"Есептік ақпараты тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау әдістемесін бекіту туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2020 жылғы 11 наурыздағы № 3-НҚ нормативтік қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Жоғары аудиторлық палатасының 2023 жылғы 28 сәуірдегі № 13-НҚ және Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі төрағасының 2023 жылғы 3 мамырдағы № 31 бірлескен нормативтік қаулысы мен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 11 мамырда № 32468 болып тіркелді

      Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасы (бұдан әрі – Жоғары аудиторлық палата) ҚАУЛЫ ЕТЕДІ және Қазақстан Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігінің төрағасы БҰЙЫРАДЫ:

      1. "Есептік ақпараты тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау әдістемесін бекіту туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2020 жылғы 11 наурыздағы № 3-НҚ нормативтік қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20128 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      нормативтік қаулымен бекітілген Есептік ақпараты тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау әдістемесі осы бірлескен нормативтік қаулыға және бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Жоғары аудиторлық палатаның Жоспарлау және даму департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен нормативтік қаулының және бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен нормативтік қаулының және бұйрықтың Жоғары аудиторлық палатаның интернет-ресурсына орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен нормативтік қаулының және бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Жоғары аудиторлық палатасының жетекшілік ететін мүшесіне және Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі төрағасының жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бірлескен нормативтік қаулы және бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының
Стратегиялық жоспарлау
және реформалар
агенттінің Төрағасы
__________А. Иргалиев

Қазақстан Республикасының
Жоғары аудиторлық
палатасының Төрағасының м.а.
__________Р. Рахимов

  Қазақстан Республикасының
Стратегиялық жоспарлау
және реформалар агенттінің
Төрағасы
2023 жылғы 3 мамырдағы
№ 31 мен
Қазақстан Республикасының
Жоғары аудиторлық
палатасының
2023 жылғы 28 сәуірдегі
№ 13-НҚ
Бірлескен нормативтік
қаулыға және бұйрыққа
қосымша
Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау
жөніндегі есеп комитетінің
2020 жылғы 11 наурыздағы
№ 3-НҚ нормативтік
қаулысымен бекітілген

Есептік ақпараты тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау әдістемесі

1-тарау. Негізгі ережелер

      1. Осы Есептік ақпараты тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) мемлекеттік органдарға жүктемені азайту және Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығымен бекітілген Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесінің (бұдан әрі – Жыл сайынғы бағалау жүйесі) 42-тармағына сәйкес жүргізілетін бағаланатын мемлекеттік органдардың есептік ақпаратында (бұдан әрі – есептік ақпарат) қамтылған деректерді қайта тексеру рәсімін оңтайландыру мақсатында әзірленді.

      2. Әдістеме Жыл сайынғы бағалау жүйесінің орталық мемлекеттік органдар (бұдан әрі – ОМО) тізбесінде көзделген қызметінің тиімділігіне бағалау жүргізілетін ОМО-ны және тәуекелдерді басқару жүйесіне сәйкес қайта тексеру жүргізу қажет болатын облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарын (бұдан әрі – ЖАО) анықтауға арналған.

      3. Осы Әдістемеде мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) бағалаудағы тәуекелдерді басқару жүйесі – бағалау қызметінің неғұрлым басым бағыттары бойынша таңдау мен ресурстарды оңтайлы бөлу қағидаттары бойынша бағалау іс-шараларын жүргізуді қамтамасыз ететін әкімшілендіру жүйесі;

      2) айыппұл балдары (К1) – алдыңғы бағалау жылындағы бағыттар бойынша бағалау шеңберінде ақпаратты анық, толық және уақтылы ұсынбау фактілері бойынша шегерілген балдардың сомасына негізделген тәуекел деңгейін анықтау өлшемшарты;

      3) бағалау серпіні (К2) – алдыңғы екі бағалау кезеңдегі бағыт бойынша мемлекеттік органның қорытынды бағаларындағы айырмашылыққа негізделген тәуекел деңгейін анықтау өлшемшарты;

      4) басым көрсеткіш (К3) – бағыт бойынша қорытынды бағалауда ең жоғары салмақтық мәні бар көрсеткіш бойынша мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін бағалауға негізделген тәуекел деңгейін анықтау өлшемшарты.

      Бағалау бағытында көрсеткіш болмаған не көрсеткіштердің салмақтық мәндері тең болған жағдайда, басым көрсеткіш ретінде бағалау өлшемшарты анықталады.

      5) тәуекел көрсеткіші – мемлекеттік органға тәуекел деңгейін айқындау өлшемшарты бойынша рейтингтегі позицияға сәйкес берілетін балл.

      Әдістеме үшін алдыңғы бағаланатын екі кезеңдегі тиісті блоктар мен бағыттар бойынша бағалау нәтижелері туралы қорытындылар ақпарат көзі болып табылады.

      4. Есептік ақпараты тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдар әрбір бағалау блогы бөлінісінде жеке-жеке айқындалады.

