"Үздік педагог" атағын беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 16 қаңтардағы № 12 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің м.а. 2023 жылғы 2 маусымдағы № 157 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 5 маусымда № 32687 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Үздік педагог" атағын беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 16 қаңтардағы № 12 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10279 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Үздік педагог" атағын беру қағидаларында:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 24-бабының 24) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы "Үздік педагог" атағын беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) өткізілген конкурстың (бұдан әрі – Конкурс) қорытындылары бойынша меншік нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарының педагогтеріне "Үздік педагог" атағын беру тәртібін айқындайды.

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Конкурстың І кезеңін өткізу туралы хабарландыруды білім беру саласындағы уәкілетті орган оны өткізу уақыты басталғанға дейін кемінде күнтізбелік 30 (отыз) күн бұрын Қазақстан Республикасының бүкіл аумағына таратылатын бұқаралық ақпарат құралдарында жариялайды, Министрліктің ақпараттық жүйесіне орналастырады, ауданның/қаланың (облыстық, республикалық маңызы бар қалалардың) білім бөлімі (бұдан әрі – Бөлім) аудан (қала) аумағында таратылатын бұқаралық ақпарат құралдарында жариялайды, сондай-ақ Бөлімнің Интернет-ресурсында орналастырады.";

      8-тармақ алынып тасталсын;

      11-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. Конкурстың I кезеңі ағымдағы жылғы шілдеде өткізіледі, онда ІІ кезеңге қатысу үшін Конкурстық комиссия ұсынған аудан, қала (облыстық, республикалық маңызы бар қалалар) деңгейінде Конкурс жеңімпаздары айқындалады.";

      20-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "20. Өңірлік комиссия шешімінің қорытындылары бойынша 100 (жүз) балдың кемінде 80 (сексен) пайызын жинаған 10-ға (он) дейінгі Конкурсқа қатысушы Конкурстың І кезеңінің жеңімпаздары болады.";

      24-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      " 24. Конкурстың II кезеңі ағымдағы жылғы тамызда өткізіледі, онда III кезеңге қатысу үшін ұсынылатын жеңімпаздар айқындалады.";

      27-тармақтың қазақ тіліндегі нұсқасына өзгерістер енгізіледі, орыс тіліндегі мәтін өзгермейді.";

      "27. II кезеңнің Өңірлік комиссиясы мүшелерінің саны кемінде он екі адамды құрайды. Өңірлік комиссияның отырыстары оның мүшелерінің кемінде үштен екісі болған кезде заңды деп есептеледі.";

      33-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "33. Өңірлік комиссияның II кезеңінің шешімінің қорытындысы бойынша 100 (жүз) балдың кемінде 80 (сексен) пайызын жинаған 10-ға (он) дейінгі Конкурсқа қатысушы Конкурстың ІI кезеңінің жеңімпаздары болады.";

      37-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "37. Конкурстың III кезеңі ағымдағы жылғы кыркүйекте өткізіледі, онда Конкурстың жеңімпаздары анықталады.";

      Орыс тіліндегі мәтіннің 4-қосымшасына өзгерістер енгізілді, қазақ тіліндегі мәтіні өзгермейді.".

      2. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Орта білім беру комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының оқу-ағарту вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министірінің м.а.
А. Ильясов

  Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министірінің м.а.
2023 жылғы 2 маусымдағы
№ 157 бұйрығына
қосымша/
  "Үздік педагог" атағын
беру қағидаларына
4-қосымша

"Үздік педагог" атағын беруге үміткердің жұмысын бағалаудың сапалық және сандық көрсеткіштері

Көрсеткіштер

Баллдар

1

Ұлттық біліктілік тестілеуінің нәтижесі, ең жоғары балдан % (біреуін таңдау) тармақша


91-100%

5


81-90%

4


71-80%

3


61-70%

2

2

Педагогтің кәсіби шеберлігі мен жетістіктерін бағалау (ең жоғары көрсеткішпен бір ғана нәтиже ескеріледі)

