"Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктерге жеке сәйкестендіру нөмірлерін қалыптастыру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 27 наурыздағы № 258 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2023 жылғы 8 ақпандағы № 146 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 10 ақпанда № 31885 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктерге және азаматтығы жоқ адамдарға жеке сәйкестендіру нөмірін қалыптастыру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 27 наурыздағы № 258 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20201 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктерге және азаматтығы жоқ адамдарға жеке сәйкестендіру нөмірін қалыптастыру және түзету" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларын бекіту туралы;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктерге жеке сәйкестендіру нөмірлерін қалыптастыру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларында:

      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктерге және азаматтығы жоқ адамдарға жеке сәйкестендіру нөмірін қалыптастыру және түзету" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы "Қазақстан Республикасына уақытша келетін шетелдіктерге жеке сәйкестендіру нөмірін қалыптастыру және түзету" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 1) тармақшасына (бұдан әрі - Заң) сәйкес әзірленді және "Қазақстан Республикасына уақытша келетін шетелдіктерге жеке сәйкестендіру нөмірлерін қалыптастыру және түзету" мемлекеттік қызмет көрсету (бұдан әрі - көрсетілетін мемлекеттік қызмет) тәртібін айқындайды;

      Мемлекеттік қызмет көрсетуді аумақтық полиция органдары "Азаматтарға арналған үкімет "Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамдары немесе "электрондық үкімет" веб - порталы арқылы жүзеге асырады.

      Көші-қон саласындағы уәкілетті орган осы Қағидаларға енгізілген өзгерістер және (немесе) толықтырулар туралы ақпаратты Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясына, "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының операторына және Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығына тиісті нормативтік құқықтық актіні әділет органдарында мемлекеттік тіркегеннен кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде жолдайды; 

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) әкімшілік рәсім (мемлекеттік қызмет көрсету рәсімі) - әкімшілік органның, лауазымды адамның әкімшілік істі қарау, ол бойынша шешімді қабылдау және орындау жөніндегі өтініш жолданым негізінде немесе өз бастамасы бойынша жасалатын қызметі, сондай-ақ оңайлатылған әкімшілік рәсім тәртібімен жүзеге асырылатын қызмет;

      2) арыз иесі (көрсетілетін қызметті алушы) - әкімшілік рәсімді жүзеге асыру үшін әкімшілік органға, лауазымды адамға өтініш берген адам, сондай-ақ оған қатысты әкімшілік акт қабылданатын, әкімшілік әрекет жасалатын (әрекетсіздік танылатын) адам (әкімшілік актінің адресаты);

      3) әкімшілік акті (мемлекеттік қызметкөрсету нәтижесі) - жария-құқықтық қатынастарда әкімшілік орган, лауазымды адам қабылдайтын, белгілі бір адамның немесе жеке-дара айқындалған адамдар тобының Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген құқықтары мен міндеттерін іске асыратын шешім;

      4) әкімшілік орган (көрсетілетін қызметті беруші) – Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес әкімшілік актіні қабылдау, әкімшілік әрекет жасау (әрекетсіздік таныту) жөнінде өкілеттіктер берілген мемлекеттік орган, жергілікті өзін-өзі басқару органы, мемлекеттік заңды тұлға, сондай-ақ өзге ұйым;

      5) Бiрыңғай байланыс орталығы – Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған, көрсетiлетiн қызметтi алушыларға мемлекеттiк және өзге де қызметтер көрсету мәселелерi бойынша ақпарат, сондай-ақ мемлекеттік органдарға ақпараттық-коммуникациялық қызметтер көрсету мәселелері бойынша ақпарат беру жөнiндегi ақпараттық-анықтамалық қызмет функцияларын орындайтын заңды тұлға;

      6) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН) - жеке тұлғаға бір рет және өмір бойы берілетін он екі таңбалы цифрлық код;

      7) тіркеу куәлігі - берілген жеке сәйкестендіру нөмірінің болуын растайтын, қағаз тасымалдағыштағы құжат немесе электрондық құжат;

      8) Ішкі істер министірлігінің операторы – Ішкі істер министрлігінің "Ақпараттық-өндірістік орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының қызметкері.";

      9) "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының операторы (бұдан әрі - АКИ операторы) – берілген "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының оған жұмысын істеуі қамтамасыз ету міндеті жүктелген, Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын заңды тұлға.