      5. "Мақсаттарға қол жеткізу" блогы бойынша есептік ақпараты қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау кезінде бағалаудың алдыңғы екі кезеңіндегі "Мемлекеттік органдардың даму жоспарларының және облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарларының мақсаттарына қол жеткізу" және "Бюджеттік бағдарламалар көрсеткіштеріне қол жеткізу" бағыттары бойынша бағалау нәтижелері пайдаланылады.

      "Мемлекеттік органның жеке және заңды тұлғалармен өзара іс-қимылы" блогы бойынша есептік ақпараты қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау кезінде бағалаудың алдыңғы екі кезеңіндегі "Мемлекеттік қызметтерді көрсетудің сапасы" және "Шағымдар мен арыздарды қарау сапасы" бағыттары бойынша бағалау нәтижелері пайдаланылады.

      "Мемлекеттік органның ұйымдастырушылық дамуы" блогы бойынша есептік ақпараты қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау кезінде бағалаудың алдыңғы екі кезеңіндегі "Персоналды басқару" және "Ақпараттық технологияларды қолдану" бағыттары бойынша бағалау нәтижелері пайдаланылады.

      6. Тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындау алдыңғы екі бағалау кезеңінің қорытындылары бойынша жыл сайын жүзеге асырылады.

      7. Егер мемлекеттік орган есепті кезеңде Жыл сайынғы бағалау жүйесіне алғаш рет енгізілген болса, қайта тексеруге жататын бағалаудың басым көрсеткіштері/өлшемшарттары бойынша функциялардың мемлекеттік органға берілу жағдайларын қоспағанда, осы мемлекеттік органға қатысты қайта тексеру жүзеге асырылмайды.

      Мемлекеттік органда алдыңғы бағаланатын кезеңде бағалау нәтижелері болмаған жағдайда, осы мемлекеттік органға қатысты "Бағалау серпіні" өлшемшарты қолданылмайды.

      8. Тәуекелдерді басқару жүйесі қызметінің тиімділігіне бағалау жүргізілетін мемлекеттік органдардың санынан ОМО мен ЖАО қызметінің тиімділігін бағалаудың әр блогы бойынша қайта тексерілетін мемлекеттік органдардың үлесін 25%-ға дейін төмендетуге бағытталған.

      Бұл ретте, ресми статистикалық ақпарат, сондай-ақ мемлекеттік дерекқорларда және ақпараттық жүйелерде қамтылған мәліметтер болған жағдайда, мемлекеттік органдардың есептік деректерін қайта тексеру барлық бағаланатын мемлекеттік органдарға қатысты қашықтан жүзеге асырылады.

2-тарау. Бағалау бағыттары бойынша тәуекел көрсеткіштерін айқындау

      9. Бағалау бағыты бойынша тәуекел көрсеткішін айқындау мақсатында мынадай есептеу формуласы қолданылады:

      Xn = К1n + К2n + К3n,

      мұнда:

      Xn – мемлекеттік органның бағыт бойынша тәуекелінің жиынтық көрсеткіші;

      К1n – "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша мемлекеттік органның тәуекел көрсеткіші;

      К2n – "Бағалау серпіні" өлшемшарты бойынша мемлекеттік органның тәуекел көрсеткіші;

      К3n – "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша мемлекеттік органның тәуекел көрсеткіші.

      10. Жүргізілген есептеулер нәтижелері Әдістемеге 1-қосымшаға сәйкес "ОМО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері" және 2-қосымшаға сәйкес "ЖАО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері" кестелерінің тиісті бағандарына енгізіледі.

3-тарау. "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша рейтингті есептеу

      11. "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша Әдістемеге 3 және 4-қосымшаларға сәйкес бағыт бойынша ең жоғары айыппұл балынан ең төмен айыппұл балына қарай ОМО мен ЖАО-ның рейтингі жүргізіледі.

      12. "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша рейтинг жасау кезінде ОМО өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы орталық мемлекеттік органдар санының жартысына тең ең жоғары мәннен бастап 0,5 балды қоса отырып, тәуекел көрсеткіштері беріледі.

      13. "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша рейтинг жасау кезінде ЖАО өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы жергілікті атқарушы органдар санының жартысына тең ең жоғары мәннен бастап 0,5 балды қоса отырып, тәуекел көрсеткіштері беріледі.

      14. Бағыт бойынша бірдей айыппұл балдарын алған мемлекеттік органдар болған кезде осы мемлекеттік органдарға бірдей тәуекел көрсеткіштері беріледі. Тізімдегі келесі мемлекеттік орган өлшемшарт бойынша 0,5 балға төмен тәуекел көрсеткішін алады.

      15. Балдары берілген мемлекеттік органдардың атаулары Әдістемеге 1- қосымшаға сәйкес "ОМО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері" және 2-қосымшаға сәйкес "ЖАО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері" кестелерінің тиісті бағандарына енгізіледі.

