Жасанды құрылысжайларды техникалық пайдалану, қызмет көрсету және жөндеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 3 шілдедегі № 477 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 5 шілдеде № 18984 болып тіркелді.

      "Теміржол көлігі туралы" 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 2-тармағының 34-38) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Жасанды құрылысжайларды техникалық пайдалану, қызмет көрсету және жөндеу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитеті заңнамамен белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр Р. Скляр

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ішкі істер министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Индустрия және
инфрақұрылымдық даму
министрінің
2019 жылғы 3 шілдедегі
№ 477 бұйрығымен бекітілген

Жасанды құрылысжайларды техникалық пайдалану, қызмет көрсету және жөндеу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Жасанды құрылысжайларды техникалық пайдалану, қызмет көрсету және жөндеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Теміржол көлігі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 2-тармағы 34-38) тармақшасына сәйкес әзірленген және жасанды құрылыстарды техникалық пайдалану, қызмет көрсету және жөндеу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) жасанды құрылыс – темір жол қиылысында су бөгеттерімен, басқа да темір жолдарымен, автожолдармен, терең шатқалдармен, тау жоталарымен, салынған қала аумақтарымен салынып жатқан, сондай-ақ адамдардың темір жолдар арқылы қауіпсіз өтуін қамтамасыз ету және күрделі жағдайларда жер төсемінің тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін тұрғызылатын құрылыс;

      2) су өткізу құбыры – су шығыны аз болған кезде су ағынын өткізу үшін темір жол үйіндісінің денесіне салынатын жасанды құрылыс;

      3) теміржол көпірі – кедергі үстіндегі темір жолды жалғастыру үшін қызмет ететін жасанды құрылыс;

      4) теміржол тоннелі – биіктік немесе контурлық кедергі арқылы темір жолды жалғастыру үшін қызмет ететін жасанды құрылыс;

      5) темiржолдар – жылжымалы құрамның жүруi жүзеге асырылатын жылжымайтын мүлiк объектiлерi (магистральдық, станциялық, кiрме жолдар);

      6) ұлттық инфрақұрылым операторы – акцияларының бақылау пакеті Ұлттық теміржол компаниясына тиесілі, магистральдық теміржол желісін пайдалануды, күтіп-ұстауды, жаңғыртуды, салуды жүзеге асыратын жəне магистральдық теміржол желісі қызметтерін көрсететін, сондай-ақ əскери тасымалдарды бірінші кезекте қамтамасыз етуді жүзеге асыратын заңды тұлға.

2-тарау. Жасанды құрылысжайларды техникалық пайдалану тәртібі

      3. Пайдаланылатын жайластыру құрылғыларына мыналар жатады:

      1) көпірлердегі паналар, тоннельдердегі камералар мен қуыстар, конустар мен үйінділер;

      2) тоннельдерді қарап тексеруге арналған жылжымалы төсеніш сатылар, ауа өткізгіштері бар қызметтік-тұрмыстық, компрессорлық станциялар;

      3) жарықтандыру, хабарландыру сигналын беру, телефон байланысы, электрлендірілген желілерде және электр беру желілері болған кезде көпірлердің металды конструкцияларын жерге туйықтау, жол өткелдері мен жаяу жүргіншілер көпірлеріндегі түйіспелі тораптарды қоршау;

      4) коммуникацияларды төсеуге арналған құрылғылар, бақылау –габариттік құрылғылар, бөгегіш бағдаршамдар;

      5) паналандыру бағдаршамдары және табандықтарды немесе ажыратылатын көпірлердегі бағыттауыштарды алып тастайтын сақтандырушы тұйықтар;

      6) автомобиль жолдары өтетін жол өткелдері алдындағы габариттік қақпалар мен жол белгілері, осы жол өткелдер тіректерінің қоршаулары;

      7) қар тазалағыштарға арналған нұсқағыштар, кеменің жүруіне сигнал беру, өртке қарсы құралдар, сондай-ақ жергілікті жағдайларға байланысты жасанды құрылыстарды қалыпты пайдалануға және поездардың, автокөліктің, жаяу жүргіншілердің, кеме жүруінің қауіпсіз қозғалысына қажетті құрылғылар.

      4. Жасанды құрылыстарды техникалық пайдалану тексерудің мынадай түрлерін қамтиды:

      1) ағымдағы және мерзімді тексерулер;

      2) тексеру және сынау;

      3) арнайы бақылау.

      5. Тексеру жүргізу кезінде жасанды құрылыстардың әлсіз элементтеріне, сондай-ақ олардың жүк көтергіштігін айтарлықтай төмендететін элементтер мен тораптарға ерекше назар аудару қажет.

      6. Жасанды құрылыстарды тексеруді Ұлттық инфрақұрылым операторының қызметкерлері жүргізеді.

      Поездар қозғалысының қауіпсіздігіне қауіп төндіретін ақаулар анықталған кезде, Ұлттық инфрақұрылым операторының қызметкері Теміржол көлігіндегі сигнал беру жөніндегі нұсқаулыққа сәйкес қауіпті орынды қоршайды, Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2011 жылғы 18 сәуірдегі № 209 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6954 болып тіркелген) және ақауларды жоюға шаралар қабылдайды.

      7. Жасанды құрылыстарға қызмет көрсетуді Ұлттық инфрақұрылым операторының басшылығы белгілейді.

      8. Жасанды құрылыстарды ұстау кезінде Ұлттық инфрақұрылым операторының қызметкерлері:

      1) көпір төсемінің барлық элементтерінің (көпір бөренелерінің, металл көлденең діңгектердің, балластсыз көпір төсемінің темірбетон плиталарының, қорғау құралдарының, теңестіру аспаптарының, теңестіру рельстерінің жай-күйін қадағалайды);

      2) табақшалы бұрандарды, балластсыз көпір төсемінің плиталарын, айдап кетуге қарсы (күзет) бұрыштарды және брустарды, контррельстерді (контррельстерді), теңестіруші аспаптарды бекітуді тексереді және тартады;

      3) рельс жолын, теңестіру құралдарын, көпір төсемдерін, өту деңгейіндегі аралық құрылыстардың элементтерін балшықтан, қардан және мұздан тазартады;

      4) баспалдақтарды және конустардың құламалары мен көпірлердің және құбырлардың жанындағы үйінділер мен баспалдақтарды көктемгі су өтпесі алдында қардан және мұздан тазартады;

      5) көктемгі су мен мұз өткелінің өтуін қадағалайды, судың деңгейін, конустар мен үйінділер еңістерінің бекіністерінің жай-күйін, жолдарда, белдіктер қораптарында, ферма астындағы алаңдарда, жол жиектерінде және кюветтерде судың тұрып қалуын қадағалайды;

      6) тексеру құралдарының, өртке қарсы мүкәммалдың жарамды жағдайын қадағалайды, бөшкелерді сумен және жәшіктерді құммен толтырады;

      7) тоннельдерде камералар мен қуыстарды тазалықта ұстайды, оларды әктеу жүргізеді, жолда пайда болатын мұздақтарды орайды және жинайды, қаптау жағдайын бақылайды, штоленнен шығу жағдайын және қысқы уақытта олардың жеткілікті деңгейде жылытып оралуын тексереді;

      8) көпірлердің немесе тоннельдердің шектеріндегі және жақындардың бекітілген учаскелерінде бұрандарды бекітіп, майлайды, балдақтарды шығарады, айдап әкетуге қарсы бекіністерді бекітеді, рельстерді және балшықтан бекітуді тазартады, балластты қабаттың бетін, жер төсемінің жиектерін және су бұру құрылғыларын тазалықта ұстайды, шөпті уақтылы төгеді.