      10) Көші-қон полициясының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі - КҚП АЖ) - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон қызметі комитетінің ведомстволық ақпараттық жүйесі;

      11) халыққа қызмет көрсету орталықтарының біріктірілген ақпараттық жүйесі (бұдан әрі - ХҚКО БАЖ) - Қазақстан Республикасының Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсету процесін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;

      12) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы, (бұдан әрі - портал) - нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және мемлекеттік көрсетілетін қызметтерге, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне және электрондық нысанда көрсетілетін квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтеріне қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе.

      13) құжаттың электрондық көшірмесі - электрондық цифрлық нысанда түпнұсқа құжаттың түрі мен ақпаратын (деректер) толық бейнелейтін құжат;

      14) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі - ЭЦҚ) - электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың шынайылығын, оның тиесілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық символдар жиынтығы;

      15) цифрлық құжаттар сервисі – операторға бекітілген және электрондық нысанда мемлекеттік қызметтерді және өзге де қызметтерді іске асыру мақсатында электрондық құжаттар мен құжаттардың электрондық көшірмелерін жасауға, сақтауға және пайдалануға арналған "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының объектісі.";

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. ЖСН қалыптастыру үшін жеке тұлға (немесе оның заңды өкілі) көрсетілетін қызмет берушіге, келген жері бойынша Мемлекеттік корпорация немесе портал арқылы осы қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қоса бере отырып, өтініш беру жолымен жүгінеді.

      Қазақстан Республикасы сотының үкімі бойынша бас бостандығынан айыруға сотталған шетелдіктерің, азаматтығы жоқ адамдардың және реттелмеген мәртебесі бар адамдардың жеке басын куәландыратын құжаттары болмаған кезде мемлекеттік қызметті алу үшін негіздеме осы қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес өтініш болып табылады.

      ЖСН-ды түзету үшін жеке тұлға (немесе оның заңды өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге, келген жері бойынша Мемлекеттік корпорация арқылы осы қағидаларға 2-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қоса бере отырып, өтініш беру жолымен жүгінеді.

      "Қазақстан Республикасына уақытша келетін шетелдіктерге жеке сәйкестендіру нөмірін қалыптастыру және түзету" мемлекеттік қызметін көрсетуге қойылатын, оның ішінде процестің сипаттамасын, нысанын, мазмұнын және қызмет көрсету нәтижесін қамтитын негізгі талаптардың тізбесі, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсетудің ерекшелігі ескеріле отырып, өзге де мәліметтер осы қағидаларға 3-қосымшада жазылған.";

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "ХҚКО БАЖ-дан және порталдан ЖСН қалыптастыруға және түзетуге өтінімдер КҚП АЖ-ға орындауға келіп түседі.";

      10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. ІІМ операторы келіп түскен өтінімдердің дұрыстығын тексереді және өтінім дұрыс болған жағдайда ЖСН қалыптастыру не түзету рәсімін жүзеге асырады.";

      11-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. Егер ЖСН қалыптастыруға немесе түзетуге арналған өтінім ХҚКО БАЖ-дан келіп түскен жағдайда, КҚП АЖ ХҚКО БАЖ-ға қалыптастырылған не түзетілген ЖСН туралы мәліметтерді жібереді және Мемлекеттік корпорация операторы осы Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес тіркеу куәлігін басып шығарады.";

      15-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "15. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға негіз болып табылады:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) шынайы еместігінің анықталуы;

      2) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметтер көрсету үшін қажетті деректер мен мәліметтердің осы Қағидалардың талаптарына сәйкес келмеуі;

      3) көрсетілетін қызметті алушыда бұрын тіркелген ЖСН анықталған жағдайда (ЖСН түзету жағдайларын қоспағанда).";

      осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес 2-1-қосымшамен толықтырылсын;

      3-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жазылсын;

      5-қосымша осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес жазылсын;