4-тарау. "Бағалау серпіні" өлшемшарты бойынша рейтингті есептеу

      16. "Бағалау серпіні" өлшемшарты бойынша Әдістемеге 5 және 6-қосымшаларға сәйкес бағалау нәтижелерінің ең жоғары мәнінен төмен мәніне қарай ОМО мен ЖАО-ның рейтингі жүргізіледі.

      17. "Бағалау серпіні" өлшемшарты бойынша рейтинг жасау кезінде ОМО өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы мемлекеттік органдар санының жартысына тең ең жоғары мәннен бастап 0,5 балды қоса отырып, тәуекел көрсеткіштері беріледі.

      18. "Бағалау серпіні" өлшемшарты бойынша рейтинг жасау кезінде ЖАО өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы мемлекеттік органдар санының жартысына тең ең жоғары мәннен бастап 0,5 балды қоса отырып, тәуекел көрсеткіштері беріледі.

      19. Алдыңғы бағаланатын екі кезең үшін бағыт бойынша бағалауда айырмашылығы бірдей мемлекеттік органдар болған жағдайда, Әдістеменің 14-тармағында көрсетілген тәсіл қолданылады.

      20. Балдары берілген мемлекеттік органдардың атаулары Әдістемеге 1-қосымшаға сәйкес "ОМО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері" және 2-қосымшаға сәйкес "ЖАО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері" кестелерінің тиісті бағандарына енгізіледі.

5-тарау. "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша рейтингті есептеу

      21. "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша Әдістемеге 7 және 8-қосымшаларға сәйкес басым көрсеткішті бағалау нәтижелерінің ең жоғары мәнінен төмен мәніне қарай ОМО мен ЖАО-ның рейтингі жүргізіледі.

      22. "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша рейтинг жасау кезінде ОМО-ға мынадай тәуекел көрсеткіштері:

      1) "Мақсаттарға қол жеткізу" блогының бағыттары бойынша өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы мемлекеттік органдарының санына тең ең жоғары мәннен бастап 1 балды қоса отырып беріледі;

      2) "Мемлекеттік органның жеке және заңды тұлғалармен өзара іс-қимылы" блогының бағыттары бойынша өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы мемлекеттік органдарының санына тең ең жоғары мәннен бастап 1 балды қоса отырып беріледі;

      3) "Мемлекеттік органның ұйымдастырушылық дамуы" блогының бағыттары бойынша өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы мемлекеттік органдар санына тең ең жоғары мәннен бастап 1 балды қоса отырып беріледі.

      23. "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша рейтинг жасау кезінде ЖАО-ға мынадай тәуекел көрсеткіштері:

      1) "Мақсаттарға қол жеткізу" блогының бағыттары бойынша өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы мемлекеттік органдардың санына тең ең жоғары мәннен бастап 1 балды қоса отырып беріледі;

      2) "Мемлекеттік органның жеке және заңды тұлғалармен өзара іс-қимылы" блогының бағыттары бойынша өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктағы мемлекеттік органдардың санына тең ең жоғары мәннен бастап 1 балды қоса отырып беріледі;

      3) "Мемлекеттік органды ұйымдастырушылық дамыту" блогының бағыттары бойынша өздеріне қатысты қызмет тиімділігіне бағалау жүргізілетін блоктың мемлекеттік органдарының санына тең ең жоғары мәннен бастап 1 балды қоса отырып беріледі.

      24. Бағалау өлшемшарты бойынша нәтижелері бірдей мемлекеттік органдар болған жағдайда Әдістеменің 14-тармағында көрсетілген тәсіл қолданылады.

      25. Балдары берілген мемлекеттік органдардың атаулары Әдістемеге 1-қосымшаға сәйкес "ОМО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері" және 2-қосымшаға сәйкес "ЖАО-ның бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері" кестелерінің тиісті бағандарына енгізіледі.

6-тарау. Қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдарды айқындаумен қорытынды есептеу

      26. Блоктар бойынша тәуекел көрсеткіштерін қорытынды есептеу мынадай формулалар бойынша жүзеге асырылады:

      A = X1 + X2; B = X3 + X4; C = X5+ X6,

      мұнда:

      A - "Мақсаттарға қол жеткізу" блогы бойынша мемлекеттік орган тәуекелінің қорытынды көрсеткіші;

      B - "Мемлекеттік органның жеке және заңды тұлғалармен өзара іс-қимылы" блогы бойынша мемлекеттік орган тәуекелінің қорытынды көрсеткіші;

      C - "Мемлекеттік органның ұйымдастырушылық дамуы" блогы бойынша мемлекеттік орган тәуекелінің қорытынды көрсеткіші;

      Х1 - "Мемлекеттік органдардың даму жоспарларының және облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарларының мақсаттарына қол жеткізу" бағыты бойынша мемлекеттік органның тәуекел көрсеткіші;

      Х2 - "Бюджеттік бағдарламалар көрсеткіштеріне қол жеткізу" бағыты бойынша мемлекеттік органның тәуекел көрсеткіші;

      Х3 - "Мемлекеттік қызметтерді көрсетудің сапасы" бағыты бойынша мемлекеттік органның тәуекел көрсеткіші;

      Х4 - "Шағымдар мен арыздарды қарау сапасы" бағыты бойынша мемлекеттік органның тәуекел көрсеткіші;

      Х5 - "Персоналды басқару" бағыты бойынша мемлекеттік органның тәуекел көрсеткіші;

      Х6 - "Ақпараттық технологияларды қолдану" бағыты бойынша мемлекеттік органның тәуекел көрсеткіші.

