"Мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқаруға беру қағидаларын және Мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқарудың үлгілік шартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 16 қаңтардағы № 17 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2021 жылғы 24 желтоқсандағы № 107 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 31 желтоқсанда № 26303 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқаруға беру қағидаларын және Мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқарудың үлгілік шартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 16 қаңтардағы № 17 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10111 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 75-бабының 3 және 6-тармақтарына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқаруға беру қағидаларында:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Қағидалар "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 75-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленді және мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқаруға беру, оның ішінде тендер өткізу, сенімгерлік басқарушылармен шарттар жасасу тәртібін айқындайды.";

      2-тармақта:

      1) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) Автомобиль жолдарын басқару жөніндегі ұлттық оператор – "Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген өкілеттіктерді жүзеге асыратын, жарғылық капиталына мемлекет жүз пайыз қатысатын акционерлік қоғам;";

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Объектіні кейіннен сатып алу құқығынсыз сенімгерлік басқаруға беру мыналарды:

      1) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның немесе жергілікті атқарушы органның шешімі бойынша объектіні заңды тұлғалардың жарғылық капиталын төлеуге бергенге дейін;

      2) газ құбырлары мен электрмен және энергиямен жабдықтау объектілерін беру;

      3) стратегиялық объектілерді, сондай-ақ меншігінде стратегиялық объектілері бар заңды тұлғалардағы акциялар пакеттерін (қатысу үлестерін) беру;

      4) жылжымайтын мүлік объектілерін және халықаралық келісімдерді іске асыру үшін құрылған акционерлік қоғамдардың акцияларын беру;

      5) мемлекеттік ақпараттық жүйелерді беру;

      6) қылмыстық-атқару жүйесінің мемлекеттік мекемелері мен мемлекеттік кәсіпорындарының балансына бекітілген объектілерді беру;

      7) заңды тұлғалардың дауыс беретін акцияларын (жарғылық капиталға қатысу үлестерін) дербес білім беру ұйымдарына, Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасына және оның жүйесіне кіретін заңды тұлғаларға, Дүниежүзі қазақтары қауымдастығына беру;

      8) жалпыға ортақ пайдаланылатын халықаралық және республикалық маңызы бар автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, ақылы қозғалысты ұйымдастыру үшін Автомобиль жолдарын басқару жөніндегі ұлттық операторға беру;

      9) Автомобиль жолдарын басқару жөніндегі ұлттық оператордың мемлекеттік акциялар пакетін беру;

      10) опера және балет өнерін дамыту үшін құрылған, жалпы алаңы кемінде 40 000 шаршы метр ғимараттарды, құрылыс-жайларды, жабдықтарды және өзге мүлікті қамтитын кешендер түріндегі мәдениет объектілерін беру;

      11) Заңның 14-бабына сәйкес мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган бекітетін тізбеге сәйкес мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның аумақтық бөлімшелерінің активтерін мемлекеттік мүлікті есепке алу саласындағы бірыңғай операторға беру;

      12) денсаулық сақтау объектілерін салуды, күтіп-ұстауды және пайдалануды ұйымдастыру үшін жылжымайтын мүлікті Денсаулық сақтау саласындағы ұлттық операторға беру;

      13) "Астана" халықаралық қаржы орталығы аумағында тіркелген заңды тұлғалардың мемлекеттік акциялар пакетін (қатысу үлестерін) "Астана" халықаралық қаржы орталығының әкімшілігі" акционерлік қоғамына беру;

      14) ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге арналған ұлттық қауіпсіздік органдарының объектілерін ақпараттандыру және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету салаларындағы мемлекеттік монополия субъектісіне беру;

      15) білім беру саласындағы уәкілетті органмен және сенімгерлік басқарушымен келісу бойынша мемлекеттің жүз пайыз қатысатын жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының дауыс беретін акцияларын (жарғылық капиталға қатысу үлестерін) беру;

      16) ғимараттарды, құрылыстарды, жабдықтарды және өзге де мүлікті қамтитын кешендер түріндегі республикалық және жергілікті маңызы бар тарихи және мәдениет ескерткіштерін беру жағдайларын қоспағанда, тендерлік негізде жүзеге асырылады.";

      8-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Объектіні тендер өткізбестен сенімгерлік басқаруға беру кезінде құрылтайшының басшысы не оның міндетін атқарушы адам өтініш берілген күннен бастап жиырма жұмыс күнінен кешіктірмей сенімгерлік басқарушымен шарт жасасады.

      Объектіні осы Қағидалардың 5-тармағы 15) тармақшасында көзделгендей, тендер өткізбестен сенімгерлік басқаруға беру кезінде Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексіне сәйкес құрылтайшының басшысы не оның міндетін атқарушы адам өтініш берілген күннен бастап жиырма жұмыс күнінен кешіктірмей сенімгерлік басқарушымен шарт жасасады.";

      9-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Басқару органы (акционерлік қоғам акцияларының мемлекеттік пакетіне және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктегіндегі қатысу үлестеріне қатысты) және (немесе) баланс ұстаушы (жылжымалы және жылжымайтын мемлекеттік мүлікке қатысты) объектіні сенімгерлік басқаруға беру үшін құрылтайшыға мынадай ақпаратты ұсынады:";

      12-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "12. Тендерлік комиссияның құрамына құрылтайшының, басқару органының, жергілікті өкілді органдардың және басқа да мемлекеттік органдардың және олардың аумақтық бөлімшелерінің, "Атамекен" Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасының және өңірлік кәсіпкерлер палаталарының (Жергілікті атқарушы органдардың не аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімі аппараттарының жанындағы комиссияларда), жергілікті қоғамдастықтар мен өзге де ұйымдардың өкілдері кіреді".";

      13-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) объектіні кейіннен сатып алу құқығынсыз сенімгерлік басқаруға берген кезде сыйақының 50%-дан аспайтын шекті мөлшерін белгілейді (құрылтайшының сенімгерлік басқаруынан түсетін таза кіріске пайыздық арақатынаста);";

      14-тармақта:

      бірінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "14. Объектіні сенімгерлік басқаруға беру кезінде құрылтайшы тендер өткізгенге дейін кемінде күнтізбелік он бес күн бұрын тізілімнің веб-порталында қазақ және орыс тілдерінде тендер өткізу туралы хабарлама жариялайды, онда мынадай мәліметтер қамтылады:";

      6) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "6) объектіні кейіннен сатып алу құқығымен сенімгерлік басқаруға берген кезде объектінің алғашқы және (немесе) бастапқы бағасын;";

      19-тармақ мынадай мазмұнда жазылсын, ал орысша мәтіні өзгеріссіз қалады:

      "19. Тендерге немесе жабық тендерге қатысу үшін объекті:

      оның алғашқы бағасының он бес пайызы мөлшерінде кейіннен сатып алу құқығымен берген жағдайда;