      4-қосымшада оң жақ жоғары бұрыш мынадай редакцияда жазылсын;

      "

  Қазақстан Республикасында
уақытша болатын шетелдіктер
мен азаматтығы жоқ адамдарға
жеке сәйкестендіру нөмірін
қалыптастыру және түзету
қағидаларына 4-қосымша
  ";

      6-қосымшада оң жақ жоғары бұрыш мынадай редакцияда жазылсын;

      "

  Қазақстан Республикасында
уақытша болатын шетелдіктер
мен азаматтығы жоқ адамдарға
жеке сәйкестендіру нөмірін
қалыптастыру және түзету
қағидаларына 6-қосымша
  ";

      7-қосымшада оң жақ жоғары бұрыш мынадай редакцияда жазылсын:

      "

  Қазақстан Республикасында
уақытша болатын шетелдіктер
мен азаматтығы жоқ адамдарға
жеке сәйкестендіру нөмірін
қалыптастыру және түзету
қағидаларына 7-қосымша
  ".

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон қызметі комитеті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің жетекшілік ететін орынбасарына және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон қызметі комитетінің төрағасына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ішкі істер министрі
М. Ахметжанов

      КЕЛІСІЛДІ

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Ішкі істер министрі
2023 жылғы 8 ақпандағы
№ 146 бұйрығына
1-қосымша
Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
20__ жылғы ___ наурыздағы
№ ____бұйрығына
1-қосымша
"Қазақстан Республикасында
уақытша болатын шетелдіктер
мен азаматтығы жоқ адамдарға
жеке сәйкестендіру нөмірін
қалыптастыру және түзету"
қағидаларына 2-1-қосымша
кімге_______________________
(лауазымы, тегі және аты-жөні)
азаматы (-
шасы)______________________
(қай мемлекеттің)
кімнен______________________
(Т.А.Ә. (болған кезде)

Өтініш

      Ұлттық тізілімдерде _______________________________________________________

      (Т.А.Ә. (болған кезде), туған күні, ЖСН)

      айқындамалық деректеріне төменде көрсетілген параметрлерге сәйкес түзету жүргізуді сұраймын:

Параметрлер

ІІМ деректер базасындағы ағымдағы мәліметтер

Өзгерту

1

Тегі



2

Аты



3

Әкесінің аты



4

Туған күні



5

Туған жері



6

Азаматтығы



7

Жынысы



8

Құжат нөмірі



9

Құжат берілген күн



10

Құжаттың жарамдылық мерзімі



11

Құжатты берген ел



      *кестеде тек түзету қажет параметрлерді көрсету

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
20__ жылғы ___ наурыздағы
№ ____бұйрыққа
2-қосымша
"Қазақстан Республикасында
уақытша болатын шетелдіктер
мен азаматтығы жоқ адамдарға
жеке сәйкестендіру нөмірін
қалыптастыру және түзету
қағидаларына 3-қосымша

"Қазақстан Республикасына уақытша келетін шетелдіктерге жеке сәйкестендіру нөмірлерін қалыптастыру және түзету" мемлекеттік көрсетілетін қызметке қойылатын негізгі талаптардың тізбесі

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасының аумақтық полиция органдары

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері

Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация);
2) "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі - портал): www.egov.kz. арқылы жүзеге асырылады.

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

Қажетті құжаттар пакетін қызметті беруші Мемлекеттік корпорацияға немесе портал арқылы тапсырған күннен бастап - 1 (бір) жұмыс күні;
Мемлекеттік корпорацияға құжаттар пакетін тапсыру үшін рұқсат етілетін барынша ұзақ күту уақыты - 15 (он бес) минут; Мемлекеттік корпорацияда қызмет көрсетудің рұқсат етілетін барынша ұзақ уақыты - 20 (жиырма) минут;

4

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Электронды (толық автоматтандырылған)/ қағаз түрінде.

5

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

Тіркеу куәлігін беру не мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту. Порталға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі жіберіледі және электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" сақталады

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлемақы мөлшерін және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға тегін көрсетіледі.