      27. Блоктар мен бағыттар бөлінісінде орталық мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдардың қорытынды тәуекел көрсеткіштері Әдістемеге 9 және 10-қосымшаларға сәйкес "ОМО-ның блоктар бойынша тәуекел көрсеткіштерін қорытынды есептеу" және "ЖАО-ның блоктар бойынша тәуекел көрсеткіштерін қорытынды есептеу" кестелеріне енгізіледі.

      28. Тәуекелдер көрсеткіштерін қосу нәтижесінде әр блок бойынша ең көп балл жинаған ОМО мен ЖАО айқындалады.

      29. Мемлекеттік органдарда тәуекел көрсеткішінің мәні бірдей болған жағдайда, қорытынды тізімге алдыңғы бағаланатын кезеңдегі қызметінің қорытындысына сәйкес блок бойынша бағалаудың ең төменгі нәтижесіне ие болған мемлекеттік орган енгізіледі.

      30. Егер мемлекеттік органға қатысты есептік ақпаратқа қатарынан соңғы екі бағаланатын кезең ішінде қайта тексеру жүргізілген жағдайда, онда бағаланатын кезеңде мұндай мемлекеттік орган қайта тексерілмейді.

      31. Мемлекеттік орган қайта ұйымдастырылған немесе таратылған жағдайда қайта тексеру құқықтық мирасқор мемлекеттік органға қатысты жүргізіледі.

7-тарау. Қорытынды ережелер

      32. Тәуекелдерді басқару жүйесін қолдану нәтижелері бойынша Әдістемеге 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша, әр бағалау блогы бойынша қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдардың тізбесі қалыптастырылады.

      33. Тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде қайта тексеруге жататын бағалау блоктары бойынша мемлекеттік органдардың тізбесін Жоғары аудиторлық палата бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдарға жібереді.

  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне 1-қосымша

Орталық мемлекеттік органдардың бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері

р/с №

Орталық мемлекеттік органның атауы

"Айыппұл балдары"

Тәуекел көрсеткіші

"Бағалау серпіні"

Тәуекел көрсеткіші

"Басым көрсеткіш"

Тәуекел көрсеткіші

1








2








3















  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде қайта
тексеруге жататын мемлекеттік
органдарды айқындау
әдістемесіне 2-қосымша

Жергілікті атқарушы органдардың бағыт бойынша тәуекел көрсеткіштері

р/с №

Жергілікті атқарушы органның атауы

"Айыппұл балдары"

Тәуекел көрсеткіші

"Бағалау серпіні"

Тәуекел көрсеткіші

"Басым көрсеткіш"

Тәуекел көрсеткіші

1








2








3















  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде
қайта тексеруге жататын
мемлекеттік органдарды
айқындау әдістемесіне
3-қосымша

Орталық мемлекеттік органдардың "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша рейтингі

р/с №

Орталық мемлекеттік органның атауы

К1

"Айыппұл балдары"

Тәуекел көрсеткіші

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




17




  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде
қайта тексеруге жататын
мемлекеттік органдарды
айқындау әдістемесіне
4-қосымша

Жергілікті атқарушы органдардың "Айыппұл балдары" өлшемшарты бойынша рейтингі

р/с №

Жергілікті атқарушы органның атауы

К1

"Айыппұл балдары"

Тәуекел көрсеткіші

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




17




  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде
қайта тексеруге жататын
мемлекеттік органдарды
айқындау әдістемесіне
5-қосымша

Орталық мемлекеттік органдардың "Бағалау серпіні" өлшемшарты бойынша рейтингі

р/с №

Орталық мемлекеттік органның атауы

К2

"Бағалау серпіні"

Тәуекел көрсеткіші

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




17




  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде
қайта тексеруге жататын
мемлекеттік органдарды
айқындау әдістемесіне
6-қосымша

Жергілікті атқарушы органдардың "Бағалау серпіні" өлшемшарты бойынша рейтингі

р/с №

Жергілікті атқарушы органның атауы

К2

"Бағалау серпіні"

Тәуекел көрсеткіші

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




17




  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде
қайта тексеруге жататын
мемлекеттік органдарды
айқындау әдістемесіне
7-қосымша

Орталық мемлекеттік органдардың "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша рейтингі

р/с №

Орталық мемлекеттік органның атауы

К3

"Басым көрсеткіш"

Тәуекел көрсеткіші

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




17




  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде
қайта тексеруге жататын
мемлекеттік органдарды
айқындау әдістемесіне
8-қосымша

