"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі № 394 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 12 қыркүйекте № 29509 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8275 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      1-тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Бөбек жасындағы балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары;

      3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес Мектепке дейінгі ұйымдағы мектепалды топқа / мектептегі (лицейдегі, гимназиядағы) мектепалды сыныпқа арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (5 жастағы балалар) бекітілсін.";

      1, 2 және 3-қосымшалар осы бұйрыққа 1, 2 және 3-қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Мектепке дейінгі және орта білім беру комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және 2022 жылғы 1 қыркүйегінен бастап туындаған құқықтық қатынастарға қолданылады.

      Қазақстан Республикасының
Оқу-ағарту министрі
А. Аймағамбетов

  Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрінің
2022 жылғы 9 қыркүйектегі
№ 394 бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 20 желтоқсандағы
№ 557 бұйрығына
1-қосымша

Бөбек жасындағы балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

Рет №

Ұйымдастырылған іс-әрекет*

Жас топтары

ерте жас тобы (1 жастағы балалар)

кіші топ (2 жастағы балалар)

1

Дене шынықтыру

аптасына үш рет

аптасына үш рет

Дене шынықтыру**

күн сайын

күн сайын

2

Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет

күн сайын

күн сайын

3

Сенсорика

күн сайын

күн сайын

4

Қоршаған ортамен таныстыру

күн сайын

күн сайын

5

Сурет салу

-

күн сайын

Мүсіндеу

күн сайын

күн сайын

Жапсыру

-

күн сайын

Құрастыру

-

күн сайын

6

Музыка

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Музыка***

күн сайын

күн сайын

7

Арнайы түзетуші іс-әрекет

күн сайын

күн сайын

      Ескерту:

      *Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, оның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.

      ** Бөбек жасындағы балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.

      *** Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы ән айтуға, музыка тыңдауға, әндерді жаттатуға, импровизацияға, музыкамен ырғақты қозғалыстарға, шулы балалар аспаптарында ойнауға және музыкалық іс-әрекеттің басқа түрлеріне уақыт бөлінеді.

      **** Арнайы түзетуші іс-әрекет арнайы мектепке дейінгі ұйымдарда, мектепке дейінгі ұйымдардың арнайы топтарында мүмкіндігі шектеулі балалар үшін жүргізіледі.

      Көру қабілетінің бұзылыстары бар балалар үшін

Арнайы түзетуші іс-әрекет****

Жас тобы

ерте жас тобы (1 жастағы балалар)

кіші топ (2 жастағы балалар)

1

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

аптасына екі рет

аптасына үш рет

Көру қабілеті**

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Кеңістікте бағдарлай білу

аптасына бір рет

аптасына бір рет

2

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар

аптасына бір рет

аптасына бір рет

      Ескерту:

      **** Арнайы түзетуші іс-әрекетті арнайы педагог (тифлопедагог) түзете қолдауды қажет ететін балалармен шағын топтарда немесе жеке жүргізеді.

      ** Көзі көрмейтін балалармен көру түйсігін дамытудың орнына сезіну және сипап сезуді дамыту бойынша түзету іс-әрекеті жүргізіледі. Нашар көретін және кейіннен соқыр болып қалған балалар мен көру қабілеті бұзылған балалар үшін жанасу мен ұсақ моториканы дамыту бойынша іс-әрекет жоғарыда аталған түзету қызметінің барлық түрлерінде жүргізіледі.

      Есту қабілетінің бұзылыстары бар балалар үшін

Арнайы түзетуші іс-әрекет****

Жас тобы

ерте жас тобы (1 жастағы балалар)

кіші топ (2 жастағы балалар)

1

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

аптасына екі рет

Аптасына екі рет

Сөйлеуді дамыту**

аптасына бір рет

Аптасына бір рет

Есту арқылы қабылдау мен айтуды қалыптастыруды дамыту

аптасына бір рет

Аптасына бір рет

2

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

аптасына бір рет

Аптасына бір рет

Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар

аптасына бір рет

Аптасына бір рет

      Ескерту:

      ****Арнайы түзетуші іс-әрекет ым-ишараға сүйене отырып, ауызша сөйлеуді дамыту құлақ мүкістігінің ауыр дәрежесінде (IV дәрежелі) балалармен жүргізіледі; көркем әдебиетпен таныстыру сюжетті-рөлдік ойынға сүйене отырып жүргізіледі.

      *Арнайы педагог (сурдопедагог) шағын топта немесе түзете қолдауды қажет ететін балалармен жеке-жеке жүргізеді; естімейтін балалар үшін ымдау тілін қалыптастыру бойынша іс-әрекет өткізіледі.

      Тірек-қозғалыс аппаратында бұзылыстары бар балалар үшін

Арнайы түзетуші іс-әрекет****

Жас тобы

ерте жас тобы (1 жастағы балалар)

кіші топ (2 жастағы балалар)

1

Физикалық қасиеттерді дамыту

аптасына екі рет

аптасына үш рет

Емдік дене тәрбиесі (суда немесе құрылықта)

аптасына бір рет

аптасына бір рет

2

Түзету жұмысы*

аптасына бір рет

аптасына бір рет

      Ескерту:

      Түзетуді қажет ететін балалармен шағын топтарда арнайы педагогтер (дефектолог, логопед), емдік дене тәрбиесі нұсқаушысы жүргізеді.

      *Түзету жұмысын түзетуді қажет ететін балалармен шағын топтарда арнайы педагогтер (дефектолог, логопед) жүргізеді.

      Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балалар үшін

Арнайы түзетуші іс-әрекет****

Жас тобы

ерте жас тобы (1 жастағы балалар)

кіші топ (2 жастағы балалар)

1

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

аптасына үш рет

аптасына үш рет

Сөйлеуді дамыту*

аптасына екі рет

аптасына екі рет

Дыбыстап айту

аптасына бір рет

аптасына бір рет

      Ескерту:

      *Арнайы педагог (логопед) жаппай немесе шағын топта жүргізеді.

      Психикалық дамуы тежелген балалар үшін

Арнайы түзетуші іс-әрекет****

Жас тобы

ерте жас тобы (1 жастағы балалар)

кіші топ (2 жастағы балалар)

1

Танымдық іс-әрекетінің кемшіліктерін түзету

аптасына екі рет

аптасына екі рет

Қоршаған ортамен танысу және сөйлеуді дамыту

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Сенсорика

аптасына бір рет

аптасына бір рет

2

Түзету жұмысы

аптасына бір рет

аптасына бір рет

      Ескерту:

      ****Арнайы түзету іс-әрекетін (шағын топтық) арнайы педагог (дефектолог) түзетуді қажет ететін балалармен шағын топта немесе жеке жүргізеді.

      Зиятында бұзылыстары бар балалар үшін

Арнайы түзетуші іс-әрекет****

Жас тобы

ерте жас тобы (1 жастағы балалар)

кіші топ (2 жастағы балалар)

1

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

аптасына бір рет

аптасына екі рет

Ойынға үйрету

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Ойлауды қалыптастыру

-

аптасына бір рет

2

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

аптасына бір рет

аптасына екі рет

Қоршаған ортамен таныстыру

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

-

аптасына бір рет

3

Түзету жұмысы*

-

аптасына бір рет

      Ескерту:

      **** Арнайы педагог (дефектолог) түзетуді қажет ететін балалармен шағын топта немесе жеке жүргізеді.

      Күрделі бұзылыстары бар балалар үшін

Арнайы түзетуші іс-әрекет****

Жас тобы

ерте жас тобы (1 жастағы балалар)

кіші топ (2 жастағы балалар)

1

Коммуникативтік дағдыларды дамыту*

аптасына бес рет

аптасына бес рет

Ымдау, дактильді-жанаспалы сөйлеуді қалыптастыру (көру және есту қабілетінің аралас бұзылуымен)

аптасына екі рет

аптасына екі рет

Символдар, суреттер-заттардың көмегімен коммуникацияны қалыптастыру (сөйлемейтін балалар үшін)

аптасына екі рет

аптасына екі рет

Сөйлеуді дамыту (дыбыстық сөйлеуді меңгеру мүмкіндігі бар балалар үшін)

аптасына бір рет

аптасына бір рет

2

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

аптасына екі рет

аптасына екі рет

Сенсорика

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Кеңістікте бағдарлай білу

аптасына бір рет

аптасына бір рет

3

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

аптасына екі рет

аптасына екі рет

Тамақтану және мінез-құлыққа байланысты дағдыларды қалыптастыру

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Киіну және киімді күту дағдыларын қалыптастыру

аптасына бір рет

аптасына бір рет

      Ескерту:

      *Коммуникативтік дағдыларды дамытуда біріктірілген бұзылыстардың түріне байланысты жұмыстың келесі түрлерінің бірі таңдалады: дактильді-байланыс байланыс нысандары; сөйлеудің ойнатқыш/дыбыстық жағы бұзылған жағдайда (церебральды сал ауруы, алалия кезінде) объектілерді-символдарды, суреттерді пайдалануға байланысты коммуникация дағдылары қалыптасады; күрделі бұзылулардың барлық түрлерінде ауызша (дыбыстық) сөйлеуді қалыптастыру және дамыту міндетті болып табылады және оны дефектолог, логопед және тәрбиеші шағын топпен немесе жеке жүргізеді (ауызша (дыбыстық) сөйлеуді қалыптастыру және дамыту мүмкіндігі болмаған жағдайда, коммуникацияның балама түрлерін қалыптастыру жүзеге асырылады).

      Көрудің алғашқы бұзылуы кезінде балаларға арналған "Тифлографика" ұйымдастырылған іс-әрекетте жеңіл дәрежелі көру қабілеті бұзылған балалармен тәрбиеші "сурет салу" іс-әрекетін, ауыр дәрежелі көру қабілеті бұзылған балалармен "Тифлографика" ұйымдастырылған іс-әрекетінде арнайы педагог жұмыс жүргізеді.

  Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрінің
2022 жылғы "___" _______
№ ___ бұйрығына
2-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 20 желтоқсандағы
№ 557 бұйрығына
2-қосымша

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

Рет №

Ұйымдастырылған іс-әрекет*

Жас топтары

ортаңғы топ (3 жастағы балалар)

ересек топ (4 жастағы балалар)

1

Дене шынықтыру

аптасына үш рет

аптасына үш рет

Дене шынықтыру**

күн сайын

күн сайын

2

Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет

күн сайын

күн сайын

Қазақ тілі

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Қазақ тілі ***

күн сайын

күн сайын

3

Сауат ашу негіздері

-

-

4

Математика негіздері

күн сайын

күн сайын

5

Қоршаған ортамен таныстыру

күн сайын

күн сайын

6

Сурет салу

күн сайын

күн сайын

Мүсіндеу

Жапсыру

Құрастыру

7

Музыка

аптасына бір рет

аптасына екі рет

Музыка****

күн сайын

күн сайын

8

Арнайы түзетуші іс-әрекет*****

күн сайын

күн сайын

      Ескерту:

      * Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.

      ** Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.

      ***Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар әрекетінде тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады.

      ****Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы музыканы тыңдау, ән айту, әндерді жаттату, импровизация, ырғақты-музыкалық қимылдар, шулы балалар аспаптарында ойнау және басқа да музыкалық әрекеттерге уақыт бөлінеді.

      ***** Арнайы түзетуші іс-әрекет арнайы мектепке дейінгі ұйымдарда, мектепке дейінгі ұйымдардың арнайы топтарында мүмкіндігі шектеулі балалар үшін жүргізіледі.

      Көру қабілетінің бұзылыстары бар балалар үшін

Арнайы түзетуші іс-әрекет*****

Жас тобы

ортаңғы топ (3 жастағы балалар)

ересек топ (4 жастағы балалар)

мектепалды топ (5 жастағы балалар)

1

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

аптасына үш рет

аптасына үш рет

аптасына үш рет

Көру қабілеті*

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

Кеңістікте бағдарлай білу

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

2

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

      Ескерту:

      ****Арнайы түзетуші іс-әрекетті арнайы педагог (тифлопедагог) түзете қолдауды қажет ететін балалармен шағын топтарда немесе жеке жүргізеді.

      *Көзі көрмейтін балалармен көру түйсігін дамытудың орнына сезіну және сипап сезуді дамыту бойынша түзетуші іс-әрекет жүргізіледі. Нашар көретін және кейіннен соқыр болып қалған балалар мен көру қабілеті бұзылған балалар үшін жанасу мен ұсақ моториканы дамыту бойынша іс-әрекет жоғарыда аталған түзетуші іс-әрекеттің барлық түрлерінде жүргізіледі.

      Есту қабілетінің бұзылыстары бар балалар үшін

Арнайы түзетуші іс-әрекет*****

Жас тобы

ортаңғы топ (3 жастағы балалар)

ересек топ (4 жастағы балалар)

мектепалды топ (5 жастағы балалар)

1

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

аптасына үш рет

аптасына төрт рет

аптасына төрт рет

Сөйлеуді дамыту*

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

Есту арқылы қабылдау мен айтуды қалыптастыруды дамыту

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

      Ескерту:

      Ауызша сөйлеуді дамыту бойынша іс-әрекет құлақ мүкістігінің ауыр дәрежесі бар (IV дәрежелі) балалармен жүргізіледі.

      Көркем әдебиетпен таныстыру сюжетті-рөлдік ойынға сүйене отырып жүргізіледі.

      *Тіл дамыту бойынша іс-әрекетті арнайы педагог (сурдопедагог) түзете қолдауды қажет ететін балалармен шағын топта немесе жеке жүргізеді.

      Естімейтін балалар үшін ымдау тілін қалыптастыру бойынша іс-әрекет өткізіледі.

      Тірек-қозғалыс аппаратында бұзылыстары бар балалар үшін

Арнайы түзетуші іс-әрекет *****

Жас тобы

ортаңғы топ (3 жастағы балалар)

ересек топ (4 жастағы балалар)

мектепалды топ (5 жастағы балалар)

1

Дене қасиеттерін дамыту

аптасына төрт рет

аптасына төрт рет

аптасына бес рет

Емдік дене тәрбиесі

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына үш рет

Түзету жұмысы*

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

      Ескерту:

      Түзетуді қажет ететін балалармен шағын топтарда арнайы педагогтер (дефектолог, логопед), емдік дене тәрбиесі нұсқаушысы жүргізеді.

      *Түзетуді қажет ететін балалармен шағын топтарда арнайы педагог (дефектолог), жүргізеді.

      Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балалар үшін

Арнайы түзетуші іс-әрекет *****

Жас тобы

ортаңғы топ (3 жастағы балалар)

ересек топ (4 жастағы балалар)

мектепалды топ (5 жастағы балалар)

1

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

аптасына үш рет

аптасына төрт рет

аптасына төрт рет

Сөйлеуді дамыту

аптасына екі рет

аптасына үш рет

аптасына екі рет

Сауат ашу негіздері

-

-

аптасына бір рет

Дыбыстап айту

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

      Психикалық дамуы тежелген балалар үшін

Арнайы түзетуші іс-әрекет *****

Жас тобы

ортаңғы топ (3 жастағы балалар)

ересек топ (4 жастағы балалар)

мектепалды топ (5 жастағы балалар)

1

Танымдық іс-әрекетінің кемшіліктерін түзету

аптасына үш рет

аптасына үш рет

аптасына үш рет

Қоршаған ортамен таныстыру және сөйлеуді дамыту

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Сенсорика

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Түзету жұмысы*

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

      Ескерту:

      *****Түзетуді қажет ететін балалармен шағын топтарда арнайы педагог (дефектолог), жүргізеді.

      Зиятында бұзылыстары бар балалар үшін

Арнайы түзетуші іс-әрекет *****

Жас тобы

ортаңғы топ (3 жастағы балалар)

ересек топ (4 жастағы балалар)

мектепалды топ (5 жастағы балалар)

1

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

аптасына үш рет

аптасына үш рет

аптасына үш рет

Ойынға үйрету

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Ойлауды қалыптастыру

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Сенсорика

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

2

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

Қоршаған ортамен таныстыру

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Коммуникативтік дағдыларды дамыту

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

3

Түзету жұмысы*

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

      Ескерту:

      *****Арнайы педагог (тифлопедагог) түзетуді қажет ететін балалармен шағын топта немесе жеке жүргізеді.

      *Арнайы педагог (дефектолог) түзетуді қажет ететін балалармен шағын топта немесе жеке жүргізеді.

