"Мемлекеттік инвестициялық жобаның инвестициялық ұсынысын әзірлеу немесе түзету, оған қажетті сараптамаларды жүргізу, сондай-ақ бюджеттік инвестицияларды жоспарлау, қарау, іріктеу, іске асырылуын мониторингілеу және бағалау және бюджеттік кредиттеудiң орындылығын айқындау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 5 желтоқсандағы № 129 бұйрығына және "Мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын жоспарлаудың және іске асырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 25 қарашадағы № 725 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 2024 жылғы 19 ақпандағы № 3 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 20 ақпанда № 34014 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мемлекеттік инвестициялық жобаның инвестициялық ұсынысын әзірлеу немесе түзету, оған қажетті сараптамаларды жүргізу, сондай-ақ бюджеттік инвестицияларды жоспарлау, қарау, іріктеу, іске асырылуын мониторингілеу және бағалау және бюджеттік кредиттеудiң орындылығын айқындау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 5 желтоқсандағы № 129 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9938 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік инвестициялық жобаның инвестициялық ұсынысын әзірлеу немесе түзету, оған қажетті сараптамаларды жүргізу, сондай-ақ бюджеттік инвестицияларды жоспарлау, қарау, іріктеу, іске асырылуын мониторингілеу және бағалау және бюджеттік кредиттеудiң орындылығын айқындау қағидаларында:

      18-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "18.МИЖ инвестициялық ұсынысының қажетті сараптамаларын жүргізу осы Қағидалардың 6-тармағында көрсетілген құжаттарды қарауды және ББӘ-нің инвестициялық ұсыныстарына мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық немесе жергілікті уәкілетті органның экономикалық қорытынды дайындауын білдіреді.

      Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық немесе жергілікті уәкілетті орган ББӘ-нің инвестициялық ұсыныстарын экономикалық орындылығы, жоба мақсаттарының Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарында, Қазақстан Республикасы Президентінің Қазақстан халқына жыл сайынғы Жолдауларында және Қазақстан Республикасы Президентінің тапсырмаларында белгіленген экономика саласын (аясын) дамыту басымдықтарына сәйкестігі тұрғысынан 20 (жиырма) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде қарайды және олар бойынша экономикалық қорытындыны ББӘ-ге жібереді.";

      26-5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "26-5. БИЖ ТЭН-ін әзірлеуді немесе түзетуді, сондай-ақ қажетті сараптамаларын жүргізуді қаржыландыруға арналған өтінімге БИЖ ТЭН-ін әзірлеудің немесе түзетудің мәлімделген құнын растайтын есептемелер қоса беріледі ("Құрылыстағы баға белгілеу жөніндегі нормативтік құжаттарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті төрағасының 2022 жылғы 1 желтоқсандағы № 223-НҚ бұйрығына және әлеуетті өнім берушілердің коммерциялық ұсыныстарына сәйкес).";

      50-қосымша алып тасталсын.

      2. "Мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын жоспарлаудың және іске асырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 25 қарашадағы № 725 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12717 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын жоспарлау, жекеше әріптесті айқындау жөнінде конкурс (аукцион) және тікелей келіссөздер жүргізу, мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарттарының мониторингін жүргізу, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының іске асырылу мониторингін жүргізу және бағалау мәселелерін қамтитын мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын жоспарлау және іске асыру қағидаларында (бұдан әрі – Қағидалар):

      4 және 5-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Жоспарланатын және іске асырылатын МЖӘ жобалары туралы ақпараттық қамтамасыз ету осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Жоспарланатын және іске асырылатын МЖӘ жобалары туралы, оның ішінде МЖӘ веб-порталын пайдалану арқылы ақпараттық қамтамасыз ету тәртібіне және МЖӘ жобаларын іске асыру жөніндегі ұсыныстарды қалыптастыру үшін әлеуметтік-экономикалық міндеттер тізбесін қалыптастыру және жариялау тәртібіне сәйкес МЖӘ веб-порталын пайдалану арқылы жүзеге асырылады.

      5. Конкурстық рәсімдер үшін МЖӘ веб-порталында ақпаратты орналастыруды республикалық МЖӘ жобалары бойынша салалық орталық мемлекеттік органдар не жергілікті МЖӘ жобалары бойынша жергілікті салалық мемлекеттік органдар жүзеге асырады.

      Жоспарланған МЖӘ жобасы туралы мүдделерін білдіруді сұрау үшін МЖӘ дамыту орталығы республикалық МЖӘ жобалары бойынша салалық орталық мемлекеттік органдардан не жергілікті МЖӘ жобалары бойынша облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдарынан ұсынылған деректер негізінде ақпаратты МЖӘ-нің веб-порталында орналастырады.";

      58-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "58. Конкурсты ұйымдастырушының бірінші басшысының не оны алмастыратын адамның не ол уәкілеттік берген адамның электрондық цифрлық қолтаңбасы арқылы куәландырылған конкурстық құжаттаманы тиісті саланың уәкілетті органы салалық сараптауға тиіс.

      Конкурстық құжаттаманы электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландыруға қойылатын талап конкурстық құжаттаманың барлық қажетті келісулерден және сараптамаларынан өткен кезде, сондай-ақ конкурсты ұйымдастырушы конкурстық құжаттаманы МЖӘ веб-порталында орналастырған кезде қолданылады.

      Конкурстық құжаттамаға салалық сараптаманы республикалық МЖӘ жобалары бойынша салалық орталық мемлекеттік органдар не жергілікті МЖӘ жобалары бойынша жергілікті салалық мемлекеттік органдар енгізілген сәттен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізеді. Сараптама нәтижелері бойынша салалық қорытынды осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ресімделеді және МЖӘ веб-порталында орналастырылады.