Жергілікті атқарушы органдардың "Басым көрсеткіш" өлшемшарты бойынша рейтингі

р/с №

Жергілікті атқарушы органның атауы

К3

"Басым көрсеткіш"

Тәуекел көрсеткіші

1




2




3




4




5




6




7




8




9




10




11




12




13




14




15




16




17




  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде
қайта тексеруге жататын
мемлекеттік органдарды
айқындау әдістемесіне
9-қосымша

Орталық мемлекеттік органдардың блоктар бойынша тәуекел көрсеткіштерін қорытынды есептеу

р/с №

Орталық мемлекеттік органның атауы

Мемлекеттік органдардың даму жоспарларының және облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарларының мақсаттарына қол жеткізу

Бюджеттік бағдарламалардың көрсеткіштеріне қол жеткізу

"Мақсаттарға қол жеткізу" блогы бойынша

Мемлекеттік қызметтерді көрсетудің сапасы

Шағымдар мен арыздарды қарау сапасы

"Мемлекеттік органның жеке және заңды тұлғалармен өзара іс-қимылы" блогы бойынша

Персоналды басқару

Ақпараттық технологияларды қолдану

"Мемлекеттік органның ұйымдастырушылық дамуы" блогы бойынша

1











2











3











4











5











6











7











8











9











10











11











12











13











14











15











16











17











  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде
қайта тексеруге жататын
мемлекеттік органдарды
айқындау әдістемесіне
10-қосымша

Жергілікті атқарушы органдардың блоктар бойынша тәуекел көрсеткіштерін қорытынды есептеу

р/с №

Жергілікті атқарушы органның атауы

Мемлекеттік органдардың даму жоспарларының және облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарларының мақсаттарына қол жеткізу

Бюджеттік бағдарламалардың көрсеткіштеріне қол жеткізу

"Мақсаттарға қол жеткізу" блогы бойынша

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы

Шағымдар мен өтініштерді қарау сапасы

"Мемлекеттік органның жеке және заңды тұлғалармен өзара іс-қимылы" блогы бойынша

Персоналды басқару

Ақпараттық технологияларды қолдану

"Мемлекеттік органның ұйымдастырушылық дамуы" блогы бойынша

1











2











3











4











5











6











7











8











9











10











11











12











13











14











15











16











17











  Есептік ақпараты тәуекелдерді
басқару жүйесі негізінде
қайта тексеруге жататын
мемлекеттік органдарды
айқындау әдістемесіне
11-қосымша

Блок бойынша қайта тексеруге жататын мемлекеттік органдардың тізбесі

р/с №

Мемлекеттік органның атауы

Орталық мемлекеттік органдар

1


2


3


4


5


6


7


Жергілікті атқарушы органдар

1


2


3


4


5


6


7



О внесении изменения в нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 11 марта 2020 года № 3-НҚ "Об утверждении Методики определения государственных органов, отчетная информация которых подлежит перепроверке на основе системы управления рисками"

Совместные нормативное постановление Высшей аудиторской палаты Республики Казахстан от 28 апреля 2023 года № 13-НҚ и приказ Председателя Агентства по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан от 3 мая 2023 года № 31. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 мая 2023 года № 32468

      Высшая аудиторская палата Республики Казахстан (далее – Высшая аудиторская палата) ПОСТАНОВЛЯЕТ и Председатель Агентства Республики Казахстан по стратегическому планированию и реформам ПРИКАЗЫВАЕТ:

      1. Внести в нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 11 марта 2020 года № 3-НҚ "Об утверждении Методики определения государственных органов, отчетная информация которых подлежит перепроверке на основе системы управления рисками" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 20128) следующее изменение:

      Методику определения государственных органов, отчетная информация которых подлежит перепроверке на основе системы управления рисками, утвержденную нормативным постановлением, изложить в редакции согласно приложению к настоящим совместным нормативному постановлению и приказу.

      2. Департаменту планирования и развития Высшей аудиторской палаты в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящих совместных нормативного постановления и приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящих совместных нормативного постановления и приказа на интернет-ресурсе Высшей аудиторской палаты.

      3. Контроль за исполнением настоящих совместных нормативного постановления и приказа возложить на курирующего члена Высшей аудиторской палаты Республики Казахстан и курирующего заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по стратегическому планированию и реформам.

