least one year shall be allowed to be certified.

      Certification of individuals applying for the activity of a patent attorney shall be carried out in the form of testing for knowledge of the legislation of the Republic of Kazakhstan and international treaties ratified by the Republic of Kazakhstan in the field of intellectual property.

      Footnote. Paragraph 4 - in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      5. For certification, the service recipient shall send the following documents through the e-government web portal:

      1) an application for admission to certification of individuals applying for the activity of a patent attorney certified by an electronic digital signature (hereinafter referred to as the EDS) in the state or Russian languages, in form in accordance with Annex 1 to these Rules;

      2) an electronic copy of a document confirming employment with at least four years of experience in the field of protection and safety of intellectual property rights or an internship in the chamber of patent attorneys for at least one year;

      3) information for certification of individuals applying for the activity of a patent attorney in the form according to Annex 2 to these Rules;

      4) a document confirming payment of the state fee for certification of patent attorneys.

      The service provider shall receive information about the document certifying the identity of the service recipient, information about payment of the state duty through the payment gateway of the "electronic government" (hereinafter referred to as the PGEG) from the relevant state information systems through the gateway of the "electronic government."

      Bank details required to pay the state duty shall be specified in Annex 3 of these Rules.

      The information specified in Annex 2 of these Rules shall be verified with the original documents submitted by the service recipient when appearing for the attestation exam.

      Footnote. Paragraph 5 - in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      6. The list of basic requirements for the provision of public services "Certification of individuals applying for the activity of a patent attorney" shall be given in accordance with Annex 4 to these Rules.

      Footnote. Paragraph 6 - in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      7. When the service recipient submits all the necessary documents provided for in paragraph 5 of these Rules, the service recipient shall be sent to the "personal account" information on the status of acceptance of the request for the provision of the state service.

      The service provider shall verify the completeness and conformity of the submitted documents provided for in paragraph 5 to these Rules. In case of improper registration by the service recipient or submission of an incomplete package of documents in accordance with paragraph 5 of these Rules, the service provider shall send a notification to the service recipient indicating what requirements the package of documents does not meet and the period for bringing it into compliance.

      The period for bringing the documents specified in the notification into compliance shall be one working day, if within one working day from the date of receipt of the notification the service recipient has not brought it into compliance with the requirements, the service provider within two working days sends a reasoned refusal to further consider the application.

      The service provider shall notify the service recipient of the preliminary decision, as well as the time and place (method) of hearing for the opportunity to express a position to the service recipient by the preliminary decision.

      The deadline for the service provider to make a preliminary decision on refusal to provide public service shall be one working day.

      The notice of hearing shall be sent at least three working days before the completion of the term for the provision of the public service. The hearing shall be held no later than two working days from the date of notification.

      Based on the results of the hearing, the service provider shall notify the service recipient in accordance with paragraph 10 of these Rules or a reasoned refusal to provide public service.

      Refusal of admission to certification shall be appealed in court.

      Footnote. Paragraph 7 - in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 30.06.2021 No. 549 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      8. The following individuals shall not be allowed for certification:

      1) which, in accordance with the Laws of the Republic of Kazakhstan, shall be prohibited to engage in entrepreneurial activities;

      2) having an outstanding or unrecorded criminal record for committing a crime in accordance with the procedure established by the Law;

      3) excluded from the register of patent attorneys in accordance with the Law;

      4) employees of the authorized body and its subordinate organizations, as well as their close relatives, spouse (spouse).

      Footnote. Paragraph 8 - in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      9. The authorized body, on the day of receipt of documents, accepts and registers them.

      When the applicant applies after the end of working hours, on weekends and holidays in accordance with labor legislation, the acceptance of applications and the issuance of the results of provision of a public service are carried out on the next working day.

      The service provider receives information about the identity document of the service recipient, information about the payment of the state fee through the PGEG from the relevant state information systems through the gateway of "electronic government".

Paragraph 2. Conduct of attestation

      10. Lists of candidates admitted to attestation are posted on the Internet resource of the authorized body.

      A candidate admitted to attestation is notified three working days in advance of the place, date and time of testing through the e-government web portal in electronic form and places it on the service provider's Internet resource.