      оның баланстық құнының үш пайызы мөлшерінде кейін сатып алу құқығынсыз сенімгерлік басқаруға берген жағдайда кепілдік жарна әрбір объект үшін жеке белгіленеді.";

      23-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) республикалық меншікті жекешелендіруден алынған қаражат бойынша – Қазақстан Республикасының Ұлттық қорына, коммуналдық меншіктен – тиісті жергілікті бюджетке аударады және осы төлем шарт бойынша (объект сатып алу құқығымен берілген жағдайда) тиісті аванстық төлем шотына есептеледі;";

      25-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Жоғарыда көрсетілген деректер өзгерген кезде қатысушы бір жұмыс күні ішінде тізілімнің веб-порталындағы деректерге тиісті өзгерістер енгізеді.";

      29-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "29. Тендер немесе жабық тендер демалыс және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабында көзделген мереке күндерін қоспағанда, сейсенбіден бастап жұма аралығында тізілімнің веб-порталында өткізіледі. Тендер Нұр-Сұлтан қаласының уақыты бойынша сағат 10:00-де басталып, 13:00-ге дейінгі кезеңде өткізіліп, тендер өткізілген күні аяқталады.";

      36-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "36. "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 100-бабының 2-тармағына сәйкес сауда-саттық ашық болып табылады. Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігін, қоршаған табиғи ортасын қорғауды, сыртқы экономикалық жағдайын қозғайтын ерекше жағдайларда Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша тендер жабық болуы мүмкін.";

      39-1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "39-1. Тендерді немесе жабық тендерді ұйымдастыруды және өткізуді құрылтайшы жүзеге асырады.

      Кейіннен сатып алу құқығымен сенімгерлік басқару объектісін бірінші тендерге немесе жабық тендерге қойған кезде объектінің бастапқы бағасы алғашқы бағаға тең болады.

      Кейіннен сатып алу құқығымен сенімгерлік басқару объектісін екінші және үшінші сауда-саттыққа қойған кезде бастапқы баға алдыңғы тендердің немесе жабық тендердің бастапқы бағасынан елу пайызға төмендетіледі.

      Кейіннен сатып алу құқығымен сенімгерлік басқару объектісін төртінші және кейінгі сауда-саттыққа шығарған кезде бастапқы баға үшінші сауда-саттықтың бастапқы бағасына тең болады.

      Тендер немесе кейіннен сатып алу құқығымен сенімгерлік басқару объектісі бойынша жабық тендер басталған кезде тіркелген қатысушылар болмаған жағдайда, тендер немесе жабық тендер өтпеді деп танылады. Егер қатысушы бастапқы бағадан кем болмайтын құн ұсынса, бір ғана қатысушы қатысқан тендер немесе жабық тендер өтті деп танылады.

      Мүлікті кейіннен сатып алу құқығымен сенімгерлік басқаруға беру жөніндегі әрбір келесі тендер немесе жабық тендер алдыңғы тендер немесе жабық тендер өткізілген күннен бастап күнтізбелік отыз күннен кешіктірілмей өткізіледі.";

      44-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) егер тендердің немесе жабық тендердің жалғыз қатысушысы бастапқы бағадан кем болатын құнды ұсынған;";

      мынадай мазмұндағы 50-2-тармақпен толықтырылсын:

      "50-2. Сенімгерлік басқару объектісін сатып алу Қазақстан Республикасы Үкіметі "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңның 101-105-баптарына сәйкес бекіткен Жекешелендіру объектілерін сату қағидаларына сәйкес жүргізіледі.";

      Көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқарудың үлгілік шарты осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Мемлекеттік активтерді басқару саясаты департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
А. Иргалиев

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Қаржы министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2021 жылғы 24 желтоқсандағы
№ 107 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 16 қаңтардағы
№ 17 бұйрығына
2-қосымша

Мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқарудың үлгілік шарты

__________қаласы

20__ жылғы "___"________

      Бұдан әрі "Құрылтайшы" деп аталатын

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________ атынан

      (мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның немесе оның аумақтық бөлімшесінің немесе

      жергілікті атқарушы органның (жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын, жергілікті

      атқарушы орган коммуналдық меншікті басқаруға уәкілеттік берген атқарушы органның) не

      аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімі аппаратының атауы)

      Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 20 __ жылғы "___" ____________ № ____

      бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік

      және жекешелендіру комитеті туралы ереженің немесе Қазақстан Республикасының Қаржы

      министрлігі Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитетінің 20 ____ жылғы "___"

      _____________ № __ бұйрығымен бекітілген

      ___________________________________________________________________________

      (мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның аумақтық бөлімшесінің атауы)

      туралы ереженің немесе жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын жергілікті атқарушы

      орган, аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің аппараты коммуналдық

      меншікті басқаруға уәкілеттік берген атқарушы орган ережесінің негізінде әрекет ететін

      басшы

      ___________________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      бір тараптан және бұдан әрі "Сенімгерлік басқарушы" деп аталатын

      ________________________________________________________________ атынан

      (заңды тұлғаның атауы, жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      _______________________________________________________________________

      20__ жылғы "__" ______ № ____ жарғының, ереженің, сенімхаттың негізінде әрекет ететін

      ________________________________________________

      екінші тараптан, бірлесіп "Тараптар" деп аталатындар, 20 __ жылғы "___" ________ № ____

      шешімі негізінде (тендер өткізбестен объектіні сенімгерлік басқаруға беру кезінде

      құрылтайшының бұйрығы/тендер өткізу кезінде объектіні сенімгерлік басқаруға беру кезінде

      электрондық сауда-саттық нәтижелерінің хаттамасы)

      төмендегілер туралы осы Шартты (бұдан әрі – Шарт) жасасты:

      1. Шарттың мәні

      1.1. Құрылтайшы Сенімгерлік басқарушыға бұдан әрі "Объект" деп аталатын

      ___________________________________________________________________________

      (мүліктің атауы)

      сенімгерлік басқаруға береді, ал Сенімгерлік басқарушы Қазақстан Республикасының немесе

      әкімшілік-аумақтық бірліктің атынан Құрылтайшы ретінде әрекет ететін Пайда алушының

      мүдделеріне сай Объектіні басқаруды жүзеге асыруға міндеттенеді. Объектінің нарықтық

      құны ____________ теңгені құрайды, оның ішінде Шарт жасалған кезде кепілдік жарна ретінде

      ______________ теңге төленді.

      Объектінің нарықтық құны Қазақстан Республикасы Үкіметі бекіткен Жекешелендіру

      объектілерін сату қағидаларына сәйкес "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңының

      101-105-баптарына сәйкес индекстеледі (объектіні кейіннен сатып алу құқығымен сенімгерлік

      басқаруға беру кезінде қолданылады).

      1.2. Объект Сенімгерлік басқарушыға Қазақстан Республикасының заңнамасында және

      осы Шартта көзделген тәртіппен және талаптарда сенімгерлікпен басқаруға беріледі.

