Тауарлар импорты жағдайында ішкі рынокты қорғау шаралары туралы

Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 28 желтоқсандағы N 337 Заңы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 8 маусымдағы № 316-V Заңымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР 08.06.2015 № 316-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік отыз күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

МАЗМҰНЫ

      Осы Заң ұлттық экономиканы импорттық тауарлармен бәсекелестік жағдайына бейімдеу үшін отандық тауар өндірушілерді және Қазақстан Республикасының экономикалық қауіпсіздігін қорғау мақсатында белгіленетін қорғау шараларын қолдану процесінде туындайтын қатынастарды реттейді.

      1-бап. Негізгі ұғымдар

      Осы Заңда мынадай негiзгi ұғымдар пайдаланылады:
      1) елеулi залал – Қазақстан Республикасының аумағына тауар жеткiзiп беру көлемiнiң өсуi салдарынан, атап айтқанда, сондай тауар өндiру көлемiнiң қысқаруынан, Қазақстанның iшкi рыногында отандық тауарды өткiзудiң қысқаруынан, сондай тауарды өндiру рентабельдiлігiнiң төмендеуiнен, жұмысқа орналасуға, жалақы деңгейiне терiс әсер етуден бiлiнетiн, Қазақстан Республикасындағы ұқсас немесе тiкелей бәсекелес тауардың отандық өндiрiсi саласындағы ахуалдың жалпы едәуiр нашарлауы;
      2) елеулi залал келтiру қаупi – елеулi залалдың анық болмай қоймайтындығы;
      3) импорттық квота – Қазақстан Республикасының аумағына тауар импортын оның санына және (немесе) құнына қатысты шектеу;
      4) қорғау баждары – ұқсас немесе тiкелей бәсекелес тауарларды отандық өндiрушiлерге елеулi залал келтiруi немесе оны келтiру қаупiн туғызуы мүмкiн болатын мөлшерде және сондай жағдайларда Қазақстан Республикасының кедендік аумағына қандай да болсын тауар жеткiзiп берiлген жағдайларда мемлекеттік кіріс органдары алатын кеден бажының мөлшерлемесінен асып түсетін баждар;
      5) қорғау шаралары – ұқсас немесе тiкелей бәсекелес тауардың отандық өндiрушiлерiне елеулi залал келтiретiндей немесе оны келтiру қаупiн туғызатындай мөлшерде (отандық өндiрiске абсолюттi немесе салыстырмалы түрде) және жағдайларда Қазақстан Республикасының аумағына оның iшкi рыногындағы еркiн айналыс үшiн әкелiнетiн тауар жеткiзiп беруге қорғау баждары және (немесе) квоталар белгiлеу түрiнде Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қаулысы негiзiнде қолданылатын әкiмшiлiк-экономикалық ықпал ету құралдарының жиынтығы;
      6) құпия ақпарат – ашылуы бәсекелестер үшiн едәуiр артықшылықтар беретiн немесе ақпарат берген мүдделi тарап үшiн едәуiр қолайсыз зардаптары болатын ақпарат;
      7) мүдделi тұлғалар (тараптар) – Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсiпкерлер палатасы; iстi қарау объектiсi болып табылатын ұқсас немесе тiкелей бәсекелес отандық тауар өндiрушi не қатысушыларының көпшiлiгi осындай тауар өндiретiн отандық өндiрушiлер бiрлестiгi; iстi қарау объектiсi болып табылатын шетелдiк тауар экспорттаушы мен шетелдiк тауар өндiрушi; отандық тауар импорттаушы немесе қатысушыларының көпшiлiгi осындай тауарды импорттаушылар болып табылатын отандық импорттаушылар бiрлестiгi; шет мемлекеттiң үкiметi, тауарды шығарған немесе осындай тауарды экспорттаған елдiң уәкiлеттi органы не осындай тауарды шығарған немесе оны экспорттаған елдер кiретiн шет мемлекеттер одағының уәкiлеттi органы; тауарды тұтынушы немесе тұтынушылар бiрлестiгi; Қазақстан Республикасының атқарушы билiк органдары; құқықтары мен мүдделерi осы iсті қарауда қозғалатын және осы Заңның 6-бабында аталған уәкiлеттi органның пiкiрi бойынша осы iсті қарауды жүргiзуге жәрдемдесе алатын өзге де тұлғалар;
      8) отандық өнеркәсiп (отандық өндiрушiлер) – Қазақстан Республикасының аумағында қызметiн жүзеге асыратын, ұқсас немесе тiкелей бәсекелес тауарларды өндiрушiлердiң не ұқсас немесе тiкелей бәсекелес тауарларды ұжымдық өндiруi Қазақстан Республикасының аумағында осы тауарлардың жалпы өндiрiсiнiң көпшiлiк бөлiгiн құрайтын өндiрушiлердiң жиынтығы;
      9) тауардың алдындағы кезеңдегi импорты – тауар импортының алдындағы үш жылдағы, оларға қатысты статистикалық ақпарат бар орташа шамасы;
      10) уақытша қорғау шаралары – Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы негізінде мемлекеттік кіріс органдары қорғау баждары түрінде қолданатын алдын ала қорғау шаралары;
      11) уәкiлеттi орган – Қазақстан Республикасының сауда және өндiрiстiк қызмет мониторингiн жүзеге асыратын, елеулi залалдың бар екендiгiн немесе оның келтiрiлу қаупiн және қорғау шараларын енгiзу қажеттiгiн анықтау жөнiнде iс қарауды жүргiзетiн мемлекеттiк орган;
      12) ұқсас немесе тiкелей бәсекелес тауар – сыртқы экономикалық қызмет тауар номенклатурасының дәл сол бiр кодымен жiктелетiн және басқа тауарға толық ұқсас немесе сатып алушы тұтыну процесiнде сондай тауарлармен басқа тауарды алмастыратындай немесе алмастыруға дайын болатындай, өзiнiң функционалдық мақсаты, қолданылуы, сапалық және техникалық сипаттамалары мен басқа да негiзгi қасиеттерi жағынан онымен салыстыруға болатын тауар;
      13) iстi қарау – ұқсас немесе тiкелей бәсекелес тауарды отандық өндiрушiлерге елеулi залал келтiретiндей немесе оны келтiру қаупiн туғызатындай мөлшерде және жағдайларда Қазақстан Республикасының аумағына қандай да болсын тауардың әкелiнуiне қатысты құжаттарды және басқа да айғақтарды қарау рәсiмi.
      Ескерту. 1-бап жаңа редакцияда - ҚР 07.11.2014 № 248-V Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi); өзгеріс енгізілді - ҚР 28.11.2014 № 257-V (қолданысқа енгізілу тәртібін 10-баптың 12) тармақшасынан қараңыз) Заңымен.

      2-бап. Қазақстан Республикасының тауарлар импорты
              кезінде ішкі рынокты қорғау шаралары туралы
              заңдары

      1. Қазақстан Республикасының тауарлар импорты кезінде ішкі рынокты қорғау шаралары туралы заңдарына осы Заң және өзге де нормативтік құқықтық актілер жатады.

      2. Егер Қазақстан Республикасы бекіткен халықаралық келісімде немесе шартта осы Заңдағыдан өзгеше ережелер белгіленсе, халықаралық шарттың немесе келісімнің ережелері қолданылады.

