"Нотариаттық қызмет саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары және тексеру парақтарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2018 жылғы 6 қарашадағы № 1529 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 6 қарашадағы № 60 бірлескен бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2023 жылғы 13 қарашадағы № 812 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2023 жылғы 14 қарашадағы № 176 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 15 қарашада № 33640 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. "Нотариаттық қызмет саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары және тексеру парақтарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2018 жылғы 6 қарашадағы № 1529 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 6 қарашадағы № 60 бірлескен бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17706 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      1-тармақта:

      4) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) біліктілік немесе рұқсат беру талаптарына сәйкестігіне тексерулер жүргізу үшін жеке практикамен айналысатын нотариустар (жекеше нотариустар) қызметін тексеру парақтары осы бірлескен бұйрықтың 4-қосымшасына сәйкес;";

      5) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "5) бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау/тексеру жүргізу үшін жеке практикамен айналысатын нотариустар (жекеше нотариустар) қызметін тексеру парақтары осы бірлескен бұйрықтың 5-қосымшасына сәйкес;";

      мынадай мазмұндағы 6) тармақшамен толықтырылсын:

      6) бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау/тексеру жүргізу үшін аумақтық нотариаттық палаталардың қызметін тексеру парақтары осы бірлескен бұйрықтың 6-қосымшасына сәйкес;";

      осы бірлескен бұйрықтың 1, 2 және 3-қосымшаларына сәйкес бірлескен бұйрыққа 1, 4 және 5 қосымшалар жаңа редакцияда жазылсын;

      осы бірлескен бұйрықтың 4 қосымшасына сәйкес бірлескен бұйрыққа 6 қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Тіркеу қызметі және заң қызметін ұйымдастыру департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықтың мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Әділет және Ұлттық экономика вице-министрлеріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
__________А. Куантыров
      Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
__________А. Ескараев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасының

      Құқықтық статистика және

      арнайы есепке алу комитеті

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2023 жылғы 14 қарашадағы
№ 176 мен
Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
2023 жылғы 13 қарашадағы
№ 812 бірлескен
бұйрығына
1-қосымша
Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2018 жылғы 6 қарашадағы
№ 1529 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы 6 қарашадағы
№ 60 бірлескен бұйрығына
1-қосымша

Нотариаттық қызмет саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

1. Жалпы ережелер

      1. Нотариаттық қызмет саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі - Өлшемшарт) Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексінің (бұдан әрі - Кодекс) 141-бабы 5 және 6 тармақтарына және 143-бабы 1 тармағына, "Нотариат туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2022 жылғы 22 маусымдағы № 48 бұйрығымен бекітілген Реттеуші мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру қағидаларына (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 28577 болып тіркелген) және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 31 шiлдедегi № 3 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17371 болып тіркелген) Тексеру парағының нысандарына сәйкес әзірленген.

      2. Осы өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) балл – тәуекелді есептеудің сандық өлшемі;

      2) деректерді қалыпқа келтіру – әртүрлі шәкілдерде өлшенген мәндерді шартты түрде жалпы шәкілге келтіруді көздейтін статистикалық рәсім;

      3) тәуекел – бақылау субъектісінің қызметі нәтижесінде адам өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне салдарларының ауырлық дәрежесін ескере отырып зиян келтіру ықтималдығы;

      4) тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесі – тиісті қызмет салаларында тәуекелдің жол берілетін деңгейін қамтамасыз ете отырып, кәсіпкерлік еркіндігін шектеудің ең төменгі ықтимал дәрежесі мақсатында бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) талаптарға сәйкестігін тексерулерді кейіннен жүзеге асыру үшін бақылау субъектілерін тәуекел дәрежелері бойынша бөлу арқылы қолайсыз факторлардың туындау ықтималдығын азайтуға бағытталған, сондай-ақ нақты бақылау субъектісі үшін тәуекел деңгейін өзгертуге бағытталған басқарушылық шешімдерді қабылдау және (немесе) осындай бақылау субъектісін бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылаудан және (немесе) талаптарға сәйкестігін тексеруден босату процесі;

      5) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі – объективті өлшемшарттар) – қызмет тәуекелі дәрежесіне байланысты және жеке бақылау субъектісіне (объектісіне) тікелей байланыссыз бақылау субъектілерін іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      6) тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары – бақылау субъектісінің тікелей қызметімен, салалық даму ерекшеліктерімен және осы дамуға әсер ететін факторлармен байланысты, бақылау субъектілерін (объектілерін) тәуекелдің әртүрлі дәрежелеріне жатқызуға мүмкіндік беретін сандық және сапалық көрсеткіштердің жиынтығы;

      7) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттар) – нақты бақылау субъектісінің қызметі нәтижелеріне байланысты бақылау субъектілерін іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      8) тексеру парағы – бақылау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын, олардың сақталмауы адамның өмірі мен денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне қатер төндіруге алып келетін талаптар тізбесі;

      9) бақылау субъектісі – "Нотариат туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес нотариаттық қызметті жүзеге асыратын жеке тұлғалар, аумақтық нотариаттық палаталар;

      10) өрескел бұзушылықтар – жеке және заңды тұлғалардың құқықтары, бостандықтары мен заңды мүдделерінің елеулі бұзылуына алып келетін Қазақстан Республикасының нотариаттық қызмет саласындағы заңнамасында бекітілген талаптардың бұзылуы;

      11) елеулі бұзушылықтар – адамның өмірі мен денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне зиян келтіру үшін алғышарттар жасайтын Қазақстан Республикасының нотариаттық қызмет саласындағы заңнамасы талаптарының бұзылуы;

      12) болмашы бұзушылықтар – өрескел және елеулі бұзушылықтарға жатпайтын Қазақстан Республикасының нотариаттық қызмет саласындағы заңнамасы талаптарының бұзылуы;

      13) іріктеме жиынтық (іріктеме) – Кодекстің 143-бабының 2-тармағына сәйкес мемлекеттік бақылаудың нақты саласында бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті тобына жатқызылатын бағаланатын субъектілердің (объектілердің) тізбесі.

2-тарау. Бақылау субъектілерінің (объектілерінің) талаптарға сәйкестігін тексеру және профилактикалық бақылау жүргізу кезінде тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру тәртібі

      3. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) талаптарға сәйкестігіне тексеруді жүзеге асыру кезінде тәуекелдерді басқару мақсаттары үшін бақылау субъектілерін (объектілерін) профилактикалық бақылау жүргізу үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары бірнеше кезеңмен жүзеге асырылатын объективті және субъективті өлшемшарттарды айқындау (Шешімдерді мультиөлшемшартты талдау) арқылы қалыптастырылады.

      4. Ықтимал тәуекел мен проблеманың маңыздылығына, бұзушылықтың біржолғы немесе жүйелі сипатына, әрбір ақпарат көзі бойынша бұрын қабылданған шешімдерді талдауға байланысты бақылау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын талаптар өрескел, елеулі және болмашы бұзушылық дәрежелеріне сәйкес келеді.