      1.3. Сенімгерлік басқарушы өзіне мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқару шарты

      бойынша берілген жылжымайтын мүлікті тек қана Қазақстан Республикасының заңдарында,

      мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқару туралы шартта көзделген жағдайларда не

      мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқару құрылтайшысының жазбаша келісімімен иеліктен

      шығарады немесе кепілге береді. Егер Қазақстан Республикасының заңдарында немесе

      мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқару туралы шартта өзгеше көзделмесе, сенімгерлік

      басқарушы жылжымалы мүлікке билік етуге құқылы.

      1.4. Осы Шарт Сенімгерлік басқарушының Объектіге сенімгерлік басқаруды жүзеге

      асыруға құқығын куәландыратын негіздеме болып табылады.

      1.5. Құрылтайшы Сенімгерлік басқарушыға берілген күні Объектінің:

      1) кепілде тұрмағанын;

      2) үшінші тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық салынғанын / салынбағанын;

      3) сатуға қойылмағанын растайды.

      1.6. Объектіні сенімгерлік басқаруға беру оған меншік құқығының Сенімгерлік

      басқарушыға өтуіне әкеп соқтырмайды.

      1.7. Сенімгерлік басқарушының Объектіні басқару бойынша құқықтары мен міндеттері

      Объект Сенімгерлік басқарушыға берілген сәттен басталады. Объектіні беру (қабылдап

      алу-беру актісін жасау, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес акционерлердің,

      жауапкершілігі шектеулі серіктестіктерге қатысушылардың тізіліміне тиісті жазбаны енгізу

      немесе сенімгерлік басқаруға берілетін Объектіге байланысты өзгесі) __________________

      жолымен осы Шартқа қол қойылған сәттен бастап _____________ жұмыс күні ішінде

      жүргізіледі.

      2. Тараптардың құқықтары

      2.1. Құрылтайшының:

      1) жазбаша сұрау салу бойынша Объектіні басқару жөніндегі Сенімгерлік

      басқарушының қызметі туралы ақпарат (есеп) алуға;

      2) Сенімгерлік басқарушының қызметіне араласпай, осы Шарт бойынша Сенімгерлік

      басқарушы міндеттемелерінің орындалуын, оның ішінде Объектіні басқару тиімділігінің

      мониторингін жүргізуге, Шарт бойынша міндеттемелердің орындалуы жөніндегі сенімгерлік

      басқарушының есебін тыңдау жолымен бақылауға;

      3) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де әрекеттерді жасауға

      құқығы бар.

      2.2. Сенімгерлік басқарушының:

      1) Құрылтайшының мүддесіне сай сенімгерлік басқаруға берілген Объектіге қатысты

      заңды және іс жүзіндегі әрекеттерді жасауға;

      2) мемлекеттік мүлікті сенімгерлік басқару кезінде өзі жүргізген қажетті шығыстарды:

      кейіннен сатып алу құқығынсыз сенімгерлік басқаруға берілген объектілер бойынша

      осы Шартқа қосымшаға сәйкес нысан бойынша Сенімгерлік басқару объектісі бойынша

      шығыстарды өтеу актісін ұсынған кезде сенімгерлік мүлікті пайдаланудан түскен кірістер

      есебінен немесе тиісті қаржы жылына арналған бюджетте бюджеттік бағдарламаның тиісті

      әкімшісінің

      ____________________________________________________________________

      (бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы)

      ағымдағы ___________________________________________________________

      (бюджеттік бағдарлама әкімшісінің атауы)

      бюджеттік бағдарламасы бойынша көзделген қаражат есебінен өтеуге;

      кейіннен сатып алу құқығымен сенімгерлік басқаруға берілген объектілер бойынша

      сенімгерлік мүлікті пайдаланудан түскен кірістер есебінен өтеуге (объектіні тендерлік негізде

      сенімгерлік басқаруға беру кезінде тендерлік комиссияның тиісті шешімі болған

      кезде/объектіні тендер өткізбестен сенімгерлік басқаруға беру кезінде басқару

      органның/баланс ұстаушының ұсынысы болған кезінде қолданылады);

      3) кейіннен сатып алу құқығынсыз объектіні сенімгерлік басқаруға беру кезінде бар

      болған жағдайда және құрылтайшының сенімгерлік басқаруынан түскен таза пайданың

      есебінен ______ мөлшерінде (құрылтайшының сенімгерлік басқарудан түсетін таза кірісіне

      қатысты пайыздық арақатынаста, бірақ тендер өткізу туралы хабарламада көрсетілген шекті

      мөлшерден аспайтын) сыйақы алуға(объектіні тендерлік негізде сенімгерлік басқаруға беру

      кезінде тендерлік комиссияның тиісті шешімі болған кезде/объектіні тендер өткізбестен

      сенімгерлік басқаруға беру кезінде басқару органның/баланс ұстаушының ұсынысы болған

      кезде қолданылады);

      4) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзіне сенімгерлік басқаруға

      берілген Объектіні сатып алуға (объектіні кейіннен сатып алу құқығымен сенімгерлік

      басқаруға беру кезінде қолданылады );

      5) өзіне сенімгерлік басқаруға берілген Объектіні мерзімінен бұрын сатып алуға

      (объектіні кейіннен сатып алу құқығымен сенімгерлік басқаруға беру кезінде қолданылады);

      6) осы Шартта және Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында

      көзделген өзге де құқықтарды жүзеге асыруға құқығы бар.

      3. Тараптардың міндеттері

      3.1. Құрылтайшы:

      1) Сенімгерлік басқарушыға Объектіні осы Шартта белгіленген мерзімдерде беруге;

      2) Сенімгерлік басқарушыға осы Шарт бойынша оның міндеттерін жүзеге асыруы үшін

      қажетті құжаттарды беруге;

      3) осы Шарттың қолданылу мерзімі ішінде Сенімгерлік басқарушыны хабардар етпей,

      Объектіні сенімгерлік басқаруға үшінші тұлғаларға беру туралы шешімдер қабылдамауға;

      4) осы Шарттың қолданылу мерзімі ішінде Объектіні кепілдікке бермеуге, үшінші

      тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық салмауға және үшінші тұлғаларға сатуға қоймауға

      міндетті.