7

Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті беруші - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа (сенбі, жексенбі) дүйсенбіден бастап жұма аралығында (сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі асқа үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін).
Өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижелерін беруді көрсетілетін қызметті беруші Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі асқа үзіліспен жүзеге асырады. Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі.
2) Мемлекеттік корпорацияның – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден жұмаға дейін (сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, кезекші бөлімшелер сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін) сенбіде сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін, түскі үзіліссіз.
Мемлекеттік корпорацияда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру "электрондық кезек тәртібінде", жеделдетіп қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады, электрондық кезекті портал арқылы броньдауға болады.
3) порталда - жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндері, жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін көрсетілетін қызметті алушының өтініші кезінде, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады). Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:
1) Министрліктің интернет-ресурсында - www.mvd.gov.kz "Министрлік туралы" бөлімінде "Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің құрылымдық бөліністерінің веб-ресурстары" бөлімшесінде;
2) Мемлекеттік корпорацияның интернет-ресурсында - www.gov4c.kz;
3) порталда - www.egov.kz орналасқан.

8

Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

1. Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге Мемлекеттік корпорация арқылы ЖСН қалыптастыруға жүгінген кезде:
1) осы қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
2) жеке басты куәландыратын құжат (егер өзге тәртіп Қазақстан Республикасының тиісті тараппен келісімімен немесе Қазақстан Республикасының Үкіметімен белгіленбесе жарамды шетелдік паспорт). Егер шетелдіктің жеке басты куәландыратын құжатта кириллицада немесе латынша нақтылау деректері (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), туған жері) болмаған жағдайда, құжаттың аудармасының тиісінше нотариалды куәландырылған көшірмесін қоса беру қажет;
3) көрсетілетін қызметті алушының өкілі жүгінген жағдайда нотариалды куәландырылған сенімхат.
Портал арқылы жүгінген кезде:
1) көрсетілетін қызметті алушы өкілінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық сұрау салу;
2) жеке басты куәландыратын құжаттың электрондық көшермесі егер өзге тәртіп Қазақстан Республикасының тиісті тараппен келісімімен немесе Қазақстан Республикасының Үкіметімен белгіленбесе жарамды шетелдік паспорт). Егер шетелдіктің куәландыратын құжатта кириллицада немесе латынша нақтылау деректері (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), туған жері) болмаған жағдайда, құжаттың аудармасының тиісінше нотариалды куәландырылған көшірмесін қоса беру қажет;
3) көрсетілетін қызметті алушының өкілі жүгінген жағдайда нотариалды куәландырылған сенімхат;
4) анықтау деректерін ауыстыру туралы куәлік.
Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге Мемлекеттік корпорация арқылы ЖСН түзету жөніндегі жүгінген кезде:
1) осы қағидаларға 2-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
2) жеке басты куәландыратын құжат (егер өзге тәртіп Қазақстан Республикасының тиісті тараппен келісімімен немесе Қазақстан Республикасының Үкіметімен белгіленбесе жарамды шетелдік паспорт). Егер шетелдіктің жеке басты куәландыратын құжатта кириллицада немесе латынша нақтылау деректері (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), туған жері) болмаған жағдайда, құжаттың аудармасының тиісінше нотариалды куәландырылған көшірмесін қоса беру қажет;
3) орнату деректерін өзгерту туралы куәлік;
4) көрсетілетін қызметті алушының өкілі жүгінген жағдайда нотариалды куәландырылған сенімхат.

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) шынайы еместігін анықтау;
2) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметтер көрсету үшін қажетті деректер мен мәліметтердің осы қағидалар талаптарна сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушыда бұрын тіркелген ЖСН анықталған жағдайда (ЖСН түзету жағдайларын қоспағанда).

10

Мемлекеттік қызметтің, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктері ескеріле отырып, қойылатын өзге талаптар

Заңнамада белгіленген тәртіппен өзіне өзі қызмет көрсетуді, өз бетімен қозғалуды, бағдар алуды жүзеге асыру қабілетін немесе мүмкіндігін толық немесе ішінара жоғалтқан көрсетілетін кызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды көрсетілетін қызметті беруші немесе Мемлекеттік корпорация қызметкері 1414, 8 800 080 7777 бірыңғай байланыс орталығына жүгіну арқылы тұрғылықты жері бойынша шыға отырып, жүргізеді. Порталда мемлекеттік қызметті алу үшін ЭЦҚ болуы талап етіледі.