      Бұзушылық дәрежесі (өрескел, елеулі, болмашы) субъективті өлшемшарттар бойынша өрескел, елеулі, болмашы бұзушылықтардың белгіленген анықтамаларына сәйкес осы Өлшемшарттардың 1, 2 қосымшаларына сәйкес беріледі.

      5. Бақылау субъектілерін (объектілерін) профилактикалық бақылау және талаптарға сәйкестігіне тексеру жүргізу үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары объективті және субъективті өлшемшарттарды айқындау арқылы қалыптастырылады.

1-параграф. Объективті өлшемшарттар

      6. Объективті өлшемшарттарды бақылау субъекті (объекті) жоғары тәуекел дәрежесіне жекеше нотариустар және аумақтық нотариаттық палаталар жатады.

      Жоғары дәрежелі тәуекелге жатқызылған бақылау субъектілеріне (объектілеріне) қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) талаптарға сәйкестігіне жүргізілетін тексерулер өткізу қолданылады.

      7. Жоғары дәрежелі тәуекелге бақылау субъектісін (объектісін) жатқызу жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүдделеріне жасалған нотариаттық іс-әрекеттер құпиялығын сақтауды қамтамасыз етуге байланысты, дербес деректер және оларды қорғау туралы заңнаманы сақтау саласында азаматтардың құқығын қорғау, нотариаттық іс-әрекеттердің құпиялығын заңсыз таратуға жол беруі мүмкін, мемлекет кепілдік берген жеке және заңды тұлғалардың бостандықтары мен құқықтары бұзылуына қолайсыз жағдайлардың туындау ықтималдығын ескере отырып жүзеге асырылады.

      8. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау өткізу бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудың жарты жылдық тізімдері негізінде жүргізіледі.

      9. Бақылау субъектісінің (объектісінің) талаптарға сәйкестігіне тексерулер талаптарға сәйкестігі кестесі негізінде жүргізіледі.

2-параграф. Субъективті өлшемшарттар

      10. Субъективті өлшемшарттарды айқындау мынадай кезеңдерді:

      1) деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау;

      2) ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалауды қолдана отырып жүзеге асырылады.

      11. Деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау Қазақстан Республикасының нотариат қызметі саласындағы заңнамасын бұзатын бақылау субъектілерін (объектілерін) анықтау үшін қажет.

      Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау өткізу субъективті өлшемшарттар арқылы тәуекел дәрежесін бағалау үшін мынадай ақпарат көздері пайдаланылады:

      1) бақылау субъектілеріне (объектілеріне) алдыңғы тексерулер мен бару арқылы профилактикалық бақылаудың нәтижелері;

      Талаптарға сәйкестігіне тексерулерді өткізу үшін субъективті өлшемшарттар арқылы тәуекел дәрежесін бағалау үшін мынадай ақпарат көздері пайдаланылады:

      1) бақылау субъектілеріне (объектілеріне) алдыңғы тексерулердің нәтижелері;

      2) уәкілетті органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері.

      12. Қолда бар ақпарат көздері негізінде субъективті өлшемшарттар бұзушылықтары үш дәрежеге бөлінеді: өрескел, елеулі және болмашы бұзушылықтар.

      Субъективті өлшемшарттарды талдау және бағалау ең жоғары әлеуетті тәуекелі бар бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) қатысты бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) талаптарға сәйкестігіне тексеру жүргізуді және профилактикалық бақылауды шоғырландыруға мүмкіндік береді.

      Бұл ретте талдау және бағалау кезінде нақты бақылау субъектісіне (объектісіне) қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті өлшемшарттардың деректері не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес талап қою мерзімі өткен деректер қолданылмайды.

      Алдыңғы жүргізілген бару арқылы профилактикалық бақылаудың және (немесе) талаптарға сәйкестігін тексерудің қорытындылары бойынша берілген бұзушылықтарды толық көлемде жойған бақылау субъектілеріне қатысты оларды мемлекеттік бақылаудың кезекті кезеңіне кестелер мен тізімдерді қалыптастыру кезінде енгізуге жол берілмейді.

      13. Ықтимал тәуекел мен проблеманың маңыздылығына, бұзушылықтың біржолғы немесе жүйелі сипатына, әрбір ақпарат көзі бойынша бұрын қабылданған шешімдерді талдауға байланысты тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына сәйкес бұзушылық дәрежесіне – өрескел, елеулі және болмашы дәрежелерге сәйкес келетін субъективті өлшемшарттар айқындалады.

      Бақылау субъектісіне қатысты тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары осы Өлшемшарттың 3 қосымшасында жазылған.

      14. Қолданылатын ақпарат көздерінің басымдығын негізге ала отырып, субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткішін есептеу тәртібіне сәйкес субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі.

      Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша бақылау субъектісі (объектісі) тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 71-ден 100-ді қоса алғанға дейін болған кезде – тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылады және оған қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау мен тексеру жүргізіледі.

3-тарау. Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткішін есептеу тәртібі

      15. Мемлекеттік орган Өлшемшарттардың 11-тармағына сәйкес көздерден субъективті өлшемшарттар бойынша ақпарат жинайды және деректер базасын қалыптастырады.

      Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін (R) есептеу алдыңғы тексерулер мен бақылау (SP) субъектілеріне бару арқылы профилактикалық бақылау нәтижелері бойынша осы Өлшемшарттардың (SC) 14-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттарға сәйкес бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін қосу жолымен, деректер мәндерін 0-ден 100 баллға дейінгі диапозонға қалыпқа келтіре отырып, автоматтандырылған режимде жүзеге асырылады.

      Rарал = SP + SC, мұнда

      Rарал – субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің аралық көрсеткіші,

      SР – бұзушылықтар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші,

      SC – Өлшемшарттардың 14-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші.

      Есеп мемлекеттік бақылаудың әрбір саласының бақылау субъектілерінің біртекті тобының әрбір бақылау субъектісі бойынша жүргізіледі. Бұл ретте мемлекеттік бақылаудың бір саласының бақылау субъектілерінің біртекті тобына жатқызылатын, бағаланатын бақылау субъектілерінің тізбесі деректерді кейіннен қалыпқа келтіру үшін іріктеу жиынтығын (іріктемені) құрайды.

      16. Бақылау субъектісін тәуекел дәрежесіне жатқызу үшін тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеудің мынадай тәртібі қолданылады.

      Бір өрескел бұзушылық анықталған кезде бақылау субъектісіне тәуекел дәрежесінің 100 балл көрсеткіші теңестіріледі және оған қатысты талаптарға сәйкестігіне тексеру немесе бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.

      Өрескел бұзушылықтар анықталмаған кезде тәуекел дәрежесінің көрсеткішін елеулі және болмашы дәрежедегі бұзушылықтар бойынша жиынтық көрсеткішпен есептеледі.