      Күрделі бұзылыстары бар балалар үшін

Арнайы түзетуші іс-әрекет *****

Жас тобы

ортаңғы топ (3 жастағы балалар)

ересек топ (4 жастағы балалар)

мектепалды топ (5 жастағы балалар)

1

Коммуникативтік дағдыларды дамыту*

аптасына бес рет

аптасына бес рет

аптасына бес рет

Ымдау, дактильді-жанаспалы сөйлеуді қалыптастыру (көру және есту қабілетінің аралас бұзылуымен)

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

Символдар, суреттер-заттардың көмегімен коммуникацияны қалыптастыру (сөйлемейтін балалар үшін)

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

Сөйлеуді дамыту (дыбыстық сөйлеуді меңгеру мүмкіндігі бар балалар үшін)

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

2

Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

аптасына екі рет

аптасына екі рет

аптасына екі рет

Сенсорика

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Кеңістікте бағдарлай білу

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

3

Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

аптасына екі рет

аптасына үш рет

аптасына үш рет

Тамақтану және мінез-құлыққа байланысты дағдыларды қалыптастыру

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Киіну және киімді күту дағдыларын қалыптастыру

аптасына бір рет

аптасына бір рет

аптасына бір рет

Үй еңбегі және басқа жағдайларда мінез-құлыққа байланысты дағдыларды қалыптастыру

-

аптасына бір рет

аптасына бір рет

      Ескерту:

      *Коммуникативтік дағдыларды дамытуда біріктірілген бұзылыстардың түріне байланысты жұмыстың келесі түрлерінің бірі таңдалады: дактильді-байланыс байланыс нысандары; сөйлеудің ойнатқыш/дыбыстық жағы бұзылған жағдайда (церебральды сал ауруы, алалия кезінде) объектілерді-символдарды, суреттерді пайдалануға байланысты коммуникация дағдылары қалыптасады; күрделі бұзылулардың барлық түрлерінде ауызша (дыбыстық) сөйлеуді қалыптастыру және дамыту міндетті болып табылады және оны дефектолог, логопед және тәрбиеші шағын топпен немесе жеке жүргізеді (ауызша (дыбыстық) сөйлеуді қалыптастыру және дамыту мүмкіндігі болмаған жағдайда, коммуникацияның балама түрлерін қалыптастыру жүзеге асырылады).

      Көрудің алғашқы бұзылуы кезінде балаларға арналған "Тифлографика" ұйымдастырылған іс-әрекетте жеңіл дәрежелі көру қабілеті бұзылған балалармен тәрбиеші "сурет салу" іс-әрекетін, ауыр дәрежелі көру қабілеті бұзылған балалармен "Тифлографика" ұйымдастырылған іс-әрекетінде арнайы педагог жұмыс жүргізеді.

  Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрінің
2022 жылғы "___" _______
№ ___ бұйрығына
3-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2012 жылғы 20 желтоқсандағы
№ 557 бұйрығына
3-қосымша

Мектепке дейінгі ұйымдағы мектепалды топқа / мектептегі (лицейдегі, гимназиядағы) мектепалды сыныпқа арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (5 жастағы балалар)

Рет№

Ұйымдастырылған іс-әрекет*/ Балалардың іс-әрекеті

Аптадағы өткізу жиілігі

Аптадағы нормативтік жүктеме

1

Дене шынықтыру


3 сағат

Дене шынықтыру**

күн сайын


2

Сөйлеуді дамыту


2 сағат

Көркем әдебиет


2 сағат

Қарым-қатынас іс-әрекеті

күн сайын


Қазақ тілі


2 сағат

Қазақ тілі***

күн сайын


3

Сауат ашу негіздері


3 сағат


Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет

күн сайын


4

Математика негіздері


3 сағат


Танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті

күн сайын


5

Қоршаған ортамен таныстыру


2 сағат


Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті, еңбек іс-әрекеті

күн сайын


6

Сурет салу


 
1 сағат

Мүсіндеу

Жапсыру

Құрастыру

7

Шығармашылық іс-әрекет, бейнелеу іс-әрекеті

күн сайын


Музыка


2 сағат

Музыка****

күн сайын


8

Барлығы


20 сағат

      Ескерту:

      *Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.

      **Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.

      ***Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар әрекетінде тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады.

      ****Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы музыка тыңдау, ән айту, әндерді жаттату, импровизация, ырғақты-музыкалық қимылдар, шулы балалар аспаптарында ойнау және басқа музыкалық іс-әрекетке уақыт бөлінеді.

О внесении изменений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 декабря 2020 года № 557 "Об утверждении типовых учебных планов дошкольного воспитания и обучения Республики Казахстан"

Приказ Министра просвещения Республики Казахстан от 9 сентября 2022 года № 394. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 сентября 2022 года № 29509

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 20 декабря 2012 года № 557 "Об утверждении типовых учебных планов дошкольного воспитания и обучения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 8275) следующие изменения:

      пункт 1 изложить в новой редакции:

      "1. Утвердить:

      1) Типовой учебный план дошкольного воспитания и обучения для детей ясельного возраста согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) Типовой учебный план дошкольного воспитания и обучения для детей дошкольного возраста согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      3) Типовой учебный план дошкольного воспитания и обучения для предшкольной группы дошкольной организации / предшкольного класса школы (лицея, гимназии) (дети 5-ти лет) согласно приложению 3 к настоящему приказу.";

      приложения 1, 2 и 3 изложить в новой редакции согласно приложениям 1, 2 и 3 к настоящему приказу.

