Түркістан қаласының әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларын бекіту туралы

Түркістан облысы Түркістан қалалық мәслихатының 2020 жылғы 27 наурыздағы № 62/306-VI шешімі. Түркістан облысының Әділет департаментінде 2020 жылғы 1 сәуірде № 5536 болып тіркелді. Күші жойылды - Түркістан облысы Түркістан қалалық мәслихатының 2020 жылғы 10 қарашадағы № 69/332-VI шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Түркістан облысы Түркістан қалалық мәслихатының 10.11.2020 № 69/332-VI шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 56 бабының 1 тармағының 4) тармақшасына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қантардағы Қазақстан Республикасының Заңының 6 бабының 2-3 тармағына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудін, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес, Түркістан қалалық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған Түркістан қаласының әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидалары бекітілсін.

      2. Түркістан қалалық мәслихатының 2016 жылғы 29 маусымдағы № 5/21-VI "Түркістан қаласының әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасын бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне № 3778 тіркелген, 2016 жылғы 22 шілдеде "Түркістан" газетінде және 2016 жылғы 2 тамызда Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде электрондық түрде жарияланған) шешімінің және Түркістан қалалық мәслихатының 2018 жылғы 9 ақпандағы № 27/144-VI "Түркістан қалалық мәслихатының 2016 жылғы 29 маусымдағы № 5/21-VI "Түркістан қаласының әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасын бекіту туралы" шешіміне өзгерістер енгізу туралы" (Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне № 4452 тіркелген, 2018 жылғы 16 ақпанда "Түркістан" газетінде және 2018 жылғы 19 ақпанда Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде электрондық түрде жарияланған) шешімінің күші жойылды деп танылсын.

      3. "Түркістан қалалық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы шешімнің "Қазақстан Республикасы Әділет Министрлігі Түркістан облысының облысының Әділет департаменті" Республикалық мемлекеттік мекемесінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) ресми жарияланғаннан кейін осы шешімді Түркістан қалалық мәслихатының интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      4. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Мәслихат сессиясының төрағасы Д. Танирбергенов
      Мәслихат хатшысы Г. Сарсенбаев

  Түркістан қалалық
мәслихатының 2020 жылғы
27 наурыздағы № 62/306-VI
шешімімен бекітілген

Түркістан қаласының әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидалары

      1. Осы Түркістан қаласының әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қантардағы Қазақстан Республикасының Заңына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудін, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес әзірленді және әлеуметтік көмек көрсетудін, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың тәртібін белгілейді.

      Әлеуметтік көмек Түркістан қаласының аумағында тұрақты тұратын мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына көрсетіледі.

1. Жалпы ережелер

      2. Осы Қағидаларда қолданылатын негізгі терминдер мен ұғымдар:

      1) арнайы комиссия – өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) өтінішін қарау бойынша Түркістан қаласы әкімінің шешімімен құрылатын комиссия;

      2) атаулы күндер – жалпы халықтық тарихи, рухани, мәдени маңызы бар және Қазақстан Республикасы тарихының барысына ықпал еткен оқиғалар;

      3) ең төмен күнкөріс деңгейі – облыстағы статистикалық органдар есептейтін мөлшері бойынша ең төмен тұтыну себетінің құнына тең, бір адамға қажетті ең төмен ақшалай кіріс;

      4) мереке күндері – Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мереке күндері;

      5) отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы – отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбір мүшесіне келетін үлесі;

      6) өмірлік қиын жағдай – азаматтың тыныс-тіршілігін объективті түрде бұзатын, ол оны өз бетінше еңсере алмайтын ахуал;

      7) учаскелік комиссия – әлеуметтік көмек алуға өтініш білдірген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу және қорытындылар дайындау үшін қала әкімінің шешімімен құрылатын комиссия;

      8) шекті шама – әлеуметтік көмектің бекітілген ең жоғары мөлшері;

      9) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – уәкілетті ұйым) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштер қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, сондай-ақ электрондық нысанда мемлекеттік қызметтер көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған заңды тұлға;

      10) орталық атқарушы орган – халықты әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік саясатты іске асыруды қамтамасыз ететін мемлекеттік орган;

      11) уәкілетті орган – жергілікті бюджет есебінен қаржыландырылатын, әлеуметтік көмек көрсетуді жүзеге асыратын қаланың халықты әлеуметтік қорғау саласындағы атқарушы органы.

      Осы Қағидалардың мақсаты үшін әлеуметтік көмек ретінде Түркістан қаласы әкімдігінің мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрі - алушылар) өмірлік қиын жағдай туындаған жағдайда, сондай-ақ атаулы күндер мен мереке күндеріне ақшалай немесе заттай нысанда көрсететін көмек түсініледі.

      Әлеуметтік көмек бір рет және (немесе) мерзімді (ай сайын, тоқсан сайын, жартыжылдықта бір рет) көрсетіледі.

      3. Әлеуметтiк көмек - уәкілетті органмен тиiстi қаржы жылына Түркістан қаласының бюджетiнде осы мақсаттарға көзделген қаражат шегiнде ұсынылады.

      4. Заттай нысандағы әлеуметтік көмек Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасына сәйкес жеткізушілерді (бұдан әрі – жеткізушілер) уәкілетті орган анықтайтын қызмет көрсету арқылы ұсынылады.

      Учаскелік және арнайы комиссиялар өз қызметін Түркістан облысының әкімдігі бекітетін ережелердің негізінде жүзеге асырады.

2. Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесін айқындау және әлеуметтік көмектің мөлшерлерін белгілеу тәртібі

      5. Алушылар санатының тізбесін, әлеуметтік көмектің шекті мөлшерлерін, табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмекке өтініш білдіру мерзімдерін жергілікті атқарушы органдар белгілейді және жергілікті өкілді органдардың шешімдерімен бекітіледі.

      Бұл ретте азаматтарды өмірлік қиын жағдай туындаған кезде мұқтаждар санатына жатқызу үшін мыналар:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген негіздемелер;

      2) табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келтіру не әлеуметтік мәні бар аурулардың болуы;

      3) ең төмен күнкөріс деңгейіне еселік қатынаста белгілейтін шектен аспайтын жан басына шаққандағы орташа табыстың болуы негіздеме болып табылады.

      Азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу және адамның (отбасының) материалдық-тұрмыстық жағдайына тексеру жүргізу үшін негіздемелердің түпкілікті тізбесін уәкілетті органның ұсынымы бойынша қалалық мәслихат бекітеді.

      Арнайы комиссиялар әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарған кезде қалалық мәслихат бекіткен азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу үшін негіздемелер тізбесін басшылыққа алады.

      6. Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесі Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 68-бабына сәйкес айқындалады.