2.1

"Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық және халықаралық олимпиадалар мен ғылыми жобалар конкурстарының (ғылыми жарыстардың), орындаушылар конкурстарының, кәсіби шеберлік конкурстарының және спорттық жарыстардың тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2011 жылғы 7 желтоқсандағы № 514 бұйрығымен бекітілген тізбеге сәйкес педагогтің соңғы 3 (үш) жылда кәсіби шеберлік конкурстарына қатысуы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7355 болып тіркелген)


Халықаралық кәсіби шеберлік конкурсы дипломының болуы

4


Республикалық кәсіби шеберлік конкурсы дипломының болуы

3


Облыстық және республикалық маңызы бар қалалар мен астананың кәсіби шеберлік конкурстары дипломының болуы

2

2.2

Соңғы 3 (үш) жылда авторлық бағдарламаларды, оқу-әдістемелік кешендерді, әдістемелік материалдарды әзірлеу және енгізу


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі ұсынған оқулықтың, оқу-әдістемелік кешеннің авторы

5


Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын, Үлгілік оқу жоспарларын, бағдарламаларын әзірлеуге қатысу

4


Республикалық оқу-әдістемелік кеңес бекіткен элективті курстар, әдістемелік құралдар бағдарламаларының авторы

3


Облыстық, қалалық және республикалық маңызы бар қалалардың оқу-әдістемелік кеңесімен бекітілген әдістемелік құралдардың, элективті курстардың, факультативті курстардың авторы

2

2.3

Соңғы 3 (үш) жылдағы жарияланымдар:


Білім және ғылым саласындағы сапаны қамтамасыз ету комитеті ұсынатын басылымдар тізбесіне кіретін жарияланымы бар

4


Халықаралық ғылыми-практикалық конференциялардың жинақтарында білім беру және тәрбие саласында жарияланымы бар

3


Білім және тәрбие саласында республикалық ғылыми-практикалық конференциялардың жинақтарында немесе республикалық бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланымы бар

2


Облыстық ғылыми-практикалық конференциялардың жинақтарында немесе облыстық бұқаралық ақпарат құралдарында білім беру және тәрбие саласында жарияланымы бар

1

2.4

Наградалардың болуы


Қазақстан Республикасының мемлекеттік наградаларының болуы

4


Ведомстволық наградалары мен көтермелеулерінің болуы

3


Облыстық және республикалық маңызы бар қалалар және астананың Білім басқармаларының көтермелеулерінің болуы

2


Аудандық (қалалық) білім бөлімдерінің көтермелеулердің болуы

1

2.5

Тәрбие жұмысы және сабақтан тыс қызмет
(барлық тармақтар бойынша ұпайлар)


Жобаны іске асыру және оның нәтижелілігін ұсыну (гранттар, сертификаттар, Web (феб) сайттарға сілтемелер)

3


"Оқуға құштар мектеп" жобасы бойынша, кәсіби бағдар беру жұмысы бойынша дебат қозғалысына қатысудың нәтижелілігі (бұқаралық ақпарат құралдарында, әлеуметтік желілерде, Web (веб) сайттарда ақпаратты орналастыру)

2

2.6

Тәрбие жұмысы және сабақтан тыс қызмет бойынша басқа ұйымдармен ынтымақтастық


Халықаралық деңгейде тәрбие жұмысы және сабақтан тыс қызмет бойынша басқа ұйымдармен ынтымақтастық

3


Республикалық деңгейде тәрбие жұмысы және сабақтан тыс қызмет жөніндегі басқа ұйымдармен ынтымақтастық

2


Облыстық, республикалық маңызы бар қалалар мен астана деңгейінде тәрбие жұмысы және сабақтан тыс қызмет жөніндегі басқа да ұйымдармен ынтымақтастық

1

2.7

Педагогті кәсіби қоғамдастық пен жұртшылықтың тануы



Педагогтерді үкіметтің, ұлттық педагогикалық ұйымдардың және бұқаралық ақпараттық құралдарының тануы (алғыс хаттар, республикалық деңгейдегі дипломдар, қайырымдылық ұйымдары мен қоғамдық қорлар)