      2. Комитету дошкольного и среднего образования Министерства просвещения Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства просвещения Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства просвещения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра просвещения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие после дня его первого официального опубликования и распространяется на правоотношения, возникшие с 1 сентября 2022 года.

      Министр просвещения
Республики Казахстан
А. Аймагамбетов

  Приложение 1 к приказу
Министра просвещения
Республики Казахстан
от 9 сентября 2022 года № 394
  Приложение 1 к приказу
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 20 декабря 2012 года № 557

Типовой учебный план дошкольного воспитания и обучения для детей ясельного возраста

№ п/п

Организованная деятельность*

Возрастные группы

группа раннего возраста (дети 1 года)

младшая группа (дети 2-х лет)

1

Физическая культура

три раза в неделю

три раза в неделю

Физическая культура**

ежедневно

ежедневно

2

Развитие речи и художественная литература

ежедневно

ежедневно

3

Сенсорика

ежедневно

ежедневно

4

Ознакомление с окружающим миром

ежедневно

ежедневно

5

Рисование

-

ежедневно

Лепка

ежедневно

ежедневно

Аппликация

-

ежедневно

Конструирование

-

ежедневно

6

Музыка

один раз в неделю

один раз в неделю

Музыка***

ежедневно

ежедневно

7

Специальная коррекционная деятельность****

ежедневно

ежедневно

      Примечание:
*Организованная деятельность – интегрированное занятие, организованное педагогом в течение дня в игровой форме через разные виды детской деятельности (игровая, двигательная, познавательная, творческая, исследовательская, трудовая, самостоятельная) для реализации содержания Типовой учебной программы дошкольного воспитания и обучения, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 499 "Об утверждении Типовых учебных программ дошкольного воспитания и обучения" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14235), в том числе задач по привитию детям национальных ценностей казахского народа, семейных ценностей, чувства патриотизма, любви к Родине, приобщение их к социокультурным нормам, правил безопасного поведения с учетом направления работы дошкольной организации.
**С учетом возрастных особенностей детей ясельного возраста в течение дня уделяется время на физическую активность детей.
***С учетом возрастных особенностей детей в течение дня уделяется время на пение, слушание музыки, заучивание песен, импровизацию, музыкально-ритмические движения, игру на детских шумовых инструментах и другие виды музыкальной деятельности;
****Специальная коррекционная деятельность проводится для детей с ограниченными возможностями в специальных дошкольных организациях, специальных группах дошкольных организаций.

      Для детей с нарушением зрения

№ п/п

Специальная коррекционная деятельность****

Возрастные группы

группа раннего возраста (дети 1 года)

младшая группа (дети 2-х лет)

1

Развитие познавательных и интеллектуальных навыков

два раза в неделю

три раза в неделю

Зрительное восприятие*

один раз в неделю

один раз в неделю

Ориентировка в пространстве

один раз в неделю

один раз в неделю

2

Формирование социально-эмоциональных навыков

один раз в неделю

один раз в неделю

Социально-бытовая ориентировка

один раз в неделю

один раз в неделю

      Примечание:
****Специальная коррекционная деятельность проводится специальным педагогом (тифлопедагогом) по подгруппам или индивидуально с детьми, нуждающимися в коррекционной поддержке.
*Для незрячих детей деятельность по развитию зрительного восприятия замещается коррекционной деятельностью по развитию осязания и тонкой моторики. Для слабовидящих и поздноослепших детей и детей с нарушениями зрения деятельность по развитию осязания и тонкой моторики проводятся во всех вышеперечисленных видах коррекционной деятельности.

      Для детей с нарушением слуха

№ п/п

Специальная коррекционная деятельность*****

Возрастные группы

группа раннего возраста (дети 1 года)

младшая группа (дети 2-х лет)

1

Развитие коммуникативных навыков

два раза в неделю

два раза в неделю

Развитие речи*

один раз в неделю

один раз в неделю

Развитие слухового восприятия и формирование произношения

один раз в неделю

один раз в неделю

2

Формирование социально-эмоциональных навыков

один раз в неделю

один раз в неделю

Социально-бытовая ориентировка

один раз в неделю

один раз в неделю

      Примечание:
****Специальная коррекционная деятельность - деятельность по развитию устной речи с использованием элементов жестовой речи проводится для детей с тяжелой степенью тугоухости (IV степень тугоухости); знакомство с художественной литературой проводится с опорой на сюжетно-ролевую игру.
*Проводится специальным педагогом (сурдопедагогом) по подгруппам или индивидуально с детьми, нуждающимися в коррекционной поддержке; для неслышащих детей проводится деятельность по формированию жестовой речи.

      Для детей с нарушением опорно-двигательного аппарата

№ п/п

Специальная коррекционная деятельность*****

Возрастные группы

группа раннего возраста (дети 1 года)

младшая группа (дети 2-х лет)

1

Физическое развитие

два раза в неделю

три раза в неделю

Лечебная физическая культура (на суше или в воде)

один раз в неделю

один раз в неделю

2

Коррекционная работа*

один раз в неделю

два раз в неделю

      Примечание:
Проводится специальными педагогами (дефектологом, логопедом), инструктором лечебной физической культуры по подгруппам для детей, нуждающихся в коррекционной поддержке.
*Коррекционная работа проводится специальными педагогами (дефектологом, логопедом) по подгруппам для детей, нуждающихся в коррекционной поддержке.