      Жергілікті салалық мемлекеттік органдар тиісті саланың орталық мемлекеттік органдарына құны төрт миллион айлық есептік көрсеткіштен асатын жергілікті МЖӘ жобалары бойынша салалық қорытындының көшірмесін мәлімет үшін жібереді.

      МЖӘ жобасының орындылығы, іске асыру мерзімдері, көлемі, құны және іске асыру тетігі, МЖӘ жобасы бойынша түпкілікті және тікелей нәтижелерге қол жеткізу бойынша танылған жағдайда, оң салалық қорытынды, кері жағдайда – теріс салалық қорытынды дайындалады.

      Конкурстық құжаттамаға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілген кезде ол салалық сараптамаға жіберілуі тиіс.

      Салалық қорытындыға салалық орталық не жергілікті мемлекеттік органның бірінші басшысы не оны алмастыратын тұлға тиісті бұйрықты қоса бере отырып, мемлекеттік органдардың куәландырушы орталығының электрондық цифрлық қолтаңбасын қолдана отырып қол қояды және МЖӘ веб-порталы арқылы ұсынылады.

      Ақпараттандыру саласындағы МЖӘ жобалары бойынша конкурстық құжаттамада көзделген технологиялық, техникалық шешімдердің, оның ішінде іске асыру кестесінің "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасы Заңының талаптарына сәйкестігіне бағалау жүргізіледі.

      Сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласындағы МЖӘ жобалары бойынша конкурстық құжаттамада көзделген технологиялық, техникалық шешімдердің, оның ішінде іске асыру кестесінің "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының талаптарына сәйкестігіне бағалау жүргізіледі.

      Егер МЖӘ жобасы бірнеше салалық мемлекеттік органдардың жауапкершілік аясын қозғаған жағдайда көрсетілген салалық мемлекеттік органдар салалық сараптама үшін осы тармақтың талаптарына сәйкес дайындалатын конкурстық құжаттаманың тиісті салалық сараптамалар қорытындыларын қосымша ұсынады.";

      60 және 61-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "60. Жекеше әріптестердің мемлекеттік функцияларды іске асыруын қамтамасыз етуді көздейтін республикалық жобалар бойынша конкурстық құжаттама МЖӘ веб-порталы арқылы монополияға қарсы органға бәсекелестікті қорғау және монополистік қызметті шектеу саласына қатысты бөлігінде келісуге жіберіледі.

      Конкурстық құжаттама қарауға қабылданған күннен бастап 10 (он) жұмыс күнінен кешіктірілмей, монополияға қарсы орган МЖӘ веб-порталы арқылы конкурстық құжаттаманы келісу немесе негіздемелерді көрсете отырып, келісуден бас тарту туралы хат жібереді.

      61. Конкурсты ұйымдастырушы МЖӘ веб-порталы арқылы республикалық не жергілікті МЖӘ жобаларының конкурстық құжаттамасын бюджетті атқару жөніндегі орталық не жергілікті уәкілетті органға келісуге жолдайды.";

      64 және 65-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "64. Бюджетті атқару жөніндегі орталық не жергілікті уәкілетті органның конкурстық құжаттаманы келісу мерзімі, егер жоба техникалық тұрғыдан күрделі және (немесе) бірегей болып табылса, 20 (жиырма) жұмыс күнінен аспайды, ал қалған жобалар бойынша келіп түскен күннен бастап 10 (он) жұмыс күнінен аспайды.

      Бюджетті атқару жөніндегі орталық не жергілікті уәкілетті орган конкурстық құжаттаманы келісуді МЖӘ веб-порталы арқылы жүзеге асырады.

      Келісуден бас тартқан жағдайда бюджетті атқару жөніндегі орталық не жергілікті уәкілетті орган конкурстық құжаттаманы келіспеу себептерін не конкурстық құжаттаманы пысықтау жөніндегі талаптарды көрсетеді.";

      65. Конкурсты ұйымдастырушы МЖӘ веб-порталы арқылы конкурстық құжаттаманы, оның ішінде оған өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу кезінде, сондай-ақ оған қоса берілетін материалдарды мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық немесе жергілікті уәкілетті органға келісуге жолдайды.

      Конкурстық құжаттамаға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу кезінде жаңа редакцияда жазылған конкурстық құжаттамаға тиісті салыстырма кесте қоса беріледі.";

      98-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "98. Конкурсты ұйымдастырушы МЖӘ веб-порталынан жүктеу арқылы әлеуетті жекеше әріптестерге ұсыну үшін МЖӘ веб-порталында конкурстық құжаттаманы орналастырады. Конкурстық құжаттаманы жүктеген әлеуетті жекеше әріптестердің деректері автоматты режимде МЖӘ веб-порталында МЖӘ жобасы бойынша конкурстық құжаттаманы алғандар журналында тіркеледі.";

      106-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "106. Әлеуетті жекеше әріптес өзінің біліктілік талаптарына сәйкестігін растау үшін конкурстық құжаттамада көрсетілген мерзімде конкурсты ұйымдастырушыға осы Қағидаларға 8-қосымшаға сәйкес құжаттарды (бұдан әрі – біліктілік пакеті) МЖӘ веб-порталындағы жеке кабинетте орналастыру арқылы жібереді.";

      114-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "114. Конкурстық өтінімдер конкурстық құжаттамада айқындалған тәртіппен оларды ұсынудың соңғы мерзімі өткенге дейін МЖӘ веб-порталы арқылы енгізіледі.";

      225-тармақтың екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қолданылу мерзімі өткеннен кейін МЖӘ шарты, оған қосымша келісім (қосымша келісімдер) (бар болса) "Ұлттық архив қорының құжаттарын және басқа да архивтік құжаттарды ведомстволық және жеке архивтердің қабылдау, сақтау, есепке алу мен пайдалану қағидалары туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2023 жылғы 25 тамыздағы № 235 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 33338 болып тіркелген) сәйкес мұрағатқа беріледі.";

      254, 255 және 256-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "254. МЖӘ жобаларын басқару сапасын жақсарту жөніндегі ұсынымдарды қамтитын есеп, сондай-ақ МЖӘ жобаларын басқару жөніндегі өңірлердің рейтингі (бұдан әрі – Өңірлердің рейтингі) МЖӘ жобаларын іске асыруды бағалаудың нәтижесі болып табылады.

      МЖӘ дамыту орталығы МЖӘ жобаларын іске асыруды бағалау шеңберінде, қажет болған жағдайда МЖӘ саласындағы заңнаманы жетілдіру жөніндегі ұсынымдарды қамтитын талдамалық есеп дайындайды.

      МЖӘ жобаларын іске асыруды бағалау есебінің құрылымы мыналардан:

      тұжырымдары мен ұсынымдары бар МЖӘ жобаларын бағалау жөніндегі жиынтық ақпараттан;

      есептің жоспарланған көрсеткіштерге қол жеткізуді көрсететін негізгі бөлігінен тұрады. Негізгі есепте МЖӘ жобасының атауын, құнын, мақсатын, іске асыру кезеңін, мемлекеттік және жекеше әріптестердің атауын қамтитын әрбір МЖӘ жобасы бойынша қысқаша ақпарат қамтылады;

      салыстырма кестені (қажет болған жағдайда) қоса бере отырып, МЖӘ саласындағы заңнаманы жетілдіру жөніндегі ұсынымдардан тұрады.

      255. Өңірлердегі МЖӘ жобаларын басқару сапасының рейтингін (бұдан әрі – Сапа рейтингі) қалыптастыру осы Қағидаларға 15-1-қосымшаға сәйкес есептелінеді.

      256. Өңірлердің рейтингі әрбір өңірдің позициялары көрсетілген, МЖӘ даму деңгейі бойынша реттелген өңірлердің тізбесін білдіреді.

      Рейтингтегі өңірдің позициясы деп 1-ден (бір) 20-ға (жиырма) дейінгі мәнді қабылдайтын және өңірдегі МЖӘ-нің басқа өңірлерге қатысты даму деңгейін сипаттайтын көрсеткіш түсініледі.

      Өңірлер арасында позицияларды бөлу Сапа рейтингінің мәні бойынша оларды саралау негізінде басқа өңірлерге қатысты Сапа рейтингінің мәні неғұрлым жоғары өңірлерге жоғары орындар беріле отырып жүзеге асырылады.";

      мынадай мазмұндағы 256-1, 256-2 және 256-3-тармақтармен толықтырылсын:

      "256-1. Өңірлердегі Сапа рейтингінің мәні мынадай өлшемшарттарды бағалау негізінде айқындалады:

      мемлекеттік міндеттемелер есебінен жекеше әріптес инвестицияларының өтелу индексі – пайдалану сатысындағы жобалар бойынша жекеше әріптестің тартылған инвестицияларының жалпы көлемінің өңірдің жобалары бойынша мемлекеттік әріптеспен бірлесіп қаржыландырудың бөлінген сомасы ескеріле отырып, мемлекеттік міндеттемелердің жиынтық көлеміне арақатынасы;

      өңірдің МЖӘ жобалары бойынша МЖӘ дамыту орталығына осы Қағидаларға 16-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жобаларды іске асыру мониторингі бойынша ақпарат берудің уақтылығы;

      өңірдің іске асырылатын МЖӘ жобалары бойынша құжаттар топтамасын ұсыну.

      256-2. МЖӘ жобаларының іске асырылуын бағалаудың нәтижелерін МЖӘ дамыту орталығы мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға жылына екі рет:

      1) мыналар:

      мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасы бойынша инвестициялық шығындарды өтеу;

      инфрақұрылымдық облигациялар бойынша мемлекет кепілгерлігі;

      мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын қаржыландыру үшін тартылатын қарыздар бойынша мемлекеттік кепілдіктер;

      мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын қоса қаржыландыру көзделетін МЖӘ жобалары бойынша 30 мамырға дейін.

      2) мыналар:

      мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасы бойынша операциялық шығындарды өтеу;

      мемлекеттік меншіктегі мемлекеттік-жекешелік әріптестік объектісін басқаруды жүзеге асырғаны үшін сыйақылар, сондай-ақ мемлекеттік-жекешелік әріптестік объектісін пайдаланғаны үшін жалдау ақысы;

      қолжетімділігі үшін ақы;

      мемлекеттік-жекешелік әріптестік объектісін пайдалану процесінде тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді өткізу;

      Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жағдайларда мемлекеттен берілетін субсидиялар;

      МЖӘ жобасын іске асыру барысында өндірілетін тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің белгілі бір көлемін мемлекеттің тұтынуына кепілдік беру;

      мемлекетке тиесілі зияткерлік меншік объектілеріне айрықша құқықтарды беру;

      Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес заттай гранттар беру;

      бюджеттен төленетін басқа да төлемдер көзделетін МЖӘ жобалары бойынша 30 қарашаға дейін жібереді.

      256-3. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган МЖӘ даму орталығының есебі келіп түскен сәттен бастап күнтізбелік 30 (отыз) күннен кешіктірмей мынадай мүдделі тараптарға:

      мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органға тізілімге, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдарына коммуналдық меншікке жататын МЖӘ объектілері бойынша деректерді енгізу үшін МЖӘ жобаларының іске асырылуын бағалау нәтижелерін;

      облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдарына МЖӘ жобаларын іске асыру кезіндегі тәуекелдер бойынша, оның ішінде іске асыру мерзімдері бойынша ұсынымдары бар ақпаратты жібереді.";

      12-қосымшаның 2-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Техникалық тапсырмада:

      мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасының (бұдан әрі – МЖӘ) мақсаты;

      техникалық ұсыныстар қанағаттандырылуы тиіс МЖӘ объектісінің міндетті сипаттамаларының сипаттамасы;

      әлеуетті жекеше әріптестердің техникалық ұсыныстарды ұсынуының талаптары мен нысаны;

      Қазақстан Республикасының ұлттық және үкіметтік емес стандарттарының техникалық ұсыныстарын әзірлеу кезінде қолдану туралы талап (олар болған кезде);

      техникалық ұсыныстарды ұсыну мерзімі;

      әлеуетті жекеше әріптеске қойылатын біліктілік талаптары, біліктілік топтамасын беру тәртібі мен мерзімі көрсетіледі.

      осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес 15-1-қосымшамен толықтырылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік-жекешелік әріптестіктің жоспарланатын және іске асырылатын жобалары туралы, оның ішінде мемлекеттік-жекешелік әріптестіктің веб-порталын пайдалану арқылы ақпараттық қамтамасыз ету тәртібі және мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын іске асыру жөніндегі ұсыныстарды қалыптастыру үшін әлеуметтік-экономикалық міндеттер тізбесін қалыптастыру және жариялау тәртібінде:

      4-тармақтың 1), 2) және 3) тармақшалары мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) ведомствоаралық жобалау тобын құру туралы, сондай-ақ оның құрамын тиісті шешім қабылданған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірмей өзгерту туралы шешім;

      2) уәкілетті тұлғалардың жоспарланған МЖӘ жобасы туралы қызығушылық білдіру туралы сұрау салуды орналастыруы;

      3) қорытынды шығарылған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде конкурстық құжаттамаға салалық қорытынды;";

      Мемлекеттік-жекешелік әріптестік объектісін құру және (немесе) реконструкциялау құнын, мемлекеттік-жекешелік әріптестік субъектілерін мемлекеттік қолдау мен шығындарын өтеу көздерінің жиынтық құнын айқындау әдістемесінде:

      37-тармақтың 3) тармақшасы алып тасталсын.

      3. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Инвестициялық саясат департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін және оның Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
Н. Байбазаров

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Жоғары аудиторлық палатасы

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары – Ұлттық
экономика министрі
2024 жылғы 19 ақпандағы
№ 3 Бұйрыққа
қосымша
  Мемлекеттік-жекешелік
әріптестік жобаларын
жоспарлау, конкурс (аукцион)
және жекеше әріптесті айқындау
бойынша тікелей келіссөздер
жүргізу, мемлекеттік-жекешелік
әріптестік шарттарына
мониторинг жүргізу,
мемлекеттік-жекешелік
әріптестік жобаларының іске
асырылуына мониторинг
жүргізу және бағалау
мәселелерін қамтитын
мемлекеттік- жекешелік
әріптестік жобаларын жоспарлау
және іске асыру қағидаларына
15-1-қосымша

Мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын басқару сапасының рейтингін қалыптастыруды есептеу

      1. Өңірлердегі мемлекеттік-жекешелік әріптестік (бұдан әрі – МЖӘ) жобаларын басқару сапасының көрсеткішін есептеу мынадай формула бойынша айқындалады:



      Ri – i-ші өңір үшін МЖӘ даму деңгейінің көрсеткіші, (баллмен);

      PIi – жекеше әріптестің тартылған инвестицияларының мемлекеттік міндеттемелер есебінен өтелу индексі үшін балл, i-ші өңір;

      Mi. – і-ші өңірдің мониторингін уақтылы ұсынғаны үшін балл;

      Di – і-ші өңірдің жобалары бойынша құжаттар топтамасын ұсынғаны үшін балл;

      ni – i-ші өңірдегі жобалардың жалпы саны.

      1) Жекеше әріптестің тартылған инвестицияларының мемлекеттік міндеттемелер есебінен өтелу индексі үшін балл мынадай формула бойынша айқындалады:



      І – жоба бойынша жекеше әріптестің инвестиция сомасы;

      GO – жоба бойынша мемлекеттік міндеттеме сомасы;

      BpI – инвестицияның өтелу индексі үшін базалық балл;

      n – МЖӘ жобаларының саны.

      2) і-ші өңірдің мониторингтерін уақтылы ұсынғаны үшін балл мынадай формула бойынша айқындалады:



      M₁ – Қағидаларға сәйкес белгіленген мерзімде берілген мониторинг саны (есепті жылдан кейінгі 20 ақпанға дейін);

      Bpm₁ – M₁ үшін базалық балл;

      M₂ – белгіленген мерзімнен кейін берілген мониторинг саны (есепті жылдан кейінгі 20 ақпаннан кейін);

      Bpm₂ – M₂ үшін базалық балл;

      M₃ – ұсынылмаған мониторинг саны;

      Bpm₃ – M₃ үшін базалық балл;

      n – МЖӘ жобаларының саны.

      3) і-ші өңірдің жобалары бойынша ұсынылған құжаттар топтамасы үшін балл мынадай формула бойынша айқындалады:



      D1 – жобалар бойынша сұратылған құжаттардың толық топтамасының ұсынылған саны;

      Bpd1 - D1 үшін базалық балл;

      D – жобалар бойынша сұралатын құжаттардың толық емес топтамасының ұсынылған саны;

      Bpd - D2 үшін базалық балл;

      D3 – жобалар бойынша толық ұсынылмаған құжаттар топтамасының саны;

      Bpdз – D3 үшін базалық балл;

      n – МЖӘ жобаларының саны.

      2. Өлшемшарттардың мәндерін бағалау мынадай мәліметтер негізінде жүзеге асырылады:

      1) мемлекеттік міндеттемелер есебінен жекеше әріптес инвестицияларының өтелу индексі: жекеше әріптес инвестициясының және мемлекеттік міндеттеменің сомасы МЖӘ жобалары бойынша жасалған Шарттар негізінде айқындалады;

      2) жобаларды іске асыру мониторингінің нәтижелерін ұсынудың уақтылығы: жергілікті атқарушы органдардың ресми ілеспе хаттары негізінде МЖӘ дамыту орталығының атына жобалардың мониторингін ұсына отырып айқындалады;

      3) МЖӘ жобалары бойынша құжаттар топтамасын ұсыну: жергілікті атқарушы органдардың ресми ілеспе хаттары негізінде МЖӘ дамыту орталығының атына сұратылған құжаттар топтамасы ұсыныла отырып айқындалады. Ұсынылатын құжаттың саны мен атауын МЖӘ дамыту орталығы айқындайды.

      3. МЖӘ даму деңгейінің көрсеткіштерін бағалаудың әрбір өлшемшарты үшін базалық балл 1-кестеге сәйкес айқындалады.

      1-кесте

      Бағалау өлшемшарттары бойынша базалық балл

Р/с

Өлшемшарт атауы

Әрбір өлшемшарт бірлігі үшін базалық балл

1

Жекеше әріптестің тартылған инвестицияларының мемлекеттік міндеттемелер есебінен өтелу индексі (PIi)

50

2

Мониторингті уақтылы ұсыну:


2.1

белгіленген мерзімде ұсынылған (M1)

20

2.2

белгіленген мерзімнен кейін ұсынылған (M2)

10

2.3

ұсынылмаған (M3)

-20

3

Ұсынылған құжаттар топтамасы


3.1

құжаттардың толық топтамасы ұсынылды (D1)

30

3.2

ұсынылған құжаттар топтамасы толық емес (D2)

20

3.3

ұсынылмаған (D3)

-30


О внесении изменений и дополнений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 5 декабря 2014 года № 129 "Об утверждении Правил разработки или корректировки, проведения необходимых экспертиз инвестиционного предложения государственного инвестиционного проекта, а также планирования, рассмотрения, отбора, мониторинга и оценки реализации бюджетных инвестиций и определения целесообразности бюджетного кредитования" и приказ исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 25 ноября 2015 года № 725 "О некоторых вопросах планирования и реализации проектов государственно-частного партнерства"

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики Республики Казахстан от 19 февраля 2024 года № 3. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20 февраля 2024 года № 34014

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 5 декабря 2014 года № 129 "Об утверждении Правил разработки или корректировки, проведения необходимых экспертиз инвестиционного предложения государственного инвестиционного проекта, а также планирования, рассмотрения, отбора, мониторинга и оценки реализации бюджетных инвестиций и определения целесообразности бюджетного кредитования" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 9938) следующие изменения:

      в Правилах разработки или корректировки, проведения необходимых экспертиз инвестиционного предложения государственного инвестиционного проекта, а также планирования, рассмотрения, отбора, мониторинга и оценки реализации бюджетных инвестиций и определения целесообразности бюджетного кредитования, утвержденных указанным приказом:

      пункт 18 изложить в следующей редакции:

      "18. Проведение необходимых экспертиз инвестиционного предложения ГИП представляет собой рассмотрение документов, указанных в пункте 6 настоящих Правил и подготовку экономического заключения центральным или местным уполномоченным органом по государственному планированию на инвестиционные предложения АБП.

      Центральный или местный уполномоченный орган по государственному планированию рассматривает инвестиционные предложения АБП на предмет экономической целесообразности, соответствия целей проекта приоритетам развития отрасли (сферы) экономики, установленными документами Системы государственного планирования, ежегодными посланиями Президента Республики Казахстан народу Казахстана, поручениями Президента Республики Казахстан, в срок не более 20 (двадцати) рабочих дней и направляет экономическое заключение по ним АБП.";

      пункт 26-5 изложить в следующей редакции:

      "26-5. К заявке на финансирование разработки или корректировки, а также проведения необходимых экспертиз ТЭО БИП прилагается расчет, подтверждающий заявленную стоимость разработки или корректировки ТЭО БИП (согласно приказу Председателя Комитета по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 1 декабря 2022 года № 223-НҚ "Об утверждении нормативных документов по ценообразованию в строительстве" и коммерческим предложениям потенциальных поставщиков).";

      приложение 50 исключить.

      2. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 25 ноября 2015 года № 725 "О некоторых вопросах планирования и реализации проектов государственно-частного партнерства" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12717) следующие изменения и дополнения:

      в Правилах планирования и реализации проектов государственно-частного партнерства, включающие вопросы планирования проектов государственно-частного партнерства, проведения конкурса (аукциона) и прямых переговоров по определению частного партнера, проведения мониторинга договоров государственно-частного партнерства, проведения мониторинга и оценки реализации проектов государственно-частного партнерства (далее – Правила), утвержденных указанным приказом:

      пункты 4 и 5 изложить в следующей редакции:

      "4. Информационное обеспечение о планируемых и реализуемых проектах ГЧП осуществляется посредством использования веб-портала ГЧП в соответствии с Порядком информационного обеспечения о планируемых и реализуемых проектах ГЧП, в том числе посредством использования веб-портала ГЧП, и порядком формирования и публикации перечня социально-экономических задач для формирования предложений по реализации проектов ГЧП, согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      5. Размещение информации на веб-портале ГЧП для конкурсных процедур осуществляется отраслевыми центральными государственными органами по республиканским проектам ГЧП либо местными отраслевыми государственными органами по местным проектам ГЧП.

      Для запроса выражения интересов о планируемом проекте ГЧП Центр развития ГЧП на основании представленных данных от отраслевых центральных государственных органов по республиканским проектам ГЧП либо местных исполнительных органов областей, городов республиканского значения и столицы по местным проектам ГЧП размещает информацию на веб-портале ГЧП.";

      пункт 58 изложить в следующей редакции:

      "58. Конкурсная документация, удостоверенная посредством электронной цифровой подписью первого руководителя организатора конкурса, либо лица его замещающим, либо лица уполномоченным им, подлежит отраслевой экспертизе уполномоченным органом соответствующей отрасли.

      Требование к удостоверению конкурсной документации посредством электронной цифровой подписью применяется при прохождении всех необходимых согласований и экспертиз конкурсной документации, а также при размещении организатором конкурса конкурсной документации на веб-портале ГЧП.

      Отраслевая экспертиза конкурсной документации проводится отраслевыми центральными государственными органами по республиканским проектам ГЧП либо местными отраслевыми государственными органами по местным проектам ГЧП в течение 10 (десяти) рабочих дней с момента внесения. Отраслевое заключение по результатам экспертизы оформляется по форме согласно приложению 5 к настоящим Правилам и размещается на веб-портале ГЧП.

      Местные отраслевые государственные органы направляют в центральные государственные органы соответствующей отрасли копию отраслевого заключения по местным проектам ГЧП, стоимость которых свыше четырехмиллионного месячного расчетного показателя, для сведения.

      В случае признания проекта ГЧП по целесообразности, срокам реализации, объемам, стоимости и механизму реализации, достижению конечных и прямых результатов по проекту ГЧП, подготавливается положительное отраслевое заключение, в противном случае – отрицательное отраслевое заключение.

      Конкурсная документация при внесении в нее изменений и (или) дополнений подлежит направлению на отраслевую экспертизу.

      Отраслевое заключение подписывается с применением электронной цифровой подписи удостоверяющего центра государственных органов первым руководителем отраслевого центрального, либо местного государственного органа, либо лицом его, замещающим с приложением соответствующего приказа и представляется посредством веб-портала ГЧП.

      По проектам ГЧП в сфере информатизации оценка технологических, технических решений, предусмотренных в конкурсной документации, в том числе графика реализации, проводится на соответствие требованиям Закона Республики Казахстан "Об информатизации".

      По проектам ГЧП в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности оценка технологических, технических решений, предусмотренных в конкурсной документации, в том числе графика реализации, проводится на соответствие требованиям Закона Республики Казахстан "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан".

      В случае если проект ГЧП затрагивает сферу ответственности нескольких отраслевых государственных органов, указанными отраслевыми государственными органами дополнительно предоставляются заключения соответствующих отраслевых экспертиз конкурсной документации, подготавливаемых согласно требованиям настоящего пункта для отраслевой экспертизы.";

      пункты 60 и 61 изложить в следующей редакции:

      "60. По республиканским проектам, предусматривающим обеспечение частными партнерами реализации государственных функций, конкурсная документация направляется посредством веб-портала ГЧП на согласование в антимонопольный орган в части, относящейся к сфере защиты конкуренции и ограничения монополистической деятельности.

      В срок не позднее 10 (десяти) рабочих дней со дня принятия конкурсной документации к рассмотрению антимонопольный орган направляет посредством веб-портала ГЧП письмо о ее согласовании или отказе в согласовании с указанием обоснований.

      61. Организатор конкурса направляет посредством веб-портала ГЧП конкурсную документацию республиканских либо местных проектов ГЧП на согласование в центральный, либо местный уполномоченный орган по исполнению бюджета.";

      пункты 64 и 65 изложить в следующей редакции:

      "64. Срок согласования конкурсной документации центральным либо местным уполномоченным органом по исполнению бюджета составляет не более 20 (двадцати) рабочих дней, если проект является технически сложным и (или) уникальным, а по остальным проектам – не более 10 (десяти) рабочих дней со дня поступления.

      Согласование конкурсной документации центральным либо местным уполномоченным органом по исполнению бюджета осуществляется посредством веб-портала ГЧП.

      В случае отказа в согласовании, центральным либо местным уполномоченным органом по исполнению бюджета указываются причины несогласования, либо требования по доработке конкурсной документации.

      65. Организатор конкурса направляет посредством веб-портала ГЧП конкурсную документацию, в том числе при внесении в нее изменений и (или) дополнений, а также прилагаемые к ней материалы, на согласование центральному либо местному уполномоченному органу по государственному планированию.

      При внесении изменений и (или) дополнений в конкурсную документацию, к конкурсной документации, изложенной в новой редакции, прилагается соответствующая сравнительная таблица.";

      пункт 98 изложить в следующей редакции:

      "98. Организатор конкурса размещает конкурсную документацию на веб-портале ГЧП для предоставления потенциальным частным партнерам, путем скачивания с веб-портала ГЧП. Данные потенциальных частных партнеров, скачавших конкурсную документацию, в автоматическом режиме фиксируются в журнале получивших конкурсную документацию по проекту ГЧП на веб-портале ГЧП.";

      пункт 106 изложить в следующей редакции:

      "106. Потенциальный частный партнер в подтверждение своего соответствия квалификационным требованиям в срок, указанный в конкурсной документации, направляет организатору конкурса документы в соответствии с приложением 8 к настоящим Правилам (далее – квалификационный пакет) путем размещения в личном кабинете на веб-портале ГЧП.";

      пункт 114 изложить в следующей редакции:

      "114. Конкурсные заявки вносятся посредством веб-портала ГЧП в порядке, определенном в конкурсной документации, до истечения окончательного срока их представления.";

      абзац второй пункта 225 изложить в следующей редакции:

      "По истечении срока действия договор ГЧП, дополнительное соглашение (дополнительные соглашения) к нему (при наличии) передаются в архив в соответствии с приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 25 августа 2023 года № 235 "Об утверждении Правил приема, хранения, учета и использования документов Национального архивного фонда и других архивных документов ведомственными и частными архивами" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 33338).";

      пункты 254, 255 и 256 изложить в следующей редакции:

      "254. Результатом оценки реализации проектов ГЧП является отчет, содержащий рекомендации по улучшению качества управления проектами ГЧП, а также рейтинг регионов по управлению проектами ГЧП (далее – Рейтинг регионов).

      Центр развития ГЧП в рамках оценки реализации проектов ГЧП подготавливает аналитический отчет, при необходимости содержащий рекомендации по совершенствованию законодательства в области ГЧП.

      Структура отчета оценки реализации проектов ГЧП состоит из:

      сводной информации по оценке проектов ГЧП с выводами и рекомендациями;

      основной части отчета, отражающей достижение запланированных показателей. Основной отчет содержит краткую информацию по каждому проекту ГЧП, включающую наименование, стоимость, цель, период реализации проекта ГЧП, наименование государственного и частного партнеров;

      рекомендаций по совершенствованию законодательства в области ГЧП с приложением сравнительной таблицы (при необходимости).

      255. Формирование рейтинга качества управления проектами государственно-частного партнерства в регионах (далее – Рейтинг качества) рассчитывается в соответствии с приложением 15-1 к настоящим Правилам.

      256. Рейтинг регионов представляет собой упорядоченный по уровню развития ГЧП перечень регионов с указанием позиций каждого региона.

      Под позицией региона в рейтинге понимается показатель, принимающий значение от 1 (одного) до 20 (двадцати) и характеризующий уровень развития ГЧП в регионе относительно других регионов.

      Распределение позиций между регионами осуществляется на основании их ранжирования по значению Рейтинга качества с присвоением более высоких мест регионам, имеющим более высокое относительно других регионов значение Рейтинга качества.";

      дополнить пунктами 256-1, 256-2 и 256-3 следующего содержания:

      "256-1. Значение Рейтинга качества в регионах определяется на основе оценки следующих критериев:

      индекс окупаемости инвестиций частного партнера за счет государственных обязательств – соотношение общего объема привлеченных инвестиций частного партнера по проектам на стадии эксплуатации к суммарному объему государственных обязательств, с учетом выделенных сумм софинансирования государственным партнером по проектам региона;

      своевременность предоставления информации по мониторингу реализации проектов по форме согласно приложению 16 к настоящим Правилам в Центр развития ГЧП по проектам ГЧП региона;

      предоставление пакета документов по реализуемым проектам ГЧП региона.

      256-2. Результаты оценки реализации проектов ГЧП направляются Центром развития ГЧП в центральный уполномоченный орган по государственному планированию два раза в год:

      1) до 30 мая по проектам ГЧП, которыми предусматриваются:

      компенсация инвестиционных затрат по проекту ГЧП;

      поручительства государства по инфраструктурным облигациям;

      государственные гарантии по займам, привлекаемым для финансирования проектов ГЧП;

      софинансирование проектов ГЧП.

      2) до 30 ноября по проектам ГЧП, которыми предусматриваются:

      компенсация операционных затрат по проекту ГЧП;

      вознаграждения за осуществление управления объектом ГЧП, находящимся в государственной собственности, а также арендная плата за пользование объектом ГЧП;

      плата за доступность;

      реализация товаров, работ и услуг в процессе эксплуатации объекта ГЧП;

      субсидии от государства в случаях, установленных законодательством Республики Казахстан;

      гарантия потребления государством определенного объема товаров, работ и услуг, производимых в ходе реализации проекта ГЧП;

      передача исключительных прав на объекты интеллектуальной собственности, принадлежащие государству;

      предоставления натурных грантов в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      прочие выплаты из бюджета.

      256-3. Центральный уполномоченный орган по государственному планированию не позднее 30 (тридцати) календарных дней с момента поступления отчета Центра развития ГЧП направляет следующим заинтересованным сторонам:

      в уполномоченный орган по управлению государственным имуществом для внесения данных в Реестр, местным исполнительным органам областей, городов республиканского значения и столицы по объектам ГЧП, относящимся к коммунальной собственности результаты оценки реализации проектов ГЧП;

      местным исполнительным органам областей, городов республиканского значения и столицы информацию с рекомендациями по рискам при реализации проектов ГЧП, в том числе по срокам реализации.";

      пункт 2 приложения 12 изложить в следующей редакции:

      "2. В техническом задании указываются:

      цель проекта государственно-частного партнерства (далее – ГЧП);

      описание обязательных характеристик объекта ГЧП, которым должны удовлетворять технические предложения;

      требования и форма представления потенциальными частными партнерами технических предложений;

      требование о применении при разработке технических предложений национальных и неправительственных стандартов Республики Казахстан (при их наличии);

      срок представления технических предложений;

      квалификационные требования к потенциальному частному партнеру, порядок и срок предоставления квалификационного пакета.";

      дополнить приложением 15-1 согласно приложению к настоящему приказу;

      в Порядке информационного обеспечения о планируемых и реализуемых проектах государственно-частного партнерства, в том числе посредством использования веб-портала государственно-частного партнерства, и порядок формирования и публикации перечня социально-экономических задач для формирования предложений по реализации проектов государственно-частного партнерства, утвержденном указанным приказом:

      подпункты 1), 2) и 3) пункта 4 изложить в следующей редакции:

      "1) решение о создании Межведомственной проектной группы, а также об изменении ее состава в срок не позднее 2 (двух) рабочих дней с даты принятия соответствующего решения;

      2) запрос выражения интереса о планируемом проекте ГЧП;

      3) отраслевое заключение на конкурсную документацию в срок не позднее 2 (двух) рабочих дней с даты вынесения заключения;";

      в Методике определения стоимости создания и (или) реконструкции объекта государственно-частного партнерства, суммарной стоимости государственной поддержки и источников возмещения затрат субъектов государственно-частного партнерства, утвержденной указанным приказом:

      подпункт 3) пункта 37 исключить.

      3. Департаменту инвестиционной политики Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его размещение на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра –
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
Н. Байбазаров

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

 

      "СОГЛАСОВАН"
Высшая аудиторская палата
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Заместитель Премьер-
Министра – Министр
национальной экономики
Республики Казахстан
от 19 февраля 2024 года № 3

  Приложение 15-1
к Правилам планирования и
реализации проектов
государственно-частного
партнерства, включающие
вопросы планирования проектов
государственно-частного
партнерства, проведения
конкурса (аукциона) и прямых
переговоров по определению
частного партнера, проведения
мониторинга договоров
государственно- частного
партнерства, проведения
мониторинга и оценки
реализации проектов
государственно-частного
партнерства

Расчет формирования рейтинга качества управления проектами государственно-частного партнерства

      1. Расчет показателя качества управления проектами государственно-частного партнерства (далее – ГЧП) в регионах определяется по формуле:

     


      Ri – показатель уровня развития ГЧП для i-го региона, (в баллах);

      PIi – баллы за индекс окупаемости привлеченных инвестиций частного партнера за счет государственных обязательств, i-го региона;

      Mi. - баллы за своевременность предоставления мониторинга i-го региона;

      Di - баллы за предоставление пакета Документов по проектам i-го региона;

      ni – общее количество проектов i-го региона.

      1) Баллы за Индекс окупаемости привлеченных инвестиций частного партнера за счет государственных обязательств, определяются по формуле:

     


      I – сумма инвестиций частного партнера по проекту;

      GO – сумма государственных обязательств по проекту;

      BpI – базовый балл за Индекс окупаемости Инвестиции;

      n – количество проектов ГЧП.

      2) Баллы за своевременность предоставления мониторингов i-го региона определяются по формуле:

     


      M₁ – количество мониторингов, предоставленных в установленный срок, согласно Правилам (до 20 февраля следующего за отчетным годом);

      Bpm₁ – базовый бал за M₁;

      M₂ – количество мониторингов, предоставленных после установленного срока (после 20 февраля следующего за отчетным годом);

      Bpm₂ – базовый бал за M₂;

      M₃ –не предоставленное количество мониторингов;

      Bpm₃ – базовый бал за M₃;

      n – количество проектов ГЧП.

      3) Баллы за предоставленный пакет Документов по проектам i-го региона определяются по формуле:

     


      D1 – предоставленное количество полного пакета запрашиваемых документов по проектам;

      Bpd1 – базовый бал за D1;

      D2 – предоставленное количество неполного пакета запрашиваемых документов по проектам;

      Bpd2 – базовый бал за D2;

      D3 – количество полностью не предоставленных пакетов документов по проектам;

      Bpd3 – базовый бал за D3;

      n – количество проектов ГЧП.

      2. Оценка значений критериев осуществляется на основании следующих сведений:

      1) индекс окупаемости инвестиций частного партнера за счет государственных обязательств: сумма инвестиций частного партнера и государственных обязательств определяется на основе заключенных Договоров по проектам ГЧП;

      2) своевременность предоставления результатов мониторинга реализации проектов: определяется на основе официальных сопроводительных писем местных исполнительных органов, с предоставлением мониторинга проектов, в адрес Центра развития ГЧП;

      3) предоставление пакета документов по проектам ГЧП: определяется на основе официальных сопроводительных писем местных исполнительных органов, с предоставлением пакета запрашиваемых документов, в адрес Центра развития ГЧП. Количество и наименование предоставляемых документов определяется Центром развития ГЧП.

      3. Базовые баллы за каждый критерий оценки показателей уровня развития ГЧП, определяются согласно Таблице 1.

      Таблица 1

Базовые баллы по критериям оценки

№ п/п

Наименование критериев

Базовый балл за каждую единицу критерия

1

Индекс окупаемости привлеченных инвестиций ЧП за счет государственных обязательств (PIi)

50

2

Своевременность предоставления мониторингов:


2.1

предоставлен в установленный срок (M1)

20

2.2

предоставлен после установленного срока (M2)

10

2.3

не предоставлен (M3)

-20

3

Пакет предоставленных Документов


3.1

предоставлен полный пакет документов (D1)

30

3.2

предоставлен не полный пакет документов (D2)

20

3.3

не предоставлен (D3)

-30