3


Ғылыми, педагогикалық, шығармашылық қоғамдастық өкілдерінің тануы

2


Әкімшіліктің, әріптестердің, оқушылардың, ата-аналардың пікірлері

1

2.8

Волонтерлік қызмет


Волонтерлік және қайырымдылық қызметке белсенді қатысу

3

3

Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары тәрбиеленушілерінің соңғы 3 жылдағы жетістіктері

3.1

Конкурстар


Халықаралық балалар конкурстарының жеңімпаздары, жүлдегерлері

4


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі Балаларды ерте дамыту институтының жоспарына сәйкес бекітілген Республикалық балалар конкурстарының жеңімпаздары, жүлдегерлері

3


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі Балаларды ерте дамыту институтының жоспарына сәйкес бекітілген Республикалық балалар конкурстарының облыстық кезеңінің жеңімпаздары, жүлдегерлері

2


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі Балаларды ерте дамыту институтының жоспарына сәйкес бекітілген Республикалық балалар конкурстарының аудандық кезеңінің жеңімпаздары, жүлдегерлері

1

3.2

Ғылыми жобалар конкурстары (ғылыми жарыстар)


Халықаралық балалар зерттеу жобалары конкурстарының жеңімпаздары, жүлдегерлері

4


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі Балаларды ерте дамыту институтының жоспарына сәйкес бекітілген "Мен зерттеушімін" республикалық балалар конкурсының жүлдегерлері, жеңімпаздары

3


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі Балаларды ерте дамыту институтының жоспарына сәйкес бекітілген "Мен зерттеушімін" республикалық балалар конкурсының облыстық кезеңінің жүлдегерлері, жеңімпаздары

2


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі Балаларды ерте дамыту институтының жоспарына сәйкес бекітілген "Мен зерттеушімін" республикалық балалар конкурсының аудандық кезеңінің жеңімпаздары, жүлдегерлері

1

4

"Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық және халықаралық олимпиадалар мен ғылыми жобалар конкурстарының (ғылыми жарыстардың), орындаушылар конкурстарының, кәсіби шеберлік конкурстарының және спорттық жарыстардың тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2011 жылғы 7 желтоқсандағы № 514 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7355 болып тіркелген) бекітілген тізбеге сәйкес орта, арнайы, қосымша білім беру, техникалық, кәсіптік және орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары тәрбиеленушілерінің/ білім алушыларының соңғы 3 жылдағы жетістіктері


4.1

Республикалық және халықаралық олимпиадалар



Жалпы білім беретін пәндер бойынша халықаралық олимпиадалардың жеңімпаздары, жүлдегерлері

4


Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиадалардың жеңімпаздары, жүлдегерлері

3


Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі студенттерге арналған республикалық олимпиадалардың жеңімпаздары, жүлдегерлері

2


Мамандандырылған олимпиадалардың жеңімпаздары, жүлдегерлері

2


Оқушыларға арналған жоғары оқу орындары олимпиадаларының жеңімпаздары, жүлдегерлері

1

4.2

Ғылыми жобалар конкурстары (ғылыми жарыстар)



Жалпы білім беретін пәндер бойынша халықаралық ғылыми жобалар конкурстарының (ғылыми жарыстардың) жеңімпаздары, жүлдегерлері

5


Республикалық ғылыми жобалар конкурстарының жеңімпаздары,

4


Республикалық конкурстың техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім алған студенттерге арналған конкурстарының жүлдегерлері, жеңімпаздары

4


Ғылыми жобалардың мамандандырылған конкурстарының жүлдегерлері, жеңімпаздары

3

4.3

Орындаушылар конкурсы



Орындаушылардың халықаралық конкурстары

5


Орындаушылардың республикалық конкурстары

4


Мамандандырылған конкурстар

3

4.4

Спорттық жарыстар



Халықаралық спорттық жарыстар

5


Республикалық спорттық жарыстар

4

5.

1. Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарындағы оқу қызметін (бұдан әрі – ОҚ) бағалау – сабақ (оқу) (15 минут);
2. Балабақшалардағы ұйымдастырылған оқу қызметін (бұдан әрі – ҰОҚ) бағалау – сабақ (оқу) (7 минут)


5.1

Оқу қызметінің мақсаттарын қою



Нақты және қол жеткізуге болатын мақсаттар

2


Мақсаттарға ішінара қол жеткізілді

1

5.2

Оқыту әдістері
(барлық тармақтар бойынша балл қоюға болады)



Оқытудың белсенді әдістерін қолдану

3


Оқыту әдістері қойылған мақсаттарға сәйкес келеді

3


Оқыту әдістері оқушылардың танымдық дағдыларын дамытуды білдіреді

3

5.3

Формативті бағалау жүргізу



Формативті бағалау құралдарын біледі және тиімді қолданады

4


Формативті бағалау құралдарын біледі, бірақ шебер қолдана алмайды

3


Формативті бағалау құралдарын тиімсіз қолданады

2

5.4

Педагогтің вербалды және вербалды емес қарым-қатынас дағдылары



Вербалды және вербалды емес қарым-қатынас дағдыларын меңгерген

2


Вербалды және вербалды емес қарым-қатынас дағдыларын ішінара меңгерген

1

5.5

Ресурстарды, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалану



Білім алушыларды оқу материалын меңгеруге ынталандыратын ресурстарды, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

2


Ресурстарды, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану оқу материалын көрсетумен шектеледі

1

6

ЭССЕ (500 сөзден артық емес)


6.1

Эссе тақырыбын ашу



Тақырып толығымен ашылды

3


Тақырып ішінара ашылды

1

6.2

Өз ұстанымын қолдау үшін дәлелдер жазу



Жеке зерттеу нәтижелерін пайдаланады

3


Педагогикалық теорияларды немесе ұғымдарын қолданады

2


Белгілі фактілерді пайдаланады

1

6.3

Логика мен дәйектілік, тұжырымдардың болуы



Құрылым нормаға сәйкес келеді (кіріспе, негізгі бөлік пен қорытындының болуы)

3


Эссе қисынды және дәйекті, бірақ тұжырымы жоқ

2


Эсседе логикалық дәйектілік жоқ

1

7

Үздік тәжірибелерді тарату
(5 минутқа дейінгі бейнеролик)


7.1

Өзектілігі



Педагогикалық мәселенің өзектілігі толығымен ашылды және шешу жолдарын қамтиды

3


Педагогикалық мәселенің өзектілігі ашылды, бірақ шешу жолдары толық қамтамасыз етілмеген

2


Педагогикалық мәселенің өзектілігі ішінара ашылды

1


Педагогикалық мәселенің өзектілігі ашылмаған

0

7.2

Үздік тәжірибелер тиімділігінің дәлелі



Үздік тәжірибенің нәтижелілігін ұсыну

3


Нәтижеліліктің болмауы

0

7.3

Шешендік өнер



Сөйлеу түсінікті, мәнерлі, эмоционалды

2


Сөйлеу монотонды, бірқалыпты

1

7.4

Иллюстрациялық материалдарды қолдану



Иллюстрациялық материалдарды шебер пайдалану: презентациялар, диаграммалар, суреттер, фото, бейнемонтаж және т. б. (шығармашылық тәсіл)

3


Иллюстрациялық материалдар пайдаланылды (тек презентация)

2


Тақырыпты ашпайтын иллюстрациялық материалдарды пайдалану

1


Барлығы

100


О внесении изменений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 16 января 2015 года № 12 "Об утверждении Правил присвоения звания "Лучший педагог"

Приказ и.о. Министра просвещения Республики Казахстан от 2 июня 2023 года № 157. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 июня 2023 года № 32687

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 16 января 2015 года № 12 "Об утверждении Правил присвоения "Лучший педагог" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10279) следующие изменения:

      в Правилах присвоения звания "Лучший педагог", утвержденные указанным приказом:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 24) статьи 24 Закона Республики Казахстан "Об образовании" ПРИКАЗЫВАЮ:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила присвоения звания "Лучший педагог" (далее – Правила) определяют порядок присвоения звания "Лучший педагог" педагогам организаций образования независимо от форм собственности и ведомственной подчиненности по итогам проведенного конкурса (далее - Конкурс).";

      пункт 6 изложить в следующей редакции:

      "6. Объявление о проведении І этапа Конкурса не менее чем за 30 (тридцать) календарных дней до начала его проведения публикуется уполномоченным органом в области образования в средствах массовой информации, распространяемых на всей территории Республики Казахстан, размещается в информационной системе Министерства, отделом образования (районный, городской (городов областного, республиканского значения) (далее – Отдел) публикуется в средствах массовой информации, распространяемых на территории района (города), городов областного, республиканского значения, а также размещается на Интернет-ресурсе Отдела.";

      пункт 8 исключить;

      пункт 11 изложить в следующей редакции:

      "11. I этап Конкурса проводится в июле текущего года, где определяются победители Конкурса на уровне района, города (городов областного, республиканского значения значения), рекомендуемые Конкурсной комиссией для участия во ІІ этапе.";

      пункт 20 изложить в следующей редакции:

      "20. Победителями І этапа Конкурса становятся до 10 (десяти) участников Конкурса, набравшие не менее 80 (восьмидесяти) процентов от 100 (ста) баллов по итогам решения Региональной комиссии I этапа.";

      пункт 24 изложить в следующей редакции:

      "24. II этап Конкурса проводится в августе текущего года, где определяются победители, рекомендуемые для участия в III этапе.";

      В пункт 27 вносится изменения на казахском языке, текст на русском языке не меняется.";

      пункт 33 изложить в следующей редакции:

      "33. Победителями ІI этапа Конкурса становятся до 10 участников Конкурса, набравшие не менее 80 (восьмидесяти) процентов от 100 (ста) баллов, по итогам решения Региональной комиссии ІI этапа.";

      пункт 37 изложить в следующей редакции:

      "37. III этап Конкурса проводится в сентябре текущего года, где определяются победители Конкурса.";

      Приложение 4 изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу, текст на казахском не меняется.

      2. Комитету среднего образования Министерства просвещения Республики Казахстан в установленном законодательствам Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа в Интернет-ресурсе Министерства просвещения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридической департамент Министерства просвещения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра просвещения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня их первого официального опубликования.

      и.о. Министра просвещения
Республики Казахстан
А. Ильясов

  Приложение к приказу
и.о. Министра просвещения
Республики Казахстан
от 2 июня 2023 года № 157
  Приложение 4
к Правилам присвоения
звания "Лучший педагог"

Качественные и количественные показатели оценки работы претендента на присвоение звания "Лучший педагог"

Показатели

Баллы



1.

Результат национального квалификационного тестирования, % от максимального балла (выбрать один) подпункт


91-100 %

5


81-90 %

4


71-80 %

3


61-70 %

2

2.

Оценка профессионального мастерства и достижений педагога (учитывается только один результат с наивысшим показателем)

2.1

Участие педагога в конкурсах профессионального мастерства за последние 3 (три) года согласно перечню, утвержденному приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 7 декабря 2011 года №514 "Об утверждении Перечня республиканских и международных олимпиад и конкурсов научных проектов (научных соревнований) по общеобразовательным предметам, конкурсов исполнителей, конкурсов профессионального мастерства и спортивных соревнований" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 7355)


Наличие диплома международного конкурса профессионального мастерства

4


Наличие диплома республиканского конкурса профессионального мастерства

3


Наличие диплома областных конкурсов профессионального мастерства и городов республиканского значения и столицы

2

2.2

Разработка и внедрение авторских программ, учебно-методических комплексов, методических материалов за последние 3 года


Автор учебника, учебно-методического комплекса, рекомендованного Министерством просвещения Республики Казахстан

5


Участие в разработке Государственного общеобязательного стандартов образования, Типовых учебных планов, программ