      Для детей с нарушениями речи

№ п/п

Специальная коррекционная деятельность****

Возрастные группы

группа раннего возраста (дети 1 года)

младшая группа (дети 2-х лет)

1

Развитие коммуникативных навыков

три раза в неделю

три раза в неделю

Развитие речи*

два раз в неделю

два раз в неделю

Произношение

один раз в неделю

один раз в неделю

      Примечание:
*Проводится специальным педагогом (логопедом) фронтально или по подгруппам.

      Для детей с задержкой психического развития

№ п/п

Специальная коррекционная деятельность****

Возрастные группы

группа раннего возраста (дети 1 года)

младшая группа (дети 2-х лет)

1

Коррекция недостатков познавательной деятельности

два раза в неделю

два раза в неделю

Ознакомление с окружающим миром и развитие речи

один раз в неделю

один раз в неделю

Сенсорика

один раз в неделю

один раз в неделю

2

Коррекционная работа

один раз в неделю

один раз в неделю

      ****Специальная коррекционная деятельность (подгрупповая) проводится специальным педагогом (дефектологом) по подгруппам или индивидуально с детьми, нуждающимися в коррекционной поддержке.

      Для детей с нарушением интеллекта

№ п/п

Специальная коррекционная деятельность****

Возрастные группы

группа раннего возраста (дети 1 года)

младшая группа (дети 2-х лет)

1

Развитие познавательных и интеллектуальных навыков

один раз в неделю

два раза в неделю

Обучение игре

один раз в неделю

один раз в неделю

Формирование мышления

-

один раз в неделю

2

Формирование социально-эмоциональных навыков

один раз в неделю

два раза в неделю

Ознакомление с окружающим миром

один раз в неделю

один раз в неделю

Развитие коммуникативных навыков

-

один раз в неделю

3

Коррекционная работа*

-

один раз в неделю

      Примечание:
*Проводится специальным педагогом (дефектологом) по подгруппам или индивидуально с детьми, нуждающимися в коррекционной поддержке.

      Для детей со сложными нарушениями

№ п/п

Специальная коррекционная деятельность****

Возрастные группы

группа раннего возраста (дети 1 года)

младшая группа (дети 2-х лет)

1

Развитие коммуникативных навыков*

пять раз в неделю

пять раз в неделю

Формирование жестовой, дактильно-контактной речи (при сочетанном нарушении зрения и слуха)

два раз в неделю

два раз в неделю

Формирование коммуникации с помощью предметов-символов, картинок (для безречевых детей)

два раз в неделю

два раз в неделю

Развитие речи (для детей с возможностью овладения звуковой речью)

один раз в неделю

один раз в неделю

2

Развитие познавательных и интеллектуальных навыков

два раз в неделю

два раз в неделю

Сенсорика

один раз в неделю

один раз в неделю

Ориентировка в пространстве

один раз в неделю

один раз в неделю

3

Развитие социально-эмоциональных навыков

два раз в неделю

два раз в неделю

Формирование навыков, связанных с приемом пищи

один раз в неделю

один раз в неделю

Формирование навыков одевания и ухода за одеждой

один раз в неделю

один раз в неделю

      Примечание:
*При развитии коммуникативных навыков выбирается один из видов работы в зависимости от типа сочетанного нарушения: при сочетанных нарушениях слуха и зрения формируются жестово-контактная, дактильно-контактная формы коммуникации; при нарушениях воспроизводящей/звуковой стороны речи (при детском церебральном параличе, алалии) формируются навыки коммуникации, связанные с использованием предметов-символов, картинок; при всех видах сложных нарушений формирование и развитие устной (звуковой) речи обязательно и проводится дефектологом, логопедом и воспитателем по подгруппам или индивидуально (при отсутствии возможностей формирования и развития устной (звуковой) речи в рамках данного объема часов проводится формирование альтернативных видов коммуникации).
Организованная деятельность "Тифлографика" для детей при первичном нарушении зрения проводится в организованной деятельности "Рисование" воспитателем с детьми с нарушениями зрения легкой степени, в организованной деятельности "Тифлографика" - специальным педагогом с детьми с тяжелыми нарушениями зрения.

  Приложение 2 к приказу
Министра просвещения
Республики Казахстан
от "___" _____ 2022 года № ___
  Приложение 2 к приказу
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 20 декабря 2012 года № 557

Типовой учебный план дошкольного воспитания и обучения для детей дошкольного возраста

№ п/п

Организованная деятельность*

Возрастные группы

средняя группа (дети 3-х лет)

старшая группа (дети 4-х лет)