      9. Жасанды құрылыстарға кіреберістердегі жол учаскесінің әрбір жағынан ұзындығын Ұлттық инфрақұрылым операторының басшысы белгілейді.

      10. Ұлттық инфрақұрылым операторының қызметкерлері журнал жүргізеді (еркін нысанда), онда кезекшілікті қабылдау және тапсыру туралы жазбадан басқа жолдың жоғарғы құрылысын, жасанды құрылыстарды қарау және тексеру нәтижелерін енгізеді, сондай-ақ кезекшілік кезінде орындалған жұмыстарды көрсетеді.

      11. Ағымдағы қарап тексерулердің мақсаты:

      1) жасанды құрылысжайлардың жалпы жай-күйін бақылау;

      2) жоюды талап ететін барлық ақауларды анықтау;

      3) қажетті жөндеу жұмыстарының көлемін анықтау;

      12. Ағымдағы тексеруге жасанды құрылыстардың мынадай құрамдас бөліктері жатады:

      1) темір жолы;

      2) көпір төсемі;

      3) аралық құрылыстар;

      4) тірек бөліктері, тіректер;

      5) порталдар және тоннельдерді өңдеу;

      6) құбырлардың бастары мен буындары;

      7) бекітпені, науаларды, реттеу және жағалауды бекіту құрылыстарын қоса алғанда, үйіндінің, арнаның конустары.

      13. Жасанды құрылыстарды ағымдағы тексеруді Ұлттық инфрақұрылым операторының қызметкерлері өздеріне бекітіліп берілген учаскелерде жүзеге асырады.

      14. Көпір, тоннель шебері немесе оның басшылығымен жасанды құрылыстар жөніндегі бригадир бекітілген учаске шегінде әрбір жасанды құрылыс үшін Ұлттық инфрақұрылым операторының басшысы белгілейтін мерзімде, оның жай-күйіне байланысты, мынадай талаптарды ескере отырып, жасанды құрылыстарды ағымдағы тексеруді жүргізеді:

      1) теміржол тоннельдері, металл, темірбетон және тас көпірлер мен құбырларды жарамды жағдайда үш айда бір рет, ал ағаш көпірлер мен құбырларды, сондай-ақ жаяу жүргіншілер көпірлері мен тоннельдерді - айына бір рет қарау қажет;

      2) әлсіз және ақаулы жасанды құрылысжайлар үшін поездар қозғалысының қауіпсіздігіне қауіп төндіретін ақауларды жойғанға дейін, сондай-ақ жөндеудегі құрылыстар үшін үздіксіз бақылауға дейін тексерудің неғұрлым жиі мерзімдері белгіленеді;

      3) жүк көтергіштігі бойынша төмен класпен есептелген аралық құрылыстар екі айда бір реттен кем емес тексеріледі;

      4) дәнекерлеумен күшейтілген аралық құрылыстарды, сондай-ақ Қазақстанның солтүстік жағдайларында орналасқан және солтүстікте орындалатын конструкцияларға қойылатын қазіргі заманғы талаптарға жауап бермейтін көпірлердің аралық құрылыстарын қыс мезгілінде айына кемінде бір рет қарау қажет. Сыртқы ауа температурасы минус 30°С төмен болған кезде ең үлкен динамикалық әсер етуге ұшыраған ескі аралық құрылыстардың жекелеген элементтерін (жүріс бөлігінің бойлық және көлденең арқалықтары, аспаларды бекіту тораптары) ұшу құрылыстарының жай-күйіне байланысты Ұлттық инфрақұрылым операторының басшылығы белгілейтін неғұрлым жиі мерзімде қарау қажет.

      15. Көктемгі су тасқыны кезінде Ұлттық инфрақұрылым операторының қызметкерлері поездардың үздіксіз және қауіпсіз қозғалысын қамтамасыз ету үшін жасанды құрылыстарды тексеріп, тексереді.

      16. Қатты жауын-шашын байқалған учаскелерде нөсер кезеңінің басталуына дейін және ол аяқталғаннан кейін, сондай-ақ 4 балл және одан жоғары күшпен жер сілкінісінен кейін Ұлттық инфрақұрылым операторының қызметкерлері жасанды құрылыстарды қосымша қарап шығады.

      17. Жасанды құрылыстарды ағымдағы тексеру нәтижелерін анықталған ақаулықтарды сипаттай отырып және қажетті жөндеу жұмыстарының көлемін көрсете отырып, ұлттық инфрақұрылым операторының қызметкерлері еркін нысандағы журналға енгізеді.

      18. Барлық жасанды құрылыстарды мерзімді тексеруді Ұлттық инфрақұрылым операторының басшылығы құрылыстардың жай – күйіне байланысты, бірақ жылына кемінде екі рет – көктемде (жоғары су өткеннен кейін) және күзде жүргізеді.

      19. Кезеңдік қарап тексеру кезінде аспаптық өлшеу қажет болған жағдайда өндіріспен жасанды құрылыстардың жалпы жай-күйі егжей-тегжейлі тексеріледі.

      Тиісті сапаны қамтамасыз ету үшін электрлендірілген учаскелердегі жаяу жүргіншілер көпірлері мен жол өтпелерін мерзімді қарап шығуды түйіспе желісінен және жоғары вольтты желі сымдарынан кернеуді міндетті түрде алып тастай отырып жүзеге асыру қажет.

      20. Мерзімді тексерулердің нәтижелері анықталған ақауларды санамалау және талап етілетін жөндеу жұмыстарының көлемі мен мерзімдері көрсетіле отырып, актімен ресімделеді. Көрсетілген актілерге тексеру жүргізген Ұлттық инфрақұрылым операторының басшылары қол қояды.

      21. Жасанды құрылыстарды мерзімді тексеру нәтижелері бойынша анықталған ақаулар мен кемшіліктерді жою жөніндегі іс-шаралар әзірленеді.

      22. Ұлттық инфрақұрылым операторының басшылары жасанды құрылыстарды тексереді.

      23. Жүк көтергіштігі бойынша өтпелі металл аралық құрылыстары бар үлкен және орташа көпірлер жылына кемінде бір рет тексеріледі (ал қажет болған жағдайда – сынаққа), қалған үлкен және орташа көпірлер бес жылда кемінде бір рет тексеріледі (ал қажет болған жағдайда – сынаққа).

      Барлық қалған жасанды құрылыстар кемінде 10 жылда бір рет тексеріледі.

      24. Герметикалық тұйық қорапты элементтері бар болтосвардтық аралық құрылыстар пайдаланудың бірінші жылында қорапты элементтердің ішкі қуыстарын герметизациялау сапасын анықтау үшін мақсатты тексеруге жатады.

      25. Тіректердің су асты бөлігін тексеруді арнайы мамандандырылған ұйым 10 жылда кемінде бір рет жүргізеді.

      26. Жасанды құрылысжайларды сынау жаңадан салынған ірі құрылыстарды, сондай-ақ жаңа және тәжірибелік конструкцияларды пайдалануға қабылдау кезінде, пайдалану процесінде конструкцияда ақаулар туындаған кезде (оның ішінде авариялардан кейін) жүргізіледі.

      27. Ұлттық инфрақұрылым операторының басшылары поездардың қозғалыс жылдамдығын және жасанды құрылыстар бойынша өткізу жүктемесін шектеу туралы шешімдер қабылдайды.

      28. Нашар және ақаулы жасанды құрылысжайларды, сондай-ақ конструкциялардың тәжірибелі және жаңа түрлерін арнайы бақылау жүргізу қажет, олардың мақсаты:

      1) поездар қозғалысының қауіпсіздігіне қатер төндіретін бұзылулардың, әлсіз және ақаулы конструкциялардың алдын алу;

      2) жаяу жүргіншілер көпірлерімен немесе тоннельдермен және автожол жолдары арқылы автокөлікті өткізу;

      3) ақаулықтардың пайда болу себептерін анықтау;

      4) конструкциялардың конструктивтік, құрылыстық және пайдалану кемшіліктерін оларды уақтылы жою және конструкциялардың осындай түрін одан әрі дайындау кезінде жол бермеу үшін анықтау.

      29. Ақаулы жасанды құрылыстарды бақылауды жасанды құрылыстың конструкциясы мен жай-күйін, сондай-ақ пайдалану шарттарын (поездар қозғалысының қарқындылығы, климаттық және ауа райы жағдайлары, су тасқыны сипаты) ескере отырып, тексеруді жүргізген Ұлттық инфрақұрылым операторы белгілейді.

      30. Арнайы бақылаулар қажет әлсіз және ақаулы жасанды құрылысжайларға жатқызу керек:

      1) әлсіз – өзінің жай-күйі мен жүк көтергіштігі (беріктігі мен орнықтылығы) бойынша айналыстағы поездардың өтуін қамтамасыз етпейтін, сондай-ақ жекелеген бөліктердің немесе элементтердің тұрақтандырылмаған деформациясы (көпірлер тіректерінің шөгуі, қисаюы мен шоғыры, тоннельдер қаптамасының деформациясы, құбырлар буынының шөгуі) немесе жүк түсірумен аралық құрылыстар мен көпір тіректерінің (оның ішінде жаяу жүргіншілер) жоғары майысуы мен тербелістері бар жасанды құрылыстар;

      2) ақаулық – конструкцияның көтергіш қабілетін одан әрі дамытуы мүмкін ақаулықтары бар жасанды құрылыстар (сығылған элементтердің қисаюы және олардың жалғағыш торының ақаулығы, созылған элементтердегі немесе иілетін элементтердің созылған аймағындағы жарықтар, дәнекерленген аралық құрылыстардағы жарықтар, металдың тотығуы, әлсіз бетон, жұмыс арматурасының жарылуы, тіректердің шайылуы).

3-тарау. Жасанды құрылысжайларға қызмет көрсету тәртібі

      31. Жасанды құрылысжайларға қызмет көрсету жөніндегі жұмыстардың мақсаты ақаулардың пайда болуының алдын алу және олардың ерте даму сатысында пайда болған зақымдануларды жою болып табылады.

      32. Жасанды құрылысжайларға қызмет көрсету жөніндегі негізгі жұмыстарға:

      1) жолдың жоғары құрылысын жасанды құрылысжайлар шегінде және оларға кіреберістерде күтіп-ұстау;

      2) көпір төсемінің элементтерін ластанудан тазарту, тегістейтін аспаптарды және ажырасу аралықтарының рельстік құлыптарын тазалау және майлау, түйіспелерді реттеу және маусымдық теңестіру рельстерін ауыстыру, жолдың жоғары құрылысын бұрыштан бекіту;

      3) бұрандарды тарту және ауыстыру және көпір төсемінің ақаулы элементтерін жеке (іріктеп) ауыстыру, көпір бөренелерін шіруден және механикалық тозудан қорғау;

      4) аралық құрылыстарды және ферма астындағы алаңдарды ластанудан тазарту;

      5) тірек бөліктерін тазалау, майлау, түзету және қорғаныс футлярларын жөндеу;

      6) құбырларды, науаларды, суағар құдықтарын, арналарды қоқыстар мен тесіктерден тазарту;

      7) құрылыстарды қысқа дайындау – шағын көпірлер құбырларының саңылауларын қалқандармен жабу, тоннельдегі науалардың жылуын жөндеу;

      8) тайғаққа қарсы құрылғылар мен салқындату қондырғыларын күтіп-ұстау;

      9) көктемгі суды өткізуге дайындау-арнаны қардан тазарту, тіректердің айналасындағы мұздың сынуы;

      10) су тасқыны мен мұз өткелін өткізу;

      11) металл конструкциялардың жекелеген орындарын ішінара бояу (олардың толық бояуы жаңартылғанға дейін);

      12) жалғыз тойтарма шегелер мен бұрандарды ауыстыру, көпірлердің металл конструкцияларындағы жарықтарды жапсырмалармен бұрғылау және жабу;

      13) тас қалаудың жіктерін тігу және массивтік конструкциялардағы жарықтарды бітеу, төгінділерді жөндеу, жекелеген түскен және сыйысатын тастар мен блоктарды орнына қою;

      14) ағаш конструкциялардағы тығыздықтардың болмауын жою, бұрандарды тарту және майлау, беттік шіріктерді ағыту және ағашты зарарсыздандыра отырып жарықтарды бітеу;

      15) конустардың, үйінді еңістерінің және реттеу құрылыстарының, сутартқыштардың және олардың бекіністерінің жергілікті зақымдануларын түзету;

      16) өртке қарсы мүкәммалды күтіп-ұстау, су мен құм қорын толықтыру, бөшкелер мен жәшіктерді жөндеу;

      17) тоннельдің бетінде және ішінде сутартқыш құралдарын тазалау және ұстау, тоннельдерде мұздарды тесу;

      18) қарап тексеру құрылғылары мен пайдалану құрылғыларын күтіп-ұстау;

      19) жаяу жүргіншілер көпірлері мен тоннельдердің төсеніштері мен сатыларын жөндеу;

      20) кеме қатынасы өзендері арқылы көпірлерде кеме қатынасы сигнализациясы құрылғыларын жарамды күйде күтіп-ұстау;

      21) жарықтандыруды күтіп-ұстау және жөндеу;

      22) күзетілетін жасанды құрылыстарда бекеттік үйшіктерді, қорғаныс құрылыстарын, өтпелі көпірлерді, төсемелерді, үйінді еңістерімен баспалдақтарды, аумақ пен тыйым салынған аймақтардың қоршауларын күтіп-ұстау.

      33. Жасанды құрылысжайларға қызмет көрсету жөніндегі жұмыстар жарты айлық кестелер бойынша орындалады, олар ағымдағы және мерзімдік қарап тексеру нәтижелерін ескере отырып, маусымдық жоспарлы жұмыстар негізінде жасалады.

      34. Жасанды құрылысжайларды күтіп-ұстау бригадаларына арналған жартылай айлық кестелерді көпір шебері, ал жол бригадаларына жол бригадаларымен бірлесіп жол шебері құрайды. Кестелерде белгіленген жылдамдықтармен поездар қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз етуге байланысты кезек күттірмейтін жұмыстарды орындау, сондай-ақ ақаулардың туындауының алдын алу үшін жоспарлы жұмыстарды орындау көзделеді.

4-тарау. Жасанды құрылысжайларды жөндеу тәртібі

      35. Жөндеу жасанды құрылысжайлардың элементтерін жаңартуға, олардың берікті сипаттамаларын қолдауға және қызмет ету мерзімін ұзартуға бағытталған жұмыстарды қамтиды:

      1) көпір бөренелерін жаппай ауыстыру;

      2) балластсыз плиталар мен көпір төсемінің элементтерін ауыстыру;

      3) бояуды жаңарту, балластты қабықтардың гидрооқшаулағышын ауыстыру;

      4) ақаулы аралық құрылыстарды ауыстыру;

      5) тоннельдерді қайта төсеу және жекелеген тозған элементтерді немесе құрылыстардың бөліктерін ауыстыру жөніндегі жұмыстар;

      6) құрылыстардың әлсіз элементтері мен бөліктерін күшейту;

      7) габаритсіздікті жою;

      8) құрылыстарды ішінара қайта орналастыру;

      9) мұз қатумен күрес жөніндегі іс-шаралар;

      10) пневмо үрлеуге арналған қарау айлабұйымдарын, компрессорлық станциялар мен ауаөтпелерді орнату, құрылыстарды күтіп-ұстау мен пайдалану жағдайларын жақсартуға арналған электр аспабы мен құрылғыларды қосуға арналған нүктелерді орнату, оның ішінде көпір бригадаларына арналған қосалқы және өндірістік үй-жайларды орнату. Жасанды құрылысжайларды жөндеу жөніндегі жұмыстардың кезеңділігі мен көлемі осы Қағидаларға қосымшада келтірілген.

      36. Жөндеу жөніндегі жұмыстардың мерзімдері мен көлемі әрбір нақты жағдайда жол кластары мен олардың даму перспективаларын ескере отырып, қарап тексеру мен тексеру негізінде жасанды құрылысжайлардың нақты жай-күйі бойынша белгіленеді. Жасанды құрылысжайларды жөндеу кезінде ағымдағы күтіп-ұстауға қатысты қажетті жұмыстар бір мезгілде жүргізіледі.

      37. Жасанды құрылыстарды жөндеу жөніндегі жұмыстар жасанды құрылыстарды мерзімді тексеріп-қарау нәтижелерін ескере отырып, ұлттық инфрақұрылым операторының басшылығы бекіткен жылдық жұмыс жоспарлары негізінде көпір немесе тоннель шебері әзірлейтін айлық жоспарлар бойынша жүзеге асырылады.

      38. Жасанды құрылыстарды жөндеу бойынша жұмыстарды мамандандырылған бригадалар орындайды.

      39. Көпірлер мен тоннельдерді жөндеу бойынша еңбекті көп қажет ететін және күрделі жұмыстарды жүргізу үшін мамандандырылған құрылыс-жөндеу ұйымдарын тарту ұсынылады.

      40. Аралық құрылыстарды ауыстырумен көпірлерді жөндеу тіректерді жөндеумен кешенде жүргізіледі. Металл аралық құрылыстарды ауыстыру және көпір бөренелерін жаппай ауыстыру кезінде балластсыз көпір төсемі темір-бетон плиталарға салынады.

      41. Тұтас тасымалданатын металл аралық құрылыстар мен металл тірек бөліктерін жөндеу стационарлық (зауыттық) жағдайларда оларды көпірден алып тастай отырып және тұрақты аралық құрылыстар мен тірек бөлшектерімен ауыстыра отырып жүргізілуі тиіс.

      42. Жолды жөндеу кезінде көпірлердің аралық құрылыстарын көтеру, құбырларды ұзарту және жасанды құрылысжайларда қажетті жұмыстар толық көлемде орындалады. Жолды жөндеу кезінде көпірлерде жолдың жоғары құрылысын көтермейді, көтерілетін аралық құрылыстарды ағаш бөренелерге және ағаш қоршаулар құрылғыларына орнатпайды.

      43. Көпір және жол шеберлері жол машиналарының жұмысымен туындаған ықтимал зақымдануларды анықтау мақсатында немесе оларды балластты қабаттар бойынша жұмыс жағдайында өткеннен кейін көпірді тексеріп қарауды жүргізеді, ал зақымданулар болған жағдайда – оларды жою және поездар қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша шаралар қабылдайды.

      44. Мамандандырылған ұйымдар орындайтын жөндеу жұмыстарының дайындығы мен жүргізілуін техникалық қадағалауды көпір, тоннель шебері немесе ұлттық инфрақұрылым операторының басшылығы тағайындайтын қызметкерлер жүзеге асырады.

      45. Техникалық қадағалауды жүзеге асыратын қызметкер жұмыс сапасын, олардың жобаға сәйкестігін бақылайды, поездар қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі барлық қағидалармен мен талаптардың және жұмыс кезеңінде жобада белгіленген пайдалану режимінің сақталуын бақылайды.

      46. Орындалған жұмыстардың кезеңдерін іріктеп қабылдауды, олардың толықтығы мен сапасын бағалауды Ұлттық инфрақұрылым операторы жүргізеді.

  Жасанды құрылысжайларды
техникалық пайдалану,
қызмет көрсету және жөндеу
қағидаларына қосымша

Жасанды құрылысжайларды күрделі жөндеудің мерзімділігі және жұмыстар көлемі

Жасанды құрылысжайлардың түрлері

Жөндеу жұмыстарының атауы

Мерзімділігі (жыл)

Жөндеу жұмыстарының орташа көлемі

1

2

3

4

1. Көпірлер, жол өткелдері, эстакадалар, виадуки, тоннельдер, құбырлар, селағызғыштар, жаяу жүргіншілер көпірлері




1) Көпір төсемі

Ағаш көпір білеулерін жаппай ауыстыру

12-15

100 %

Ығысуға қарсы (күзеттік) ағаш білеулерді ауыстыру

8-10

100 %

Ағаш төсемді ауыстыру

4-5

100 %

Темірбетонды тақталы төсемді ауыстыру

8-10

Тақталардың жалпы санының 25 % -ін ауыстыру

Темірбетонды тақталы балластсыз төсемді ауыстыру

25-30

100 %

Металды көпір төсемін (металды көлденең жақтауларды) ауыстыру

25-30

100 %

Жанама бұрыштарды (жанама рельстерді) және күзеттік бұрыштықтарды ауыстыру

Көпір төсемін ауыстырғанда

Құрылымдардың 25 % -не дейінгі жаңарту арқылы

Рельстерді ауыстыру, балласт пен шпалдарды тазалау және ауыстыру

Жолды жөндеу нормалары бойынша


Автожол көпірлеріндегі ағаш төсемді ауыстыру

3-5

100 %

Жаяу жүргіншілер көпірлерінің төсемінің астындағы ағаш білеулерді және автожол көпірлеріндегң көлденең жақтауларды ауыстыру

8-10

100 %

Асфальт жамылғысын ауыстыру: автожол көпірлерінде

5-7

100 %

Жаяу жүргіншілер көпірлерінде

7-10

100 %

2) Металды аралық құрылыстар және тіректер

Тіректік бөліктері бар металды аралық құрылыстарды және тіректі ауыстыру

50-60

100 %

Жоғары берікті бұрандамаларға орнату арқылы және ақаулы тойтармаларды жоғары берікті бұрандамалармен ауыстыру арқылы зақымданған элементтерді ауыстыру

25-30

Аралық құрылыста металл массасының 5-7 %

Тіректі бөліктер элементтерін ішінара ауыстыру

25-30

50 %

Ұзындығы 33 метрден астам аралық құрылыстарды күшейту

Қажеттігіне
қарай

Аралық құрылыста металл массасының 15 %-не дейін металл қосу арқылы

Майлы немесе полимерлік лактік сырлық жамылғылармен:

Қажеттігіне қарай


қалыпты жағдайларында

6-10

100 %

қолайсыз жағдайларда

5-7

100 %

ауаның зиянды қоспалармен асыра газдалғанында және ауа –райы ылғалды немесе жауын шашынның мол аудандарда

3-5

100 %

Тұздарды және минералды тыңайтқыштарды тасымалдау телімдерінде

60

100 %

Металды тіректерді ауыстыру немесе бетондау (монолиттендіру)

60

100 %

3) Темірбетонды, бетонды және тастан жиылған аралық құрылыстар және болат құрылымдардың темірбетонды элементтері

Гидрооқшауларды ауыстыру

15-20

100 %

Қорғау қабатын жөндеу

25

Беттердің 15 %

Инъектирлеу немесе жарықтарды бітеудің басқа түрі

25

Беттердің 15 %

Аралық құрылыстардың ернеулерін биіктету

Қажеттігіне
қарай

100 %

Темірбетонды аралық құрылыстарды ауыстыру

70

100 %

Тастан немесе бетоннан тұрғызылған аралық құрылыстарды ауыстыру

70-80

100 %

Бетонды және тастан жиылған аралық құрылыстарды күшейту

Қызмет мерзімі кезінде бір рет

Арнайы жоба бойынша

4) Ағаш аралық құрылымдар және тіректер

Зақымданған элементтерді ауыстыру

5

Ағаш көлемінің 25 %

Зарарсыздандыру

5

100 %

20

100 %

5) Тас, бетонды және темірбетонды тіректер

Күрделенген құрылымдармен ауыстыру, тас және кірпіш тіректерді ішінара қайта қалау

30-40

Қалау көлемінің 25 %

Тас, кірпіш немесе бетонды қалауды инъектирлеу немесе цементтеу

30-40

Қалау көлемінің 30 %

Бетонды және шойтасты-бетондық тіректерді жөндеу

30-40

Қалау көлемінің 10 %

Темірбетонды және бетонды беттерді торкреттеу немесе басқа түрлерімен жөндеу

30-40

Беттердің 30 - 50 %

Темірбетонды "қаптауларды" құрылғылау

35-40

Сыртқы бетінің 100 %

Зақымданған фермаасты тастарды жөндеу және ауыстыру

35-40

Тас қалауы көлемінің 50 %

Жағалық тіреулерді ұзарту және биіктету

40

Арнайы жоба бойынша 100 %

Қолда барларын бұзып және жаңаларын орнатып, соның ішінде көпір осін ығыстыра отырып тіректерді ауыстыру

80-100

Техникалық экономикалық негіздемелерге сәйкес арнайы жоба бойынша

2. Құбырлар мен науалар

Бастарын қайта қалау

15-20

Қалау көлемінің 20 %

Жекелеген буындардың отыруларын түзету

40-50

Буындардың жалпы санының 20 %

Құбырлар мен олардың науаларының ішкі беттерін жөндеу

50

Жалпы бетінің 50 %

Жер төсемін қайта құрылғылауға байланысты құбырларды ұзарту

Құбырлар қызметінің мерзімі кезінде бір рет

Жоба бойынша

Металды (қырланған) құбырларды темірбетондылармен ауыстыру

40

100 %

Ағаш құбырларды күрделенгендерімен ауыстыру

15

100 %

Тас, бетонды және темірбетонды құбырларды ауыстыру

100

100 %

3. Тоннельдер

Тоннельдер құрылымдарының қаптамаларын ішінара қайта қалау :
қалыпты жағдайларда

40-50

Қалау көлемінің 20 %

қолайсыз жағдайларда

30

Қалау көлемінің 20 %

Қалыпты жағдайда пайдаланылатын тоннельдердің қаптамаларының астына цемент ерітіндісін нығыздап енгізу

35-40

Ұзындығының 50 % дейін

Бетонды, темірбетонды, кірпіш немесе тас қаптаманың беттерін жөндеу

30

Ішкі беттерінің 50 %

Құрғатқыш құрылыстарды ауыстыру және қайта құру

60

Ұзындығының 75 %

Тоннельдердің су бұру және құрғатқыш құрылыстарын жөндеу

12

100 %

Тоннельдерді (жаңа құрғатқыш штольняларды, су атқыштарды, науаларды құру) құрғату

Қажет болғанда

Арнайы жоба бойынша

4. Тас, бетонды және темірбетонды селағызарлар, дюкерлер және дөңес төбешіктердегі құрылыстар

Желдету құрылғылау, қалауды ішінара қайта төсеу

Қажеттігіне қарай 40-50

Арнайы жобамен қалау көлемінің 20 %

Науалардың, селағызарлардың және тезағызарлардың беттерін жөндеу

20

Жұмыстық беттерінің 50 %

Тас массивтер беттерін жөндеу

35-40

Беттерінің 50 %

Тас және бетонды массивтерді цементтеу

40 - 50 %

Қалау көлемінің 20 %

5.Тіреу қабырғалары және реттеуші құрылыстар

Тас және кірпіш қалауды ішінара қайта қалау, бетонды және шойтасты-бетондық құрылыстарды жөндеу

20-25

Қалау көлемінің 30 %

6. Жасанды құрылысжайларды және жағаларды бекіту

Қосақталған немесе жеке төсемді немесе темірбетонды және бетонды жабынның тақталарын

10

10 % -ке дейін жаңа материалдарды қосу арқылы

Тез қайырланатын арналарды тазалау

3-5

Арналар ұзындығының 50 %

Шайылуға бейім тіректерді бекіту

5

Материалдардың 50 % -не дейін қоса отырып

Мұз қабыршақтары бар суағызарларда мұздың қабыршақтануына қарсы құрылыстарды салу

10

Арнайы жоба бойынша

7. Көпірлер мен тоннельдердің пайдаланылатын жайластыру құрылғыларын жөндеу

Жарықтандыруды, хабарландыру, бөгеу және су қатынасы сигнал беруінің, пневмоүрлеуді, желдетуді тоннельдердегі науаларды электрмен жылыту, аймақтардың қоршауларын, көпір (тоннель) бригадаларының қызметтік бөлмелерін, байқау құрылғыларын және көпірлер жанындағы габариттік қақпаларды жөндеу және құрылғылау

10

Материалдар көлемінің 50 %-тын қосу арқылы


On approval of the Rules for the operation, maintenance and repair of artificial structures

Order of the Minister of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan No. 477 as of July 3, 2019. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on July 5, 2019, No. 18984.

      Unofficial translation

      In accordance with subparagraph 34-38) of paragraph 2 of Article 14 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Railway Transport” as of December 8, 2001, I hereby ORDER:

      1. To approve the appended Rules for the operation, maintenance and repair of artificial structures.

      2. In accordance with the procedure established by the legislation, the Transport Committee of the Ministry of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan shall:

      1) ensure state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days of the state registration of this order, send it in Kazakh and Russian to the Republican State Enterprise with the Right of Economic Management “Institute of Legislation and Legal Information of the Republic of Kazakhstan” for its official publication and inclusion into the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) place this order on the official website of the Ministry of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan.

      3. The control over the execution of this order shall be assigned to the supervising vice-minister of industry and infrastructure development of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall take effect ten calendar days after its first official publication.

      Minister R. Sklyar

      "AGREED"

      Ministry of Internal Affairs of

      the Republic of Kazakhstan

  Approved by
Order No. 477 of the
Minister of Industry and
Infrastructure Development of the
Republic of Kazakhstan
as of July 3, 2019

Rules for the operation, maintenance and repair of artificial structures

Chapter 1.General provisions

      1. These Rules for the operation, maintenance and repair of artificial structures (hereinafter referred to as the Rules) are developed in accordance with subparagraph 34-38) of paragraph 2 of Article 14 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Railway Transport” as of December 8, 2001 and establish the procedure for the operation, maintenance and repair of artificial structures.

      2. The following basic terms are used in these Rules:

      1) artificial structure – a structure erected at railway intersections with water barriers, other railways, roads, deep gorges, mountain ranges, built-up urban areas, and also the one erected to ensure the safe passage of people over railways and roadbed stability in difficult conditions;

      2) pipe-culvert - an artificial structure laid in a railway embankment to allow the passage of a water stream at low water consumption;

      3) railway bridge - an artificial structure serving as continuation of the railway track over an obstacle;

      4) railway tunnel - an artificial structure serving as continuation of the railway track through a high or contour obstacle;

      4) railways – real estate items (trunk, station, access roads) for the movement of rolling stock;

      6) national infrastructure operator - a legal entity, the majority stake of which belongs to the National Railway Company, which operates, maintains, updates, constructs the main railway network and provides the services of the main railway network, and also provides priority military transportation.

Chapter 2. Procedure for the operation of artificial structures

      3. The operational facilities include:

      1) bridge shelters, chambers and niches in tunnels, cones and embankments;

      2) mobile scaffolds for the inspection of tunnels, maintenance compressor stations with air ducts;

      3) lighting, annunciating alarms, telephone communications, grounding of metal structures of bridges on electrified lines and given power lines, fencing of the contact line on overpasses and pedestrian bridges;

      4) devices for laying utility lines, foul-to-gauge detectors, protecting signals;

      5) holding signals and safety dead ends either derailing shoes or switches on detour bridges;

      6) clearance gate and road signs in front of overpasses through highways, fencing of supports of these overpasses;

      7) signs for snowplows, navigational alarms, firefighting equipment, as well as devices required by local conditions for the normal operation of artificial structures and safe movement of trains, vehicles, pedestrians, ships.

      4. The operation of artificial structures includes the following types of inspections:

      1) current and regular inspections;

      2) checks and testing;

      3) special monitoring.

      5. Special attention during inspections shall be paid to weak elements of artificial structures, as well as to elements and components that significantly reduce their carrying capacity.

      6. The inspection of artificial structures is carried out by employees of the National Infrastructure Operator.

      When identifying malfunctions that threaten the safety of train traffic, an employee of the National Infrastructure Operator fences a dangerous place in accordance with the Railway Signaling Instruction approved by Order No. 209 of the Minister of Transport and Communications of the Republic of Kazakhstan as of April 18, 2011 (registered in the State Registration Register of Regulatory Legal Acts under No. 6954) and takes matures to repair malfunctions.

      7. The procedure for the maintenance of artificial structures is established by the leadership of the National Infrastructure Operator.

      8. The employees of the National Infrastructure Operator maintaining artificial structures shall:

      1) monitor the condition of all elements of the bridge deck (bridge timbers, metal cross sleepers, reinforced concrete slabs of ballastless bridge deck, security devices, chamfered joints, adjustment switches);

      2) check and tighten hook bolts, cap screws of slabs of the ballastless bridge deck, the anchorage of the anti-creep (protective) angles and girders, counter-angles (counter-rails), chamfered joints;

      3) clean the railway track, chamfered joints, bridge deck, span elements at the level of passage from dirt, snow and ice;

      4) clear stairs and ramps from the slopes of cones and embankments at bridges and pipes from snow and ice before the passage of spring water;

      5) monitor the passage of spring water and ice drift, monitor the water level, the state of fortifications of the cones and slopes of embankments, water stagnation on tracks, chord cases, bridge seats, outside of the track and in ditches;

      6) monitor the working condition of vision devices, firefighting equipment, fill barrels with water and boxes with sand;

      7) keep the chambers and niches in tunnels clean, whitewash them, chip and remove the ice from the track, monitor the condition of the face, check the condition of tunnel exits and the adequacy of their heating in winter;

      8) on the track within bridges or tunnels and on assigned approach sections, fix and lubricate bolts, set spikes, strengthen anti-creepers, clean rails and fastenings from dirt, keep clean the surface of the ballast bed, roadbed shoulders and drainage devices, and timely weed out grass.

      9. The length of the track on approaches to artificial structures on each side is set by the head of the National Infrastructure Operator.

      10. The employees of the National Infrastructure Operator keep a journal (in any form), in which, in addition to entries on taking over and passing of duty, they enter the results of inspections and checks of the track’s upper structure, artificial structures, and also indicate the works performed during the duty.

      11. The purpose of current inspections is:

      1) to monitor general condition of artificial structures;

      2) to identify all malfunctions to be repaired;

      3) to determine the scope of necessary repair works.

      12. The following components of artificial structures are subject to current inspection:

      1) railway track;

      2) bridge deck;

      3) spans;

      4) support bearing parts;

      5) tunnel portals and face;

      6) pipe heads and rings;

      7) cones of the embankment, bed, including fortifications, culverts, regulation and shore protection structures.

      13. Current inspections of artificial structures are carried out by employees of the National Infrastructure Operator in the sections assigned to them.

      14. A bridge, tunnel supervisor or a foreman for artificial structures under his supervision conducts current inspection of artificial structures in the assigned section within the time frames set by the head of the National Infrastructure Operator for each artificial structure depending on its condition, with account of the following requirements:

      1) if in good condition, railway tunnels, metal, reinforced concrete and stone bridges and pipes shall be inspected once every three months, and wooden bridges and pipes, as well as pedestrian bridges and tunnels - once a month;

      2) more frequent inspections up to continuous monitoring are required for weak and defective artificial structures, and also for structures under repair, until malfunctions threatening the safety of train traffic are eliminated;

      3) spans, designed with low-class carrying capacity, are inspected at least once every two months;

      4) spans reinforced by welding, as well as spans of bridges located in northern conditions of the Republic of Kazakhstan and not meeting modern requirements for northern structures shall be inspected at least once a month in winter. Separate elements of old spans subject to the greatest dynamic effects (way and transversal beams of the carriageway, suspension attachment nodes) at an outdoor temperature below minus 30°С shall be inspected more frequently as established by the leadership of the national infrastructure operator depending on the state of the spans.

      15. During the periods of heavy rainfall and spring flood discharge, employees of the National Infrastructure Operator inspect and check artificial structures to ensure uninterrupted and safe train traffic.

      16. The employees of the National Infrastructure Operator carry out additional inspections of artificial structures in sections with heavy rains, before and after the heavy rainfall period, and also after earthquakes of 4+ magnitudes.

      17. The results of current inspection of artificial structures with a description of detected malfunctions and indication of the scope of necessary repair works are recorded by the employees of the national infrastructure operator in a free-form journal.

      18. The leadership of the National Infrastructure Operator Regular carry out inspections of all artificial structures depending on the condition of the structures, but at least twice a year - in spring (after the passage of high waters) and in autumn.

      19. During regular inspection, the general condition of artificial structures is checked, if necessary instrumental measurements are made.

      To ensure proper quality, it is mandatory to remove voltage from the contact line and wires of high-voltage lines during regular inspections of pedestrian bridges and overpasses in electrified sections.

      20. The results of regular inspections are documented in acts along with listing identified defects and indicating the scope and timing of required repair works. These acts are signed by the heads of the National Infrastructure Operator, who performed the inspection.

      21. Based on the results of regular inspections of artificial structures, measures are developed to eliminate identified malfunctions and deficiencies.

      22. The heads of the National Infrastructure Operator inspect artificial structures.

      23. Large and medium bridges with through metal spans are inspected (and, if necessary, tested) in terms of carrying capacity at least once a year, other large and medium bridges are checked (and, if necessary, tested) at least once every five years.

      All other artificial structures are inspected at least once every 10 years.

      24. Bolt-welded spans with hermetically enclosed box-shaped elements are subject to targeted inspection in the first year of operation to evaluate the quality of sealing of internal cavities of box-shaped elements.

      25. Inspection of the underwater part of supports is carried out at least once every 10 years by a specialized underwater repair organization.

      26. Artificial structures are tested upon acceptance for operation of newly constructed large structures, as well as new and experimental structures, if defects appear in the structure during operation (also after accidents).

      27. The heads of the National Infrastructure Operator make decisions on restrictions of speed of trains and the carrying of traffic on artificial structures aimed at ensuring the safety of train traffic.

      28. With regard to weak and defective artificial structures, as well as experimental and new types of structures, it is necessary to conduct special monitoring, the purpose of which is:

      1) to prevent dilapidation of weak and defective structures which threatens the safety of train traffic;

      2) to allow the passage of pedestrians on pedestrian bridges or tunnels and vehicles on road overpasses;

      3) to clarify the causes of malfunctions;

      4) to identify structural, construction and operational deficiencies for their timely elimination and prevention in further manufacture of this type of structures.

      29. Defective artificial structures are monitored by the National Infrastructure Operator conducting the check with account of the design and condition of the artificial structure, and also operating conditions (train traffic density, climatic and weather conditions, the nature of the flood).

      30. Weak and defective artificial structures, which require special monitoring, shall include:

      1) weak ones, which are artificial structures that, because of their condition and carrying capacity (strength and stability), do not ensure the passage of running trains, and also those with unstable deformations of individual parts or elements (sinking, shifts and swelling of bridge supports, deformation of tunnel face, sinking of pipe rings) or elevated deflections and vibrations of spans and bridge supports (including pedestrian ones) under load;

      2) defective ones, which are artificial structures with malfunctions, the further development of which can reduce the structure’s bearing capacity (curvature of compressed elements and malfunction of their lacing, cracks in tension members or in the tension area of bending elements, cracks in welded spans, metal corrosion, weak concrete, exposure of working fittings, support washouts).

Chapter 3. Procedure for the maintenance of artificial structures

      31. The maintenance of artificial structures is aimed at preventing the occurrence of malfunctions and eliminating existing malfunctions at an early stage.

      32. The main works on maintenance of artificial structures include:

      1) the maintenance of the upper structure of the track within artificial structures and on approaches thereto;

      2) cleaning of bridge deck elements from dirt, cleaning and lubrication of chamfered joints and rail locks of movable spans, adjustment of joints and replacement of seasonal adjustment switches, securing the upper track structure from theft;

      3) tightening and replacing bolts and single (selective) replacement of defective elements of the bridge deck, protection of bridge timbers from decay and mechanical wear;

      4) cleaning of spans and bridge seats from dirt;

      5) cleaning, lubrication, alignment of support parts and repair of protective cases;

      6) cleaning of pipes, culverts, water cushions, beds from sediment and thickets;

      7) preparation of structures for winter - closing the openings of pipes of small bridges with shields, repairing the insulation of culverts in tunnels;

      8) the maintenance of anti-aufeis structures and refrigerator plants;

      9) preparation for spring water drainage - clearing the bed from snow, breaking ice around the supports;

      10) passage of flood and ice drift;

      11) partial painting of individual places of metal structures (until they are completely painted);

      12) replacement of single rivets and bolts, drilling and closing of cracks with overlays in the metal structures of bridges;

      13) pointing of masonry joints and repair of cracks in massive structures, repair of drains, placement of separate fallen and displaced stones and blocks;

      14) elimination of non-densities in wooden structures, the tightening and lubrication of bolts, chiseling of superficial sap rot and the sealing of cracks with wood antiseptics;

      15) correction of local damage to cones, slopes of the embankment and regulation structures, drainage systems and their fortifications;

      16) maintenance of firefighting equipment, replenishment of water and sand, repair of barrels and boxes;

      17) cleaning and maintenance of drainage devices on the surface of and inside tunnels, chipping ice in tunnels;

      18) maintenance of vision devices and operational facilities;

      19) repair of flooring and steps of pedestrian bridges and tunnels;

      20) maintenance of navigational alarm devices on bridges across navigable rivers;

      21) maintenance and repair of lighting;

      22) maintenance of watch posts, protective structures, gangways, flooring, stairs along the slopes of the embankment, territory and fencing of restricted areas at protected artificial structures.

      33. Artificial structures are maintained according to half-month schedules, which are made on the basis of seasonal scheduled works, taking into account the results of current and regular inspections.

      34. A half-month schedule for maintenance teams of artificial structures is made by a bridge foreman, and for track gangs – by a track supervisor together with track foremen. The schedules provide for the implementation of urgent work related to ensuring the safety of trains with set speeds, and also for the performance of scheduled works to prevent the occurrence of malfunctions.

Chapter 4. Procedure for repairing artificial structures

      35. Repair includes works aimed at updating the elements of artificial structures, maintaining their strength features and extending their service life:

      1) full replacement of bridge timbers;

      2) replacement of ballastless slabs and bridge deck elements;

      3) renewal of painting, replacement of waterproofing ballast tanks;

      4) replacement of defective spans;

      5) relaying of tunnel face and works on the replacement of individual worn-out elements or parts of structures;

      6) strengthening of weak elements and parts of structures;

      7) elimination of oversize;

      8) partial reconstruction of structures;

      9) anti-icing measures;

      10) installation of vision devices, compressor stations and air ducts for air blowing, installation of points for connecting power tools and devices, improving the maintenance and operating conditions of structures, including the installation of utility and production facilities for bridge gangs. The frequency and scope of repairs of artificial structures are indicated in the Appendix to these Rules.

      36. The terms and scope of repair works in each case are determined by the actual state of artificial structures based on inspections and checks, taking into account track classes and prospects for their development. When repairing an artificial structure, the necessary work related to the current maintenance is simultaneously performed.

      37. Works on the repair of artificial structures are carried out according to monthly plans developed by a bridge or tunnel foreman based on annual work plans approved by the leadership of the National Infrastructure Operator, taking into account the results of regular inspections of artificial structures.

      38. Works on the repair of artificial structures are carried out by specialized teams.

      39. It is recommended to involve specialized construction and repair organizations in labor-intensive and complex repairs of bridges and tunnels.

      40. The repair of bridges with the replacement of spans is carried out together with the repair of supports. When replacing metal spans and fully replacing bridge timbers, a ballastless bridge deck is laid on reinforced concrete slabs.

      41. All-transportable metal spans and metal supporting parts shall be repaired under stationary (factory) conditions; they shall be removed from the bridge and replaced with permanent spans and bearing parts.

      42. When repairing the track, the full scope of works is carried out to elevate bridge spans, lengthen the pipes and the necessary works on artificial structures. When repairing the track, it is not allowed to elevate upper track structures on bridges, install the raised spans on wooden beams and wooden fencing devices behind the abutments.

      43. The bridge and track foremen inspect the bridge in order to identify possible damage caused by the operation of track machines or after they pass in working condition on ballast tanks, and if there is damage, take measures to eliminate them and ensure the safety of train traffic.

      44. Technical supervision of the preparation and performance of repair works by specialized organizations is carried out by the bridge, tunnel foreman or employees appointed by the leadership of the National Infrastructure Operator.

      45. An employee performing technical supervision monitors the quality of works, their compliance with the project, monitors the observance of all rules and requirements for ensuring the safety of train traffic and the operating mode established by the project for the period of works.

      46. Selective acceptance of the stages of works performed, assessment of their completeness and quality are carried out by the National Infrastructure Operator.

  Appendix to the Rules for the
operation, maintenance and repair
of artificial structures

Frequency and scope of repairs of artificial structures

Types of artificial structures

Repair works

Frequency (years)

Medium scope of repairs

1

2

3

4

1. Bridges, overpasses, overhead crossings, viaducts, tunnels, pipes, pedestrian bridges




1) Bridge deck

Full replacement of wooden bridge timbers

12-15

100 %

Replacement of wooden anti-creep (protective) girders

8-10

100 %

Replacement of wooden flooring

4-5

100 %

Replacement of reinforced concrete flooring

8-10

25 % of total number of slabs

Replacement of ballastless deck of reinforced concrete slabs

25-30

100 %

Replacement of a metal bridge deck (metal cross sleepers)

25-30

100 %

Replacement of counter-angles (counter rails) and protective angles

When replacing the bridge deck

Adding up to 25 % of structures

Replacement of rails, cleaning and replacement of ballast and sleepers

According to track repair norms


Replacement of wooden flooring on road bridges

3-5

100 %

Replacement of wooden bars under the flooring of pedestrian bridges and cross sleepers on road bridges

8-10

100 %

Replacement of asphalt on bridges: road ones

5-7

100 %

pedestrian ones

7-10

100 %

2) Metal spans and supports

Replacement of metal spans with bearing parts and supports

50-60

100 %

Replacement of damaged elements and fixing them with high-strength bolts and replacing defective rivets with high-strength bolts

25-30

5-7 % of the weight of metal in spans

Partial replacement of bearing ports

25-30

50 %

Strengthening spans over 33 meters long

If necessary

Adding up to 15 % of metal of a span weight

Oil or polymer paint coating:
in normal conditions;
in adverse conditions;
in case of air pollution by harmful impurities and in areas with a humid climate or a large amount of precipitation;
in areas of transportation of salts and mineral fertilizers
Replacement or concreting (making monolithic) of metal supports

If necessary
6-10
5-7
3-5
60
60

100 %
100 %
100 %
100 %
100 %

3) Reinforced concrete, concrete and stone spans and reinforced concrete elements of steel structures
 

Replacement of waterproofing

15-20

100 %

Repair of protective layer

25

15 % of surfaces

Injection or another type of crack repair

25

15 % of surfaces

Extension of span sides

If necessary

100 %

Replacement of spans made of reinforced concrete

70

100 %

Replacement of spans made of stone or concrete

70-80

100 %

Strengthening of concrete and stone spans

Once in a service life

Under special project

4) Wooden spans and supports

Replacement of damaged elements

5

25 % of volume of the timber

Antiseptic works

5

100 %

20

100 %

5) Stone, concrete and reinforced concrete supports

Replacement with capital structures. Partial relaying of stone and brick supports

30-40

25 % of the volume of masonry

Injection or cementation of masonry, brick or concrete masonry

30-40

30 % of the volume of masonry

Repair of concrete and rubble concrete supports

30-40

10 % of the volume of masonry

Shotcreting or other types of surface repair of reinforced concrete and concrete supports

30-40

30 - 50 % of surfaces

Installation of reinforced concrete “jackets”

35-40

100 % of outer surface

Repair and replacement of damaged bed stones

35-40

50 % of the volume of masonry

Extension and building of abutments

40

100 % under special project

Replacement of supports with the dismantling of existing ones and the construction of new ones, including the displacement of the bridge axis

80-100

under special project if complies with feasibility study

2. Pipes and culverts

Relaying of heads

15-20

20 % of the volume of masonry

Correction of sinking of separate rings

40-50

20 % of total number of rings

Repair of internal surfaces of pipes and their culverts

50

50 % of entire surface

Extension of pipes in connection with the reconstruction of the roadbed

Once ion the service life of pipes

Under the project

Replacement of metal (corrugated) pipes with reinforced concrete ones

40

100 %

Replacement of wooden pipes with permanent ones

15

100 %

Replacement of stone, concrete and reinforced concrete pipes

100

100 %

3. Tunnels

Partial relaying of tunnel face: in normal conditions

40-50

20 % of the volume of masonry

in adverse conditions

30

20 % of the volume of masonry

Injection of grout behind faces of tunnels operating under normal conditions

35-40

Along 50 % of the length

Repair of surfaces of concrete, reinforced concrete, brick or stone face

30

50 % of internal surfaces

Replacement and re-installation of drainage facilities

60

Along 75 % of the length

Repair of water-draining and drainage structures of tunnels

12

100 %

Drainage (installation of new drainage adit, wells, culverts) of tunnels

If necessary

Under special project

4. Stone, concrete and reinforced concrete mudflow conduits, drain tunnels and hillside structures
 

Installation of ventilation
Partial relaying of masonry

If necessary 40-50

Under special project 20 % of the volume of masonry

Repair of surfaces of culverts, mudflow conduits and drop structures

20

50 % of effective area

Repair of surfaces of body of masonry

35-40

50 % of the surface

Cementing of body of masonry and concrete blocks

40 - 50 %

20 % of the volume of masonry

5. Sustainer walls and regulation structures
 

Partial relaying of masonry and brickwork, repair of concrete and rubble concrete structures
 

20-25

30 % of the volume of masonry

6. Strengthening of artificial structures and shores

Repair of double and single paving or coating of reinforced concrete and concrete slabs

10

Adding 10 % of new materials

Cleaning heavily choked beds

3-5

50 % of the length of beds

Strengthening of supports prone to washouts

5

Adding 50 % of the volume of materials

Installation of anti-ice structures on watercourses with ice

10

Under special project

7. Repair of operational facilities of bridges and tunnels
 

Repair and installation of lighting, annunciating alarms, protecting signals and navigational alarms, air blowing, ventilation, electrical heating of culverts in tunnels, fencing of zones, office premises of bridge and tunnel gangs, vision devices and clearance gate at bridges
 

10

Adding 50 % of the volume of materials