      3.2. Сенімгерлік басқарушы:

      1) Объектіні тиімді басқаруды жүзеге асыруға;

      2) Объектінің сақталуын қамтамасыз етуге;

      3) өзінің Сенімгерлік басқарушы ретінде әрекет ететінін көрсете отырып, сенімгерлік

      басқаруға берілген Объектімен мәмілелерді өз атынан жасауға;

      4) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қажетті болып табылатын барлық

      рұқсат беру құжаттарын уәкілетті мемлекеттік органдардан алуға;

      5) осы Шартқа сәйкес Сенімгерлік басқарушының құқықтары мен міндеттерін жүзеге

      асыруға;

      6) осы Шарттың 1.3-тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда, Объектіні іс

      жүзінде иеліктен шығаруға әкеп соғатын кез келген заңды және іс жүзіндегі әрекеттерді

      жасамауға;

      7) сенімгерлік басқаруға алған Объектіні өз меншігіндегі мүліктен оқшаулауға

      міндетті. Объект сенімгерлік басқарушының бөлек балансында көрсетіледі және ол бойынша

      дербес есеп жүргізіледі;

      8) Объектіні сенімгерлік басқарумен байланысты қызмет бойынша есеп айырысу үшін

      бөлек банк шотын ашуға (бағалы қағаздарды және жарғылық капиталға қатысу үлестерін

      сенімгерлік басқаруға беру кезінде осындай есеп айырысуларды жүргізу қажет болған

      жағдайда қолданылады);

      9) __________ бюджет кірісіне_________________ бюджеттік сыныптама кодына тиісті

      мемлекеттік кірістер департаментінің бизнес сәйкестендіру нөмірін міндетті түрде көрсете

      отырып, мынадай деректемелер бойынша: ____________________________________

      құрылтайшының сенімгерлік басқарудан түскен таза кірісін (объектіні кейіннен сатып алу

      құқығынсыз сенімгерлік басқаруға беру кезінде сыйақыны шегере отырып) аударуды

      қамтамасыз етуге (бағалы қағаздарды және жарғылық капиталға қатысу үлестерін қоспағанда,

      объектіні сенімгерлік басқаруға беру кезінде қолданылады);

      9-1) Заңның 186-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі (жергілікті

      атқарушы орган) пайыздық арақатынаста белгіленген мөлшерде акционерлік қоғамның

      (жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің) таза табысының бір бөлігін дивидендтер (кіріс)

      төлеуге бюджет кірісіне ___________ жіберуді қамтамасыз етуге (бағалы қағаздарды және

      жарғылық капиталға қатысу үлестерін сенімгерлік басқаруға беру кезінде қолданылады);

      10) мемлекеттік мекеменің балансына бекітілген республикалық және коммуналдық

      мүлікті кейіннен сатып алу құқығынсыз сенімгерлік басқаруға беруді қоспағанда, мүлік

      салығы, Объект бойынша жер салығы және көлік салығы бойынша салықтық міндеттемелерді

      орындауға;

      11) Құрылтайшыға оның Шартты тиісінше орындамауы салдарынан келтірілген

      залалды өтеуге;

      12) Шартты тиісінше орындау мақсатында сенімгерлік басқару бойынша іс-қимылдар

      нәтижесінде туындайтын міндеттерді орындауға;

      13) Құрылтайшыға жылдық есепті жазбаша түрде _____________________

      (ұсыну мерзімдері)

      беруге;

      14) Құрылтайшыға _______________________________________ шарттың

      (ұсыну мерзімдері)

      барлық қолданылу мерзімінің есебін жазбаша түрде беруге;

      15) сенімгерлік басқарушының осы Шартпен өзінің сенімгерлік басқаруына берілген

      мемлекеттік мүлікпен байланысты қаржылық қызметі туралы есебін "Мемлекеттік мүлікті

      басқару жөніндегі функцияларды орындауға қатысатын жеке және заңды тұлғалардың

      мемлекеттік меншікпен байланысты мүліктік сипаттағы барлық мәмілелер және қаржылық

      қызмет туралы есептер беруінің қағидалары мен мерзімдерін бекіту туралы" Қазақстан

      Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 4 наурыздағы № 130 қаулысында (бұдан әрі - Қаулы)

      айқындалған тәртіппен беруге;

      16) мемлекеттік мүлікті иеліктен шығару туралы немесе оны кепілге беру туралы

      мәмілені жасасқан жағдайда, мемлекеттік меншікпен байланысты мүліктік сипаттағы барлық

      мәмілелер туралы есепті Қаулыда айқындалған тәртіппен _____________________ беруге;

      (ұсыну мерзімдері)

      17) осы Шартқа Тараптар қол қойған күннен бастап күнтізбелік 15 күн ішінде осы

      Шартты мемлекеттік тіркеу бойынша шараларды қабылдауға (жылжымайтын мүлікті

      сенімгерлік басқаруға берген кезінде қолданылады);

      18) Объектіні Құрылтайшыға осы Шарттың күші жойылған кезде (шарттың мерзімі

      аяқталғанда, Шартты мерзімінен бұрын бұзғанда) он жұмыс күні ішінде беруге;

      19) өзге де міндеттемелерді орындауға (сенімгерлік басқаруға берілетін Объектіге

      байланысты) міндетті.

      4. Тараптардың жауапкершілігі

      4.1. Сенімгерлік басқарушы Объектіні басқару кезінде еңсерілмейтін күш әрекеті

      келтірген зиянды немесе залалды қоспағанда, Құрылтайшының мүддесіне келтірілген кез

      келген зиян немесе залал үшін жауапты болады.

      4.2. Тараптар осы Шарт бойынша өздерінің міндеттемелерін орындамағаны немесе

      тиісінше орындамағаны үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапты

      болады.

      5. Форс-мажор

      5.1. Егер осы Шарт бойынша міндеттемелерінің толық немесе ішінара орындалмауы

      еңсерілмейтін күш жағдайларының (жер сілкінісі, топан су, өрт, эмбарго, соғыс немесе әскери

      қимылдар, мемлекеттік органдардың міндеттемелердің орындалуына тыйым салатын немесе

      қандай да бір кедергі келтіретін нормативтік құқықтық актілерді шығаруы) салдарынан болса,

      бұл жағдайлар Тараптардың еркіне тәуелді болмаған және осы Шарт бойынша Тараптардың

      кез келгені өздерінің міндеттемелерін орындауы мүмкін болмаған жағдайда Тараптар ол үшін

      жауапкершіліктен босатылады.

      5.2. Осы Шарт бойынша міндеттемелерді орындау мерзімі еңсерілмейтін күш

      жағдайлары, сондай-ақ осы жағдайлардан туындаған салдар болған уақытқа тең мерзімге

      кейінге қалдырылады.

      5.3. Тараптардың кез келгені еңсерілмейтін күш жағдайлары туындаған кезде екінші

      Тарапқа осы жағдайлардың туындағаны туралы жазбаша түрде күнтізбелік 30 күн ішінде

      хабарлауға міндетті.

      5.4. Хабардар етпеу немесе уақтылы хабардар етпеу Тарапты кез келген жоғарыда

      көрсетілген жағдайға міндеттеменің орындалмауы жауапкершілігінен босататын негіздеме

      ретінде сілтеме жасау құқығынан айырады.

      5.5. Егер Тараптардың міндеттемелерді толық немесе ішінара орындауының мүмкін

      еместігі 2 (екі) күнтізбелік айдан асса, онда Тараптар осы Шартты бұзуға құқылы.

      6. Құпиялылық

      6.1. Тараптар Шарттағы барлық ақпарат құпия болып табылады деп келісті және

      Тараптар оны қорғау үшін барлық қажетті шараларды қабылдайды.