1

Физическая культура

три раза в неделю

три раза в неделю

Физическая культура**

ежедневно

ежедневно

2

Развитие речи и художественная литература

ежедневно

ежедневно

Казахский язык

один раз в неделю

один раз в неделю

Казахский язык***

ежедневно

ежедневно

3

Основы грамоты

-

-

4

Основы математики

ежедневно

ежедневно

5

Ознакомление с окружающим миром

ежедневно

ежедневно

6

Рисование

ежедневно

ежедневно

Лепка

Аппликация

Конструирование

7

Музыка

один раз в неделю

два раза в неделю

Музыка****

ежедневно

ежедневно

8

Специальная коррекционная деятельность*****

ежедневно

ежедневно

      Примечание:
*Организованная деятельность – интегрированное занятие, организованное педагогом в течение дня в игровой форме через разные виды детской деятельности (игровая, двигательная, познавательная, творческая, исследовательская, трудовая, самостоятельная) для реализации содержания Типовой учебной программы дошкольного воспитания и обучения, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 499 "Об утверждении Типовых учебных программ дошкольного воспитания и обучения" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14235) (далее – Типовая программа), в том числе задач по привитию детям национальных ценностей казахского народа, семейных ценностей, чувства патриотизма, любви к Родине, приобщение их к социокультурным нормам, правил безопасного поведения с учетом направления работы дошкольной организации.
**С учетом возрастных особенностей детей дошкольного возраста в течение дня уделяется время на физическую активность детей.
***В целях усвоения государственного языка в группах с другими языками обучения в течение дня педагогу вместе с детьми рекомендуется изучать с детьми словарный минимум, определенный в Типовой программе, развитие устной связной речи воспитанников в различных видах детской деятельности, а также знакомство с культурой, обычаями и традициями казахского народа, обогащение активного словаря, овладение нормами речи, культуры общения.
****С учетом возрастных особенностей детей в течение дня уделяется время на пение, слушание музыки, заучивание песен, импровизацию, музыкально-ритмические движения, игру на детских шумовых инструментах и другие виды музыкальной деятельности.
*****Специальная коррекционная деятельность проводится для детей с ограниченными возможностями в специальных дошкольных организациях, специальных группах дошкольных организаций.

      Для детей с нарушением зрения

№ п/п

Специальная коррекционная деятельность *****

Возрастные группы

средняя группа (дети 3-х лет)

старшая группа (дети 4-х лет)

предшкольная группа (дети 5-ти лет)

1

Развитие познавательных и интеллектуальных навыков

три раза в неделю

три раза в неделю

три раза в неделю

Зрительное восприятие*

два раза в неделю

два раза в неделю

два раза в неделю

Ориентировка в пространстве

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

2

Формирование социально-эмоциональных навыков

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

Социально-бытовая ориентировка

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

      Примечание:
*****Специальная коррекционная деятельность проводится специальным педагогом (тифлопедагогом) по подгруппам или индивидуально с детьми, нуждающимися в коррекционной поддержке.
*Для незрячих детей деятельность по развитию зрительного восприятия замещается коррекционной деятельностью по развитию осязания и тонкой моторики. Для слабовидящих и поздноослепших детей и детей с нарушениями зрения деятельность по развитию осязания и тонкой моторики проводятся во всех вышеперечисленных видах коррекционной деятельности.

      Для детей с нарушением слуха

№ п/п

Специальная коррекционная деятельность*****

Возрастные группы

средняя группа (дети 3-х лет)

старшая группа (дети 4-х лет)

предшкольная группа (дети 5-ти лет)

1

Развитие коммуникативных навыков

три раза в неделю

четыре раза в неделю

четыре раза в неделю

Развитие речи

два раза в неделю

два раза в неделю

два раза в неделю

Развитие слухового восприятия и формирование произношения

два раза в неделю

два раза в неделю

два раза в неделю

      Примечание:
Деятельность по развитию устной речи с использованием элементов жестовой речи проводится для детей с тяжелой степенью тугоухости (IV степень тугоухости).
Деятельность по художественной литературе проводится с опорой на сюжетно-ролевую игру.
Деятельность по развитию речи проводится специальным педагогом (сурдопедагогом) по подгруппам или индивидуально с детьми, нуждающимися в коррекционной поддержке.
Для неслышащих детей проводится деятельность по формированию жестовой речи.

      Для детей с нарушением опорно-двигательного аппарата

№ п/п

Специальная коррекционная деятельность *****

Возрастные группы

средняя группа (дети 3-х лет)

старшая группа (дети 4-х лет)

предшкольная группа (дети 5-ти лет)

1

Физическое развитие

четыре раза в неделю

четыре раза в неделю

пять раз в неделю

Лечебная физическая культура

два раза в неделю

два раза в неделю

три раза в неделю

Коррекционная работа*

два раза в неделю

два раза в неделю

два раза в неделю

      Примечание:
Проводится специальными педагогами (дефектологом, логопедом), инструктором лечебной физической культуры по подгруппам для детей, нуждающихся в коррекционной поддержке.
* Проводится специальным педагогом (дефектологом) по подгруппам или индивидуально с детьми, нуждающимися в коррекционной поддержке.

      Для детей с нарушениями речи

№ п/п

Специальная коррекционная деятельность *****

Возрастные группы

средняя группа (дети 3-х лет)

старшая группа (дети 4-х лет)

предшкольная группа (дети 5-ти лет)

1

Развитие коммуникативных навыков

три раза в неделю

четыре раза в неделю

четыре раза в неделю

Развитие речи

два раза в неделю

три раза в неделю

два раза в неделю

Основы грамоты

-

-

один раз в неделю

Произношение

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

      Для детей с задержкой психического развития

№ п/п

Специальная коррекционная деятельность *****

Возрастные группы

средняя группа (дети 3-х лет)

старшая группа (дети 4-х лет)

предшкольная группа (дети 5-ти лет)

1

Коррекция недостатков познавательной деятельности

три раза в неделю

три раза в неделю

три раза в неделю

Ознакомление с окружающим миром и развитие речи

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

Сенсорика

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

Коррекционная работа*

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

      Примечание:
*Проводится специальным педагогом (дефектологом) по подгруппам или индивидуально с детьми, нуждающимися в коррекционной поддержке.