      3-бап. Осы Заңның мақсаттары

      1. Осы Заңның мақсаттары Қазақстан Республикасының аумағына тауар жеткізу көлемінің артуына байланысты отандық тауар өндірушілердің мүдделерін қорғау және елеулі залалды немесе оның қаупін жою болып табылады. 

      2. Қорғау шаралары Қазақстан Республикасының аумағына тауар жеткізу көлемінің артуы салдарынан отандық өндірушілерге елеулі залал келтірілген немесе оның қаупі төнген жағдайларда ғана қолданылады. 

      3. Қорғау шаралары істі қарау осы Заңда белгіленген ережелер мен рәсімдерге сәйкес жүргізілген жағдайда қолданылады.

      4. Қорғау шаралары әкелінетін тауарға тауар шығарылған елге қарамастан кемсітілмейтін негізде қолданылады.
      Ескерту. 3-бапқа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасының 1999.07.20 N 443 Заңымен.

       4-бап. Осы Заңның қолданылатын аясы

      Осы Заң уәкілетті орган мен барлық мүдделі тұлғалар арасында, сондай-ақ мүдделі тұлғалардың өздері арасында Қазақстан Республикасының аумағына қандай да болсын тауарды ұқсас тікелей бәсекелес тауардың отандық өндірушілеріне елеулі залал келтіретіндей немесе оны келтіру қаупін туғызатындай мөлшер (отандық өндіріске абсолютті немесе салыстырмалы түрде) мен жағдайларда жеткізу көлемінің артуына байланысты туындайтын қатынастарды реттейді.
      Ескерту. 4-бапқа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасының 1999.07.20 N 443 Заңымен.

       5-бап. Мемлекеттік реттеу органдары

      1. Елеулі залал келтіру фактілері бойынша өнім берушілердің сауда практикасын мемлекеттік реттеу мен мониторингтi уәкілетті орган жүзеге асырады.

      2. Қорғау шараларын енгізу, қайта қарау және олардың күшін жою уәкілетті органның ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен жүзеге асырылады.
      Ескерту. 5-бапқа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасының 2006.01.31 N 125 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-баптан қараңыз) Заңымен.

       6-бап. Уәкілетті орган

      1. Уәкілетті орган өзіне осы Заңмен және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілермен берілетін өкілеттік шеңберінде іс-әрекет жасайды.

      2. Осы Заңда және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінде көзделген жағдайларда, уәкілетті орган өз құзыретінің шегінде істі қарау рәсімдері бойынша нормативтік құқықтық актілер шығарады, отандық өндірушінің немесе өндірушілер бірлестігінің өтініштері бойынша іс қарауды жүргізеді, қорғау шараларын қолдану үшін Қазақстан Республикасының Үкіметіне енгізуге материалдар әзірлейді.

      3. Мемлекеттік өкімет органдары, және өзге де ұйымдар іс қарауды жүргізуге жәрдем көрсетуге және қайтарымдық негізде тауарлардың үлгілері мен қажетті ақпаратты, оның ішінде уәкілетті органның сауал салуы бойынша құпия ақпаратты да беруге тиіс.
      Ескерту. 6-бапқа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасының 1999.07.20 N 443 Заңымен.

       7-бап. Іс қарауды бастау туралы шешім

      1. Іс қарауды бастау туралы шешім Қазақстан Республикасы Үкіметінің тапсыруы бойынша, сондай-ақ отандық өндірушілердің немесе өндірушілер бірлестігінің өтініштері бойынша дайындалған уәкілетті орган қорытындысының негізінде қабылданады.

      2. Қорғау шараларын қолданудың алдындағы іс қарауды жүргізу жөніндегі өтініш, егер осы өтініш бойынша өз пікірін білдірген отандық тауар өндірушілердің үлесіне Қазақстан Республикасындағы ұқсас немесе тікелей бәсекелес тауар өндірісі жалпы көлемінің көпшілік бөлiгi келетін болса қарауға қабылданылуы мүмкін.
      Бұл ретте өтінішті қолдайтын отандық өндірушілер үлесіне отандық өндірушілер өндірген ұқсас немесе тікелей бәсекелес тауардың көлемінің жиырма бес проценттен астамы келуге тиіс.

      3. Уәкілетті орган іс қарауды бастау туралы шешім қабылданғаннан кейін тиісті шет мемлекетке (шет мемлекеттер одағына) қорғау шараларын ықтимал қолдану мақсатында іс қарауды бастау ниеті туралы хабарлауға тиіс.
      Ескерту. 7-бапқа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасының 1999.07.20 N 443, 2005.06.16 N 59 Заңдарымен.

      8-бап. Өтініш беру

      1. Іс қарауды жүргізу туралы өтініш жазбаша нысанда уәкілетті органға беріледі және онда мынадай мәліметтер:

      1) өтініш берушінің деректемелері және ұқсас немесе тікелей бәсекелес тауардың осының алдындағы үш жылдағы, оларға қатысты статистикалық ақпарат бар құны мен өндіру көлемі туралы деректер;

      2) іс қарау объектісі болып табылатын әкелінген тауардың сипаттамасы, тауарды шығарған елдің немесе елдердің атауы, аталған тауарды белгілі жеткізушілердің тізбесі;

      3) объективті сипаттағы барлық тиісті факторларды көрсететін және осы саладағы жағдайға әсер ететін сандық көрініспен берілуге болатын деректер, атап айтқанда: қуаттарды сату, өндіру, өнімділігі, тиеу көлемдеріндегі, пайда мен зиян мөлшеріндегі өзгерістер, өндірісте жұмыс істеушілер санының қысқаруы туралы; Қазақстан Республикасының ішкі рыногында ұқсас және тікелей бәсекелес тауарлар бағасының өзгеруі туралы мәліметтер болуға тиіс.

      2. Өтініш беруші істі қарау рәсімі басталғанға дейін өтінішін қайтып алуы мүмкін және бұл жағдайда ол берілмеген болып есептеледі.
      3. Өтініш беруші өтініште көрсетілген мәліметтердің дұрыстығы үшін жауап береді.
      Ескерту. 8-бапқа өзгерту енгізілді - ҚР 1999.07.20 N 443, 2010.03.19 № 258-IV Заңдарымен.

      9-бап. Өтінішті қарау

      1. Уәкілетті орган өтініш берілгеннен кейін қырық бес күнтізбелік күн ішінде өтініште көрсетілген деректердің дұрыстығы мен жеткіліктілігін қарауға және іс қарауды жүргізудің орындылығы не іс қарауды жүргізуден бас тарту туралы қорытынды әзірлеуге тиіс.

      2. Егер уәкілетті орган мәліметтерді жеткіліксіз деп тапса, ол өтініш алынған күннен бастап он күндік мерзімде бұл туралы өтініш берушіге хабарлауға және оған өзінің өтінішін өзгертуге немесе толықтыруға мүмкіндік беруге тиіс.
      Өтініш беруші бұрын берілген өтінішті толықтыратын немесе өзгертетін ақпарат жіберген жағдайда, уәкілетті органда осындай толықтырулар немесе өзгерістер тіркелген күн өтініш қарауға қабылданған күн болып саналады.

      3. Уәкілетті орган, егер ұқсас немесе тікелей бәсекелес тауардың отандық өндірушілеріне елеулі залал келтірілгеніне немесе оның қаупіне жеткілікті дәлелдер болмаса, сондай-ақ осы Заңның 7-бабының 2-тармағындағы шарттар орындалмаса, іс қарауды жүргізуден бас тарту туралы шешім қабылдайды. 