      6.2. Тараптардың әрқайсысы екінші Тараптан алынған құпия ақпаратты жарияламауға

      міндеттенеді және Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында тікелей

      көзделген жағдайларды қоспағанда, осы ақпаратты екінші Тараптың алдын ала жазбаша

      келісімінсіз үшінші тұлғаларға ашуға құқығы жоқ.

      7. Дауларды шешу

      7.1. Осы Шарттан туындайтын барлық даулар мен келіспеушіліктер келіссөздер

      жолымен шешіледі.

      7.2. Даулар мен келіспеушіліктерді келіссөздер жолымен шешу мүмкін болмаған

      жағдайда, дау заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының сот

      органдарында қаралуы тиіс.

      8. Шарттың қолданылу мерзімі

      8.1. Осы Шарт Тараптар қол қойған күннен бастап күшіне енеді және

      _____________________________________________ дейін қолданылады.

      Шарттың қолданылу мерзімін ұзартуға жол берілмейді.

      9. Шарт талаптарының орындалуын бақылау

      9.1. Осы Шарт талаптарының орындалуын бақылауды Құрылтайшы жүзеге асырады.

      Құрылтайшы осы мақсатта басқа да мүдделі мемлекеттік органдар өкілдерінің қатысуымен

      комиссия құра алады. Сенімгерлік басқарушы осындай комиссияның қарауына қажетті

      құжаттар мен есептерді комиссия белгілеген нысан бойынша және мерзімдерде беруі тиіс.

      10. Өзге де талаптар

      10.1. Осы Шартта көзделмеген қалған барлық жағдайларда Тараптар Қазақстан

      Республикасының заңнамасын басшылыққа алады.

      10.2. Құрылтайшы және Сенімгерлік басқарушы өзара келісім бойынша қосымша

      келісімдер жасау арқылы осы Шартқа өзгерістер мен толықтырулар енгізуге құқылы.

      10.3. Осы Шартқа барлық қосымша келісімдер оның ажырамас бөлігі болып табылады

      және оларға Тараптардың қол қоюға тиіс уәкілетті өкілдері қол қояды.

      10.4. Осы Шарттың қолданылу мерзімінің тоқтатылуы ол бойынша Тараптар

      міндеттемелерінің тоқтауына әкеп соқтырады, бірақ Тараптардың осы Шарт талаптарын

      орындауы кезінде бұзушылықтар орын алса, осы Шарттың Тараптарын жауапкершіліктен

      босатпайды.

      10.5. Сатып алу құқығынсыз Сенімгерлік басқару шарты тоқтаған жағдайда

      Сенімгерлік басқарушы қабылдау-беру актісі бойынша 10 (он) жұмыс күні ішінде Объектіні

      Құрылтайшыға қайтарады.

      10.6. Осы Шарт бірдей заңды күші бар мемлекеттік және орыс тілдерінде 2 (екі) данада,

      Тараптардың әрқайсысы үшін бір-бір данадан жасалды.

      11. Тараптардың мекенжайлары мен деректемелері:

Құрылтайшы

Сенімгерлік басқарушы

__________
(қолы)

________________________
(басшының немесе оны
алмастыратын тұлғаның
тегі, аты, әкесінің аты
(болған жағдайда)

__________
(қолы)

___________________
(тегі, аты, әкесінің
(болған жағдайда)


О внесении изменений и дополнений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 16 января 2015 года № 17 "Об утверждении Правил передачи государственного имущества в доверительное управление и Типового договора доверительного управления государственным имуществом"

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 декабря 2021 года № 107. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 декабря 2021 года № 26303

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 16 января 2015 года № 17 "Об утверждении Правил передачи государственного имущества в доверительное управление и Типового договора доверительного управления государственным имуществом" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10111) следующие изменения и дополнения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с пунктами 3 и 6 статьи 75 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе" ПРИКAЗЫВAЮ:";

      в Правилах передачи государственного имущества в доверительное управление, утвержденных указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 75 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе" и определяют порядок передачи государственного имущества в доверительное управление, в том числе проведения тендера, заключения договоров с доверительными управляющими.";

      в пункте 2:

      подпункт 1) изложить в следующей редакции:

      "1) Национальный оператор по управлению автомобильными дорогами – акционерное общество со стопроцентным участием государства в уставном капитале, осуществляющее полномочия, установленные Законом Республики Казахстан "Об автомобильных дорогах";";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Передача объекта в доверительное управление без права последующего выкупа осуществляется на тендерной основе, за исключением следующих случаев:

      1) до передачи объекта в оплату уставного капитала юридических лиц по решению уполномоченного органа по государственному имуществу или местного исполнительного органа;

      2) передачи газопроводов и объектов электро-энергоснабжения;

      3) передачи стратегических объектов, а также пакетов акций (долей участия) в юридических лицах, в собственности которых находятся стратегические объекты;

      4) передачи объектов недвижимости и акций акционерных обществ, созданных в реализацию международных соглашений;

      5) передачи государственных информационных систем;

      6) передачи объектов, закрепленных на балансе государственных учреждений и государственных предприятий уголовно-исполнительной системы;

      7) передачи голосующих акций (долей участия в уставном капитале) юридических лиц автономным организациям образования, Национальной палате предпринимателей Республики Казахстан и юридическим лицам, входящим в ее систему, Всемирной Aссоциации казахов;

      8) передачи автомобильных дорог общего пользования международного и республиканского значения Национальному оператору по управлению автомобильными дорогами для строительства, реконструкции, организации платного движения;

      9) передачи государственного пакета акций Национального оператора по управлению автомобильными дорогами;

      10) передачи объектов культуры в виде комплексов, включающих здания, сооружения, оборудования и иное имущество, созданных для развития оперного и балетного искусства, общей площадью не менее 40 000 квадратных метров;

      11) передачи единому оператору в сфере учета государственного имущества активов территориальных подразделений уполномоченного органа по государственному имуществу, согласно перечню, утверждаемому уполномоченным органом по государственному имуществу в соответствии со статьей 14 Закона;

      12) передачи недвижимого имущества Национальному оператору в области здравоохранения для организации строительства, содержания и эксплуатации объектов здравоохранения;

      13) передачи государственных пакетов акций (долей участия) юридических лиц, зарегистрированных на территории Международного финансового центра "Aстана" акционерному обществу "Aдминистрация Международного финансового центра "Aстана";

      14) передачи субъекту государственной монополии в сферах информатизации и обеспечения информационной безопасности объектов органов национальной безопасности, предназначенных для обеспечения информационной безопасности;

      15) передачи голосующих акций (долей участия в уставном капитале) организаций высшего и (или) послевузовского образования со стопроцентным участием государства по согласованию с уполномоченным органом в области образования и доверительным управляющим;

      16) передачи памятников истории и культуры республиканского и местного значения в виде комплексов, включающих здания, сооружения, оборудование и иное имущество.";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. При предоставлении объекта в доверительное управление без проведения тендера договор с доверительным управляющим заключается руководителем учредителя, либо лицом, исполняющим его обязанности, не позднее двадцати рабочих дней со дня подачи заявления.