      7. Әлеуметтік көмек мынадай мереке және айтулы күндеріне ұсынылады:

      1) 8 наурызда "Халықаралық әйелдер күнiне" - көп балалы аналарға, оның ішінде:

      "Алтын алқамен", "Күміс алқамен" марапатталған немесе бұрын "Батыр ана" атағын алған, сондай-ақ І және ІІ дәрежелі "Ана даңқы" ордендерімен марапатталған, біржолғы 2 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      2) 22 Наурызда (Наурыз мейрамы) – Қаза тапқан әскери қызметшiлердiң отбасыларына, атап айтқанда:

      Ауғанстандағы немесе ұрыс қимылдары жүргiзiлген басқа мемлекеттердегi ұрыс қимылдары кезеңiнде жараланудың, контузия алудың, зақымданудың немесе ауруға шалдығудың салдарынан қаза тапқан (хабар-ошарсыз кеткен) немесе қайтыс болған әскери қызметшiлердiң отбасыларына, біржолғы 5 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      Бейбiт уақытта әскери қызметiн өткеру кезiнде қаза тапқан (қайтыс болған) әскери қызметшiлердiң отбасыларына, біржолғы 5 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      3) 7 мамыр (Отан қорғаушы күніне) – жаттығу жиындарына шақырылып, ұрыс қимылдары жүрiп жатқан кезде Ауғанстанға жiберiлген әскери мiндеттiлер, 1986-1987 жылдары Чернобыль АЭС-iндегi апаттың зардаптарын жоюға қатысқан адамдарға, Чернобыль АЭС-iндегi апаттың, азаматтық немесе әскери мақсаттағы объектiлердегi басқа да радиациялық апаттар мен авариялардың, ядролық қаруды сынаудың салдарынан мүгедек болған адамдарға біржолғы 20 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      8. 9 мамыр "Ұлы Отан соғысының Жеңіс күніне":

      Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерiне, біржолғы 1000000 теңге мөлшерінде;

      жеңiлдiк шарттарымен зейнетақы тағайындау үшiн еңбек өткерген жылдарына 1998 жылғы 1 қаңтарға дейiн есептелген қорғанысына қатысқан қалаларда Ұлы Отан соғысы кезінде қызмет атқарған әскери қызметшілерге, сондай-ақ бұрынғы КСР Одағының ішкі істер және мемлекеттік қауіпсіздік органдарының басшы және қатардағы құрамының адамдарына, біржолғы 100000 теңге мөлшерінде;

      Ұлы Отан соғысы кезiнде майдандағы армия құрамына кiрген әскери бөлiмдерде, штабтарда, мекемелерде штаттық қызмет атқарған Совет Армиясының, Әскери-Теңiз Флотының, бұрынғы КСР Одағының iшкi iстер және мемлекеттiк қауiпсiздiк әскерлерi мен органдарының ерiктi жалдама құрамаларының адамдарына, немесе сол кездерде қорғанысына қатысу майдандағы армия бөлiмдерiнiң әскери қызметшiлерi үшiн белгiленген жеңiлдiк шарттарымен зейнетақы тағайындау үшiн еңбек өткерген жылдарына 1998 жылғы 1 қаңтарға дейiн есептелген қалаларда болған адамдарына, біржолғы 100000 теңге мөлшерінде;

      Ұлы Отан соғысы кезiнде майдандағы армия мен флоттың құрамына кiрген бөлiмдердiң, штабтар мен мекемелердiң құрамында полк балалары (тәрбиеленушiлерi) және теңiзшi балалар ретiнде болғандарға, біржолғы 100000 теңге мөлшерінде;

      Екiншi дүниежүзiлiк соғыс жылдарында шетелдердiң аумағында фашистiк Германия мен оның одақтастарына қарсы ұрыс қимылдарында партизан отрядтары, астыртын топтар және басқа да антифашистiк құрамалар құрамында қатысқан адамдарға, біржолғы 100000 теңге мөлшерінде;

      Қатынас жолдары Халық комиссариаты, Байланыс Халық комиссариаты арнайы құрамаларының, кәсiпшiлiк және көлiк кемелерiнiң жүзу құрамы мен авиацияның ұшу-көтеру құрамының, бұрынғы КСР Одағы балық өнеркәсiбi халық комиссариатының, теңiз және өзен флотының, Солтүстiк теңiз және жолы Бас басқармасының ұшу-көтеру құрамының Ұлы Отан соғысы кезiнде әскери қызметшiлер жағдайына көшiрiлген және ұрыс майдандарының тылдағы шептерi, флоттардың оперативтiк аймақтары шегiнде майдандағы армия мен флот мүдделерiне орай мiндеттер атқарған қызметкерлерi, сондай-ақ Ұлы Отан соғысының бас кезiнде басқа мемлекеттердiң порттарында тұтқындалған көлiк флоты кемелерi экипаждарының мүшелерiне, біржолғы 100000 теңге мөлшерінде;

      Қоршаудағы кезеңiнде Ленинград қаласының кәсiпорындарында, мекемелерi мен ұйымдарында жұмыс iстеген және "Ленинградты қорғағаны үшiн" медалiмен әрi "Қоршаудағы Ленинград тұрғыны" белгiсiмен наградталған азаматтарға, біржолғы 60000 теңге мөлшерінде;

      Екiншi дүниежүзiлiк соғыс кезiнде фашистер мен олардың одақтастары құрған концлагерлердiң, геттолардың және басқа да ерiксiз ұстау орындарының жасы кәмелетке толмаған бұрынғы тұтқындарына, біржолғы 60000 теңге мөлшерінде;

      1944 жылдың 1 қаңтарынан 1951 жылдың 31 желтоқсанына дейiнгi кезеңде Украин ССР-i, Беларусь ССР-i, Литва ССР-i, Латвия ССР-i, Эстон ССР-i аумақтарында қимыл жасаған халықты қорғаушы истребительдiк батальондардың, взводтар мен отрядтардың жауынгерлерi мен командалық құрамы қатарында болған, осы батальондарда, взводтарда, отрядтарда қызмет мiндетiн атқару кезiнде жаралануы, контузия алуы немесе зақымдануы салдарынан мүгедек болған адамдарға, біржолғы 60000 теңге мөлшерінде;

      Қаза тапқан әскери қызметшiлердiң отбасыларына, атап айтқанда:

      Бұрынғы КСР Одағын қорғау кезінде, әскери қызметтің басқа да міндеттерін (қызметтік міндеттерін) атқару кезінде жаралану, контузия алу немесе зақымдану нәтижесінде қаза тапқан (хабар-ошарсыз кеткен) немесе майданда болуына байланысты ауруға шалдығу салдарынан қайтыс болған әскери қызметшілердің, партизандардың, астыртын күрес жүргізгендердің, "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерiне және соларға теңестiрiлген адамдарға берiлетiн жеңiлдiктер мен оларды әлеуметтiк қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 28 сәуірдегі Заңының 5, 6, 7 және 8 баптарында көрсетілген адамдардың отбасыларына, біржолғы 30000 теңге мөлшерінде;

      Ұлы Отан соғысында қаза тапқан, жергiлiктi әуе қорғанысының объектiлердi өзiн-өзi қорғау топтары мен авариялық командаларының жеке құрамы қатарындағы адамдардың отбасыларына, Ленинград қаласының госпитальдерi мен ауруханаларында қаза тапқан қызметкерлердiң отбасыларына, біржолғы 30000 теңге мөлшерінде;

      Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы жанқиярлық еңбегі мен мінсіз әскери қызметі үшін бұрынғы КСР Одағының ордендерімен және медальдарымен марапатталған адамдар, сондай-ақ 1941 жылғы 22 маусым - 1945 жылғы 9 мамыр аралығында кемiнде алты ай жұмыс iстеген (әскери қызмет өткерген) және Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы жанқиярлық еңбегi мен мiнсiз әскери қызметі үшін бұрынғы КСР Одағының ордендерiмен және медальдарымен марапатталмаған адамдарға, біржолғы 30000 теңге мөлшерінде;

      Қайтыс болған Ұлы Отан соғысы мүгедектерінің екінші рет некеге тұрмаған әйелдеріне (күйеулеріне) біржолғы 30000 теңге мөлшерінде;

      9. 16 желтоқсанда (Қазақстан Республикасының Тәуелсiздiк күнi) – "Жаппай саяси қуғын-сүргiндер құрбандарын ақтау туралы" Қазақстан Республикасының 1993 жылғы 14 сәуiрдегі Заңына сәйкес Қазақстандағы 1986 жылғы 17-18 желтоқсан оқиғаларына қатысқандар қатарындағы ақталған адамдарға, біржолғы 20 АЕК мөлшерінде.

      10. Табиғи зілзала немесе өрт салдарынан зардап шеккен азаматтарға әлеуметтік көмек ақшалай төлем түрінде мына мөлшерде:

      1) жалғыз болып табылатын тұрғын үйге елеулі зиян келтірілген, бүлінген, жойылған жағдайда отбасына 100 АЕК;

      2) отбасы мүшелері қайтыс болғанда – қаза болған адамға 50 АЕК мөлшерінде ұсынылады.

      11. Туберкулездiң жұқпалы түрiмен ауыратын адамдарға әлеуметтік көмек ай сайын 5 АЕК мөлшерінде төленеді. Әлеуметтiк көмек көрсету үшiн негіздеме Туберкулезге қарсы диспансердің ай сайын өтініш пен көмектiң түрiн көрсетiп ұсынатын тізімі.

      12. Ең төмен күнкөріс деңгейінің екі еселік төмен емес мөлшеріндегі ай сайынғы әлеуметтік көмек Адамның иммун тапшылығы вирусы жұқтыру немесе жұқтырылған иммун тапшылығының синдром ауруы медицина қызметкерлерінің және тұрмыстық қызмет көрсету саласы қызметкерлерінің кінәсінен болған олардың өміріне немесе денсаулығына келтірілген зиянды өтеуге өтемақы, сонымен қатар Адамның иммун тапшылығы вирусын жұқтырған балалары бар отбасыларына беріледі.

      13. Үйде оқып және тәрбиеленіп жатқан мүгедек балаларға, ай сайын 1 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде әлеуметтік көмек беріледі.

      14. Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға, зейнеткерлерге және мүгедектерге санаторий-курорттық емделумен қамтамасыз етуге біржолғы 50 АЕК мөлшерінде;

      15. Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне жол жүру шығындарын өтеу үшін:

      ТМД елдеріне, біржолғы 30 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде, Қазақстан Республикасының аумағында, біржолғы 15 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      16. Жеке оңалту бағдарламасы бойынша мүгедектерге қол арбамен қамтамасыз етуге:

      серуендеуге арналған қоларбаға біржолғы 55,6 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде, бөлмеге арналған қоларбаға біржолғы 24,7 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде, мүгедек балаларға арналған қоларбаға біржолғы 24,7 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде, балалардың церебралды салдары ауруы бар мүгедек балаларға арналған қоларбаға біржолғы 55,6 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      17. Жан басына шаққандағы орташа табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен аз қамтамасыз етілген отбасыларға көрсетілетін әлеуметтік көмектің мөлшері айына отбасының әрбір мүшесіне ең төменгі күнкөріс деңгейінің мөлшерінде:

      Әлеуметтік көмек бір рет және (немесе) мерзімді (ай сайын, тоқсан сайын, жартыжылдықта бір рет) төленеді. Әлеуметтік көмектің біржолғы төлемі комиссиямен келісім бойынша жүргізіледі және тек қана әлеуметтік келісім шарт бойынша міндеттемелерді орындауға байланысты іс-шараларға, жеке қосалқы шаруашылықты дамытуға (үй малын, құсын сатып алуға, тұрғын үйін жөндеуге және т.б), жеке кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруға (алдыңғы қарызды өтеуге арналған шығындардан басқа) пайдаланылады.

      18. Отбасының жан басына шаққандағы орташа айлық табысы кедейлік шегінен төмен отбасыларға ірі қара мал алуға, бiржолғы 92 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде әлеуметтік көмек төленеді.

      19. Аз қамтылған отбасыларды қолдау мақсатында, ұлттық валюта курсының төмендеуі орын алған айдан бастап үш ай мерзімге отбасына ай сайын 2 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде әлеуметтік көмек көрсетіледі. Әлеуметтік көмек өтініш берген айдан бастап үш айға тағайындалады және ай сайын төленеді.

      20. Баспасөз басылымдарына жазылу үшін Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне 3 АЕК мөлшерінде және Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы жанқиярлық еңбегі мен мінсіз әкери қызметі үшін бұрынғы КСР Одағының ордендерімен және медальдарымен марапатталған адамдарға 1 АЕК мөлшерінде жартыжылдықта бір рет;

      21. Ай сайын 1 АЕК мөлшерінде жалғызілікті қарттарға, жол жүрумен байланысты шығындарын өтеуге;

      22. Әлеуметтiк такси қызметiн ұсынуға - Ұлы Отан соғысының ардагерлері мен мүгедектеріне, жүрiп тұруы қиын бiрiншi, екiншi топтағы мүгедектерге, мүгедек балаларға емдеу мекемелерiне және қоғамдық орындарға тасымалдау үшiн, ай сайын 9 АЕК мөлшерінде әлеуметтік көмек беріледі.

      23. Әрбір жекелеген жағдайда көрсетілетін әлеуметтік көмек мөлшерін арнайы комиссия айқындайды және оны әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындыда көрсетеді.

3. Әлеуметтік көмек көрсету тәртібі

      24. Уәкілетті орган әлеуметтік көмек алушыдан өтініш талап етпей, атаулы күндер мен мереке күндеріне осы Қағидалардың 7, 8 және 9 тармақтарында көрсетілген санаттарға жататын азаматтардың тізбесін арнаулы мемлекеттік жәрдемақыны алуы туралы Әлеуметтік төлемдер орталығының мәліметтері, сондай-ақ табысы аз азаматтарға әлеуметтік төлемдерді тағайындау туралы өздерінің мәліметтері негізінде қалыптастырады.

      25. Осы Қағидалардың 5-тармағында көрсетілген әлеуметтік көмекті алу үшін өтініш беруші өзінің немесе отбасының атынан уәкілетті органға өтінішке қоса мынадай құжаттарды:

      1) жеке басын куәландыратын құжатты;

      2) тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжатты;

      3) осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес адамның (отбасының) құрамы туралы мәліметтерді;

      4) адамның (отбасы мүшелерінің) табыстары туралы мәліметтерді;

      5) өмірлік қиын жағдайдың туындағанын растайтын актіні және/немесе құжатты ұсынады.

      26. Құжаттар салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларда және көшірмелерде ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.

      27. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек көрсетуге өтініш келіп түскен кезде уәкілетті орган бір жұмыс күні ішінде өтініш берушінің құжаттарын адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізу үшін учаскелік комиссияға жібереді.

      28. Учаскелік комиссия құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіге тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша осы Қағидалардың 2, 3-қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы акті жасайды, адамның (отбасының) әлеуметтік көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды уәкілетті органға жібереді.

      29. Әлеуметтік көмек көрсету үшін құжаттар жетіспеген жағдайда, уәкілетті орган әлеуметтік көмек көрсетуге ұсынылған құжаттарды қарау үшін қажетті мәліметтерді тиісті органдардан сұратады.

      30. Өтініш берушінің қажетті құжаттарды олардың бүлінуіне, жоғалуына байланысты ұсынуға мүмкіндігі болмаған жағдайда, уәкілетті орган тиісті мәліметтерді қамтитын өзге уәкілетті ұйымдардың деректері негізінде әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешім қабылдайды.

      31. Уәкілетті орган учаскелік комиссиядан құжаттар келіп түскен күннен бастап бір жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын есептеуді жүргізеді және құжаттардың толық пакетін арнайы комиссияның қарауына ұсынады.

      32. Арнайы комиссия құжаттар келіп түскен күннен бастап екі жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарады, оң қорытынды болған кезде әлеуметтік көмектің мөлшерін көрсетеді.

      33. Уәкілетті орган өтініш берушінің әлеуметтік көмек алуға қажетті құжаттарын тіркеген күннен бастап сегіз жұмыс күні ішінде қабылданған құжаттар мен арнайы комиссияның әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындысының негізінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      Осы Қағидалардың 29, 30-тармақтарында көрсетілген жағдайларда уәкілетті орган өтініш берушіден құжаттарды қабылдаған күннен бастап жиырма жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      34. Уәкілетті орган шешім қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде қабылданған шешім туралы (бас тартқан жағдайда – негіздемесін көрсете отырып) өтініш берушіні жазбаша хабардар етеді.

      35. Әлеуметтік көмек көрсетуден бас тарту:

      1) өтініш беруші ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған;

      2) өтініш беруші адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізуден бас тартқан, жалтарған;

      3) адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы әлеуметтік көмек көрсету үшін жергілікті өкілді органдар белгілеген шектен артқан жағдайларда жүзеге асырылады.

4. Көрсетілетін әлеуметтік көмекті тоқтату және қайтару үшін негіздемелер

      36. Әлеуметтік көмек:

      1) алушы қайтыс болған;

      2) алушы тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің шегінен тыс тұрақты тұруға кеткен;

      3) алушыны мемлекеттік медициналық-әлеуметтік мекемелерге тұруға жіберген;

      4) алушы ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған жағдайларда тоқтатылады.

      Әлеуметтік көмекті төлеу көрсетілген жағдаяттар туындаған айдан бастап тоқтатылады.

      37. Артық төленген сомалар ерікті немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзгеше тәртіппен қайтаруға жатады.

5. Қорытынды ереже

      38. Әлеуметтік көмек көрсету мониторингі мен есепке алуды уәкілетті орган "Е-Собес" автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің дерекқорын пайдалана отырып жүргізеді.

  Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның
мөлшерлерін белгілеудің және
мұқтаж азаматтардың жекелеген
санаттарының тізбесін айқындаудың
үлгілік қағидаларына 1-қосымша
  Нысан

      Отбасыны тіркеу нөмірі _______________

Өтініш берушінің отбасы құрамы туралы мәліметтер

      __________________________ ____________________________
(Өтiнiш берушiнiң Т.А.Ә.) (үйiнiң мекенжайы, телефоны)

Р/с

Отбасы мүшелерiнiң Т.А.Ә.

Өтiнiш берушiге туыстық қатынасы

Туған жылы













      Өтiнiш берушiнiң қолы ____________________ Күнi ______________
Отбасы құрамы туралы мәлiметтердi растауға
уәкiлеттi органның лауазымды адамының Т.А.Ә _________________________

  Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның
мөлшерлерін белгілеудің және
мұқтаж азаматтардың жекелеген
санаттарының тізбесін айқындаудың
үлгілік қағидаларына 2-қосымша
  Нысан

Өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты адамның (отбасының) мұқтаждығын айқындауға арналған тексеру АКТІСІ

      20__ ж. "___" _______

      _____________________ (елді мекен)

      1. Өтініш берушінің Т.А.Ә. ____________________________________
2. Тұратын мекенжайы __________________________________________
_____________________________________________________________________
3. Өтініш беруші әлеуметтік көмекке өтініш берген туындаған өмірлік қиын жағдай
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
4. Отбасы құрамы (отбасында нақты тұратындар есептеледі) ______
адам, оның ішінде:

Р/с

Т.А.Ә.

Туған күні

Өтініш берушіге туыстық қатынасы

Жұмыспен қамтылуы (жұмыс, оқу орны)

Жұмыспен қамтылмау себебі

Қоғамдық жұмыстарға қатысуы, кәсіптік даярлығы (қайта даярлау, біліктілігін арттыру) немесе жұмыспен қамтудың белсенді шараларына қатысуы туралы мәліметтер

Өмірлік қиын жағдай

















      Еңбекке жарамды барлығы _________________________________ адам.
Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркелгендері ____ адам.
Балалардың саны: ______________________________________________
жоғары және орта оқу орындарында ақылы негізде оқитындар ______
адам, оқу құны жылына ______ теңге.
Отбасында Ұлы Отан соғысына қатысушылардың, Ұлы Отан соғысы
мүгедектерінің, Ұлы Отан соғысына қатысушыларына және Ұлы Отан соғысы
мүгедектеріне теңестірілгендердің, зейнеткерлердің, 80 жастан асқан қарт адамдардың,
әлеуметтік маңызы бар аурулары (қатерлі ісіктер, туберкулез, адамның иммунитет
тапшылығы вирусы) бар адамдардың, мүгедектердің, мүгедек балалардың болуы
(көрсету немесе өзге санатты қосу керек)___________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
5. Өмір сүру жағдайы (жатақхана, жалға алынған, жекешелендірілген тұрғын үй,
қызметтік тұрғын үй, тұрғын үй кооперативі, жеке тұрғын үй немесе өзгеше - көрсету керек):________________________________________________________
Тұрғын үйді ұстауға арналған шығыстар:
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Отбасының табысы:

Р/с

Табысы бар отбасы мүшелерінің (оның ішінде өтініш берушінің) Т.А.Ә.

Табыс түрі

Өткен тоқсандағы табыс сомасы (теңге)

Жеке қосалқы шаруашылық (ауладағы учаске, малы және құсы), саяжай және жер учаскесі (жер үлесі) туралы мәліметтер

тоқсанға

орта есеппен айына




















      6. Мыналардың: автокөлігінің болуы (маркасы, шығарылған жылы, құқық беретін
құжат, оны пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыс)
_____________________________________________________________________
________________________________________ қазіргі уақытта өздері тұрып
жатқаннан бөлек өзге де тұрғын үйдің болуы (оны пайдаланғаннан түскен
мәлімделген табыс) __________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
7. Бұрын алған көмегі туралы мәліметтер (нысаны, сомасы, көзі):
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
8. Отбасының өзге де табыстары (нысаны, сомасы, көзі):
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
9. Балалардың мектеп керек-жарағымен, киіммен, аяқ киіммен
қамтамасыз етілуі ___________________________________________________
10. Тұратын жерінің санитариялық-эпидемиологиялық жағдайы _____
____________________________________________________________________
Комиссия төрағасы: ________________________ ________________________
Комиссия мүшелері: ________________________ ________________________
________________________ ________________________
________________________ ________________________
________________________ ________________________
(қолдары) (Т.А.Ә.)

      Жасалған актімен таныстым: ____________________________________
Өтініш берушінің Т.А.Ә. және қолы

      Тексеру жүргізілуден бас тартамын ______________________ өтініш
берушінің (немесе отбасы мүшелерінің бірінің) Т.А.Ә. және қолы, күні
_____________________________________________________________________
(өтініш беруші тексеру жүргізуден бас тартқан жағдайда толтырылады)

  Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның
мөлшерлерін белгілеудің және
мұқтаж азаматтардың жекелеген
санаттарының тізбесін айқындаудың
үлгілік қағидаларына 3-қосымша
  Нысан

Учаскелік комиссияның 20__ ж. ___ ______№ ______ қорытындысы

      Учаскелік комиссия Әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін белгілеу және
мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларына сәйкес
мірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек алуға өтініш берген
дамның (отбасының)
____________________________________________________________________
(өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты)
өтінішін және оған қоса берілген құжаттарды қарап, ұсынылған құжаттар және өтініш
берушінің (отбасының) материалдық жағдайын
ексеру нәтижелерінің негізінде
_____________________________________________________________________
(қажеттілігі, қажеттіліктің жоқтығы)
адамға (отбасыға) өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек
ұсыну туралы қорытынды шығарады

      Комиссия төрағасы: __________________ _______________________
Комиссия мүшелері: __________________ _______________________
__________________ _______________________
__________________ _______________________
__________________ _______________________
(қолдары) (Т.А.Ә.)

      Қорытынды қоса берілген құжаттармен ___ данада
20__ ж. "___" ___________ қабылданды
Құжаттарды қабылдаған кент, ауыл, ауылдық округ әкімінің немесе
уәкілетті орган қызметкерінің Т.А.Ә., лауазымы, қолы __________

Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан города Туркестан

Решение Туркестанского городского маслихата Туркестанской области от 27 марта 2020 года № 62/306-VI. Зарегистрировано Департаментом юстиции Туркестанской области 1 апреля 2020 года № 5536. Утратило силу решением Туркестанского городского маслихата Туркестанской области от 10 ноября 2020 года № 69/332-VI

      Сноска. Утратило силу решением Туркестанского городского маслихата Туркестанской области от 10.11.2020 № 69/332-VI (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 4) пункта 1 статьи 56 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года, пунктом 2-3 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан", Туркестанский городской маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан города Туркестан.

      2. Признать утратившими силу решение Туркестанского городского маслихата от 29 июня 2016 года № 5/21-VI "Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан города Туркестан" (зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3778, опубликованного 22 июля 2016 года в газете "Туркистон" и в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан в электронном виде 2 августа 2016 года) и решение Туркестанского городского маслихата от 9 февраля 2018 года № 27/144-VI "О внесении изменений в решение Туркестанского городского маслихата от 29 июня 2016 года № 5/21-VI "Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан города Туркестан" (зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 4452, опубликованного 16 февраля 2018 года в газете "Туркистон" и в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан в электронном виде 19 февраля 2018 года).

      3. Государственному учреждению "Аппарат Туркестанского городского маслихата" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего решения в Республиканском государственном учреждении "Департамент юстиции Туркестанской области Министерства юстиции Республики Казахстан";

      2) размещение настоящего решения на интернет-ресурсе Туркестанского городского маслихата после его официального опубликования.

      4. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии маслихата Д. Танирбергенов
      Секретарь маслихата Г. Сарсенбаев

  Утверждены решением
Туркестанского городского
маслихата от 27 марта 2020
года № 62/306-VI

Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан города Туркестан

      1. Настоящие Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан города Туркестан (далее – Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" и определяют порядок оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан.

      Социальная помощь предоставляется отдельным категориям нуждающихся граждан, постоянно проживающим на территории города Туркестан.

1. Общие положения

      2. Основные термины и понятия, которые используются в настоящих Правилах:

      1) специальная комиссия – комиссия, создаваемая решением акима города Туркестан, по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации;

      2) памятные даты – события, имеющие общенародное историческое, духовное, культурное значение и оказавшие влияние на ход истории Республики Казахстан;

      3) прожиточный минимум – необходимый минимальный денежный доход на одного человека, равный по величине стоимости минимальной потребительской корзины, рассчитываемой органами статистики в области;

      4) праздничные дни – дни национальных и государственных праздников Республики Казахстан;

      5) среднедушевой доход семьи (гражданина) – доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;

      6) трудная жизненная ситуация - ситуация, объективно нарушающая жизнедеятельность гражданина, которую он не может преодолеть самостоятельно;

      7) участковая комиссия – комиссия, создаваемая решением акима города для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за социальной помощью, и подготовки заключений;

      8) предельный размер – утвержденный максимальный размер социальной помощи;

      9) Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – уполномоченная организация) – юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан, для оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", а также обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме;

      10) центральный исполнительный орган - государственный орган, обеспечивающий реализацию государственной политики в сфере социальной защиты населения;

      11) уполномоченный орган - исполнительный орган города в сфере социальной защиты населения, финансируемый за счет местного бюджета, осуществляющий оказание социальной помощи.

      Для целей настоящих Правил под социальной помощью понимается помощь, предоставляемая акиматом города Туркестан в денежной или натуральной форме отдельным категориям нуждающихся граждан (далее – получатели) в случае наступления трудной жизненной ситуации, а также к памятным датам и праздничным дням.

      Социальная помощь предоставляется единовременно и (или) периодически (ежемесячно, ежеквартально, 1 раз в полугодие).

      3. Социальная помощь предоставляется уполномоченным органом в пределах средств, предусмотренных в бюджете города Туркестан на данные цели на соответствующий финансовый год.

      4. Социальная помощь в натуральной форме предоставляется путем оказания услуг, поставщики которых определяются уполномоченным органом в соответствии с законодательством Республики Казахстан о государственных закупках (далее - поставщики).

      Участковые и специальные комиссии осуществляют свою деятельность на основании положений, утверждаемых акиматом Туркестанской области.

2. Порядок определения перечня категорий получателей социальной помощи и установления размеров социальной помощи

      5. Перечень категорий получателей, предельные размеры социальной помощи, сроки обращения за социальной помощью при наступлении трудной жизненной ситуации вследствие стихийного бедствия или пожара, устанавливаются местными исполнительными органами и утверждаются решениями местных представительных органов.

      При этом основаниями для отнесения граждан к категории нуждающихся при наступлении трудной жизненной ситуации являются:

      1) основания, предусмотренные законодательством Республики Казахстан;

      2) причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийного бедствия или пожара либо наличие социально значимого заболевания;

      3) наличие среднедушевого дохода, не превышающего порога, в кратном отношении к прожиточному минимуму.

      Окончательный перечень оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся и проведения обследований материально-бытового положения лица (семьи) утверждается городским маслихатом по представлению уполномоченного органа.

      Специальные комиссии при вынесении заключения о необходимости оказания социальной помощи руководствуются утвержденным городским маслихатом перечнем оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся.

      6. Перечень категорий получателей устанавливаются согласно статьи 68 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях".

      7. Социальная помощь предоставляется по следующим праздничным и памятным дням:

      1) 8 марта (Международный женский день) - многодетным матерям, в том числе:

      награжденные подвесками "Алтын алка", "Кумис алка" или получившие ранее звание "Мать-героиня", а также награжденные орденами "Материнская слава" І и ІІ степени, единовременно в размере 2 кратного месячного расчетного показателя;

      2) 22 марта (Наурыз мейрамы) - семьям погибших военнослужащих, а именно:

      семьям военнослужащих, погибших (пропавших без вести) или умерших вследствие ранения, контузии, увечья, заболевания, полученных в период боевых действий в Афганистане или в других государствах, в которых велись боевые действия, единовременно в размере 5 кратного месячного расчетного показателя;

      семьям военнослужащих, погибших (умерших) при прохождении воинской службы в мирное время, единовременно в размере 5 кратного месячного расчетного показателя;

      3) 7 мая (День защитника Отечества) - военнообязанным, призывавшимся на учебные сборы и направлявшимся в Афганистан в период ведения боевых действий, лицам, принимавшим участие в ликвидации последствий катастрофы на Чернобыльской АЭС в 1986-1987 годах, лицам, ставшими инвалидами вследствие катастрофы на Чернобыльской АЭС и других радиационных катастроф и аварий на объектах гражданского или военного назначения, испытания ядерного оружия, единовременно в размере 20 кратного месячного расчетного показателя;

      8. 9 мая (День Победы):

      участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, единовременно в размере 1000000 тенге;

      военнослужащим, а также лицам начальствующего и рядового состава органов внутренних дел и государственной безопасности бывшего Союза ССР, проходивших в период Великой Отечественной войны службу в городах, участие в обороне которых засчитывалось до 1 января 1998 года в выслугу лет для назначения пенсии на льготных условиях, единовременно в размере 100000 тенге;

      лицам, вольнонаемного состава Советской Армии, Военно-Морского Флота, войск и органов внутренних дел и государственной безопасности бывшего Союза ССР, занимавшим штатные должности в воинских частях, штабах, учреждениях, входивших в состав действующей армии в период Великой Отечественной войны, либо находившимся в соответствующие периоды в городах, участие в обороне которых засчитывалось до 1 января 1998 года в выслугу лет для назначения пенсии на льготных условиях, установленных для военнослужащих частей действующей армии, единовременно в размере 100000 тенге;

      лицам, которые в период Великой Отечественной войны находились в составе частей, штабов и учреждений, входивших в состав действующей армии и флота в качестве сыновей (воспитанников) полков и юнг, единовременно в размере 100000 тенге;

      лицам, принимавшим участие в боевых действиях против фашистской Германии и ее союзников в годы Второй мировой войны на территории зарубежных стран в составе партизанских отрядов, подпольных групп и других антифашистских формирований, единовременно в размере 100000 тенге;

      работникам спецформирований Народного комиссариата путей сообщения, Народного комиссариата связи, плавающего состава промысловых и транспортных судов и летно-подъемного состава авиации, Народного комиссариата рыбной промышленности бывшего Союза ССР, морского и речного флота, летно-подъемного состава Главсевморпути, переведенных в период Великой Отечественной войны на положение военнослужащих и выполнявшим задачи в интересах действующей армии и флота в пределах тыловых границ действующих фронтов, оперативных зон флотов, а также членам экипажей судов транспортного флота, интернированных в начале Великой Отечественной войны в портах других государств, единовременно в размере 100000 тенге;

      гражданам, работавшим в период блокады в городе Ленинград на предприятиях, в учреждениях и организациях города, награжденным медалью "За оборону Ленинграда" и знаком "Житель блокадного Ленинграда", единовременно в размере 60000 тенге;

      бывшим несовершеннолетним узникам концлагерей, гетто и других мест принудительного содержания, созданных фашистами и их союзниками в период Второй мировой войны, единовременно в размере 60000 тенге;

      лицам, из числа бойцов и командного состава истребительных батальонов, взводов и отрядов защиты народа, действовавших в период с 1 января 1944 года по 31 декабря 1951 года на территории Украинской ССР, Белорусской ССР, Литовской ССР, Латвийской ССР, Эстонской ССР, ставшим инвалидами вследствие ранения, контузии или увечья, полученных при исполнении служебных обязанностей в этих батальонах, взводах, отрядах, единовременно в размере 60000 тенге;

      Семьям погибших военнослужащих, а именно:

      семьям военнослужащих, партизан, подпольщиков, лиц, указанных в статьях 5, 6, 7 и 8 Закона Республики Казахстан от 28 апреля 1995 года "О льготах и социальной защите участников, инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним", погибших (пропавших без вести) или умерших в результате ранения, контузии или увечья, полученных при защите бывшего Союза ССР, при исполнении иных обязанностей воинской службы (служебных обязанностей) или вследствие заболевания, связанного с пребыванием на фронте, единовременно в размере 30000 тенге;

      семьям погибших в Великую Отечественную войну лиц, из числа личного состава групп самозащиты объектовых и аварийных команд местной противовоздушной обороны, семьям погибших работников госпиталей и больниц города Ленинград, единовременно в размере 30000 тенге;

      лицам, награжденным орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд и безупречную воинскую службу в тылу в годы Великой Отечественной войны и лицам, проработавшим (прослужившим) не менее шести месяцев с 22 июня 1941 года по 9 мая 1945 года и не награжденные орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд и безупречную воинскую службу в тылу в годы Великой Отечественной войны, единовременно в размере 30000 тенге;

      Женам (мужьям) умерших инвалидов Великой Отечественной войны, которые не вступали в другой брак, единовременно 30000 тенге;

      9. 16 декабря (День Независимости Республики Казахстан) – реабилитированным лицам из числа участников событий 17-18 декабря 1986 года в Казахстане в соответствии с Законом Республики Казахстан от 14 апреля 1993 года "О реабилитации жертв массовых политических репрессий", единовременно в размере 20 кратного месячного расчетного показателя.

      10. Социальная помощь гражданам, пострадавшим вследствие стихийного бедствия или пожара, предоставляется в виде денежных выплат в следующих размерах:

      1) 100 МРП на семью – при утрате, порче, нанесении значительного ущерба жилью, являющемуся единственным;

      2) 50 МРП на погибшего – в случае наличия летальных исходов членов семьи.

      11. Социальная помощь в размере 5 МРП выплачивается ежемесячно лицам, больным заразной формой туберкулеза. Основанием для оказания социальной помощи являются списки граждан с заявлением и указанием вида помощи, ежемесячно представляемые Противотуберкулезным диспансером.

      12. Социальная помощь в размере не ниже двукратного прожиточного минимума выплачивается ежемесячно лицам, заразившимся синдромом приобретенного иммунодефицита или вирусом иммунодефицита человека по вине медицинских работников и работников в сфере социально бытовых услуг что повлекло вред их здоровью, а также семьям имеющим детей, заразившихся вирусом иммунодефицита человека.

      13. Детям инвалидам, обучающимся и воспитывающимся на дому, социальная помощь предоставляется ежемесячно в размере 1 месячного расчетного показателя;

      14. Участникам и инвалидам Великой Отечественной войны и лицам, приравненным к ним, пенсионерам и инвалидам для получения направлений на санаторно-курортное лечение, единовременно в размере 50 месячных расчетных показателей;

      15. Инвалидам и участникам Великой Отечественной войны компенсацию на транспортные расходы:

      по странам СНГ, единовременно в размере 30 месячных расчетных показателей, по территории Республики Казахстан, единовременно в размере 15 месячных расчетных показателей;

      16. инвалидам по индивидуальной программе реабилитации по обеспечению инвалидными колясками:

      на инвалидные коляски, предназначенные для прогуливания, единовременно в размере 55,6 месячных расчетных показателей, на инвалидные коляски, предназначенные для комнаты, единовременно в размере 24,7 месячных расчетных показателей, на детские коляски, предназначенные для детей-инвалидов, единовременно в размере 24,7 месячных расчетных показателей, на кресло-коляски для детей-инвалидов с диагнозом детский церебральный паралич, единовременно в размере 55,6 месячных расчетных показателей;

      17. Размер предоставляемой социальной помощи в месяц малообеспеченным семьям, среднедушевой доход которых, ниже прожиточного минимума, на каждого члена семьи в размере прожиточного минимума:

      Социальная помощь предоставляется единовременно и (или) периодически (ежемесячно, ежеквартально, 1 раз в полугодие). Единовременная выплата социальной помощи осуществляется по согласованию с комиссией и используется только для мероприятий связанных с выполнением обязательств по социальному контракту, развития личного подсобного хозяйства ( для приобретения домашних животных, птиц, ремонта жилого дома и т.д.), организации индивидуального предпринимательства (кроме затрат на погашение предыдущих задолженностей).

      18. Семьям, с месячным среднедушевым доходом ниже черты бедности, на покупку крупного рогатого скота, выплачивается социальная помощь единовременно в размере 92 месячных расчетных показателей.

      19. В целях поддержки малообеспеченных семей, оказывается социальная помощь в размере 2 месячных расчетных показателей в месяц на семью, в течении трех месяцев с месяца наступления случаев падения курса национальной валюты. Назначение социальной помощи производится с месяца обращения на три месяца и выплачивается ежемесячно.

      20. Социальная помощь предоставляется для подписки в изданиях - участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, единовременно в размере 3 месячных расчетных показателей и лицам, награжденными орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд и безупречную воинскую службу в тылу в годы великой Отечественной войны, 1 раз в полугодие в размере 1 месячного расчетного показателя;

      21. Одиноким пожилым лицам, для возмещения расходов, связанных с проездом, ежемесячно в размере 1 месячного расчетного показателя;

      22. Для предоставления услуг социального такси - на поездки в лечебные учреждения и в общественные места для участников и инвалидов Великой Отечественной войны, инвалидам первой, второй групп, детям-инвалидам имеющим затруднения в передвижении, ежемесячно в размере 9 месячных расчетных показателей.

      23. Размер оказываемой социальной помощи в каждом отдельном случае определяет специальная комиссия и указывает его в заключении о необходимости оказания социальной помощи.

3. Порядок оказания социальной помощи

      24. Уполномоченный орган без истребования заявлений от получателей социальной помощи формирует списки лиц, относящихся к категориям, указанным в пунктах 7, 8 и 9 настоящих Правил, на основании сведений Центра социальных выплат о получении гражданами специального государственного пособия по соответствующим основаниям, а также собственных сведений о назначении социальных выплат малообеспеченным гражданам.

      25. Для получения социальной помощи указанных в пункте 5 настоящих Правил заявитель от себя или от имени семьи представляет уполномоченному органу заявление с приложением следующих документов:

      1) документ, удостоверяющий личность;

      2) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства;

      3) сведения о составе лица (семьи) согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      4) сведения о доходах лица (членов семьи);

      5) акт и/или документ, подтверждающий наступление трудной жизненной ситуации.

      26. Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.

      27. При поступлении заявления на оказание социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации уполномоченный орган в течение одного рабочего дня направляет документы заявителя в участковую комиссию для проведения обследования материального положения лица (семьи).

      28. Участковая комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи по формам согласно приложениям 2, 3 к настоящим Правилам и направляет их в уполномоченный орган.

      29. В случае недостаточности документов для оказания социальной помощи, уполномоченный орган запрашивает в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для оказания социальной помощи документов.

      30. В случае невозможности представления заявителем необходимых документов в связи с их порчей, утерей, уполномоченный орган принимает решение об оказании социальной помощи на основании данных иных уполномоченных организаций, имеющих соответствующие сведения.

      31. Уполномоченный орган в течение одного рабочего дня со дня поступления документов от участковой комиссии производит расчет среднедушевого дохода лица (семьи) в соответствии с законодательством Республики Казахстан и представляет полный пакет документов на рассмотрение специальной комиссии.

      32. Специальная комиссия в течение двух рабочих дней со дня поступления документов выносит заключение о необходимости оказания социальной помощи, при положительном заключении указывает размер социальной помощи.

      33. Уполномоченный орган в течение восьми рабочих дней со дня регистрации документов заявителя на оказание социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи на основании принятых документов и заключения специальной комиссии о необходимости оказания социальной помощи.

      В случаях, указанных в пунктах 29 и 30 настоящих Правил, уполномоченный орган принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи в течение двадцати рабочих дней со дня принятия документов от заявителя.

      34. Уполномоченный орган письменно уведомляет заявителя о принятом решении (в случае отказа - с указанием основания) в течение трех рабочих дней со дня принятия решения.

      35. Отказ в оказании социальной помощи осуществляется в случаях:

      1) выявления недостоверных сведений, представленных заявителями;

      2) отказа, уклонения заявителя от проведения обследования материального положения лица (семьи);

      3) превышения размера среднедушевого дохода лица (семьи) установленного городским маслихатом порога для оказания социальной помощи.

4. Основания для прекращения и возврата предоставляемой социальной помощи

      36. Социальная помощь прекращается в случаях:

      1) смерти получателя;

      2) выезда получателя на постоянное проживание за пределы соответствующей административно-территориальной единицы;

      3) направления получателя на проживание в государственные медико-социальные учреждения;

      4) выявления недостоверных сведений, представленных заявителем.

      Выплата социальной помощи прекращается с месяца наступления указанных обстоятельств.

      37. Излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном или ином установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

5. Заключительное положение

      38. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит уполномоченный орган с использованием базы данных автоматизированной информационной системы "Е-Собес".

  Приложение 1
к правилам оказания социальной
помощи, установления размеров
и определения перечня
отдельных категорий
нуждающихся граждан
  форма

      Регистрационный номер семьи _______________

Сведения о составе семьи заявителя

      _____________________________ _______________________________
(Ф.И.О. заявителя) (домашний адрес, телефон)

№ п/п

Ф.И.О. членов семьи

Родственное отношение к заявителю

Год рождения













      Подпись заявителя ____________________ Дата ______________

      Ф.И.О. должностного лица органа,
уполномоченного заверять
сведения о составе семьи _________________________

  Приложение 2
к правилам оказания социальной
помощи, установления размеров
и определения перечня
отдельных категорий
нуждающихся граждан
  форма

АКТ
обследования для определения нуждаемости лица (семьи) в связи с наступлением трудной жизненной ситуации

      от "___" ________ 20___г. ______________________
(населенный пункт)

      1. Ф.И.О. заявителя ______________________________________________
2. Адрес места жительства ________________________________________
_______________________________________________________________
3. Трудная жизненная ситуация, в связи с наступлением которой заявитель обратился
за социальной помощью _____________________________________
____________________________________________________________________
4. Состав семьи (учитываются фактически проживающие в семье) ________ человек, в
том числе:

№ п/п

Ф.И.О.

Дата рождения

Родственное отношение к заявителю

Занятость (место работы, учебы)

Причина незанятости

Сведения об участии в общественных работах, профессиональной подготовке (переподготовке, повышении квалификации) или в активных мерах содействия занятости

Трудная жизненная ситуация

















      Всего трудоспособных _________ человек.
Зарегистрированы в качестве безработного в органах занятости _______ человек.
Количество детей: ______
обучающихся в высших и средних учебных заведениях на платной основе _______
человек, стоимость обучения в год ________ тенге.
Наличие в семье Участников Великой Отечественной войны, инвалидов Великой
Отечественной войны, приравненных к участникам Великой Отечественной войны и
инвалидам Великой Отечественной войны, пенсионеров, пожилых лиц, старше 80-ти лет,
лиц, имеющих социально значимые заболевания (злокачественные новообразования,
туберкулез, вирус иммунодефицита человека), инвалидов, детей-инвалидов (указать или добавить иную категорию) ________________________________________
________________________________________________________________
5. Условия проживания (общежитие, арендное, приватизированное жилье, служебное
жилье, жилой кооператив, индивидуальный жилой дом или иное - указать):
____________________________________________________________________
Расходы на содержание жилья:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Доходы семьи:

№ п/п

Ф.И.О. членов семьи (в том числе заявителя), имеющих доход

Вид дохода

Сумма дохода за предыдущий квартал (тенге)

Сведения о личном подсобном хозяйстве (приусадебный участок, скот и птица), дачном и земельном участке (земельной доли)

за квартал

в среднем за месяц





































      6. Наличие: автотранспорта (марка, год выпуска, правоустанавливающий документ,
заявленные доходы от его эксплуатации)
____________________________________________________________________
___________________________________________
иного жилья, кроме занимаемого в настоящее время, (заявленные доходы от его
эксплуатации) ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
7. Сведения о ранее полученной помощи (форма, сумма, источник):
___________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
___________________________________________________________________
8. Иные доходы семьи (форма, сумма, источник):
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
9. Обеспеченность детей школьными принадлежностями, одеждой, обувью:
____________________________________________________________________
10. Санитарно-эпидемиологические условия проживания:
____________________________________________________________________

      Председатель комиссии: _________________________ _____________________
Члены комиссии: ________________________ ______________________
________________________ ______________________
________________________ ______________________
________________________ ______________________
(подписи) (Ф.И.О.)

      С составленным актом ознакомлен(а): ____________________________
Ф.И.О. и подпись заявителя

      От проведения обследования отказываюсь _______________ Ф.И.О. и подпись
заявителя (или одного из членов семьи), дата
______________________________________________________________________
(заполняется в случае отказа заявителя от проведения обследования)

  Приложение 3
к правилам оказания социальной
помощи, установления размеров
и определения перечня
отдельных категорий
нуждающихся граждан
  форма

Заключение участковой комиссии № __ от _________ 20__ г.

      Участковая комиссия в соответствии с Правилами оказания социальной помощи,
установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан,
рассмотрев заявление и прилагаемые к нему документы лица (семьи), обратившегося за
предоставлением социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации
___________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество заявителя)
на основании представленных документов и результатов обследования материального
положения заявителя (семьи) выносит заключение о
__________________________________________________________________
(необходимости, отсутствии необходимости)
предоставления лицу (семье) социальной помощи с наступлением трудной жизненной ситуации

      Председатель комиссии:_________________ __________________________
Члены комиссии:_______________________ __________________________
_______________________ __________________________
_______________________ __________________________
_______________________ __________________________
(подписи) (Ф.И.О.)

      Заключение с прилагаемыми документами
в количестве ____ штук
принято "__"____________ 20__ г. ________________________________________
Ф.И.О., должность, подпись работника, акима поселка, села, сельского округа или
уполномоченного органа, принявшего документы.