      4. Уәкілетті орган іс қарауды жүргізуден бас тарту туралы шешім қабылданған күннен бастап бас тартуға себептер мен негіздерді көрсете отырып, он күндік мерзімде бұл туралы өтініш берушіге хабарлауға тиіс. 
      Ескерту. 9-бапқа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасының 1999.07.20 N 443 Заңымен.

      10-бап. Істі қараудың басталуы

      1. Уәкілетті орган іс қарауды жүргізудің басталуы туралы шешім қабылданған кезден бастап отыз күнтізбелік күн ішінде алдағы іс қарау туралы мүдделі тұлғаларға хабарлайды және барлық мүдделi тұлғаларды iс қарауға тарту мақсатында хабарлауды мемлекеттік тiлде және басқа да тiлдерде бұқаралық ақпарат құралдарында таратады.

      2. Хабарлауда:

      1) тауарды экспорттаушы мемлекеттің (мемлекеттердің) және іс қарау объектісі болып табылатын тауардың атауы;

      2) істі қарау басталатын күн;

      3) істі қараудың негіздемесі;

      4) өтініштің заңдылығын растайтын фактілердің қысқаша мазмұны;

      5) мүдделі тұлғалар өздерінің материалдарын жолдауға тиіс мекен-жай;

      6) мүдделі тұлғалар өздерінің материалдарын бере алатын мерзімдер болуға тиіс.

      3. Мүдделі тұлғалар мемлекеттік тілде немесе уағдаластық бойынша басқа тілде жазбаша түрде жауап беруге тиіс.

      4. Қорғау шараларын ықтимал қолдану мақсатымен іс қарау Қазақстан Республикасының кеден аумағына іс қараудың объектісі болып табылатын тауарды кедендік декларациялауға және жіберуге кедергі келтірмеуге тиіс.

      5. Қазақстан Республикасының Үкіметі істі қараудың басталуы туралы шешім қабылдаған күннен бастап ол аяқталғанға дейін сан жөнінен шектеулер қолданбастан іс қараудың объектісі болып табылатын тауардың Қазақстан Республикасының кеден аумағына импортын лицензиялауды жүзеге асырады.
      6. алып тасталды

      7. Қорғау шараларын қолдану туралы өтінішті қолдаған бір қазақстандық өндірушінің үлесі ұқсас немесе тікелей бәсекелес тауардың қазақстандық өндірісінің отыз бес процентінен асатын жағдайда не, егер іс қараудың объектісі болып табылатын тауар импортының жалпы көлемі Қазақстан Республикасының ішкі рыногында ұқсас немесе тікелей бәсекелес тауарды сатудың жалпы көлемінің жиырма бес процентінен кем болса, монополияға қарсы органның аталған шаралардың Қазақстан Республикасының ішкі рыногындағы бәсекеге әсерінің салдары туралы қорытындысы болуы қажет.
      Ескерту. 10-бапқа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасының 1999.07.20 N 443, 2005.06.16 N 59, 2006.07.07 N 174 (ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі), 2010.06.30 N 297-IV (2010.07.01 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

      11-бап. Іс қараудың мерзімдері

      Қорғау шараларын қолданудың алдындағы іс қарау тоғыз айдың ішінде аяқталуға тиіс.

      12-бап. Ақпарат сұрау

      1. Іс қарау басталғаннан кейін уәкілетті органның, қажет болған жағдайда, жауап берілуге тиіс мерзімді белгілеп, мүдделі тұлғалардан қосымша ақпарат сұратуға құқығы бар.

      2. Әрбір мүдделі тұлғаның ақпарат жіберген кезде, уәкілетті орган хабарлануында көрсеткен мерзімде өзі қажетті деп есептейтін кез келген басқа да айғақтар ұсынуға құқығы бар.
      Ескерту. 12-бапқа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасының 1999.07.20 N 443 Заңымен.

      13-бап. Құпия ақпарат

      1. Іс қараудың барысында уәкілетті органға берілетін құпия ақпарат мүдделі тұлғалардың жазбаша келісімінсіз жария етілмеуге тиіс.

      2. Құпия ақпарат беруші мүдделі тұлғалар осы ақпарат бойынша жазбаша түсіндірмелер беруге тиіс.
      Түсіндірме ақпараттың мәнін ұғыну үшін жеткілікті мөлшерде егжейтегжейлі болуға не неліктен егжей-тегжейлі, құпия емес ақпарат ұсыну мүмкін болмағанының себептерін түсіндіруге тиіс.
      Уәкілетті орган мүдделi тұлға жария етудi және жалпы түрде ашуды қаламайтын ақпаратты, егер осы ақпарат ресми көздерден алынбаған жағдайда ғана, назарға алмауы мүмкiн.

      3. Құпия ақпаратты, Қазақстан Республикасының заң актілерінде көзделген жағдайларды қоспағанда, жариялауға, уәкілетті органның лауазымды адамдарының жеке мүдделерінде пайдалануға, үшінші тұлғаларға, сондай-ақ өзге мемлекеттік органдарға беруге болмайды.
      Ескерту. 13-бапқа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасының 1999.07.20 N 443, 2005.06.16 N 59 Заңдарымен.

      14-бап. Істі жүргізудің тәртібі

      1. Уәкілетті орган әрбір істі қарау бойынша өзі белгілеген тәртіппен жазбаша түрде іс жүргізеді. Істе сақтаудың тәртібі мен мерзімі заңдарда белгіленген тәртіппен айқындалатын іс қарауға қатысты барлық құжаттар болуға тиіс.

      2. Істің құпия болып табылмайтын материалдары мүдделі тараптарға істі қарау барысында танысу және олардың өтініші бойынша істі қайта қарау үшін беріледі.

      3. Уәкілетті орган әр істі қарау бойынша ресми басылымдарда есеп жариялайды. Есепте Қазақстан Республикасының Үкіметі қабылдаған қаулының негіздемесімен бірге іске егжей-тегжейлі талдау жасалуы қажет.
      Ескерту. 14-бапқа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасының 1999.07.20 N 443 Заңымен.

      15-бап. Тыңдау

      Мүдделi тұлғалар iстiң материалдарымен және басқа тараптың дәлелдерiмен танысу мақсатында уәкілетті органға тыңдаулар өткiзу туралы өтiніш беруге құқылы, бұл барлық мүдделi тұлғаларға басқа тұлғалардың мәлiмдемелеріне жауап қайтару мүмкіндігін қоса алғанда, дәлелдемелер мен дәлелдер ұсыну және қорғану шараларын қолданудың отандық тауар өндiрушілердi қорғауға және Қазақстан Республикасының экономикалық қауіпсiздігіне септiгін тигізу туралы мәселе жөнiнде өз пiкiрiн баяндау мүмкiндiгiн беруге тиiс.
      Тыңдаулар хаттама жүргізіле отырып, уәкілетті органның лауазымды адамының төрағалық етуімен өтеді.
      Ескерту. 15-бапқа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасының 2005.06.16 N 59 Заңымен.