      Для детей с нарушением интеллекта

№ п/п

Специальная коррекционная деятельность*****

Возрастные группы

средняя группа (дети 3-х лет)

старшая группа (дети 4-х лет)

предшкольная группа (дети 5-ти лет)

1

Развитие познавательных и интеллектуальных навыков

три раза в неделю

три раза в неделю

три раза в неделю

Обучение игре

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

Формирование мышления

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

Сенсорика

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

2

Формирование социально-эмоциональных навыков

два раза в неделю

два раза в неделю

два раза в неделю

Ознакомление с окружающим миром

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

Развитие коммуникативных навыков

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

3

Коррекционная работа*

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

      Примечание:
*****Проводится специальным педагогом (тифлопедагогом) по подгруппам или индивидуально с детьми, нуждающимися в коррекционной поддержке.
* Проводится специальным педагогом (дефектологом) по подгруппам или индивидуально с детьми, нуждающимися в коррекционной поддержке.

      Для детей со сложными нарушениями 

№ п/п

Специальная коррекционная деятельность *****

Возрастные группы

средняя группа (дети 3-х лет)

старшая группа (дети 4-х лет)

предшкольная группа (дети 5-ти лет)

1

*Развитие коммуникативных навыков

пять раз в неделю

пять раз в неделю

пять раз в неделю

Формирование жестовой, дактильно-контактной речи (при сочетанном нарушении зрения и слуха)

два раза в неделю

два раза в неделю

два раза в неделю

Формирование коммуникации с помощью предметов-символов, картинок (для безречевых детей)

два раза в неделю

два раза в неделю

два раза в неделю

Развитие речи (для детей с возможностью овладения звуковой речью)

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

2

Развитие познавательных и интеллектуальных навыков

два раза в неделю

два раза в неделю

два раза в неделю

Сенсорика

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

Ориентировка в пространстве

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

3

Развитие социально-эмоциональных навыков

два раза в неделю

три раза в неделю

три раза в неделю

Формирование навыков, связанных с приемом пищи

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

Формирование навыков одевания и ухода за одеждой

один раз в неделю

один раз в неделю

один раз в неделю

Домашний труд и поведение в других ситуациях

-

один раз в неделю

один раз в неделю

      Примечание:
При развитии коммуникативных навыков выбирается один из видов работы в зависимости от типа сочетанного нарушения: при сочетанных нарушениях слуха и зрения формируются жестово-контактная, дактильно-контактная формы коммуникации; при нарушениях воспроизводящей/звуковой стороны речи (при детском церебральном параличе, алалии) формируются навыки коммуникации, связанные с использованием предметов-символов, картинок; при всех видах сложных нарушений обязательно формирование и развитие устной (звуковой) речи, работа проводится дефектологом, логопедом и воспитателем по подгруппам или индивидуально (при отсутствии возможностей формирования и развития устной (звуковой) речи в рамках данного объема часов проводится формирование альтернативных видов коммуникации).
Организованная деятельность "Тифлографика" для детей при первичном нарушении зрения проводится в организованной деятельности "Рисование" воспитателем с детьми с нарушениями зрения легкой степени, в организованной деятельности "Тифлографика" - специальным педагогом с детьми с тяжелыми нарушениями зрения.

  Приложение 3 к приказу
Министра просвещения
Республики Казахстан
от "___" _____ 2022 года № ___
  Приложение 3 к приказу
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 20 декабря 2012 года № 557

Типовой учебный план дошкольного воспитания и обучения для предшкольной группы дошкольной организации / предшкольного класса школы (лицея, гимназии) (дети 5-ти лет)

№ п/п

*Организованная деятельность/Детская деятельность

Периодичность проведения в неделю

Нормативная нагрузка в неделю

1

Физическая культура


3 часа

Физическая культура **

ежедневно


2

Развитие речи


2 часа

Художественная литература


2 часа

Коммуникативная деятельность

ежедневно


Казахский язык


2 часа

Казахский язык ***

ежедневно


3

Основы грамоты


3 часа


Коммуникативная, познавательная деятельность

ежедневно


4

Основы математики


3 часа


Познавательная, исследовательская деятельность

ежедневно


5

Ознакомление с окружающим миром


2 часа


Исследовательская, познавательная, коммуникативная, трудовая деятельность

ежедневно


6

Рисование


1 час

Лепка

Аппликация

Конструирование

Творческая, изобразительная деятельность

ежедневно


7

Музыка


2 часа

Музыка ****

ежедневно


8

Итого


20 часов

      Примечание:
*Организованная деятельность – интегрированное занятие, организованное педагогом в течение дня в игровой форме через разные виды детской деятельности (игровая, двигательная, познавательная, творческая, исследовательская, трудовая, самостоятельная) для реализации содержания Типовой учебной программы дошкольного воспитания и обучения, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 августа 2016 года № 499 "Об утверждении Типовых учебных программ дошкольного воспитания и обучения" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14235) (далее – Типовая программа), в том числе задач по привитию детям национальных ценностей казахского народа, семейных ценностей, чувства патриотизма, любви к Родине, приобщение их к социокультурным нормам, правил безопасного поведения с учетом направления работы дошкольной организации.
**С учетом возрастных особенностей детей дошкольного возраста в течение дня уделяется время на физическую активность детей.
***В целях усвоения государственного языка в течение дня педагогу вместе с детьми рекомендуется изучать с детьми словарный минимум, определенный в Типовой программе, развитие устной связной речи воспитанников в различных видах детской деятельности, а также знакомство с культурой, обычаями и традициями казахского народа, обогащение активного словаря, овладение нормами речи, культуры общения.
****С учетом возрастных особенностей детей в течение дня уделяется время на пение, слушание музыки, заучивание песен, импровизацию, музыкально-ритмические движения, игру на детских шумовых инструментах и другие виды музыкальной деятельности.