      4. Настоящие совместные нормативное постановление и приказ вводятся в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Председатель Агентство
по стратегическому
планированию и реформам
Республики Казахстан
__________ А.Иргалиев

И.о. председателя Высшей
аудиторской палаты
Республики Казахстан
__________ Р. Рахимов

  Приложение
к совместным нормативному
постановлению и приказу
Председатель Агентство
по стратегическому
планированию и реформам
Республики Казахстан
от 3 мая 2023 года № 31
и Высшей аудиторской палаты
Республики Казахстан
от 28 апреля 2023 года № 13-НҚ
  Утверждена
нормативным постановлением
Счетного комитета по контролю
за исполнением
республиканского бюджета
от 11 марта 2020 года № 3-НҚ

Методика определения государственных органов, отчетная информация которых подлежит перепроверке на основе системы управления рисками

Глава 1. Основные положения

      1. Настоящая Методика определения государственных органов, отчетная информация которых подлежит перепроверке на основе системы управления рисками (далее – Методика), разработана в целях снижения нагрузки на государственные органы и оптимизации процедуры перепроверки данных, содержащихся в отчетной информации оцениваемых государственных органов (далее – отчетная информация), проводимой в соответствии с пунктом 42 Системы ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, городов республиканского значения, столицы, утвержденной Указом Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954 (далее – Система ежегодной оценки).

      2. Методика предназначена для определения центральных государственных органов (далее – ЦГО), предусмотренных в перечне ЦГО, в отношении которых проводится оценка эффективности их деятельности Системы ежегодной оценки, и местных исполнительных органов (далее – МИО) областей, городов республиканского значения, столицы, в которых в соответствии с системой управления рисками необходимо проведение перепроверки отчетной информации.

      3. В настоящей Методике используются следующие понятия:

      1) система управления рисками в оценке – система администрирования, обеспечивающая проведение оценочных мероприятий на принципах выборочности и оптимального распределения ресурсов по наиболее приоритетным направлениям оценочной деятельности;

      2) штрафные баллы (К1) – критерий определения уровня риска, основанный на сумме вычтенных баллов по фактам предоставления недостоверной, неполной и несвоевременной информации в рамках оценки по направлению за предыдущий оцениваемый год;

      3) динамика оценки (К2) – критерий определения уровня риска, основанный на разнице в итоговых оценках государственного органа по направлению за два предыдущих оцениваемых периода;

      4) приоритетный показатель (К3) – критерий определения уровня риска, основанный на оценке эффективности деятельности государственного органа по показателю с наибольшим весовым значением в итоговой оценке по направлению.

      В случае отсутствия показателя в направлении оценки либо равнозначности весовых значений показателей, в качестве приоритетного показателя определяется критерий оценки.

      5) показатель риска – балл, присваиваемый государственному органу в соответствии с позицией в рейтинге по критерию определения уровня риска.

      Источником информации для Методики являются заключения о результатах оценки по соответствующим блокам и направлениям за два предыдущих оцениваемых периода.

      4. Государственные органы, отчетная информация которых подлежит перепроверке на основе системы управления рисками, определяются в разрезе каждого блока оценки по отдельности.

      5. При определении государственных органов, подлежащих перепроверке отчетной информации по блоку "Достижение целей", используются результаты оценки по направлениям "Достижение целей планов развития государственных органов и планов развития области, города республиканского значения, столицы" и "Достижение показателей бюджетных программ" за два предыдущих периода оценки.

      При определении государственных органов, подлежащих перепроверке отчетной информации по блоку "Взаимодействие государственного органа с физическими и юридическими лицами", используются результаты оценки по направлениям "Качество оказания государственных услуг" и "Качество рассмотрения жалоб и заявлений" за два предыдущих периода оценки.

      При определении государственных органов, подлежащих перепроверке отчетной информации по блоку "Организационное развитие государственного органа", используются результаты оценки по направлениям "Управление персоналом" и "Применение информационных технологий" за два предыдущих периода оценки.

      6. Определение государственных органов, подлежащих перепроверке на основе системы управления рисками, осуществляется ежегодно по итогам двух предыдущих оцениваемых периодов.

      7. В случае если государственный орган впервые включен в Систему ежегодной оценки в отчетном периоде, то в отношении данного государственного органа перепроверка не осуществляется, за исключением случаев передачи в государственный орган функций по приоритетным показателям/критериям оценки, подлежащим перепроверке.

      В случае отсутствия у государственного органа результатов оценки за предыдущий оцениваемый период, критерий "Динамика оценки" в отношении данного государственного органа не применяется.

      8. Система управления рисками направлена на снижение доли перепроверяемых государственных органов по каждому блоку оценки эффективности деятельности ЦГО и МИО до 25 % от количества государственных органов, в отношении которых проводится оценка эффективности их деятельности.

      При этом, в случае наличия официальной статистической информации, а также сведений, содержащихся в государственных базах данных и информационных системах, перепроверка отчетных данных государственных органов осуществляется удаленно в отношении всех оцениваемых государственных органов.

Глава 2. Определение показателей риска по направлениям оценки

      9. В целях определения показателя риска по направлению оценки применяется следующая формула расчета:

      Xn = K1n + K2n + K3n,

      где:

      Xn – суммарный показатель риска государственного органа по направлению;

      K1n – показатель риска государственного органа по критерию "Штрафные баллы";

      K2n – показатель риска государственного органа по критерию "Динамика оценки";

      К3n – показатель риска государственного органа по критерию "Приоритетный показатель".