      16-бап. Елеулі залалды немесе оның келтірілу қаупін
               айқындау

       1. Елеулі залалды айқындау объективті фактілермен расталып алынған деректерге негізделеді, бұл орайда тауар беру көлемінің өсуі мен келтірілген елеулі залалдың немесе оның қаупінің арасында себеп-салдарлы байланыстың бар екендігі дәлелденуге тиіс.

      2. Тауар беру көлемдерінің өсуі мен отандық өндірушілерге елеулі залалдың арасындағы себеп-салдарлы байланыстарды анықтау үшін немесе оның келтірілу қаупінің болуын анықтау үшін уәкілетті орган осы саладағы жағдайға әсер ететін барлық объективті факторларды, атап айтқанда:

      1) тауар импорты өсуінің абсолютті және салыстырмалы шамалардағы қарқыны мен көлемін;

      2) отандық рыноктағы импорттың өсу үлесін;

      3) сату деңгейіндегі өзгерістерді;

      4) отандық өндірушілердің тауар өндіруін;

      5) өнімділікті, қуаттардың ауқымын, пайда мен зиянның мөлшерін, жұмысқа орналастыруды ескереді.

      3. Егер тауар жеткізудің көлемі өсуінен басқа отандық өндірушілерге елеулі залал келтіретін елеулі залал келтіретін немесе залал келтіру қаупі бар басқа да факторлар болса, мұндай елеулі залалды тауар жеткізіп беру көлемінің өсуіне жатқызуға болмайды.

      4. Уәкілетті орган істі қарау барысында алынған нақты деректердің негізінде тауар жеткізу көлемі өсуінің және оның отандық өндірушілерге келтірген елеулі залалының немесе оның қаупінің бар екендігі туралы алдын ала қорытынды беруге құқылы.
      Ескерту. 16-бапқа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасының 1999.07.20 N 443 Заңымен.

      17-бап. Уақытша қорғау шараларын қолдану

      1. Қазақстан Республикасының Үкіметі уәкілетті орган алдын ала растайтын қорытындының негізінде іс қарауды бір жолғы жүргізу жағдайында уақытша қорғау шараларын жалғастыру туралы қаулы қабылдайды. 

      2. Уақытша қорғау шаралары, егер оларды кейінге қалдыру отандық өнеркәсіпке орнын толтыру қиын елеулі залал келтіруі мүмкін болса, қысталаң жағдайларда енгізіледі.

      3. Уақытша қорғау шараларын өзіне қатысты іс қарау жүргізілетін тауар үшін оларды енгізу туралы Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулысының негізінде мемлекеттік кіріс органдары қолданады.

      3-1. Уақытша қорғау шараларын қолданған кезде қорғау баждарын төлеудi қамтамасыз етуге арналған ақшаны импорттаушылар кеден одағының және (немесе) Қазақстан Республикасының кеден заңнамасына сәйкес депозиттiк шотқа енгiзедi және Қазақстан Республикасының Үкiметi уәкiлеттi органның қорғау шараларын қабылдау қажеттiгi туралы қорытындысы негiзiнде түпкiлiктi шешiм қабылдағанға дейiн бюджетке аударуға жатпайды.

      4. Егер уәкілетті орган іс қарау нәтижелері бойынша тауар жеткізу көлемінің өсуі отандық өндірушілерге елеулі залал келтірмейді немесе оның қаупін туғызбайды деген шешім шығарса, уақытша шаралардың күші жойылуға тиіс және импорттаушының Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген тәртіппен төленген сомаларды қайтарып алуға құқығы бар. Уақытша қорғау шараларын қолдану кезiндегі қорғау бажының ставкасынан неғұрлым төмен қорғау бажының ставкасын енгізу орынды деп танылған жағдайда, артық төленген сомалар Қазақстан Республикасының кеден заңдарында белгiленген тәртiппен импорттаушыға қайтарылуға жатады.

      5. Егер қорғау бажы уақытша қорғау шараларының ставкасына қарағанда көбірек мөлшерде енгізілсе, импорттаушыдан ақы төленген кезең үшін айырма өндіріп алынбайды. 
      Ескерту. 17-бапқа өзгерістер енгізілді - ҚР 1999.07.20 N 443, 2005.06.16 N 59, 2010.06.30 N 297-IV (2010.07.01 бастап қолданысқа енгізіледі), 2011.01.26 № 400-IV (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік отыз күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 07.11.2014 № 248-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Заңдарымен.

      18-бап. Қазақстан Республикасы Үкіметінің уақытша
               қорғау шараларын енгізу туралы қаулысын
               жариялау

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің уақытша қорғау шараларын енгізу туралы қаулысы ресми басылымдарда жарияланады.
      Жарияланымда уақытша қорғау шараларын енгізудің мерзімдері мен негіздемесі болуы тиіс.
      Ескерту. 18-бап жаңа редакцияда - Қазақстан Республикасының 1999.07.20 N 443 Заңымен.

       19-бап. Уақытша қорғау шараларының қолданылу мерзімі

      1. Уақытша қорғау шараларының қолданылу мерзімі 200 күннен аспауға тиіс.

      2. Уақытша қорғау шараларының қолданылу мерзімі осы Заңның 24-бабына сәйкес қорғау шаралары қолданылуының жалпы мерзіміне кіреді.

      20-бап. Іс қараудың аяқталуы

      Уәкілетті орган жүргізетін іс қарау Қазақстан Республикасының Үкіметіне жіберілетін:

      1) ісі қаралған тауарды жеткізіп беруден отандық өндірушілерге елеулі залалдың немесе оның қаупі төнгенінің жеткілікті дәлелдері болмауы себепті іс қарауды тоқтату туралы;

      2) тауар импорты мөлшері өсуінің отандық өнеркәсіпке елеулі залалының болуы немесе оның қаупі төнгені фактісінің анықталғаны және Қазақстан Республикасы Үкіметінің қорғау шараларын қолдану қажеттігі туралы қорытынды әзірлеумен аяқталады.

      21-бап. Қорғау шаралары

      1. Қорғау шараларын қолдану туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы уәкілетті органның ұсынысы бойынша және оның қорытындысы негізінде қабылданады және ол ресми басылымдарда жарияланған күннен бастап күшіне енеді.

      2. Қорғау шаралары тауар жеткізу көлемін шектеу - квота белгілеу түрінде және (немесе) қорғау бажын енгізу арқылы қолданылады.
      Ескерту. 21-бапқа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасының 1999.07.20 N 443 Заңымен.

       22-бап. Қорғау шараларының мөлшерін анықтау

      1. Қорғау шаралары елеулi нұқсанды болғызбау немесе жою үшiн қажеттi осындай мөлшерде қолданылады.

      2. Қорғау шараларының мөлшерін оларды қолданудың бүкіл уақытында ұлғайтуға болмайды. Олардың мөлшері уәкілетті органның өтініші бойынша қорғау шарасының қолданылу мерзiмi бiр жылдан асқан кезде, қолданылу кезеңi бойы теңдей уақыт аралығы арқылы Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімімен азайтылуы мүмкін.

      3. Егер қорғау шараларының қолданылу мерзімі үш жылдан асса, оларды енгізгеннен кейін бір жарым жылдан кешіктірмей істі қарау қайта жүргізілуге тиіс, соның нәтижесінде қорғау шаралары тоқтатылуы, өзгертілуі немесе ұзартылуы мүмкін.