4


Автор программ элективных курсов, методических пособий, утвержденных республиканским учебно-методическим советом

3


Автор программ методических пособий, элективных курсов, факультативных курсов, утвержденных областным, городским и (городов областного значения), городов республиканского значения и столицы учебно-методическим советом

2

2.3

Публикации за последние 3 (три) года:


Имеет публикацию, входящую в перечень изданий, рекомендуемых Комитетом по обеспечению качества в сфере образования и науки

4


Имеет публикацию в сфере образования и воспитания в сборниках международных научно-практических конференций

3


Имеет публикацию в сфере образования и воспитания в сборниках республиканских научно-практических конференций или в республиканских средствах массовой информации

2

Имеет публикацию в сфере образования и воспитания в сборниках областных научно-практических конференций или в областных средствах массовой информации

1

2.4

Наличие наград


Наличие государственных наград Республики Казахстан

4


Наличие ведомственных наград и поощрений

3


Наличие поощрений областными управлениями образования и городов республиканского значения и столицы

2


Наличие поощрений районными (городскими) отделами образования

1

2.5

Воспитательная работа и внеурочная деятельность (баллы по всем пунктам)


Реализация проекта и представление его результативности (гранты, сертификаты, ссылки на Web (веб) сайты)

3


Результативность участия в дебатном движении, по проекту "Читающая школа", по профориентационной работе (размещение информации в средствах массовой информации, соц.сетях, на Web (веб) сайтах)

2

2.6

Сотрудничество с другими организациями по воспитательной работе и внеурочной деятельности


Сотрудничество с другими организациями по воспитательной работе и внеурочной деятельности на международном уровне

3


Сотрудничество с другими организациями по воспитательной работе и внеурочной деятельности на республиканском уровне

2


Сотрудничество с другими организациями по воспитательной работе и внеурочной деятельности на областном уровне, городов республиканского значения и столицы

1

2.7

Признание педагога профессиональным сообществом и общественностью


Признание педагогов правительством, национальными педагогическими организациями и средствах массовой информации (благодарственные письма, дипломы республиканского уровня, благотворительных организаций и общественных фондов)

3


Признание представителями научной, педагогической, творческой общественностью

2


Отзывы администрации, коллег, учащихся, родителей

1

2.8

Волонтерская деятельность


Активное участие в волонтерской и благотворительной деятельности

3

3.

Достижения воспитанников дошкольных организаций образования за последние 3 года

3.1

Конкурсы


Победители, призеры международных детских конкурсов

4


Победители, призеры республиканских детских конкурсов, утвержденных согласно Плану Института раннего развития детей Министерства просвещения Республики Казахстан

3


Победители, призеры областного этапа республиканских детских конкурсов, утвержденных согласно Плану Института раннего развития детей Министерства просвещения Республики Казахстан

2


Победители, призеры районного этапа республиканских детских конкурсов, утвержденных согласно Плану Института раннего развития детей Министерства просвещения Республики Казахстан

1

3.2

Конкурсы научных проектов (научные соревнования)


Победители, призеры международных детских конкурсов исследовательских проектов

4


Призеры, победители республиканского детского конкурса "Мен зерттеушімін", утвержденного согласно Плану Института раннего развития детей Министерства просвещения Республики Казахстан

3


Призеры, победители областного этапа республиканского детского конкурса "Мен зерттеушімін", утвержденного согласно Плану Института раннего развития детей Министерства просвещения Республики Казахстан

2


Призеры, победители районного этапа республиканского детского конкурса "Мен зерттеушімін", утвержденного согласно Плану Института раннего развития детей Министерства просвещения Республики Казахстан

1

4.