      Елеулі бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7, мұнда

      SРз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SР1 – елеулі бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      SР2 – анықталған елеулі бұзушылықтардың саны.

      Болмашы бұзушылықтардың көрсеткішін айқындау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SРн = (SР2 х 100/SР1) х 0,3, мұнда

      SРн – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SР1 – болмашы бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      SР2 – анықталған болмашы бұзушылықтардың саны.

      Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші (SР) 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және мына формула бойынша елеулі және болмашы бұзушылықтардың көрсеткіштерін қосу арқылы айқындалады:

      SР = SРз + SРн, мұнда

      SР – тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;

      SРз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SРн – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші.

      17. Өлшемшарттардың 14-тармағына сәйкес айқындалған субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеу 0-ден 100 балға дейінгі шәкіл бойынша жүргізіледі және мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

     


      xi - субъективті өлшемшарт көрсеткіші,

      wi - субъективті өлшемшарт көрсеткішінің үлес салмағы xi

      n – көрсеткіштер саны.

      Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің алынған мәні субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесі көрсеткішінің есебіне енгізіледі.

      R көрсеткіші бойынша субъектілер (объектілер) бойынша есептелген мәндер 0-ден 100 балға дейінгі диапазонға қалыпқа келтіріледі. Деректерді қалыпқа келтіру әрбір іріктемелі жиынтық (іріктеме) бойынша мынадай формула әдісін пайдалана отырып жүзеге асырылады:

     


      R - бақылау жеке субъектісінің (объектісінің) субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің көрсеткіші (қорытынды),

      Rmax – бір іріктемелі жиынтыққа (іріктемеге) кіретін субъектілер (объектілер) бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің шәкілі бойынша ең жоғарғы ықтимал мән (шәкілдің жоғарғы шекарасы),

      Rmin - бір іріктемелі жиынтыққа (іріктемеге) кіретін субъектілер (объектілер) бойынша субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің шәкілі бойынша ең төменгі ықтимал мән (шәкілдің төменгі шекарасы),

      Rарал - Өлшемшарттардың 15-тармағына сәйкес есептелген субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің аралық көрсеткіші.

      18. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және талаптарға сәйкестігіне тексерулер жүргізудің мерзімділігі тәуекелдер дәрежесін бағалау өлшемшарттары бойынша айқындалады және жылына екі реттен артық емес.

      19. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудың және талаптарға сәйкестігіне жүргізілетін тексерулердің жартыжылдық тізімдері субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің барынша жоғары көрсеткіші бар бақылау субъектісінің басымдығы ескеріле отырып жасалады.

4-тарау. Тексеру парақтары

      20. Тексеру парақтары бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті топтары үшін жасалады және Кодекстің 132-бабының 2-тармағына сәйкес талаптарды қамтиды және Кодекстің 143-бабының 2-тармағында айқындалған шарттарды сақтай отырып жүргізіледі.

  Нотариаттық қызмет
саласындағы тәуекел
дәрежелерін бағалау
өлшемшарттарына
1-қосымша

Бақылау субъектілеріне (объектілеріне) тексерулер және профилактикалық бақылау жүргізуге бақылау субъектілерінің қызметінің тәуекел дәрежелерін бағалауға қойылатын талаптардың бұзылу дәрежесі

Өлшемшарттар

Бұзылу дәрежесі

1. Жекеше нотариустарға қатысты

1

Кәсіпкерлік қызметпен айналысу

өрескел

2

Нотариаттық іс-әрекеттер жасау құпиясын сақтамау

өрескел

3

Жеке тұлғалар мен заңды тұлғалар өкілдерінің кедергісіз кіруі үшін жарамды үй-жайдың болмауы

өрескел

4

Бақылау субъектісінің мемлекеттік қаржылық мониторинг органына және қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласындағы уәкілетті органға қаржылық мониторингке жататын операциялар туралы мәліметтер мен ақпарат бермеуі

өрескел

5

Азаматтық-құқықтық жауапкершілікті міндетті сақтандыру шартының болмауы

өрескел

6

Бақылау субъектісінің аумақтық әділет органына бір ай ішінде оның тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), сондай-ақ оның үй-жайының орналасқан жері өзгергені туралы мәліметтерді бермеуі

елеулі

7

Нотариаттық іс жүргізуді тиісінше жүргізбеу: құжаттарды қабылдау, тіркеу және жөнелту; істер номенклатурасын жасау; істерді қалыптастыру; істер тізімдемесін ресімдеу және жасау; құжаттарды сақтау; істерді мемлекеттік немесе жекеше нотариаттық мұрағатқа беру; мұрағаттық құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету; істерді жою; нотариустың мөрлерін, мөртабандары мен бланкілерін пайдалану және сақтау; мұрагерлік істерді қалыптастыру және ресімдеу; өсиеттерді есепке алу; шетелде іс-әрекеттер жасауға арналған құжаттарды ресімдеу; нотариаттық іс-әрекеттерді тіркеу тізілімінің болуы және жүргізілуі, сондай-ақ нотариаттық іс-әрекеттерді Бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйенің электрондық тізілімінде тіркеу

болмашы

8

Нотариаттық іс-әрекеттерді тиісінше жасамау, атап айтқанда: мәмілені куәландыру; шаруашылық серіктестіктердің құрылтай құжаттарын куәландыру; мұраға сенімгерлік басқарушыны тағайындау; мұраға құқық туралы куәлік беру; ерлі-зайыптылардың және ортақ бірлескен меншік құқығындағы мүлкі бар өзге адамдардың ортақ мүліктегі үлеске меншік құқығы туралы куәлік беру; құжаттар көшірмелері және олардан алынған үзінділердің дұрыстығын куәландыру; құжаттарға қойылған қолдың түпнұсқалығын куәландыру; құжаттардың бір тілден екінші тілге дұрыс аударылғанын куәландыру; азаматтың тірі екендігі фактісін куәландыру; азаматтың белгілі бір жерде болу фактісін куәландыру; құжаттардың берілген уақытын куәландыру; жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін басқа жеке және заңды тұлғаларға беру; ақшаны депозитке қабылдау; атқарушылық жазбаларды жасау; дауды реттеу туралы келісімді куәландыру; вексель наразылықтарын жасау; сақтауға құжаттар мен бағалы қағаздарды қабылдау; теңіз наразылықтарын жасау; дәлелдемелерді қамтамасыз ету

өрескел

2. Аумақтық нотариаттық палаталарға қатысты

9

Жеке нотариаттық мұрағаттың, олардың нотариаттық құжаттарды жинақтау, сақтау және пайдалану жөніндегі функцияларын ұйымдастырудың болмауы