      При предоставлении в доверительное управление без проведения тендера объекта, предусмотренного подпунктом 15) пункта 5 настоящих Правил, договор с доверительным управляющим заключается в соответствии с Гражданским кодексом Республики Казахстан руководителем учредителя, либо лицом, исполняющим его обязанности, не позднее двадцати рабочих дней со дня подачи заявления.";

      абзац первый пункта 9 изложить в следующей редакции:

      "9. Орган управления (в отношении государственного пакета акций акционерного общества и долей участия в товариществе с ограниченной ответственностью) и (или) балансодержатель (в отношении движимого и недвижимого государственного имущества) для передачи объекта в доверительное управление представляет учредителю следующую информацию:";

      часть вторую пункта 12 изложить в следующей редакции:

      "12. В состав тендерной комиссии включаются представители учредителя, органа управления, местных представительных органов и других государственных органов, и их территориальных подразделений, Национальной палаты предпринимателей Республики Казахстан "Атамекен" и региональных палат предпринимателей (в Комиссии при местных исполнительных органах либо аппаратах акима города районного значения, села, поселка, сельского округа), местных сообществ и иных организаций.";

      подпункт 4) пункта 13 изложить в следующей редакции:

      "4) при передаче объекта в доверительное управление без права последующего выкупа устанавливает предельный размер вознаграждения (в процентном соотношении к чистому доходу от доверительного управления учредителя), составляющий не более 50%;";

      в пункте 14:

      абзац первый изложить в следующей редакции:

      "14. При передаче объекта в доверительное управление учредитель публикует извещение о проведении тендера на веб-портале реестра на казахском и русском языках не менее чем за пятнадцать календарных дней до его проведения, который содержит следующие сведения:";

      подпункт 6) изложить в следующей редакции:

      "6) при передаче объекта в доверительное управление с правом последующего выкупа начальную и (или) стартовую цену объекта;";

      подпункт 1) пункта 23 изложить в следующей редакции:

      "1) по средствам, полученным от приватизации республиканской собственности, перечисляет в Национальный фонд Республики Казахстан, от коммунальной собственности – в соответствующий местный бюджет и данный платеж засчитывается в счет причитающегося авансового платежа по договору (в случае передачи объекта с правом выкупа);";

      часть вторую пункта 25 изложить в следующей редакции:

      "При изменении вышеуказанных данных участник в течение одного рабочего дня вносит соответствующие изменения в данные на веб-портале реестра.";

      пункт 29 изложить в следующей редакции:

      "29. Тендер или закрытый тендер на веб-портале реестра проводится со вторника по пятницу, за исключением выходных и праздничных дней, предусмотренных статьей 5 Закона Республики Казахстан "О праздниках в Республике Казахстан". Тендер начинается в период с 10:00 до 13:00 часов по времени города Нур-Султана и заканчивается в день проведения тендера.";

      пункт 36 изложить в следующей редакции:

      "36. В соответствии с пунктом 2 статьи 100 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе" торги являются открытыми. В исключительных случаях, затрагивающих национальную безопасность, охрану окружающей природной среды, внешнеэкономическое положение Республики Казахстан, по решению Правительства Республики Казахстан тендер может быть закрытым.";

      пункт 39-1 изложить в следующей редакции:

      "39-1. Организация и проведение тендера или закрытого тендера осуществляются учредителем.

      При выставлении объекта доверительного управления с правом последующего выкупа на первый тендер или закрытый тендер стартовая цена объекта равна начальной цене.

      При выставлении объекта доверительного управления с правом последующего выкупа на вторые и третьи торги стартовая цена снижается на пятьдесят процентов от стартовой цены предыдущего тендера или закрытого тендера.

      При выставлении объекта доверительного управления с правом последующего выкупа на четвертые и последующие торги стартовая цена равна стартовой цене третьих торгов.

      В случае отсутствия зарегистрированных участников на момент начала тендера или закрытого тендера по объекту доверительного управления с правом последующего выкупа тендер или закрытый тендер признается несостоявшимся. Тендер или закрытый тендер, в котором участвовал только один участник, признается состоявшимся, если участник предложил стоимость не менее стартовой цены.

      Каждый последующий тендер или закрытый тендер по передаче имущества в доверительное управление с правом последующего выкупа проводится не позднее тридцати календарных дней с даты предыдущего тендера или закрытого тендера.";

      подпункт 2) пункта 44 изложить в следующей редакции:

      "2) если единственный участник тендера или закрытого тендера предложил стоимость менее стартовой цены;";

      дополнить пунктом 50-2 следующего содержания:

      "50-2. "Выкуп объекта доверительного управления производится в соответствии с Правилами продажи объектов приватизации, утвержденными Правительством Республики Казахстан в соответствии со статьями 101-105 Закона "О государственном имуществе.";

      Типовой договор доверительного управления государственным имуществом, утвержденный указанным приказом, изложить в редакции согласно приложению, к настоящему приказу.

      2. Департаменту политики управления государственными активами в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
А. Иргалиев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

  Приложение
к приказу Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 24 декабря 2021 года № 107
  Приложение 2
к приказу Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 16 января 2015 года № 17