Достижения воспитанников/ обучающихся/ студентов организаций среднего, специального, дополнительного образования, технического, профессионального и послесреднего образования за последние 3 (три) года согласно перечню, утвержденному приказом № 514 Министра образования и науки Республики Казахстан от 7 декабря 2011 года "Об утверждении Перечня республиканских и международных олимпиад и конкурсов научных проектов (научных соревнований) по общеобразовательным предметам, конкурсов исполнителей, конкурсов профессионального мастерства и спортивных соревнований" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 7355)


4.1

Республиканские и международные олимпиады


Победители, призеры международных олимпиад по общеобразовательным предметам

4


Победители, призеры республиканских олимпиад по общеобразовательным предметам

3


Победители, призеры республиканских олимпиад для студентов технического и профессионального, после среднего образования

2


Победители, призеры специализированных олимпиад

2


Победители, призеры олимпиад для школьников, проводимые организациями высших учебных заведений

1

4.2

Конкурсы научных проектов (научные соревнования)


Победители, призеры международных конкурсов научных проектов (научные соревнования) по общеобразовательным предметам

5


Победители, призеры республиканских конкурсов научных проектов

4


Призеры, победители конкурсов для студентов технического и профессионального, после среднего образования республиканского конкурса

4


Призеры, победители специализированных конкурсов научных проектов

3

4.3

Конкурсы исполнителей


Международные конкурсы исполнителей

5


Республиканские конкурсы исполнителей

4


Специализированные конкурсы

3

4.4

Спортивные соревнования


Международные спортивные соревнования

5


Республиканские спортивные соревнования

4

5.

1. Оценивание учебной деятельности в организациях среднего, технического и профессионального, послесреднего образования – урок (занятие) (15 минут);
2. Оценивание организованной учебной деятельности в детсадах – занятие (7 минут).


5.1

Постановка целей учебной деятельности


Цели конкретные и достижимые

2


Цели достигнуты частично

1

5.2

Методы обучения (можно поставить баллы по всем пунктам)


Использование активных методов обучения

3


Методы обучения соотносятся с поставленными целями

3


Методы обучения подразумевают развитие когнитивных навыков у учащихся

3

5.3

Проведение формативного оценивания


Знает и эффективно использует инструменты формативного оценивания

4


Знает, но недостаточно умело использует инструменты формативного оценивания

3


Неэффективно использует инструменты формативного оценивания

1

5.4

Навыки вербальной и невербальной коммуникации педагога


Владеет навыками вербальной и невербальной коммуникации

2


Частично владеет навыками вербальной и невербальной коммуникации

1

5.5

Использование ресурсов, в том числе информационно- коммуникационные технологии


Использование ресурсов, в том числе информационно- коммуникационные технологии, мотивирующие обучающихся к усвоению учебного материала

2


Использование ресурсов, в том числе информационно- коммуникационные технологии ограничено демонстрацией учебного материала

1

6.

Эссе (не более 500 слов)

6.1

Раскрытие темы эссе


Тема раскрыта полностью

2


Тема раскрыта частично

1

6.2

Написание аргументов в поддержку своей позиции



Использует результаты собственных исследований

3


Использует педагогические теории или концепции

2


Использует общеизвестные факты

1

6.3

Логичность и последовательность, наличие выводов


Структура соответствует норме (наличие вводной, основной части и выводов)

3


Эссе логично и последовательно, но отсутствуют выводы

2


Эссе не имеет логической последовательности

1

7.

Трансляция лучших практик (видеоролик до 5 (пять) минут)

7.1

Актуальность



Актуальность педагогической проблемы раскрыта полностью и содержит пути решения

3


Актуальность педагогической проблемы раскрыты, но пути решения предоставлены не в полной мере

2


Актуальность педагогической проблемы раскрыта частично

1


Актуальность педагогической проблемы не раскрыта

0

7.2

Доказательство эффективности лучших практик


Представление результативности лучшей практики

3


Отсутствие результативности

0

7.3

Ораторское мастерство



Речь понятная, выразительная, эмоциональная

2


Речь монотонная, однообразная

1

7.4

Использование иллюстративных материалов


Умелое использование иллюстративных материалов: презентации, диаграммы, рисунки, фото, видеомонтаж и др. (творческий подход)

3


Использованы иллюстративные материалы (только презентация)

2


Использование иллюстративных материалов, не раскрывающих тему


Итого

100