өрескел

10

Нотариаттық іс-әрекеттер жасау құпиясын сақтамау

өрескел

11

Жеке нотариустардың азаматтық-құқықтық жауапкершілікті сақтандыруды ұйымдастыруын қамтамасыз етпеуі және аумақтық әділет органдарын жеке нотариустардың өздерінің азаматтық-құқықтық жауапкершілігін міндетті сақтандыру шартын жасасудан жалтару жағдайлары туралы хабардар етпеуі

елеулі

12

Нотариаттық палаталардың жартыжылдық және жыл қорытындылары бойынша өз қызметі туралы ақпарат бермеуі

елеулі

  Нотариаттық қызмет
саласындағы тәуекел
дәрежелерін бағалау
өлшемшарттарына
2-қосымша

Бақылау субъектілерінің (объектілерінің) талаптарға сәйкестігіне тексерулер жүргізу үшін нотариаттық қызмет саласындағы талаптардың бұзылу дәрежесі

Өлшемшарттар

Бұзылу дәрежесі

1. Жекеше нотариустарға қатысты

1

Кәсіпкерлік қызметпен айналысу

өрескел

2

Азаматтық-құқықтық жауапкершілікті міндетті сақтандыру шартының болмауы

өрескел

  Нотариаттық қызмет
саласындағы тәуекел
дәрежелерін бағалау
өлшемшарттарына
3-қосымша

Нотариустарға қатысты тәуекел дәрежесін айқындауға арналған субъективті өлшемшарттар тізбесі

Р/с №

Субъективті өлшемшарттар көрсеткіші

Субъективті өлшемшарт көрсеткіші бойынша ақпарат көзі

Маңыздылығы бойынша үлес салмағы, балл (барлығы 100 баллға дейін болуы тиіс), wi

Шарттар / мәндер, xi

1-шарты / мәні

2-шарты / мәні

1

2

3

4

5

6

Талаптарға сәйкестігін тексеру үшін

1

Азаматтық-құқықтық жауапкершілікті міндетті сақтандыру шартының болмауы

уәкілетті органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

50

Жоқ / 100%

Бар / 0%

2

Кәсіпкерлік қызметпен айналысу

уәкілетті органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

50

Расталмады/ 0%

Расталды/ 100%

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2023 жылғы 14 қарашадағы
№ 176 мен
Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
2023 жылғы 13 қарашадағы
№ 812 бірлескен бұйрығына
2-қосымша
Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2018 жылғы 6 қарашадағы
№ 1529 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы қарашадағы
№ 60 бірлескен бұйрығына
4-қосымша

Тексеру парағы

      Нотариаттық қызмет саласында _______________________________________________

      Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес жекеше нотариусқа қатысты

      __________________________________________________________________________

      бақылау субъектілерінің біртекті тобының атауы

      Бақылау субъектісіне қатысты тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Тексеруді тағайындау туралы акт______________________________________________

      №, күні

      Бақылау субъектісінің атауы _________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Бақылау субъектісінің жеке сәйкестендіру нөмірі________________________________

      __________________________________________________________________________

      Орналасқан жерінің мекенжайы ______________________________________________

Талаптар тізбесі

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1

2

3

4

1

Кәсіпкерлік қызметпен айналысу



2

Азаматтық-құқықтық жауапкершілікті міндетті сақтандыру шартының болмауы



      Лауазымды адам (-дар) __________________________________ ________

      лауазымы қолы

      ____________________________________________________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      Бақылау субъектісінің басшысы _________________ ____________

      лауазымы қолы

      _______________________________________________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2023 жылғы 14 қарашадағы
№ 176 мен
Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
2023 жылғы 13 қарашадағы
№ 812 бірлескен
бұйрығына
3-қосымша
Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2018 жылғы 6 қарашадағы
№ 1529 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы қарашадағы
№ 60 бірлескен бұйрығына
5-қосымша

Тексеру парағы

      Нотариаттық қызмет саласында _______________________________________________

      Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес жекеше нотариусқа қатысты

      _______________________________бақылау субъектілерінің біртекті тобының атауы

      Тексеруді/ бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылауды

      тағайындаған мемлекеттік орган _____________________________________________

      _________________________________________________________________________

      Тексеруді/ бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылауды

      тағайындау туралы акт_____________________________________________________

      №, күні

      Бақылау субъектісінің атауы _________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Бақылау субъектісінің жеке сәйкестендіру нөмірі ________________________________

      _____________________________________________________________________

      Орналасқан жерінің мекенжайы _________________________________________

      _____________________________________________________________________

Талаптар тізбесі

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1

2

3

4

1

Нотариаттық іс-әрекеттер жасау құпиясын сақтамау



2

Жеке тұлғалар мен заңды тұлғалар өкілдерінің кедергісіз кіруі үшін жарамды үй-жайдың болмауы



3

Бақылау субъектісінің мемлекеттік қаржылық мониторинг органына қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласындағы уәкілетті органға қаржылық мониторингке жататын операциялар туралы мәліметтер мен ақпарат бермеуі



4

Бақылау субъектісінің аумақтық әділет органына бір ай ішінде оның тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), сондай-ақ оның үй-жайының орналасқан жері өзгергені туралы мәліметтерді бермеуі



5

Нотариаттық іс жүргізуді тиісінше жүргізбеу: құжаттарды қабылдау, тіркеу және жөнелту; істер номенклатурасын жасау; істерді қалыптастыру; істер тізімдемесін ресімдеу және жасау; құжаттарды сақтау; істерді мемлекеттік немесе жекеше нотариаттық мұрағатқа беру; мұрағаттық құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету; істерді жою; нотариустың мөрлерін, мөртабандары мен бланкілерін пайдалану және сақтау; мұрагерлік істерді қалыптастыру және ресімдеу; өсиеттерді есепке алу; шетелде іс-әрекеттер жасауға арналған құжаттарды ресімдеу; нотариаттық іс-әрекеттерді тіркеу тізілімінің болуы және жүргізілуі, сондай-ақ нотариаттық іс-әрекеттерді Бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйенің электрондық тізілімінде тіркеу



6

Нотариаттық іс-әрекеттерді тиісінше жасамау, атап айтқанда: мәмілені куәландыру; шаруашылық серіктестіктердің құрылтай құжаттарын куәландыру; мұраға сенімгерлік басқарушыны тағайындау; мұраға құқық туралы куәлік беру; ерлі-зайыптылардың және ортақ бірлескен меншік құқығындағы мүлкі бар өзге адамдардың ортақ мүліктегі үлеске меншік құқығы туралы куәлік беру; құжаттар көшірмелері және олардан алынған үзінділердің дұрыстығын куәландыру; құжаттарға қойылған қолдың түпнұсқалығын куәландыру; құжаттардың бір тілден екінші тілге дұрыс аударылғанын куәландыру; азаматтың тірі екендігі фактісін куәландыру; азаматтың белгілі бір жерде болу фактісін куәландыру; құжаттардың берілген уақытын куәландыру; жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін басқа жеке және заңды тұлғаларға беру; ақшаны депозитке қабылдау; атқарушылық жазбаларды жасау; дауды реттеу туралы келісімді куәландыру; вексель наразылықтарын жасау; сақтауға құжаттар мен бағалы қағаздарды қабылдау; теңіз наразылықтарын жасау; дәлелдемелерді қамтамасыз ету