Типовой договор доверительного управления государственным имуществом

город __________

"___" _________ 20__ года

      _________________________________________________________________________,
(наименование уполномоченного органа по государственному имуществу или его
территориального подразделения или местного исполнительного органа
(исполнительного органа, уполномоченного местным исполнительным органом
на управление коммунальным имуществом, финансируемого из местного бюджета)
либо аппарата акима города районного значения, села, поселка, сельского округа)
именуемый в дальнейшем "Учредитель", в лице
Руководителя _____________________________________________________________,
(фамилия, имя, отчество (при наличии)
действующего на основании Положения о Комитете государственного имущества
и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан, утвержденного
приказом Министра финансов Республики Казахстан от "___" _________ 20 ___ года
№ ____, или Положения о ___________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________,
(наименование территориального подразделения уполномоченного органа
по государственному имуществу)
утвержденного приказом Комитета государственного имущества и приватизации
Министерства финансов Республики Казахстан № __ от "__"_____ 20__ года, или
Положения исполнительного органа, уполномоченного местным исполнительным
органом, финансируемого из местного бюджета, аппаратом акима города районного
значения, села, поселка, сельского округа на управление коммунальным имуществом,
с одной стороны, и
_________________________________________________________________________,
(наименование юридического лица, фамилия, имя, отчество (при наличии)
физического лица),
именуемый в дальнейшем "Доверительный управляющий", в лице
__________________________________________________________________________
действующего на основании _________________________________________________,
(устава, положения, доверенности № _____ от "__" ______ 20__ года)
с другой стороны, совместно именуемые как "Стороны", на основании решения
№ ____ от "___" ________ 20__ (приказ учредителя при передаче объекта
в доверительное управление без проведения тендера/протокол результатов
электронных торгов при передаче объекта в доверительное управление
при проведении тендера) заключили настоящий Договор (далее - Договор)
о нижеследующем:
1. Предмет Договора
1.1. Учредитель передает Доверительному управляющему
_________________________________________________________________________,
(наименование имущества)
именуемый в дальнейшем "Объект", в доверительное управление, а Доверительный
управляющий обязуется осуществлять управление Объектом в интересах
Выгодоприобретателя, которым от лица Республики Казахстан или
административно-территориальной единицы выступает Учредитель.
Рыночная стоимость Объекта составляет ________________ тенге, из которых
на момент заключения Договора оплачено в качестве гарантийного взноса
__________ тенге. Рыночная стоимость Объекта индексируется в соответствии
с Правилами продажи объектов приватизации, утвержденными Правительством
Республики Казахстан в соответствии со статьями 101105 Закона
"О государственном имуществе" (применяется при передаче объекта в доверительное
управление с правом последующего выкупа).
1.2. Объект передается в доверительное управление Доверительному управляющему
в порядке и на условиях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан
и настоящим Договором.
1.3. Доверительный управляющий отчуждает или передает в залог недвижимое
имущество, переданное ему по договору доверительного управления
государственным имуществом, только в случаях, предусмотренных законами
Республики Казахстан, договором о доверительном управлении государственным
имуществом либо с письменного согласия учредителя доверительного управления
государственным имуществом. Движимым имуществом доверительный управляющий
вправе распоряжаться, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан
или договором о доверительном управлении государственным имуществом.
1.4. Основанием, удостоверяющим право Доверительного управляющего
на осуществление доверительного управления Объектом, является настоящий Договор.
1.5. Учредитель подтверждает, что Объект на дату его передачи Доверительному
управляющему:
1) не находится в залоге;
2) обременен/не обременен правами третьих лиц;
3) не выставлен на продажу.
1.6. Передача Объекта в доверительное управление не влечет перехода права
собственности на него к Доверительному управляющему.
1.7. Права и обязанности Доверительного управляющего по управлению Объектом
возникают с момента передачи Объекта Доверительному управляющему. Передача
Объекта осуществляется путем (составления акта приема-передачи, внесения
соответствующей записи в реестр акционеров, участников товарищества
с ограниченной ответственностью в соответствии с законодательством Республики
Казахстан или иное в зависимости от Объекта, передаваемого в доверительное
управление) __________________ в течение ______ рабочих дней с момента
заключения настоящего Договора.
2. Права сторон
2.1. Учредитель имеет право:
1) получать информацию (отчет) о деятельности Доверительного управляющего
по управлению Объектом по письменному запросу;
2) не вмешиваясь в деятельность Доверительного управляющего, контролировать
выполнение обязательств Доверительного управляющего по настоящему Договору,
в том числе путем проведения мониторинга эффективности управления Объектом,
заслушивания отчета Доверительного управляющего по выполнению обязательств
по Договору;
3) совершать иные действия, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
2.2. Доверительный управляющий имеет право:
1) совершать в отношении переданного в доверительное управление Объекта
юридические и фактические действия в интересах Учредителя;
2) на возмещение необходимых расходов, произведенных им при доверительном
управлении государственным имуществом (применяется при наличии
соответствующего решения тендерной комиссии при передаче объекта
в доверительное управление на тендерной основе/при наличии предложения органа
управления/балансодержателя при передаче объекта в доверительное управление
без проведения тендера):
по объектам, переданным в доверительное управление без права последующего
выкупа, за счет доходов от использования доверенного имущества или за счет
средств, предусмотренных в бюджете на соответствующий финансовый год
по текущей бюджетной программе
________________________________________________________________________
(наименование бюджетной программы)
соответствующего администратора бюджетной программы
_________________________________________________________________________,
(наименование администратора бюджетной программы)
при предоставлении Aкта на возмещение расходов по объекту доверительного
управления по форме согласно приложению к настоящему Договору;
по объектам, переданным в доверительное управление с правом последующего
выкупа, за счет доходов от использования доверенного имущества;
3) на вознаграждение при передаче объекта в доверительное управление без права
последующего выкупа при наличии и за счет чистого дохода от доверительного
управления учредителя в размере ______ (в процентном соотношении к чистому
доходу от доверительного управления учредителя, но не более предельного размера,
указанного в извещении о проведении тендера) (применяется при передаче объекта
в доверительное управление без права последующего выкупа при наличии
соответствующего решения тендерной комиссии при передаче объекта
в доверительное управление на тендерной основе/при наличии предложения органа
управления/балансодержателя при передаче объекта в доверительное управление без тендера);
4) на приобретение переданного ему в доверительное управление Объекта
в соответствии с законодательством Республики Казахстан (применяется при
передаче объекта в доверительное управление с правом последующего выкупа);
5) на досрочный выкуп переданного ему в доверительное управление Объекта
(применяется при передаче объекта в доверительное управление с правом
последующего выкупа)
6) осуществлять иные права, предусмотренные настоящим Договором и действующим
законодательством Республики Казахстан.
3. Обязанности сторон
3.1. Учредитель обязан:
1) передать Объект Доверительному управляющему в сроки, установленные
настоящим Договором;
2) передать Доверительному управляющему необходимые документы
для осуществления его обязанностей по настоящему Договору;
3) в течение срока действия настоящего Договора без уведомления Доверительного
управляющего не принимать решений о передаче Объекта в доверительное
управление третьим лицам;
4) не передавать Объект в залог, не обременять правами третьих лиц, и не выставлять
на продажу третьим лицам в течение срока действия настоящего Договора.
3.2. Доверительный управляющий обязан:
1) осуществлять эффективное управление Объектом;
2) обеспечить сохранность Объекта;
3) совершать сделки с переданным в доверительное управление Объектом от своего
имени, указывая при этом, что он действует в качестве Доверительного управляющего;
4) получить все разрешительные документы от уполномоченных государственных
органов, которые являются необходимыми в соответствии с законодательством
Республики Казахстан;
5) осуществлять права и обязанности Доверительного управляющего в соответствии
с настоящим Договором;
6) не совершать любые юридические и фактические действия, влекущие за собой
фактическое отчуждение Объекта, за исключением случаев, предусмотренных
в пункте 1.3 настоящего Договора;
7) обособить Объект, полученный им в доверительное управление, от собственного
имущества. Объект отражается у Доверительного управляющего на отдельном
балансе, и по нему ведется самостоятельный учет;
8) открыть отдельный банковский счет для проведения расчетов по деятельности,
связанной с доверительным управлением Объектом (при передаче в доверительное
управление ценных бумаг и долей участия в уставном капитале применяется в случае
необходимости проведения таких расчетов);
9) обеспечить перечисление в доход _________________ бюджета на код бюджетной
классификации ______________________________ по следующим реквизитам:
____________________________________________________________________,
с обязательным указанием бизнес-идентификационного номера соответствующего
департамента государственных доходов, чистый доход от доверительного управления
учредителя (за вычетом вознаграждения, при передаче объекта в доверительное
управление без права последующего выкупа) (применяется при передаче объекта
в доверительное управление, за исключением ценных бумаг и долей участия
в уставном капитале);
9-1) обеспечить направление в доход ___________ бюджета части чистого дохода
акционерного общества (товарищества с ограниченной ответственностью) на выплату
дивидендов (дохода) в размере, установленном в процентном соотношении
Правительством Республики Казахстан (местным исполнительным органом)
в соответствии со статьей 186 Закона (применяется при передаче в доверительное
управление ценных бумаг и долей участия в уставном капитале);
10) исполнять налоговые обязательства по налогу на имущество, земельному налогу
и налогу на транспортные средства по Объекту, за исключением передачи
в доверительное управление без права последующего выкупа республиканского
и коммунального имущества, закрепленного на балансе государственного учреждения;
11) возмещать Учредителю убытки, причиненные вследствие ненадлежащего
исполнения им Договора;
12) исполнять обязанности, возникающие в результате действий по доверительному
управлению, в целях надлежащего исполнения Договора;
13) представлять Учредителю годовой отчет в письменной форме
_________________________________________________________________________;
(сроки представления)
14) представлять Учредителю отчет за весь период действия договора в письменной форме
_________________________________________________________________________;
(сроки представления)
15) представлять отчет о финансовой деятельности доверительного управляющего,
связанного с государственным имуществом, переданным ему в доверительное
управление настоящим Договором в порядке, определенном постановлением
Правительства Республики Казахстан от 4 марта 2016 года № 130 "Об утверждении
Правил и сроков представления физическими и юридическими лицами,
участвующими в выполнении функций по управлению государственным имуществом,
отчетов обо всех сделках имущественного характера и финансовой деятельности,
связанных с государственной собственностью" (далее - Постановление);
16) в случае заключения сделки об отчуждении или залоге государственного
имущества, предоставлять отчет обо всех сделках имущественного характера,
связанных с государственной собственностью в порядке, определенном Постановлением
_________________________________________________________________________;
(сроки представления)
17) в течение 15 календарных дней с даты подписания Сторонами настоящего
Договора принять меры по государственной регистрации настоящего Договора
(применяется при передаче в доверительное управление недвижимого имущества);
18) передать Объект Учредителю при прекращении настоящего Договора (истечении
срока договора, досрочного расторжения) в течение десяти рабочих дней;
19) иные обязанности (в зависимости от Объекта, передаваемого в доверительное управление).
4. Ответственность сторон
4.1. Доверительный управляющий несет ответственность за любой вред или ущерб,
причиненный им интересам Учредителя при управлении Объектом, за исключением
вреда или ущерба, причиненного действием непреодолимой силы.
4.2. Стороны несут ответственность за неисполнение или ненадлежащее исполнение
своих обязательств по настоящему Договору в соответствии с законодательством
Республики Казахстан.
5. Форс-мажор
5.1. Стороны освобождаются от ответственности за полное или частичное
неисполнение обязательств по настоящему Договору, если оно явилось следствием
обстоятельств непреодолимой силы (землетрясение, наводнение, пожар, эмбарго,
война или военные действия, издание нормативных правовых актов
государственными органами, запрещающих или каким-либо иным образом
препятствующих исполнению обязательств), при условии, что эти обязательства
не зависели от воли Сторон и сделали невозможным исполнение любой из сторон
своих обязательств по настоящему Договору.
5.2. Срок исполнения обязательств по настоящему Договору отодвигается соразмерно
времени, в течение которого действовали обстоятельства непреодолимой силы,
а также последствия, вызванные этими обстоятельствами.
5.3. Любая из Сторон при возникновении обстоятельств непреодолимой силы обязана
в течение 30 календарных дней письменно информировать другую Сторону
о наступлении этих обстоятельств.
5.4. Неуведомление или несвоевременное уведомление лишает Сторону права
ссылаться на любое вышеуказанное обстоятельство как на основание, освобождающее
от ответственности за неисполнение обязательства.
5.5. Если невозможность полного или частичного исполнения обязательства
Сторонами будет существовать свыше 2 календарных месяцев, то Стороны вправе
расторгнуть настоящий Договор.
6. Конфиденциальность
6.1. Стороны согласились, что вся информация, содержащаяся в Договоре, является
конфиденциальной, и Стороны предпримут все необходимые меры для ее защиты.
6.2. Каждая из Сторон обязуются не разглашать конфиденциальную информацию,
полученную от другой Стороны, и не вправе раскрывать эту информацию третьим
лицам без предварительного письменного согласия другой Стороны, за исключением
случаев, прямо предусмотренных действующим законодательством Республики Казахстан.
7. Разрешение споров
7.1. Все споры и разногласия, возникающие из настоящего Договора, решаются путем переговоров.
7.2. В случае, невозможности решения споров и разногласий путем переговоров, спор
подлежит рассмотрению в судебных органах Республики Казахстан в установленном
законодательством порядке.
8. Срок действия Договора
8.1. Настоящий Договор вступает в силу с даты его подписания Сторонами
и действует до ________________________.
Продление срока действия Договора не допускается.
9. Контроль за выполнением условий Договора
9.1. Контроль за выполнением условий настоящего Договора осуществляет
Учредитель. С этой целью Учредитель также может образовать комиссию с участием
представителей других заинтересованных государственных органов. Доверительный
управляющий должен представлять на рассмотрение такой комиссии необходимые
документы и отчеты по форме и в сроки, устанавливаемые самой комиссией.
10. Прочие условия
10.1. Во всем остальном, что не предусмотрено настоящим Договором, стороны будут
руководствоваться законодательством Республики Казахстан.
10.2. Учредитель и Доверительный управляющий имеют право по обоюдному
согласию вносить изменения и дополнения к настоящему Договору посредством
заключения дополнительных соглашений.
10.3. Все дополнительные соглашения к настоящему Договору являются его
неотъемлемой частью и должны подписываться уполномоченными на то
представителями Сторон.
10.4. Прекращение срока действия настоящего Договора влечет за собой прекращение
обязательств Сторон по нему, но не освобождает Стороны настоящего Договора
от ответственности за его нарушения, если таковые имели место при исполнении
Сторонами условий настоящего Договора.
10.5. В случае прекращения Договора доверительного управления без права выкупа
Доверительный управляющий возвращает Учредителю Объект в течение 10 (десяти)
рабочих дней по акту приема-передачи.
10.6. Настоящий Договор составлен в 2 (двух) экземплярах на государственном и
русском языках, имеющих одинаковую юридическую силу, по одному экземпляру
для каждой из Сторон.
11. Aдреса и реквизиты Сторон:

Учредитель

Доверительный управляющий

_________
(подпись)

_________________________
(фамилия, имя, отчество
(при наличии)
руководителя
или замещающего лица)

_________
(подпись)

_______________________
(фамилия, имя, отчество
(при наличии)