      10. Результаты проведенных расчетов вносятся в соответствующие графы таблиц "Показатели риска ЦГО по направлению" согласно приложению 1 и "Показатели рискаМИО по направлению" согласно приложению 2 к Методике.

Глава 3. Проведение расчета рейтинга по критерию "Штрафные баллы"

      11. По критерию "Штрафные баллы" проводится рейтинг ЦГО и МИО от наибольшего штрафного балла по направлению к наименьшему согласно приложениям 3 и 4 к Методике.

      12. При составлении рейтинга по критерию "Штрафные баллы" ЦГО присваиваются показатели риска в баллах, начиная от максимального значения, равного половине количества государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности деятельности, с шагом в 0,5 балла.

      13. При составлении рейтинга по критерию "Штрафные баллы" МИО присваиваются показатели риска в баллах, начиная от максимального значения, равного половине количества государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности деятельности, с шагом в 0,5 балла.

      14. При наличии государственных органов, получивших одинаковые штрафные баллы по направлению, данным государственным органам присваиваются равные показатели риска. Следующий в списке государственный орган получает показатель риска по критерию на 0,5 балла ниже.

      15. Наименования государственных органов с присвоенными баллами вносятся в соответствующие графы таблиц "Показатели риска ЦГО по направлению" согласно приложению 1 и "Показатели риска МИО по направлению" согласно приложению 2 к Методике.

Глава 4. Проведение расчета рейтинга по критерию "Динамика оценки"

      16. По критерию "Динамика оценки" проводится рейтинг ЦГО и МИО от наибольшего прироста результатов оценки к наименьшему согласно приложениям 5 и 6 к Методике.

      17. При составлении рейтинга по критерию "Динамика оценки" ЦГО присваиваются показатели риска в баллах, начиная от максимального значения, равного половине количества государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности деятельности, с шагом в 0,5 балла.

      18. При составлении рейтинга по критерию "Динамика оценки" МИО присваиваются показатели риска в баллах, начиная от максимального значения, равного половине количества государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности деятельности, с шагом в 0,5 балла.

      19. При наличии государственных органов с одинаковой разницей в оценках по направлению за два предыдущих оцениваемых периода применяется подход, указанный в пункте 14 Методики.

      20. Наименования государственных органов с присвоенными баллами вносятся в соответствующие графы таблиц "Показатели риска ЦГО по направлению" согласно приложению 1 и "Показатели риска МИО по направлению" согласно приложению 2 к Методике.

Глава 5. Проведение расчета рейтинга по критерию "Приоритетный показатель"

      21. По критерию "Приоритетный показатель" проводится рейтинг ЦГО и МИО от наибольшего результата оценки по приоритетному показателю к наименьшему согласно приложениям 7 и 8 к Методике.

      22. При составлении рейтинга по критерию "Приоритетный показатель" ЦГО присваиваются следующие показатели риска:

      1) по направлениям блока "Достижение целей" начиная от максимального значения, равного количеству государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности деятельности, с шагом в 1 балл;

      2) по направлениям блока "Взаимодействие государственного органа с физическими и юридическими лицами" начиная от максимального значения, равного количеству государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности деятельности, с шагом в 1 балл;

      3) по направлениям блока "Организационное развитие государственного органа" начиная от максимального значения, равного количеству государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности деятельности, с шагом в 1 балл.

      23. При составлении рейтинга по критерию "Приоритетный показатель" МИО присваиваются следующие показатели риска:

      1) по направлениям блока "Достижение целей" начиная от максимального значения, равного количеству государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности деятельности, с шагом в 1 балл;

      2) по направлениям блока "Взаимодействие государственного органа с физическими и юридическими лицами" начиная от максимального значения, равного количеству государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности деятельности, с шагом в 1 балл;

      3) по направлениям блока "Организационное развитие государственного органа" начиная от максимального значения, равного количеству государственных органов по блоку, в отношении которых проводится оценка эффективности деятельности, с шагом в 1 балл.

      24. При наличии государственных органов с одинаковыми результатами по критерию оценки применяется подход, указанный в пункте 14 Методики.

      25. Наименования государственных органов с присвоенными баллами вносятся в соответствующие графы таблиц "Показатели риска ЦГО по направлению" согласно приложению 1 и "Показатели риска МИО по направлению" согласно приложению 2 к Методике.

Глава 6. Итоговый расчет с определением государственных органов, подлежащих перепроверке

      26. Итоговый расчет показателей риска по блокам осуществляется по следующим формулам:

      A = X1 + X2;
B = X3 + X4;
C = X5+ X6,

      где:

      A – итоговый показатель риска по государственному органу по блоку "Достижение целей";

      B – итоговый показатель риска по государственному органу по блоку "Взаимодействие государственного органа с физическими и юридическими лицами";

      C – итоговый показатель риска по государственному органу по блоку "Организационное развитие государственного органа";

      Х1 – показатель риска по государственному органу по направлению "Достижение целей планов развития государственных органов и планов развития области, города республиканского значения, столицы";

      Х2 – показатель риска по государственному органу по направлению "Достижение показателей бюджетных программ";

      Х3 – показатель риска по государственному органу по направлению "Качество оказания государственных услуг";

      Х4 – показатель риска по государственному органу по направлению "Качество рассмотрения жалоб и заявлений";

      Х5 – показатель риска по государственному органу по направлению "Управление персоналом";

      Х6 – показатель риска по государственному органу по направлению "Применение информационных технологий".