      Лауазымды адам (-дар) __________________________________ ________

      лауазымы қолы

      ____________________________________________________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      Бақылау субъектісінің басшысы _________________ ______________

      лауазымы қолы

      _______________________________________________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
2023 жылғы 14 қарашадағы
№ 176 мен
Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
2023 жылғы 13 қарашадағы
№ 812 бірлескен бұйрығына
4-қосымша
Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2018 жылғы 6 қарашадағы
№ 1529 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы қарашадағы
№ 60 бірлескен бұйрығына
6-қосымша

Тексеру парағы

      Нотариаттық қызмет саласында ______________________________________________

      Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес аумақтық нотариаттық палатаға

      қатысты

      ________________________________бақылау субъектілерінің біртекті тобының атауы

      Тексеруді/ бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық

      бақылауды тағайындаған мемлекеттік орган ____________________________________

      __________________________________________________________________________

      Тексеруді/ бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық

      бақылауды тағайындау туралы акт____________________________________________

      №, күні

      Бақылау субъектісінің (объектісінің) атауы ____________________________________

      __________________________________________________________________________

      Бақылау субъектісінің бизнес-сәйкестендіру нөмірі ______________________________

      _____________________________________________________________________

      Орналасқан жерінің мекенжайы _________________________________________

      _____________________________________________________________________

Талаптар тізбесі

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1

2

3

4

1

Жеке нотариаттық мұрағаттың, олардың нотариаттық құжаттарды жинақтау, сақтау және пайдалану жөніндегі функцияларын ұйымдастырудың болмауы



2

Нотариаттық іс-әрекеттер жасау құпиясын сақтамау



3

Жеке нотариустардың азаматтық-құқықтық жауапкершілікті сақтандыруды ұйымдастыруын қамтамасыз етпеуі және аумақтық әділет органдарын жеке нотариустардың өздерінің азаматтық-құқықтық жауапкершілігін міндетті сақтандыру шартын жасасудан жалтару жағдайлары туралы хабардар етпеуі



4

Нотариаттық палаталардың жартыжылдық және жыл қорытындылары бойынша өз қызметі туралы ақпарат бермеуі



      Лауазымды адам (-дар) __________________________________ ________

      лауазымы қолы

      ____________________________________________________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      Бақылау субъектісінің басшысы _________________ ________________

      лауазымы қолы

      _______________________________________________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

О внесении изменений и дополнений в совместный приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 6 ноября 2018 года № 1529 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 6 ноября 2018 года № 60 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочных листов в сфере нотариальной деятельности"

Совместный приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 13 ноября 2023 года № 812 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 14 ноября 2023 года № 176. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 15 ноября 2023 года № 33640

      ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Внести в совместный приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 6 ноября 2018 года №1529 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 6 ноября 2018 года №60 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочных листов в сфере нотариальной деятельности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 17706) следующие изменения и дополнения:

      в пункте 1:

      подпункт 4) изложить в следующей редакции:

      "4) проверочный лист деятельности в отношении нотариусов, занимающихся частной практикой (частных нотариусов), для проведения проверки на соответствие квалификационным или разрешительным требованиям согласно приложению 4 к настоящему совместному приказу;";

      подпункт 5) изложить в следующей редакции:

      "5) проверочный лист деятельности в отношении нотариусов, занимающихся частной практикой (частных нотариусов), для проведения проверки/профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля согласно приложению 5 к настоящему совместному приказу;";

      дополнить подпунктом 6) следующего содержания:

      "6) проверочный лист деятельности в отношении территориальных нотариальных палат для проведения проверки/профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля согласно приложению 6 к настоящему совместному приказу.";

      приложения 1, 4 и 5 к совместному приказу изложить в новой редакции согласно приложениям 1, 2 и 3 к настоящему совместному приказу;

      дополнить приложением 6 к совместному приказу согласно приложению 4 к настоящему совместному приказу.

      2. Департаменту регистрационной службы и организации юридических услуг Министерства юстиции Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа;

      2) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства юстиции Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующих Вице-министров юстиции и национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
__________ А. Куантыров
      Министр юстиции
Республики Казахстан
__________ А. Ескараев

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет по правовой статистике
и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан

  Приложение 1
к совместному приказу
Министра юстиции
Республики Казахстан
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
от 14 ноября 2023 года № 176
и Министр юстиции
Республики Казахстан
от 13 ноября 2023 года № 812
  Приложение 1
к совместному приказу
Министра юстиции
Республики Казахстан
от 6 ноября 2018 года № 1529
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 6 ноября 2018 года № 60

Критерии оценки степени рисков в сфере нотариальной деятельности

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Критерии оценки степени рисков в сфере нотариальной деятельности (далее - Критерии) разработаны в соответствии с пунктами 5 и 6 статьи 141 и пунктам 1 статьи 143 Предпринимательского Кодекса Республики Казахстан (далее - Кодекс), Законом Республики Казахстан "О нотариате" (далее - Закон), c Правилами формирования регулирующими государственными органами системы оценки и управления рисками, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 22 июня 2022 года № 48 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 28577) и с формами проверочных листов, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 июля 2018 года № 3 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 17371).

      2. В настоящих Критериях использованы следующие понятия:

      1) балл – количественная мера исчисления риска;

      2) нормализация данных – статистическая процедура, предусматривающая приведение значений, измеренных в различных шкалах, к условно общей шкале;

      3) риск – вероятность причинения вреда в результате деятельности субъекта контроля и надзора жизни или здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;

      4) система оценки и управления рисками – процесс принятия управленческих решений, направленных на снижение вероятности наступления неблагоприятных факторов путем распределения субъектов контроля по степеням риска для последующего осуществления профилактического контроля с посещением субъекта контроля и (или) проверок на соответствие квалификационным или разрешительным требованиям (далее – проверка на соответствие требованиям) с целью минимально возможной степени ограничения свободы предпринимательства, обеспечивая при этом допустимый уровень риска в соответствующих сферах деятельности, а также направленных на изменение уровня риска для конкретного субъекта контроля и (или) освобождения такого субъекта контроля и профилактического контроля с посещением субъекта контроля и (или) проверок на соответствие требованиям;

      5) объективные критерии оценки степени риска (далее – объективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов контроля в зависимости от степени риска деятельности и не зависящие непосредственно от отдельного субъекта (объекта) контроля;

      6) критерии оценки степени риска – совокупность количественных и качественных показателей, связанных с непосредственной деятельностью субъекта контроля, особенностями отраслевого развития и факторами, влияющими на это развитие, позволяющих отнести субъекты (объекты) контроля к различным степеням риска;

      7) субъективные критерии оценки степени риска (далее – субъективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов контроля в зависимости от результатов деятельности конкретного субъекта контроля;