      4. Істі қайта қарау нәтижесінде қорғау шараларының қолданылу мерзімі ұзартылған жағдайда мұндай шараларды қолдану шарты қорғау шаралары қолданылуының бастапқы мерзімі ішінде қолданылу шартына қарағанда неғұрлым шектеулі бола алмайды.
      Ескерту. 22-бапқа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасының 1999.07.20 N 443, 2005.06.16 N 59 Заңдарымен.

       23-бап. Қорғау шараларын қолдану

      1. Қазақстан Республикасы Үкіметінің қорғау баждарын енгізу туралы қаулысының негізінде мемлекеттік кіріс органдары оларды оған қатысты қарау жүргізілген, әкелінген тауардың бәрінен өндіріп алады. Қорғау баждары кеден баждарына, салықтарға және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдерге қарамастан өндiрiліп алынады және бюджет есебіне жатқызылуға тиіс.

      2. Квота түрінде қорғау шараларын қолданған кезде импорттық квотаның жылдық көлемі, елеулі залалды болғызбау немесе жою үшін өзге шешім қабылдаудың қажеттігі дәлелденген жағдайларды қоспағанда, импорттың көлемін осының алдындағы кезеңдегі оның орташа көлеміне тең деңгейден төмен қысқартпауға тиіс.
      Қазақстан Республикасының Үкіметі қорғау шарасы ретінде енгізілген импорттық квотаның жылдық көлемінің шегінде жекелеген мемлекеттер үшін импорттық квоталар белгілей алады.
      Импорттық квота тауар берушi елдер арасында бөлiнетiн жағдайда Қазақстан Республикасының Үкiметi консультациялар жүргiзу арқылы Қазақстан Республикасының аумағына осы тауарды жеткiзiп беруге мүдделiлігі бар тауар берушi елдермен импорт квотасының үлесiн бөлу туралы уағдаластыққа қол жеткiзудi қамтамасыз ете алады.
      Мұндай уағдаластыққа қол жеткiзу мүмкiн болмаған кезде Қазақстан Республикасының Yкiметi импорттық квотаны тауар импортының жалпы саны немесе құны негiзiнде бұдан бұрынғы кезеңдегi тауар импортына сәйкес келетін үйлесiмде тауар берушi елдер арасында бөледi. Бұл ретте осы тауарларды жеткiзіп беруге ықпал ете алған немесе ықпал ете алатын кез келген факторлар ескеріледi.
      Қажет болған жағдайда Қазақстан Республикасының Үкіметі импорттық квотаны жекелеген шет мемлекеттерден (шет мемлекеттер одағынан) импорт өсімінің абсолютті және салыстырмалы түрдегі көрсеткіштерін ескере отырып, жекелеген тауар беруші елдер арасында бөлуі мүмкін.
      Ескерту. 23-бапқа өзгерістер енгізілді - ҚР 2005.06.16 N 59; 07.11.2014 № 248-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Заңдарымен.

       24-бап. Қорғау шараларының қолданылу мерзімі

      1. Қорғау шараларының қолданылу мерзімі елеулі залалды болғызбау немесе жою отандық тауар өндірушілердің бәсеке жағдайларына бейімделуі үшін қажетті кезеңге белгіленеді. Бұл кезең, осы баптың 2-тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда, төрт жылдан аспауға тиіс.

      2. Қорғау шараларының қолданылу мерзімін осы қорғау шарасы елеулі залалды болғызбау немесе жою үшін қажет болып қала берген жағдайда өтініш негізінде немесе өз бастамасы бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметі ұзартуы мүмкін.

      3. Қорғау шарасын қолданудың жалпы кезеңі кез келген уақытша шараны қолдану кезеңін, бастапқы қолдану және оны кез келген ұзарту кезеңін қоса алғанда, сегіз жылдан аспауға тиіс.

      4. Егер қолданылатын шаралардың өзін ақтамайтындығы анықталса, уәкілетті органның өтініші бойынша олардың күші жойылуға не олардың мөлшері өзгертілуге тиіс.
      Ескерту. 24-бапқа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасының 1999.07.20 N 443 Заңымен.

       25-бап. Қорғау шараларын қайта қолдану

      1. Қорғау шаралары өздеріне қатысты қорғау шаралары қолданылған тауарларға олардың қолданылу мерзіміне тең мерзім өткен соң ғана қайта қолданылуы мүмкін. Бұл орайда қолданбаудың ең аз мерзімі екі жылдан кем болмауға тиіс.

      2. Қорғау шаралары тауарға, егер олардың бастапқы қолданылу мерзімі 180 күн болса және одан кем болса, мынадай шарттар сақталғанда:

      1) қорғау шаралары енгізілген кезден бастап кемінде бір жыл өткен;

      2) мұндай қорғау шаралары қорғау шараларын енгізудің соңғы күнінің тікелей алдындағы бес жылда екі реттен артық қолданылмаған жағдайда қайта қолданылуы мүмкін.
      Ескерту. 25-бапқа өзгерту енгізілді - Қазақстан Республикасының 2005.06.16 N 59 Заңымен.

       26-бап. Қазақстан Республикасы Үкіметінің қорғау
               шараларын қолдану туралы қаулысын жариялау

       Қазақстан Республикасы Үкіметінің қорғау шараларын енгізу туралы қаулысы ресми басылымдарда жарияланады. Жарияланымда сондай-ақ мүдделі тұлғалардың дәлелдерін немесе талаптарын қабылдау немесе қабылдамаудың себептері мен негіздемелері болуы тиіс.
      Ескерту. 26-бап жаңа редакцияда - Қазақстан Республикасының 1999.07.20. N 443 Заңымен.

       27-бап. Шешімдерге шағымдану тәртібі

       Мүдделі тұлғалар қорғау шараларын қолдану жөніндегі істі қарау кезеңінде қабылданған уәкілетті органның шешімі мен іс-әрекетіне Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес сот арқылы шағымдануға құқылы.
      Ескерту. 27-бап жаңа редакцияда - Қазақстан Республикасының 1999.07.20. N 443 Заңымен.

       28-бап. Тауарлар импорты кезінде ішкі рынокты
               қорғау шаралары туралы заңдарды бұзғаны
               үшін жауаптылық

       Тауарлар импорты кезінде ішкі рынокты қорғау шаралары туралы заңдарды бұзғаны үшін жауаптылық Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жүзеге асырылады.
      Ескерту. Жаңа 28-баппен толықтырылды - Қазақстан Республикасының 1999.07.20. N 443 Заңымен.

      Қазақстан Республикасының
      Президенті

On protection measures of local market upon commodity imports

The Law of the Republic of Kazakhstan dated 28 December, 1998 No. 337

Unofficial translation

      Footnote. In the text the words are substituted – By the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 July, 1999 No 443.

      This Law regulates the relations, arising in procedure of applying protection measures, established for the purpose of protection of domestic producer of commodity and economic safety of the Republic of Kazakhstan, for localization of national economy to the competitive conditions with import goods.

Article 1. General provisions

      The following basic definitions are used in this Law:
      1) temporary protection measures - preliminary protection measures, applied as safety custom by the customs bodies on the basis of the Government decree of the Republic of Kazakhstan;
      2) interested persons (parties) – National chamber of entrepreneurs of the Republic of Kazakhstan; domestic producer of similar or directly competitive product, being the object of judgment, or association of domestic producers the majority participants of which produce such commodity; foreign exporter of commodity and foreign producer of commodity, being the object of judgment; native commodity importer or association of native importers the majority participants of which are importers of such commodity; the Government of foreign country, authorized body of country of origin of goods or export of such commodity or authorized body of the union of foreign states that includes the countries of origin of such goods or its export; consumer or consumers’ association of commodity; bodies of executive power of the Republic of Kazakhstan; other persons, the rights and interests of which are concerned by such judgment and which are able to support the implementation of this judgment in opinion of the authorized body, mentioned in Article 6 of this Law;
      3) protection measures - complex of resources of the administrative-economic influence, applied on the basis of regulation of the Government of Republic of Kazakhstan as customs and (or) fixing up quotas on the goods delivery, which are brought to the territory of the Republic of Kazakhstan for free circulation on its local market in such quantity (absolutely or in respect of the of domestic manufacture) and in conditions, when essential harm is inflicted or there is a threat of its infliction to the native producers of such or directly competitive product;
      4) protective duties – the customs, which shall be collected by the custom bodies in excess of rates of duty, in cases of delivery any commodity to the customs territory of the Republic of Kazakhstan in such quantities and in such conditions, upon which the essential harm may be inflicted or there may be a threat of its infliction to the domestic producers of such or directly competitive product is possible;
      5) import quota – limit the import of the into the territory of the Republic of Kazakhstan in respect of its quantity and (or) its value;
      6) commodity import in preceding period – average quantity of commodity import for three preceding years, in respect of which there is statistical information;
      7) confidential information – information, revelation of which gives the substantial odds for the competitors or has the material adverse effects for the interested party, provided information;
      8) domestic industry (native producers) – assembly of producers of such or directly competitive products, carrying out the activity in the territory of the Republic of Kazakhstan, or producers, whose team production of such or directly competitive products are the major part of the general production of such products in the territory of the Republic of Kazakhstan;
      9) such or directly competitive products – the products, which shall be classified by the same pattern of product combination of the foreign economic activity and shall be identic to the other commodity in full or be equitable with it by its purpose of use, appliance, quality and technical characteristics and by the other properties in such manner that customer would change or would be ready to change the other commodity by such commodity in procedure of consumption;
      10) judgment - examination procedure of documents and other evidences concerning the import of any commodity into the territory of the Republic of Kazakhstan in such quantities and in such conditions, upon which the essential harm is inflicted or there is a threat of its infliction to the native producers of such or directly competitive product;
      11) serious harm – essential general deterioration of situation in the branch of the of domestic manufacture of the same or directly competitive product in the Republic of Kazakhstan due to increased volume of its import into the territory of the Republic of Kazakhstan, expressing, in particular, in production cut of such commodity, realization cut of native commodity at the local market, earnings dilution of the producing such commodity, negative influence on arrangement of labour, salary level;
      12) threat of serious harm – apparent inevitability of serious harm;
      13) authorized body – the state body of the Republic of Kazakhstan, carrying out the monitoring of commercial and productive activity, performing the judgment on recognition of the serious harm or a threat of its infliction and necessity of introduction of protection measures.
      Footnote. Article 1 as amended by the Laws of the Republic of Kazakhstan dated 20.07.1999 No. 443; dated 16.06.2005 No 59; dated 19.03.2010 No 258-IV; dated 04.07.2013 No. 130-V (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

Article 2. The legislation of the Republic of Kazakhstan on protection measures of local market upon commodity import

      1. This Law and other regulatory legal acts shall be related to the legislation of the Republic of Kazakhstan on protection measures of local market upon commodity import.
      2. Rules of the international agreement or treaty shall be applied if the international agreement or treaty, ratified by the Republic of Kazakhstan establishes other rules than those contained in this Law.

Article 3. Objectives of this Law

      1. Objectives of this Law are protection of interests of domestics producers and elimination of serious harm or its threat due to increased volume of imported goods into the territory of the Republic of Kazakhstan.
      2. Protection measures shall be applied only upon the circumstances of inflicting serious harm or its threat to the native producers in consequence of increased volumes of commodity imports in the territory of the Republic of Kazakhstan.
      3. Protection measures shall be applied upon condition that the judgment was performed in accordance with the rules and procedures established in this Law.
      4. Protection measures shall be applied to the imported commodity on a non-discriminatory basis, independently from the country of origin of commodity.
      Footnote. Article 3 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 July, 1999 No 443.

Article 4. Scope of application of this Law

      This Law regulates relations, arising between the authorized body and all the interested persons, as well as between interested persons themselves due to increased volumes of commodity imports in the territory of the Republic of Kazakhstan of any commodity in such quantities (absolutely or in respect of the of domestic manufacture) and in conditions, upon which essential harm is inflicted or there is a threat of its infliction to the domestic producers of such or directly competitive product.
      Footnote. Article 4 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 July, 1999 No 443.

Article 5. Bodies of state regulation

      1. State regulation and monitoring of the trade practice of suppliers on facts of inflicting serious harm shall be carried out by the authorized body body.
      Footnote. Paragraph 1 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 31 January, 2006 No 125.

      2. Introduction, revision and cancellation of protection measures shall be carried out by the Government decree of the Republic of Kazakhstan at the instance of the authorized body.

Article 6. Authorized body

      1. Authorized body shall act within the powers, granted to it by this Law and other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan.
      2. In cases provided by this Law and other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan, the authorized body shall issue the regulatory legal acts within its competence on the procedures of judgment, shall perform judgment upon the application of native producer or association of producers, shall prepare materials for introduction in the Government of Republic of Kazakhstan for application of protection measures.
      3. State bodies of power and other organizations shall support in performance of judgment and introduce the commodity samples on a repayable basis and required information, as well as confidential by the request of the authorized body.
      Footnote. Article 6 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 July, 1999 No 443.

Article 7. Decision on the beginning of judgment

      1. Decision on the beginning of judgment shall be adopted by the authorized body by the order of the Government of the Republic of Kazakhstan, as well as on the basis of conclusion of the authorized body, prepared upon the applications of domestic producers or association of producers.
      2. Request for the judgment prior to the appliance of protective measures can be taken into consideration, if the majority part of total volume of producing such or directly competitive product in the Republic of Kazakhstan is the share of native producers of commodity, expressed their opinion on this application.
      Whereas more than twenty five percent of the volume of such commodity or directly competitive product produced by the domestic producers shall be the share of domestic producers, supporting the application.
      3. Authorized body shall inform the relevant foreign state (union of foreign states) on intention to begin the judgment for the purpose of possible appliance of protective measures after making a decision to start the judgment.
      Footnote. Article 7 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 July, 1999 No 443; dated 16, Lune, 2005 No 59.

Article 8. Filing of application

      1. Application on performing the judgment shall be filled in written form to the authorized body and shall contain the following data:
      1) details of the applicant and data on cost and volume of producing of such or directly competitive product for three preceding years, in respect of which statistical information is available;
      2) description of imported commodity, being the object of the judgment, name of country or countries of origin of goods, list of known suppliers of this commodity;
      3) data, expressing all the relevant factors of objective nature and capable for quantification, which influence on the provision in this branch, in particular:
      changes in volumes of sales, producing, productivity, capacity utilization, amounts of profit and losses, on reduction of number of employees involved in production; details on change of prices on such or directly competitive product at the local market of the Republic of Kazakhstan.
      2. Application may be revoked by the applicant before the beginning of the procedure of judgment and in this case shall be considered to be unfiled.
      3. Applicant shall bear the responsibility for credibility of details, stated in application.
      Footnote. Article 8 as amended by the Laws of the Republic of Kazakhstan dated 20.07.1999 No 443; dated 19.03.2010 No 258-IV.

Article 9. Consideration of application

      1. Authorized body shall consider the credibility and sufficiency of data, stated in application and shall prepare the conclusion on viability of performing the judgment or on abandonment of performing the judgment within the term of forty five calendar days after filling the application.
      2. If authorized body considers details as insufficient, it shall inform the applicant about it and provide him (her) possibility to change or add his (her) application within the term of ten days from the date of receiving the application.
      In case, if the applicant directs information, which adds or changes proposed application, the date of receiving the application for consideration shall be considered as the date of registration of such additions or changes in the authorized body.
      3. Authorized body shall make decision on the abandonment of performing the judgment in case, if there are no enough evidences of inflicting serious harm or its threat to the domestic producers of such commodity or directly competitive product, as well as performing the condition of paragraph 2 of Article 7 of this Law.
      4. Authorized body shall notify the applicant on rejection of the proceedings, within ten days from its decision, stating the reasons and grounds for refusal. Footnote. Article 9 as amended by the Law of the Republic Kazakhstan dated 20 July, 1999 No 443.

Article 10. Beginning of the judgment

      1. Authorized body shall inform the interested persons on coming judgment within thirty calendar days and publish the notification in the mass media in state and other languages for the purpose of attracting all the interested persons to the judgment from the moment of making decision on beginning of performing the judgment.
      2. Notification shall include:
      1) name of the state (states) of commodity exporter and name of commodity, being the object of judgment;
      2) date of beginning of judgment;
      3) grounds for the judgment
      4) brief summary of facts, confirming the justification of application;
      5) address, where interested person shall direct their materials;
      6) terms upon of which the interested person may provide their materials.
      3. Interested persons shall give answers in written form in state language or in another language if so agreed.
      4. The judgment with the purpose of possible appliance of protection measures shall not impede the customs declaration and release of goods, being the object of the judgment in the territory of the Republic of Kazakhstan.
      5. The Government of the Republic of Kazakhstan shall carry out the licensing of commodity import, being the object of judgment in the territory of the Republic of Kazakhstan without application of quantitative restrictions from the date of making decision on the beginning of judgment.
      6. Is excluded
      7. In case, if the share of one Kazakhstani producer, supported the application on applying protection measures is more than thirty five percent of Kazakhstani production of such or directly competitive product, if the total volume of commodity import, being the object of the judgment is less than twenty five percent of total volume of selling such or directly competitive product at the local market of the Republic of Kazakhstan the existence of the anti-monopoly body’s conclusion on consequences of influence of the mentioned measures on business competition of the local market of the Republic of Kazakhstan shall be required.
      Footnote. Article 10 as amended by the Laws of the Republic of Kazakhstan dated 20.07.1999 No. 443; dated 16.06.2005 No. 59; dated 07.07.2006 No. 174; dated 30.06.2010 No. 297-IV (shall be enforced from 01.07.2010).

Article 11. Terms of judgment

      Judgment, preceding the appliance of protection measures shall be finished within nine months.

Article 12. Request for information

      1. In case of necessity, after beginning of the judgment the authorized body shall have a right to request additional information from the interested persons, establishing the term, to which the answer shall be given.
      2. Each interested person shall have a right to present any other evidences, which he (she) considers it necessary upon the directing information in terms established by the authorized body.
      Footnote. Article 12 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 July, 1999 No. 443.

Article 13. Confidential information

      1. Confidential information, provided to the authorized body in the course of inquiry progresses, shall not be divulgated without written agreement of interested persons.
      2. Interested persons, providing the confidential information shall provide written explanations on this information.
      Explanations shall be detailed enough for understanding of sense of information or they shall explain the reasons, why presentation of more detailed non-confidential information is impossible.
      Authorized body may disregard information, which the interested person doesn’t wish to give publicity and disclose in general terms, in case if this information is not received from official sources.
      3. Confidential information may not be divulgated, used by the civil servants of the authorized body for personal purposes, transferred to third parties, as well as other state bodies, with the exception of cases, provided by the legislative acts of the Republic of Kazakhstan.
      Footnote, Article 13 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 July, 1999 No. 443; dated 16 June, 2005 No. 59.

Article 14. Procedure for conducting the case

      1. Authorized body shall conduct a case of each judgment in written form in the manner established by it. Case shall include all documents, concerning the judgment, order and period of storage of which shall be determined in accordance established by the legislation.
      2. Materials of the case, which are not confidential, shall be presented to the interested persons for insight in the course of judgment and review of the case by their request.
      3. Authorized body shall publish report on each judgment in official editions. The report shall include detailed review of the case with grounds of established regulation of the Government of Republic of Kazakhstan.
      Footnote, Article 14 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 July, 1999 No. 443.

Article 15. Hearings

      Interested person shall have a right to file an application to the authorized body on performing the hearings for the purpose of learning materials of case and arguments of other party that shall allow to give evidences and arguments all interested persons, including the possibility to answer on requests of other persons and state their opinions on question of whether will the appliance of protection measure serve to the protection of domestic producers and economic safety of the Republic of Kazakhstan.
      Hearings shall be held under the chairmanship of the civil servant of the authorized body with taking minutes.
      Footnote, Article 15 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 16 June, 2005 No. 59.

Article 16. Determination of serious harm or threat of its inflicting

      1. Determination of serious harm shall be based on received data, confirmed by objective facts, by this, availability of causal relationships between increased volumes of commodity imports and inflicted serious harm or its threat shall be proved.
      2. For establishing the causal link between increased volumes of commodity imports and inflicted serious harm or threat of its inflicting the authorized body shall consider all the objective factors, influencing on provision in this branch as follows:
      1) rates and volume of increase of commodity import in absolute and relative quantities;
      2) share of increased import in the local market;
      3) changes in the sale level;
      4) producing commodity by the native producers;
      5) productivity, capacity utilization, amounts of profit and losses, arrangement of labour.
      3. In case, if there are other factors, inflicting a serious harm or threating to inflict the harm to native producers besides increased volumes of commodity imports, such harm shall not be related to increased volumes of commodity imports.
      4. On basis of factual data, received in the course of judgment the authorized body shall have a right to give preliminary conclusion on availability of increased volumes of commodity imports and inflicting a serious harm to them or its threat to native producers.
      Footnote. Article 16 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 July, 1999 No. 443.

Article 17. Appliance of temporary protection measures

      1. The Government of the Republic of Kazakhstan of the basis of preliminary confirmative conclusion of authorized body shall adopt the decree on appliance of the protection measures in condition of contemporary continuation of judgment.
      2. Temporary protection measures shall be entered in emergency cases, if their delay may inflict serious harm to domestic industry that is difficult to compensate.
      3. Temporary protection measures shall be applied by the custom bodies on basis of the Government decree of the Republic of Kazakhstan on its applying for commodity, in respect of which the judgment is enforced.
      3-1. Money for ensuring of payments of protective customs upon applying the temporary protection measures shall be turn on to deposit account by importers in accordance with the custom legislation of custom union and (or) the Republic of Kazakhstan and shall not be subject to transferring into the budget before the adoption of conclusive decision by Government of the Republic of Kazakhstan on the basis of conclusion of the authorized body on necessity of application of protection measures.
      4. In case if the authorized body rendered a decision by the results of judgment that the increased volume of imports doesn’t inflict serious harm or its threat to the domestic producers, temporary measures shall be cancelled, and importer shall have a right to return the amount paid in accordance, established by the legislation of the Republic of Kazakhstan. In case of recognition of applying lower rate of safety custom as viable, than the rate of safety custom upon applying temporary protection measures, unduly amount paid shall be subject to repayment to importer in the manner, established by custom legislation of the Republic of Kazakhstan.
      5. In case if safety custom is applied in larger amount than the rate of temporary protection measure, than disparity for paid period the shall not to be collected from importer
      Footnote. Article 17 as amended by the Laws of the Republic of Kazakhstan dated 20.07.1999 No. 443; dated 16.06.2005 No. 59; dated 30.06.2010 No 297-IV (shall be enforced from 01.07.2010); dated 26.01.2011 No. 400-IV (shall be enforced upon expiry of thirty calendar days after its first official publication).

Article 18. Publication of regulation of the Government of the Republic of Kazakhstan on applying temporary protection measures

      Regulation of the Government of the Republic of Kazakhstan on applying temporary protection measures shall be published in official editions.
      Publication shall contain the terms and foundation of applying temporary protection measures.
      Footnote. Article 18 is in the wording of the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 July, 1999 No. 443.

Article 19. Validities of temporary protection measures

      1. Validity of temporary protection measures shall not exceed 200 days.
      2. Validity of temporary protection measures shall be included in general validity of protection measures in accordance with Article 24 of this Law.

Article 20. Accomplishment of judgment

      Judgment, conducted by the authorized body shall be accomplished by preparation of conclusion, directed to the Government of the Republic of Kazakhstan:
      1) on termination of judgment due to lack of enough evidences of serious harm or its threat to the domestic producers from commodity imports, in respect of which the judgment was conducted;
      2) on establishing the fact of existence of serious harm or its threat by increased volume of import to the commodity of domestic industry and on necessity of applying protection measures by the Government of the Republic of Kazakhstan.

Article 21. Protection measures

      1. The Government decree of the Republic of Kazakhstan on applying the protection measures shall be adopted at suggestion and on basis of conclusion of the authorized body and shall be enforced from the date of its publication in official editions.
      2. Protection measures shall be applied as limitation of volumes of commodity imports – establishing quota and (or) by application of safety custom.
      Footnote. Article 21 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 July, 1999 No. 443.

Article 22. Determination of rate of protection measures

      1. Protection measures shall be applied in such rates, which are necessary for prevention or elimination of serious harm.
      2. Rate of protection measures may not be increased throughout the whole period of its applying. Their rate may be decreased by the Government decree of the Republic of Kazakhstan on application of the authorized body through regular intervals within the period of applying, when validity period of protection measure exceeds one year.
      3. If validity period of protection measure exceeds three years, repeated judgment, in result of which protection measures may be canceled, changed or extended shall be performed no later than one and half year after its application.
      4. In case of extending validity period of protection measures in result of repeated judgment, conditions of applying such measures may not be more restrictive, than conditions of applying within original validity period of protection measures.
      Footnote. Article 22 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 July, 1999 No. 443; dated 16 July, 2005 No. 59.

Article 23. Application of protection measures

      1. On the basis of regulation of the Government of the Republic of Kazakhstan on applying safety customs, the custom bodies shall collect them from the entire imported commodity, in respect of which the judgment was performed. Safety customs shall be collected independently from customs duties, taxes and other compulsory payments into budget and shall be subject to enrollment into budget.
      2. Upon applying the protection measures in the form of quota, annual volume of import quota shall not reduce the volumes of import lower than a level of its average volume for preceding period, with the exception of cases, when necessity of adoption of the other decision for prevention or elimination of serious harm will be proved.
      Within the annual volume of import quota, applied as protection measure, the Government of the Republic of Kazakhstan may establish the import quotas for particular states.
      In cases, when import quota is distributed between supplying countries, the Government of the Republic of Kazakhstan may provide the achievement of agreement on distribution of shares of import quota with supplying countries, having the interests in delivering this commodity in the territory of the Republic of Kazakhstan by performing consultation.
      Upon impossibility of achievement of such agreement, the Government of the Republic of Kazakhstan shall distribute the import quota between supplying countries in a ratio, relevant to commodity import in preceding period, on the basis of general amount or cost of commodity import. By this, any factors that may influence on delivery of such commodity shall be considered.
      In case of necessity, the Government of the Republic of Kazakhstan may distribute the import quota between particular supplying countries in recognition of absolute and relative increase indices of import from particular foreign states (union of foreign states).
      Footnote. Article 24 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 July, 1999 No. 443; dated 16 June, 2005 No. 59.

Article 24. Validity period of protection measures

      1. Validity period of protection measures shall be established for the period, required for prevention or elimination of serious harm and localization of native producers of commodities to the competitive conditions. This period shall not exceed four years, with the exception of cases, provided in paragraph 2 of this Article.
      2. Validity period of protection measures may be extended by the Government of the Republic of Kazakhstan on the basis of application of the authorized body or on own initiative upon condition that this protection measure continues to be necessary for prevention or elimination of serious harm.
      3. General period of applying the protection measures, including the period of applying any temporary measures, period of initial application and its extension shall not exceed eight years.
      4. In case, if it is established that the applied measures are not acquitted, they shall be canceled or their rate shall be changed upon the application of the authorized person.
      Footnote. Article 24 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 July, 1999 No. 443.

Article 25. Repeated application of protection measures

      1. Protection measures may be applied repeatedly to commodities, in respect of which the protection measures are already applied only by expiry of period, equal to the term of their applying.
      2. Protection measures may be applied repeatedly to commodity, if the initial term of their validity is 180 days and less, upon compliance with the following conditions:
      1) no less than one year have passed from the date of applying the protection measures;
      2) such protection measures were not applied to this commodity more than twice in the five years, immediately preceding the last date of applying the protection measures.
      Footnote. Article 24 as amended by the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 July, 1999 No. 443; dated 16 June, 2005 No. 59.

Article 26. Publication of the Government decree of the Republic of Kazakhstan on appliance of the protection measures

      The Government decree of the Republic of Kazakhstan on appliance of the protection measures shall be published in official editions. Publication shall also contain the reasons and foundations of acceptance or rejection of arguments or requirements of interested persons.
      Footnote. Article 26 is in the wording of the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 July, 1999 No. 443.

Article 27. Procedure for appeal of decisions

      Interested persons shall have a right to appeal decisions and actions of the authorized body, adopted in period of judgment on applying the protection measures, in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan in a judicial proceeding.
      Footnote. Article 27 is in the wording of the Law of the Republic of Kazakhstan dated 20 July, 1999 No. 443.

Article 28. Responsibility for violation of the legislation on protection measures of local market upon commodity import

      Responsibility for violation of the legislation on protection measures of local market upon commodity import shall be carried out in accordance with the Laws of the Republic of Kazakhstan.
      Footnote. Article 28 is introduced by the Law of the Republic of Kazakhstan date 20 July, 1999 No. 443; dated 16 June, 2005 No. 59.

      The President
      of the Republic of Kazakhstan