"Қайтып оралуға арналған куәлікті ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2020 жылғы 14 мамырдағы № 11-1-4/155 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 15 мамырда № 20642 болып тіркелді.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 19.12.2022 № 11-1-4/705 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған "Қайтып оралуға арналған куәлікті ресімдеу" мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары бекітілсін.

      2. Мыналардың:

      1) "Қайтып оралуға арналған куәлікті ресімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2017 жылғы 15 қыркүйектегі № 11-1-2/422 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15899 болып тіркелген, 2017 жылғы 23 қазанда Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерді эталондық бақылау банкінде жарияланған).

      2) "Қайтып оралуға арналған куәлікті ресімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2018 жылғы 7 ақпандағы № 11-1-4/38 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16401 болып тіркелген, 2018 жылғы 5 наурызда Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерді эталондық бақылау банкінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Цифрландыру департаменті:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің бірінші орынбасарына жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Сыртқы істер министрі
М. Тілеуберді

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ішкі істер министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Сыртқы істер министрінің
2020 жылғы 14 мамырдағы
№ 11-1-4/155 бұйрығымен
бекітілген

"Қайтып оралуға арналған куәлікті ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 19.12.2022 № 11-1-4/705 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Қайтып оралуға арналған куәлікті ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Жеке басты куәландыратын құжаттар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 17-бабына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заң) 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және "Қайтып оралуға арналған куәлікті ресімдеу" мемлекеттік қызмет (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) көрсету тәртібін айқындайды.

      2. Қайтып оралуға арналған куәлікті Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші):

      1) Қазақстан Республикасының азаматтарына – олар Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде болған уақытта Қазақстан Республикасы азаматының паспортын, Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігін, Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарында және келісімдерінде көзделген жағдайларда, Қазақстан Республикасының қызметтік немесе дипломатиялық паспортын жоғалтқан не олардың қолданылу мерзімі өткен жағдайда;

      2) Қазақстан Республикасының кәмелетке толмаған азаматтарына – олар Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде туған жағдайда;

      3) Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын азаматтығы жоқ адамдарға – олар Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде болған уақытта азаматтығы жоқ адамның куәлігін жоғалтқан жағдайда;

      4) босқындарға – олар Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде болған уақытта жол жүру құжатын жоғалтқан жағдайда;

      5) Қазақстан Республикасының азаматтарына және Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын, Қазақстан Республикасына келу үшін құжаттары жарамсыз не Қазақстан Республикасына келуге арналған құжаттарын жоғалтқан азаматтығы жоқ адамдарға – олар Қазақстан Республикасына шығарып жіберілген, Қазақстан Республикасына ұстап берілген не Қазақстан Республикасы ратификациялаған реадмиссия туралы халықаралық шартқа сәйкес Қазақстан Республикасына берілген жағдайларда беріледі.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      3. Қайтып оралуға арналған куәлікті ресімдеу үшін осы Қағидалардың 2-тармағында көрсетілген адамдар немесе олардың заңды өкілдері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы), өкілдік етуге өкілеттігін растайтын құжаттарды ұсына отырып, келесі құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге тапсырады:

      1) еркін нысандағы өтініш немесе шет мемлекеттің құзыретті органының қолдаухаты (Қазақстан Республикасының азаматы, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын азаматтығы жоқ адам Қазақстан Республикасына шығарып жіберілген немесе Қазақстан Республикасына берілген жағдайда);

      2) жеке басын куәландыратын құжатты жоғалтқаны туралы өтініш беру фактісін растайтын шет мемлекеттің құзыретті органы берген құжат (салыстыру үшін);

      3) өлшемі 3,5х4,5 сантиметр түрлі-түсті екі фотосурет;

      4) консулдық алымның төленгенін растайтын құжаттың түпнұсқасы;

      5) жеке басын куәландыратын құжаттардың (бар болса) бірінің түпнұсқасы, ал ол болмаған жағдайда Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған сауалнама-өтініш;

      6) жынысының өзгеру фактісін растайтын шет мемлекеттің медициналық мекемесі берген тиісті құжат.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Қағидалардың 2-қосымшасында қамтылған.

      4. Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды көрсетілетін қызметті берушіге тапсырған кезде қағаз жеткізгіштегі өтініштің қабылданғанын растау оның көшірмесіндегі алынған күні, тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда) және құжаттар топтамасын қабылдау уақыты көрсетілген белгі болып табылады.

      Ұсынылған құжаттардың толық болмау және (немесе) құжаттардың қолданылу мерзімінің өтіп кету фактісі анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады және (еркін нысанда) тиісті қолхат береді.

      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті беруші жеке басын куәландыратын құжаттардың бірінің түпнұсқасы болған жағдайда екі жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға қайтып оралуға арналған куәлікті ресімдейді және береді.

      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті беруші жеке басын куәләндыратын құжаттардың бірінің түпнұсқасы болмаған жағдайда, Қазақстан Республикасының азаматтығын не Қазақстан Республикасында босқын қолданыстағы мәртебесін анықтау үшін екі жұмыс күнінен кешіктірмей Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігіне (бұдан әрі – Ішкі істер министрлігі) жазбаша сұрау салу жібереді.

      7. Ішкі істер министрлігі сұрау салуды алған күннен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірмей, көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушіге жауап жібереді және бір уақытта Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігіне бұл туралы хабарлайды.

      8. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті беруші Ішкі істер министрлігінен хатты алғаннан кейін, екі жұмыс күнінен кешіктірмей көрсетілетін қызметті алушыға "Қайтып оралуға арналған куәлікті және қайтып оралуға арналған куәліктің үлгісін ресімдеу, беру, ауыстыру, тапсыру, алып қою және жою қағидалары мен оны қорғауға талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 5 қыркүйектегі № 926 қаулысымен бекітілген (бұдан әрі - Қайтып оралуға арналған куәлікті және қайтып оралуға арналған куәліктің үлгісін ресімдеу, беру, ауыстыру, тапсыру, алып қою және жою қағидалары мен оны қорғауға талаптарды бекіту туралы қағидалар) нысан бойынша ресімделген қайтып оралуға арналған куәлікті немесе қайтып оралуға арналған куәлікті ресімдеуден бас тарту туралы дәлелді жауап береді.

      Қызмет көрсету мерзімі он жұмыс күнін құрайтын мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту негізі анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешім, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының алдын ала шешім бойынша позициясын білдіруіне мүмкіндік беру үшін өткізілетін тыңдаудың уақыты, күні мен орны туралы хабарлайды.

      Тыңдау туралы хабарлама мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталғанға дейін кемінде үш жұмыс күні бұрын жіберіледі. Тыңдау хабардар етілген күннен бастап екі жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі

      Тыңдау нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті беруші қайтып оралуға арналған куәлікті ресімдейді немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесінің 9-тармағында көрсетілген негіздер бойынша жүзеге асырылады.

      10. Көрсетілетін қызметті беруші "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету сатысы туралы деректерді енгізуді қамтамасыз етеді.

      11. Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігі осы Қағидаларға өзгерістер енгізілген және (немесе) толықтырылған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде оларды жаңартып, Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелеріне және Бірыңғай байланыс-орталығына жолдайды.

3-тарау. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша орталық мемлекеттік органдардың, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі шағымның қаралуын жоғары тұрған әкімшілік орган, лауазымды адам, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) жүргізеді.

      Шағым көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адамға беріледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адам шағым келіп түскен күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Бұл ретте шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған көрсетілетін қызметті беруші, лауазымды адам, егер үш жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешім не өзге де әкімшілік әрекет қабылдаса, шағымды шағым қарайтын органға жібермеуге құқылы.

      13. Көрсетілетін қызметті алушыдан көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен шағым "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңның 25-бабы 2-тармағына сәйкес тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      14. Көрсетілетін қызметті алушыдан шағымды қарайтын органның атына келіп түскен шағым тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      15. Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, сотқа Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 91-бабының 5-тармағына сәйкес сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін жүгінуге жол беріледі.

  Қайтып оралуға арналған
куәлікті ресімдеу мемлекеттік
қызметін көрсету қағидаларына
1-қосымша

Сауалнама – өтініш

      Қазақстан Республикасының азаматтығына тиесілігімді анықтауды/Қазақстан Республикасында тұрақты тұратындығымды растауды сұраймын (қажеттісінің астын сызыңыз)

СҰРАҚТАР

ЖАУАПТАР

1. Тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда)


2. Бұрын болған атыңызды, тегіңізді және әкеңіздің атын, оларды қашан, қайда және қандай себеп бойынша өзгерткендігіңізді атап шығыңыз


3. Туған күнi, айы, жылы және туған жерi


4. Ұлты


5. Азаматтығы


6. Отбасылық жағдайы


7. Қазақстан Республикасындағы тұрғылықты мекенжайы


8. Шетелге кетер алдындағы тікелей тұрғылықты мекенжайы


9. Соңғы жұмыс, оқу орны


10. Білімі және білімі бойынша мамандығы (қайда, қашан және қандай оқу орнын бітірдіңіз)


11. Егер бұрын басқа мемлекеттің азаматтығында болсаңыз, қайда, қашан және қандай негізде Қазақстан Республикасының азаматтығын алғаныңызды толық көрсетіңіз


12. Сот тәртібінде қылмыстық, әкімшілік немесе азаматтық жауапкершілікке тартылдыңыз ба (егер тартылсаңыз онда қашан, кім және не үшін)


13. Шетелге шығудағы мақсат


14. Қазақстан Республикасынан шыққан күні және Қазақстан Республикасына қайта оралудың болжамды күні


15. Жеке басты куәландыратын жоғалған құжат туралы мәліметтер (түрі, нөмірі, берілген күні, жарамдылық мерзімі, құжатты берген орган)


16. Жеке басты куәландыратын жоғалған құжатта болған жазбалар мен белгілер туралы мәліметтер (бірге бара жатқан балалар туралы жазба, тұрақты тұруға шетелге шығуға рұқсат туралы жазба және тағы басқа)


17. Жеке басты куәландыратын басқа да құжаттар туралы мәліметтер (бар болған жағдайда)


      18. Сіздің жақын туыстарыңыз (жұбайы/зайыбы, ата-анасы, ағалары, апалары).

Туыстық дәрежесі

Аты, тегі, әкесінің аты (ол болған жағдайда)

Туған жылы және жері

Жұмыс орны, лауазымы

Болу елі, тұрғылықты мекенжайы






      19. Еңбек қызметі басталған уақыттан бері атқаратын жұмыстары (жоғары және орта оқу орындарындағы оқуды, әскери қызметті қоса алғанда).

Айы мен жылы

Мекемесi, ұйымы көрсетiлген лауазымы

Мекеменiң, ұйымның орналасқан жерi




      "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректеріме қол жеткізуге келісімімді беремін.

      Жоғарыда көрсетілген мәліметтердің дұрыстығын растаймын.

      Өтiнiш берушiнiң қолы __________                   20___ жылғы "___" _________

  Қайтып оралуға арналған
куәлікті ресімдеу мемлекеттік
қызметін көрсету қағидаларына
2-қосымша

"Қайтып оралуға арналған куәлікті ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).

2

Мемлекеттік қызметті көрсету тәсілдері:

Өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беруді Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері жүзеге асырады.

3

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

2 (екі) жұмыс күні, жеке басты куәландыратын құжаттардың бірінің түпнұсқасы болған кезде, 10 (он) жұмыс күні, жеке басты куәландыратын құжаттардың бірінің түпнұсқасы болмаған кезде.

4

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Қағаз түрінде.

5

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

Қайтып оралуға арналған куәлік немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

6

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу әдісі

1)Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексіне (Салық кодексі) және "Шет мемлекеттің аумағында консулдық іс-әрекеттер жасағаны үшін консулдық алым ставкаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2019 жылғы 20 мамырдағы № 11-1-4/227 бұйрығына сәйкес консулдық алым мөлшерлемелері бойынша ақылы негізде көрсетіледі (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18702 тіркелген).
2)Консулдық алымды төлеу қолма-қол ақшалай немесе қолма-қол ақшасыз нысанда екінші деңгейдегі банктер немесе банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы жүзеге асырылады.
Консулдық алымды төлеуден босату шарты "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасы Кодексіне (Салық кодексі) сәйкес реттеледі.

7

Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін.
Құжаттарды қабылдау көрсетілетін қызметті берушімен сағат 09:30-дан 12:30-ға дейін, ал мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру сағат 16:00-ден 17:00-ге дейін жүзеге асырылады. Сәрсенбі – қабылдамайтын күн. жүзеге асырады.
Сәрсенбі – қабылдамайтын күн.
Климаты ыстық және ылғалды шет мемлекеттерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушінің жұмыс кестесі жергілікті жағдайларға қатысты белгіленеді.
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсы арқылы кезекті брондауға болады.
Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары: Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің www.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған.

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтер тізбесі

1) еркін нысандағы өтініш немесе шет мемлекеттің құзыретті органының қолдаухаты (Қазақстан Республикасының азаматы, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын азаматтығы жоқ адам Қазақстан Республикасына шығарып жіберілген немесе Қазақстан Республикасына берілген жағдайда);
2) жеке басын куәландыратын құжатты жоғалтқаны туралы өтініш беру фактісін растайтын шет мемлекеттің құзыретті органы берген құжат;
3) өлшемі 3х4 сантиметр түрлі-түсті екі фотосурет;
4) консулдық алымның төленгенін растайтын құжаттың түпнұсқасы;
5) жеке басын куәландыратын құжаттардың (бар болса) бірінің түпнұсқасы, ал ол болмаған жағдайда "Қайтып оралуға арналған куәлікті ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсету Қағидаларына (бұдан әрі - Қағидалар) 1-қосымшаға сәйкес толтырылған сауалнама-өтініш;
6) жынысының өзгеру фактісін растайтын шет мемлекеттің медициналық мекемесі берген тиісті құжат.
Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде қағаз жеткізгіштегі өтініштің көшірмесіндегі қабылдау күні, қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда) және құжаттар топтамасын қабылдаған уақыты көрсетілген белгі оның қабылданғанын растау болып табылады.

9

Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартудың Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген негіздері

1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімнің болмауы.

10

Мемлекеттік қызмет көрсетудің, оның ішінде электронды түрде және Мемлекеттік корпорация арқылы қызмет көрсетудің ерекшеліктерін ескеретін өзге де талаптар

Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары www.gov.kz интернет-ресурсында "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет" бөлімінде көрсетілген, мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының нөмірі – 1414, 8 800 080 7777.


On approval of the Rules for the Provision of the Public Service “Issuance of the Return Certificate”

Order No. 11-1-4/155 of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated May 14, 2020. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on May 15, 2020 under No. 20642.

      Unofficial translation

      In obedience to sub-paragraph 1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan of April 15, 2013 “On Public Services”, I HEREBY ORDER:

      1. That the attached Rules for the Provision of the Public Service “Issuance of the Return Certificate” shall be approved.

      2. That the following orders shall be deemed to have lost force:

      1) Order No. 11-1-2/422 of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated September 15, 2017 “On Approval of the Public Service Standard “Issuance of the Return certificate” (registered with the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 15899, published on October 23, 2017 in the Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan);

      2) Order No. 11-1-4/38 of the Minister of Foreign Affairs of February 7, 2018 “On Approval of the Regulations of the Public Service "Registration of the Return Certificate" (registered in the Register of State Registration of Normative Legal Acts under No. 16401, published on 5 March 2018 in the Benchmark Bank of Normative Legal Acts of Kazakhstan).

      3. The Digitisation Department of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan shall ensure:

      1) state registration hereof with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan;

      2) post this order on the official website of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan;

      3) within ten working days after state registration hereof with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, submit to the Legal Service Department of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan information on execution of measures stipulated by sub-paragraphs 1) and 2) of this paragraph.

      4. That the First Deputy Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan shall be in charge of the execution hereof.

      5. That the order shall be put into effect ten calendar days after the date of its first official publication.

      Minister of Foreign Affairs
of the Republic of Kazakhstan
M. Tileuberdy

      “AGREED BY”
Ministry of Internal Affairs
of the Republic of Kazakhstan

      “AGREED BY”
Ministry of Digital Development,
Innovation and the Aerospace Industry
of the Republic of Kazakhstan

  Approved
by order of the Minister of
Internal Affairs of the
Republic of Kazakhstan
№ 11-1-4/155
Dated May 14, 2020

Rules for the provision of a public service “Issuance of the return certificate”

      Footnote. The Rules are in the wording of the order of the acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 19.12.2022 № 11-1-4/705 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for the provision of a public service “Issuance of the return certificate” (hereinafter - the Rules) have been developed in accordance with Article 17 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Identity Documents” and subparagraph 1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Public Services” (hereinafter – the Law on Public Services) and shall determine the procedure for providing a public service “Issuance of the return certificate” (hereinafter - the public service).

      2. The return certificate shall be issued by foreign institutions of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the service provider):

      1) to citizens of the Republic of Kazakhstan - in cases of loss of a passport of a citizen of the Republic of Kazakhstan, an identity card of a citizen of the Republic of Kazakhstan, provided for by international treaties and agreements of the Republic of Kazakhstan, a service or diplomatic passport of the Republic of Kazakhstan, or their expiration during their stay outside the Republic of Kazakhstan;

      2) to minor citizens of the Republic of Kazakhstan – in case of their birth outside the Republic of Kazakhstan;

      3) to stateless persons permanently residing in the Republic of Kazakhstan - in case of loss of the stateless person’s identity card during their stay outside the Republic of Kazakhstan;

      4) to refugees - in case of loss of a travel document during their stay outside the Republic of Kazakhstan;

      5) to citizens of the Republic of Kazakhstan and stateless persons permanently residing in the Republic of Kazakhstan, who have invalid documents for entry into the Republic of Kazakhstan or who have lost documents for entry into the Republic of Kazakhstan - in cases of their deportation to the Republic of Kazakhstan, extradition to the Republic of Kazakhstan or transfer to the Republic of Kazakhstan in accordance with the international readmission treaty ratified by the Republic of Kazakhstan.

Chapter 2. The procedure for the provision of a public service

      3. To receive a public service, the persons specified in paragraph 2 of these Rules, or their legal representatives, with submission of documents confirming the authority to represent (hereinafter - the service recipient), shall submit the following documents to the service provider:

      1) an application in any form or a petition from the competent authority of a foreign state (in cases of deportation to the Republic of Kazakhstan or extradition to the Republic of Kazakhstan of a citizen of the Republic of Kazakhstan or a stateless person permanently residing in the Republic of Kazakhstan);

      2) a document issued by the competent authority of a foreign state confirming the fact of filing an application for the loss of an identity document (for verification);

      3) two color photographs measuring 3.5x4.5 centimeters;

      4) original document confirming payment of the consular fee;

      5) an original of one of the identification documents (if available), and in its absence - a completed application form in accordance with Appendix 1 to the Rules;

      6) a relevant document issued by a medical institution of a foreign state confirming the fact of gender reassignment.

      The list of basic requirements for the provision of a public service, including characteristics of the process, form, content and result of provision, as well as other information taking into account the specifics of the provision of a public service shall be set out in Appendix 2 to these Rules.

      4. When the service recipient submits all the necessary documents to the service provider, confirmation of acceptance of the application on paper shall be a mark on its copy indicating the date of its receipt, surname, name, patronymic (if any) and the time of receipt of the package of documents.

      If it is established that the submitted documents are incomplete and (or) expired documents, the service provider shall refuse to accept the application and issue a corresponding receipt (in any form).

      5. The service provider, if he has the original of one of the identification documents, draws up and issues to the service recipient a certificate of return within two working days.

      5. Upon availability of an original of one of the identity documents, the service provider shall draw up and issue a certificate of return to the service recipient within two working days.

      6. The service provider, in the absence of an original of one of the identity documents, no later than two working days shall send a written request to the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the Ministry of Internal Affairs) to determine the citizenship of the Republic of Kazakhstan or the current refugee status in the Republic of Kazakhstan.

      7. The Ministry of Internal Affairs, no later than five working days from the date of receipt of the request shall send a response to the service provider and at the same time inform the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan about this fact.

      8. The service provider, after receiving a letter from the Ministry of Internal Affairs, no later than two working days shall issue the service recipient a formalized certificate of return in accordance with the form approved by Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated September 5, 2013 No. 926 “On approval of the Rules for registration, issuance, replacement, surrender, withdrawal and destruction of the certificate of return and the sample certificate of return and the requirements for its protection” (hereinafter - the Rules for registration, issuance, replacement, surrender, withdrawal and destruction of the certificate of return and the sample certificate of return and the requirements for its protection).

      If a reason is identified for refusal to provide a public service, the period for provision of which is ten working days, the service provider notifies the service recipient of the preliminary decision to refuse to provide the public service, as well as the time, date and place, and method of conducting the hearing to enable the service recipient to express a position on preliminary decision.

      In case of identification of grounds for refusal to provide a public service, the term of which is ten working days, the service provider shall notify the service recipient of the preliminary decision to refuse on provision of a public service, as well as the time, date and place, method of hearing to allow the service recipient to express a position on the preliminary decision.

      The notification of the hearing shall be sent at least three working days before the end of the term for providing a public service. The hearing shall be held no later than two working days from the date of notification.

      Based on the results of the hearing, the service provider shall issue a certificate of return or refuse to provide a public service.

      9. Refusal to provide a public service shall be carried out on the grounds specified in paragraph 9 of the List of basic requirements for the provision of a public service.

      10. In accordance with subparagraph 11) of paragraph 2 of Article 5 of the Law “On Public Services,” the service provider shall ensure that data is entered into the information system for monitoring the provision of public services about the stage of provision of a public service.

      11. The Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan, within three working days from the date of making changes and (or) additions to these Rules, shall update them and send them to foreign institutions of the Republic of Kazakhstan and the Unified Contact Center.

Chapter 3. The procedure for appealing decisions, actions (inaction) of central state bodies, as well as service providers and (or) their officials regarding the provision of public services

      12. Consideration of a complaint regarding the provision of public services shall be carried out by a higher administrative body, an official, an authorized body for assessing and monitoring the quality of the provision of public services (hereinafter - the body considering the complaint).

      The complaint shall be submitted to the service provider and (or) official whose decision, action (inaction) is being appealed.

      The service provider, the official whose decision, action (inaction) is being appealed, no later than three working days from the date of receipt of the complaint,shall send it and the administrative file to the body considering the complaint.

      In this case, the service provider, official, whose decision, action (inaction) is being appealed, shall have the right not to send a complaint to the body considering the complaint if, within three working days, it makes a decision or other administrative action that fully satisfies the requirements specified in the complaint.

      13. The service recipient’s complaint received by the service provider, in accordance with paragraph 2 of Article 25 of the Law on Public Services, shall be subject to consideration within five working days from the date of its registration.

      14. The service recipient’s complaint received by the body considering the complaint shall be subject to consideration within fifteen working days from the date of its registration.

      15. Unless otherwise provided by the laws of the Republic of Kazakhstan, an appeal to the court shall be allowed after an appeal in a pre-trial manner according to paragraph 5 of Article 91 of the Administrative Procedural Code of the Republic of Kazakhstan.

  Appendix 1
to the Rules for the provision
of a public service
“Issuance of the return certificate"

APPLICATION FORM

      I hereby ask you to determine my citizenship to the Republic of Kazakhstan/ to confirm permanent residence in the Republic of Kazakhstan (underline as appropriate)

QUESTIONS

ANSWERS

1. Surname, name, patronymic (if any)


2. List all surnames, names and patronymics (if any) that you previously had, when, where and for what reason they were changed


3. Date, month, year and place of birth


4. Nationality


5. Citizenship


6. Marital status


7. Address of residence in the Republic of Kazakhstan


8. Address of residence immediately before going abroad


9. Last place of work or study


10. Education and specialty in education (where, when and what educational institution you graduated from)


11. If you have previously held citizenship (nationality) of other states, indicate in detail where, when and on what basis you acquired citizenship of the Republic of Kazakhstan


12. Have you been brought to criminal, administrative or civil liability in court (if brought, then when, by whom and for what)


13. Purpose of trip abroad


14. Date of departure from the Republic of Kazakhstan and expected date of return to the Republic of Kazakhstan


15. Information about the lost identity document (type, number, date of issue, validity period, issuing authority of the document)


16. Information of any entries and marks contained in the lost identity document (record about the following children together, permission record about traveling abroad for permanent residence, and so on)


17. Information about other identification documents (if available)


      18. Close relatives (spouse, parents, brothers, sisters).

Degree of relationship

Surname, name, patronymic (if any)

Date and place of birth

Place of work, position
 

Country of residence, residence address






      19. Work performed since the beginning of working activity (including studies in higher and secondary educational institutions, military service).

Month and year

Position, indicating the institution, organization

Location of the institution, organization




      I give my consent to access to restricted personal data that is required for the provision of a public service in accordance with Article 8 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Personal Data and Their Protection”.

      I hereby confirm the accuracy of the above information.

      Applicant’s signature ______________ “___” _________ 20___.

  Appendix 2
to the Rules for the provision
of a public service
“Issuance of the return certificate"

List of basic requirements for the provision of a public service “Issuance of the return certificate”

1

Name of the service provider

Foreign institutions of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the service provider).

2

Methods of providing a public service

Acceptance of applications and issuance of results of the provision of a public service shall be carried out by foreign institutions of the Republic of Kazakhstan.

3

Term of providing a public service

2 (two) working days – upon availability of an original of one of the identity documents.
10 (ten) working days – in the absence of an original of one of the identity documents.

4

Form of providing a public service

Paper.
 

5

The result of providing a public service

The return certificate or reasoned refusal to provide a public service.
Form of the result of providing a public service: paper.

6

The amount of payment charged to the service recipient when providing a public service, and methods of collecting it in cases provided for by the legislation of the Republic of Kazakhstan
 

The public service shall be provided to individuals on a paid basis at consular fee rates, in accordance with the Code of the Republic of Kazakhstan “On taxes and other obligatory payments to the budget (Tax Code)” and the order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated May 20, 2019 No. 11-1- 4/227 “On approval of consular fee rates for consular actions on the territory of a foreign state” (registered in the Register of state registration of regulatory legal acts No. 18702).
Payment of the consular fee shall be carried out in cash or non-cash through second-tier banks or organizations carrying out certain types of banking operations.
The conditions for exemption from paying consular fees shall be regulated in accordance with the Code of the Republic of Kazakhstan “On taxes and other obligatory payments to the budget (Tax Code)”.

7

Work schedule of the service provider, the State Corporation and information objects

From Monday to Friday inclusive, from 9:00 to 18:30 with a lunch break from 13:00 to 14:30, except weekends and holidays, according to the Labor Code of the Republic of Kazakhstan.
Reception of documents shall be carried out by the service provider from 09:30 to 12:30, and delivery of results of the provision of a public services from 16:00 to 17:00.
Wednesday is not a visiting day.
In foreign countries with a hot and humid climate, the service provider’s work schedule shall be set in relation to local conditions.
The public service shall be provided on a first-come, first-served basis, without prior registration and expedited service; it is possible to reserve a queue through the service provider’s online resource.
Addresses of places where a public service is provided and the work schedule of service providers shall be posted on the Internet resource of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan www.gov.kz.

8

List of documents and information required from the service recipient for the provision of a public service

1) an application in any form or a petition from the competent authority of a foreign state (in cases of deportation to the Republic of Kazakhstan or extradition to the Republic of Kazakhstan of a citizen of the Republic of Kazakhstan or a stateless person permanently residing in the Republic of Kazakhstan);
2) a document issued by the competent authority of a foreign state confirming the fact of filing an application for the loss of an identity document;
3) two color photographs measuring 3.5x4.5 centimeters;
4) original document confirming payment of the consular fee;
5) an original of one of the identity documents (if available), and in case of its absence - a completed application form in accordance with Appendix 1 to the Rules for the provision of a public service “Issuance of the return certificate” (hereinafter - the Rules);
6) a relevant document issued by a medical institution of a foreign state confirming the fact of gender reassignment.
When the service recipient submits all the necessary documents to the service provider, confirmation of acceptance of the application on paper shall be a mark on its copy indicating the date of its receipt, surname, name, patronymic (if any) of the person accepting it and the time of receipt of the documents.

9

Grounds for refusal to provide a public service established by the legislation of the Republic of Kazakhstan

1) establishing the unreliability of the documents submitted by the service recipient to receive a public service, and (or) the data (information) contained in them;
2) non-compliance of the service recipient and (or) submitted materials, objects, data and information necessary for the provision of a public service with the requirements established by the regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan;
3) lack of consent of the service recipient, provided in accordance with Article 8 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Personal Data and Their Protection,” to access restricted personal data that is required for the provision of a public service.

10

Other requirements taking into account the specifics of the provision of a public service, including those provided in electronic form and through the State Corporation

Contact phone numbers of help desks regarding the provision of a public service are listed on the Internet resource www.gov.kz, section “Public Services”, Unified Contact Center for the provision of public services: 1414, 8 800 080 7777.