      8) проверочный лист – перечень требований, предъявляемых к деятельности субъектов (объектов) контроля, несоблюдение которых влечет за собой угрозу жизни и здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, государства;

      9) субъект контроля – физическое лицо, осуществляющее нотариальную деятельность в соответствии с Законом Республики Казахстан "О нотариате", территориальные нотариальные палаты;

      10) грубые нарушения – нарушения требований, установленных законодательством Республики Казахстан в сфере нотариальной деятельности, которые могут привести к существенным нарушениям прав, свобод и законных интересов физических и юридических лиц;

      11) значительные нарушения – нарушения требований законодательства Республики Казахстан в сфере нотариальной деятельности, создающие предпосылки для причинения вреда жизни, здоровью человека, окружающей среде и законным интересам физических и юридических лиц, государства;

      12) незначительные нарушения – нарушения требований законодательства Республики Казахстан в сфере нотариальной деятельности, не относящиеся к значительным и грубым нарушениям;

      13) выборочная совокупность (выборка) – перечень оцениваемых субъектов (объектов), относимых к однородной группе субъектов (объектов) контроля в конкретной сфере государственного контроля, в соответствии с пунктом 2 статьи 143 Кодекса.

Глава 2. Порядок формирования системы оценки и управления рисками при проведении проверки на соответствие требованиям и профилактического контроля субъектов (объектов) контроля

      3. Для целей управления рисками при осуществлении профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и (или) проверки на соответствие требованиям, критерии оценки степени риска для проведения профилактического контроля субъектов (объектов) контроля и проверки на соответствие требованиям формируются посредством определения объективных и субъективных критериев, которые осуществляются поэтапно (Мультикритериальный анализ решений).

      4. В зависимости от возможного риска и значимости проблемы, единичности или системности нарушения, анализа принятых ранее решений по каждому источнику информации требования, предъявляемые к деятельности субъектов (объектов) контроля, соответствуют степени нарушения – грубое, значительное и незначительное.

      Степень нарушения (грубое, значительное, незначительное) присваивается в соответствии с установленными определениями грубых, значительных, незначительных нарушений по субъективным критериям согласно приложениям 1, 2 к настоящим Критериям.

      5. Критерии оценки степени риска для проведения профилактического контроля субъектов (объектов) контроля и (или) проверок на соответствие требованиям формируются посредством определения объективных и субъективных критериев.

Параграф 1. Объективные критерии

      6. По объективным критериям субъекты (объекты) контроля к высокой степени риска относятся частные нотариусы и территориальные нотариальные палаты.

      В отношении субъектов (объектов) контроля отнесенных к высокой степени риска, применяются профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля и (или) проверок на соответствие требованиям.

      7. Отнесение субъектов (объектов) контроля к высокой степени риска осуществляется в зависимости от вероятности причинения вреда законным интересам физических и юридических лиц, интересам государства в результате деятельности субъектов (объектов) контроля, связанной с обеспечением сохранности тайны совершения нотариальных действий, защиты прав физических и юридических лиц в сфере соблюдения законодательства о персональных данных, которое может привести к незаконному распространению тайны нотариальных действий, повлечь нарушение гарантированных государством прав и свобод физических и юридических лиц.

      8. Профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля проводится на основании полугодовых списков профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля.

      9. Проверки на соответствие требованиям субъекта (объекта) контроля проводится на основании графика на соответствие требованиям.

Параграф 2. Субъективные критерии

      10. Определение субъективных критериев осуществляется с применением следующих этапов:

      1) формирование базы данных и сбор информации;

      2) анализ информации и оценка степени риска.

      11. Формирование базы данных и сбор информации необходимы для выявления субъектов (объектов) контроля, нарушающих законодательство Республики Казахстан в сфере нотариальной деятельности.

      Для оценки степени рисков по субъективным критериям для проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля используются следующие источники информации:

      1) результаты предыдущей проверки и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля.

      Для оценки степени рисков по субъективным критериям для проведения проверки на соответствие требованиям используются следующие источники информации:

      1) результаты предыдущих проверок субъектов (объектов) контроля;

      2) результаты анализа сведений, представляемых уполномоченными органами и организациями.

      12. На основании имеющихся источников информации субъективные критерии подразделяются на три степени нарушения: грубые, значительные, незначительные.

      Анализ и оценка субъективных критериев позволит сконцентрировать проведение проверки и профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля в отношении субъекта (объекта) контроля с наибольшим потенциальным риском.

      При этом при анализе и оценке не применяются данные субъективных критериев, ранее учтенные и использованные в отношении конкретного субъекта (объекта) контроля либо данные, по которым истек срок исковой давности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      В отношении субъектов (объектов) контроля, устранивших в полном объеме выданные нарушения по итогам проведенного предыдущего профилактического контроля с посещением и (или) проверки на соответствие требованиям, не допускается включение их при формировании графиков и списков на очередной период государственного контроля.

      13. В зависимости от возможного риска и значимости проблемы, единичности или системности нарушения, анализа принятых ранее решений по каждому источнику информации определяются субъективные критерии, которые в соответствии с критериями оценки степени риска соответствуют степени нарушения – грубое, значительное и незначительное.

      Субъективные критерии к оценке степени риска деятельности субъектов (объектов) контроля изложены в приложении 3 к настоящим Критериям.

      14. Исходя из приоритетности применяемых источников информации в соответствии с порядком расчета общий показатель степени риска по субъективным критериям рассчитывается общий показатель степени риска по субъективным критериям по шкале от 0 до 100.

      По показателям степени риска субъект (объект) контроля относится к высокой степени риска – при показателе степени риска от 71 до 100 включительно и в отношении него проводится проверка и профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля.

Глава 3. Порядок расчета общего показателя степени риска по субъективным критериям

      15. Государственный орган собирает информацию и формирует базу данных по субъективным критериям из источников согласно пункту 11 Критериев.

      Расчет показателя степени риска по субъективным критериям (R) осуществляется в автоматизированном режиме путем суммирования показателя степени риска по нарушениям по результатам предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов контроля (SP) и показателя степени риска по субъективным критериям, определенным в соответствии с пунктом 14 настоящих Критериев (SC), с последующей нормализацией значений данных в диапазон от 0 до 100 баллов.

      Rпром = SP + SC, где

      Rпром – промежуточный показатель степени риска по субъективным критериям,

      SР – показатель степени риска по нарушениям,

      SC – показатель степени риска по субъективным критериям, определенным в соответствии с пунктом 14 Критериев.

      Расчет производится по каждому субъекту контроля однородной группы субъектов контроля каждой сферы государственного контроля. При этом перечень оцениваемых субъектов контроля, относимых к однородной группе субъектов контроля одной сферы государственного контроля, образует выборочную совокупность (выборку) для последующей нормализации данных.

      16. Для отнесения субъекта контроля к степени риска применяется следующий порядок расчета показателя степени риска.

