Жылжымалы құрамды техникалық пайдалану, қызмет көрсету және жөндеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 27 маусымдағы № 444 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 1 шілдеде № 18952 болып тіркелді.

      "Теміржол көлігі туралы" 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 2-тармағының 34-39) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Жылжымалы құрамды техникалық пайдалану, қызмет көрсету және жөндеу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр Р. Скляр

  Қазақстан Республикасы
индустрия және
инфрақұрылымдық даму
министрлігінің
2019 жылғы 27 маусымдағы
№ 444
бұйрығымен бекітілген

Жылжымалы құрамды техникалық пайдалану, қызмет көрсету және жөндеу қағидалары

1 тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Жылжымалы құрамды техникалық пайдалану, қызмет көрсету және жөндеудің бұл қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) 2001 жылғы 8 желтоқсандағы "Теміржол көлігі туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 14-бабы 2-тармағының 34-39) тармақшасына сәйкес әзірленді және жылжымалы құрамды техникалық пайдалану, қызмет көрсету және жөндеудің тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда келесі терминдер мен анықтамалар қолданылады:

      1) вагонды ажырата отырып ағымдағы жөндеу (бұдан әрі - АЖ) – вагонның жұмыс қабілетін қамтамасыз ету және қалпына келтіру үшін құрамнан немесе вагондар тобынан ажырата отырып, жұмыс істемейтін паркке ауыстырып және арнайы жолдарға қойып, жекелеген құрамдық бөліктерді алмастырып немесе қалпына келтіріп орындалатын жөндеу;

      2) вагонды күрделі жөндеу (бұдан әрі - вагонды КЖ) – вагон ресурсының ақауларын толық немесе толыққа жақын қалпына келтіру үшін кез келген бөліктерін, базалық тетіктерді қоса алғанда, алмастырып немесе қалпына келтіріп жөндеу;

      3) деполық жөндеу (бұдан әрі - ДЖ) – жұмыс қабілетін қалпына келтіруге арналған, жекелеген құрамдық бөліктерін алмастырып немесе жөндеп, сондай-ақ жекелеген талаптарын жаңғыртып орындайтын жоспарлы жөндеу;

      4) жөндеу құжаттамасы – жөндеуді ұйымдастыру, күрделі, орташа және ағымдағы жөндеудің ережесі мен орындалу тәртібі, бақылау, реттеу, сынақтан өткізу, консервациялау, жөндеуден кейін өнімді тасымалдау мен сақтау, монтаждау мен сынақтан өткізу, сондай-ақ өнімнің жөндеуден кейінгі қанағаттандырылуының көрсеткіштері мен нормалары жөніндегі нұсқаулардың мазмұны көрсетілетін құжат;

      5) жылжымалы құрамды жөндеу – жылжымалы құрамның ақауларын, жұмыс қабілетін және ресурстарын қалпына келтіру бойынша операциялар кешені;

      6) күрделі жөндеу (бұдан әрі - КЖ-1) – вагондардың ақаулықтары мен ресурстарын қалпына келтіру үшін тозған және зақымданған тораптары мен бөлшектерін алмастыру немесе жөндеу жолымен, сондай-ақ жаңғырта отырып вагондарды жоспарлы жөндеу;

      7) күрделі жөндеу (бұдан әрі - КЖ-2) – вагонның ақаулықтары мен ресурстарын қалпына келтіру үшін кузовын металға дейін ішінара аша отырып, жылуды оқшаулау мен электр желілерін алмастырып жоспарлы жөндеу. Қажет болған жағдайда базалық жүйені, конструкция элементтері мен негізгі тораптарды алмастыру;

      8) қызмет мерзімін ұзарта отырып күрделі жөндеу (бұдан әрі - КЖҰ) – вагон конструкциясының барлық тіреу элементтерінің техникалық жағдайын көрсетілген ресурсқа қалпына келтіре отырып, оның кез келген құрамды бөлігін, базалық тетіктерін қоса алғанда, алмастырып немесе қалпына келтіріп, жаңа қызмет мерзімін белгілей отырып бақылау;

      9) пайдалану жөніндегі нұсқаулық – өнімнің конструкциясы, жұмыс принципі, сипаттамалары мен өнімді дұрыс және қауіпсіз пайдалануға қажетті нұсқаулар (арналымына орай пайдалану, техникалық қызмет көрсету, ағымдағы жөндеу, сақтау және тасымалдау) және оны жөндеуге жіберу қажет болғандағы анықталатын техникалық жағдайына, сондай-ақ өнімді кәдеге жарату бойынша мәліметтер мазмұны жазылған құжат;

      10) сервистік қызмет көрсету (бұдан әрі – СҚК) – теміржол жылжымалы құрамдарын жөндеуді және пайдалануды қамтамасыз ету үшін теміржол жылжымалы құрамдары мен оның құрамдық бөліктерін өндіруші-кәсіпорындармен және/немесе мамандандырылған ұйымдармен жүргізілетін техникалық және ұйымдастырушылық іс-шаралар кешені;

      11) техникалық қызмет көрсету (бұдан әрі – ТҚК) – жылжымалы құрамды қолдауға және жұмысқа жарамды жағдайда ұстауға бағытталған техникалық және ұйымдастырушылық қызметтер жиынтығы, сондай-ақ жылжымалы құрамның жұмыс қабілетін қамтамасыз ету немесе қалпына келтіру үшін орындалатын және конструкцияның жекелеген элементтерін алмастыру немесе қалпына келтіруден тұратын жөндеу.

2-тарау. Жылжымалы құрамды техникалық пайдалану тәртібі

      3. Жылжымалы құрамды техникалық пайдалану тәртібі темір жолдардағы вагондардың қозғалысы мен маневрлік жұмыстардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында пайдаланушылық құжаттар талаптарын сақтау процестерінен тұрады.

      4. Жылжымалы құрамға тікелей қызмет көрсететін Ұлттық инфрақұрылым операторының, жылжымалы құрамның меншік иесінің, теміржол көлігінің қосалқы қызметінің қызметкерлері Қазақстан Республикасы Инвестиция және даму министрлігінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 544 (Нормативтік құқықтық актілер мемлекеттік тізілімінде № 11897 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген Теміржол көлігін техникалық пайдаланудың қағидалары (бұдан әрі – ҚР ТПҚ), Қазақстан Республикасының техникалық реттеу, денсаулық сақтау, стандарттау және экологиялық заңнамалар саласындағы талаптарының сақталуын қамтамасыз етеді.

      5. Пайдаланушы парк жұмыстың барлық түрлерімен айналысатын, оның ішінде ТҚК-1 және ТҚК-2 техникалық қызмет көрсетуде тұрған, нормативтік техникалық құжаттамалармен қарастырылған локомотивтерді құрайды.

      ТҚК-1 және ТҚК-2 локомотивтерге техникалық қызмет көрсету мерзімдік болып табылады және пайдалануда істен шығудың алдын алу, сондай-ақ жарамды техникалық жағдайда ұстау мақсатында локомотивтердің тораптары мен жүйелерінің техникалық жағдайларын бақылауға арналады.

      6. Жылжымалы құрамды техникалық пайдалану тәртібі ҚР ТПҚ-ға сәйкес белгіленген.

3-тарау. Жылжымалы құрамға қызмет көрсету және жөндеу тәртібі

      7. Өзінің техникалық жағдайы бойынша ҚР ТПҚ талаптарына сәйкес келмейтін және жөндеуді немесе есептен шығаруды қажет ететін жылжымалы құрам жарамсыз болып саналады.

      Жылжымалы құрамның жарамсыздығы Ұлттық инфрақұрылым операторының, теміржол көлігіндегі тасымалдаушының және қосалқы қызметтің қызметкерлерімен анықталады.

      Жылжымалы құрамға техникалық қызмет көрсетуді орындау Ұлттық инфрақұрылым операторы мен тасымалдаушы бекіткен технологиялық процестерге сәйкес жүргізіледі.

      Жылжымалы құрамға техникалық қызмет көрсетуде мыналар тексеріледі:

      тораптар мен бөлшектердің болуы мен жарамдылығы және олардың осы Қағидалардың 10-тармағына және ҚР ТПҚ талаптарына сәйкестігі;

      көзделген жөндеулердің мерзімдері мен жиілігі, ал жолаушылар вагондарында, оның үстіне, бірыңғай техникалық тексеру мерзімі.

      Поездарды құрастыру және айналым пунктерінде, сондай-ақ Ұлттық инфрақұрылымдық операторымен анықталған аралық станциялардың техникалық қызмет көрсету пункттерінде (бұдан былай – ТҚП), жолаушылар және жүк поездарының әрбір вагоны қажетті жөндеудің орындалуымен техникалық қызмет көрсетуден өтеді.

      Поездардың техникалық қызмет көрсетуге табыс ету мен олардың дайындығы туралы хабарлама, сондай-ақ поезд станцияға келместен бұрын ТҚП жоқ жерлерде вагондардың вагондарды тексеру мен жөндеу Ұлттық инфрақұрылым операторы бекіткен станцияның техникалық процесі мен техникалық-бөлу актісімен қарастырылады.

      8. Жылжымалы құрамға жөндеу жүргізуді шарт негізінде теміржол көлігінің қосалқы қызметі немесе Ұлттық инфрақұрылым операторы жүргізеді.

      9. Жүк вагондарына техникалық қызмет және жөндеудің ДЖ және КЖ көлемінде жүргізіледі.

      10. Жылжымалы құрамды жөндеу, кіріс тексеруді қоса алғандағы оның барлық процестері, бөлшектеу, ақауын анықтау (диагностикалау), техникалық жағдайын қалпына келтіру, жинау мен сынақтан өткізуді жылжымалы құрамның нақты түрі мен технологиялық процестердің жөндеу жөніндегі басшылықтың талаптарына толық сәйкестікте халықаралық келісімдерде (шарттарда) көрсетілген, темір жол ынтымақтастығы Ұйымының және Тәуелсіз мемлекеттер достастығына (бұдан әрі – ТМД) қатысушы мемлекеттердің, Грузия, Латвия Республикасы, Литва Республикасы және Эстония Республикасы теміржол көлігі бойынша Кеңесі аясында қабылданған және Қазақстан Республикасы қатысушы болып табылатын басқа да халықаралық келісімдер (шарттар) бойынша жүзеге асырады. Үлгілік технологиялық жөндеу қарастырылмаған жұмыстар дайындаушы зауыттың технологиялық және конструкторлық құжаттары бойынша орындалады.

      11. Жылжымалы құрамның техникалық жарамды жағдайына, ТҚ, жөндеу және белгіленген қызмет мерзімін қамтамасыз етуге жауапты темір жол жылжымалы құрамының иесі, Ұлттық инфрақұрылым операторы, тасымалдаушы және тікелей қызмет көрсететін теміржол көлігінің қосалқы қызметі болып табылады.

      12. Жылжымалы құрамға жөндеу жүргізуде мыналар қамтамасыз етіледі:

      1) осы Қағидалардың 10-тармағының талаптарын толық орындау;

      2) жөндеу процесіне жылжымалы құрамның рұқсат етілген техника құралдарының технологиялық құжаттарын, материалдары мен құрамдас бөліктерін пайдалану;

      3) орындалған жұмыстардың (операциялар) сапасын бақылау, жөнделген жылжымалы құрамды кешенді тексеру, жөндеу объектісінің техникалық жағдайының анықталған ақауларының жөнделуін бақылау;

      13. Жөнделген жылжымалы құрам мен оның құрамдас бөліктерінің осы Қағидалардың 10-тармағында көрсетілген техникалық құжаттардың нормативтік талаптарына сәйкестігі тексерілуге жатады.

      14. Жөндеу жүргізуші жөнделген жылжымалы құрамды қабылдау-тапсыру актісіне, ақау актісіне сәйкес, қажет болған жағдайда нормативтік техникалық құжаттарда көрсетілген тәртіппен сынақтан өткен күйінде, пайдалануға жарамды деп танылған есептесу құжаттамаларын ресімдей отырып тапсырады.

      15. Қажет болған жағдайда орындалған жұмыстар және алдағы уақыттағы пайдалануға жарамдылық, жөндеуаралық және кепілділік ресурс, жарамдылық мерзімі, келесі жөндеудің уақыты туралы мәліметтерді жөндеу жүргізуші инфрақұрылым операторының ақпараттық базасына немесе жылжымалы құрамның техникалық паспортына енгізеді.

      16. Техникалық сипаттамалар өзгерген жағдайда жөндеу ұйымы жылжымалы құрамның кузовына нормативтік техникалық құжаттарда көзделгендей тиісті трафаретті басып, жылжымалы құрамның техникалық паспортына қажетті түзетулер енгізеді.

      17. Өлшемдер, негізгі жинақтау бірліктерін жаңғырту туралы мәліметтер локомотивтің техникалық паспортына (жинақтау бірлігінің формулярына) жазылады.

      18. Локомотивтердің техникалық қызмет көрсету (бұдан әрі – локомотив ТҚК) мен локомотивтің сервистік қызмет көрсету (бұдан әрі – локомотив СҚК) деп локомотивтерді жұмысқа қабілетті және техникалық жарамды жағдайда ұстауға немесе локомотивті жұмысқа қабілетті жағдайға дейін қалпына келтіруге бағытталған ұйымдастырушылық-техникалық шаралар кешені түсініледі.

      19. Техникалық және сервистік қызметке локомотивтерді тексеру, локомотивтерді ҚР ТПҚ талаптарына сәйкес техникалық жарамды жағдайда ұстау үшін қажетті материалдық, зияткерлік, ғылыми құралдарды пайдаланып, міндетті түрде мерзімдік жүргізуді сақтай отырып, жоспарлы және жоспардан тыс қызмет көрсету кіреді.

      20. Локомотивтің ТҚК-1 қызметін локомотив бригадалары қабылдау алаңында, жүріс жолдарында және локомотивті жұмыстар тізбесіне сәйкес тапсырғанда дайындаушы зауыттың пайдалану жөніндегі нұсқауларына сәйкес орындайды.

      21. Локомотивтің ТҚК-2 қызметін жоғары санатты слесарьлар жабық, қажетті құралдармен, құрылғылармен жарақтандырылған, бөлшектермен, аспаптар мен материалдармен қамтамасыз етілген локомотивтерге техникалық қызмет көрсету пункттерінде (бұдан әрі – локомотив ТҚП) немесе локомотив жөндеу мекемесінде орындайды.

      22. Локомотивтердің ТҚК-3, ТҚК-4, ТҚК-6, ТҚК-7, ТҚК-8, ТҚК күшейтілген көлемде – 8 (бұдан әрі – ТҚКК-8), СҚК-1, СҚК-2, СҚК-3, СҚК-4, СҚК-5, СҚК-6, СҚК-7 және локомотивтердің күрделі жөндеуі (бұдан әрі – локомотив КЖ) жөндеу кәсіпорындарында жүргізіледі.

      23. Техникалық және сервистік қызметтің және локомотивтің күрделі жөндеуінің жүргізілу жиілігі дайындаушы зауыттың пайдалану жөніндегі нұсқауына сәйкес жүргізіледі.

      24. Локомотивтерді ТҚК, СҚК және КЖ-ға қою дайындаушы зауыттың пайдалану жөніндегі нұсқауына сәйкес жүргізіледі.

      25. Әрбір локомотив бойынша түпкілікті жұмыстың көлемі локомотивті тексерген шебердің локомотивті қабылдаушымен бірлесіп жасақтаған қосымша жұмыстар тізбесі, келген локомотив бригадасының ескертпелері ескеріле отырып, локомотивтің техникалық жағдайы журналына жазылып анықталады.

      26. Локомотивтердің ТҚК-3, ТҚК-6, СҚК-1, СҚК-2 және СҚК-3 жөндеу ұйымдарының немесе локомотив ТҚП күшімен жүргізіледі.

      27. Локомотив ТҚК-4 жұп доңғалақтардың бандаждарының параметрлерін қолдау мақсатында, ҚР ТПҚ белгілеген шектерде орындалады. Локомотивтің ТҚК-4 болғанда жұп доңғалақтардың бандаждарын қайрау оларды локомотивтен ажыратусыз жүргізіледі.

      28. Локомотивтің ТҚК-7, ТҚК-8, СҚК-6 және СҚК-5 локомотивтерді жұмысқа қабілетті жағдайда ұстауға арналған және жөндеу кәсіпорындары тексеру, реттеу, диагностикалау, түгендеу, бөлшектеу, тазалау, қалпына келтіру, жинау, майлау және агрегаттарды, тораптарды, бөлшектер мен құрастыру бірліктерін сынақтан өткізу жолымен локомотивтің жұмысқа қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін жүргізіледі.

      29. Локомотивтерде ТҚК-8, СҚК-5 және СҚК-6 жөндеу кәсіпорындары жүргізеді және негізгі пайдаланушылық сипаттамалар мен локомотив жарамдылығын тозған және зақымданған бөлшектер мен агрегаттарды міндетті түрде басқа құрамдас бөліктердің жағдайын тексеріп және анықталған ақаулықтарды жоя отырып жөндеу мен алмастыру жолымен қалпына келтіруге арналады.

      30. Локомотивті ТҚКК-8 және СҚК-7 – локомотивтің пайдаланушылық сипаттамаларын, жарамдылығы мен толық ресурсын (қызмет мерзімін) тозған және зақымданған агрегаттарын, бөлшектерін алмастыру, жөндеу жолымен қалпына келтіруге және күштік, төменгі вольттық электр желілерін жаңасына ішінара алмастыруға арналған жөндеу.

      31. Локомотивті КЖ базалықты қоса алғанда оның кез келген бөлшегін алмастыра отырып, пайдаланушылық сипаттамаларды, локомотивтің жарамдылығы мен оның ресурстарын толық немесе толыққа жақын қалпына келтіруге арналған.

      32. Локомотивтер дайындаушы зауыттың пайдалану жөніндегі нұсқауларына сәйкес локомотивтің ТҚК мен СҚК алдында сынақтан өтуге жіберіледі.

      33. Локомотивтерді ТҚК, СҚК және КЖ-ден шығару алдында локомотивтің техникалық паспорты (формуляр) ресімделеді.

      34. Локомотивтерде ТҚ және жөндеуді орындайтын локомотив жөндеуші кәсіпорындардың локомотивтердің жөнделетін үлгілері мен олардың құрамдас бөлшектерінің технологиялық процестеріне жөндеу және пайдалану құжаттары болады.

      35. Локомотивтерге ТҚК және СҚК жүргізу үшін локомотив жөндеуші кәсіпорындардың регламенттік жұмыстарды орындауға жіберілетін және тиісті технологиялық құрал-жабдықтары, нормативтік техникалық құжаттарға сәйкес бақылау және диагностикалау құралдары, жөндеу жүргізуге керекті материалдары мен қосалқы бөлшектері бар, дайындықтан өткен қызметкерлері болады.

      36. Жасалғаннан, жөндеу жүргізілгеннен кейін кепілдікті мерзімі өтелмеген, сондай-ақ соңғы қызмет мерзімі өтелгеннен кейін жүк вагондарының жарамсыздығы анықталуы себепті жарнамалық жұмыстарды ұйымдастыру төмендегі тәртіппен жүргізіледі:

      1) теміржол көлігінің қосалқы қызметі және Ұлттық инфрақұрылым операторы тораптар мен бөлшектердің ақаулықтарын анықтаған жағдайда, жасалғаннан кейін қызмет мерзімі өтелмеген жүк вагондары, сондай-ақ жөндеудің жоспарлы түрлері жүргізіледі;

      инфрақұрылым операторының ақпараттық жүйесіне вагонды жарамсыз паркке ауыстыру туралы тиісті мәліметті беру арқылы ВУ-23 нысанды вагондарды жөндеуге хабарламаны ресімдеу;

      вагонның нақты кешенделуі туралы мәліметтің инфрақұрылымның Ұлттық операторының ақпараттық жүйесіндегі мәліметтерге сәйкестігін тексеру;

      вагонның, оның тораптары мен бөлшектерінің техникалық жағдайы туралы (еркін нысанда) бастапқы акт ресімделеді;

      телеграмма арқылы вагон ажыратылғаннан кейін 3 жұмыс күні ішінде қатысты тараптар өкілдері – вагон иесі, вагон жөндеу кәсіпорны, вагон құрастыру зауыт өкілдері, ал тораптар мен бөлшектердің жарамсыздығы жағдайында ТҚ кезінде жоспарлы жөндеуден кейін алмастырылған болса – бұрын жүк вагонының тораптарын, бөлшектерін алмастырып ТҚ жүргізген ұйым өкілдері – қызметтік тексеру жүргізу орнын көрсетіп, шақырады;

      2) қызметтік тексеріс уақыты белгіленгенде қатысты тараптардың жолда болатын уақытын ескеру керек: жолаушылар поезында қызметтік тексеріс болатын жерге жету уақыты және қатысты тараптардың өкілдерін шақыру туралы телеграмма берілген күн ескеріліп қосымша 2 жұмыс күні;

      3) Ұлттық теміржол компаниясының құрылымдық бөлімшесінің төрағалығымен құрамында қатысты тараптар өкілдері бар комиссия (бұдан әрі – Комиссия) ВУ-41 нысанды акт-рекламация жасақтайды. Қатысты тараптар өкілдері телеграммада көрсетілген уақытында келмеген жағдайда және өкілдердің жолға шыққандығы жөнінде хабарлама болмаған немесе себептері көрсетіліп тексеріс уақыты өзгертілген жағдайда Комиссия келмеген тараптардың өкілдерінсіз ВУ-41 нысанды акт-рекламация толтырады.

      ВУ-41 нысанды акт-рекламация қатысты тараптар өкілдері келгеннен кейін 4 күннен кешіктірілмей толтырылады. ВУ-41 нысанды акт-рекламацияның мазмұнымен келіспеген жағдайда қатысты тараптың өкілі ВУ-41 нысанды акт-рекламацияға қол қояды, бірақ акт-рекламацияның келесі бетіне ерекше пікірін жазып қалдырады.

      Қатысты тараптардың өкілінде 41 нысанды акт-рекламацияға қол қою өкілеттілігі көрсетілген сенімхат болуы керек;

      4) вагондардың қызметтік мерзімдерін өтемеген тораптары мен бөлшектерінің ақауларының пайда болу себептерін анықтау мақсатында Комиссия қызметтік тексеру жүргізеді, соның нәтижесінде алты данамен еркін нысанда акт жасақталып, Комиссия мүшелері қолдарын қояды. Актіге ақауларды растайтын дефектоскопиялау нәтижесі немесе басқа да құжаттар тіркеледі;

      5) АЖ пункті жағдайында жою мүмкін болатын вагонның тораптары мен бөлшектерінің ақаулықтары қарастырылған АЖ технологиялық процесіне сәйкес жөнделеді;

      6) АЖ-ден өткен вагонға АЖ жүргізген ұйымның қызметкерлері вагонның жөндеуден шығарылғаны туралы ВУ-36 нысанды хабарлама толтырады. ВУ-36 нысанды хабарламаға вагонда нақты орналасқан бөлшектер туралы мәліметтер бейнеленетін жүк вагонының жинақталуын есептеу парағы тіркеледі;

      7) АЖ жүргізген ұйым қызметкерлері Ұлттық инфрақұрылым операторының ақпараттық жүйесіне вагон бөлшектерінің жинақталуы туралы мәліметтер жүктейді, жүктелгеннен кейін оператордың ақпараттық жүйесіне "Вагонның жөндеуден шыққандығы туралы" хабарлама ВУ-36 нысанды хабарламаға қол қойылғаннан бастап 5 жұмыс күні ішінде вагон иесіне төмендегі құжаттарды береді:

      ВУ-23 нысанды вагонның жөндеуге жіберілгені туралы хабарлама;

      вагонның техникалық жағдайы туралы бастапқы акт;

      қатысты тараптардың өкілдерін шақыру туралы телеграмманың көшірмесі;

      тексерудің комиссиялық актісі;

      жұп доңғалақ пен букстік торабының ақаулығы жағдайында тексеру жоспары;

      ВУ-41 нысанды акт-рекламация, вагонның ақаулы бөлшектері мен тораптарының суреттері немесе эскиздері;

      инфрақұрылым операторының ақпараттық жүйесінен АЖ-ге дейінгі және кейінгі алынған мәліметтерімен "Вагонның қалдық ресурсы туралы" анықтама;

      комиссиялық акт (бөлшектер мен тораптардың нақты жинақтаушы инфрақұрылым операторы ақпараттар жүйесінің мәліметтеріне сәйкес келмеген жағдайда);

      ВУ-22 нысанды ақау тізімдемесі;

      орындалған жұмыстар актісі;

      ВУ-36 нысанды хабарлама;

      нақты орындалған жұмыстың калькуляциясы, АЖ-де орындалған жұмыстардың шот-фактурасы мен жұмыс актісі.

      8) АЖ пункті жағдайында ақаулықтарды жөндеу мүмкін болмағанда пайдаланушылық вагон депосының жұмысшылары вагон иесіне вагон жөндеу кәсіпорыны жағдайында жөндеуді ұйымдастыру шараларын алуды (телефонограммамен) хабарлайды;

      9) вагон басқа теміржол басшылығының түгендеу паркіне тиесілі болған жағдайда теміржол жұмысшылары вагонды иегер елге поездар қозғалысының қауіпсіздігі жағдайында жөнелтуді жүзеге асырады.

On approval of the Rules for technical operation, maintenance and repair of rolling stock

Order of the Minister of Industry and Infrastructural Development of the Republic of Kazakhstan dated June 27, 2019 no. 444. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on July 1, 2019 no. 18952.

      Unofficial translation

      In accordance with sub-clause 34-39) of clause 2 of article 14 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated December 8, 2001 "On Railway Transport" I HEREBY ORDER:

      1. To approve the attached Rules for technical operation, maintenance and repair of rolling stock.

      2. The Transport Committee of the Ministry of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan in accordance with the procedure established by the law shall ensure:

      1) state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days from the date of state registration of this order, its direction in Kazakh and Russian languages to the Republican State Enterprise on the right of economic management “Institute of Legislation and Legal Information of the Republic of Kazakhstan” of the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan for official publication and placement in the Reference Control Bank of the Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) Posting this order on the Internet resource of the Ministry of Industry and Infrastructural Development of the Republic of Kazakhstan;

      3. Control over execution of this order shall be entrusted to the supervising vice-Minister of Industry and Infrastructural Development of the Republic of Kazakhstan

      4. This order shall come into force upon expiry of ten calendar days from the date of its first official publication.

      Minister R. Sklyar

  Approved by the order of the
Minister of Industry and
Infrastructural Development
of the Republic of Kazakhstan
dated June 27, 2019 no. 444

Rules for technical operation, maintenance and repair of rolling stock

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for technical operation, maintenance and repair of rolling stock (hereinafter referred to as the Rules) have been developed in accordance with sub-clause 34-39) of clause 2 of article 14 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated December 8, 2001 "On Railway Transport" and shall determine the procedure for technical operation, maintenance and repair of rolling stock.

      2. In these Rules, the following terms and definitions shall be used:

      1) current uncoupling repair of a railcar (hereinafter referred to as the CR) - repair carried out to ensure or restore the operability of a railcar with the replacement or restoration of individual components, uncoupling from the train or group of railcars, transfer to a non-working fleet and delivery to specialized tracks;

      2) overall repair of a railcar (hereinafter referred to as the railcar OR) - repair carried out to restore the serviceability of a full or close to full restoration of the resource of a railcar with the replacement or restoration of any of its parts, including basic;

      3) roundhouse servicing (hereinafter referred to as the RS) - scheduled repairs to restore their performance with the replacement or repair of individual components, as well as the modernization of individual components;

      4) repair documentation – documentation containing instructions on the organization of a repair, rules and the procedure for performing overall, medium and current repairs, control, regulation, testing, preservation, transportation and storage of products after repair, installation and testing, as well as the values of indicators and standards that products must satisfy after repair;

      5) rolling stock repair - complex of operations for restoration of serviceability, operability and resource of rolling stock;

      6) overall repair (hereinafter referred to as the OR-1) - scheduled repair of railcars to restore the serviceability and resource of railcars by replacing or repairing worn and damaged components and parts, as well as their modernization;

      7) overall repair (hereinafter referred to as the OR-2) - scheduled repair to restore the serviceability and resource of railcars with a partial opening of the body to metal with the replacement of insulation and wiring. If necessary, with the replacement of basic systems, structural elements and modernization of the main components;

      8) overall repair with service life extension (hereinafter referred to as the ORSLE) - monitoring the technical condition of all load-bearing structural elements of a railcar with the restoration of their designated resource, replacement or restoration of any of its components, including basic and the establishing a new service life;

      9) operations manual – a document containing information about the design, operation principle, characteristics (properties) of the product and the instructions necessary for the correct and safe operation of the product (intended use, maintenance, current repair, storage and transportation) and assessments of its technical condition when determining the need to send it in repair, as well as information on the disposal of products;

      10) maintenance service (hereinafter referred to as the MS) – a set of technical and organizational measures carried out by specialized organizations and/or manufacturers of railway rolling stock or its components to ensure the operation and repair of railway rolling stock;

      11) technical maintenance (hereinafter referred to as the TM) – set of technical and organizational actions aimed at maintaining rolling stock in working condition.

Chapter 2. Procedure of technical operation of the rolling stock

      3. The procedure of technical operation of the rolling stock shall include the processes on compliance with the requirements of operational documentation for the purposes of provision of safety of trains traffic and switching operation on track.

      4. Employees of the National Infrastructure Operator, owners of the rolling stock, auxiliary services of railway transport, directly servicing the rolling stock shall ensure compliance with the requirements of the Rules for technical operation of railway transport (hereinafter referred to as the RTO RK), approved by the order of the Minister of Investments and Development of the Republic of Kazakhstan dated April 30, 2015 no. 544 (registered with the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts as no. 11897), legislation of the Republic of Kazakhstan in the field of technical regulation, health care, in the field of standardization and ecological legislation of the Republic of Kazakhstan.

      5. The fleet in operation is made up of locomotives engaged in all types of work, including those on maintenance TM-1 and TM-2, established in the regulatory technical documentation.

      Maintenance services for TM-1 and TM-2 locomotives shall be periodic and designed to monitor the technical condition of components and systems of the locomotive in order to prevent operational failures, as well as to maintain good technical condition.

      6. The procedure of technical operation of the rolling stock shall be established in accordance with the RTO RK.

Chapter 3. Procedure for servicing and repair of the rolling stock

      7. The rolling stock, which by its technical condition does not comply with the requirements of the RTO RK and requires repair or decommissioning, shall be considered as defected.

      The defect of the rolling stock shall be determined by the employees of the National Infrastructure Operator, carrier and auxiliary services on railway transport.

      Technical maintenance of the rolling stock shall be carried out in accordance with technological processes, approved by the National Infrastructure Operator and the carrier.

      When carrying out technical maintenance of the rolling stock, the following shall be verified:

      Availability and serviceability of assemblies and details and their compliance with the requirements of clause 10 of these Rules and the RTO RK;

      the terms and periodicity of the provided repairs, and for passenger cars, in addition, terms of a unified technical audit;

      At depots of formation and turnover of trains, as well as technical maintenance depots (hereinafter referred to as the railcar's TMD) of intermediate stations defined by the National Infrastructure Operator, each car of a passenger and freight train undergoes technical maintenance with the passage and necessary repairs.

      Delivery of trains for maintenance and notification of their readiness, as well as inspection and repair of railcars before placing them on trains at stations where there is no railcar’s TMD, shall be established by the technological process and the technical and distribution act of the stations, approved by the National Infrastructure Operator.

      8. Repair of rolling stock shall be carried out on a contractual basis by the auxiliary services of railway transport or the National Infrastructure Operator.

      9. Freight railcars shall be carried out the CR and repairs in the volume of railcar OR and RS.

      10. Repair of the rolling stock, all its processes, including acceptance control, disassembly, fault detection (diagnosis), restoration of technical condition, assembly and testing, shall be carried out in full accordance with the requirements of the repair manual for a specific type of rolling stock and technological processes approved by the repair producer in accordance with the requirements established by international agreements (treaties) adopted within the framework of the Organization for Cooperation between Railways and the Council for Railway Transport the countries of the Commonwealth of Independent States (hereinafter referred to as the CIS), Georgia, the Republic of Latvia, the Republic of Lithuania and the Republic of Estonia and other international agreements (contracts), which the Republic of Kazakhstan. Works not provided for by standard repair technology shall be performed according to the technological and design documentation of the manufacturing plant.

      11. The owners of the railway rolling stock, the National Infrastructure Operator, the carrier and the auxiliary railway services directly serving it shall be responsible for the good technical condition, TM, repair and maintenance of the established service lives of the rolling stock.

      12. When producing the repair of the rolling stock, the following shall be ensured:

      1) full compliance with the requirements of clause 10 of these Rules;

      2) use in the repair process of technical equipment, materials and components of rolling stock permitted by the technological documentation;

      3) quality control of the work (operations) performed, a comprehensive inspection of the repaired rolling stock, monitoring the elimination of identified deficiencies in the technical condition of the repair facilities.

      13. The repaired rolling stock and their components shall be subject to verification of compliance with the requirements of regulatory technical documents specified in clause 10 of these Rules.

      14. The producer of the repair shall present the repaired rolling stock for delivery, completed in accordance with the acceptance certificate, defective act, if necessary tested in the manner established by the regulatory technical documents, recognized as qualified for operation, with the prepared reporting and accounting documentation.

      15. If necessary, the repair producer shall enter the data on the repair performed, and further serviceability, between repairs and warranty resource, the service life, the date of the next repair, into the information base of the infrastructure operator or the technical passport of the rolling stock.

      16. When changing the technical characteristics, the repair organization shall make appropriate changes to the technical passport of the rolling stock with the application of advising stencils on the body of the rolling stock, the place of application of which is provided for by the regulatory technical documentation.

      17. Data on measurements, on replacement and modernization of the main assembly units shall be recorded in the technical passport (assembly unit form) of the locomotive.

      18. Technical maintenance of locomotives (hereinafter referred to as locomotive TM ) and maintenance service of locomotives (hereinafter-referred to as locomotive MS) shall be understood as a set of organizational and technical measures aimed at maintaining the locomotive in a serviceable and technically sound condition or restoring the locomotive to an operational state.

      19. Technical and service maintenance shall include inspection of locomotives, scheduled and unscheduled maintenance with mandatory observance of the frequency of use using the necessary material, intellectual, scientific means to keep the locomotives in technically sound condition that meets the requirements of the RTO RK.

      20. Locomotive TM-1 shall be carried out by locomotive crews at acceptance, on route and on delivery of the locomotive in accordance with the list of works, according to requirements of the operating manual of the manufacturing plant.

      21. Locomotive TM-2 shall be carried out by the highly qualified technicians at the technical maintenance depots of locomotives (hereinafter referred to as the locomotive TMD) or locomotive repair enterprise, roofed, equipped with necessary equipment, devices and tools, provided with a technological stock of parts, instruments and materials.

      22. TM-3, TM-4, TM-6, TM-7, TM-8, TM of reinforced volume - 8 (hereinafter referred to as the TMR-8), MS-1, MS-2, MS-3, MS4, MS-5, MS-6, MS-7 of locomotives and the overall repair of a locomotive (hereinafter referred to as the locomotive OR shall be carried at the repair enterprises.

      23. Periodicity of technical and service maintenance and overall repair of locomotives shall be carried out in accordance with the manufacturer’s operating manual.

      24. Putting a locomotive to TM, MS and KR locomotives shall be carried out in accordance with the manufacturer's operating manual.

      25. The final scope of work for each locomotive shall be determined taking into account the list of additional work compiled by the master who inspected the locomotive, together with the locomotive receiver, comments of the locomotive crew arrived, entries in the log of the technical condition of the locomotive.

      26. TM-3, TM-6, MS-1, MS-2 and MS-3 of locomotives shall be carried out by repair organizations or a locomotive TMD.

      27. Locomotive TM-4 shall be carried out for the purposes of supporting the parameters of tires of wheel sets within the limits established by the RTO RK. When conducting locomotive TM-4, wheel set trueing without removing from locomotive shall be carried out.

      28. TM-7, TM-8, MS-4 and MS-5 of locomotives are intended for maintenance of locomotives in serviceable condition and shall be carried out by repair enterprises for provision or restoration of operability of the locomotive by means of checking, adjusting, diagnosing, revising, disassembling, cleaning, restoring, assembling, lubricating and testing units, assemblies, parts and assembly units.

      29. TM-8, MS-5 and MS-6 of locomotives shall be carried out by repair enterprises and are intended to restore the main operational characteristics and serviceability of a locomotive by repairing or replacing worn or damaged parts and assemblies with a mandatory check of the condition of the remaining components and the elimination of detected faults.

      30. TMR-8 and MS-7 of locomotives mean the repair performed to restore the operational characteristics, serviceability and full resource (service life) of the locomotive by replacing, repairing worn and damaged units, assemblies, parts and partially replacing power and low-voltage wiring with a new one.

      31. locomotive OR shall be performed to restore the operational characteristics, serviceability of the locomotive and complete or close to complete restoration of its resource, with the replacement or restoration of any of its parts, including the basic.

      32. Locomotives shall undergo testing according to the operating manuals of the manufacturing plant before release from TM and MS of locomotives.

      33. Before releasing a locomotive from TM, MS and OR, a technical passport (form) of locomotive shall be drawn up.

      34. Locomotive repair enterprises performing TM and S of locomotives shall have repair and maintenance documents, technological processes for the repaired types of locomotives and their components.

      35. To conduct TM and MS of locomotives, locomotive repair enterprises shall have trained personnel authorized to perform routine maintenance and shall be equipped with appropriate technological equipment and accessories, monitoring and diagnostic tools in accordance with the requirements of regulatory technical documentation, materials and spare parts for repairs.

      36. Organization of reclamation work due to identified malfunctions of freight cars that did not withstand the warranty period after construction, repairs performed, and repairs with extended service life shall be carried out in the following order:

      1) upon detection of faulty components and parts by auxiliary services of railway transport and the National Infrastructure Operator, freight railcars that have not withstood the warranty period after construction, as well as planned types of repairs, shall be performed:

      preparation of a notice for the repair of a car of the VU-23 form, with the transfer of relevant data to the information system of the infrastructure operator on the transfer of the car to a faulty fleet;

      verification of compliance of data on the actual configuration of the railcar with the data specified in the information system of the National Infrastructure Operator;

      the primary act (in arbitrary form) on the technical condition of the car, its components and parts shall be drawn up;

      a calling up by telegram within 3 working days from the date of the car unhooking the representatives of the parties involved - the railcar owner, the railcar repair plant, the car building plant, which indicates the location of the official investigation, and in case of faulty components, parts were replaced after the planned type of repair in CR - representatives an organization that previously carried out the CR with the replacement of the unit, the details of the freight railcar;

      2) when setting the date of the official investigation, the travel time of the representatives of the involved parties should be taken into account: the time required to travel in the passenger train to the place of the official investigation and an additional 2 working days from the day the telegram was sent to call the representatives of the involved parties;

      3) the commission, chaired by the structural unit of the National Railway Company, consisting of representatives of the parties involved (hereinafter referred to as the Commission), shall draw up a damage certificate of the VU-41 form. If representatives of the parties involved do not appear within the period indicated in the telegram, and there is no notice of the departure of the representatives or the postponement of the investigation date, indicating the reason for the transfer, the Commission shall draw up a damage certificate of VU-41 without representatives of the absent parties.

      The damage certificate of the VU-41 form shall be drawn up no later than 4 days after the arrival of representatives of the parties involved. If you disagree with the content of the damage certificate of the VU-41 form, the representative of the involved party shall sign the damage certificate of the VU-41 form, but at the same time shall express a special opinion on the back of the damage certificate.

      The representative of the party involved shall have available a power of attorney indicating the authority to sign of the damage certificate of the VU-41 form;

      4) in order to establish the reason of the failure of the assemblies and parts of the railcars that did not withstand the warranty period, the Commission shall conduct an official investigation, because of which an arbitrary form shall be drawn up and signed in six copies by the members of the Commission present. Flaw detection results or other documents confirming the malfunction shall be attached to the certificate;

      5) malfunctions of components and parts of the railcar, the elimination of which is possible under the conditions of CR depot, shall be eliminated in accordance with the established technological process of CR;

      6) the employees of the organization conducting the CR draw up a notice on the car’s release from repair of the VU-36 form for a railcar CR. A VU-36 form notification shall be accompanied by a sheet of a freight railcar configuration, reflecting information about the parts actually located on the railcar;

      7) the employees of the organization conducting CR in the information system of the National Infrastructure Operator shall enter information on the assembly of the railcar parts, after entering which the message “On the removal of the railcar from repair” shall be transmitted to the information system of the infrastructure operator and, within 5 working days from the date of signing the notification, form VU-36 , shall submit the following documents to the railcar owner:

      notice for the repair of a railcar of VU-23 form;

      primary act of technical condition of the railcar;

      copy of a telegram calling representatives of the parties involved;

      witnessed inspection certificate of investigation;

      plan of investigation in case of malfunction of wheel sets and axle box;

      the damage certificate of the VU-41 form, photograph or sketch of a defective part or wagon assembly;

      certificate from the information system of the infrastructure operator “Information about the remaining resource of the car”, with data obtained before and after CR;

      witnessed inspection certificate (in case of discrepancy of the actual configuration of parts or assembly with the data of the information system of the infrastructure operator);

      damage report of VU-22 form;

      certificate of completion;

      notice of VU-36 form;

      costing on actually performed work, invoice and certificate of work performed on CR;

      8) if it is impossible to eliminate the malfunction under the conditions of paragraph CR, the workers of the operational car depot shall inform (by telephone message) the owner of the railcar, who shall take measures on organizing the repair in terms of a car repair enterprise;

      9) if a railcar belongs to the inventory of another railway administration, the railway workers shall send the railcar to the owner country, provided that the train traffic is safe.