      27. Итоговые показатели риска центральных государственных органов и местных исполнительных органов в разрезе блоков и направлений вносятся в таблицы "Итоговый расчет показателей риска ЦГО по блокам" и "Итоговый расчет показателей риска МИО по блокам" согласно приложениям 9 и 10 к Методике.

      28. В результате суммирования показателей рисков определяются ЦГО и МИО, набравшие максимальное значение по каждому блоку.

      29. В случае если у государственных органов одинаковое значение показателя риска, в итоговый список включается государственный орган, имеющий наименьший результат оценки по блоку по итогам деятельности за предыдущий оцениваемый период.

      30. В случае если в отношении государственного органа проводилась перепроверка отчетной информации в течение двух последних оцениваемых периодов подряд, то в оцениваемом периоде данный государственный орган перепроверке не подлежит.

      31. В случае реорганизации или упразднения государственного органа перепроверка проводится в отношении государственного органа-правопреемника.

Глава 7. Заключительные положения

      32. По результатам применения системы управления рисками формируется перечень государственных органов, подлежащих перепроверке по каждому блоку оценки, по форме согласно приложению 11 к Методике.

      33. Перечень государственных органов по блокам оценки, подлежащих перепроверке на основе системы управления рисками, направляется Высшей аудиторской палатой в уполномоченные на оценку государственные органы.

  Приложение 1
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Показатели риска центральных государственных органов по направлению

№ п/п

Наименование центрального государственного органа

"Штрафные баллы"

Показатель риска

"Динамика оценки"

Показатель риска

"Приоритетный показатель"

Показатель риска

1








2








3















  Приложение 2
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Показатели риска местных исполнительных органов по направлению

№ п/п

Наименование местного исполнительного органа

"Штрафные баллы"

Показатель риска

"Динамика оценки"

Показатель риска

"Приоритетный показатель"

Показатель риска

1








2








3















  Приложение 3
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Рейтинг центральных государственных органов по критерию "Штрафные баллы"

№ п/п

Наименование центрального государственного органа

К1

"Штрафные баллы"

Показатель риска

1




2




...




  Приложение 4
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Рейтинг местных исполнительных органов по критерию "Штрафные баллы"

№ п/п

Наименование местного исполнительного органа

К1

"Штрафные баллы"

Показатель риска

1




2




...




  Приложение 5
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Рейтинг центральных государственных органов по критерию "Динамика оценки"

№ п/п

Наименование центрального государственного органа

К2

"Динамика оценки"

Показатель риска

1




2




...




  Приложение 6
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Рейтинг местных исполнительных органов по критерию "Динамика оценки"

№ п/п

Наименование местного исполнительного органа

К2

"Динамика оценки"

Показатель риска

1




2




...




  Приложение 7
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Рейтинг центральных государственных органов по критерию "Приоритетный показатель"

№ п/п

Наименование центрального государственного органа

К3

"Приоритетный показатель"

Показатель риска

1




2




...




  Приложение 8
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Рейтинг местных исполнительных органов по критерию "Приоритетный показатель"

№ п/п

Наименование местного исполнительного органа

К3

"Приоритетный показатель"

Показатель риска

1




2




...




  Приложение 9
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Итоговый расчет показателей риска центральных государственных органов по блокам

№ п/п

Наименование центрального государственного органа

Достижение целей планов развития государственных органов и планов развития области, города республиканского значения, столицы

Достижение показателей бюджетных программ

По блоку "Достижение целей"

Качество оказания государственных услуг

Качество рассмотрения жалоб и заявлений

По блоку "Взаимодействие государственного органа с физическими и юридическими лицами"

Управление персоналом

Применение информационных технологий

По блоку "Организационное развитие государственного органа"

1











2











...











  Приложение 10
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Итоговый расчет показателей риска местных исполнительных органов по блокам

№ п/п

Наименование местного исполнительного органа

Достижение целей планов развития государственных органов и планов развития области, города республиканского значения, столицы

Достижение показателей бюджетных программ

По блоку "Достижение целей"

Качество оказания государственных услуг

Качество рассмотрения жалоб и заявлений

По блоку "Взаимодействие государственного органа с физическими и юридическими лицами"

Управление персоналом

Применение информационных технологий

По блоку "Организационное развитие государственного органа"

1











2











...











  Приложение 11
к Методике определения
государственных органов,
отчетная информация которых
подлежит перепроверке
на основе системы управления
рисками

Перечень государственных органов, подлежащих перепроверке по блоку

№ п/п

Наименование государственного органа

Центральные государственные органы

1


2


...


Местные исполнительные органы

1


2


...