      При выявлении одного грубого нарушения, субъекту контроля приравнивается показатель степени риска 100 баллов и в отношении него проводится проверка на соответствие требованиям или профилактический контроль с посещением субъекта контроля.

      При не выявлении грубых нарушений определение показателя степени риска рассчитывается суммарным показателем по нарушениям значительной и незначительной степени.

      При определении показателя значительных нарушений применяется коэффициент 0,7 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7

      где:

      SРз – показатель значительных нарушений;

      SР1 – требуемое количество значительных нарушений;

      SР2 – количество выявленных значительных нарушений;

      при определении показателя незначительных нарушений применяется коэффициент 0,3 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРн = (SР2 х 100/SР1) х 0,3

      где:

      SРн – показатель незначительных нарушений;

      SР1 – требуемое количество незначительных нарушений;

      SР2 – количество выявленных незначительных нарушений;

      Общий показатель степени риска (SР) рассчитывается по шкале от 0 до 100 и определяется путем суммирования показателей значительных и незначительных нарушений по следующей формуле:

      SР = SРз + SРн

      где:

      SР – общий показатель степени риска;

      SРз – показатель значительных нарушений;

      SРн – показатель незначительных нарушений.

      17. Расчет показателя степени риска по субъективным критериям, определенным в соответствии с пунктом 14 Критериев, производится по шкале от 0 до 100 баллов и осуществляется по следующей формуле:



      xi – показатель субъективного критерия,

      wi – удельный вес показателя субъективного критерия xi,

      n – количество показателей.

      Полученное значение показателя степени риска по субъективным критериям включается в расчет показателя степени риска по субъективным критериям.

      Рассчитанные по субъектам (объектам) значения по показателю R нормализуются в диапазон от 0 до 100 баллов. Нормализация данных осуществляется по каждой выборочной совокупности (выборке) с использованием следующей формулы:



      R – показатель степени риска (итоговый) по субъективным критериям отдельного субъекта (объекта) контроля,

      Rmax – максимально возможное значение по шкале степени риска по субъективным критериям по субъектам (объектам), входящим в одну выборочную совокупность (выборку) (верхняя граница шкалы),

      Rmin – минимально возможное значение по шкале степени риска по субъективным критериям по субъектам (объектам), входящим в одну выборочную совокупность (выборку) (нижняя граница шкалы),

      Rпром – промежуточный показатель степени риска по субъективным критериям, рассчитанный в соответствии с пунктом 15 Критериев.

      18. Кратность проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и проверки на соответствие требованиям определяются по критериям оценки степени риска, но не чаще двух раз в год.

      19. Полугодовой список профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и график проверок на соответствие требованиям составляются с учетом приоритетности субъекта контроля с наибольшим показателем степени риска по субъективным критериям.

Глава 4. Проверочные листы

      20. Проверочные листы составляются для однородных групп субъектов (объектов) контроля и включают требования в соответствии с пунктом 2 статьи 132 Кодекса и с соблюдением условий, определенных в пункте 2 статьи 143 Кодекса.

  Приложение 1
к Критериям оценки
степени риска в сфере
нотариальной деятельности

Степени нарушения требований к оценке степени риска деятельности субъектов контроля для проведения проверок и профилактического контроля субъектов (объектов) контроля

Критерии

Степень нарушения

1. По частным нотариусам

1

Занятие предпринимательской деятельностью

грубое

2

Несоблюдение тайны совершения нотариальных действий

грубое

3

Отсутствие помещения, пригодного для беспрепятственного доступа физических лиц и представителей юридических лиц, обеспечения сохранности нотариального делопроизводства

грубое

4

Непредоставление субъектом контроля государственному органу финансового мониторинга и уполномоченному органу в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма сведений и информации об операциях, подлежащих финансовому мониторингу

грубое

5

Отсутствие договора обязательного страхования гражданско-правовой ответственности

грубое

6

Непредоставление субъектом контроля в течение месяца в территориальный орган юстиции сведений об изменении им фамилии, имени, отчества (при его наличии), а также местонахождения его помещения

значительное

7

Несоответствующее ведение нотариального делопроизводства:
прием, регистрация и отправление документов;
составление номенклатуры дел;
формирование дел;
оформление и составления описи дел;
хранение документов;
передача дел в государственный или частный нотариальный архив;
обеспечение сохранности архивных документов;
уничтожение дел;
использование и хранение печати, штампов и электронной цифровой подписи нотариуса;
формирование и оформление наследственных дел;
учет завещаний; оформление документов, предназначенных для совершения действий за границей;
наличие и ведение реестра регистрации нотариальных действий, а также регистрация нотариальных действий в электронном реестре Единой нотариальной информационной системы

незначительное

8

Несоответствующее совершение нотариальных действий, а именно:
удостоверение сделки;
удостоверение учредительных документов хозяйственных товариществ;
назначение доверительного управляющего наследством;
выдача свидетельства о праве на наследство;
выдача свидетельства о праве собственности на долю в общем имуществе супругов и иных лиц, имеющих имущество на праве общей совместной собственности;
свидетельствование верности копий документов и выписок из них;
свидетельствование подлинности подписи на документах; свидетельствование верности перевода документов с одного языка на другой;
удостоверение факта нахождения гражданина в живых;
удостоверение факта нахождения гражданина в определенном месте;
удостоверение времени предъявления документов;
передача заявления физических и юридических лиц другим физическим и юридическим лицам;
принятие в депозит денег;
совершение исполнительной надписи;
удостоверение соглашения об урегулировании спора;
совершение протеста векселей;
принятие на хранение документов и ценных бумаг;
совершение морских протестов; обеспечение доказательства

грубое

2. По территориальным нотариальным палатам

9

Отсутствие частного нотариального архива, организации их функций по накоплению, хранению и использованию нотариальных документов

грубое

10

Несоблюдение тайны совершения нотариальных действий

грубое

11

Необеспечение организации страхования частными нотариусами гражданско-правовой ответственности и не информирование территориальных органов юстиции о случаях уклонения частных нотариусов от заключения договора обязательного страхования своей гражданско-правовой ответственности

значительное

12

Непредоставление нотариальными палатами информации о своей деятельности по итогам полугодия и года

значительное

  Приложение 2
к Критериям оценки
степени риска в сфере
нотариальной деятельности

Степени нарушений требований субъектов (объектов) контроля в сфере нотариальной деятельности для проведения проверки на соответствие требованиям

Критерии

Степень нарушения

1. По частным нотариусам

1

Занятие предпринимательской деятельностью

грубое

2

Отсутствие договора обязательного страхования гражданско-правовой ответственности

грубое

  Приложение 3
к Критериям оценки
степени риска в сфере
нотариальной деятельности

Перечень субъективных критериев для определения степени риска в отношении нотариусов