      Candidates shall pass certification upon presentation of an identity document or through the "digital document" service within one working day.

      Footnote. Paragraph 10 as amended by the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 30.06.2021 No. 549 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      11. A candidate at his discretion undergoes attestation in the Kazakh or Russian languages. The candidate confirms in writing his choice of language before the start of the attestation.

      12. The list of issues to be included in the tests shall be approved by the certification committee. Questions for assessing the knowledge of candidates correspond to the topics of legal disciplines (Laws of the Republic of Kazakhstan "On protection of breeding achievements," "Patent Law of the Republic of Kazakhstan," "On trademarks, service marks, geographical indications and names of places of origin of goods," "On legal protection of integrated circuit topologies," as well as international treaties ratified by the Republic of Kazakhstan in the field of intellectual property), knowledge of which shall be necessary to carry out the activities of the patent attorney, and contain at least four answers with one correct one.

      Testing is carried out using computer technology. The time given for testing is ninety minutes.

      Tests are confidential information and are not subject to free distribution.

      Before passing the attestation, the Attestation commission informs the candidate about the procedure, duration and content of the candidate selection procedure.

      Footnote. Paragraph 12 as amended by the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      13. At the meeting of the Attestation commission, a protocol is drawn up (hereinafter referred to as the Commission protocol), which reflects: date, time and place of the meeting, last name, first name, patronymic (if any) of the person being attested, the test result.

      14. A candidate suspended from testing has the right to re-apply for admission to the next attestation.

      15. The calculation of the correct test answers is carried out using the used computer program automatically. Test results are printed in duplicate and submitted to the candidate immediately for review by putting a personal signature after completion.

      One copy of the test results sheet is handed over to the candidate, the second is given to the Attestation commission.

      16. An applicant is considered to have passed the test if the number of correct answers is 70% or more of the total number of questions asked.

      Based on the test results, the responsible executor prepares a protocol and, within two working days, sends it to the head of the structural subdivision and the authorized person of the service provider for signature.

      The protocol is signed by the chairman of the Commission and his deputy.

      The protocol is sent to the "personal account" of the service recipient in the form of an electronic document signed by the electronic signature of the authorized person of the service provider.

      17. Attestation is carried out within 7 working days of the last month of the corresponding half-year.

      18. At the choice of the service recipient, the public service is rendered on the principle of "one application" in conjunction with the public service "Issuance of a patent attorney certificate" on the basis of an application for admission to attestation of a candidate for patent attorney and issuance of a patent attorney certificate in the form, in accordance with Appendix 5 to these Rules.

Paragraph 3. Issuance of a patent attorney certificate

      19. Public service "Issuance of a patent attorney certificate".

      20. To obtain a patent attorney certificate, a candidate submits the following documents through the e-government web portal:

      1) an application for obtaining a patent attorney certificate in the form of an electronic document certified by the candidate's EDS in the state or Russian languages, in the form in accordance with Appendix 6 to these Rules;

      2) a document confirming the payment of the state fee for registration as a patent attorney.

      The service provider receives information about the identity document of the service recipient, information about the payment of the state fee through the PGEG from the relevant state information systems through the gateway of "electronic government".

      When the service recipient submits all the necessary documents, the status of acceptance of the request for the provision of a public service is displayed in the "personal account" of the service recipient.

      A patent attorney certificate is issued within three working days.

      When providing a public service on the principle of "one application" from the date of submission of a document confirming the payment of the state fee for registration as a patent attorney.

      21. The list of the main requirements for the provision of the state service "Issuance of a certificate of patent attorney" shall be given in accordance with Annex 7 to these Rules.

      Footnote. Paragraph 21 - as amended by the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      22. The authorized body shall perform their reception and registration on the day of receipt of documents.

      When the applicant applies after the end of working hours, on weekends and holidays in accordance with labor law, the acceptance of applications and the issuance of the results of the provision of public service is carried out by the next working day.

      The service provider shall verify the completeness and conformity of the submitted documents provided for in paragraph 20 to the Rules. When the service recipient submits an incomplete package of documents in accordance with paragraph 20 of these Rules and (or) documents recognized as invalid, the service provider sends a notification to the service recipient indicating which requirements the package of documents does not meet.

      The deadline for bringing the documents specified in the notification into compliance shall be one working day.

      If within one working day from the date of receipt of the notification, the service recipient has not brought it in line with the requirements, then the service provider sends a refusal to further consider the application.

      Based on the results of the documents verification, the service provider shall draw up a certificate of the patent attorney in the form in accordance with Annex 8 to these Rules and send it to the head of the structural unit for approval within one working day.

      Footnote. paragraph 22 – in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 30.06.2021 No. 549 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      23. The result of provision of a public service after signing by the authorized person of the service provider is sent to the service recipient’s “personal account” within one working day.

Paragraph 4. Registration in the register of patent attorneys and amendments to it

      24. The Register contains information on patent attorneys who received certificates, and subsequent changes of information about them. The Register is maintained by the authorized body and posted on the Internet resource of the authorized body.

      25. The Register contains the following information:

      1) serial number of registration, which is the number of the certificate;

      2) the date of registration of the patent attorney;

      3) surname, name, patronymic (if any) of the patent attorney;

      4) permanent place of residence;

      5) the number and date of the decision of the Attestation commission (the document on the basis of which the registration was made);

      6) the address for correspondence, as well as the telephone number, teletype, telefax, if any, the language (s) of the correspondence;

      7) place of work, position;

      8) information on the issue or mailing of the certificate;

      9) information on the suspension;

      10) information on exclusion from the Register.

      26. In the event of a change in the information of the patent attorney specified in paragraph 25 of these Rules, the patent attorney within a month from the date of changes made in such information informs the authorized body thereof.

Chapter 3. Procedure for appealing decisions, actions (inaction) of the service provider and (or) his officials on the issues of provision of a public service

      27. A complaint about the decision, actions (inaction) of employees of structural subdivisions of the authorized body shall be submitted to the head of the service provider and (or) to the authorized body for assessing and monitoring the quality of public services (hereinafter referred to as the body considering the complaint) in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      The consideration of a complaint regarding the provision of public services shall be carried out by a higher administrative body, an official, and a body considering the complaint.

      Complaints shall be submitted to the service provider and (or) to the official whose decision, action (inaction) shall be appealed.

      The service provider, an official whose decision, action (inaction) shall be appealed, shall, no later than three working days from the date of receipt of the complaint, send it and the administrative case to the body considering the complaint.

      At the same time, the service provider, official, decision, action (inaction) shall be appealed, does not send a complaint to the body considering the complaint, if it takes a decision or administrative action within three working days that fully meets the requirements specified in the complaint.

      The complaint of the service recipient, received by the service provider, in accordance with subparagraph 2) of paragraph 3 of Article 25 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On public services" shall be subject to consideration within five working days from the date of its registration.

      The complaint of the service recipient received by the body considering the complaint shall be subject to consideration within fifteen working days from the date of its registration.

      Footnote. Paragraph 27 – in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 30.06.2021 No. 549 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      28. In cases of disagreement with the results of the public service provided, the service recipient applies to the court in the manner established by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

  Annex 1
to the Rules for conduct
of certification of applicants
for activity of the patent attorney,
registration in the registry
patent attorneys and
introduction of amendments to it

      Footnote. The upper right corner - in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

  ________________________
(surname, name, patronymic
(if availability) of a citizen,
individual
identification number)
Residence address:
___________________________
__________________________
(postal code, region,
city, district, locality,
street name,
house / building number)

Application for admission to attestation of a candidate for patent attorney

      I ask you to admit me to attestation for a patent attorney of the Republic of Kazakhstan.

      I am personally responsible for providing accurate information, and I also agree to the use of information,

      constituting a secret protected by the Law, contained in information systems, when providing this public service.

      Phone number:

      E-mail:

      Fax:

      A set of required documents:

      - information for passing the attestation of candidates for patent attorneys;

      - an electronic copy of a document confirming labor activity with a work experience of at least four years;

      - a document confirming the payment of the state fee for attestation of patent attorneys.

      _____ sheets are attached.

      Citizen _______________________________________ date: _________

      (signature) (surname, name, patronymic (if any)

      I agree to the use of information constituting a secret protected by law contained in information systems

  Appendix 2
to the Rules for conduct
of certification of applicants
for activity of the patent attorney,
registration in the registry
patent attorneys and
introduction of amendments to it

      Footnote. The upper right corner - in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

  Form

Information
to pass attestation of candidates for patent attorneys
___________________________________________
surname, name, patronymic (if any) of an individual,
individual identification number)

      1. Information about the diploma:

      1) the name of the higher education institution _____________________________________

      2) number of the diploma ______________________________________________________

      3) date of issue of the diploma__________________________________________________

      4) a document confirming the passage of the nostrification or recognition procedure in accordance with the Law

      of the Republic of Kazakhstan "On education":

      series and number____________________________________________________________

      rationale: date and number _____________________________________________________

      registration number and date ___________________________________________________

      Individual __________________________________ date: ___________________

      (signature) (surname, name, patronymic (if any)

      I agree to the use of information constituting a secret protected by law contained in information systems.

  Appendix 3
to the Rules for conduct
of certification of applicants
for activity of the patent attorney,
registration in the registry
patent attorneys and
introduction of amendments to it

      Footnote. The upper right corner - in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Bank details required for payment of state fee

      Footnote. Appendix 3 as amended by Order of the Acting Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 21.10.2022 No. 876 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      Beneficiary - RSI Department of State Revenue in the Yesilsky District of the Department of State Revenue in the city of Astana SRC MF RK

      BIN - 081240013779

      IIC - KZ24070105KSN0000000

      BIK - KKMFKZ2A

      Beneficiary Bank - State Institution "Treasury Committee of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan," Astana

      KBE - 11

      Budget classification code (KBK) – 108125

  Annex 4
to the Rules for conduct
of certification of applicants
for activity of the patent attorney,
registration in the registry
patent attorneys and
introduction of amendments to it
 
  Form

List of main requirements for the provision of public services "Certification of persons applying for activity of patent attorney "

      Footnote. Annexx 4 – in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

1

Name of the service provider

Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan

2

Public service provision methods (Access Channels)

Web portal "e-government" www.egov.kz (hereinafter referred to as the the portal)

3

Term of public service provision

Within 7 (seven) working days of the last month of the corresponding half-year

4

Form of public service provision

Electronic (fully automated)/single application

5

Result of public service provision

A positive or negative decision on the results of passing the certification exam or a reasoned response on refusal to public service provision in cases and on the grounds provided for in paragraph 9 of this Annex.
The form of provision of the result of the public service provision: electronic (fully automated)/provided on the principle of "one application."

6

The amount of payment charged to the service recipient during the public service provision, and the methods of its collection in cases provided for by the legislation of the Republic of Kazakhstan

The state duty shall be paid by the service recipient through the banking institutions of the Republic of Kazakhstan, which issue payment documents confirming the amount and date of payment established by Article 614 of the Code of the Republic of Kazakhstan "On taxes and other mandatory payments to the budget (Tax Code)":

for certification of patent attorneys - 15 (fifteen) monthly calculation indicators.
Payment shall be made in cash or through the payment gateway of the "electronic government" (hereinafter referred to as the PGEG) or by non-cash method through second-tier banks.
Bank details required to pay the state duty shall be specified in Annex 3 of these Rules.

7

Working schedule

The service provider − from Monday to Friday in accordance with the established work schedule from 9.00 to 18.30, with the exception of weekends and holidays in accordance with the Labor Code of the Republic of Kazakhstan with a lunch break from 13.00 to 14.30.
The portal − around the clock, with the exception of technical breaks in connection with the repair work (when the service recipient applies after the end of working hours, on weekends and holidays, the application is accepted and the result of the public service is issued by the next working day in accordance with the labor legislation of the Republic of Kazakhstan).

8

List of documents and information required from the service recipient for the public service provision

1) an application for admission to certification of persons applying for the activity of a patent attorney certified by an electronic digital signature (hereinafter referred to as the EDS) in the state or Russian languages, in form in accordance with Annex 1 to these Rules;
2) information for certification of individuals applying for the activity of a patent attorney in the form according to Annex 2 to these Rules;
3) an electronic copy of a document confirming employment with at least four years of experience in the field of protection and protection of intellectual property rights or an internship in the chamber of patent attorneys for at least one year;
4) a document confirming payment of the state fee for certification of patent attorneys.
The information specified in Annex 2 of these Rules shall be verified with the original documents submitted by the service recipient when appearing for the attestation exam.

9

Grounds for refusal to provide public services established by the legislation of the Republic of Kazakhstan

1) establishing the inaccuracy of the documents submitted by the service recipient for receiving the public service, and (or) the data (information) contained in them;
2) non-compliance of the service recipient and (or) submitted materials, objects, data and information required to provide the public service with the requirements established by regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan;
3) in relation to the service recipient there shall be a court decision (verdict) on the prohibition of activities or certain types of activities requiring the receipt of a certain state service that has entered into legal force.

10

Other requirements taking into account the peculiarities of the public service provision

The addresses of the places of public service provision shall be posted on the Internet resource of the service provider - www.adilet.gov.kz, section "Public services."
The service recipient has the opportunity to receive a state service in electronic form through the portal, provided that the EDS shall be available.
The service recipient has the opportunity to receive information on the procedure and status of the public service provision in the remote access mode through the "personal account" of the portal, as well as the Unified Contact Center.
At the choice of the service recipient, the public service shall be provided, according to the principle of "one application" in conjunction with the public service "Issuance of a certificate of patent attorney" in form, in accordance with Annex 5 to these Rules.
Contact numbers of reference services for the public service provision: 8 (7172) 74-09-69, 55-88-21.
unified contact center - 1414, 8 800 080 7777.

 
  Appendix 5
to the Rules for conduct
of certification of applicants
for activity of the patent attorney,
registration in the registry
patent attorneys and
introduction of amendments to it

      Footnote. The upper right corner - in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

  Form
 
  Ministry of Justice of the
Republic of Kazakhstan
To Chairman of attestation commission
from ___________________________
(surname, name, patronymic
(if any) of citizen, individual
identification number)
  Residence
address:____________________
(postal code, region, city, district,
locality, street name,
house / building number)

Application
on admission to attestation of a candidate for patent attorney and issuance of a patent attorney certificate

      I ask to be admitted to attestation of patent attorneys of the Republic of Kazakhstan.

      I am personally liable for providing reliable information, and I also agree to the use of information constituting a secret protected by law contained in information systems when providing this public service.

      After a positive decision on the results of passing the attestation exam, I ask you to issue me a patent attorney certificate.

      Phone number:

      E-mail:

      Fax:

      A set of required documents:

      - information for passing the attestation of candidates for patent attorneys;

      - an electronic copy of a document confirming labor activity with a work experience of at least four years;

      - a document confirming the payment of the state fee for attestation of patent attorneys and for registration as a patent attorney.

      _____ sheets are attached.

      Citizen _________________________________________ date: ______

      (signature) (surname, name, patronymic (if any)

      I agree to the use of information constituting a secret protected by law contained in information systems.

  Appendix 6
to the Rules for conduct
of certification of applicants
for activity of the patent attorney,
registration in the registry
patent attorneys and
introduction of amendments to it

      Footnote. The upper right corner - in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

  form
  Ministry of Justice of the
Republic of Kazakhstan
To Chairman of attestation
commission
from
_________________________
(surname, name, patronymic
(if any) of citizen,
individual identification number)
Residence address
____________________________
____________________________
(postal code, region, city, district,
locality, street name, house /
building number)

Application
to obtain a patent attorney certificate

      I ask you to issue me a patent attorney certificate.

      I bear personal responsibility for provision of reliable information, and also agree to the use of information constituting a secret protected by the Law, contained in information systems, when providing this public service.

      _____ sheets are attached.

      Citizen __________________________________________ date: _______

      (signature) (surname, name, patronymic (if any)

      I agree to the use of information constituting a secret protected by law contained in information systems.

