"Қазақстан Республикасының шетелде орналасқан кемелері апатқа ұшыраған жағдайда теңіздегі наразылық туралы акті жасау" мемлекеттік қызметін көрсету қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2020 жылғы 27 мамырдағы № 11-1-4/167 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 28 мамырда № 20752 болып тіркелді.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Қазақстан Республикасының шетелде орналасқан кемелері апатқа ұшыраған жағдайда теңіздегі наразылық туралы акті жасау" мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Консулдық қызмет департаменті:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында көрсетілген тәртіппен осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің Бірінші орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрі М. Тілеуберді

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Индустрия және инфрақұрылымдық

      даму министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсібі

      министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Сыртқы істер министрі
2020 жылғы 27 мамырдағы
№ 11-1-4/167
бұйрығымен бекітілген

"Қазақстан Республикасының шетелде орналасқан кемелері апатқа ұшыраған жағдайда теңіздегі наразылық туралы акті жасау" мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Қазақстан Республикасының шетелде орналасқан кемелері апатқа ұшыраған жағдайда теңіздегі наразылық туралы акт жасау" мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы" (бұдан әрі - Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы заң) 2002 жылғы 17 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 230-бабына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" (бұдан әрі - Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заң) 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасының шетелде орналасқан кемелері апатқа ұшыраған жағдайда теңіздегі наразылық туралы акті жасау тәртібін айқындайды.

      2. Теңіздегі наразылық туралы акті – кеме капитанының (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) өтініші, кеме журналының деректері, кеме капитанынан және қажет болған жағдайда кеме экипажының басқа мүшелерінен сұрастыру негізінде әзірленген құжат.

      3. Егер оқиға:

      1) теңіз портында болса, оқиға болған кезден бастап жиырма төрт сағат ішінде;

      2) кеме жүзіп жүрген кезде болса, кеменің немесе кеме капитанының оқиға болғаннан кейін алғашқы теңіз портына келген кезінен бастап жиырма төрт сағат ішінде теңіздегі наразылық туралы мәлімдеме беріледі.

      Оқиға жүзiп жүрген кезде болған жағдайда, оқиға болғаннан кейiн алғашқы портқа кiруге байланысты кететiн уақыт пен жұмсалатын шығыстардың елеулi ысырабын болғызбау үшiн, теңiздегi наразылық туралы мәлiмдеме кеменiң немесе кеме капитанының оқиға болғаннан кейiн алғашқы порт болып табылмайтын портқа келген кезiнде берiлуi мүмкiн.

      "Қазақстан Республикасының шетелде орналасқан кемелері апатқа ұшыраған жағдайда теңіздегі наразылық туралы акт жасау" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелерімен (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті берушіге жеке өзі жүгінген кездегі өтініші (капитанның жеке мәліметтерін, кеменің атауын, капитанның азаматтығын, капитанның тіркелген портын, кеменің иесі туралы мәліметтерді, кеменің жүру бағдарын, оқиға болған жердің координаттарын, тасымалданатын жүктің өлшемі мен сипатын, жолаушылар санын, теңіз оқиғасының мән-жайын (теңіз апаты), теңіз оқиғасының салдарын көрсете отырып) мен мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін түпнұсқасы);

      2) кеме журналы және одан үзінді (салыстыру үшін түпнұсқасы және көшірмесі);

      3) консулдық алымның төленгенін растайтын құжаттың түпнұсқасы.

      Осы Қағидалардың 3-тармағында белгiленген мерзiмде теңiздегi наразылықты мәлiмдеу мүмкiн болмаған жағдайда, мұның себептерi теңiздегi наразылық туралы мәлiмдемеде көрсетiлуі тиiс.

      Көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды қабылдаған кезде көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттардың көшірмелерін жасайды, содан кейін қызмет алушыға түпнұсқаларын қайтарып береді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі "Қазақстан Республикасының шетелде орналасқан кемелері апатқа ұшыраған жағдайда теңіздегі наразылық туралы акті жасау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында, осы Қағидалардың 1-қосымшасына сай қамтылған.

      5. Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушы жүгінген күні өтінішті қабылдайды және тіркейді.

      Көрсетілетін қызметті алушы тізбеге сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады, бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартқаны туралы қолхат береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге қажетті құжаттар топтамасын тізбеге сәйкес ұсынған кезде, өтініштің көшірмесіндегі қабылдау күні, қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) және өтініш пен құжаттар топтамасын қабылдау уақыты көрсетілген белгі, өтініштің қағаз жеткізгіште қабылдануын растау болып табылады.

      6. Көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы заңның және осы Қағидалардың талаптарына сәйкес болуын және жарамдылығын тексереді.

      7. Тексеру нәтижесі бойынша көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес үлгі негізінде теңіздегі наразылық туралы актіні толтырады және береді, және оны өзінің қолы және мөрмен куәландырады немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап ұсынады.

      8. Мемлекеттік қызметті көрсетудің жалпы мерзімі үш жұмыс күнін құрайды.

      Құжаттар топтамасын тапсыру үшін кезек күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут.

      Көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 10 минут.

      9. Мемлекеттік қызметті көрсетуден мынадай негіздер бойынша бас тартылуы мүмкін:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігінің белгілі болуы;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған деректердің және мәліметтердің осы Қағидалардың талаптарына сәйкес келмеуі.

      10. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заңның 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректерді енгізуді қамтамасыз етеді.

3-тарау. Орталық мемлекеттік органдардың, көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының мемлекеттік қызметті көрсету мәселесі бойынша әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртiбi

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес, көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына, мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау мен бақылау бойынша уәкілетті органға беріледі.

      Көрсетілетін қызметті берушінің атына тікелей келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заңның 4-бабы 2-тармағының 6) тармақшасына сәйкес сотқа жүгінеді.

  "Қазақстан Республикасының
шетелде орналасқан кемелері
апатқа ұшыраған жағдайда
теңіздегі наразылық туралы акті
жасау" мемлекеттік қызметін
көрсету қағидаларына
1-қосымша

"Қазақстан Республикасының шетелде орналасқан кемелері апатқа ұшыраған жағдайда теңіздегі наразылық туралы акті жасау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері

2

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну тәсілдері

Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.

3

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі

Кеме капитанының көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған күннен бастап – 3 (үш) жұмыс күні.

4

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

Қағаз түрінде.

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Қазақстан Республикасының шетелде орналасқан кемелері апатқа ұшыраған жағдайда, теңiз наразылығы туралы акті немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

6

Мемлекеттік қызметті көрсету барысында көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және оны Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен алу тәсілдері

Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі)" 2017 жылғы 25 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Кодексіне және "Қазақстан Республикасының аумағында алынатын консулдық алым мөлшерлемелерін және Қазақстан Республикасы аумағының шегінен тыс жерде алынатын консулдық алым мөлшерлемелерінің базалық ең төмен және ең жоғары мөлшерлерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 20 ақпандағы № 74 қаулысына және "Шет мемлекеттің аумағында консулдық әрекеттер жасағаны үшін консулдық алым мөлшерлемелерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2019 жылғы 20 мамырдағы № 11-1-4/227 бұйрығына сәйкес консулдық алым мөлшерлемелері бойынша көрсетілетін қызметті алушыға ақылы негізде көрсетіледі.
Консулдық алым сомасын төлеу қолма-қол ақшалай немесе қолма-қол ақшасыз түрде екінші дәрежелі банктер немесе банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы жүргізіледі.

7

Жұмыс кестесі

2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09:00-ден 18:30-ға дейін.
Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру сағат 09:00-ден 17:30-ға дейін жүзеге асырылады.
Сәрсенбі - қабылдамайтын күн.
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсы арқылы (болған жағдайда) кезекті брондау мүмкіндігі жолымен, жеделдетілген қызметсіз көрсетіледі.
Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылған: www.mfa.gov.kz.

8

Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

Кеме капитанының көрсетілетін қызметті берушіге жеке өзі жүгінген кезде:
1) өтініш (капитанның жеке мәліметтерін, кеменің атауын, капитанның азаматтығын, капитанның тіркелген портын, кеменің иесі туралы мәліметтерді, кеменің жүру бағдарын, оқиға болған жердің координаттарын, тасымалданатын жүктің өлшемі мен сипатын, жолаушылар санын, теңіз оқиғасының мән-жайын (теңіз апаты), теңіз оқиғасының салдарын көрсете отырып);
2) көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін түпнұсқасы);
3) кеме журналы және одан үзінді (салыстыру үшін түпнұсқасы және көшірмесі);
4) консулдық алымның төленгенін растайтын құжаттың түпнұсқасы.

9

Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартудың Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген негіздері

1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігінің белгілі болуы;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған деректердің және мәліметтердің осы Қағидалардың талаптарына сәйкес келмеуі.

10

Мемлекеттік қызмет, оның ішінде электрондық нұсқада және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, қойылатын өзге талаптар

Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен оның мәртебесі туралы ақпаратты мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында көрсетілген: www.mfa.gov.kz "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет" бөлімінде.
Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының нөмірі: 1414, 8 800 080 7777.

  "Қазақстан Республикасының
шетелде орналасқан кемелері
апатқа ұшыраған жағдайда
теңіздегі наразылық туралы акті
жасау" мемлекеттік қызметін
көрсету қағидаларына
2 қосымша
  нысан

Теңіздегі наразылық туралы акті

      __________________                              ______________________

      (қала, республика)                              (күні, айы, жылы)

      Мен, __________________________ ___________________________________ консулы

      (тегі, аты және әкесінің аты (бар болса)            (шетелдегі мекеменің атауы)

      _____________________________________________________ кемесінің капитаны азамат (ша)

      (кеменің атауы, иесі)

      ______________________________________________________ 20__ жылғы "__"___________

      (тегі, аты және әкесінің аты (бар болса), оның азаматтығы)

      кеменің жүзу (тоқтау) кезінде орын алған оқиға туралы арызын қабылдадым.

      Капитанның арызы бойынша оқиға былай болған:

      ________________________________________________________________________________

      (кеме капитаны арызының мазмұны)

      Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес маған ұсынылған кеме

      журналындағы (кеме журналы қашан табыс етілген күні көрсетіледі) деректермен таныстым

      және оқиғаның мән-жайы туралы капитанның өзінен, кеме командасы қатарындағы куәлерден

      және кеме құрамындағы екі куәден сұрағанымда, олар мынаны айтты:

      1 ________________________________________________________________________

      (кеме капитанының, куәгерлердің тегі, аты және әкесінің аты (бар болса), лауазымы,

      азаматтығы, олардың айғақтарының мазмұны көрсетіледі. Айғақтарға кеме капитаны мен

      куәгерлер қол қояды).

      2 ________________________________________________________________________

      3 ________________________________________________________________________

      4 ________________________________________________________________________

      5 ________________________________________________________________________

      №____________ тіркелді

      Өндірілді _______________

      Консул _________________

      (қолы, мөр)

Об утверждении Правил оказания государственной услуги "Составление акта о морском протесте в случае кораблекрушения судов Республики Казахстан, находящихся за границей"

Приказ Министра иностранных дел Республики Казахстан от 27 мая 2020 года № 11-1-4/167. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 мая 2020 года № 20752.

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила оказания государственной услуги "Составление акта о морском протесте в случае кораблекрушения судов Республики Казахстан, находящихся за границей".

      2. Департаменту консульской службы Министерства иностранных дел Республики Казахстан обеспечить:

      1) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства иностранных дел Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства иностранных дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Первого заместителя Министра иностранных дел Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр иностранных дел
Республики Казахстан
М. Тілеуберді

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство индустрии и
инфраструктурного развития
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Утверждены приказом
Министр иностранных дел
  Республики Казахстан
от 27 мая 2020 года
№ 11-1-4/167

Правила оказания государственной услуги "Составление акта о морском протесте в случае кораблекрушения судов Республики Казахстан, находящихся за границей"

Глава 1. Общие положения

      1. Правила оказания государственной услуги "Составление акта о морском протесте в случае кораблекрушения судов Республики Казахстан, находящихся за границей" (далее - Правила) разработаны в соответствии со статьей 230 Закона Республики Казахстан от 17 января 2002 года "О торговом мореплавании" (далее – Закон о торговом мореплавании) и подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" (далее – Закон о государственных услугах) и определяют порядок оказания загранучреждениями Республики Казахстан государственной услуги по составлению акта о морском протесте, в случае кораблекрушения судов Республики Казахстан, находящихся за границей.

      2. Акт о морском протесте – документ, составленный на основании заявления капитана судна (далее - услугополучатель), данных судового журнала, опроса капитана судна и, в случае необходимости, других членов экипажа судна.

      3. Заявление о морском протесте подается, если происшествие произошло:

      1) в морском порту в течение двадцати четырех часов с момента происшествия;

      2) во время плавания судна в течение двадцати четырех часов с момента прибытия судна или капитана судна в первый морской порт после происшествия.

      В случае, если происшествие произошло во время плавания, заявление о морском протесте может быть подано в момент прибытия судна или капитана судна в порт, не являющийся первым портом после происшествия, с тем чтобы избежать значительных потерь времени и расходов, связанных с заходом в первый порт после происшествия.

      Государственная услуга "Составление акта о морском протесте в случае кораблекрушения судов Республики Казахстан, находящихся за границей" (далее – государственная услуга) оказывается загранучреждениями Республики Казахстан (далее – услугодатель).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель при личном обращении предоставляет услугодателю заявление (с указанием: личных данных капитана, наименования судна, гражданство капитана, порта прописки капитана, сведений о владельце судна, маршрута движения судна, координат места происшествия, характера и объема перевозимого груза, количества пассажиров, сути морского происшествия (морской аварии), последствий морского происшествия) и следующие документы:

      1) документ, удостоверяющий личность услугополучателя (оригинал для идентификации личности);

      2) судовой журнал и выписка из него (оригинал для сверки и копия);

      3) оригинал документа, подтверждающего оплату консульского сбора.

      В случае невозможности заявления морского протеста в сроки, установленные пунктом 3 настоящих Правил, причины этого должны быть указаны в заявлении о морском протесте.

      Услугодатель воспроизводит копии документов, удостоверяющих личность услугополучателя, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.

      Перечень основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги приведен в стандарте государственной услуги "Составление акта о морском протесте в случае кораблекрушения судов Республики Казахстан, находящихся за границей" согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      5. Услугодатель в день обращения услугополучателя осуществляет прием и регистрацию заявления.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, и (или) документов с истекшим сроком действия, услугодатель отказывает в приеме заявления, при этом услугодатель выдает расписку об отказе в приеме заявления.

      При представлении услугополучателем необходимого пакета документов, согласно перечню, услугодателю, подтверждением принятия заявления на бумажном носителе является отметка на его копии с указанием даты его получения, фамилии, имени, отчества (при его наличии) принявшего лица и времени приема заявления и пакета документов.

      6. Услугодатель в течение одного рабочего дня проверяет представленные услугополучателем документы на соответствие требованиям Закона о торговом мореплавании и настоящих Правил, и действительность представленных документов.

      7. По итогам проверки услугодатель в течение одного рабочего дня заполняет и выдает услугополучателю акт о морском протесте по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам, и заверяет его своей подписью и печатью, либо предоставляет мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.

      8. Общий срок оказания государственной услуги составляет три рабочих дня.

      Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов - 30 минут.

      Максимально допустимое время обслуживания услугополучателя - 10 минут.

      9. В оказании государственной услуги может быть отказано по следующим основаниям:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям настоящих Правил.

      10. В соответствии с подпунктом 11) пункта 2 статьи 5 Закона о государственных услугах услугодатель обеспечивает внесение данных в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг о стадии оказания государственной услуги в порядке, установленном уполномоченным органом в сфере информатизации.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) центральных государственных органов, а также услугодателей и (или) их должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг

      11. Жалоба на решения, действия (бездействия) услугодателя по вопросам оказания государственных услуг может быть подана на имя руководителя услугодателя, в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона о государственных услугах, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      В случаях несогласия с результатами оказания государственной услуги услугополучатель обращается в суд в соответствии с подпунктом 6) пункта 1 статьи 4 Закона о государственных услугах.

  Приложение 1 к Правилам
оказания государственной услуги
"Составление акта о морском протесте
в случае кораблекрушения судов
Республики Казахстан,
находящихся за границей"

Стандарт государственной услуги "Составление акта о морском протесте в случае кораблекрушения судов Республики Казахстан, находящихся за границей"

1

Наименование услугодателя

Загранучреждения Республики Казахстан

2

Способы предоставления государственной услуги

Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через услугодателя.

3

Срок оказания государственной услуги

Со дня сдачи капитаном судна пакета документов услугодателю – 3 (три) рабочих дня.

4

Форма оказания государственной услуги

Бумажная.

5

Результат оказания государственной услуги

Акт о морском протесте в случае кораблекрушения судов Республики Казахстан, находящихся за границей, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.
Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Государственная услуга оказывается услугополучателям на платной основе по ставкам консульского сбора в соответствии с Кодексом Республики Казахстан от 25 декабря 2017 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет (Налоговый кодекс)" и ставками консульского сбора, взимаемого на территории Республики Казахстан", утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 февраля 2019 года № 74, и ставками консульского сбора за совершение консульских действий на территории иностранного государства, утвержденными приказом Министра иностранных дел Республики Казахстан от 20 мая 2019 года № 11-1-4/227.
Оплата консульского сбора осуществляется в наличной или безналичной форме через банки второго уровня или организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций.

7

График работы

С понедельника по пятницу включительно, с 9:00 до 18:30 часов с перерывом на обед с 13:00 до 14:30 часов, за исключением выходных и праздничных дней, согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года.
Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется с 09:00 до 17:30 часов.
Среда - неприемный день.
Государственная услуга оказывается в порядке очереди, возможно бронирование очереди посредством интернет-ресурса услугодателя (при наличии), без ускоренного обслуживания.
Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства иностранных дел Республики Казахстан: www.mfa.gov.kz.

8

Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги

При личном обращении капитана судна к услугодателю:
1) заявление (с указанием: личных данных капитана, наименования судна, гражданство капитана, порта прописки капитана, сведений о владельце судна, маршрута движения судна, координат места происшествия, характера и объема перевозимого груза, количества пассажиров, сути морского происшествия (морской аварии), последствий морского происшествия);
2) документ, удостоверяющий личность услугополучателя (оригинал для идентификации личности);
3) судовой журнал и выписка из него (оригинал для сверки и копия);
4) оригинал документа, подтверждающего оплату консульского сбора.

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям настоящих Правил.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги посредством единого контакт центра по вопросам оказания государственных услуг.
Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет ресурсе услугодателя: www.mfa.gov.kz., раздел "Государственные услуги".
Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 2 к Правилам
оказания государственной услуги
"Составление акта о морском протесте
в случае кораблекрушения судов
Республики Казахстан,
находящихся за границей"
  форма

                        Акт о морском протесте

      __________________ ______________________
            (страна, город) (число, месяц, год)
Я, _________________________________ консул __________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии))            (наименование загранучреждения)
принял заявление капитана судна _______________________________________________
                                                (наименования судна, владелец)
гражданина (ки) ________________________________________________ о происшествии,
                  (фамилия, имя, отчество (при его наличии), его гражданство)
имевшем место "___" ____________года во время плавания (стоянки) судна.
Происшествие, по заявлению капитана, заключалось в следующем:
____________________________________________________________________________
                  (содержание заявления капитана судна)
В соответствии с законодательством Республики Казахстан я ознакомился с предоставленными мне капитаном данными судового журнала (указывается дата когда судовой журнал вручен консулу для обозрения) и опросил об обстоятельствах происшествия самого капитана и свидетелей из числа командного состава судна и двух свидетелей, судовой команды, которые показали:
1 __________________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность, гражданство капитана судна,
свидетелей, содержание их показаний.
Показания подписываются капитаном судна и свидетелями).
2 ______________________________________________________________
3 ______________________________________________________________
4 ______________________________________________________________
5 ______________________________________________________________

      Зарегистрировано за №____
Взыскано _______________
Консул _________________
      (подпись, печать)