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
20__ жылғы ___ наурыздағы
№ ____бұйрыққа
3-қосымша
"Қазақстан Республикасында
уақытша болатын шетелдіктер
мен азаматтығы жоқ адамдарға
жеке сәйкестендіру нөмірін
қалыптастыру және түзету
қағидаларына 5-қосымша
__________________________
__________________________
__________________________
(Т.А.Ә. (болған кезде),
__________________________
__________________________
__________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 19-бабын және 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, көрсетілетін қызметті беруші немесе Мемлекеттік корпорация (мекенжайы көрсетілсін) мемлекеттік көрсетілетін қызметке қойылатын негізгі талаптардың тізбесіне сәйкес Сіздің құжаттардың толық топтамасын және (немесе) жарамдылық мерзімі өткен құжаттарды ұсынуыңызға байланысты "Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарға жеке сәйкестендіру нөмірін қалыптастыру және түзету" мемлекеттік қызметін көрсетуге құжаттар қабылдаудан бас тартады.

      Ұсынылмаған құжаттардың атауы:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ________________________________________

      Осы қолхат 2 данада әрбір тарап үшін бір данадан жасалды.

      Көрсетілетін қызметті берушінің Т.А.Ә. (болған кезде) _______ (қолы)

      Орындаушы: Т.А.Ә (болған кезде) _____________

      Телефон __________

      Алдым: көрсетілетін қызметті алушының қолы/Т.А.Ә (болған кезде)

      20__ жылғы "___" _________

О внесении изменений в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 27 марта 2020 года № 258 "Об утверждении Правил оказания государственной услуги "Формирование индивидуального идентификационного номера иностранцам, временно пребывающим в Республике Казахстан"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 8 февраля 2023 года № 146. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 10 февраля 2023 года № 31885

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 27 марта 2020 года № 258 "Об утверждении Правил оказания государственной услуги "Формирование и корректировка индивидуального идентификационного номера иностранцам, временно пребывающим в Республике Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 20201) следующие изменения:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      Об утверждении Правил оказания государственной услуги "Формирование и корректировка индивидуального идентификационного номера иностранцам и лицам без гражданства, временно пребывающим в Республике Казахстан";

      в Правилах оказания государственной услуги "Формирование индивидуального идентификационного номера иностранцам, временно пребывающим в Республике Казахстан", утвержденных указанным приказом:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Правила оказания государственной услуги "Формирование и корректировка индивидуального идентификационного номера иностранцам и лицам без гражданства, временно пребывающим в Республике Казахстан";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила государственной услуги "Формирование и корректировка индивидуального идентификационного номера иностранцам и лицам без гражданства, временно пребывающим в Республике Казахстан" (далее - Правила) разработаны в соответствии в подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" (далее - Закон) и определяют порядок оказания государственной услуги "Формирование и корректировка индивидуального идентификационного номера иностранцам и лицам без гражданства, временно пребывающим в Республике Казахстан" (далее – государственная услуга)"

      Оказание государственной услуги осуществляется территориальными органами полиции через некоммерческие акционерные общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" или через веб-портал "электронного правительства".

      Уполномоченный орган в области миграции направляет информацию о внесенных изменениях и (или) дополнениях в настоящие Правила в государственную корпорацию "Правительство для граждан", оператору информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства" и в Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг в течение 3 (трех) рабочих дней после государственной регистрации в органах юстиции соответствующего нормативного правового акта;

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      1) административная процедура (процедура оказания госуслуги) – это деятельность административного органа, должностного лица по рассмотрению административного дела, принятию и исполнению по нему решения, совершаемая на основании обращения или по собственной инициативе, а также деятельность, осуществляемая в порядке упрощенной административной процедуры;

      2) заявитель (услугополучатель) – лицо, подавшее обращение в административный орган, должностному лицу для осуществления административной процедуры, а также лицо, в отношении которого принимается административный акт, совершается административное действие (бездействие) (адресат административного акта);

      3) административный акт (результат оказания госуслуги) – решение, принимаемое административным органом, должностным лицом в публично-правовых отношениях, реализующее установленные законами Республики Казахстан права и обязанности определенного лица или индивидуально определенного круга лиц;

      4) административный орган (услугодатель) – государственный орган, орган местного самоуправления, государственное юридическое лицо, а также иная организация, которые в соответствии с законами Республики Казахстан наделены полномочиями по принятию административного акта, совершению административного действия (бездействия);

      5) единый контакт-центр – юридическое лицо, определенное Правительством Республики Казахстан, выполняющее функции информационно-справочной службы по предоставлению услугополучателям информации по вопросам оказания государственных услуг и иных услуг, а также государственным органам информации по вопросам оказания информационно-коммуникационных услуг;

      6) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) – двенадцатизначный цифровой код, присваиваемый физическому лицу один раз и пожизненно;

      7) регистрационное свидетельство – документ на бумажном носителе или электронный документ, подтверждающий наличие присвоенного индивидуального идентификационного номера;

      8) оператор Министерства внутренних дел – сотрудник республиканского государственного предприятия "Информационно-производственный центр" Министерства внутренних дел.";

      9) оператор информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства" (далее – оператор ИКИ) – юридическое лицо, определяемое Правительством Республики Казахстан, на которое возложено обеспечение функционирования закрепленной за ним информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства";

      10) информационная система миграционной полиции (далее – ИС МП) – ведомственная информационная система Комитета миграционной службы Министерства внутренних дел Республики Казахстан;

      11) интегрированная информационная система центров обслуживания населения (далее – ИИС ЦОН) – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через Центры обслуживания населения Республики Казахстан;

      12) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, (далее – портал) – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к государственным услугам, услугам по выдаче технических условий на подключение к сетям субъектов естественных монополий и услугам субъектов квазигосударственного сектора, оказываемым в электронной форме;

      13) электронная копия документа – документ, полностью воспроизводящий вид и информацию (данные) подлинного документа в электронно-цифровой форме;

      14) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;

      15) сервис цифровых документов – объект информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства", закрепленный за оператором и предназначенный для создания, хранения и использования электронных документов в целях реализации государственных функций и вытекающих из них государственных услуг, а также при взаимодействии с физическими и юридическими лицами, получении и оказании услуг в электронной форме.

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Для формирования ИИН физическое лицо (или его законный представитель) обращается к услугодателю через Государственную корпорацию по месту пребывания или через портал путем подачи заявления по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам с приложением документов.

      При отсутствии документов, удостоверяющих личность, у иностранцев, лиц без гражданства и лиц с неурегулированным статусом, осужденных по приговору суда Республики Казахстан к лишению свободы, основанием для получения государственной услуги является заявление согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      Для корректировки ИИН физическое лицо (или его законный представитель) обращается к услугодателю через Государственную корпорацию по месту пребывания путем подачи заявления по форме согласно приложению 2-1 к настоящим Правилам с приложением документов.

      Перечень основных требований к оказанию государственной услуги "Формирование и корректировка индивидуального идентификационного номера иностранцам, временно пребывающим в Республике Казахстан", включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги изложены в приложении 3 к настоящим Правилам.";

      пункт 9 изложить в следующей редакции:

      "9. Заявки на формирование и корректировки ИИН с ИИС ЦОН и портала поступают на исполнение в ИС МП.";

      пункт 10 изложить в следующей редакции:

      "10. Оператор МВД проверяет поступающие заявки на корректность и в случае корректности заявки осуществляет процедуру формирования либо корректировки ИИН.";

      пункт 11 изложить в следующей редакции:

      "11. В случае, если заявка на формирование или корректировку ИИН поступила из ИИС ЦОН, ИС МП направляет сведения о сформированном либо скорректированном ИИН в ИИС ЦОН и оператор Государственной корпорации распечатывает Регистрационное свидетельство в соответствии с приложением 7 к настоящим Правилам.";

      Пункт 15 изложить в следующей редакции:

      "15. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям настоящих Правил;

      3) в случае выявлении у услугополучателя ранее зарегистрированного ИИН (за исключением случаев корректировки ИИН).

      дополнить приложением 1-1 согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      приложение 3 изложить согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      приложение 5 изложить согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      в приложении 4 правый верхний угол изложить в следующей редакции:

      "

  Приложение 4
к Правилам формирования
и корректировки индивидуального
идентификационного номера
иностранцам и лицам без
гражданства, временно
пребывающим в Республике
Казахстан

      ";

      в приложении 6 правый верхний угол изложить в следующей редакции:

      "

  Приложение 6
к Правилам формирования
и корректировки индивидуального
идентификационного номера
иностранцам и лицам без
гражданства, временно
пребывающим в Республике
Казахстан

      ";

      в приложении 7 правый верхний угол изложить в следующей редакции:

      "

  Приложение 7
к Правилам формирования
и корректировки индивидуального
идентификационного номера
иностранцам и лицам без
гражданства, временно
пребывающим в Республике
Казахстан

      ".

      2. Комитету миграционной службы Министерства внутренних дел Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан и председателя Комитета миграционной службы Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр внутренних дел
Республики Казахстан
М. Ахметжанов

      СОГЛАСОВАН
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
Министр внутренних дел
Республики Казахстан
от 8 февраля 2023 года № 146
  "Приложение 1-1
к Правилам формирования и
корректировки индивидуального
идентификационного номера
иностранцам и лицам без
гражданства, временно
пребывающим в Республике
Казахстан
  кому________________________
(должность, фамилия и инициалы)
от__________________________
(Ф.И.О. (при его наличии)
гражданина (ки)
____________________________
(какого государства)

                                                Заявление

      Прошу произвести корректировку установочных данных в национальных реестрах на
______________________________________________________________________________,
                        (Ф.И.О. (при его наличии), дата рождения, ИИН)
согласно нижеуказанным параметрам:

Параметры

Текущие сведения в базе данных МВД

Изменить на

1

Фамилия



2

Имя



3

Отчество



4

Дата рождения



5

Место рождения



6

Гражданство



7

Пол



8

Номер документа



9

Дату выдачи документа



10

Срок действия документа



11

Страна выдачи документа



      *в таблице указывать только те параметры, которые необходимо откорректировать

  Приложение 2 к приказу
Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 8 февраля 2023 года № 146
  Приложение 3
к Правилам формирования и
корректировки индивидуального
идентификационного номера
иностранцам и лицам без
гражданства, временно
пребывающим в Республике
Казахстан

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги государственной услуги "Формирование и корректировка индивидуального идентификационного номера иностранцам, временно пребывающим в Республике Казахстан"

1

Наименование услугодателя

Территориальные органы полиции Республики Казахстан

2

Способы предоставления государственной услуги

Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:
1) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);
2) веб-портал "электронного правительства" (далее – портал): www.egov.kz.

3

Срок оказания государственной услуги

Со дня сдачи пакета необходимых документов услугодателю, в Государственную корпорацию и или через портал – 1 (один) рабочий день;
максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов в Государственную корпорацию – 15 (пятнадцать) минут;
максимально допустимое время обслуживания в Государственной корпорации – 20 (двадцать) минут;

4

Форма оказания государственной услуги

Электронная (полностью автоматизированная)/ бумажная.

5

Результат оказания государственной услуги

Выдача Регистрационного свидетельства либо мотивированный отказ в оказании государственной услуги.
На портале результат оказания государственной услуги направляется и хранится в "личном кабинете" услугополучателя в форме электронного документа

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Государственная услуга оказывается физическим лицам бесплатно.

7

График работы услугодателя, Государственной корпорации и объектов информации

1) услугодателя – с понедельника по пятницу (с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов) кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется услугодателем с понедельника по пятницу с 9.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов, выходной – воскресенье и праздничные дни, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан
Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
2) Государственной корпорации – с понедельника по пятницу (с 9.00 до 18.00 часов, дежурные отделения с 9.00 до 20.00) в субботу с 9.00 до 13.00 часов, без перерыва на обед, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан. Выдача результата оказания государственной услуги в Государственной корпорации осуществляется в порядке "электронной очереди", без ускоренного обслуживания, возможно бронирование "электронной очереди" посредством портала.
3) портала - круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).
Адреса мест оказания государственной услуги размещены на:
1) интернет-ресурсе Министерства – www.mvd.gov.kz в разделе "О Министерстве, подразделе "Веб-ресурсы структурных подразделений Министерства внутренних дел Республики Казахстан";
2) интернет-ресурсе Государственной корпорации – www.gov4c.kz;
3) портала – www.egov.kz.

8

Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги

1. При обращении услугополучателя к услугодателю через Государственную корпорацию по формированию ИИН:
1) заявление по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам;
2) документ удостоверяющий личность (действительный заграничный паспорт, если иной порядок не установлен соглашением Республики Казахстан с соответствующей стороной или Правительством Республики Казахстан). В случае, если в документе, удостоверяющем личность иностранца, отсутствует написание установочных данных (фамилия, имя, отчество (при его наличии), место рождения) на кириллице или латинице, необходимо приложить соответствующий нотариально-заверенный перевод документа;
3) нотариально удостоверенная доверенность, в случае обращения представителя услугополучателя;
При обращении через портал:
1) электронный запрос, удостоверенный электронной цифровой подписью представителя услугополучателя;
2) электронная копия документа, удостоверяющий личность (действительный заграничный паспорт, если иной порядок не установлен соглашением Республики Казахстан с соответствующей стороной или Правительством Республики Казахстан). В случае, если в документе, удостоверяющем личность иностранца, отсутствует написание установочных данных (фамилия, имя, отчество (при его наличии), место рождения) на кириллице или латинице, необходимо приложить соответствующий нотариально-заверенный перевод документа;
4) нотариально удостоверенная доверенность, в случае обращения представителя услугополучателя;
3) удостоверить электронно-цифровой подписью услугополучателя или его представителя.
2. При обращении услугополучателя к услугодателю через Государственную корпорацию по корректировке ИИН:
1) заявление по форме согласно приложению 2-1 к настоящим Правилам;
2) документ удостоверяющий личность (действительный заграничный паспорт, если иной порядок не установлен соглашением Республики Казахстан с соответствующей стороной или Правительством Республики Казахстан). В случае, если в документе, удостоверяющем личность иностранца, отсутствует написание установочных данных (фамилия, имя, отчество (при его наличии), место рождения) на кириллице или латинице, необходимо приложить соответствующий ноториально-заверенный перевод документа;
3) свидетельство о перемене установочных данных;
4) нотариально удостоверенная доверенность, в случае обращения представителя услугополучателя.

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие услугополучателя данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям настоящих Правил.
3) в случае выявлении у услугополучателя ранее зарегистрированного ИИН (за исключением случаев корректировки ИИН).

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

Услугополучателям, имеющим в установленном законодательством порядке полную или частичную утрату способности или возможности осуществлять самообслуживание, самостоятельно передвигаться, ориентироваться, прием документов для оказания государственной услуги производится услугодателем или работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр 1414, 8 800 080 7777.
Для получения государственной услуги на портале требуется наличие ЭЦП.

  Приложение 3 к приказу
Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 8 февраля 2023 года № 146
  Приложение 5
к Правилам формирования и
корректировки индивидуального
идентификационного номера
иностранцам и лицам без
гражданства, временно
пребывающим в Республике
Казахстан
  __________________________
__________________________
__________________________
(Ф.И.О. (при его наличии),
__________________________
__________________________
__________________________
(адрес услугополучателя)

Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь статьей 19 и пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах", услугодатель или Государственная корпорация (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги "Формирования и корректировки индивидуального идентификационного номера иностранцам и лицам без гражданства, временно пребывающим в Республике Казахстан" ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечня основных требований к оказанию государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия.

      Наименование отсутствующих документов:

      1) ________________________________________;

      2) ________________________________________;

      3) ________________________________________

      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.

      Ф.И.О (при его наличии) услугодателя_______ (подпись)

      Исполнитель: Ф.И.О (при его наличии) _____________

      Телефон __________

      Получил: Ф.И.О (при его наличии) / подпись услугополучателя

      "___" _________ 20__ год.