№ п/п

Показатель субъективного критерия

Источник информации по показателю субъективного критерия

Удельный вес по значимости, балл (в сумме не должен превышать 100 баллов), wi

Условия /значения, xi

условие 1/значение

условие 2/значение

1

2

3

4

5

6

Для проверки на соответствие требованиям

1

Отсутствие договора обязательного страхования гражданско-правовой ответственности

Результаты анализа сведений, представляемых уполномоченными органами и организациями

50

Отсутствие / 100 %

Наличие / 0 %

2

Занятие предпринимательской деятельностью

Результаты анализа сведений, представляемых уполномоченными органами и организациями

50

Не подтверждено/ 0 %

Подтверждено/ 100 %

  Приложение 2
к совместному приказу
Министра юстиции
Республики Казахстан
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 14 ноября 2023 года № 176
и Министр юстиции
Республики Казахстан
от 13 ноября 2023 года № 812
  Приложение 4
к совместному приказу
Министра юстиции
Республики Казахстан
от 6 ноября 2018 года № 1529
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 6 ноября 2018 года № 60

Проверочный лист

      В области нотариальной деятельности
____________________________________________________________________
в соответствии с Предпринимательским кодексом Республики Казахстан
в отношении частного нотариуса
____________________________________________________________________
наименование однородной группы субъектов контроля Государственный орган,
назначивший проверку в отношении субъекта контроля
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Акт о назначении проверки
____________________________________________________________________
____________________________________________________________ (№, дата)
Наименование субъекта контроля
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Индивидуальный идентификационный номер субъекта контроля
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Адрес местонахождения_______________________________________________

Перечень требований

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

2

3

4

1

Занятие предпринимательской деятельностью



2

Отсутствие договора обязательного страхования гражданско-правовой ответственности



      Должностное (ые) лицо (а):
__________________________________________ ____________
должность подпись
_______________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) должность) (подпись)
Руководитель субъекта контроля
___________________________________________ ___________
должность подпись
_______________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии)

  Приложение 3
к совместному приказу
Министра юстиции
Республики Казахстан
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 14 ноября 2023 года № 176
и Министр юстиции
Республики Казахстан
от 13 ноября 2023 года № 812
  Приложение 5
к совместному приказу
Министра юстиции
Республики Казахстан
от 6 ноября 2018 года № 1529
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 6 ноября 2018 года № 60

Проверочный лист

      В области нотариальной деятельности
____________________________________________________________________
в соответствии с Предпринимательским кодексом Республики Казахстан
в отношении частного нотариуса
____________________________________________________________________
наименование однородной группы субъектов контроля Государственный орган,
назначивший проверку/профилактический контроль с посещением субъекта контроля
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Акт о назначении проверки/профилактического контроля с посещением субъекта
контроля
____________________________________________________________________
____________________________________________________________ (№, дата)
Наименование субъекта контроля
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Индивидуальный идентификационный номер субъекта контроля
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Адрес местонахождения
____________________________________________________________________

Перечень требований

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

2

3

4

1

Несоблюдение тайны совершения нотариальных действий



2

Отсутствие помещения, пригодного для беспрепятственного доступа физических лиц и представителей юридических лиц, обеспечения сохранности нотариального делопроизводства



3

Непредоставление субъектом контроля сведений и информации об операциях, подлежащих финансовому мониторингу государственному органу финансового мониторинга и уполномоченному органу в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма



4

Непредоставление субъектом контроля в течение месяца в территориальный орган юстиции сведений об изменении им фамилии, имени, отчества (при его наличии), а также местонахождения его помещения



5

Несоответствующее ведение нотариального делопроизводства:
прием, регистрация и отправление документов;
составление номенклатуры дел; формирование дел;
оформление и составления описи дел;
хранение документов; передача дел в государственный или частный нотариальный архив;
обеспечение сохранности архивных документов;
уничтожение дел;
использование и хранение печати, штампов и электронной цифровой подписи нотариуса;
формирование и оформление наследственных дел;
учет завещаний; оформление документов, предназначенных для совершения действий за границей;
наличие и ведение реестра регистрации нотариальных действий, а также регистрация нотариальных действий в электронном реестре Единой нотариальной информационной системы



6

Несоответствующее совершение нотариальных действий, а именно:
удостоверение сделки;
удостоверение учредительных документов хозяйственных товариществ;
назначение доверительного управляющего наследством;
выдача свидетельства о праве на наследство;
выдача свидетельства о праве собственности на долю в общем имуществе супругов и иных лиц, имеющих имущество на праве общей совместной собственности;
свидетельствование верности копий документов и выписок из них;
свидетельствование подлинности подписи на документах;
свидетельствование верности перевода документов с одного языка на другой;
удостоверение факта нахождения гражданина в живых;
удостоверение факта нахождения гражданина в определенном месте;
удостоверение времени предъявления документов;
передача заявления физических и юридических лиц другим физическим и юридическим лицам;
принятие в депозит денег;
совершение исполнительной надписи;
удостоверение соглашения об урегулировании спора;
совершение протеста векселей;
принятие на хранение документов и ценных бумаг;
совершение морских протестов;
обеспечение доказательств



      Должностное (ые) лицо (а):
__________________________________________ ____________
должность подпись
_______________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) должность) (подпись)
Руководитель субъекта контроля
___________________________________________ ___________
должность подпись
_______________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии)

  Приложение 4
к совместному приказу
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
от 14 ноября 2023 года № 176
и Министр юстиции
Республики Казахстан
от 13 ноября 2023 года № 812
  Приложение 6
к совместному приказу
Министра юстиции
Республики Казахстан
от 6 ноября 2018 года № 1529
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 6 ноября 2018 года № 60

Проверочный лист

      В области нотариальной деятельности _______________________________________
в соответствии с Предпринимательским кодексом Республики Казахстан в отношении
территориальной нотариальной палаты
________________________________________________________________________
наименование однородной группы субъектов (объектов) контроля Государственный
орган, назначивший проверку/ профилактический контроль с посещением субъекта
контроля ________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Акт о назначении проверки/профилактического контроля с посещением субъекта
(объекта) контроля
________________________________________________________________________
________________________________________________________________ (№, дата)
Наименование субъекта (объекта) контроля
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Бизнес-идентификационный номер субъекта контроля _________________________
________________________________________________________________________
Адрес местонахождения
________________________________________________________________________

Перечень требований

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

2

3

4

1

Отсутствие частного нотариального архива, организации их функций по накоплению, хранению и использованию нотариальных документов



2

Несоблюдение тайны совершения нотариальных действий



3

Необеспечение организации страхования частными нотариусами гражданско-правовой ответственности и не информирование территориальных органов юстиции о случаях уклонения частных нотариусов от заключения договора обязательного страхования своей гражданско-правовой ответственности



4

Непредоставление нотариальными палатами информации о своей деятельности по итогам полугодия и года



      Должностное (ые) лицо (а):
_________________________________________ ______________
должность подпись
________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) должность) (подпись)
Руководитель субъекта контроля
___________________________________________ _____________
должность подпись
________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии)