"Электр қондырғыларының техникалық жай-күйін және оларды пайдалану қауіпсіздігін бақылау үшін электр және жылу энергиясын өндіруді, беруді жүзеге асыратын ұйымдар басшыларының, мамандарының техникалық пайдалану қағидалары мен қауіпсіздік техникасы қағидаларын білуіне біліктілік тексерулер жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 18 наурыздағы № 210 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2020 жылғы 9 желтоқсандағы № 438 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 15 желтоқсанда № 21797 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4 т. қараңыз

      1. "Электр қондырғыларының техникалық жай-күйін және оларды пайдалану қауіпсіздігін бақылау үшін электр және жылу энергиясын өндіруді, беруді жүзеге асыратын ұйымдар басшыларының, мамандарының техникалық пайдалану қағидалары мен қауіпсіздік техникасы қағидаларын білуіне біліктілік тексерулер жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 18 наурыздағы № 210 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11026 болып тіркелген, 2015 жылғы 20 мамырда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Электр қондырғыларының техникалық жай-күйін және оларды пайдалану қауіпсіздігін бақылау үшін электр және жылу энергиясын өндіруді, беруді жүзеге асыратын ұйымдар басшыларының, мамандарының техникалық пайдалану қағидалары мен қауіпсіздік техникасы қағидаларын білуіне біліктілік тексерулер жүргізу қағидаларында:

      22-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "22. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтініш түскен күні тіркеу номері мен күнін бере отырып құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады және тіркелген құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді, ол құрылымдық бөлімшенің жауапты орындаушысын анықтайды.

      Өтініш беруші жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру 2015 жылғы 23 қарашадағы "Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексі" Қазақстан Республикасының Кодексі негізінде келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.";

      мынадай мазмұндағы 22-1, 22-2, 22-3, 22-4, 22-5, 22-6 және 22-7- тармақтармен толықтырылсын:

      "22-1. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелген сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде жауапты орындаушы құжаттарды ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық емес ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауапты көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жібереді.

      Ұсынылған құжаттар толық болған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші 2 (екі) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тестілеуден өту күні, уақыты және орны туралы хабарламаны немесе осы тармақтың екінші бөлігінде көзделген мынадай негіздер:

      1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігінің анықталуы;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, деректер мен мәліметтердің осы Қағидалар мен Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 26 наурыздағы № 234 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасының энергетикалық ұйымдарында персоналмен жұмыс істеу қағидаларының талаптарына сәйкес келмеуі (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10830 болып тіркелген);

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты белгілі бір мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы заңды күшіне енген сот шешімінің (үкімінің) болуы бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тартуды жібереді.

      22-2. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту себептерін жойған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті алу үшін қайтадан жүгінеді.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды кері қайтарып алған жағдайда, 2 (екі) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті беруші осы Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішті қарауды тоқтату туралы хабарламаны көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жібереді.

      22-3. Білімді біліктілік тексеру көрсетілетін қызметті алушыға хабарлама келіп түскен күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

      Тестілеу көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық құрылымдық бөлімшелері ұсынған орындарда автоматтандырылған компьютерлік тәсілмен мемлекеттік немесе орыс тілдерінде көрсетілетін қызметті алушының таңдауы бойынша жүргізіледі. Білімді біліктілік тексеруден өтуі қажет шетелдік тұлғалар (резидент еместер) оны осы Қағидаларға сәйкес жалпы негізде өтеді.

      22-4. Көрсетілетін қызметті алушы жеке басын куәландыратын құжатты көрсеткен кезде тестілеуге жіберіледі.

      Тестілеу кезінде көрсетілетін қызметті алушылар өзара сөйлеспейді, қандай да бір қосымша ақпараттық материалдарды (анықтамалық, арнайы әдебиетті), байланыс құралдарын және электрондық жеткізгіштегі жазбаларды пайдаланбайды.