  Annex 7
to the Rules for conduct
of certification of applicants
for activity of the patent attorney,
registration in the registry
patent attorneys and
introduction of amendments to it
 
  Form

List of main requirements for the public service provision "Issuance of certificate of patent attorney"

      Footnote. Annex 7 - in the wording of the order of the Minister of Justice of the Republic of Kazakhstan dated 31.08.2022 No. 727 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

1

Name of the service provider

Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan

2

Public service provision methods (Access Channels)

Web portal "E-government" www.egov.kz (hereinafter referred to as the portal)

3

Term of public service provision

Within 3 working days

4

Form of public service provision

Electronic (fully automated)/single application

5

Result of public service provision

The issuance of the certificate of the patent attorney in the form in accordance with Annex 6 to these Rules shall be sent to the "personal account" of the service recipient in the form of an electronic document signed by an electronic digital signature (hereinafter referred to as the EDS) of the authorized person of the service provider. The form of provision of the result of the public service provision: electronic (fully automated )/provided on the principle of "one application."

6

The amount of payment charged to the service recipient during the public service provision, and the methods of its collection in cases provided for by the legislation of the Republic of Kazakhstan

The state duty shall be paid by the service recipient through the banking institutions of the Republic of Kazakhstan, which issue payment documents confirming the amount and date of payment established by Article 614 of the Code of the Republic of Kazakhstan "On taxes and other mandatory payments to the budget (Tax Code)":
for registration as a patent attorney - 1 (one) monthly calculation indicator.
Payment shall be made by cash or non-cash method through the payment gateway of the "electronic government" (hereinafter referred to as the PGEG) or through second-tier banks.
Bank details required to pay the state duty shall be specified in Annex 3 of these Rules.

7

Working schedule

The service provider − from Monday to Friday in accordance with the established work schedule from 9.00 to 18.30, with the exception of weekends and holidays in accordance with the Labor Code of the Republic of Kazakhstan with a lunch break from 13.00 to 14.30.
The portal − around the clock, with the exception of technical breaks in connection with the repair work (when the service recipient applies after the end of working hours, on weekends and holidays, the application shall be accepted and the result of the state service shall be issued by the next working day in accordance with the labor legislation of the Republic of Kazakhstan).

8

List of documents and information required from the service recipient for the public service provision

1) application for obtaining a certificate of a patent attorney in the form of an electronic document certified by the EDS of a candidate in the state or Russian languages ​ ​ in the form according to Annex 7 of these Rules;
2) a document confirming payment of the state fee for registration as a patent attorney.
The service provider shall receive information about the document certifying the identity of the service recipient, information about the payment of state duty through the PGEG from the relevant state information systems through the "electronic government" gateway.

9

Grounds for refusal to provide public services established by the legislation of the Republic of Kazakhstan

If the service recipient submits an incomplete package of documents in accordance with paragraph 8 of this Annex and (or) expired documents, the service provider shall send a notification to the service recipient indicating which requirements the package of documents does not meet.
The deadline for bringing the documents specified in the notification into compliance shall be one working day.
If within one working day from the date of receipt of the notification, the service recipient has not brought it in line with the requirements, then the service provider sends a refusal to further consider the application.

10

Other requirements taking into account the peculiarities of the public service provision including those provided in electronic form and through the State Corporation
 

When providing a state service on the principle of "one application," the term for public service provision is calculated from the date of provision of a document confirming the payment of the state duty for registration as a patent attorney.
The addresses of the places of public service provision shall be posted on the Internet resources of the authorized body of the www.adilet.gov.kz and service provider www.kazpatent.kz.
To receive a public service through the portal, you must have the EDS.
The service recipient has the opportunity to receive information on the procedure and status of the public service provision in the remote access mode through the "personal account" of the portal, as well as the Unified Contact Center.
Contact numbers of reference services for the public service provision: 8 (7172) 74-09-69, 8 (7172) 55-88-21.
Unified contact center - 1414, 8 800 080 7777.

 
  Appendix 8
to the Rules for attestation of
candidates for patent attorneys,
registration in the register of patent
attorneys and amendments to it
  Form

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ӘДIЛЕТ МИНИСТРЛIГI


MINISTRY OF JUSTICE OF THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN

[UO details in the state language]
Нөмiрi: [Number of Certificate]
Берiлген күнi: [Date of issue ]


[UO details in Russian]

PATENT ATTORNEY CERTIFICATE

      is issued to [Surname] [Name] [Patronymic] registered as a patent attorney.

      The registration entry was made in the Register of patent attorneys "__" ______ ____ under No. ____

      [Position of the signer] [surname, name and patronymic (if any) of the signer]