      Тестілеуден өту тәртібін бұзу фактісі анықталған кезде көрсетілетін қызметті алушыны тестілеу тоқтатылады. Осы бұзушылық фактісі бойынша осы Қағидаларға 8-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тестілеуден өту тәртібін бұзу туралы акт ресімделеді және көрсетілетін қызметті алушыға тестілеудің теріс нәтижесі беріледі.

      22-5. Білімді біліктілік тексеру тестілеу нысанында жүргізіледі. Тестілеу уақыты екі сағатты құрайды. Тест сұрақтарының саны 100 сұрақты құрайды. Тестілеу сұрақтары осы Қағидаларға 8-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ұсынылады.

      Білімді біліктілік тексеруге жататын адамның біліктілігін растаған тестілеу нәтижесін мойындауға негіз болып табылатын дұрыс жауаптардың шекті деңгейі тестілерде қамтылған сұрақтар санының 70 пайызын құрайды.

      Тестілеуге бөлінген уақыт өткен соң бағдарлама автоматты түрде жабылады.

      Тестілеудің дұрыс жауаптарын есептеу енгізілген компьютерлік бағдарламаның көмегімен автоматты түрде жүргізіледі.

      Егер дұрыс жауаптардың саны шекті деңгейден тең немесе жоғары болса, онда көрсетілетін қызметті алушыға монитордағы компьютерлік бағдарлама тестілеудің оң нәтижесі туралы "тестілеуден өтті" деген хабарлама береді.

      Егер дұрыс жауаптардың саны шекті деңгейден төмен болса, онда компьютерлік бағдарлама мониторда тестілеудің теріс нәтижесі туралы "тестілеуден өтпеді" деген хабарлама береді.

      22-6. Тестілеу нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы осы Қағидаларға 9-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ол өткен күннен кейінгі 1 жұмыс күнінен кешіктірмей аппеляцияға өтініш беру жолымен олардың нәтижесіне шағымдануға құқылы.

      Апелляцияға өтінішті қарау үшін көрсетілетін қызметті берушінің бірінші басшысының бұйрығымен басшылардың білімін біліктілік тексеру жөніндегі апелляциялық комиссияның (бұдан әрі – апелляциялық комиссия) құрамы мен ережесі бекітіледі.

      Өтініштерді қарауды апелляциялық комиссия өтініш келіп түскен күннен бастап 2 жұмыс күні ішінде жүргізеді.

      22-7. Өтінішті қарау қорытындысы бойынша Апелляциялық комиссия осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Апелляциялық комиссия отырысының хаттамасын (бұдан әрі – хаттама) екі данада ресімдейді.

      Хаттаманың бір данасы өтініш берушіге Апелляциялық комиссия отырысы сәтінен 3 жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде жіберіледі. Хаттаманың екінші данасы және тестілеу нәтижелерінің көшірмесі мемлекеттік қызметті берушіде сақталады.

      Электр энергетикасы саласындағы техникалық пайдалану қағидалары мен қауіпсіздік техникасы қағидаларын білуіне біліктілік тексеруден өту нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша біліміне біліктілік тексеруден өткен күннен бастап 3 жұмыс күні ішінде жіберіледі.";

      26, 27 және 28-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "26. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері қызметкерлерінің шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына және (немесе) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жазбаша, ауызша нысанда не электрондық құжат, бейнеконференцбайланыс, бейне жолдау нысанында берілуі мүмкін.

      Шағымды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті берушіге "жеке кабинеттен" көрсетілетін қызметті алушының өтінішін өңдеу барысында жаңартылатын өтініш туралы ақпарат (жеткізу, тіркеу, орындау туралы белгілер, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) қолжетімді болады.

      27. Шағым құзыретіне шағымда қойылған мәселелерді шешу кіретін субъектіге немесе лауазымды тұлғаға жіберіледі.

      Шағымда көрсетілетін қызметті алушының атауы, пошталық мекенжайы, бизнес-сәйкестендіру нөмірі көрсетіледі. Шағымға көрсетілетін қызметті алушының өкілі қол қояды.

      Шағым берген кезде әрекетіне шағым жасалатын субъектінің атауы немесе көрсетілетін қызметті берушінің лауазымды адамдарының лауазымы, тегі және аты-жөні, өтініш беру себептері мен талаптары көрсетіледі.

      Көрсетілетін қызметті берушіге жазбаша не бейнеүндеу арқылы тікелей жүгінген көрсетілетін қызметті алушыға шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні күні және уақыты көрсетілген талон беріледі.

      Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушінің басшыларына және олардың орынбасарларына бейнеконференцбайланыс немесе бейнеөтініш арқылы шағым жасау тәртібі Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 50 бұйрығымен бекітілген Жеке және заңды тұлғалардың мемлекеттік органдар басшыларына және олардың орынбасарларына бейнеконференцбайланыс немесе бейнеөтініш арқылы жүгіну қағидаларымен айқындалады (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13206 болып тіркелген).

      Заңның 25-бабы 2-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      28. Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның, орталық мемлекеттік органның, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органының, қаладағы аудан, аудандық маңызы бар қала, кент, ауыл, ауылдық округ әкімінің шағымды қарау мерзімі қажет болған жағдайларда 10 (он) жұмыс күнінен аспайтын мерзімге ұзартылады:

      1) шағым бойынша қосымша зерделеу немесе тексеру не жергілікті жерге барып тексеру жүргізу;

      2) қосымша ақпарат алу.

      Шағымды қарау мерзімі ұзартылған жағдайда көрсетілетін қызметті берушінің шағымдарды қарау бойынша өкілеттіктер берілген лауазымды тұлғасы шағымды қарау мерзімі ұзартылған кезден бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде шағым берген көрсетілетін қызметті алушыға ұзарту себептерін көрсете отырып, шағымды қарау мерзімін ұзарту туралы жазбаша нысанда электрондық нысанда (шағым электрондық түрде берілген кезде) хабарлайды.";

      осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес 8-1-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Атомдық және энергетикалық қадағалау мен бақылау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалғаны туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының энергетика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Энергетика министрі
Н. Ногаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
2020 жылғы 9 желтоқсаны
№ 438 бұйрыққа
қосымша
  Электр қондырғыларының
техникалық жай-күйін және
оларды пайдалану қауіпсіздігін
бақылау үшін электр және жылу
энергиясын өндіруді, беруді
жүзеге асыратын ұйымдар
басшыларының, мамандарының
техникалық пайдалану
қағидалары мен қауіпсіздік
техникасы қағидаларын білуіне
біліктілік тексерулер жүргізу
қағидаларына
8-1-қосымша
  Нысан

Тестілеу сұрағы

№ п/п

Сұрақ



жауап нұсқасы



жауап нұсқасы



жауап нұсқасы



жауап нұсқасы


О внесении изменений и дополнений в приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 18 марта 2015 года № 210 "Об утверждении Правил проведения квалификационных проверок знаний правил технической эксплуатации и правил техники безопасности у руководителей, специалистов организаций, осуществляющих производство, передачу электрической и тепловой энергии, для контроля технического состояния и безопасности эксплуатации электроустановок"

Приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 9 декабря 2020 года № 438. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 15 декабря 2020 года № 21797

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 18 марта 2015 года № 210 "Об утверждении Правил проведения квалификационных проверок знаний правил технической эксплуатации и правил техники безопасности у руководителей, специалистов организаций, осуществляющих производство, передачу электрической и тепловой энергии, для контроля технического состояния и безопасности эксплуатации электроустановок" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11026, опубликован 20 мая 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения и дополнения:

      в Правилах проведения квалификационных проверок знаний правил технической эксплуатации и правил техники безопасности у руководителей, специалистов организаций, осуществляющих производство, передачу электрической и тепловой энергии, для контроля технического состояния и безопасности эксплуатации электроустановок, утвержденных указанным приказом:

      пункт 22 изложить в следующей редакции:

      "22. В день поступления заявления сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов с присвоением регистрационного номера, даты и передает зарегистрированные документы руководителю услугодателя, который определяет ответственного исполнителя структурного подразделения.

      При обращении заявителя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни, на основании Кодекса Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "Трудовой кодекс Республики Казахстан", прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем.";

      дополнить пунктами 22-1, 22-2, 22-3, 22-4, 22-5, 22-6 и 22-7 следующего содержания:

      "22-1. В течение 2 (двух) рабочих дней с момента регистрации документов в канцелярии услугодателя ответственный исполнитель проверяет полноту представленных документов.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов услугодатель в указанные сроки направляет в "личный кабинет" услугополучателя мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления по форме, согласно приложению 5 к настоящим Правилам.

      В случае полноты представленных документов, услугодателем в течение 2 (двух) рабочих дней в "личный кабинет" услугополучателя направляется уведомление по форме, согласно приложению 6 к настоящим Правилам о дате, времени и месте прохождения тестирования, или мотивированный отказ в оказании государственной услуги по форме, предусмотренной частью второй настоящего пункта, по следующим основаниям:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям настоящих Правил и Правил работы с персоналом в энергетических организациях Республики Казахстан, утвержденных приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 234 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10830);

      3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение (приговор) суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности, требующих получения определенной государственной услуги.

      22-2. В случае устранения услугополучателем причин отказа в оказании государственной услуги, услугополучатель обращается повторно для получения государственной услуги.

      В случае отзыва документов услугополучателем услугодатель направляет в течение 2 (двух) рабочих дней в "личный кабинет" услугополучателя уведомление о прекращении рассмотрения заявления по форме, согласно приложению 7 к настоящим Правилам.

      22-3. Квалификационная проверка знаний проводится в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня поступления уведомления услугополучателю.

      Тестирование проводится на местах, предоставленных услугодателем и территориальными структурными подразделениями услугодателя, автоматизированным компьютерным способом на государственном или русском языках по выбору услугополучателя.

      Иностранные лица (нерезиденты), которым необходимо пройти квалификационную проверку знаний, проходят ее на общих основаниях в соответствии с настоящими Правилами.

      22-4. Услугополучатель допускается к тестированию при предъявлении документа, удостоверяющего личность.

      Во время тестирования услугополучатели не переговариваются между собой, не пользуются какими-либо вспомогательными информационными материалами (справочной, специальной литературой), средствами связи и записями на электронном носителе.

      При обнаружении факта нарушения порядка прохождения тестирования, тестирование услугополучателя прекращается. По факту данного нарушения оформляется акт о нарушении порядка прохождения тестирования по форме, согласно приложению 8 к настоящим Правилам, и услугополучателю выдается отрицательный результат тестирования.

      22-5. Квалификационная проверка знаний проводится в форме тестирования. Время тестирования составляет два часа. Число тестовых вопросов составляет 100 вопросов. Вопросы тестирования представляются по форме, согласно приложению 8-1 к настоящим Правилам.

      Пороговый уровень правильных ответов, являющийся основанием для признания результатов тестирования подтвердившими квалификацию лица, подлежащего квалификационной проверке знаний, составляет 70 процентов от количества вопросов, содержащихся в тестах.

      По истечении времени, отведенного на тестирование, программа автоматически закрывается.

      Подсчет правильных ответов тестирования проводится автоматически при помощи заложенной компьютерной программой.

      Если количество правильных ответов равно либо превышает пороговый уровень, то услугополучателю компьютерная программа на мониторе выдает сообщение о положительном результате тестирования – "тест пройден".

      Если количество правильных ответов ниже порогового уровня, то компьютерная программа на мониторе выдает сообщение об отрицательном результате тестирования – "тест не пройден".

      22-6. В случае несогласия с результатами тестирования услугополучатель обжалует результат не позднее 1 рабочего дня, следующего за днем его прохождения, путем подачи заявления на апелляцию по форме, согласно приложению 9 к настоящим Правилам.

      Для рассмотрения заявления на апелляцию приказом первого руководителя услугодателя утверждается состав и положение об апелляционной комиссии по квалификационной проверке знаний руководителей (далее – апелляционная комиссия).

      Рассмотрение заявления на апелляцию проводится апелляционной комиссией в течение 2 рабочих дней со дня поступления заявления.

      22-7. По итогам рассмотрения заявления апелляционной комиссией оформляется протокол заседания апелляционной комиссии в двух экземплярах по форме, согласно приложению 10 к настоящим Правилам (далее – протокол).

      Один экземпляр протокола направляется заявителю в срок не позднее 3 рабочих дней с момента заседания апелляционной комиссии. Второй экземпляр протокола и копия результатов тестирования хранятся у услугодателя.

      Результат прохождения квалификационной проверки знаний правил технической эксплуатации и правил техники безопасности в области электроэнергетики по форме, согласно приложению 11 к настоящим Правилам направляется в "личный кабинет" услугополучателя в течение 3 рабочих дней со дня прохождения квалификационной проверки знаний.";

      пункты 26, 27 и 28 изложить в следующей редакции:

      "26. Жалоба на решение, действий (бездействия) работников структурных подразделений услугодателя может быть подана на имя руководителя услугодателя и (или) в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг в письменной, устной форме, либо в форме электронного документа, видеоконференцсвязи, видеообращения.

      При отправке жалобы посредством портала услугодателю из "личного кабинета" доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугополучателя (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении жалобы).

      27. Жалоба адресуется субъекту или должностному лицу, в компетенцию которого входит разрешение поставленных в жалобе вопросов.

      В жалобе указываются наименование, почтовый адрес, бизнес-идентификационный номер услугополучателя. Жалоба подписывается представителем услугополучателя.

      При подаче жалобы указываются наименование субъекта или должность, фамилии и инициалы должностных лиц услугодателя, чьи действия обжалуются, мотивы обращения и требования.

      Услугополучателю, непосредственно обратившемуся письменно либо посредством видеообращения к услугодателю, выдается талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу.

      Порядок подачи жалобы посредством видеоконференцсвязи или видеообращения услугополучателя к руководителям услугодателя и их заместителям определен в Правилах обращения посредством видеоконференцсвязи или видеообращения физических и юридических лиц к руководителям государственных органов и их заместителям, утвержденных приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 22 января 2016 года № 50 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13206).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона, подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      28. Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Срок рассмотрения жалобы уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, центральным государственным органом, местным исполнительным органом области, города республиканского значения, столицы, района, города областного значения, акимом района в городе, города районного значения, поселка, села, сельского округа продлевается не более чем на 10 (десять) рабочих дней в случаях необходимости:

      1) проведения дополнительного изучения или проверки по жалобе либо проверки с выездом на место;

      2) получения дополнительной информации.

      В случае продления срока рассмотрения жалобы должностное лицо, наделенное полномочиями по рассмотрению жалоб, в течение трех рабочих дней с момента продления срока рассмотрения жалобы сообщает в письменной форме (при подаче жалобы на бумажном носителе) или электронной форме (при подаче жалобы в электронном виде) услугополучателю, подавшему жалобу, о продлении срока рассмотрения жалобы с указанием причин продления.";

      дополнить приложением 8-1 согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету атомного и энергетического надзора и контроля Министерства энергетики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства энергетики Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической службы Министерства энергетики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра энергетики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

      Министр энергетики
Республики Казахстан
Н. Ногаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной
экономики Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министра энергетики
Республики Казахстан
от 9 декабря 2020 года № 438
  Приложение 8-1 к Правилам
проведения квалификационных
проверок знаний правил
технической эксплуатации и
правил техники безопасности у
руководителей, специалистов
организаций, осуществляющих
производство, передачу
электрической и тепловой
энергии, для контроля
технического состояния и
безопасности эксплуатации
электроустановок
  Форма

Вопрос тестирования

№ п/п

Вопрос



вариант ответа



вариант ответа



вариант ответа



вариант ответа